×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42.1 | 42.5405 |
| EUR | 49.26 | 49.96 |
| Все курсы банка | ||
Відгук
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Допомогли з підключенням картки до Apple Pay
Написать комментарий
Онлайн підтримка моно банку
Комментарии (1)
Велика подяка 9951 та 7361
Написать комментарий
Чергове знущання над військовими
Проте, кредитний ліміт Моно зрізав мені ще рік тому, щойно дізнавшись мій статус.
Нюанс в тому, що оплата частинами не передбачає відсотків і не підпадає під дію закону. Але, щоб включився живий оператор — мені довелось 20 хвилин сперечатись із ботом (хоча Моно розповідає, що в них лише живі оператори) та його однотипними відповідями. Через 20 хвилин так включився живий оператор і підтвердив, що так, оплата частинами під закон не підпадає і витрат таких на неї банк не несе, але «політика банку» така, що військовим просто відрізають всі можливості. Таке собі переміщення в касту другосортних громадян.
В принципі урізання кредитного ліміту в описаній банком логіці — зрозуміло. Але на що ж ви урізаєте оплату частинами, коли не несете на неї згаданих непокритих витрат?
Окреме блюзнірство в діях банку полягає в тому, що він говорить про «чесність», але рік тому вони ж розповідали, що відключення мені кредитного ліміту «ніяк не пов’язане» з тим, що я військовослужбовець, що це все «алгоритми» і треба просто «більше користуватись картою».
Окремим знущанням виглядала періодична вставка ботом в розмову реклами про те, який Моно «найкращий банк» і які у нього «широкі кредитні можливості для всіх». Він як насміхався: «дивись, тобі ми порізали ліміт, а всім іншим даємо». Хоча на більшості великих майданчиків розстрочку Моно дає на найменшу кількість місяців і має найгірші з усіх інших умови (зняття першого платежу в день оформлення, в той час як у інших банках — лише через місяць).
Ми розуміємо, що обмеження лімітів сприйматись як несправедливість. Це справді складне рішення, яке ухвалюється не через недовіру, а як вимушений крок.
Після підтвердження статусу військовослужбовця ми, згідно з законом, зупиняємо нарахування відсотків за кредитом. Водночас банк не має можливості надавати безвідсоткове кредитування для збереження стабільності та виконання обов'язків перед вкладниками.
Тому можливість користуватись як кредитним лімітом, так і розстрочкою тимчасово обмежується до завершення служби.
Додатково ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Дякуємо вам і всім захисникам за службу та відданість.
Комментарии (111)
Обслуговування супер
Написать комментарий
Моно-консьєрж врятував мій день народження!
місце святкування було обрано завчасно і змінити його було неможливо — ліс, де немає альтанок. тож, за день до дн я бачу, що весь день буде гроза (засмутилася дуже, але згадала, що в мене є помічники, які мені обов’язково допоможуть!
тож моно-консьєрж допоміг мені знайти підрядників, які б привезли мені тент та пуфіки прямо у ліс, щоб вкритися від дощу. далі — контактували, пояснили куди прямувати, а потім проконтролювали приїзд. в результаті — день народження врятований, я задоволена і дуже дякую за такий класний сервіс! обов’язково буду звертатися ще)
Сподіваємось, що в майбутньому ваші Дні Народження будуть супроводжуватися сонячною погодою 😉
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Благодарность групi пiдтримки Моно банк
Бажаю успiхiв
Написать комментарий
Monobank пробив дно.
Розуміємо, що ситуація зі зниженням кредитного ліміту може викликати розчарування.
Водночас згідно з вимогами законодавства, після отримання документів про проходження військової служби, банк припиняє нарахування відсотків і разом із цим вимушений тимчасово обмежити можливість користування кредитними коштами — до завершення служби. Це непросте для нас рішення, зміни по кредитній політиці вводяться для збереження фінансової стабільності банку, адже ми маємо розрахуватися з вкладниками депозитів. Тому ми, на жаль, не можемо видавати безвідсоткові кредити.
Комментарии (35)
Некоректне відображення операцій в додатку
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (1)
Обережно з переказом з «контактів»
Вирішила переказати гроші на картку чоловіка. Вибрала його з контактів і переказала (тут звісно моя неуважність, бо не варто довіряти сервісам — краще повністю ввести дані картки). Досить швидко зрозуміли, що гроші переказані не на ту картку і звернулася до служби підтримки (впродовж 2х хвилин) з метою заблокувати платіж. Мені відмовили одразу. У виписці вказано ім'я контакту як у телефоні. Сформувавши квитанцію і знайшовши номер картки я виявила, що не просто переказала не на ту картку, я взагалі людині з іншим іменем. Я знову звернулася у підтримку. Мені порадили звернутися до отримувача за поверненням коштів. Хто є отримувачем, за яким номером телефону був переказ я не знаю, не маю в телефоні контактів і навіть знайомих з таким іменем. Пояснила це підтримці. Мене запитали, чи влаштує мене варіант, що банк відмінить платіж у разі згоди одержувача. Звісно мене такий варіант влаштовував.
Але вже наступного дня повідомили що не можуть мені допомогти у цій ситуації «з технічних причин», яких саме — не можуть повідомити. Порадили уважніше перевірити свої контакти, і повідомили згідно якої статті я маю право повернути платіж. Але тільки через суд.
Ось такий «зручний і швидкий» сервіс. Тепер попереду додаткові витрати на суд, адвоката і т. д. Хоча думаю що адвокат, суд, поїздки і витрачений час і нерви не будуть варті повернення тієї суми, а тільки збільшать мої збитки. Добре що сума не така вже й велика (для мене). Але великий урок.
П. С. Хотіла видалити фото з додатку, зрозумівши що будь хто може його побачити, не з моїх контактіа. Але такої опції немає в додатку. Якщо вже раз встановив фото то або став якесь своє зображення, або того тупого кота (наче мені 15 років).
Переказ по контакту з телефонної книги — це фактично переказ за номером телефону
Якщо сталася ситуація, що у вас був збережений у контактах номер, яким раніше ваш чоловік користувався, після чого перестав його використовувати, оператор перевипустив його і інший наш клієнт вказав його як фінансовий, то, на жаль, при такому переказі дійсно кошти будуть переказані іншому клієнту
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Щодо зміни фото аватарки, не обов'язково встановлювати своє фото або ж аватар кота, можна встановити нейтральне фото. Можливо, в майбутньому реалізуємо видалення аватарки
Комментарии (18)
Техпідтримка.
(На жаль в переліку можна вибрати тільки три позитивні сторони, але там насправді і десяте мало буде)
Негативні сторони вибрав бо так треба…(Хоча про кількість відділень, час роботи. і тд правда) сарказм)
P. S.
Техпідтримка навіть надає психологічну підтримку.
Дуже дуже багатьом банкам треба вчитися комунікувати, так як комунікує підтримка монобанка.
Написать комментарий
Моно для військових повний зеро
Я є клієнтом Монобанку вже п’ятий рік. Жодного разу не прострочив погашення по картці та жодного разу не платив відсотки за користування кредитними коштами, оскільки погашав заборгованість до кінця пільгового періоду.
Так чому так? А справа ось у чому. Я є військовим і з метою стабільної роботи банку військовим буде кредитний ліміт — нуль, оплата частинами — нуль (так повідомив оператор колл-центру).
При зверненні до колл-центру банку оператор порадила використовувати її як дебетову. З якого біса? Які такі переваги Ви дасте? Відсотки на залишок власних коштів — нуль. Безкоштовна плата за комуналку є також і у інших банках.
Тому, прощавай моно, ти обнулив нашу дружбу!
А менеджменту Монобанку порадив би застосовувати індивідуальний і гнучкий підхід до клієнтів, адже втрата платоспроможного і постійного клієнта лише за ознакою, що він військовий, ніяк не сприятиме стабільній роботі банку.
Розуміємо, що ситуація з обнуленням кредитного ліміту може виглядати несправедливо, особливо для сумлінного й відповідального клієнта.
Однак відповідно до законодавства, після отримання документів про проходження військової служби банк зупиняє нарахування відсотків за кредитом. Разом із цим ми вимушені обмежити можливість користування кредитними коштами або тимчасово зменшити ліміт — до завершення служби.
Це не пов’язано з недовірою, а є вимогою забезпечення стабільної роботи банку та виконання зобов’язань перед вкладниками.
На жаль, ми не маємо можливості надавати безвідсоткові кредити.
Нам справді шкода, що це вплинуло на ваш досвід. Після завершення служби ви можете надати відповідні документи — і ми з радістю переглянемо ліміт та зробимо усе можливе, щоб повернути довіру.
Комментарии (5)
Ситуація з припиненням обслуговування.
Жодного пояснення, жодної вимоги надати документи чи уточнень. Я не отримав ані запиту, ані навіть натяку на те, що банк має до мене якісь питання. Якби це було потрібно — я б без проблем надав усі необхідні документи. Але мені навіть не дали такої можливості.
Коли я звернувся до служби підтримки, то, м’яко кажучи, не отримав жодної адекватної відповіді. У відповідь було лише сухе «обслуговування припинено», без будь-яких підстав чи деталей. Я кілька разів намагався оскаржити це рішення — мене просто ігнорували або відмовляли без пояснень. Жодної причини блокування мого акаунту мені так і не надали.
Це виглядає як повна відсутність прозорості та поваги до клієнта. Вважаю таке ставлення неприпустимим, особливо враховуючи, що мова йде про фінансову установу, якій люди довіряють свої гроші.
Сподіваюся, що цей відгук приверне увагу до подібних ситуацій та змусить Monobank переосмислити своє ставлення до лояльних клієнтів.
Банк приймає зважені рішення щодо можливості подальшого обслуговування клієнта, спираючись на аналіз даних і інформацію з різних перевірених джерел. Це внутрішні процеси — тому, на жаль, ми не можемо розголошувати деталі або точні причини.
На сьогодні обслуговування за вашим рахунком не поновлено. Якщо рішення буде переглянуто — ми обов’язково повідомимо.
Комментарии (4)
Підтримка моно топ!
Дуже приємні у спілкуванні люди, не знаю щоб без них робила!
Написать комментарий
Клієнтська підтримка
Звернулась за допомогою у Messenger, мала питання зі списанням грошей, які не розуміла. То Олександре провів докладний аналіз ситуації. Діяв чітко, професійно, швидко, дружньо та ввічливо!
Хочу ПОДЯКУВАТИ ОСОБИСТО Олександру 8703, та усієї команді улюбленого банку, які працюють 24/7 завжди з турботою та думкою про клієнтів, де б вони не були!
Бажаю процвітання та розвитку! Та найперше за все — МИРУ!
Написать комментарий
Монобанк
Написать комментарий
Вдячність
Написать комментарий
Відвідування точки видами карток
Написать комментарий
Найкращий менеджер
Дуже приємна дівчина😌
Написать комментарий