×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 40.9 | 41.3206 |
EUR | 44.85 | 45.4504 |
Все курсы банка |
Монобанк заблокував кошти
На це рішення можуть також впливати прострочення за карткою, наявність кредитів в інших установах.
Зараз рекомендуємо:
— продовжувати користуватись картками монобанк, здійснювати різні операції (перекази, поповнення, витрати та оплати послуг, відкриття депозитів);
— Слідкувати за тим, щоб не виникало прострочених заборгованостей в монобанк та за кредитними продуктами в інших банках.
Ці активності позитивно впливають на можливість перегляду рішення по ліміту у майбутньому.
Комментарии (4)
Блокують рахунки без попередження, не дають можливості зняти гроші
За законом (та за договором обслуговування), банк може відмовити вам у обслуговуванні і закрити рахунки, або призупинити обслуговування, але заморожувати кошти і не віддавати їх клієнту — такі повноваження має виключний список суб’ектів, і банк до цього переліку не входить. Іншими словами, банк порушив закон і понесе за це відповідальність, тому якщо є інші постраждалі від аналогічних дій зі сторони банку — пишіть у приватні, я додам вас до об'єднаної групи юристів і постраждалих людей де готується колективний судовий позов і на додаток коллективна скарга в НБУ.
Звісно у проекту монобанк є багато сильних сторін, вони перші зробили доволі зручний мобільний додаток, багато операцій стали значно швидші і зручніші, кешбєк (!) такого просто не було, так чи інакше вони перші почали ділитися грошима з інтерчейнджа, та додали багато партнерів до цього сервісу кєшкбеку і усім стало цікавіше.
Не знаю коли це сталося, чи коли Дубілет від них пішов, чи коли схопили зоряну хворобу від популярності і росту клієнтської бази на фоні війни, особливо на фоні росту кількості зборів через банки монобанку, котрих мабуть 90% відсотків волонтерських зборів проходить через них, за що їм велика подяка. Хоча не треба забувати, кому війна, а кому додатковий заробіток і як монобанк виріс у доходах від початку повномаштабки.
То я не знаю коли це сталося, але схоже що після 7го мільйону клієнтів їм стало байдуже на деяких з цих клієнтів і вони почали самостійно вирішувати кому можна знімати гроші, а кому ні. І в цей час вже байдуже який классний в них додаток, чи як мило можно вдягти кота, коли банк не виконує свою основну функцію. Це втрата клієнта для банка і втрата грошей інших клієнтів котрі підуть їх негайно забирати з банку задля безпеки.
Звісно, усім боятися не потрібно, наврядчи вони так само усім можуть заблокувати рахунки, але комусь випадковому можуть. Така собі зворотня лотерея, як у фільмі «голодні ігри», тебе вибирають випадковим чином і ти принижуєся в правах і більше не можешь користуватися послугами банку, бо хтось невідомий вирішив твою долю. Невідомий, бо коли ви спробуєте знайти хоч одну відповідальну особу, а не когось зі служби підтримки яка вам буде відповідати заздалегідь написаними фразами, то в вас нічого не вийде. Вам скажуть «ми з вами зв’яжемося, як тільки питання будет вирішене» і на всі інші запити будуть писати «вибачте, це все що я можу вам сказати».
Проект монобанк проходить весь процесс деградації як і всі нові банки такого типу, наприклад як росіянський «тінькоф» з якого був скопійований монобанк так само пройшов шлях від всесторонньої любові невеликої кількості кліентів, до лютої ненависті і втрати кліентів через маніпулятивні і шахрайські дії.
Будьте обережні довіряючи свої гроші цьому банку, бо це тільки початок.
Ставлю 2 зірочки, тому що за останні 20 років обслуговувався в десятках інших банків, і навіть попри все я бачив гірші банки.
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (61)
Спасибо операторам монобанка, консультирующим в телеграм
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Написать комментарий
MONO BANK шахраї
В січні пишуть що борг, вони за грудень і січень нарахували борги по вже закритій картці і по закритому рахунку.
Слава Богу що накінець то сбулися цих шахраїв.
Нікому його не рекомендую!!!
Якщо на рахунку недостатньо коштів для списання відсотків, списання відбувається в рахунок кредитних коштів і з'являється заборгованість.
Щоб уникнути таких ситуацій рекомендуємо звернутись клієнтові у підтримку для уточнення суми та допомоги у вирішенні питання.
Також хочемо зазначити, що закриття картки та рахунку не відбувається через блокування картки у застосунку та видалення застосунку.
Заяву на закриття картки можна залишити через підтримку.
Дуже шкода, що вирішили припинити користування карткою.
На поточний момент запит щодо закриття картки клієнта прийнято колегами.
Питання в роботі.
Комментарии (7)
Нарахування платежів космолот
Посилання на оригінальний допис від Олега Гороховського https://t.me/OGoMono/1482
Комментарии (15)
Нарахування коштів
Коли банк проводить фактичну відправку коштів нам через Платіжну систему VISA/MasterCard, сума зараховується на картку.
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, в деяких випадках може бути трішки довше.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (1)
Вітаю!
Комментарии (36)
Український Банк це просто ТОП!!!
Отже до історії.
Я живу в США вже 4 роки і в мене виникла проблема — потрібно було терміново записатися в консульство, додзвонитися туди було неможливо, я намагалася більше тижня і вбила купу часу і нервів. Спробувала записатися онлайн, але для цього було потрібно зайти в ДІЮ. Щоб зайти в ДІЮ треба було або сканувати паспорт або зайти в МОНО БАНК.
Ситуація: мій український паспорт вдома в Україні, закордонний біометричний ДІЯ не читає, української сім карти в мене немає, ІПН свій я не знаю і шукати його це ніби шукати голку в сіні, в мене новий телефон і я не заходила в додаток МОНО банк більше року. Здавалося би — повна безнадія. І тут в моєму житті зʼявився ОЛЕГ З служби підтримки МОНО БАНК, мій ангел рятівник, терпляче вислухав мене, знайшов спосіб встановити мою особистість і ще й попутно відповідав на 101 питання як мені зробити те чи інше. З його допомогою я відновила і акаунт в МОНО і ДІЮ на протязі 15−20 хв, і за пів години вже записалася в консульство України в Нью-Йорку. Дуже дуже дуже велика вдячність Олегу за його працю і терпіння в роботі зі мною. В Американському банку мені б точно сказали гуляти лісом в такій ситуації.
Прошу керівництво віддячити Олегу за його професійний підхід до справи.
Ми всією сімʼєю аплодували стояче!!!
Написать комментарий
Банку не цікава навіть власна репутація і працівники ухиляються від оформлення chargeback
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (14)
Неочевидний лайфхак від Моно.
Если говорить о моем отзыве, то я Моно почти не пользуюсь для ежедневных операций. Если добавить карту любого Банка в Apple Pay, то вы навсегда избавитесь зависимости от определенного банка для ежедневных операций. Я использую Абанк. (Из-за ностальгии к Привату времен 2015−2016 годов). Хватит платить Моно % за их кошачий бизнес.
У нас дуже багато послуг надається безкоштовно, а якщо і є комісії, то стараємося зробити їх мінімальними. Також, активно працюємо над новими продуктами та фішками в застосунку, щоб надавати якомога зручний сервіс для наших клієнтів
Комментарии (1)
Шахрайство в Монобанку, відсутність безпекою
Коштів на картці було 80 грн, тому і вказала картку Моно, але якимось чином були зняти гроші з кредитного ліміту, про який я згоду не давала. Питання до Монобанку, чому не заблокувались транзакції якщо в мене прониска українська і живу в Україні а гроші почали відправлятися в Мексиканський банк і чому після 1ї транзакції ніхто не зателефонував і не запитав мого підтвердження.
Для уникнення подібних ситуацій ми рекомендуємо клієнтам не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках.
Не вводити дані картки на сумнівних ресурсах, підозрілих та фейкових веб-сайтах.
Також звертаємо увагу, що співробітники банку ніколи не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки.
У застосунку є можливість увімкнути налаштування безпеки, які допоможуть уникнути шахрайських списань. Переглянути всі налаштування можна за шляхом: головний екран — свайп вліво — «Налаштування безпеки» (під зображенням картки)
У свою чергу, розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.
Комментарии (23)
Хотіла перекинути кошти з картки то відмовилися співпрацювати зі мною
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Комментарии (2)
Блокують рахунки, терміни перевірки і розблокування невідомі
Позичила подрузі гроші (50000 грн)
Вона повертає частинами, кинула мені 19000 грн на карту моно за що мене банк заблокував
Надала квитанцію зі своєї сторони надала квитанцію зі сторони подруги
Пояснила що я в декреті, заробляє чоловік який є військовим
Але скільки не пояснюй ні термінів ні конкретики
Квитанцій мало, треба договори довіреності особисті переписки
Сказати що я шокована це нічого не сказати.
Закрию питання і припиняю співпрацю з банком
І вам не рекомендую
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (9)
Монобанк — Мошенники
Оплатил за электроэнергию не малую сумму 16000 грн) через приложение. В описании платежа указал адрес и ФИО хозяина дома (арендованное жилье)
Спустя два месяца, получаю новую квитанцию, с долгом тех же 16000 грн. Еду в ДТЕК выяснять, показываю квитанцию об оплате через монобанк, бухгалтерия утверждает, что ДТЕК не получили денег и рекомендуют обратиться в банк.
Обращаюсь в монобанк, сначала утверждают, что деньги ушли, потом дают ответ, что действительно деньги не ушли и как оказалось, что хозяин дома под санкциями и они решили заблокировать сумму, БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ!!! На все мои вопросы и действия вернуть деньги — ответ отрицательный.
Карта моя, счёт мой, я не под санкциями это вообще противозаконно так поступать с клиентом банка. Они вместо того, что бы отстаивать и бороться за клиента, занимаются грабежом. Прошло почти два года, деньги так и не вернули.
Случай #2 (ноябрь 2023)
Купил билеты через приложение Proizd.ua онлайн через монобанк.
На следующий день, поездку пришлось отложить, делаю возврат билетов, зная что возврат денег может быть в течении 5 рабочих дней. Прошло дней 10, проверяю и денег нет. Начинаю выяснять, опять след тянется к монобанку))
Нашел отмену платежа, деньги вернулись и тут же отмена платежа
Скидываю квитанцию и описание проблемы в бот, такая же ситуация, сначала утверждают, что это не они, а через некоторое время, всё-таки признают — дело рук монобанка. Ответ поразил, оказывается у них возврат делается в течении 30 дней, а не как у многих банков до 5 рабочих дней. Прошло более 30 дней, а денег все нет.
Советую задуматься о порядочности, которой как оказалось нет у монобанка и о своих кровных деньгах.
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (4)
Заблокували рахунки без підстав та пояснень
За декілька днів до блокування банку запросив документи та пояснення які підтверджують мою діяльність. Так як я ФОП всі документи були одразу надані, всі договора, Акти, банк відповів, що проблем немає, а потім просто прислали лист, що відносини з банком розірвані…
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування.
Згідно ст.15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» банк перевіряє транзакції клієнта.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На основі цього аналізу та інформації із різних перевірених джерел банк приймає рішення щодо подальшого обслуговування
Комментарии (7)
Банк за 15 днів до сих пір не зарахував платіж на картку
1.1.2024 я написав скаргу в Національній Банк України, також мій адвокат зробив адвокатський запит, поки що банк не відповідає.
На жаль, перевірка займає більше часу, ніж очікувалось.
Передали колегам запит, по можливості прискорити вирішення питання, та зв'яжемося з вами, коли буде нова інформація.
Дякуємо за розуміння та терпіння
Комментарии (1)
Шахрайство в монобанк
Добре надаль платіж ми не зможемо вам повернути зверніться в поліцію!
В мене виникає дуже багато питань, як не маючи насера картки, я нею майже не користуюсь, не маючи картки і всіх тих кодів -можна зробити оплату з іншої країни!?? Хіба що самі співробітники банку займаються відмиванням грошей. Інших варіантів я не бачу, картка при мені, оплати в інтернеті якщо і були то тільки через АПЛ пей.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (36)
MONOBANK БЛОКУЄ картку по надуманим причинам. І відмовляється розблоковувати.
Монобанк вирішив що ця операція підозріла і заблокував мою карту, щоб як мені сказали в службі підтримки убезпечити мої кошти від шахраїв. В службі підтримки розблоковувати карту тепер не хочуть, а тільки перевипускати.
Служба підтримки явно не адекватна, тому що не вирішує проблем з додатком, а тільки їх створює. Таке враження, що там одні боти, а не живі люди.
Якщо клієнт повідомляє про підозрілу операцію і є ризик виникнення нових непідтверджених списань насамперед ми блокуємо картку.
Далі, після детального аналізу та розбору ситуації, можливе розблокування картки або необхідний перевипуск.
Ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення консультації. На жаль, операторами було припущено помилки, при консультації після блокування картки.
Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Ми вжили заходів та провели донавчання, щоб такого більше не траплялось.
Бачимо що на поточний момент питання з карткою вирішене.
Вибачте, будь ласка, що ми дещо розчарували вас.
Сподіваємось що наша з вами подальша співпраця приноситиме лише позитивні емоції :)
Комментарии (34)
Неадекватне рішення монобанку щодо подальшого обслуговування картки
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Написать комментарий
Перекази Mono на Sense не працюють
При спробі здійснити такий переказ пише: «банк-емітент блокує використання картки для переказу». Що за банк емітент… використання якої саме карти…
При цьому працює поповнення карти через Приват як прокладку, тобто можна закинути гроші на Приват, а тоді на Сенс. Думаю що якби проблема була в Сенсі, то помилка би з\являлася не миттєво, а гроші би повертались за кілька хвилин. У моєму випадку помилку показує миттєво.
Моно каже, що Сенс не приймає платежі. Сенс, як ви здогадались, кажуть, що їм ніхто не відправляв ніякі платежі. Ніхто з них не показує ніякі логи чи підтвердження. Просто тикають одне в одне пальцями. В захваті від обох в цьому плані.
Помилка виникала через відмови з боку Sense.
Ми прибрали сповіщення про помилку.
На поточний момент платіж відправляється, але далі йде скасування переказу.
Банк одержувач не дозволяє провести операцію, саме тому платіж повертається на карту.
Можливо є обмеження по карті Sense банка на зарахування платежів від моно.
Комментарии (1)