Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
olekpl2024 26 декабря 2025, 12:19
Неадекватный и непредсказуемый сервис, очень ненадежный поэтому ФОПам точно не советую.

История. У меня счет ФОП в этом банке. Последняя верификация делалась 5 месяцев назад. Через этот счет я ежемесячно оплачиваю налоги, сборы, ЕСВ и прочие платежи, у меня к этому счету привязан эквайринг в Монобанке с ПРРО. Покупатели когда делают оплату на счет ФОП указывают номер счета и прочие детали.

В один день утром, Монобанк заблокировал перевод от покупателя денег за товар. Перевод осуществлялся на счет ФОП, в переводе было указано за что выполняется оплата, номер рахунка и т. д. И тут произошел верх маразма — банк включил блокировку и потребовал от меня объяснения на каком основании я получаю оплату на свой рахунок ФОП от клиента. Я решила, что система банка просто глюканула. Но работники Монобанка потдвердили, что я доджна объяснить на каком основании я будучи ФОПом получаю оплату от клиента на свой расчетный счет ФОП и попросили подтверждение, что я действительно ФОП. Про государственные и налоговые реестры в Монобанке ничего не знают поэтому у них возникло сомнение действительно ли я ФОП.

Я вначале посмеялась, *** попадаются, но смех закончился когда у клиента не было времени ждать пока работники Монобанка с низким уровнем интеллекта раздуплятся и разблокирует платеж на сумма 4000 грн. Поэтому он отменил заказ, попросил вернуть деньги как только их разблокируют и они поступят на мой расчетный счет.

Итого я потеряла заказ на сумму 4000 грн. Банк отказался мне компенсировать потерянные по вине банка денежные средства. Поэтому я решила закрыть счет в Монобанке, чего и всем советую.
monobank
Ответ банка
26 декабря 2025, 15:20
Нам дуже прикро, що так вийшло
Хочемо детально все перевірити
Залишили вам особисте повідомлення, для уточнення деталей
userhome 25 декабря 2025, 16:50
Вирішив почитати договір. Тому звертаю увагу інших Клієнтів (і це тільки маленький приклад) про елементарну неповагу від монобанки. Вся інформація про Клієнтів передається/продається кому банк забажає.
3. Конфіденційність інформації

3.4. Клієнт надає Банку дозвіл на відображення статусу наявності та типу (класу) картки у Клієнта в мобільному застосунку інших клієнтів Банку, що мають серед метаданих смартфону телефонний номер Клієнта.
Також Клієнт надає Банку дозвіл, з метою швидкого здійснення переказу коштів за допомогою Мобільного застосунку, використовувати номери телефонів та імена контактів та їхні зображення, що містяться в метаданих смартфону Клієнта.
(це елементарне шпигування за Клієнтом)
Банк не використовує та не зберігає будь-які інші дані, що містяться серед метаданих смартфону Клієнта.
3.5. Надана в цьому розділі Договору згода Клієнта на обробку, використання та передачу Банком Конфіденційної інформації розповсюджується й на *** дітей Клієнта ***або осіб над якими встановлена опіка або піклування Клієнта, які вступають в правовідносини з Банком відповідно до умов Договору.
3.6. Згода Клієнта на обробку, зберігання та передачу Банком Конфіденційної інформації може бути відкликана Клієнтом шляхом надання письмової заяви на ім'я та адресу Банку. При цьому, зважаючи на те, що сторони Договору цим домовились про те, що згода Клієнта на обробку, зберігання та передачу Банком Конфіденційної інформації є істотною умовою Договору, подання Клієнтом відповідної заяви є
підставою для розірвання Договору.

Прохання монобанки пояснити навіщо він це робить? І така діяльність заборонена.

***

Vladislav0333 24 декабря 2025, 12:51
Переводив кошти через термінал Монобанк!

Сума 4600грн. Випадково вів не той номер картки і гроші пішли якійсь невідомій людині!
Оператори, пообіцяли на протязі 3 діб повернути кошти!
На наступний день, приходить повідомлення, що гроші вони повернути не можуть!!! І зверніться до суду!!! Допомогти чі якось посприяти вони теж не можуть! Хоча, їм все видно і куди гроші пішли! В наш час, це якийсь треш просто! Оператори, подзвонили людині якій надійшли кошти, і людина відмовилась від повернення коштів в розмірі 4600!!! І банк нічого не може з цим зробити! Вирішуйте самі з цим!!! Дякую дуже вам МоноБанк!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 24 декабря 2025, 18:42
Шкода, що так сталося 😕 Розуміємо, наскільки це неприємно.

Якщо платіж був успішно зарахований на картку одержувача, скасувати його технічно неможливо. Повернення коштів можливе лише за згодою отримувача — без неї банк не має законних підстав списати кошти.
У разі відмови в поверненні або відсутності зв’язку з отримувачем радимо звернутися до суду: за наявності доказів суд може зобов’язати повернути кошти.

Щоб все перевірити — написали вам в особисті повідомлення
Vala555 22 декабря 2025, 20:14
Доброго дня я пенсіонерка отримую пенсію 3800,
Звісно на ці кошти непродивешь
Цей і ліки треба
Потому якось перебивають то позичу то родичі допоможуть і так кожного місяця
А на карту на протязі місяця скинули в сумі десь 15000 грн

И прийшло повідомлення обновити данні і представить документи про перекази
Мало того документи о доходах у кого я гроші позичала!!!
Ви що там спеціально це творите
Документи человека у кого я позичила!!! Це капець, це взагалі законно ???)))))
Документи третих лиц собирать
Скоро будем давати отчет за что хлебушек купла?
Или за что ти лекаарство купила?
Или как ти вообще вижила ???
monobank
Ответ банка
monobankua 23 декабря 2025, 11:47
Розуміємо ваші емоції. Такі перевірки проводяться не з ініціативи банку — цього вимагає законодавство, і всі банки працюють за однаковими правилами. Ми зі свого боку робимо все, щоб цей процес був для вас максимально простим і швидким.

Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити. Ми вже написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити дані.
Viksem 22 декабря 2025, 16:27
Дуже швидко вникли в мою ситуацію, пояснили деталі та дали вдалу пораду. Все це було сформульовано зрозуміло та гарно пояснено. Чесно кажучи дуже вдячний за таке ставлення!
monobank
Ответ банка
22 декабря 2025, 21:11
Дякуємо за теплі слова, це багато для нас означає🫶
Хочу сказати, що моє звернення в службу підтримки сьогодні в недільний вечір! було вірішено, оператор доброзичливий і компетентний, дякую!
monobank
Ответ банка
21 декабря 2025, 17:58
Дякуємо!
Нам дуже приємно😍
godzila77ua 20 декабря 2025, 21:17
Доглядаю маму 1945 року народження. В мами ще у вересні закінчився термін дії пенсійної карти виданої Ощадбанком. І хоч на час військового стану карткою досі можна користуватися, але її фізичний стан дозволяє знімати кошти лише там, де це можна зробити безконтактно. Вирішив змінити їй не лише карту, а й банк. Сам є клієнтом монобанку, тому цілком логічно, що і маму вирішив приєднати до монобанку. Але не так сталося, як гадалося. Мама самостійно не цього зробити не може. Є висновок лікарів, який підтверджує, що мама потребує догляду, є акт органів місцевого самоврядування, про встановлення факту здійснення догляду мною. А саме головне є нотаріальне доручення, представляти мамині інтереси у будь-якій банківській установі. Тому я сміливо встановив мамі додаток, придбав карту і приєднав до її додатку. В додатку повідомили, що треба пройти відеоверифікацію. Мама хвора, пройти не може. Пишу в підтримку, що маю документи, які дозволяють мені представляти маму в банківських установах, відповідь — пройти верифікацію може тільки клієнт особисто. Пропонував прийти у відділення Універсалбанку з дорученням і всім документами, відповідь — та сама. Ну що ж, Приватбанк, так Приватбанк.
Viktoriia90 19 декабря 2025, 19:16
Випадково перекинула гроші племіннику на чорну картку замість білої. Думала що гроші вже пішли і їх буде неможливим повернути, але зателефонувала у підтримку і дівчина Олена дуже швидко змогла допомогти і кошти повернулись назад і я змогла їх перекинути на вірну картку. Дуже вдячна за швидку реакцію і швидке вирішення питання)
monobank
Ответ банка
monobankua 20 декабря 2025, 16:38
Передали ваш відгук Олені.
Дякуємо, що поділилися 😊
zzz33344 19 декабря 2025, 14:48
Користуюсь моно з жовтня 2023 року. За весь час, мав солідні обіги по картках, отримую офіційну зарплату. Маю майно, яке офіційно зареєстроване на мене, рухоме і нерухоме. Кредитна історія бездоганна. В інших банках (Приват) — 100к ліміту, і в Пумбі 40.
Не дають жодної копійки. Кредитного ліміту просто не дають після сотні оновлень анкети. Впевнений що це програмний збій. Прошу розібратися
monobank
Ответ банка
monobankua 19 декабря 2025, 20:07
Шкода, але кредитний ліміт зараз не встановлюється.
Рішення залежить не тільки від доходів — там ціла купа факторів: кредитна історія, інші кредити, активність платежів, можливі затримки з оплатами тощо.
Також написали вам в особисті повідомлення👌
gravezzz337 16 декабря 2025, 10:21
Доброго дня)) хочу розповісти процесуальний порядок, як в монобанку поновлюють обслуговування
В далекому 2021 році, коли мені було 16 років, Моно розірвав зі мною ділові відносини, ще тоді по незрозумілій щиро причині. Я не продавав карток, тоді мене на пошту (як потім виявилось) проінформували, що мені треба пояснити свої зарахування (в 16 років вони були просто захмарні))). Повідомлення було пропущене і побачене десь через рік після цього, і ніяким іншим чином мене ніхто не повідомив про необхідність актуалізації. Ну, добре. Тоді для мене це не було кінцем світу, бо користувався іншими банками.
В 2025, через 4(!) роки, коли мені вже стало 21, виникла необхідність відкрити моно для отримання зарплати і підвʼязки соцвиплат, ну і окрім того що всі інші онлайн банкінги — шлак. З сотню разів звʼязувався з рядовою підтримкою, постійно годували незрозумілою інформацією. Компетентність підтримки у всіх питаннях за межами рядових питань — 0 без палички. Вже потім дійшло до мене, що треба давити через мінфін, оскільки тут є хоч який-неякий прогрес у моєму питанні.
Що ж. Пишу відгук, звʼязується більш кваліфікований компетентний співробітник, і після недовгої розмови мені дають пройти реєстрацію знов. Радості повні штани, прохожу, все добре. На етапі вибору доходу вилітає застосунок. І після повторного відкриття моя улюблена знайома помилка «ми не можемо випустити для вас картку»))))
Пишу до підтримки, нічого не знають як завжди. Звʼязуюсь через мінфін, пишуть «після отримання нової інформації ми знов прийняли рішення що ви не можете відкритись у нас».
Питань задавати навіть не буду, тому що абсурд цієї ситуації зрозумілий без слів.
Прошу Монобанк повторно і всебічно переглянути ситуацію, з мого боку немає жодних підстав не давати мені обслуговуватись і користуватися банком. Я готовий надати будь які документи. І безапеляційна відповідь про вашу інформацію, яку ніхто не може розкрити і пояснити чітко причину такої відмови — це суперечить будь якому здоровому сенсу.
monobank
Ответ банка
18 декабря 2025, 15:46
Дуже прикро, але ми не можемо запропонувати вам обслуговування в нашому банку
Банк ухвалив таке рішення на основі даних з різних джерел
Точну причину назвати не можемо — така політика банку
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Bicher 15 декабря 2025, 11:41
Хочу відзначити чудову комунікацію з менеджерами monobank. Дуже уважні, ввічливі та справді зацікавлені у вирішенні питання. Відчувається щире бажання допомогти, а не просто «відписатися». Пояснюють усе зрозуміло, швидко реагують і підтримують на кожному етапі. Дякую за сервіс і людське ставлення
monobank
Ответ банка
monobankua 15 декабря 2025, 15:00
Дякуємо, нам дуже приємно!
Працюємо для вас ❤️
Проблема решена
qwerwqetqeg 14 декабря 2025, 18:44
Купив на касі супермаркету пакет з карткою «mono x АТБ». На упаковці та ціннику вказана вартість 50 грн. Ніде на товарі не зазначено, що фінальна вартість активації може бути вищою.

Після сканування та активації картки з рахунку було миттєво списано 100 грн. Служба підтримки пояснила це як плату за «перевипуск пластикової картки», оскільки раніше у мене вже була карта банку.

Вважаю таку практику введенням клієнта в оману. Купуючи фізичний товар у магазині, я орієнтуюсь на інформацію на упаковці. Я не маю можливості перевіряти оновлені тарифи на сайті банку, стоячи на касі. Якби інформація про платний перевипуск (100 грн) була зазначена на пакеті, я б не купував цей пластик, оскільки можу користуватися безкоштовною віртуальною карткою.

Підтримка у додатку відмовилася вирішувати питання і посилається на публічний договір. Прошу представника банку розглянути ситуацію: мені не потрібна пластикова картка за таку вартість, про яку мене не попередили. Вимагаю анулювати цей перевипуск і повернути списані 100 грн.
monobank
Ответ банка
monobankua 15 декабря 2025, 14:50
Розуміємо ваше обурення — справді неприємно, коли фінальна вартість відрізняється від очікуваної.

Пояснимо момент із пакуванням: під час друку коробок немає можливості одразу зазначити всі умови договору, оскільки тарифи можуть змінюватися, а платний перевипуск — це не постійна умова, а індивідуальний кейс, який залежить від історії клієнта.

Водночас ми почули ваш фідбек. Вашу ситуацію передали на індивідуальний розгляд, і результат уже надіслали вам push-повідомленням у застосунок.
Darinch 14 декабря 2025, 18:31
не просто помог, а прожил!!! нашел сайт, где снимали с меня деньги (это какой-то скрытый сайт) и проконсультировал как лучше сделать
золотой мужчина ❤️
если он не женат, пусть женится на мне и мои (наши) деньги всегда будут в безопасности!!!
его номер 10756
monobank
Ответ банка
monobankua 15 декабря 2025, 14:21
Дякуємо за такий позитивний відгук ❤️
oksana2000 14 декабря 2025, 12:26
ВІтаю! Повторна ситуація по комунальних платежах. З переліку оновлених платіжок зникла обслуговуюча компанія Управдом, хоч платіжку на електронну пошту вони вислали ще тиждень назад. це означає, що ця інформація мала би бути оновлена в електронному кабінеті монобанку, як і інші комунальні платежі. але ця компанія безслідно зникла з переліку і 3 дні я чекаю вирішення цього питання монобанком, але у відповідь чую, зачекайте ми займаємось вашим питанням. я не знаю алгоритму роботи банку по підтягуванню платежів за адресою, але щомісячно підтягувались, а зараз знову немає. Минулого разу при виникненні такої проблеми, поки відгук сюди не написала нічого не вирішувалось. Зараз знову та сама ситуація. Невже не можна одну цю помилку виправити таким чином, щоб вона не повторювалась? я вже третій день чекаю вирішення і мені відповідають, що ми займаємось вашим питанням. мене така відповідь не влаштовує. я чекаю відповіді у доконаному виді, наприклад, через годину чи через день буде працювати. Чому мені потрібно нагадувати, що питання не закрите і запитувати, коли буде вирішення, пояснювати новому оператору все спочатку? і знову відповідь, ми зафіксували Ваше звернення. Я щаслива з того! а оплатити коли можна, бо платіж підтягнеться???
monobank
Ответ банка
14 декабря 2025, 19:01
Перепрошуємо, що не змогли вирішити так швидко, як ви очікували
На жаль, не завжди є можливість встановити точні терміни вирішення складнощів, адже може бути необхідність в залученні профільних колег для детального розбору
Наразі питання в роботі, постараємось завтра все вирішити та обов'язково надамо зворотний зв'язок за результатом
Сьогодні 13.11.2025 ранком подзвонили з номера 044, представився працівником монобанку, продиктував табельний номер, сказавши, що була спроба підвищити кредитний ліміт десь в Черкасах, потрібно створити новий рахунок і перекинути кошти на рахунок райфайзену, що і було зроблено. Тобто ні тобі підтвердження підняття ліміту, ні підтвердження особи, ні підтвердження переказу, нічого, розуміємо, що наша довірливість винна, але не можна так просто видати кредит ще на таку суму як 50 тис. Вкінці «красненько» принизив і обматюкав. Складається враження, що це або колишні працівники банку або діючі замішані, так як йому було відомо номери двох карток, прізвище дружини. Складена заява поліції, на що нам сказали що це марна справа.
monobank
Ответ банка
14 декабря 2025, 11:49
Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з шахрайством
Часто здається, що банк повинен «побачити», що щось не так. Але насправді якщо шахраї переконують людину самостійно провести дію/операцію, — для системи це виглядає як звичайний підтверджений платіж. Банк не бачить, що відбувається «по той бік екрана» — він бачить лише те, що платіж проведено стандартним способом
Наголошуємо: справжні співробітники банку ніколи не телефонують і не пишуть клієнтам із вимогою надати персональні дані (ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки тощо). Також вони не просять підтверджувати дії у застосунку чи пошті, переказувати кошти на «безпечний рахунок», збільшувати ліміти чи виконувати будь-які інші підозрілі інструкції
Полезный комментарий
SergeyNina 14 декабря 2025, 18:24
1. Писать в поддержку райфа.
2. Поднятие кредитного лимита на 50к гривен мгновенно и мгновенный перевод более 20к гривен на другой банк должно было быть сомнительной операцией.
3. Поднятие кредитного лимита на такую сумму могут только со стороны монобанка. Или у вас в смартфоне банковский троян.
Даже если был бы троян в вашем смартфоне поднять кредитный лимит может только банк.
Вывод — крысы среди персонала монобанка.
Полиция этим заниматься не захочет.
Надеюсь крыс среди персонала монобанка найдут.
Удачи безопасникам банка в поиске крыс среди персонала
Roman8765 11 декабря 2025, 21:50
Я є постійним клієнтом МОНО, а також ще 3 банків які досить добре себе зарекомендували і є провідними ТОП у рейтингу. Часто випробовую нові сервіси, і не скажу що все таке зручне для повсякденного банкінгу але саме Монобанк старається для своїх клієнтів. Чудовий спектр послуг що входить в повсякдення це карти АТБ, цифровий підпис, їхній новий базар) Ну молодці одним словом. Але з усім новинками бувають трабли.проте у Моно є чудові фахівці які допоможуть (це я про Світлану). Рекомендації всім — повірте Монобанк цього вартий!
monobank
Ответ банка
monobankua 12 декабря 2025, 16:27
Дякуємо за такий теплий фідбек.
Світлані передали — їй було дуже приємно. Раді, що ви з нами 🖤
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sergey977 11 декабря 2025, 21:39
Хочу поблагодарить оператора с табельным номером 11189, очень приятный в общении, профессионально решил все мои проблемы с которыми обратился, респек и уважением таким работникам. p.s ну и конечно же премией не грех наградить 🫣
monobank
Ответ банка
monobankua 12 декабря 2025, 15:57
Дякуємо.
Передали вашу вдячність оператору.
Такі слова нас справді надихають!
Минфин
Ответ администратора
13 декабря 2025, 13:55
Відгук не зарахований (на 15.12.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
FOPBonezka 10 декабря 2025, 18:44
Вимагають договори, ще купу доків, тільки би не випускати кошти. Велика проблема наразі. Дуже.
Кошти відпустила надійна укр компанія, по Договору, з відповідними кведами ФОП. Буду боротися з ними щоб віддали кошти і закривати в них рахунок.
monobank
Ответ банка
10 декабря 2025, 21:07
Розуміємо ваше занепокоєння
Такі перевірки проводяться не з ініціативи банку, атому, що цього вимагає законодавство — усі банки мають діяти за цими правилами. Наше завдання зробити цей процес максимально простим і швидким для вас
Після перевірки документів ви зможете вільно користуватися коштами, як і раніше
Додатково колеги написали в месенджер уточнення стосовно документів
Sasha111111 10 декабря 2025, 16:59
Є партнерський кешбек від аптеки 9−1-1. Покупка була зроблена в Аптеці низький ц., яка є партнером аптеки 9−1-1. При замовленні на сайті аптеки 9−1-1 видає товари у Аптеці низький ц. Так ось кешбек 9−1-1 не зараховується, хоча в умовах акціії написано Отримуйте 5% кешбеку за всі покупки без обмежень в МЕРЕЖІ аптек, або купуйте на сайті apteka911.ua. В монобанку платіж іде від аптеки партнера, хоча в чат боті 9−1-1 чек від них. Прошу роз’яснення 1 що мається на увазі під мережа аптек, чому Аптека низьких ц. де навіть контакти аптеки 9−1-1 роботи: Пн-Пт. з 9:00 до 18:00
admin@apteka911.com.ua? Служба скорботи допомогьти нічим нк може, хоча були надвні скрі з сайту аптеки 9−1-1 де вони продають ліки у аптеках партнерах, також був наданий чек від аптеки 9−1-1. Прошу роз’яснення.
monobank
Ответ банка
11 декабря 2025, 11:08
Розуміємо, що розраховували на кешбек
Кешбек нараховується безпосередньо при купівлі в аптеці 9-1-1 або ж на сайті. На їхньому сайті є можливість зробити замовлення в аптеках-партнерах, але в цьому випадку кешбек не нараховується
Детальніше з партнерами можна ознайомитися на їхньому сайті: https://apteka911.ua/ua/company/litsenzii
Також можна переглянути мапу, де також вказані партнери
https://apteka911.ua/ua/map/ukraina
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
tarmak 10 декабря 2025, 14:30
Сподобалася оперетивність і чіткість у відповідях! У теперішніх умовах ціную що можу спілкуватися з реальним консультантом який добре орієнтується в питанні, а не з ШІ який дратує. Також ціную що не довелося чекати годину щоб отримати відповідь! Дякую Марина!)
monobank
Ответ банка
10 декабря 2025, 20:39
Робимо все, щоб вам подобалось. Дякуємо!

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.86 42.3603
EUR 49.29 49.99
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.86 42.3603
EUR 49.29 49.99
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о monobank, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.