Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
Відгук
Працюємо для вас ❤️
Написать комментарий
Прихована комісія при покупці картки АТБ: списання 100 грн за «перевипуск» без попередження
Після сканування та активації картки з рахунку було миттєво списано 100 грн. Служба підтримки пояснила це як плату за «перевипуск пластикової картки», оскільки раніше у мене вже була карта банку.
Вважаю таку практику введенням клієнта в оману. Купуючи фізичний товар у магазині, я орієнтуюсь на інформацію на упаковці. Я не маю можливості перевіряти оновлені тарифи на сайті банку, стоячи на касі. Якби інформація про платний перевипуск (100 грн) була зазначена на пакеті, я б не купував цей пластик, оскільки можу користуватися безкоштовною віртуальною карткою.
Підтримка у додатку відмовилася вирішувати питання і посилається на публічний договір. Прошу представника банку розглянути ситуацію: мені не потрібна пластикова картка за таку вартість, про яку мене не попередили. Вимагаю анулювати цей перевипуск і повернути списані 100 грн.
Пояснимо момент із пакуванням: під час друку коробок немає можливості одразу зазначити всі умови договору, оскільки тарифи можуть змінюватися, а платний перевипуск — це не постійна умова, а індивідуальний кейс, який залежить від історії клієнта.
Водночас ми почули ваш фідбек. Вашу ситуацію передали на індивідуальний розгляд, і результат уже надіслали вам push-повідомленням у застосунок.
Комментарии (4)
Алексей,самый лучший сотрудник и переводите в айтишники!!!
золотой мужчина ❤️
если он не женат, пусть женится на мне и мои (наши) деньги всегда будут в безопасности!!!
его номер 10756
Написать комментарий
не коректно працює онлайн-додаток
На жаль, не завжди є можливість встановити точні терміни вирішення складнощів, адже може бути необхідність в залученні профільних колег для детального розбору
Наразі питання в роботі, постараємось завтра все вирішити та обов'язково надамо зворотний зв'язок за результатом
Комментарии (1)
*** з monobank
Часто здається, що банк повинен «побачити», що щось не так. Але насправді якщо шахраї переконують людину самостійно провести дію/операцію, — для системи це виглядає як звичайний підтверджений платіж. Банк не бачить, що відбувається «по той бік екрана» — він бачить лише те, що платіж проведено стандартним способом
Наголошуємо: справжні співробітники банку ніколи не телефонують і не пишуть клієнтам із вимогою надати персональні дані (ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки тощо). Також вони не просять підтверджувати дії у застосунку чи пошті, переказувати кошти на «безпечний рахунок», збільшувати ліміти чи виконувати будь-які інші підозрілі інструкції
2. Поднятие кредитного лимита на 50к гривен мгновенно и мгновенный перевод более 20к гривен на другой банк должно было быть сомнительной операцией.
3. Поднятие кредитного лимита на такую сумму могут только со стороны монобанка. Или у вас в смартфоне банковский троян.
Даже если был бы троян в вашем смартфоне поднять кредитный лимит может только банк.
Вывод — крысы среди персонала монобанка.
Полиция этим заниматься не захочет.
Надеюсь крыс среди персонала монобанка найдут.
Удачи безопасникам банка в поиске крыс среди персонала
Комментарии (9)
Світлана молодець, як не крути)
Світлані передали — їй було дуже приємно. Раді, що ви з нами 🖤
Написать комментарий
Красавчик
Передали вашу вдячність оператору.
Такі слова нас справді надихають!
Написать комментарий
Та сама проблема з рахунком ФОП
Кошти відпустила надійна укр компанія, по Договору, з відповідними кведами ФОП. Буду боротися з ними щоб віддали кошти і закривати в них рахунок.
Такі перевірки проводяться не з ініціативи банку, атому, що цього вимагає законодавство — усі банки мають діяти за цими правилами. Наше завдання зробити цей процес максимально простим і швидким для вас
Після перевірки документів ви зможете вільно користуватися коштами, як і раніше
Додатково колеги написали в месенджер уточнення стосовно документів
Комментарии (8)
Кешбек Шредінгера
admin@apteka911.com.ua? Служба скорботи допомогьти нічим нк може, хоча були надвні скрі з сайту аптеки 9−1-1 де вони продають ліки у аптеках партнерах, також був наданий чек від аптеки 9−1-1. Прошу роз’яснення.
Кешбек нараховується безпосередньо при купівлі в аптеці 9-1-1 або ж на сайті. На їхньому сайті є можливість зробити замовлення в аптеках-партнерах, але в цьому випадку кешбек не нараховується
Детальніше з партнерами можна ознайомитися на їхньому сайті: https://apteka911.ua/ua/company/litsenzii
Також можна переглянути мапу, де також вказані партнери
https://apteka911.ua/ua/map/ukraina
Комментарии (4)
Консультація по оплатах частинами, табельний 11429 Марина
Написать комментарий
Найкращий банк України
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Банк хуже привата
Дійсно, на жаль, наразі відсутня технічна можливість провести списання нарахованих відсотків раніше
Додатково написали вам в особисті повідомлення
Комментарии (1)
Викрадення Коштів
Гаряча лінія нуль
Клали через Універсал банку також нуль
Гроші не реально повернути
Усі банки в Україні діють за єдиними правилами, які визначає Нацбанк та законодавство. Ми так само зобов’язані дотримуватися цих вимог, але робимо все, щоб процес був максимально простим і швидким для вас
Кошти залишаються на вашому рахунку. Після перевірки колеги нададуть вам зворотний зв'язок
Комментарии (22)
Блокировка со ссылкой на внутренние правила банка
Оставлю здесь свой отзыв и кратко опишу ситуацию. В подростковом возрасте (15−17 лет) использовал карту не по назначению, что в итоге привело к перманентной блокировке.
Обращался в поддержку три раза и каждый раз получал отказ в сотрудничестве. Кажется, иногда стоит не ставить себя слишком высоко и войти в положение, даже если банк занимает лидирующую позицию на рынке.
Вывод напрашивается такой: существует схема, которая не позволяет менеджерам пересматривать условия сотрудничества с клиентом и вынуждает отвечать стандартными фразами. И отдельно отмечу, что чтобы получить «дополнительную информацию», то есть всё тот же «отказ в сотрудничестве», нужно выходить из чата в Telegram и переходить в видеозвонок и слушать как отказывают, что выглядит довольно иронично.
Напишемо вам в особисті повідомлення, щоб взяти дані та ще раз все перевірити
Комментарии (9)
Лайк спеціалісту підтримки
Планував придбати електростанцію в розстрочку, але зіткнувся з тим, що мій ліміт у застосунку Монобанку був нижчим за потрібну суму.
Анастасія оперативно підказала, що можна подати запит на збільшення ліміту саме під цю покупку, допомогла правильно оформити заявку і супроводжувала процес.
Завдяки її професійності та уважності запит швидко схвалили — і я зміг оформити покупку без жодних зайвих клопотів.
Приємно мати справу з фахівцем, який не просто відповідає на питання, а реально допомагає вирішити ситуацію. Дякую!
Ми стараємось! ✌️
Написать комментарий
Сервіс — топ!
Я раніше не користувався особливо консьєрж-сервісом. Але мені підказали, що це класний спосіб зекономити свій час. Звернувся допомогти знайти мені ліки — менеджер Анастасія за 30 хвилин знайшла те, що я ніде не міг знайти і навіть замовила їх. Всім рекомендую
Нам дуже приємно, що вам зручно з monobank і що консьєрж виявився корисним. Обов'язково передамо ваш відгук Анастасії — їй буде неймовірно приємно це почути 😊
Написать комментарий
Банк працює з дропами!
Банки завжди перевіряють і аналізують операції клієнтів та вживають заходів згідно з внутрішніми процесами.
Дякуємо, що звернули увагу на ситуацію і повідомили нам — усе перевіримо.
Комментарии (13)
Шахрайство з картами monobank
Розслідуванням шахрайства займаються правоохоронні органи. Ми готові надати їм необхідну інформацію після отримання рішення суду
Зі свого боку ми вживаємо необхідних заходів щодо отримувача згідно з нашими правилами
Комментарии (2)
100000/10
Комментарии (1)
Про роботу банку Моно
30 листопада, в останній день місяця, я намагалася погасити кредитний ліміт у сумі ~21 000 грн через переказ із зарплатної картки. Зробити це вчасно було неможливо — застосунок Монобанку не працював щонайменше 20 хвилин. Увійти вдалося лише після 00:00.
Через технічний збій банку, а не з моєї вини, платіж відбувся кількома хвилинами пізніше.
Результат — Монобанк автоматично нарахував мені:
• 1781 грн відсотків за весь період користування кредитом
• додаткові штрафні нарахування
Тобто через недоступність застосунку я втратила гроші, які взагалі не повинна була втрачати.
Фактично банк переклав свої технічні проблеми на клієнта і виставив рахунок за власні збої.
Це неприпустима практика.
Прошу Монобанк перевірити логи доступності застосунку за цю дату та повністю скасувати всі нарахування, отримані внаслідок вашого технічного збою.
Клієнт не повинен оплачувати технічні помилки банку.
Перевірили події того часу — масових складнощів у роботі застосунку не було. Якщо під час користування виникають будь-які проблеми чи затримки, завжди просимо писати нам одразу в підтримку — ми поруч, щоб допомогти та зафіксувати все в моменті.
Ваше звернення щодо відсотків уже передали нашим колегам на індивідуальний розгляд, відповідь надійде у застосунок до 5 робочих днів.
Комментарии (8)