Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
sergiyp777 23 декабря 2023, 14:17
Ось такі цікаві факти від Моно:
1. Зняття депозиту з Моно зайняло цілих 273 дні. Живучи в місті, де доступне лише відділення А-банку, вони видавали валютні депозити з Моно лише при наявності готівки в касі. Щоб отримати свої кошти назад, мені знадобилося 273 дні (а моно ви так будете списувати платежі по кредитам?)
2. Очікування відповіді від оператора 3 години, щоб дізнатися, про зміну номера телефона для входу в додаток. (Я вже встиг розібратись самотушки, як через 3 години отримав відповідь, це ну дуже оперативно)…
3. 5 повторних списань за покупки вночі, але через 10 днів ці кошти були повернуті. Дякую, що ви надійно зберігали ці гроші 10 днів, що ніхто не мав доступу до них…

Я ніколи таким щаливим не був коли закрив нарешті картку від Моно… Дякую Моно за гарну співпрацю, проте є ситуації, що вимагають покращення та удосконалення сервісу.
monobank
Ответ банка
monobankua 23 декабря 2023, 18:48
1.Стосовно наявності валюти у відділеннях. Дійсно був період у коли в касах видавали лише наявну валюту. Ми намагалися зробити все можливе, щоб процес отримання валюти не викликав у клієнтів складнощів, проте війна вносила свої корективи.
На поточний момент валюту у вашому місті можна отримати не тільки в А-банк, а і зробити замовлення та отримати у відділенні Укргазбанку.

2. Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки. Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс. Під час вашого звернення, дійсно був ажіотаж через проблеми, що виникли у користувачів Київстар, що привело до довгого очікування відповіді. Ми передали ваші звернення до підтримки, обов'язково перевіримо, проаналізуємо та вживимо заходів.

3. Стосовно повторних списань. Це були оффлайн списання. Як це працює та чому так відбулося надали вам відповідь під відгуком та у особисті повідомлення 15 січня 2021.

Шкода що ви прийняли рішення про закриття картки. Будемо раді бачити вас серед клієнтів у майбутньому
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Viktoria151992 23 декабря 2023, 8:17
Обратилась я в моно банк с просьбой вернуть сумму которую перевала мошеннику. Оператор сразу же занялся решением вопроса. Но надежды на возврат средств не давал. Карту мошенника заблокировали они … но через пару дней вернулась одна сума. Я очень довольна работой. Спасибо огромное. Моно банк вы лучшие
monobank
Ответ банка
monobankua 23 декабря 2023, 10:41
Вдячні за ваш відгук!
Минфин
Ответ администратора
26 декабря 2023, 8:36
Відгук не зарахований (на 25.12.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Петро Віхоть 21 декабря 2023, 18:33
Монобанк заблокував рахунок. При першому зверненні вказали справа № 752/24156/23, провадження № 1-кс/752/9869/23. Я був шокований бо жодних справ на себе не очікував. Ледве відійшовши від шоку я подзвонив у виконавчу службу глосіївського району де розглядається справа, надав ПІБ та інд. код, мені там ввічливо відповіли що жодних рішень чи проваджень у яких я фігурую у них немає. Тоді я знову дзвоню у монобанк, кажу так і так нічого немає. Мені тоді скидують корішок з печаюкою глосіївського відділу поліції і працівник клянеться шо нижче у документі моє прізвище. Я перепитуюсь чи точно, мені служба турботи відповідає точно але документ надати не можуть. Ну шож я шокований вдруге по по перше в києві не бував по друге жодних порушень не вчиняв. Знову шокований. Ледве відійшовши від шоку вдруге за день дзвоню в голосіївське відділення поліції, де мені ввічлий працівник поліції повідомляє що на мене там нічого немає. Ну що ж я абсолютно шокований дзвоню знову в монобанк, мені знову дають справу № 752/24156/23, провадження № 1-кс/752/9869/23. і кажуть шо точно преточно по тому рішенню я заблокований. Я знову дзвоню у виконавчу службу яка мала надати запит на блокування рахунку і там мені знову кажуть шо даних по моїй ПІБ і індифікаційному коду немає. Я знову дзвоню у моно мені знову кажуть шо рішення таки є, я прошу надати документ, мені кажуть шо за сутку буде сформований. Я до речі довідку про несудимість надіслав, по поведінці служби турботи очевидно що таких документів не визнають. До речі справа № 752/24156/23, провадження № 1-кс/752/9869/23 (у якій я сумніваюсь що фігурую бо до суду ніхто не викликав) на момент блокування картки ще навіть не розглядалась бо картку заблокували десь зранку, а справа мала розглядатись 15:30 згідно сайту голосіївського суду. Висновок: 1. У суд мене ніхто не викликав, значить судового рішення немає, у витягу про несудимість з дії яку монобанк не визнав пише шо я несудимий. 2 Як мінімум один раз служба турботи мене обманула коли сказала дзвонити у відділення поліції (по відчуттях я обманутий ще й вдруге і втретє), бо у ніяких судах участі не беру. 3. Монобанк в чому справа?
monobank
Ответ банка
monobankua 23 декабря 2023, 18:34
Розуміємо, що обмеження це неприємна ситуація.
Щоб допомогти у вирішенні питання, ми написали вам відповідь в особистих повідомленнях
aftermoon 21 декабря 2023, 12:18
У вівторок отримав платіж в євро, який мені надіслала компанія за рішенням суду в Європейському Союзі в рамках фінансової компенсації.
Банк попросив у мене пояснення щодо платежу, а також підтверджуючі документи. Я практично відразу надіслав і безпосередньо фактуру від компанії, документи з Чеського суду в Празі, а також договір з компанією з 2021 року. Фінмоніторингу монобанку це не вистачить, а вимагають постійно якісь додаткові документи, а навіть листування з моїм адвокатом, що є незаконною вимогою.

Звертатимуся зі скаргою для перевірки в НБУ
monobank
Ответ банка
21 декабря 2023, 13:49
Інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує ситуацію
На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Питання у колег на контролі, очікуємо від вас документи, які зможете надати стосовно зарахування
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Kovalov1996 19 декабря 2023, 23:31
Підтримка справді підтримує, а не задає банальні питання по скріпту. Просто 100000/10 ставлю монобанку і дівчини Анастасії з підтримки (19 грудня, 23:31 вечора, а вона мені дуже сильно допомогла).
monobank
Ответ банка
20 декабря 2023, 8:51
Дуже дякуємо за ваш відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
BohdanVb 19 декабря 2023, 19:12
Розірвали договір. Займався р2р торгівлею.
Хочу сказати дайте нормальну відповіль, а не ту ахінєю, ті шаблонні штамповки які ви всім відписуєте. І, ще, поки по-доброму прошу розблокуйте мені рахунок і поверніть діл відносини.
monobank
Ответ банка
monobankua 19 декабря 2023, 19:54
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
dr0n 19 декабря 2023, 15:24
Шахрайка Аліна К.
Номер картки шахрайки 5375 4141 4090 2577
Емейл kravestalinochk@gmail.com
Тел. +380991742286
Працює як автор студентських робіт.
Бере гроші на переда потім скидає повний брєд. Уривки ніяк не пов’язаної інформації.
monobank
Ответ банка
monobankua 19 декабря 2023, 15:54
Дякуємо за сигнал!
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
nikonova 19 декабря 2023, 14:08
Я оплачувала борг добровільно, виплатила більше 17000, залишилось оплатити 1500. МОНОБАНК подав заяву до виконавця та заблокував мої рахунки на 18000, ніби я нічого не платила. Тиждень я намагалася достукатися до потрібного відділу, щоб виконавцю надали актуальну суму боргу. Йому надали інфу, що в мене борг 7000. Після цього я ще один тиждень добивалася від них надати виконавцю правдиву інформацію. Мені відповідали все, що завгодно, навіть те, що Монобанк не може надати виконавцю таку інформацію 😄 Це просто треш! ПРОСТО РАЗВОДЯТЬ НА ГРОШІ ЛЮДЕЙ. ВІДКРИТО, БЕЗСОРОМНО. НАВІТЬ НЕ ПОЧИНАЙТЕ З НИМИ ПРАЦЮВАТИ, ВОНИ ПРОСТО ВИКРАДАЮТЬ ВАШІ КОШТИ.
monobank
Ответ банка
monobankua 19 декабря 2023, 15:58
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Євген Дегтярьов 18 декабря 2023, 19:56
Я з монобанком був дуже давно, мінімум роки три. Можна сказати був амбасадором серед своїх знайомих. Купу людей перевів на темну сторону. Спочатку був клієнтом як фізична особа, через деякий час я наважився відкрити ФОП і звісно в мене навіть питання не стояло де. Спочатку все було в огнях, потім коли мені вдалося підписати гарний контракт — монобанк заблокував спочатку платіж, наче нічого страшного, запросив документи, я все надав і розблокували. Почали задавати питання по інших транзакціях, там теж все розказав, показав, навіть фото додав де показав реалізацію обʼєкта. Банк моя відповідь задовільнила — написали в них до мене питань нема. І тут через пів місяця отримую смс — типу вибачаємося помилково заблокували ваші рахунки — тепер все добре. Я ще пожартував типу і не помітив, ще раз вибачилися і все ок. І тут через годину я отримую ще смс — що мені заблокували рахунки. Не тільки ФОП але й особисті. Ніякої інформації про причини не надають, я веду прозору діяльність, кожний платіж в мене закріплюється або актом або видатковою, купую всі необхідні матеріали та обладнання теж через ФОП офіційно, плачу податки кожного місяця справно. Це тупе кідалово з боку монобанк, як від життя відрізали. Ще й ці приколи що спочатку вони помилися, а потім заблокували — як сіль на рану. Короч максимум не рекомендую до співпраці. Багато незручностей тепер з виводом коштів з ФОП, в мене ще є незакриті контракти з замовниками, треба тепер перепідписувати їх так як реквізити міняються. Короч гемор гемор гемор. Плюс це я тільки про ФОП. А тепер уявіть коли все ваше електронне життя оплачувалося завжди одним банком — так от і тут тепер треба відкривати нові рахунки, в іншому банку, все привʼязувати до нових карток. Не очікував від монобанк такого…
monobank
Ответ банка
monobankua 18 декабря 2023, 20:18
Дуже шкода, що склалась така ситуація.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування.
Згідно ст.15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» банк перевіряє транзакції клієнта.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На основі цього аналізу та інформації із різних перевірених джерел банк приймає рішення щодо подальшого обслуговування
Проблема решена
Мухар Володимир 18 декабря 2023, 10:57
Завжди користувались банком Райфайзен Банк Аваль ніколи не стикались з такими проблемами як у Моно банку
Мали необережні відкрити рахунок ФОП у моно банк на чий рахунок нам здійснили оплату квадрокоптерів для військових в кількості мавік 3 120штук на 2 рахунки ФОП оплата була проведена 06.12.2023. Але банк чомусь вирішив що даний товар не першої необхідності і заблокував кошти. Сьогодні 18.12.2023. Всі необхідність документи та опис господарської діяльності був наданий заздалегідь але чомусь кошти по сей час заморожені. На любі звернення у чат та на телефоні дзвінки відповідь одна і та ж очікуйте. на те що оплата цього товару критично термінова від якої залежить життя наших захисників. Нікого у Монобанку не цікавить.
monobank
Ответ банка
monobankua 18 декабря 2023, 14:20
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення даних по ФОП
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anastasia2104 17 декабря 2023, 22:38
Дуже подобається цей банк, завжди ввічливі оператори, завжди допоможуть. Якщо і обертати якийсь банк, то це Monobank🫶🏻🫶🏻🫶🏻 ніколи вас не проміняю, бо краще вас нема ❤️
monobank
Ответ банка
monobankua 18 декабря 2023, 14:17
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
Anyuta12udacha 16 декабря 2023, 23:35
Монобанк. Большая любовь несколько лет пользование и дичайшее разочарование. Поддержка работает с каждым обращением все хуже и хуже, разные сотрудники поддержки на один и тот же вопрос отвечают по-разному, через долгое время общения понимаешь, что тебе перел этим предлагали вообще не работающие опции. Элементарная мелочь: я выехала в Грузию в путешествие, приложение запросило код- подтверждение из смс, в телефоне работает украинская сим-карта, код не приходит. Мне несколько раз предлагают перейти по ссылке для подключения сотрудника по видеосвязи (подтвердить, что это действительно я). Ок, перехожу и жду по 20 минут — ничего не происходит. Потом предлааают перейти на зум- и снова я жду часами ссылку. Потом предлагают поменять финансовый номер телефона на местный. Что? То есть смс на иностранный номер вы можете сгенерировать, а на Украинский за границей нет? Это как вообще? В итоге, прислали ссылку на несуществующую конференцию в зум🤦🏼‍♀️
Проблема в том, что описанная ситуация — не первая, в которой сотрудники максимально некомпетентно «передавали» меня из смены в смену
monobank
Ответ банка
17 декабря 2023, 10:53
Приносимо вибачення за негативний досвід, при зверненні до підтримки
Ми обов'язково перевіримо всі діалоги з колегами та проведемо роботу над помилками
Для уточнення інформації, залишили вам особисте повідомлення
Пользовался моно около 1,5 года, но однажды решили закрыть доступ к банку по непонятным причинам. Являюсь клиентом многих банков проблем никаких нет. Кредитов, задолженностей нет. На вопрос почему закрыли доступ отвечаю «мы не разглашаем причины закрытия доступа». Супер и главное что когда я спрашиваю когда все-таки мне дадут доступ, ответ таков «когда банк решит вам сделать клиентом мы свяжемся». МОНО, у меня нет никаких проблем, откройте доступ. Надеюсь вы мне тут ответите и к вам можно будет достучаться. Жду от вас ответ
monobank
Ответ банка
17 декабря 2023, 10:49
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
pavlok85 16 декабря 2023, 15:12
На прохання третьої особи зробив переказ фізичній особі с застосунку Monobank на карту Приватбанка. Обрав саме такий варіант, аби людина не отримувала дані моїх ПІБ, бо ми не є з нею близько знайомі.
Яким здивуванням було дізнатися, коли ця особа зауважила, яке дивне в мене прізвище.
Після цього я зробив ще один тестовий переказ на свою карту Привата і також побачив у повідомлені Приватбанк свої ім'я та прізвище.
Саппорт Monobank декілька разів посилався на Умови та Політику конфіденційності, але так і не зазначив під який пункт підлягає мій кейс.
Чому навіть для клієнтів моно ви показуєте лише першу літеру прізвища, а клієнт іншого банку отримав повну інформацію?
monobank
Ответ банка
monobankua 22 декабря 2023, 17:34
Усі банки на вимогу регулятора повинні передавати у параметрах операції дані про платника:
Згідно ст. 14.
Інформація, що супроводжує платіжну операцію або переказ віртуальних активів

Суб’єкт первинного фінансового моніторингу, що надає фінансові платіжні послуги платнику (ініціатору платіжної операції), повинен забезпечити, щоб усі платіжні операції супроводжувалися:

1) інформацією про платника (ініціатора платіжної операції) (далі — платник (ініціатор):

а) фізичну особу (фізичну особу — підприємця, фізичну особу, яка провадить незалежну професійну діяльність) — прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), номер рахунка/електронного гаманця, на якому зберігаються електронні гроші (далі — електронний гаманець), з якого списуються кошти/унікальний номер електронного платіжного засобу (у разі ініціювання платіжної операції з використанням електронних платіжних засобів), а в разі відсутності рахунка — унікальний обліковий номер фінансової операції, який дає змогу здійснити відстеження операції (далі — унікальний обліковий номер фінансової операції), місце проживання (або місце перебування в Україні фізичної особи — резидента чи місце тимчасового перебування фізичної особи — нерезидента) або номер та серію (за наявності) паспорта громадянина України (або іншого документа, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може використовуватися на території України для укладення правочинів), або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або дату і місце народження;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/361-IX#n1380
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Марина Розуванова 16 декабря 2023, 12:06
Спасибо большое за участие, за понимание и за помощь Мансуровой Ксении-сотруднику Моно-банка! Очень помогла-спасибо ей большое! Желаю ей карьерного роста и личного счастья! Спасибо!
monobank
Ответ банка
16 декабря 2023, 15:31
Вдячні за ваш відгук!
IvanS1994 15 декабря 2023, 18:36
Дуже сумнівна організація. Далі розлого.

На мій рахунок фоп зайшли кошти по договору від замовника, банк її помістив на транзитний рахунок під процедуру підтвердження походження платежу, та запросив видаткові. Я надав документи, які просив банк, це було в середу. В п’ятницю в без десяти п’ята година вечора, банк затребував додатково ттн по видатковим. Враховуючи, що вихідні, а гроші мені потрібні вже, щоб розраховуватись з постачальникпми я надав тин не у повному обсязі, а що було, адже чекати до понеділка, це ще два дні. Далі пішов решим мороз від банку, сім днів вони розглядали питання, на запити чи потрібно додати ще якоїсь інформації кол центр відповідав, що від фахівців немає запиту і нічого не потрібно. По термінами не відповідали, типу сидіть чекайте. Тобто півтора тижня моя діяльність як фопа була фактично заблокована, адже зараз такий час, що не має вільних коштів, щоб фінансувати все і відразу, не отримуючи при цьому свій дохід.
Далі цікавіше, банк відмовив в обслуговуванні, та заблокував карту і рахунок фоп, завчасно не попередивши. Тобто, без будь якого сповіщення я втратив змогу керувати своїми коштами. Про причини такого рішення було повідомлено дуже розмито, типу на вистачило документів, та лише після того, як я три години достукувався до служби підтримки, намагаючись дізнатись що власне сталось, і чому я не можу розраховуватись на касі магазину і зайти в додаток. Тобто коммунакії 0, замість того, щоб попросити надати потрібний документ і сповістити що без нього не зможуть завершити процедуру, банк вирішив просто позбутись мне як клієнта. Адже зручніше заробляти з людей відсотки по кредитам, ніж вирішувати питання фопів, таке моє враження.
Далі банк запропонував особисті кошти та залишки на рахунку фоп перевести на рахунок іншого банку. Начебто ок, ні та й ні, підписали заяву на перерахунок коштів, і мене запевнили що по регламенту протягом трьох робочих днів питання буде закрите. Особисто я рахую що це не прийнятно лишати людину без грошей на такий термін, але чекаємо. Пройшли вихідні, пройшли три робочі дні — тиша. На звернення відповідают довго, і стандартно що питання в роботі і що по регламенту три дні, коли наголошуєшь що терміни вже пройшли, відповідають сухо знову що питання в роботі, не даючи ніяких нових термінів і коментарів. Це адекватна комунікація? Наразі вже пройшло сім днів, кошти не перерахували. Виглядає це ніби банк привласнив собі мої гроші і тепер морозиться.
Підсумовуючи, банк взагалі не зацікавлений у фопах, вирішення будь якої ситуації це просто нескінченна тяганина по часу. Більше того, свфдомо-несвідомо, але перешкодив моїй бізнес діяльності на півтора тижня, а це втрати. Комунікація між монобанк і універсал банк, або в межах команди, таке враження, що відсутня, кол центр віддувається за всіх і не може дати адекватну відповідь. Наразі питання не вирішено, банк гроші не віддає. Загалом, не рекомендую.
monobank
Ответ банка
monobankua 15 декабря 2023, 19:52
Дуже шкода, що склалась така ситуація.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування.
Згідно ст.15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» банк перевіряє транзакції клієнта.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На основі цього аналізу та інформації із різних перевірених джерел банк приймає зважене рішення щодо подальшого обслуговування.
Стосовно повернення залишку коштів, нам дуже шкода, що процес займає більше часу ніж планувались, ми передали колегам запит прискорити цей процес.
Зробив оплату на новій пошті. Співробітник НП каже що операція неуспішна хоча гроші знялись. З терміналу не виліз чек о невдалій операції. Оператор монобанка сказав що все пройшло, через деякий час мені повідомили що гроші десь в резерві.
Повідомлення оператора:
На даний момент сума по вашій карті знаходиться в резерві (заблокована для списання банком, який обслуговує торгову точку/у якому зареєстрована торгова точка (банком-екваєром)). Якщо банк-еквайєр не надішле запит на списання протягом 11 днів з моменту покупки, сума автоматично повернеться на вашу карту на 12 день.
Ця операція була проведена 3.12.23 пройшло 12 дні грощі так і не повернулись. 15.12.23 звʼязуюсь з оператором банка
Наступна відповідь:
Денис, доброго дня! Мене звуть Анастасія.
Ми сформували документи на повернення коштів за заявкою, яку ви подали і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Термін очікування першої відповіді — до 60 днів, якщо відповідь надійде раніше зазначеного терміну, ми обов’язково з вами зв’яжемося.
Ми докладемо всіх зусиль, щоб ваше питання вирішилося якомога швидше.
Як тільки у нас з’явиться нова інформація по вашій справі ми обов’язково з вами зв’яжемося.
Дякуємо за співпрацю!

Прошу вирішити моє питання, бо складаються враження далеко не найкращі.Скільки потім буде ще відповідей таких та скільки часу я повинен чекати на свої кошти?
monobank
Ответ банка
monobankua 15 декабря 2023, 19:01
Коли клієнт здійсню покупку, то сума спочатку резервується на карті. Далі банк — еквайр надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок.
Якщо запит не надходить, то сума повертається на 12 день.
Якщо ж сума була списана, а товар/послуга не отримана, тоді банк може виставити запит для оскарження списання через платіжну систему. Дійсно, термін очікування першої відповіді може бути до 60 днів.
Для уточнення інформації по вашій ситуації, написали вам в особисті повідомлення
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Jerenimous 15 декабря 2023, 11:16
Крім того що мені не можуть вже протягом неділі видалити е-сім з застосунку (кожного разу на мої повідомлення тех.підтримка відповідає «Вітаю, Мене звати Володимир, Анна, Галя, Наташа, Вася…служба турботи про клієнтів monobank. Попередній діалог з моїм колегою я бачу в історії листування. 🐱» і замовкає без інформації) так ще й 14 грудня о 18:02 з моєї карти списали кошти на поповнення чужого телефону через БАНКІВСЬКУ ОПЕРАЦІЮ (наголошую на типу операції що б боти монобанку в коментарях не виписували дурниці «уу ти сам десь спалив данні карточки, дав cvv код і підтвердив операцію» — CVV2 динамічний, оплата смугою відключена, зняття готівки відключене, платежі без підтвердження відхиляються в настройках, запит ПІН-Коду виставлено завжди). На всі запитання до тех.підтримки що це за операція є тіки одна відповідь — «питання на разі в роботі». Ви де цю підтримку набрали? Чому в підтримки є час виписувати на мінфіні фейкові позитивні відгуки, а відповісти на пряме питання користувача часу не находиться?
monobank
Ответ банка
monobankua 15 декабря 2023, 15:39
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки. Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс.
На поточний момент, бачимо питання стосовно Е-сім вже вирішене. Нам щиро шкода, що це зайняло більше часу, ніж планувалося.
Питання стосовно списання за мобільний зараз в роботі у колег, ми все детально перевіримо та зв'яжемось з вами, як буде нова інформація.
Додатково передали ваші звернення до підтримки на перевірку якості проведення консультацій та вживемо заходів.
Дякуємо за ваше розуміння і терпіння.
yobao 14 декабря 2023, 13:51
Користуємося інтернет еквайрингом, треба було повернути платіж, так як людина не підтверджувала замовлення протягом 72 годин. Так вийшло, що поряд з цією оплатою було точно на таку ж саму та товар. В особистому веб-кабінеті.
Помилились замовленням, буквально через секунд 30 зрозумівши це, відписали в підтримку. Скасувати повернення вже неможливо.

Звісно, що помилка абсолютно наша, але:
1. Було б набагато зручніше та безпечніше, якщо в вікні з оплатою передавалось «ID замовлення» (яке зараз доступне тільки в загальному списку) і також в діалогове вікно під час останньої кнопки повернення.
2. Створити хоча б 5-ти хвилинний холд на повернення платежу, щоб мінімізувати помилки.
monobank
Ответ банка
monobankua 14 декабря 2023, 16:16
Вдячні за ваш відгук!
1. Є таке вікно, при створенні інвойсу є поле description, в яке мерчант може писати ідентифікатор замовлення і це буде відображено у веб кабінеті.
2. Дякуємо за пропозицію. Передали колегам. Якщо в планах з'явиться ця функція, ми обов'язково проінформуємо
Проблема решена
AnnaZ0001 13 декабря 2023, 20:58
Безпідставно закрили мій картковий рахунок та відмовили в подальшому обслуговуванні.
Але грошові кошти які знаходились на картковому рахунку не повернули і не повертають.

Співробітники підтримки спершу пообіцяли регламент обробки протягом робочої доби.
Згодом надійшло смс — Вибачте, перевірили інформацію детальніше, регламент обробки протягом 3-х робочих днів, але ми постараємося якнайшвидше. Як тільки кошти буде переведено, ми обов’язково повідомимо.

На четверту добу я знову пишу у підтримку. Для уточнення інформації щодо коштів.
Відповідь банка одна — Питання виводу коштів в роботі, на жаль, точних термінів немає.

З того часу пройшло вже більше 10 днів.
Кожного разу коли пишу для того, щоб дізнатися де мої кошти, відповідь залишається незмінною!

Більше того, підтримка більше не зацікавлена у мені як у клієнті банку і дозволяє собі ігнорувати мої звернення.

Монобанк! ПОВЕРНІТЬ МЕНІ МОЇ КОШТИ!
monobank
Ответ банка
monobankua 14 декабря 2023, 15:49
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Стосовно повернення залишку коштів, нам дуже шкода, що процес зайняв більше часу ніж планувались.
На поточний момент питання з виводом коштів вже вирішене.
Додатково ми передали цю ситуацію на перевірку, та вживемо необхідних заходів
Полезный комментарий
AnnaZ0001 14 декабря 2023, 15:28
Дякую монобанку, що зреагував на мою скаргу! Гроші сьогодні повернули!

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.45 39.8295
EUR 42.25 42.7296
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.45 39.8295
EUR 42.25 42.7296
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝