Минфин - Курсы валют Украины

Установить

відмова в обслуговуванні

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
2vika 30 сентября 2022, 1:34
і так колись я писала що мені відмовили в обслуговуванні незнати за що. Так от мене тепер просвітили, що це через доступ до інших акаунтів міг бути. Так з мого телефону здійснювався вхід моїх батьків і це зрозуміло чому, бо я їх привела в цей банк і не все зручно їм було, раз з сестри це коли вона не отримала доступ. І після цього усіх заблочили серйозно? Вони давали доступ з своїх пошт.Це просто абсурд. В такий час коли була потрібна допомога подружки для збору коштів їх двох заблокували бо також вхід з мого смартфона. Як же банк не розуміє як потрібно нам виходити з цих ситуацій і просто на Великдень ще лишав без грошей. Головне зо банк може створювати патріотичні наклейки, а до своїх клієнтів як *** ставиться (вибачте за такий вислів бо так і є)
Коли ще хотіла якось з ними поговорити обсудити в чому проблема вони і чути не хотіли про це. Дуже таке погане ставлення до клієнтів коли просто блокуєте карту і доступ до всього просто так, потрібно знати що до чого як не як
Було б приємно якби за стільки часу нарешті була б якась реакція, але дуже сумніваюся в цьому (БАНК ВЗАГАЛІ НЕ ЧУЖ СВОЇХ КЛІЄНТІВ)
(би просто не прийшлося дальше йти)
monobank
Ответ банка
monobankua 30 сентября 2022, 11:52
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.

Комментарии - 5

+
+16
zig4free
zig4free
30 сентября 2022, 2:17
#
Вообще-то не корректно пользоваться монобанком без личного смартфона.
+
+40
Jokets
Jokets
30 сентября 2022, 4:29
#
Тоимсть как минимум у родителей я так понимаю Смарта нету, а значит они не могут пользоваться счётом в банке, за них это делали вы. Можете и дальше рассказывать сказку, но видно что явно мутки мутили с доступом
+
+61
Qwerty1999
Qwerty1999
30 сентября 2022, 9:56
#
«Як же банк не розуміє»

Служба безопасности банка видит вход в несколько аккаунтов
с одного физического смартфона — это первый и основной признак
мошеннических действий
, чтобы вы тут не писали
и как бы не оправдывали необходимость оформления
карт монобанка для мамы, папы, сестры и прочих
родственников.
+
+8
aliwka3
aliwka3
30 сентября 2022, 10:57
#
Отправьте скрин где вам моно говорит причину про доступ к аккаунтам
+
+15
Три літри
Три літри
30 сентября 2022, 18:13
#
Дроповод зовсім не палитися. Зовсім.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.28 39.8295
EUR 42.3 42.9
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.28 39.8295
EUR 42.3 42.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / відмова в обслуговуванні