Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Відвідував точку видачі Монобанк в Хмельницькому, дякую за чудове обслуговування співробітнику Альоні Т Ц Квартал
monobank
Ответ банка
monobankua 23 марта 2025, 13:44
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо! :)
oleksandr45 22 марта 2025, 18:26
Доброго дня, ситуація така. Купляв криптовалюту через p2p на байбіті., буквально через годину дві продав через CryptoBot. І зробив так ще раз, заблокував фінансовий моніторинг. Працював з суммами по ліміту Надав купу документів про дохід мами так як
monobank
Ответ банка
monobankua 23 марта 2025, 13:41
Розуміємо, що ситуація може викликати незручності.
На вимогу НБУ банки перевіряють усі зарахування коштів, тому будь-яке зарахування може потрапити під перевірку, і може знадобитися надання документів, що підтверджують їх походження.
Зараз триває перевірка, і якщо буде потрібна додаткова інформація або буде результат, ми обов’язково зв’яжемося з вами.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Qwertyuyii 22 марта 2025, 15:19
Чудова консультація;) та розгорнута відповідь менеджера.
monobank
Ответ банка
monobankua 22 марта 2025, 16:37
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vs100147 22 марта 2025, 12:47
Большое спасибо вашему консультанту на точке в Мост-сити Днепр Владиславу. Очень помог в обслуживание
monobank
Ответ банка
monobankua 22 марта 2025, 13:08
Ваша подяка – це пальне для нашої мотивації! Дякуємо! :)
Проблема решена
Надія Маковецька 22 марта 2025, 10:21
18 березня я зіткнувся з абсолютно неприйнятною ситуацією: під час зняття готівки в банкоматі Monobank стався технічний збій. Гроші з рахунку були списані, але банкомат їх не видав! Пройшло чотири дні, а служба «турботи» й далі розказує що досі не було інкасації. Чому я, клієнт банку, маю доводити очевидне? У банку є всі дані: дата, час, сума, номер банкомату, підтвердження списання. Це виглядає на вкрадені гроші?
monobank
Ответ банка
monobankua 22 марта 2025, 11:10
Розуміємо ваше обурення і щиро шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Це справді неприємно, коли гроші списані, а готівка не була видана.

Ми вже передали всю необхідну інформацію в банк для перевірки невиданої суми та очікуємо проведення інкасації. Розуміємо, що вам хочеться якнайшвидше розв’язати питання, проте цей процес потребує певного часу.

Запевняємо, що тримаємо ситуацію на контролі та докладаємо всіх зусиль, щоб пришвидшити вирішення. Як тільки отримаємо відповідь, одразу повідомимо вам.

Дякуємо за ваше терпіння та розуміння!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Oleksiy153 21 марта 2025, 15:50
Дякую Ользі Глушко з острівця моно, Т Ц Оазис! За професіоналізм та ввічливе ставлення, спілкування з клієнтами!
monobank
Ответ банка
21 марта 2025, 16:12
Нам дуже приємно! Дякуємо, що поділилися своїми враженнями!
Минфин
Ответ администратора
24 марта 2025, 10:04
Відгук не зарахований (на 24.03.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Evgenia85 21 марта 2025, 13:15
Обратилась на точку выдачи, очень быстро и оперативно помогли решить проблему, консультант Алексей из города Одесса, спасибо ему большое.
monobank
Ответ банка
21 марта 2025, 14:52
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Проблема решена
Сергей Олефиренко 20 марта 2025, 18:19
Я військовий, в мене банк вкрав гроші які були на ремонт військових авто та інші військові потреби,
monobank
Ответ банка
20 марта 2025, 20:14
Шкода, що у вас склалася думка, що ми вкрали кошти
Списання коштів відбувалося згідно з чинним законодавством
Більше інформації ми надати не можемо, оскільки це розкриє банківську таємницю
Бачимо, що ви зверталися до підтримки, де колеги надали вам детальну інформацію щодо списання
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
olenaodessa 20 марта 2025, 14:06
Моно банк це дуже зручно швидко та професійно і позитивно, дякую Олексію
monobank
Ответ банка
20 марта 2025, 15:52
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Komdaria 20 марта 2025, 11:29
Спасибо менеджеру Алексею за быстрое и качественное обслуживание, получила ответы на все свои вопросы, мальчик улыбчивый и внимательный, благодарю вас, Успехов
monobank
Ответ банка
20 марта 2025, 13:29
Дуже дякуємо за відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
JuTigress 19 марта 2025, 20:26
Был единственный удобный банк. Сейчас — его единственный бенефит — кешбек на такси и зоотовары. Убрали беспроцентный (ну в моем понимании беспроцентный, потому что я закрывала его за 2−3 дня и подала в льготный период, которого сейчас не существует) нормальный и понятный кредитный лимит. Вместо этого поставили микрозайм-вайб фишку под названием «деньги до завтра», типа ВСЕГО ПАРА ГРИВЕН В ДЕНЬ И ВЫ КОРОЛЬ МИРА. Не, ребятки. Я конечно пару раз у вас брала всякие покупки частями и мелкие кредиты до 1000 грн, но это капец. Пыталась полчаса у тормозухи с техподдержки в чате допроситься чтобы это убрали и вернули мне беспроцентную рассрочку и оплату частями как и было. В итоге — рассрочка с процентами (но она выгоднее чем их микрозаймовая ерунда в разы, спойлер. Просите их отключать вам эту фишку если она у вас есть. У меня есть чуйка что это не у всех, а только у тестовой группы, мол схавают или нет. Не ведитесь.) после оформления заявки (!!!) по телефону. То есть, прикиньте, они тебе что-то выкинули из приложения на кислород, но по звонку все возвращается обратно. Как вам фортель? Восхитились? Может вы бы мне так и дизайн старый вернули, а не вот это дно, раз уж можете? Моно-моно… Что с тобой стало… Надо присматриваться к сенсу, что ли…Моно, господи, ну фу же. Ну как можно такими быть. Нас и так меньше в стране, а вы пытаетесь хоть даже с крошек что-то выжать. Shame! Shame!🔔 Техподдержка не способна дать ответ ни на один вопрос. Все общие фразы. Юлят, ничего не говорят по-сути, только предлагают увеличить кредитный лимит, при этом говорят, что ничего не гарантируют. Смех да и только. Вопрос будет ли льготный период остался без ответа.
По итогу, хотя я выбила возможность льготного кредита, через 4 дня ее вернули обратно на микрозайм-вайб опцию.

По итогу:

1. Они все могут менять по щелчку, просто вы недостойны и им не выгодно. Говорят что не могут — не верьте (на других площадках вы сможете увидеть скриншоты). Рассрочка и деньги до завтра это та же опция, что и кредитный лимит со льготным периодом в 62 дня, но за деньги. Деньги до завтра дороже кредитного лимита. Смотрите в какую воронку определила вас их программа.

2. Рассрочка и Деньги до завтра — платные опции и вам обрубят льготный период, хотя он доступен всем. Потому что могут. А вы платите.

3. Поддержка — унылое дно. Взяли каких-то индусов на аутсорсе, спамящих фиговые одинаковые макросы. «Только не пишите в соцсети».

4. От былого шарма моно не осталось ничего. Из простого и понятного банка деградировали в такой же обуватель, так и прочие. Но я не удивлена.
monobank
Ответ банка
20 марта 2025, 13:29
Приносимо вибачення за негативний досвід при роботі з нами
Розуміємо, що вам зручніше користуватися кредитним лімітом з пільговим періодом, саме тому колеги передали запит на уточнення і наразі це питання в роботі
Також, обов'язково перевіримо діалоги з колегами з підтримки та пропрацюємо помилки
Очікуйте, будь ласка, на зворотний зв'язок від колег стосовно кредитного ліміту
Проблема решена
Gabzik 18 марта 2025, 18:25
Добрий день, нажаль, я не отримав своєчасно відповідь на попереднє звернення на гарячу лінію, тому я змушений залишити негативний відгук про свій досвід співробітництво з Вашим банком, але для Вас це вже не новина.
Прошу Вас надати мені виписку з мого депозиту, яка підписана електронним цифровим підписом та має печатку. Сподіваюсь цього разу Ви будете трохи відповідальнішими до прохань своїх клієнтів. Дякую за відповідь.
monobank
Ответ банка
monobankua 18 марта 2025, 20:16
Вибачте за ситуацію та затримку з відповіддю.
Колеги розглянули ваше звернення та бачимо, що надали необхідний документ.
Також ми зафіксували ваше звернення та передали дані на перевірку якості проведення комунікацій.
Колеги зв'яжуться з вами для надання інформації за перевіркою.
Проблема решена
miami420 18 марта 2025, 13:36
ну что ж, история интересная, получилось так что на год заблокировали карту из-за того что им показалось что высокий оборот по карте 30−40т в месяц в итоге блокнули счет, после чего спустя год прислали письмо о том что банк пересмотрел блокировку и рады открыть заново, думаю открою, но не так все просто, сегодня уже свыше двух недель как они не могут найти причину и требуют больше времени что бы ее открыть, кормят завтраками постоянно, и наши специалисты работают над вопросом
monobank
Ответ банка
monobankua 18 марта 2025, 15:13
Дякуємо за ваше терпіння та перепрошуємо за тимчасові складнощі, які виникли.
Ми готові знову відкрити вам картку тому можна почати реєстрацію.
Додатково ми написали вам в особистих повідомленнях.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Tatiana2025 17 марта 2025, 18:45
Щиро вдячна представнику Монобанку Олексію (торгівельний центр «Грецький») з міста Одеса за висококваліфіковане обслуговування. Дуже кльово, коли отримуєш такий сервіс. Монобанк — це любов с першого відкриття банкінгу. Дякую Вам за таку працю та бажаю і надалі надавати такий високий рівень в обслуговуванні.
monobank
Ответ банка
17 марта 2025, 19:30
Ваші слова мотивують нас! Дякуємо за відгук!
Сергей Никифоров 17 марта 2025, 18:26
Ситуация патовая — через мою белую карту монобанка прошла достаточно большая сумма, на счету осталось всего 500 грн и тут монобанк заблокировал счет и потребовал справку о доходах. Я предоставил все что у меня есть, но они захотели справку от доходах отправителей, разумеется люди которые отправляли мне средства, не обязаны предоставлять стороннему банку справки и личную информацию.

Я звонил на горячую линию банка трижды, если не пять раз, ответ один и тот же — предоставьте документы о происхождении средств и мы вам разблокируем счета. Я попросил вежливо вернуть мне мои 500 грн потому что это мои деньги, банку они не принадлежат. По итогу — отказ. Запросить все указанные документы я не могу по указанным выше причинам, буду просто ждать официальный ответ на почту и потом подавать в суд.

Хорошо что на приватбанке таких проблем нет. У монобанка очень удобное приложение, однако в этой ситуации я сильно разочарован. Это может коснуться каждого, поэтому рекомендую задуматься, стоит ли дальше пользоваться этим банком.
monobank
Ответ банка
17 марта 2025, 20:11
Розуміємо, що ситуація неприємна
Наразі проводиться перевірка зарахувань, тому по рахунках відсутня можливість проводити видаткові операції
Колеги зв'яжуться з вами, щойно у нас буде нова інформація, а також нададуть вам офіційну відповідь
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ValentinaShulga 17 марта 2025, 18:01
Хочу висловити вдячність монобанку і Владиславу з OCEAN PLAZA за детальну допомогу в поповнення картки і переказ на інший рахунку. Влад дуже компетентний і ввічливий хлопчик
monobank
Ответ банка
17 марта 2025, 19:29
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Минфин
Ответ администратора
20 марта 2025, 12:13
Відгук не зарахований (на 20.03.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Natalkap 17 марта 2025, 16:38
Хочу подякувати Олені з торгового центру Оазис, прекрасний працівник, допомогла розібратись з карткою національного кешбеку, показала, як можно відправити кошти на підтримку армії, відповіла на інші мої запитання, я залишилась задоволена якістю обслуговування, гарно, дякую.
monobank
Ответ банка
17 марта 2025, 17:49
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо за відгук!
Минфин
Ответ администратора
20 марта 2025, 10:03
Відгук не зарахований (на 20.03.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема решена
Артем Стрілецький 17 марта 2025, 16:29
До мене звернувся банк за наданням документів про джерело доходів
Я надав документи, але банку вони не сподобались і вони запросили ще На моє прохання закрити рахунки — відмова
Я вважаю що це не є законним
Банк обмежує мої права
monobank
Ответ банка
17 марта 2025, 17:49
Розуміємо, що ви бажаєте закрити рахунок
Наразі проводиться перевірка, тому закрити рахунок відсутня можливість
Також ми готуємо для вас офіційну відповідь, стосовно цієї ситуації
Проблема решена
Коля Петро 16 марта 2025, 21:03
Стикнулась з цим банком, спочатку користувалась, проблем не було, потім вирішила 30 тис грн вивести з крипто біржі, щоб розрахуватись за електро товари і тут почався цирк, залишається 4613 гривень на балансі і я не можу розрахуватись! Пишу на підтримку, пишуть надайте документи, надаю документ куплю продаж машини і навіть додаток нотаріально завірений бо мені 17 років, їх не влаштовує цей документ, скидаю довідку про заробітню плату, їх теж не влаштовує, скидаю довідку матеріальної допомоги теж не воаштовує, кинула ордера також не т. е. На моє прихання надати відповідь що мені робити і як забрати кошти якщо більше немає документів, було сказано шукайте ще … Банк утримує кошти і не віддає їх, прошу розібратись в данній ситуації! Також окремо хочу зазначити некомпетеного фахівця, який як бот тільки пише і не дає відповідей! його звати Станіслав, фахівець з аналізу фінансових операцій. табельний номер 9883.Прошу віддати мені мої кошти
monobank
Ответ банка
17 марта 2025, 12:05
Розуміємо, що ви не очікували перевірки
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому згідно з поточним законодавством ми зобов'язані проводити перевірки платежів, котрі зараховуються нашим клієнтам. Саме тому очікуємо від вас документи, що підтверджують походження коштів
Обов'язково перевіримо діалоги зі співробітником та вживемо заходів
Приносимо вибачення за незручності
David1337 15 марта 2025, 17:25
Не рекомендую використання рахунку/ картки для фіз.осіб в монобанку, так як в один прекрасний момент під час, або після, здійснення стандартних банківських операцій (поповнення, переказу, розрахунку) Ви можете отримати повідомлення «Доброго дня!

На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні.

З повагою, команда monobank", а Ваш рахунок і вхід в додаток можуть без пояснень заблокувати! При спілкуванні з підтримкою, обґрунтованої причини таких дій не отримав, на пропозицію підтвердити! свої доходи/ обороти з основного місця роботи, сказали що не потрібно і це не вплине на рішення… В результаті заблокований рахунок без можливості відновлення…

Не одним моно…але все ж таки відчуття не приємні, коли ти користуєшся послугами згідно тарифів банку, а тобі дякують.
monobank
Ответ банка
monobankua 15 марта 2025, 17:46
Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією, і ми розуміємо ваші переживання. Рішення щодо обслуговування ухвалюються на основі всебічного аналізу різних факторів.
На жаль, ми не можемо розголошувати деталі такого рішення, але вже написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити необхідні дані.

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝