Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ambassador007 5 мая 2025, 13:45
Місяць назад мені поставили обмеження на картку монобанку, заморозили кошти, я надав десятки документів для роз‘яснення ситуації, витратив купу вільного часу, пройшов майже місяць тишини, та це нічого не вирішило, банк дав поняти що нічого вирішувати він не збирається — «банк розглядатиме ситуацію протягом неочікуваного терміну»
Кілька місяців назад загинув мій тато, мій молодший брат хворіє на важку форму ДЦП, (всі підтверджуючі дані є), отже я єдиний кормилець в сім‘ї, та гроші які монобанк мені заморозив, є життєво необхідними, проте монобанк ігнорує всі права людини згідно законодавства, та в цілому не має жодного морального співчуття та розуміння що до людини
Я не розумію цієї тактики зі сторони монобанку, якщо на думку банку я щось порушив — нехай передає дані в відповідні органи, якщо ні — нехай розблокує рахунок, якщо я банку просто не подобаюсь як клієнт — нехай припиняє обслуговування, в любому випадку щось же має віришуватись
Дуже прошу відповідні структури звернути увагу на цю справу, та допомогти, адже дуже прикро коли сім‘я голодна і ти розумієш що до мізерної зарплати ще далеко, а потім вспоминаєш що в тебе ще є кошти, але їх «віджав» банк
monobank
Ответ банка
monobankua 5 мая 2025, 15:14
Нам щиро шкода, що перевірка займає більше часу, ніж ви очікували.
Зараз ваше питання ще перебуває в роботі.
Додатково передали запит до відповідальних колег із проханням по можливості прискорити розгляд ситуації.
Ми обов’язково зв’яжемось із вами, щойно отримаємо нову інформацію.
Lestrem 4 мая 2025, 18:34
Сьогодні був здійснений вхід в застосунок з невідомого пристрою, та змінений номер телефону для входу.
Після спілкування з підтримкою, були заблоковані карти і обіцянка відновити мій доступ до застосунку, але замість цього я отримала відмову в подальшому обслуговуванні банку.
Цікаве рішення виходить, мені взламали застосунок, а замість вирішення проблеми, я отримала відмову в обслуговуванні.
monobank
Ответ банка
monobankua 5 мая 2025, 12:02
Розуміємо ваші емоції та що ви очікували іншого результату.
Банк ухвалює рішення щодо подальшого обслуговування, враховуючи багато факторів та інформацію з перевірених джерел.
На даний момент рішення банку залишається без змін.
Якщо в майбутньому ситуація зміниться, ми обов’язково повідомимо вам
Анастасія Маслова 3 мая 2025, 19:36
Працювала з моно багато років. Маю діючий підприємницький рахунок, на який щодня заходять кошти. Усі мої обігові кошти проходили через моно. Ніколи не мала жодних прострочок, в мене хороша кредитна історія. Але оце вирішала скористатись кредитними канікулами, на які маю право через службу чоловіка. І мій кредитний ліміт з 150К став 0! І не тільки ліміт на карті, а й ліміт на покупку частинами, який до цього був 160К. Тобто банк багато років заробляв на мені гроші і ми мали взаємовигідні зручні стосунки. А тепер в мене кредитний ліміт як у алкашки, яка брала мікрозайми і пропила хату!
В чому саме проблема? Я навіть банально карткою атб не можу розрахуватись нормально. Маю заздалегідь прорахувати скільки я витрачу і поповнювати карту. Також я не можу взяти умовну пралку на кілька платежів. Для цього я маю вивести кошти на інший банк. Чи буду я довго так робити? Звісно ні. Я просто повністю переведу усю свою діяльність на інший банк.
Чесно, я була величезним фаном моно. Але тепер так само як я його раніше усім радила, там само відчайдушно я тепер кажу усім своїм знайомим і партнерам виводити звідти кошти.
Підтримка відповідає скриптами. Жодного намагання якось виправити ситуацію.
monobank
Ответ банка
4 мая 2025, 10:44
Розуміємо, що ситуація неприємна
На жаль, зменшення лімітів — це вимушене, але важливе рішення, щоб підтримати стабільну роботу банку та виконати зобов’язання перед усіма клієнтами
Зменшення лімітів ніяк не впливає на пільгу з нульовими відсотками за кредитним лімітом
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Oleksandr639 2 мая 2025, 23:29
Дуже хороше обслуговування я взахваті
monobank
Ответ банка
3 мая 2025, 8:53
Дякуємо за відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Коля Петро 2 мая 2025, 22:24
Відкрив я карту в монобанку вже давно, збирав кошти, давала бабуся, мама, папа на празники, підробляв, роздава листівки, за три роки назбирав сумму 1000$, вирішив купити Usdt, купив тримав на біржі, вирішив вивести, зашло мені на карту монобанку і от тобі блокування, пишу в підтримку, відповідає людина наче бот, скинув всі ордери, надав документ що проходив практику і видали гроші, пишу закрийте рахунок я чекати не можу мені потрібні мої кошти, нащо банк пише що не буде закривати рахунок, адже кошти вони мої утримують і користуються ними в цілях видачі кредиту іншим особам! Прошу мін фін розібратись з цим банком шахраєм, щоб віддали мені мої кошти!
monobank
Ответ банка
3 мая 2025, 8:53
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Юрий П 2 мая 2025, 11:20
Хочу оставить благодарность Ульяне. Она никогда не откажет в помощи, всегда поможет решить ситуацию. Всем бы таких сотрудников.
monobank
Ответ банка
monobankua 2 мая 2025, 12:11
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо! :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Антон Павлович Лысенко 30 апреля 2025, 18:32
Постоянно меняются условия обслуживания.

Пришёл пуш, что дали кредит на 5000 грн, воспользовался несколько раз, забрали, поставили 0.
Написал в поддержку, вернули 3000 грн, воспользовался несколько раз, вчера пришёл пуш, что подняли до 20 000 грн. Ну ок, отлично, пусть будет.

Сегодня захожу в приложении, кредит 0 гривен.

Поддержка говорит шаблонами.

Также есть проблема с консьерж сервисом, который, вроде есть, но помощи от него ждать долго.

Люди, не советую работать с этим банком, как с основным. В любой момент могут вас подвести.
monobank
Ответ банка
30 апреля 2025, 20:16
Розуміємо, що ви розраховували на ліміт. Дійсно, на жаль, на даний момент відсутня можливість його встановити. Причину такого рішення колеги вам підказали

Нам дуже шкода, що у вас склалася така думка про колег з консьєрж-сервісу. Ми завжди намагаємося якомога швидше вирішувати запити клієнтів. Якщо колегам необхідний додатковий час, ми завжди стараємось попередити та повідомляємо причину затримки, але робимо все задля швидкого та якісного вирішення питання одразу
masterl1fe 30 апреля 2025, 10:37
Забрали кредитний ліміт, хоча користуюсь ФОП і є нормальний дохід, навіть виписку надав. Як і пишуть нижче у відгуках, просто система так вирішила. Незрозумілий підхід, не те щоб мені ті кредитні кошти ой як необхідні, але інколи виручають. Тому якщо не буде такої функції і надалі, то прийдеться вибрати інший банк, більш лояльніший. Хоча все подобається тут. В чат боті стандартно відповіли, що «система все вирішує».
monobank
Ответ банка
30 апреля 2025, 13:26
Розуміємо, що ви розраховували на ліміт
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
Це не остаточне рішення і в майбутньому ліміт може бути встановлено
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Олексій Кравчук 29 апреля 2025, 11:05
Доброго дня, щойно закрив кредит до завтра дуже сподобалося, малі відсотки можливість оплати без комісії, дуже хотів би мати можливість й надалі співпрацювати з вами, але чомусь не має можливості повторно взяти я брав 2000 але можу фінансово повертати набагато більше, могли би розглянути мій запит індивідуально? Дуже хотів би співпрацювати з вами, а не з різними МФО.
monobank
Ответ банка
29 апреля 2025, 12:11
Добрий день
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Минфин
Ответ администратора
2 мая 2025, 8:51
Відгук не зарахований (на 02.05.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема решена
orinoko1989 28 апреля 2025, 9:02
Периодически возникают проблемы, как например, блокировка карты за перевод нескольких сот гривен на карту другого банка. После этого мне звонит служба поддержки и начинает в невежественном тоне с постоянными перебиваниями задавать вопросы по переводу, а кому, а за что оплата, а назовите сайт, за доступ к которому платили. Обосновывали проверку выбором меня системой, который сами не знают. Так чего звонить, если вы не можете назвать точную причину? В конце мадам заявляет: хорошо, ваша карта будет разблокирована. Хотя ни о каких блокировках меня даже не уведомили. Думаю, что уважаемым нужно поработать над тоном общения своего отдела поддержки с клиентами.
Другой случай был при снятии торговой точкой в 2 часа ночи с моей карты суммы по платежу, который не прошел пару дней назад в магазине и был оплачен наличкой. Это конечно же не смутило никакие отделы безопасности лучшего банка в мире. А что служба поддержки? Начали требовать чек оплаты наличкой. Думаю, уважаемые не совсем понимают, что имеют право требовать, а что нет. Ну, и формирование предложений оставляет желать лучшего, чтоб не перечитывать по 3 раза. Опять же, это вопрос больше к уровню отдела поддержки.
monobank
Ответ банка
monobankua 28 апреля 2025, 12:30
Нам дуже шкода, що у вас виникли такі враження.
Ми передали ваші звернення до підтримки та зауваження на перевірку якості комунікацій та вживемо заходів.
Щодо ситуації зі списанням коштів:
Під час здійснення покупки сума спочатку резервується на карті. Потім банк, що обслуговує торгову організацію надсилає запит на списання, за яким проводиться остаточний взаєморозрахунок.
Іноді через технічні збої, скасування або особливості роботи термінала зарезервована сума повертається на рахунок, а списання проходить іншим платежем. Такі операції проходять у режимі офлайн — тобто без додаткового підтвердження від банку чи самого клієнта.
Згідно з правилами платіжних систем, банки зобов'язані приймати такі запити на списання, навіть якщо карта обмежена або перевищено інтернет-ліміт.
Якщо клієнт фактично не отримав послугу або оплатив її іншим способом, банк може ініціювати диспут для оскарження списання через платіжну систему. І якщо у клієнта є чеки або документи що підтверджують скасовання оплати або альтернативну оплату, банк може їх запитати, щоб додати до заявки на оскарження.
Також у деяких випадках суми за офлайн-операціями автоматично повертаються на рахунок протягом кількох днів.
Колеги склали запит по цій ситуації, та зв'яжуться з вами щойно буде нова інформація.
Вера М. 27 апреля 2025, 8:09
Дякую за можливість дострокового погашення розстрочок. Раніше була можливість тільки погасити повністю всю суму, зараз зручніше і набагато! Куди я тільки не писала із своїми пропозиціями, і нарешті все реалізували у найкращому вигляді. Першим етапом додали можливість дострокового погашення на довільну суму (при цьому погашалась розстрочка «з кінця», тобто з останнього платежа). Зараз — взагалі і так і сяк можна: додана ще й можливість внести наступний платіж раніше, і це для мене ну дууже зручно. Тепер Моно для мене взагалі ідеальний. Коти, я ваша навіки:)
monobank
Ответ банка
monobankua 27 апреля 2025, 12:54
Сердечно дякуємо за вашу підтримку :)
innochka1202 26 апреля 2025, 18:18
Дякую за бездоганний інтерфейс у мобільному додатку, дуже зрозуміло та зручно. Також дуже подобається користування платінум карткою. Так як багато подорожую та безкоштовно можу поїсти та посидіти в лаунджі. Дякую за професійний контакт центр за те що завжди відповідають на мої питання. Сьогодні зверталась до консультанта в Одесі в ТРЦ «Грецький» по одниму питанню, та менеджер Олексій дуже допоміг у вирішенні.
Дякую за сервис. Ваши котики 😻
monobank
Ответ банка
monobankua 27 апреля 2025, 12:51
Нам дуже приємно! Дякуємо, що поділилися своїми враженнями! :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Andriy21705 26 апреля 2025, 16:35
Шановний банк!
Я був раніше вашим клієнтом і нещодавно відновився. Нажаль так вийшло що після закриття рахунку давно я не зміг стати клієнтом знову, але після подачі скарги ваші професійні фахівці допомогли і вирішили питання. Тепер виникає інша
проблема: в мене раніше був кредитний ліміт 2000 гривень на карті, а зараз він 0, я відкрив депозит і хотів би відновити ліміт бодай мінімальний, щоб поступово користуватися і з часом збільшувати ліміт.
Я буду купляти різні товари для ремонту
квартири в оплату частинами від вашого банку, тому прошу вас надати в індивідуальному порядку хоча б мінімальний ліміт, простроченння відсутні,
є ліміти від ПУМБу, Привату і вашого
партнера, А банку кожен з них з радістю надав непогані кредитні ліміти, прошу й вас, буду дуже вдячний і з радістю замовлю вашу карту для користування якщо на ній
буде кредитний ліміт. Зараз я офіційно працевлаштований, документи через застосунок надав на відміну від тих часів коли ліміт був, але взагалі не працював.
monobank
Ответ банка
26 апреля 2025, 18:16
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Наталія Зубцова 25 апреля 2025, 7:43
При перерахуванні своїх коштів з Укрсибу на картку моєї плімінниці, у якій відкрито рахунок в Монобанку, допустила помилку при введенні номеру картки і гроші були зараховані комусь, кого зовсім не знаю. Звернулась з заявою до Укрсибу, де мені відповіли що впродовж 12 днів будуть розглядати моє питання та відповідь нададуть. та з заявою до банку Моно.Співробітники Моно зробили все можливе, професійно підійшли до вирішення мого питання і гроші були в той же день повернуті на мою картку, не зважаючи на те, що я не є клієнтом Моно.Виражаю велику подяку за чуйність та професіоналізм всім робітникам Монобанку та бажаю банку процвітання
monobank
Ответ банка
25 апреля 2025, 11:01
Дуже дякуємо за відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Evgewa2906 24 апреля 2025, 17:10
Ірина Ігорівна. Monobank. Відділ по роботі з судовими рішеннями. Посада менеджер по роботі з клієнтами з протермінованою заборгованістю. Табельний номер 6799
Спасибо за таких сотрудников в монобанке. Редко в наше время можно найти профессионала с терпением, трепетной заботой о клиенте, понимании по человечески и поддержка с помощью по любому вопросу. Спасибо Ирина.☺️
monobank
Ответ банка
monobankua 24 апреля 2025, 19:24
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день :)
Олександр Єфремов 23 апреля 2025, 17:57
Как некогда бывший клиент монобанка, обратился в поддержку в связи с проблемой купленному товару через эквайринг монобанка.
Получилось так, что я купил товар, после предварительного подтверждения о наличии его у продавца и после оплаты, начались звонки со стороны продавьца что хотели уже вести, но проверили все ТВ на складе и все с браком, начали настойчиво предлагать купить совершенно другую модель и другого бренда.
На мои просьбы об отмене и возврате средств, получал все новые и новые предложения и настойчивые рекомендации не брать то что я выбрал, а купить то что советуют.
После отказов с моей стороны, сказали что вернут деньги, но так ничего и не пришло.
Обратился в поддержку моно, описал всю ситуацию и предоставил все что мог. Пообщались в чате, потом голосом с несколькими сотрудниками.
Как итог, сегодня мне перезвонили и сказали что деньги вернутся в течении 3-х дней, но пришли они за 1 минуту до отзвона со стороны монобанка.

Всем причастным к решению моего вопроса, огромное спасибо!
monobank
Ответ банка
monobankua 23 апреля 2025, 19:29
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо! :)
Проблема решена
Кирило Криворучко 23 апреля 2025, 16:36
З банком не було преблем, але сьогоднi забрали кредитний лiмiт, а на запитання вiдповiдають «це вирiшила система»
monobank
Ответ банка
monobankua 23 апреля 2025, 18:31
Розуміємо ваше розчарування — така ситуація справді може бути неприємною.
Рішення про зміну кредитного ліміту приймається системою на основі комплексного аналізу багатьох факторів та параметрів.
Колеги передали запит на детальний розгляд вашої ситуації, однак наразі, на жаль, рішення залишилося без змін.
Банк регулярно оновлює інформацію та переглядає такі рішення, тож у майбутньому можливість ліміту може з’явитись знову.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ArtSimon12357 23 апреля 2025, 12:36
Вітаю!
Розумію що у мене не ідеальна кредитна історія, та банк не може схвалити кредитний ліміт. Але я користувався, та вчасно погасив «кредит до завтра», 2 рази. Потім мені обнулити ліміт. Я прошу Монобанк, повернути ліміт бодай 2000, який був, для користування, бо це дуже зручно. Зі свого боку гарантую вчасно повернути позику) Тим паче я зарплатний клієнт, та моно — це мій основний банк яким я користуюсь.
monobank
Ответ банка
monobankua 23 апреля 2025, 16:01
Розуміємо, що можливість користуватись «кредитом до завтра» була для вас зручною.
Ваш запит ми розглянули індивідуально, проте наразі, на жаль, рішення залишилося без змін.

Під час ухвалення рішень щодо надання лімітів банк враховує низку факторів: фінансову активність, кредитну історію, загальне кредитне навантаження, наявність заборгованостей чи прострочень, а також інші показники.

У майбутньому ліміт може бути переглянутий. Рекомендуємо активно користуватись карткою: здійснювати покупки, оплачувати послуги, поповнювати рахунок, відкривати депозити та, за можливості, уникати прострочень в інших установах.
Ці дії позитивно вплинуть на подальшу оцінку й збільшать шанси на відновлення ліміту.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
shyhevich 22 апреля 2025, 20:39
Оцінка — виключно за роботу працівника з табельним номером 9272.
Якби не він — поставив би 0.

Дуже вдячний за людяність, розуміння ситуації та адекватність.
Такі працівники — це обличчя банку, яким можна пишатись.
Сподіваюсь, він отримає внутрішню подяку або бонус. Він це заслужив.
monobank
Ответ банка
monobankua 23 апреля 2025, 13:01
Вдячні за ваш відгук
Проблема решена
Vladimir26K 22 апреля 2025, 9:43
І знову не зрозуміло, чому при активному користуванні карткою, та продуктами банку, кредитний ліміт з 70000 грн по картці та розстрочки став 0…
Було багато договорів по плати частинами, які закривав достроково. Картка ніколи не виходила з пільгового періоду. Були депозити. І все одно система банку вирішила забрати ліміт.
Одне бажання закрити рахунок
monobank
Ответ банка
22 апреля 2025, 12:38
Приносимо вибачення за незручності
Перевірили детально інформацію та повернули вам ліміти

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.1 42.5405
EUR 49.26 49.96
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.1 42.5405
EUR 49.26 49.96
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝