×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.85 | 42.3496 |
| EUR | 49.29 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
Давят народ
Чтобы выполнять обязательства перед нашими вкладчиками, мы продолжаем списывать проценты за использование кредитного лимита и других кредитных продуктов
Понимая всю тяжесть ситуации, наш банк заботится о своих клиентах. Мы не списываем пени, штрафы и неустойки при невнесении минимального платежа согласно постановлению НБУ
Комментарии (5)
оплата підписки на Xbox
скидаю переписку:
Мене звуть Лілія.
Заявка на оскарження від 13.07.2022, знаходиться в роботі.
На зараз ми очікуємо, що торгова точка зробить повернення в термін до 30.07.2022.
У разі, якщо торгова точка поверне в зазначені терміни — ми не будемо більше вас турбувати по даному питанню.
У разі, якщо точка НЕ проведе повернення — ми будемо готувати пакет документів в платіжну систему для заперечення транзакції.
ВАЖЛИВО: нам потрібне підтвердження від вас про те, що згідно з пунктом 6.3.4.3. Умов та Правил ви даєте дозвіл банку на списання комісії за ведення претензійної роботи від вашого імені ТІЛЬКИ в разі ПРОГРАШУ. Тариф становить $ 19 за курсом на день списання за 1 транзакцію. Банк оплачує цю комісію платіжними системам.
Програшем для клієнта вважається транзакція, відхилена до відшкодування платіжною системою з причини: некоректного надання даних за транзакцією, некоректного / недостатнього опису ситуації від клієнта, наявності незаперечних доказів правоти у банку-еквайра, відсутності документів, оскарження технічно коректного списання (3DS), подачі транзакції з порушенням термінів оскарження.
Звертаємо увагу, що ви можете спробувати самостійно вирішити питання з торговою точкою доступними вам способами. Якщо ви зможете прийти до угоди самостійно, то оскаржувати операцію через платіжну систему не доведеться.
Повідомте, будь ласка, своє рішення з питання тарифу в пуші, який вам надійде сьогодні в Додаток. Ми чекатимемо вашого рішення по комісії через ПУШ протягом 14 днів.
Звертаємо вашу увагу, що 19$ списується лише у випадку програшу
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (7)
Один swift переказ «загубився», другий потенціально також можна вважати «загубленим»
05.07.2022 мій керівник знову, за шаблоном, відправив мені, як і іншим коллегам (які не є користувачами монобанку) платіж.
05.07.2022 всім моїм коллегам зарахувався платіж, без затримок.
Станом на 13.07.2022 статус мого свіфта у банку відправника «processed», а у монобанку — «Якщо ж платіж нам надійде, ми обов’язково зарахуємо його або зв’яжемося з вами для уточнення інформації».
Поки не пройшло 5 робочіх діб, писали «очікуйте 5 робочіх діб. Якщо платіж вам не надійде — зверніться до нас, ми зробимо все, щоб допомогти».
Коли ці 5 робочіх днів минули, монобанк пише, що з запитом на розшук треба звертатися до банка відправника.
Банк відправник каже «платіж ми обробили в день відправки. Звертайтесь до банка отримувача — в них є можливість відстежити платіж».
Бентеже образу декілька тез:
1. Моїм коллегам в інші країни платіж надійшов одразу, і тільки мій платіж хутко зник.
2. Невже така потужна фінансова установа, як банк, у 2022 році не має інструментів для контактування та відстеження вхідних міжнародних переказів?
3. Почитав відгуки користувачів різних українських банків в інтернеті за останні декілька місяців: доволі багато людей скаржуться на «зниклі» свіфти. Банки не допомагають, та, зі слів людей, ще й дизорієнтують.
4. І саме головне: вчора відправник, через брак часу розбиратися, відправив мені ще один переказ. Статус нового переказу в банку відправника «processed». Сьогодні його немає. Я не вірю в казки про «5 робочіх діб».
Як я можу утримувати рахунки та платити податки в Україні, якщо найвідоміші банки моєї Батьківщини плювати хотіли на всіх і все?
На жаль, дійсно платіж на наші рахунки не надходив
Написали вам детальну інформацію в особистому повідомленні
Комментарии (2)
Неадекватні
На жаль, при невнесенні мінімального платежу банк буде змушений повернутися до довоєнних ставок — 3,1% за кредитним лімітом та 1,9% за послугами на рахунок ліміту за розстроченням, і передати інформацію про прострочення в УБКІ. Також ігнорування мінімальних платежів може вплинути на можливість встановлення ліміту за розстрочення та ліміту на картку. Ми, як і раніше, не списуємо пені, штрафи при невнесенні мінімального платежу згідно з постановою НБУ.
З 1 серпня тарифи кредитних продуктів будуть переведені на стандартні умови:
3,1% на місяць за карткою;
1,9% на місяць за розстроченням і кредитом готівкою.
Внесення обов'язкових платежів дозволяє нам відновити кредитування та підтримати економіку України.
Комментарии (2)
Монобанк не возвращает деньги с карточек (Доллары и гривны). Причины не называют!
Столкнулась с непонятной проблемой с Монобанком, которую не могу решить уже больше месяца. Пользуюсь услугами банка уже не первый год. Получаю свою государственную зарплату доктора на гривневую карту и иногда перевожу накопления на долларовую на «черный день». Когда наступил тот самый день, я сняла в отделении Универсалбанка накопленные доллары, но еще остался остаток в долларах, т.к. не было в кассе необходимой суммы. Еще оставались деньги в гривнах, т.к. пользовалась картой ежедневно. Два месяца назад я не смогла войти в приложение, а в поддержке мне сообщили, что банк в одностороннем порядке отказал мне в обслуживании. Я пришла с паспортом в отделение Универсалбанка забрать свои деньги, но мне было отказано. На вопрос как мне забрать остатки средств с гривневой и валютной карт, мне предложили перевод на карту другого банка в гривнах (!) по курсу НБУ. Я начала требовать возврат средств в долларах с валютной карты, по понятным причинам. Мне сбросили бланк заявления на возврат валюты и гривны, который я заполнила, подписала, после чего мне была назначена встреча в отделении Универсалбанка. Я приехала в банк с заявлением, согласно договоренности, но получила ответ от менеджера, что они Универсалбанк (!), а Монобанк не перевел деньги на транзитный счет, что не позволяет выдать деньги в кассе. Просидев два часа в отделении на Хмельницкого 17\52-А в Киеве, общаясь параллельно с поддержкой, охрана попросила покинуть отделение, т.к. уже было 18.00. Дальнейшее общение с поддержкой не принесло результатов. Кормят завтраками и не возвращают мои деньги.
Друзья, подскажите, может написать заявление в полицию или банк банкрот?
Будьте осторожны и желаю всем здоровья и Мира!
Нам необходимо было немного времени на устранение технической трудности с нашей стороны
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Комментарии (22)
Банк снизил кредитный лимит до 0.
Возможно появилась дополнительная информация, что повлияла на решение
Если будет возможность пересмотреть ваш кредитный лимит в будущем — вы получите пуш-уведомление в вашем приложении.
Комментарии (9)
Возврат денег по курсу какой сами придумали
Возврат же пришел на сумму — 2022−07−06 16:55:22 14914.25 UAH на ту же сумму в $ США, но почему-то курс меньше на 4 грн чем курс Межбанка и даже ниже официального курса.
Происходит конвертация по курсу на момент покупки, валюта в грн, и уже сумма в грн списываются с карты.
Если клиент не получил товар/услугу, банк может выставить диспут для оспаривания операции.
В случае выигрыша, денежные средства поступают в банк и конвертируются в грн по актуальному курсу на день получения суммы.
После чего в течении 3-х рабочих дней (обработка заявки на диспут), денежные средства зачисляются на карту клиенту (поступает сумма по курсу на день получения средств банком).
Комментарии (8)
Бесцеремнно отказали в обслуживании (нахожусь в Европе)
Открыл две виртуальные карты. Сегодня с утра дебильное уведомление, что мне отказывают в обслуживании без объяснения причин. Хотя причин быть не может физически. Никаких кредитов нигде у меня не было и нет, есть счета в других банках Укаины. Я прошу объяснить в чем дело, может быть я отвечу на какие то вопросы. Может мне куда то нужно обратиться, чтобы уточнить что им не нравится. Но нет — как только вы им не интересны — вы для них *** , вас не существует, на любые ваши вопросы будут отвечать ссылками на контракт. Обращаться вам некуда, потому что отделений нет — вы ничто и зовут вас никак.
Также на основе накопленной информации из разных источников банк может принять решение о закрытии карточного счета клиента и отказе в дальнейшем обслуживании.
Комментарии (11)
рекомендую
кол центр отвечает опративно и все ответы на вопросы по существу
удобный интернет банкинг который работает корректно и без сбоев
даже если возникают вопросы, то они решаются очень быстро!
Уважуха!!!
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)
Платеж вышел и не дошел до банка получателя за границей.
Это просто ужас какой то. Отправил п2п платеж 2 месяца назад в Турцию, деньги так и не пришли. Сотрудники рассматривали и кормили завтраками 2 месяца — так ничего и не решили. Отмазываются тем что якобы от них платеж вышел успешно и они не причем. Однако после консультации с юристами и финансистами получил ответ что только банк отправителя т.е моно должен искать платеж.
Могу предоставить подтверждение что банк отправителя не получал никаких денег
Ожидаю рассмотрения заявки.
В случаи отказа расследовать перевод — буду вынужден обратиться в соответствующее подразделение нацбанка
С Уважением
Даниил
Написали вам в личном сообщении, для уточнения информации
Комментарии (5)
Блокування карти
В один день мені вирішили заблокувати карту по накопиченій інформації. Досить того що заблокували довго гроші не вертали кожного разу було потрібно шось знову відправити аби затягнути процес. Згодом якось тай віддали кошти.
Але можна було б хочаб попередити перед блокуванням або хоч шось зробити би бути більш компентентим з клієнтом.
Відмовили в обслуговуванні в подальшому (підстав на це не було)
Думала що якшо пройшов трішки час і зможу нову створити то ні!
В такий час моно найшов коли блокувати клієнта, замість підтримки
Було б не так прикро якби покраще ставилися до своїх клієнтів
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (3)
Подлост монобанка на оккупированных территориях?
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (5)
Monobank грабує #монобанкграбує
Monobank грабує #монобанкграбує — так робити не можна!
Детальніше тут:https://www.facebook.com/valeriiiavtushenko/posts/pfbid0DyYW6HDJBd5azVrqFyZXta6YBmFJVzW8vgr9AcNfUhfGHN44oQkTLorvm6SXfFA2l
Спробував всі засоби звернутися до людяності — не знайшов відгуку.
Звертався до Олег Гороховский Дмитро Дубілет
Ще раз прошу поширення — можливо (маю надію) людяність отримає перемогу.
Додаю записи розмови з персоналом monobank та Приватбанк.
Зверніть увагу на аргументацію та стіну, з котрою стикається клієнт monobank
Ситуація: зарахування коштів по SWIFT переказу на гривневу картку monobank здійснюється по «спеціальному курсу», котрий ніде не вказаний!
При цьому, як волонтер, втратив 20% від переказу! Це грабунок (мародерство) під час війни!
Прошу вважати це відео офіційною заявою до компетентних органів.
Вирішення питання: перерахунок коштів відповідно до курсу, котрий вказаний в додатку monobank та вибачення за витрачений час та нерви
Посилання на YouTube:
https://youtu.be/k73P5pbGjLM
Нам прикро, що у вас сталась така ситуація, в майбутньому рекомендуємо такого роду перекази отримувати одразу на валютну картку тієї валюти, яку відправляєте.
Комментарии (8)
Статус «впо»
Комментарии (2)
Становиться гірше.
Зробив купівлю. Зняли одну суму в євро за курсом банка, повернули через 3 дні за курсом коли була зроблена транзакція, списали знову по новому курсу на поточний день. Різниця (із-за курсу монобанка) між першою та останньою транзакцією більше 200$ які були додатково автоматично зняти з мене та просто пішли на рахунок монобанку. Ще й загнали рахунок в мінус коли в мене кредитний ліміт — 0. Як це вигладає?
Підтримка дає класичні відповіді. Це запити (повернення/списування) торгової точки та починає розповідати як працює банківська система. Питання в тому що торгова точка не взяла з мене більше ніж потрібно, монобанк взяв більше, встановлюючи різні курси, правила без повідомлення користувачів.
Був улюблений банк останні 5 років.
Далі торгова організація надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок.
Якщо сума списання, яку надіслала торгова точка, відрізняється від первинно зарезервованої (наприклад, торгова точка надсилає два запити на загальну суму купівлі у валюті, замість одного), тоді списання від торгової організації пройде окремою операцією -оффлайн списання.
Таке списання може пройти мінус і за курсом на момент запиту на списання. Залежно від різниці курсів на момент покупки та на момент списання, клієнт може бути як у мінусі (якщо курс став більшим) так і в плюсі (якщо курс зменшився).
При цьому сума, що була спочатку зарезервована, повертається на рахунок у повному обсязі.
Ми змушені змінювати курс, виходячи з ситуації на банківському ринку. Ситуація часом змінюється дуже швидко і не завжди виходить оперативно попередити клієнтів.
Щоб уникнути таких ситуацій надалі рекомендуємо використовувати картку у валюті операції.
Якщо покупка в Доларах, робити оплату з картки в Доларах, Якщо покупка в Євро здійснювати оплату з картки в Євро.
Комментарии (15)
Monobank покровительствует мошенникам.
Банк будет содействовать такому розыску в рамках действующего законодательства.
Для фиксации случая мошенничества, написали вам в личные сообщения
Комментарии (7)
Монобанк списал деньги с Карты Єпідтримка за проценты по кредиту
06.07.2022 мне поступили выплаты по ВПО на социальную карту Єпідтримка, которые я ждала 3 месяца. Я переселенец, работы нет, ждали эти выплаты, а их просто в тихую списали. Имею кредитную линию в монобанке. Как только поступили эти выплаты в ту же минуту банк списал 90% с суммы за проценты. Хотя раньше когда деньги были на карте Єпідтримка он почему-то этого не делал. Вопросы к банку Монобанк: 1- Почему во время военного положения списываются с социальной карты деньги, которые предназначены для жизни населения.(соц выплаты)?2- Почему не приходит никакого предварительного смс оповещения, что произойдёт это списание?3 И как жить мне сейчас без этих денег? На что мне жить?
То банк с другой карты может списать личные средства в счет погашения просроченной задолженности
Согласно п. 5.27. УиП для своевременного выполнения денежных обязательств Клиента перед Банком по Договору, в том числе оплаты платежей и комиссий и / или возврата кредита и / или уплаты процентов и / или любых других денежных обязательств Клиента перед Банком, Клиент уполномочивает Банк списывать средства с любых счетов Клиента, в т.ч. использовать остатки на его счетах в качестве обеспечения исполнения обязательств Клиента перед Банком, в случаях наступления сроков / сроков уплаты денежных обязательств Клиента перед Банком в установленном порядке по Договору
Комментарии (5)
Swift платіж не дійшов
Мені відправляли вже Свіфт платіж 2 рази на ті сам реквізити, майже з тією самою сумою, від того ж самого відправника і вони були успішно оброблені. На 3й раз по невідомим причинам його досі немає
Найближчим часом з вами зв'яжеться колега, для надання інформації
Комментарии (1)
Сняли деньги с епидтримки в счет долга
Поэтому с вашей другой карты были списаны личные средства в счет погашения просроченной задолженности
Согласно п. 5.27. УиП для своевременного выполнения денежных обязательств Клиента перед Банком по Договору, в том числе оплаты платежей и комиссий и / или возврата кредита и / или уплаты процентов и / или любых других денежных обязательств Клиента перед Банком, Клиент уполномочивает Банк списывать средства с любых счетов Клиента, в т.ч. использовать остатки на его счетах в качестве обеспечения исполнения обязательств Клиента перед Банком, в случаях наступления сроков / сроков уплаты денежных обязательств Клиента перед Банком в установленном порядке по Договору
Комментарии (2)
Незаконно забрали помощь ВПО!!!
Поэтому с вашей другой карты были списаны личные средства в счет погашения просроченной задолженности
Согласно п. 5.27. УиП для своевременного выполнения денежных обязательств Клиента перед Банком по Договору, в том числе оплаты платежей и комиссий и / или возврата кредита и / или уплаты процентов и / или любых других денежных обязательств Клиента перед Банком, Клиент уполномочивает Банк списывать средства с любых счетов Клиента, в т.ч. использовать остатки на его счетах в качестве обеспечения исполнения обязательств Клиента перед Банком, в случаях наступления сроков / сроков уплаты денежных обязательств Клиента перед Банком в установленном порядке по Договору
Комментарии (18)