Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.5 | 42.0045 |
EUR | 47.14 | 47.84 |
Все курсы банка |
Подяка
Дякую за сервис. Ваши котики 😻
Написать комментарий
Кредитний ліміт
Я був раніше вашим клієнтом і нещодавно відновився. Нажаль так вийшло що після закриття рахунку давно я не зміг стати клієнтом знову, але після подачі скарги ваші професійні фахівці допомогли і вирішили питання. Тепер виникає інша
проблема: в мене раніше був кредитний ліміт 2000 гривень на карті, а зараз він 0, я відкрив депозит і хотів би відновити ліміт бодай мінімальний, щоб поступово користуватися і з часом збільшувати ліміт.
Я буду купляти різні товари для ремонту
квартири в оплату частинами від вашого банку, тому прошу вас надати в індивідуальному порядку хоча б мінімальний ліміт, простроченння відсутні,
є ліміти від ПУМБу, Привату і вашого
партнера, А банку кожен з них з радістю надав непогані кредитні ліміти, прошу й вас, буду дуже вдячний і з радістю замовлю вашу карту для користування якщо на ній
буде кредитний ліміт. Зараз я офіційно працевлаштований, документи через застосунок надав на відміну від тих часів коли ліміт був, але взагалі не працював.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (1)
Велика подяка
Комментарии (3)
Замечательный сотрудник.
Спасибо за таких сотрудников в монобанке. Редко в наше время можно найти профессионала с терпением, трепетной заботой о клиенте, понимании по человечески и поддержка с помощью по любому вопросу. Спасибо Ирина.☺️
Комментарии (1)
Благодарность службе заботы о клиентах
Получилось так, что я купил товар, после предварительного подтверждения о наличии его у продавца и после оплаты, начались звонки со стороны продавьца что хотели уже вести, но проверили все ТВ на складе и все с браком, начали настойчиво предлагать купить совершенно другую модель и другого бренда.
На мои просьбы об отмене и возврате средств, получал все новые и новые предложения и настойчивые рекомендации не брать то что я выбрал, а купить то что советуют.
После отказов с моей стороны, сказали что вернут деньги, но так ничего и не пришло.
Обратился в поддержку моно, описал всю ситуацию и предоставил все что мог. Пообщались в чате, потом голосом с несколькими сотрудниками.
Как итог, сегодня мне перезвонили и сказали что деньги вернутся в течении 3-х дней, но пришли они за 1 минуту до отзвона со стороны монобанка.
Всем причастным к решению моего вопроса, огромное спасибо!
Комментарии (6)
Забрали кредитний лiмiт в 45000
Рішення про зміну кредитного ліміту приймається системою на основі комплексного аналізу багатьох факторів та параметрів.
Колеги передали запит на детальний розгляд вашої ситуації, однак наразі, на жаль, рішення залишилося без змін.
Банк регулярно оновлює інформацію та переглядає такі рішення, тож у майбутньому можливість ліміту може з’явитись знову.
Комментарии (7)
Все чудово, але прошу в індивідуальному порядку повернути можливість ліміту «кредиту до завтра»
Розумію що у мене не ідеальна кредитна історія, та банк не може схвалити кредитний ліміт. Але я користувався, та вчасно погасив «кредит до завтра», 2 рази. Потім мені обнулити ліміт. Я прошу Монобанк, повернути ліміт бодай 2000, який був, для користування, бо це дуже зручно. Зі свого боку гарантую вчасно повернути позику) Тим паче я зарплатний клієнт, та моно — це мій основний банк яким я користуюсь.
Ваш запит ми розглянули індивідуально, проте наразі, на жаль, рішення залишилося без змін.
Під час ухвалення рішень щодо надання лімітів банк враховує низку факторів: фінансову активність, кредитну історію, загальне кредитне навантаження, наявність заборгованостей чи прострочень, а також інші показники.
У майбутньому ліміт може бути переглянутий. Рекомендуємо активно користуватись карткою: здійснювати покупки, оплачувати послуги, поповнювати рахунок, відкривати депозити та, за можливості, уникати прострочень в інших установах.
Ці дії позитивно вплинуть на подальшу оцінку й збільшать шанси на відновлення ліміту.
Комментарии (1)
Навіть серед системи, яка буксує — є ті, хто тримає її на плаву.воду
Якби не він — поставив би 0.
Дуже вдячний за людяність, розуміння ситуації та адекватність.
Такі працівники — це обличчя банку, яким можна пишатись.
Сподіваюсь, він отримає внутрішню подяку або бонус. Він це заслужив.
Написать комментарий
Кредитний ліміт
Було багато договорів по плати частинами, які закривав достроково. Картка ніколи не виходила з пільгового періоду. Були депозити. І все одно система банку вирішила забрати ліміт.
Одне бажання закрити рахунок
Перевірили детально інформацію та повернули вам ліміти
Комментарии (1)
Дурка плачет
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Написать комментарий
Шахрай вашого монобанку
Гайков Дмитро
0973175696
Було оплачено за товар всю суму, товар не вислано!
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Комментарии (4)
Самый любимый банк
Комментарии (1)
Благодарность
Написать комментарий
монобанк без причини блокує номери телефонів та рахунки
— Блокування номерів телефону
— Безпричинне блокування рахунку
— Повний мороз щодо звернення блокування телефонного номера
— Умови та фантазії про якісь недостовірні дані щодо розблокування телефонного номера
— Відсутність відділень
— Відсутність електронного ключа
— Відсутність інтернет банкінгу
— Відсутність кас
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ БАНК
Дійсно, на основі накопиченої інформації про звернення з даного номера банк був змушений вжити заходів щодо обмеження додзвону до служби підтримки відповідно до внутрішніх інструкцій. Наразі це рішення було переглянуте та обмеження знято.
Арешт не було знято через некоректні дані в постанові на зняття. Після того, як виконавець нам надіслав коректну постанову, арешт було знято.
На жаль, в діалозі колега вас неправильно зрозумів, через що було заблоковано рахунки. Після уточнення інформації, всі обмеження було знято.
Щодо зворотного зв'язку від колеги, то, дійсно, за станом здоров'я співробітник не зміг з вами зв'язатися, про що він попередив одразу, як дізнався про ваше прохання зв'язатися в телефонному дзвінку.
Приносимо щирі вибачення за всі незручності. Діалоги перевірені, помилки зафіксовані — і ми обов’язково врахуємо їх, щоб надалі покращити якість сервісу.
Комментарии (11)
Шахраї активно використовують картки банку
Картки Монобанк:
4441 1110 0685 1236 Никонець Олена відправлено 90 тисяч
4441 1110 7339 6305 Підопригора Сніжана відправлено 70 тисяч
Кошти відправлені у четвер, 17 квітня.
Платник Давид, аграрій з Житомирської області, 096 595 03 60.
Шахрайські номери телефонів:
Ярослав 096 896 4198, 096 896 40 29
Андрій 097 682 96 36
Зі свого боку ми обов'язково вживемо всіх необхідних заходів відповідно до умов та правил нашого банку
У разі внесення справи до Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР), просимо надіслати нам фото документа від поліції (витяг ЄРДР або талон-повідомлення єдиного обліку). Це допоможе нам надати правоохоронним органам необхідну інформацію та співпрацювати після отримання офіційного рішення від суду
Комментарии (13)
Списання коштів
Старі картки банк позакривав, відповідно також без згоди. Усі свої дії аргументуючи турботою про мене.
Подав я заяву на закриття усих карток, оскільки мене таке відношення як до барана не влаштовувало, банк сказав очікуйте повідомлення про закриття.
Я сказав ок, заблокував про всяк випадок усі картки в застосунку та припинив ним користуватися. Здається все зрозуміло, клієнт послав банк і не хоче мати з ним справу.
Але ж тільки не в монобанк, якщо ви йдете з нього, то очікуйте для себе неприємних пригод, частину з яких я опишу!
Банк, відкриті на свій розсуд картки, незважаючи на мою заяву- не закрив, оскільки на свою голову саме в монобанку я колись купив військові облігації.
Тому, коли надходять оплати за місячні підписки, де оплатою вказані старі, відповідно закриті, картки, то банк вирішує сплатити за них з нових відкритих карток:
— відкривати які клієнт не просив;
— на закриття яких банк має відповідну заяву вже не перший день;
— які не зазначені як засіб платежу на жодному ресурсі, оскільки я ними не користувався взагалі;
— на яких 0 коштів;
— які не мають оверу чи кредиту.
Саме тому, чого доречі до заяви про закриття не було жодного разу, монобанк вирішує видати мені на картку, реквізитів якоі я навіть не знаю, овер!!! в розмірі списання за підписку та сплатити з цієї картки, яка в ЖОДНОМУ сервісі не зазначена, вартість підписки!)
Я подаючи заяву на закриття карток свідомо не перевів на інші засоби платежу сервіси, якими припинив користуватись, сподіваючись на належне виконання цим банком обовʼязків згідно поданоі мною заяви та припинення відносин з ним, оскільки з свого боку зробив все належне та можливе для цього!
Після мого звернення в підтримку монобанку про списання коштів, мені повідомили, що оскільки залишився рахунок в цінних паперах, то вони досі можуть списувати з мене кошти! Будь-як!) З карток, які самі відкрили, які клієнт не зазначав, як засіб оплати, на яких 0грн та відсутній овер!!!
Кажу так є ж заява, закрийте картки, не хочу мати з цим банком справу, маю відповідь: погасіть овер!))) а ми і надалі списуватимемо з вас кошти! Навіть без грошей і з заблокованих карток за ті сервіси, які непотрібні!!!
Сподіваюсь мій негативний досвід дозволить зробити правильний вибір НОРМАЛЬНОГО банку іншим людям, а щоб не повторилась моя помилка, не раджу монобанк
Ми вже передали запит колегам вивчити та проаналізувати ситуацію.
Фахівці зв'яжуться з вами щойно буде нова інформація
Комментарии (28)
Кредит до завтра
В других банках такого нет
Банк регулярно переглядає ці рішення, тож у майбутньому ліміт може бути змінено.
Комментарии (4)
Повернення коштів після видачі квитанції
Та і взагалі я рахую що це ненормально. Буду вдячний якщо представники Монобанк це прокоментують. Дякую.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Комментарии (3)
Ігнорування наданої мною інформації
Мою картку будо заблоковано ще в перших числах квітня, весь цей час я відчитувався за свої дії, надав пару десятків скрішнотів, 6 документів підтверджуючих джерело походження коштів, відчитався за все за що тільки можна було, замість того щоб розблокувати мені рахунок, співробітники банку вимагають мене вмикати запис екрану та переходити в застосунки в яких є моя особиста інформація яку я навіть рідним не покажу
Вони попросили документи — я скинув документи, мною просто маніпулюють, мені говорять скинути то то то то, я витрачаю купу свого вільного часу, надсилаю їм, та після цього мене просять ще щось скинути, коли справа касаєтся документу, питань немає, мовчки скидаю, але коли від мене вимагають заходити під записом екрану на свою електрону пошту чи в застосунок іншого банку, це вже ні в які рамки не входить, співробітники банку над мною просто знущаються, заморозили кошти, я відчитався абсолютно за все, надав все що вони просили, всі дані які дійсно необхідні при аналізі операцій, після цього вимагаюсь інформацію яка мало того що їм по факту не потрібна, так щей яка не відповідає регламенту банка
Розуміємо, що перевірка була для вас неочікувана
Повірте, ми самі не любимо зайву бюрократію, але за законом зобов'язані проводити перевірку зарахувань. Саме тому ми просимо у вас документи, що підтверджують походження коштів, та додаткову інформацію
Також, звертаємо вашу вагу, що згідно з умовами та правилами банку, надана клієнтом інформація не розголошується:
4.1. Банк зобов’язаний: 4.1.1. Дотримуватися конфіденційності та банківської таємниці стосовно будь-якої інформації про клієнта у відповідності до вимог чинного законодавства, з урахуванням умов Договору, та нести відповідальність за її незаконне розголошення або використання відповідно до чинного законодавства України.
Комментарии (14)
Благодарность
Написать комментарий