Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
проверяется
innochka1202 26 апреля 2025, 18:18
Дякую за бездоганний інтерфейс у мобільному додатку, дуже зрозуміло та зручно. Також дуже подобається користування платінум карткою. Так як багато подорожую та безкоштовно можу поїсти та посидіти в лаунджі. Дякую за професійний контакт центр за те що завжди відповідають на мої питання. Сьогодні зверталась до консультанта в Одесі в ТРЦ «Грецький» по одниму питанню, та менеджер Олексій дуже допоміг у вирішенні.
Дякую за сервис. Ваши котики 😻
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Andriy21705 26 апреля 2025, 16:35
Шановний банк!
Я був раніше вашим клієнтом і нещодавно відновився. Нажаль так вийшло що після закриття рахунку давно я не зміг стати клієнтом знову, але після подачі скарги ваші професійні фахівці допомогли і вирішили питання. Тепер виникає інша
проблема: в мене раніше був кредитний ліміт 2000 гривень на карті, а зараз він 0, я відкрив депозит і хотів би відновити ліміт бодай мінімальний, щоб поступово користуватися і з часом збільшувати ліміт.
Я буду купляти різні товари для ремонту
квартири в оплату частинами від вашого банку, тому прошу вас надати в індивідуальному порядку хоча б мінімальний ліміт, простроченння відсутні,
є ліміти від ПУМБу, Привату і вашого
партнера, А банку кожен з них з радістю надав непогані кредитні ліміти, прошу й вас, буду дуже вдячний і з радістю замовлю вашу карту для користування якщо на ній
буде кредитний ліміт. Зараз я офіційно працевлаштований, документи через застосунок надав на відміну від тих часів коли ліміт був, але взагалі не працював.
monobank
Ответ банка
26 апреля 2025, 18:16
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Наталія Зубцова 25 апреля 2025, 7:43
При перерахуванні своїх коштів з Укрсибу на картку моєї плімінниці, у якій відкрито рахунок в Монобанку, допустила помилку при введенні номеру картки і гроші були зараховані комусь, кого зовсім не знаю. Звернулась з заявою до Укрсибу, де мені відповіли що впродовж 12 днів будуть розглядати моє питання та відповідь нададуть. та з заявою до банку Моно.Співробітники Моно зробили все можливе, професійно підійшли до вирішення мого питання і гроші були в той же день повернуті на мою картку, не зважаючи на те, що я не є клієнтом Моно.Виражаю велику подяку за чуйність та професіоналізм всім робітникам Монобанку та бажаю банку процвітання
monobank
Ответ банка
25 апреля 2025, 11:01
Дуже дякуємо за відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Evgewa2906 24 апреля 2025, 17:10
Ірина Ігорівна. Monobank. Відділ по роботі з судовими рішеннями. Посада менеджер по роботі з клієнтами з протермінованою заборгованістю. Табельний номер 6799
Спасибо за таких сотрудников в монобанке. Редко в наше время можно найти профессионала с терпением, трепетной заботой о клиенте, понимании по человечески и поддержка с помощью по любому вопросу. Спасибо Ирина.☺️
monobank
Ответ банка
monobankua 24 апреля 2025, 19:24
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день :)
Олександр Єфремов 23 апреля 2025, 17:57
Как некогда бывший клиент монобанка, обратился в поддержку в связи с проблемой купленному товару через эквайринг монобанка.
Получилось так, что я купил товар, после предварительного подтверждения о наличии его у продавца и после оплаты, начались звонки со стороны продавьца что хотели уже вести, но проверили все ТВ на складе и все с браком, начали настойчиво предлагать купить совершенно другую модель и другого бренда.
На мои просьбы об отмене и возврате средств, получал все новые и новые предложения и настойчивые рекомендации не брать то что я выбрал, а купить то что советуют.
После отказов с моей стороны, сказали что вернут деньги, но так ничего и не пришло.
Обратился в поддержку моно, описал всю ситуацию и предоставил все что мог. Пообщались в чате, потом голосом с несколькими сотрудниками.
Как итог, сегодня мне перезвонили и сказали что деньги вернутся в течении 3-х дней, но пришли они за 1 минуту до отзвона со стороны монобанка.

Всем причастным к решению моего вопроса, огромное спасибо!
monobank
Ответ банка
monobankua 23 апреля 2025, 19:29
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо! :)
З банком не було преблем, але сьогоднi забрали кредитний лiмiт, а на запитання вiдповiдають «це вирiшила система»
monobank
Ответ банка
monobankua 23 апреля 2025, 18:31
Розуміємо ваше розчарування — така ситуація справді може бути неприємною.
Рішення про зміну кредитного ліміту приймається системою на основі комплексного аналізу багатьох факторів та параметрів.
Колеги передали запит на детальний розгляд вашої ситуації, однак наразі, на жаль, рішення залишилося без змін.
Банк регулярно оновлює інформацію та переглядає такі рішення, тож у майбутньому можливість ліміту може з’явитись знову.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ArtSimon12357 23 апреля 2025, 12:36
Вітаю!
Розумію що у мене не ідеальна кредитна історія, та банк не може схвалити кредитний ліміт. Але я користувався, та вчасно погасив «кредит до завтра», 2 рази. Потім мені обнулити ліміт. Я прошу Монобанк, повернути ліміт бодай 2000, який був, для користування, бо це дуже зручно. Зі свого боку гарантую вчасно повернути позику) Тим паче я зарплатний клієнт, та моно — це мій основний банк яким я користуюсь.
monobank
Ответ банка
monobankua 23 апреля 2025, 16:01
Розуміємо, що можливість користуватись «кредитом до завтра» була для вас зручною.
Ваш запит ми розглянули індивідуально, проте наразі, на жаль, рішення залишилося без змін.

Під час ухвалення рішень щодо надання лімітів банк враховує низку факторів: фінансову активність, кредитну історію, загальне кредитне навантаження, наявність заборгованостей чи прострочень, а також інші показники.

У майбутньому ліміт може бути переглянутий. Рекомендуємо активно користуватись карткою: здійснювати покупки, оплачувати послуги, поповнювати рахунок, відкривати депозити та, за можливості, уникати прострочень в інших установах.
Ці дії позитивно вплинуть на подальшу оцінку й збільшать шанси на відновлення ліміту.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
shyhevich 22 апреля 2025, 20:39
Оцінка — виключно за роботу працівника з табельним номером 9272.
Якби не він — поставив би 0.

Дуже вдячний за людяність, розуміння ситуації та адекватність.
Такі працівники — це обличчя банку, яким можна пишатись.
Сподіваюсь, він отримає внутрішню подяку або бонус. Він це заслужив.
monobank
Ответ банка
monobankua 23 апреля 2025, 13:01
Вдячні за ваш відгук
Проблема решена
Vladimir26K 22 апреля 2025, 9:43
І знову не зрозуміло, чому при активному користуванні карткою, та продуктами банку, кредитний ліміт з 70000 грн по картці та розстрочки став 0…
Було багато договорів по плати частинами, які закривав достроково. Картка ніколи не виходила з пільгового періоду. Були депозити. І все одно система банку вирішила забрати ліміт.
Одне бажання закрити рахунок
monobank
Ответ банка
22 апреля 2025, 12:38
Приносимо вибачення за незручності
Перевірили детально інформацію та повернули вам ліміти
закрила я карту зарплатную и кредитку, но получилось так что для удобства платежей решила вернутся в монобанк и что я вижу банк решил разорвать договор со мной. я не мошеница и через мой счет приходили платежи не большие папа помогал закрівать кредит в другом банке я конечно по удобству пополняла карту моно и гасила. прошла видеоверификаю на что говорят так решил банк и точка ни разьяснений ничего. ДНО. вернусь в приват банк хоть и єто дебильний банк. у меня нет слов.
monobank
Ответ банка
22 апреля 2025, 10:02
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nastamin 20 апреля 2025, 21:59
Шахрай олх Карта 4441111029600206
Гайков Дмитро
0973175696

Було оплачено за товар всю суму, товар не вислано!
monobank
Ответ банка
21 апреля 2025, 10:30
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Руслан Чирук 18 апреля 2025, 21:06
Удобное приложение, тех поддержка на высшем уровне, еще нигде не видел такого. Связаться можно за пару кликов.
monobank
Ответ банка
monobankua 19 апреля 2025, 11:56
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
OksanaGroup 18 апреля 2025, 19:29
Хочу выразить восхищение и только положительные эмоции от общения с менеджером- консультантом Алексеем (ТЦ «Греческий», г.Одесса). Вежливость и профессионализм! И выдержка!!! Не каждый банк имеет таких компетентных сотрудников, мне есть с чем сравнивать из сотрудничества с другими банками. С Монобанком уже не один год!!! Нравится, что нет никаких «подводных камней» в обслуживании моего счета. Без всяких непонятных ежемесячных списаний за пользование картой!!!
monobank
Ответ банка
18 апреля 2025, 19:44
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо!
Battlefield 18 апреля 2025, 14:09
18 лютого звернувся до монобанку, для оформлення ФОП рахунку, зателефонував оператору і тут мені автовідповідач видав, що мій номер телефону заблоковано. Це був мій перший дзвінок до банку. Своїм номером я користуюся вже дуже багато років і ніколи не дзвонив до монобанку. Без дзвінка я оформив ФОП через телеграм. При оформленні мені видало, що у мене арешт рахунків і вони вже заблоковані, я винен 37 тисяч гривень. Я офігел від таких подій. Витратив половину дня, з’ясувавши, що у банку була помилка у моїх даних і жодних арештів немає. Тепер мені треба було сплатити податки, це було вперше, я не знав, як це робиться через монобанк. Пишу в телеграм оператору, питаю, як зайти в інтернет-банкінг з комп’ютера? У відповідь, інтернет банкінгу немає, все роби з телефону. У мене проблеми з очима, помилитись у наборі довгого рахунку дуже просто. Є інет банкінг лише для ФОП, дзвоню оператору, щоб дізнатися, що куди вводити для податкової. Мій номер заблоковано, я забув про цей момент. Про блокування номера я писав у чат неодноразово, у відповідь — повне ігнорування або стандартні відписки. Знову пишу оператору, що мій номер був заблокований ще до того, як я став клієнтом цього банку, він попросив мене почекати кілька хвилин. Я чекав майже годину. І ТУТ Ж МОНОБАНК БЛОКУЄ ВСІ МОЇ ГРОШІ. Я не можу зателефонувати до банку, лише чат. Підключився до чату супервізор Олексій, він почав мені ставити умови, щоб мені розблокували рахунки та номер телефону, почав звинувачувати мене в тому, що я надав банку недостовірні дані телефоном, коли я з банком жодного разу не спілкувався і всі свої дані, документи передав з відеоверифікацією при оформленні ФОП. На якій підставі мені заблокували номер телефону та мої рахунки, супервізор Олексій наполегливо морозився відповідати. У результаті мені пів дня дзвонили з монобанку, дуже сльозно просили нікуди про цей інцидент не повідомляти, нікуди не писати, не відправляти до НБУ. Через два місяці після оформлення у монобанку мені розблокували номер телефону. Розблокували рахунки. Пообіцяли, що мені передзвонить цей Олексій та особисто вибачиться. У результаті всі злилися, ніхто мені не дзвонив. Цей Олексій різко захворів, весь день зі мною листувався, але при цьому він хворів, потім дізнаюся, що цей Олексій різко взяв лікарняний і виявився інвалідом. Брехня вигадувалась на льоту і текла рікою. З усього цього я дізнався, що в цьому банку:
— Блокування номерів телефону
— Безпричинне блокування рахунку
— Повний мороз щодо звернення блокування телефонного номера
— Умови та фантазії про якісь недостовірні дані щодо розблокування телефонного номера
— Відсутність відділень
— Відсутність електронного ключа
— Відсутність інтернет банкінгу
— Відсутність кас
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ БАНК
monobank
Ответ банка
18 апреля 2025, 21:16
Вибачте, будь ласка, за негативний досвід при спілкуванні з колегами.
Дійсно, на основі накопиченої інформації про звернення з даного номера банк був змушений вжити заходів щодо обмеження додзвону до служби підтримки відповідно до внутрішніх інструкцій. Наразі це рішення було переглянуте та обмеження знято.
Арешт не було знято через некоректні дані в постанові на зняття. Після того, як виконавець нам надіслав коректну постанову, арешт було знято.
На жаль, в діалозі колега вас неправильно зрозумів, через що було заблоковано рахунки. Після уточнення інформації, всі обмеження було знято.
Щодо зворотного зв'язку від колеги, то, дійсно, за станом здоров'я співробітник не зміг з вами зв'язатися, про що він попередив одразу, як дізнався про ваше прохання зв'язатися в телефонному дзвінку.
Приносимо щирі вибачення за всі незручності. Діалоги перевірені, помилки зафіксовані — і ми обов’язково врахуємо їх, щоб надалі покращити якість сервісу.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Respectus 18 апреля 2025, 14:02
Прохання заблокувати банківські рахунки шахраїв, які ошукали та втерлися у довіру, заволоділи фінансовими коштами шляхом підступної шахрайської схеми.

Картки Монобанк:

4441 1110 0685 1236 Никонець Олена відправлено 90 тисяч
4441 1110 7339 6305 Підопригора Сніжана відправлено 70 тисяч

Кошти відправлені у четвер, 17 квітня.

Платник Давид, аграрій з Житомирської області, 096 595 03 60.

Шахрайські номери телефонів:
Ярослав 096 896 4198, 096 896 40 29
Андрій 097 682 96 36
monobank
Ответ банка
18 апреля 2025, 15:36
Нам дуже прикро, що сталася ця ситуація
Зі свого боку ми обов'язково вживемо всіх необхідних заходів відповідно до умов та правил нашого банку
У разі внесення справи до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР), просимо надіслати нам фото документа від поліції (витяг ЄРДР або талон-повідомлення єдиного обліку). Це допоможе нам надати правоохоронним органам необхідну інформацію та співпрацювати після отримання офіційного рішення від суду
Vasilj 16 апреля 2025, 0:51
Банк вирішив випустити мені без моєї згоди нові картки. Старими картками я користувався, в т. ч. для послуг в інтернеті, все було ок, якщо грошей не вистачало- то і не списувалось нічого, оскільки ані оверу ані кредиту я не оформлював.
Старі картки банк позакривав, відповідно також без згоди. Усі свої дії аргументуючи турботою про мене.
Подав я заяву на закриття усих карток, оскільки мене таке відношення як до барана не влаштовувало, банк сказав очікуйте повідомлення про закриття.
Я сказав ок, заблокував про всяк випадок усі картки в застосунку та припинив ним користуватися. Здається все зрозуміло, клієнт послав банк і не хоче мати з ним справу.
Але ж тільки не в монобанк, якщо ви йдете з нього, то очікуйте для себе неприємних пригод, частину з яких я опишу!
Банк, відкриті на свій розсуд картки, незважаючи на мою заяву- не закрив, оскільки на свою голову саме в монобанку я колись купив військові облігації.
Тому, коли надходять оплати за місячні підписки, де оплатою вказані старі, відповідно закриті, картки, то банк вирішує сплатити за них з нових відкритих карток:
— відкривати які клієнт не просив;
— на закриття яких банк має відповідну заяву вже не перший день;
— які не зазначені як засіб платежу на жодному ресурсі, оскільки я ними не користувався взагалі;
— на яких 0 коштів;
— які не мають оверу чи кредиту.
Саме тому, чого доречі до заяви про закриття не було жодного разу, монобанк вирішує видати мені на картку, реквізитів якоі я навіть не знаю, овер!!! в розмірі списання за підписку та сплатити з цієї картки, яка в ЖОДНОМУ сервісі не зазначена, вартість підписки!)
Я подаючи заяву на закриття карток свідомо не перевів на інші засоби платежу сервіси, якими припинив користуватись, сподіваючись на належне виконання цим банком обовʼязків згідно поданоі мною заяви та припинення відносин з ним, оскільки з свого боку зробив все належне та можливе для цього!
Після мого звернення в підтримку монобанку про списання коштів, мені повідомили, що оскільки залишився рахунок в цінних паперах, то вони досі можуть списувати з мене кошти! Будь-як!) З карток, які самі відкрили, які клієнт не зазначав, як засіб оплати, на яких 0грн та відсутній овер!!!
Кажу так є ж заява, закрийте картки, не хочу мати з цим банком справу, маю відповідь: погасіть овер!))) а ми і надалі списуватимемо з вас кошти! Навіть без грошей і з заблокованих карток за ті сервіси, які непотрібні!!!
Сподіваюсь мій негативний досвід дозволить зробити правильний вибір НОРМАЛЬНОГО банку іншим людям, а щоб не повторилась моя помилка, не раджу монобанк
monobank
Ответ банка
monobankua 16 апреля 2025, 20:27
Нам дуже шкода що виникли складнощі з закриттям картки.
Ми вже передали запит колегам вивчити та проаналізувати ситуацію.
Фахівці зв'яжуться з вами щойно буде нова інформація
Проблема решена
Olga2010p 15 апреля 2025, 22:59
Дуристика какая-то дали кредит «До завтра », оплатили раньше и лимита уже нет.
В других банках такого нет
monobank
Ответ банка
monobankua 16 апреля 2025, 14:23
Розуміємо ваше здивування. Ліміти надаються банком індивідуально та залежать від низки факторів: фінансової активності, кредитної історії, загального кредитного навантаження та багатьох інших.
Банк регулярно переглядає ці рішення, тож у майбутньому ліміт може бути змінено.
У цьому місяці почались повернення при переказі з карт монобанк, вже після видачі квитанції. На державному порталі перевірки квитанцій по номеру спочатку знаходить квитанцію, а потім ні. Запитання: то на постійній основі таке буде, чи то то у вас технічні проблеми? І скільки часу зберігається квитанція на check.gov.ua при поверненні коштів?
Та і взагалі я рахую що це ненормально. Буду вдячний якщо представники Монобанк це прокоментують. Дякую.
monobank
Ответ банка
monobankua 15 апреля 2025, 16:40
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Доброго вечора
Мою картку будо заблоковано ще в перших числах квітня, весь цей час я відчитувався за свої дії, надав пару десятків скрішнотів, 6 документів підтверджуючих джерело походження коштів, відчитався за все за що тільки можна було, замість того щоб розблокувати мені рахунок, співробітники банку вимагають мене вмикати запис екрану та переходити в застосунки в яких є моя особиста інформація яку я навіть рідним не покажу
Вони попросили документи — я скинув документи, мною просто маніпулюють, мені говорять скинути то то то то, я витрачаю купу свого вільного часу, надсилаю їм, та після цього мене просять ще щось скинути, коли справа касаєтся документу, питань немає, мовчки скидаю, але коли від мене вимагають заходити під записом екрану на свою електрону пошту чи в застосунок іншого банку, це вже ні в які рамки не входить, співробітники банку над мною просто знущаються, заморозили кошти, я відчитався абсолютно за все, надав все що вони просили, всі дані які дійсно необхідні при аналізі операцій, після цього вимагаюсь інформацію яка мало того що їм по факту не потрібна, так щей яка не відповідає регламенту банка
monobank
Ответ банка
13 апреля 2025, 14:02
Добрий день
Розуміємо, що перевірка була для вас неочікувана
Повірте, ми самі не любимо зайву бюрократію, але за законом зобов'язані проводити перевірку зарахувань. Саме тому ми просимо у вас документи, що підтверджують походження коштів, та додаткову інформацію
Також, звертаємо вашу вагу, що згідно з умовами та правилами банку, надана клієнтом інформація не розголошується:
4.1. Банк зобов’язаний: 4.1.1. Дотримуватися конфіденційності та банківської таємниці стосовно будь-якої інформації про клієнта у відповідності до вимог чинного законодавства, з урахуванням умов Договору, та нести відповідальність за її незаконне розголошення або використання відповідно до чинного законодавства України.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Геннадий Геннадий 12 апреля 2025, 11:54
Хочу оставить благодарность Ульяне, Караван. Отличный менеджер.
monobank
Ответ банка
monobankua 12 апреля 2025, 15:21
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.5 42.0045
EUR 47.14 47.84
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.5 42.0045
EUR 47.14 47.84
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о monobank, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.