Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vova2202 6 июля 2025, 19:55
На днях відвідував точку моно, дякую співробітнику Альоні(Хмельницький) за чудове обслуговування
monobank
Ответ банка
7 июля 2025, 10:26
Дякуємо за відгук!
Минфин
Ответ администратора
10 июля 2025, 8:57
Відгук не зарахований (на 10.07.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kovillone 6 июля 2025, 17:10
Найкращі працівники підтримки, дуже швидко та добре допомогли!
monobank
Ответ банка
6 июля 2025, 18:22
Дуже дякуємо за відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Armen2222 6 июля 2025, 11:45
Оперативно допомагають і надають відповіді. Вирішують питання, коли ти навіть сам не маєш надію на вирішення цього питання
monobank
Ответ банка
6 июля 2025, 13:46
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dmytrostap 6 июля 2025, 11:07
Хочу подякувати дівчатам 9951 та 7361. Дуже швидко та оперативно зробили свою роботу
monobank
Ответ банка
6 июля 2025, 13:45
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Hein2 3 июля 2025, 17:56
Нещодавно Моно закрив мені ліміт по оплаті частинами, посилаючись не та, що я військовий, а військовим за законом передбачена пільга на оплату відсотків за кредитом. Мовляв, вони вимушені платити людям відсотки по депозитам, а по кредиту брати відсотки не можуть.
Проте, кредитний ліміт Моно зрізав мені ще рік тому, щойно дізнавшись мій статус.
Нюанс в тому, що оплата частинами не передбачає відсотків і не підпадає під дію закону. Але, щоб включився живий оператор — мені довелось 20 хвилин сперечатись із ботом (хоча Моно розповідає, що в них лише живі оператори) та його однотипними відповідями. Через 20 хвилин так включився живий оператор і підтвердив, що так, оплата частинами під закон не підпадає і витрат таких на неї банк не несе, але «політика банку» така, що військовим просто відрізають всі можливості. Таке собі переміщення в касту другосортних громадян.
В принципі урізання кредитного ліміту в описаній банком логіці — зрозуміло. Але на що ж ви урізаєте оплату частинами, коли не несете на неї згаданих непокритих витрат?
Окреме блюзнірство в діях банку полягає в тому, що він говорить про «чесність», але рік тому вони ж розповідали, що відключення мені кредитного ліміту «ніяк не пов’язане» з тим, що я військовослужбовець, що це все «алгоритми» і треба просто «більше користуватись картою».
Окремим знущанням виглядала періодична вставка ботом в розмову реклами про те, який Моно «найкращий банк» і які у нього «широкі кредитні можливості для всіх». Він як насміхався: «дивись, тобі ми порізали ліміт, а всім іншим даємо». Хоча на більшості великих майданчиків розстрочку Моно дає на найменшу кількість місяців і має найгірші з усіх інших умови (зняття першого платежу в день оформлення, в той час як у інших банках — лише через місяць).
monobank
Ответ банка
monobankua 4 июля 2025, 15:29
Нам щиро шкода, що ви відчули розчарування — це точно не те враження, яке ми прагнемо залишити.
Ми розуміємо, що обмеження лімітів сприйматись як несправедливість. Це справді складне рішення, яке ухвалюється не через недовіру, а як вимушений крок.
Після підтвердження статусу військовослужбовця ми, згідно з законом, зупиняємо нарахування відсотків за кредитом. Водночас банк не має можливості надавати безвідсоткове кредитування для збереження стабільності та виконання обов'язків перед вкладниками.
Тому можливість користуватись як кредитним лімітом, так і розстрочкою тимчасово обмежується до завершення служби.
Додатково ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Дякуємо вам і всім захисникам за службу та відданість.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MariAndreeva 3 июля 2025, 15:29
Вдячна менеджеру Альоні ТРЦ Квартал за допомогу в оплаті податків
monobank
Ответ банка
3 июля 2025, 18:08
Дякуємо за відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
anaziol 2 июля 2025, 22:16
маю нехорошу традиція — на святкування мого дня народження завжди дощ. і цей рік не був виключенням. до останнього мріяла, щоб було сонечко і ясно, але ні

місце святкування було обрано завчасно і змінити його було неможливо — ліс, де немає альтанок. тож, за день до дн я бачу, що весь день буде гроза (засмутилася дуже, але згадала, що в мене є помічники, які мені обов’язково допоможуть!

тож моно-консьєрж допоміг мені знайти підрядників, які б привезли мені тент та пуфіки прямо у ліс, щоб вкритися від дощу. далі — контактували, пояснили куди прямувати, а потім проконтролювали приїзд. в результаті — день народження врятований, я задоволена і дуже дякую за такий класний сервіс! обов’язково буду звертатися ще)
monobank
Ответ банка
3 июля 2025, 11:57
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день!
Сподіваємось, що в майбутньому ваші Дні Народження будуть супроводжуватися сонячною погодою 😉
Минфин
Ответ администратора
7 июля 2025, 9:18
Відгук не зарахований (на 07.07.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lu123 2 июля 2025, 19:52
Зiткнулась з труднощами при вiдправки документiв на ПФУ, при створеннi КЕП допустила помилку. Дуже вдячна групi пiдтримки за iх активну допомогу, доброзичливiсть та терпiння в допомозi створення ключа
Бажаю успiхiв
monobank
Ответ банка
2 июля 2025, 20:41
Щиро дякуємо за теплі слова! Це надихає нас працювати ще краще!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ruslanlesnik 2 июля 2025, 19:31
Монобанк закрив кредитні лінії військовим тому що за законом не мають право нараховувати відсотки за користування кредитними коштами військовослужбовцям. Мабуть забули завдяки кому вони взагалі мають можливість жити і працювати.
monobank
Ответ банка
2 июля 2025, 20:30
Дякуємо від всієї нашої команди, що ви на захисті нашої країни.
Розуміємо, що ситуація зі зниженням кредитного ліміту може викликати розчарування.
Водночас згідно з вимогами законодавства, після отримання документів про проходження військової служби, банк припиняє нарахування відсотків і разом із цим вимушений тимчасово обмежити можливість користування кредитними коштами — до завершення служби. Це непросте для нас рішення, зміни по кредитній політиці вводяться для збереження фінансової стабільності банку, адже ми маємо розрахуватися з вкладниками депозитів. Тому ми, на жаль, не можемо видавати безвідсоткові кредити.
Artem33 2 июля 2025, 12:05
Після переходу на новий дизайн пропадають оперції у виписці. Служба підтримки радить або перезайти у додаток, або перевстановити його. Операції з’являються, а десь через тиждень знову деякі платежі відсутні, і знову перевстановлювати якщо треба, наприклад, квитанції завантажити. Можливо «щось з телефоном»? Але ж дані про операції не в моєму телефоні зберігаються. Улюблена відповідь — з технічних причин. Був найкращий додаток свого часу, мабуть женуться за модними штуками на шкоду простому зручному функціоналу. Старшому поколінню взагалі не розібратися що і як в тому додатку.
monobank
Ответ банка
2 июля 2025, 13:31
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
SAnnastasiia 1 июля 2025, 20:55
Доволі довго є клієнтом моно, і жодного разу не думала що можу втратити гроші через супер зручний на перший погляд сервіс, але все ж таки трапилось.
Вирішила переказати гроші на картку чоловіка. Вибрала його з контактів і переказала (тут звісно моя неуважність, бо не варто довіряти сервісам — краще повністю ввести дані картки). Досить швидко зрозуміли, що гроші переказані не на ту картку і звернулася до служби підтримки (впродовж 2х хвилин) з метою заблокувати платіж. Мені відмовили одразу. У виписці вказано ім'я контакту як у телефоні. Сформувавши квитанцію і знайшовши номер картки я виявила, що не просто переказала не на ту картку, я взагалі людині з іншим іменем. Я знову звернулася у підтримку. Мені порадили звернутися до отримувача за поверненням коштів. Хто є отримувачем, за яким номером телефону був переказ я не знаю, не маю в телефоні контактів і навіть знайомих з таким іменем. Пояснила це підтримці. Мене запитали, чи влаштує мене варіант, що банк відмінить платіж у разі згоди одержувача. Звісно мене такий варіант влаштовував.
Але вже наступного дня повідомили що не можуть мені допомогти у цій ситуації «з технічних причин», яких саме — не можуть повідомити. Порадили уважніше перевірити свої контакти, і повідомили згідно якої статті я маю право повернути платіж. Але тільки через суд.
Ось такий «зручний і швидкий» сервіс. Тепер попереду додаткові витрати на суд, адвоката і т. д. Хоча думаю що адвокат, суд, поїздки і витрачений час і нерви не будуть варті повернення тієї суми, а тільки збільшать мої збитки. Добре що сума не така вже й велика (для мене). Але великий урок.

П. С. Хотіла видалити фото з додатку, зрозумівши що будь хто може його побачити, не з моїх контактіа. Але такої опції немає в додатку. Якщо вже раз встановив фото то або став якесь своє зображення, або того тупого кота (наче мені 15 років).
monobank
Ответ банка
2 июля 2025, 11:14
Розуміємо, що ситуація неприємна
Переказ по контакту з телефонної книги — це фактично переказ за номером телефону
Якщо сталася ситуація, що у вас був збережений у контактах номер, яким раніше ваш чоловік користувався, після чого перестав його використовувати, оператор перевипустив його і інший наш клієнт вказав його як фінансовий, то, на жаль, при такому переказі дійсно кошти будуть переказані іншому клієнту
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні

Щодо зміни фото аватарки, не обов'язково встановлювати своє фото або ж аватар кота, можна встановити нейтральне фото. Можливо, в майбутньому реалізуємо видалення аватарки
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Daviddvachevsky 1 июля 2025, 20:16
Насправді дуже крута техпідтримка, завжди допоможуть, 24/7 на зв’язку, вислухають і підкажуть.
(На жаль в переліку можна вибрати тільки три позитивні сторони, але там насправді і десяте мало буде)
Негативні сторони вибрав бо так треба…(Хоча про кількість відділень, час роботи. і тд правда) сарказм)

P. S.
Техпідтримка навіть надає психологічну підтримку.
Дуже дуже багатьом банкам треба вчитися комунікувати, так як комунікує підтримка монобанка.
monobank
Ответ банка
2 июля 2025, 11:15
Дуже дякуємо за відгук!
Varashanec 1 июля 2025, 17:10
Сьогодні, 1 липня 2025 року був приємно «здивований» сюрпризом від Монобанку. Хотів оплатити комуналку на суму 1400 грн., але видало повідомлення про те, що недостатньо коштів. При цьому мій кредитний ліміт- 50 тис. грн. Витрачено кредитних коштів — 4500 грн., які необхідно погасити в строк до 31 липня (тобто, кредит непрострочений).
Я є клієнтом Монобанку вже п’ятий рік. Жодного разу не прострочив погашення по картці та жодного разу не платив відсотки за користування кредитними коштами, оскільки погашав заборгованість до кінця пільгового періоду.
Так чому так? А справа ось у чому. Я є військовим і з метою стабільної роботи банку військовим буде кредитний ліміт — нуль, оплата частинами — нуль (так повідомив оператор колл-центру).
При зверненні до колл-центру банку оператор порадила використовувати її як дебетову. З якого біса? Які такі переваги Ви дасте? Відсотки на залишок власних коштів — нуль. Безкоштовна плата за комуналку є також і у інших банках.
Тому, прощавай моно, ти обнулив нашу дружбу!
А менеджменту Монобанку порадив би застосовувати індивідуальний і гнучкий підхід до клієнтів, адже втрата платоспроможного і постійного клієнта лише за ознакою, що він військовий, ніяк не сприятиме стабільній роботі банку.
monobank
Ответ банка
monobankua 1 июля 2025, 19:07
Перш за все — щиро дякуємо вам за службу та захист нашої країни. Це справжній подвиг, і ми щиро цінуємо вашу відданість.

Розуміємо, що ситуація з обнуленням кредитного ліміту може виглядати несправедливо, особливо для сумлінного й відповідального клієнта.

Однак відповідно до законодавства, після отримання документів про проходження військової служби банк зупиняє нарахування відсотків за кредитом. Разом із цим ми вимушені обмежити можливість користування кредитними коштами або тимчасово зменшити ліміт — до завершення служби.

Це не пов’язано з недовірою, а є вимогою забезпечення стабільної роботи банку та виконання зобов’язань перед вкладниками.
На жаль, ми не маємо можливості надавати безвідсоткові кредити.

Нам справді шкода, що це вплинуло на ваш досвід. Після завершення служби ви можете надати відповідні документи — і ми з радістю переглянемо ліміт та зробимо усе можливе, щоб повернути довіру.
pavlovoitiuk 1 июля 2025, 17:06
Я був давнім та активним користувачем Monobank, регулярно користувався його послугами і залишався задоволений сервісом — до певного моменту. Одного дня без жодного попередження, без push-сповіщень, без жодних повідомлень у застосунку, мені просто припинили обслуговування.

Жодного пояснення, жодної вимоги надати документи чи уточнень. Я не отримав ані запиту, ані навіть натяку на те, що банк має до мене якісь питання. Якби це було потрібно — я б без проблем надав усі необхідні документи. Але мені навіть не дали такої можливості.

Коли я звернувся до служби підтримки, то, м’яко кажучи, не отримав жодної адекватної відповіді. У відповідь було лише сухе «обслуговування припинено», без будь-яких підстав чи деталей. Я кілька разів намагався оскаржити це рішення — мене просто ігнорували або відмовляли без пояснень. Жодної причини блокування мого акаунту мені так і не надали.

Це виглядає як повна відсутність прозорості та поваги до клієнта. Вважаю таке ставлення неприпустимим, особливо враховуючи, що мова йде про фінансову установу, якій люди довіряють свої гроші.

Сподіваюся, що цей відгук приверне увагу до подібних ситуацій та змусить Monobank переосмислити своє ставлення до лояльних клієнтів.
monobank
Ответ банка
monobankua 1 июля 2025, 19:16
Шкода, що склалося таке враження, і розуміємо ваше розчарування — особливо якщо раніше ви були задоволені нашим сервісом.
Банк приймає зважені рішення щодо можливості подальшого обслуговування клієнта, спираючись на аналіз даних і інформацію з різних перевірених джерел. Це внутрішні процеси — тому, на жаль, ми не можемо розголошувати деталі або точні причини.
На сьогодні обслуговування за вашим рахунком не поновлено. Якщо рішення буде переглянуто — ми обов’язково повідомимо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anat343 1 июля 2025, 1:16
У будь-якій проблемі надавали чіткі відповіді, входили в положення неодноразово.
Дуже приємні у спілкуванні люди, не знаю щоб без них робила!
monobank
Ответ банка
monobankua 1 июля 2025, 12:38
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
YevheniyaSh 30 июня 2025, 13:03
Хочу відмітити досконалу роботу оператора Олександр 8703.
Звернулась за допомогою у Messenger, мала питання зі списанням грошей, які не розуміла. То Олександре провів докладний аналіз ситуації. Діяв чітко, професійно, швидко, дружньо та ввічливо!
Хочу ПОДЯКУВАТИ ОСОБИСТО Олександру 8703, та усієї команді улюбленого банку, які працюють 24/7 завжди з турботою та думкою про клієнтів, де б вони не були!
Бажаю процвітання та розвитку! Та найперше за все — МИРУ!
monobank
Ответ банка
monobankua 30 июня 2025, 14:22
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас! :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ludia003 29 июня 2025, 18:05
Дякую співробітнику Тетяні в місті Суми за швидку та компетентну допомогу у вирішенні мого питання
monobank
Ответ банка
monobankua 30 июня 2025, 12:54
Ваша подяка – це пальне для нашої мотивації! Дякуємо! :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
OlegPatak 29 июня 2025, 17:54
Вдячний менеджеру Альоні в Хмельницькому, за швидке вирішення питання
monobank
Ответ банка
29 июня 2025, 19:40
Нам дуже приємно! Дякуємо, що поділилися своїми враженнями!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
qwertyu1963iop 29 июня 2025, 16:20
Хочу подякувати за дуже гарне обслуговування, терпіння та професійний підхід в роботі, дуже приємно що такі молоді люди з повагою відносяться до людей пенсійного віку.місце обслуговування м.Луцьк ЦУМ працівник Ярослава, Щиро дякую.
monobank
Ответ банка
29 июня 2025, 19:40
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Руслана Карпенко 28 июня 2025, 16:22
Нещодавно завітала до вас, дякую за відмінне обслуговування менеджеру Уляні.
Дуже приємна дівчина😌
monobank
Ответ банка
28 июня 2025, 17:06
Дякуємо за відгук!

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.1 42.5405
EUR 49.26 49.96
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.1 42.5405
EUR 49.26 49.96
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝