×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42.1 | 42.5405 |
| EUR | 49.3 | 49.99 |
| Все курсы банка | ||
Відношення до клієнтів погіршується щоденно і щорічно.
Обов'язково перевіримо, чому компанії були видалені за адресою
Зробимо все, щоб в майбутньому подібного не повторювалось
Комментарии (1)
Подяка
Ситуація вирішена позитивно на мою користь. Дуже дякую.
Написать комментарий
Всегда готовы прийти на помощь!
Написать комментарий
Не открывайте кредитных линий у моно банка!!!
Ліміти встановлюються автоматично — система аналізує багато чинників: фінансову активність, регулярність поповнень, витрати, кредитну історію тощо. На основі цього аналізу можливе як підвищення, так і тимчасове зниження ліміту.
Щоб підвищити ймовірність перегляду ліміту в майбутньому, радимо активно користуватися карткою для повсякденних витрат і переказів, відкривати депозити та уникати прострочень в інших банках.
Якщо рішення буде змінено — ми обов’язково повідомимо.
Комментарии (3)
Отменили кредитный лимит после вопроса в чат поддержки.
Рішення щодо кредитного ліміту ухвалюється індивідуально для кожного клієнта, з урахуванням багатьох чинників.
Якщо рішення буде змінено, обов’язково вас проінформуємо.
Комментарии (4)
Крута підтримка
Написать комментарий
5 днів переказ на картку!
У разі здійснення переказу через застосунок monobank сума буде зарахована валюта в валюту протягом 15 хвилин після операції.
Для того, щоб поповнити свою карту Моно з Payoneer, необхідно зайти в застосунку monobank — меню Поповнити картку — Payoneer. Далі для переказу грошей на карту monobank авторизуйтесь за допомогою логіна Payoneer. Після цього на екрані з'явиться баланс акаунта Payoneer, і ви зможете перевести потрібну суму. За даний переказ з боку monobank комісії немає, з боку Payoneer комісія складає 2% від суми переказу
Комментарии (7)
Подяка на Дениса
Користувач надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написать комментарий
Моє усвідомлення,сервіс, підтримка
Я як людина при посаді, з високим усвідомленням та можливістю оцінити сервіс/переваги та доступність надання цього сервісу, можу впевнено та коротко сказати: mono має високий рівень надання сервісу, є над чим працювати, звісно не без похибок, проте навідміну від інших банків, вони дійсно опрацьовують запити/беруть до уваги відсутність бажаних функцій та покращують свій рівень, навіть якщо хтось цього не помічає, це помітила я. Але цей відгук не про сервіс та роботу.
Костянтин — який, зрозуміє він сам)
Я хочу виразити подяку, неусвідомлено навіть для нього, він врятував мені життя і справа не у моїй проблемі, яка виникла і не в грошах, які я можливо втратила, але воно того вартувало.
Іноді просто потрібно віддатись своїй справі на повну та приділити увагу клієнту. Він
зробив це. Премію Костянтину, обʼєктивно заслужену.
Дякую Вам, Костянтин, що дали мені змогу та бажання як мінімум насолодитись ще одним днем, а моїй сімʼї спокій. Працівники mono- дійсно роблять все можливе (іноді навіть як здається неможливе) щоб вийти на новий рівень. І вони вийдуть) The bless you mono!
Написать комментарий
Ліміти по меморандуму
Комментарии (1)
11681 оператор монобанк Єгор
Написать комментарий
Дякую Вадиму (табельний номер 11076) за швидку та легку допомогу
Написать комментарий
Вдячність
Написать комментарий
Кращій банк! Так тримати!
Комментарии (1)
Дуже чудове обслуговування у місті Одеса!
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Термінали City24 -- це шахраї в законі!!! КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Відповісти
Відп.: Відп.: Відп.: Не зарахувався платіж
help@city-24.com.ua
8 липня 2025, 19:16:40
Доброго дня.
Вами було здійснено платіж на сумму 5000 гривень з терміналу по адресі Володимира Великого 113, платіж успішно відправлено.
Більше з наших терміналів платежів не зафіксовано.
З повагою,
Служба підтримки клієнтів Сity24
Від: Я Надіслано: 8 липня 2025 р. 2:47
Кому: help@city-24.com.ua
Тема: Re: Відп.: Відп.: Не зарахувався платіж
Добрий ранок. Час очікування відповіді від вас і мого терпіння вичерпався. Отже, який результат проведеної вами роботи по вирішенню моєї проблеми?
Хочу навести деякі уточнення, можливо, вони допоможуть вам в результативності.
Дуже цікаво виходить! Не думала, що City24 виявляться такою непорядною компанією, яка не зацікавлена допомогти вирішити проблему клієнта. Від самого початку все пішло не так. Я вже Вам неодноразово доводила і писала листи. Саме в терміналі за адресою вул. Володимира Великого, 58 були зараховані кошти в розмірі 5000 грн. на карту Монобанк. Було підтвердження операції з київського номера телефону. Натомість за адресою Володимира Великого, 113 не було дзвінка і підтвердження операції.
Ваші нечесні працівники швидко зорієнтувалися в ситуації і все перекрутили — видали квитанцію на операцію, де гроші не поступили на картку, а де гроші відразу зарахувалися, анулювали операцію і кажуть, що надходження коштів взагалі не було, а тільки спроби поповнення. Два термінали сіті 24 за двома різними адресами — не могла статися помилка. Складається враження, що присутні якісь махінації.
3.06.2025 о 17:00 ваша оператор, яка назвалася Людмилою, скеровувала мої дії біля терміналу City24 за адресою Володимира Великого, 113. Для початку вона ідентифікувала мою особу: прізвище, ім'я, номер телефону та номер картки. Потім попросила підійти до терміналу, назвати номер терміналу, який розміщений за цією адресою. Тоді у верхній панелі екрану терміналу попросила знайти позначку «Статус платежу» і натиснути. Після цього — натиснути опцію «Друк квитанції». І таким чином видрукували квитанцію платежу, який не відбувся (гроші на картку не поступили). Як виявилося пізніше, одночасно була анульована операція зарахування коштів в терміналі City24 за адресою вул. Володимира Великого, 58. І спробуйте мені довести, що це не є махінацією з вашого боку!
Я все-таки очікую на результат проведеної вами роботи по поверненню на картку моїх 5000 грн.
[:helpz:][:negative:]
Для уточнення інформації, щодо поповнення в терміналі самообслуговування наших партнерів, написали вам в особистих повідомленнях
Комментарии (5)
Подяка співробітнику
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Монобанк дискримінує громадян України!
Сьогодні з татом стикнулись з проблемою знову. Відкрив тато ФОП. Всім банкам підтягло одразу інформацію і почали пропонувати послуги, але так, як є приватний рахунок в Монобанку і вважали цей банк найбільш просунутим, не дивлячись на вмовляння бухгалтера фірми відкрити рахунок в іншому банку (не називаю в якому, щоб не було реклами), вмовили її відкрити в Моно. Але сьогодні при спробі відкрити рахунок ФОП нам банк написав, що без ІПН ми цього не зробимо. Служба підтримки абсолютно безкорисна, стандартні фрази, щоб клієнт відчепився — «проблема вирішується», «коли питання вирішиться — повідомимо» і т.п. Але проблема існує вже багато років! Навіть пройти авторизацію, щоб підписати петиції — неможливо з МОНО. З іншими банками можна, з моно ні.
І вишенька на торті — татові банк заблокував картку приватну. Аргумент — третя особа має доступ. Це при тому, що ми з татом стояли поруч, він пройшов авторизацію з фото в застосунку Моно, і коли я написала, що допомагаю зараз татові, вони заблокували все.
По факту служба підтримки не тільки абсолютно не допомогла з вирішенням проблеми, а ще й створила додаткові проблеми з блокуванням рахунків.
Дуже розчарована в цьому банку. Відкриємо рахунок ФОП у інших, які не дискримінують громадян України, які законно користуються серією і номером паспорту замість ІПН.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки для перевірки якості діалогу — та вживемо заходів.
Шкода, що ви з батьком зіткнулися з неприємними емоціями — щиро перепрошуємо.
Комментарии (54)
Відгук за чудове обслуговування нас з моєю дружиною робітником Сервісною службою Технічної підтримки «Монобанку України».
Обов’язково передамо слова подяки Іллі — йому буде дуже приємно.
Раді, що змогли допомогти вам і вашій дружині
Комментарии (4)
Відвідування точки видачі карток
Написать комментарий