Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.86 | 42.3603 |
| EUR | 49.29 | 49.99 |
| Все курсы банка | ||
Не советую в этом банке рахунки ФОП
История. У меня счет ФОП в этом банке. Последняя верификация делалась 5 месяцев назад. Через этот счет я ежемесячно оплачиваю налоги, сборы, ЕСВ и прочие платежи, у меня к этому счету привязан эквайринг в Монобанке с ПРРО. Покупатели когда делают оплату на счет ФОП указывают номер счета и прочие детали.
В один день утром, Монобанк заблокировал перевод от покупателя денег за товар. Перевод осуществлялся на счет ФОП, в переводе было указано за что выполняется оплата, номер рахунка и т. д. И тут произошел верх маразма — банк включил блокировку и потребовал от меня объяснения на каком основании я получаю оплату на свой рахунок ФОП от клиента. Я решила, что система банка просто глюканула. Но работники Монобанка потдвердили, что я доджна объяснить на каком основании я будучи ФОПом получаю оплату от клиента на свой расчетный счет ФОП и попросили подтверждение, что я действительно ФОП. Про государственные и налоговые реестры в Монобанке ничего не знают поэтому у них возникло сомнение действительно ли я ФОП.
Я вначале посмеялась, *** попадаются, но смех закончился когда у клиента не было времени ждать пока работники Монобанка с низким уровнем интеллекта раздуплятся и разблокирует платеж на сумма 4000 грн. Поэтому он отменил заказ, попросил вернуть деньги как только их разблокируют и они поступят на мой расчетный счет.
Итого я потеряла заказ на сумму 4000 грн. Банк отказался мне компенсировать потерянные по вине банка денежные средства. Поэтому я решила закрыть счет в Монобанке, чего и всем советую.
Хочемо детально все перевірити
Залишили вам особисте повідомлення, для уточнення деталей
Комментарии (20)
«ДНО» від монобанки
3. Конфіденційність інформації
…
3.4. Клієнт надає Банку дозвіл на відображення статусу наявності та типу (класу) картки у Клієнта в мобільному застосунку інших клієнтів Банку, що мають серед метаданих смартфону телефонний номер Клієнта.
Також Клієнт надає Банку дозвіл, з метою швидкого здійснення переказу коштів за допомогою Мобільного застосунку, використовувати номери телефонів та імена контактів та їхні зображення, що містяться в метаданих смартфону Клієнта.
(це елементарне шпигування за Клієнтом)
Банк не використовує та не зберігає будь-які інші дані, що містяться серед метаданих смартфону Клієнта.
3.5. Надана в цьому розділі Договору згода Клієнта на обробку, використання та передачу Банком Конфіденційної інформації розповсюджується й на *** дітей Клієнта ***або осіб над якими встановлена опіка або піклування Клієнта, які вступають в правовідносини з Банком відповідно до умов Договору.
3.6. Згода Клієнта на обробку, зберігання та передачу Банком Конфіденційної інформації може бути відкликана Клієнтом шляхом надання письмової заяви на ім'я та адресу Банку. При цьому, зважаючи на те, що сторони Договору цим домовились про те, що згода Клієнта на обробку, зберігання та передачу Банком Конфіденційної інформації є істотною умовою Договору, подання Клієнтом відповідної заяви є
підставою для розірвання Договору.
Прохання монобанки пояснити навіщо він це робить? І така діяльність заборонена.
Комментарии (39)
***
Сума 4600грн. Випадково вів не той номер картки і гроші пішли якійсь невідомій людині!
Оператори, пообіцяли на протязі 3 діб повернути кошти!
На наступний день, приходить повідомлення, що гроші вони повернути не можуть!!! І зверніться до суду!!! Допомогти чі якось посприяти вони теж не можуть! Хоча, їм все видно і куди гроші пішли! В наш час, це якийсь треш просто! Оператори, подзвонили людині якій надійшли кошти, і людина відмовилась від повернення коштів в розмірі 4600!!! І банк нічого не може з цим зробити! Вирішуйте самі з цим!!! Дякую дуже вам МоноБанк!!!
Якщо платіж був успішно зарахований на картку одержувача, скасувати його технічно неможливо. Повернення коштів можливе лише за згодою отримувача — без неї банк не має законних підстав списати кошти.
У разі відмови в поверненні або відсутності зв’язку з отримувачем радимо звернутися до суду: за наявності доказів суд може зобов’язати повернути кошти.
Щоб все перевірити — написали вам в особисті повідомлення
Комментарии (6)
Геноцид
Звісно на ці кошти непродивешь
Цей і ліки треба
Потому якось перебивають то позичу то родичі допоможуть і так кожного місяця
А на карту на протязі місяця скинули в сумі десь 15000 грн
И прийшло повідомлення обновити данні і представить документи про перекази
Мало того документи о доходах у кого я гроші позичала!!!
Ви що там спеціально це творите
Документи человека у кого я позичила!!! Це капець, це взагалі законно ???)))))
Документи третих лиц собирать
Скоро будем давати отчет за что хлебушек купла?
Или за что ти лекаарство купила?
Или как ти вообще вижила ???
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити. Ми вже написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити дані.
Комментарии (19)
Вдячний за професіоналізм
Написать комментарий
Cлужба підтримки Моно банку
Нам дуже приємно😍
Написать комментарий
Нотаріальне доручення для монобанку не документ
Комментарии (26)
Класний і швидкий сервіс моно
Дякуємо, що поділилися 😊
Комментарии (3)
Неприродня відсутність кредитного ліміту
Не дають жодної копійки. Кредитного ліміту просто не дають після сотні оновлень анкети. Впевнений що це програмний збій. Прошу розібратися
Рішення залежить не тільки від доходів — там ціла купа факторів: кредитна історія, інші кредити, активність платежів, можливі затримки з оплатами тощо.
Також написали вам в особисті повідомлення👌
Комментарии (4)
Подвійне кидалово на обслуговування в банку
В далекому 2021 році, коли мені було 16 років, Моно розірвав зі мною ділові відносини, ще тоді по незрозумілій щиро причині. Я не продавав карток, тоді мене на пошту (як потім виявилось) проінформували, що мені треба пояснити свої зарахування (в 16 років вони були просто захмарні))). Повідомлення було пропущене і побачене десь через рік після цього, і ніяким іншим чином мене ніхто не повідомив про необхідність актуалізації. Ну, добре. Тоді для мене це не було кінцем світу, бо користувався іншими банками.
В 2025, через 4(!) роки, коли мені вже стало 21, виникла необхідність відкрити моно для отримання зарплати і підвʼязки соцвиплат, ну і окрім того що всі інші онлайн банкінги — шлак. З сотню разів звʼязувався з рядовою підтримкою, постійно годували незрозумілою інформацією. Компетентність підтримки у всіх питаннях за межами рядових питань — 0 без палички. Вже потім дійшло до мене, що треба давити через мінфін, оскільки тут є хоч який-неякий прогрес у моєму питанні.
Що ж. Пишу відгук, звʼязується більш кваліфікований компетентний співробітник, і після недовгої розмови мені дають пройти реєстрацію знов. Радості повні штани, прохожу, все добре. На етапі вибору доходу вилітає застосунок. І після повторного відкриття моя улюблена знайома помилка «ми не можемо випустити для вас картку»))))
Пишу до підтримки, нічого не знають як завжди. Звʼязуюсь через мінфін, пишуть «після отримання нової інформації ми знов прийняли рішення що ви не можете відкритись у нас».
Питань задавати навіть не буду, тому що абсурд цієї ситуації зрозумілий без слів.
Прошу Монобанк повторно і всебічно переглянути ситуацію, з мого боку немає жодних підстав не давати мені обслуговуватись і користуватися банком. Я готовий надати будь які документи. І безапеляційна відповідь про вашу інформацію, яку ніхто не може розкрити і пояснити чітко причину такої відмови — це суперечить будь якому здоровому сенсу.
Банк ухвалив таке рішення на основі даних з різних джерел
Точну причину назвати не можемо — така політика банку
Комментарии (13)
Відгук
Працюємо для вас ❤️
Написать комментарий
Прихована комісія при покупці картки АТБ: списання 100 грн за «перевипуск» без попередження
Після сканування та активації картки з рахунку було миттєво списано 100 грн. Служба підтримки пояснила це як плату за «перевипуск пластикової картки», оскільки раніше у мене вже була карта банку.
Вважаю таку практику введенням клієнта в оману. Купуючи фізичний товар у магазині, я орієнтуюсь на інформацію на упаковці. Я не маю можливості перевіряти оновлені тарифи на сайті банку, стоячи на касі. Якби інформація про платний перевипуск (100 грн) була зазначена на пакеті, я б не купував цей пластик, оскільки можу користуватися безкоштовною віртуальною карткою.
Підтримка у додатку відмовилася вирішувати питання і посилається на публічний договір. Прошу представника банку розглянути ситуацію: мені не потрібна пластикова картка за таку вартість, про яку мене не попередили. Вимагаю анулювати цей перевипуск і повернути списані 100 грн.
Пояснимо момент із пакуванням: під час друку коробок немає можливості одразу зазначити всі умови договору, оскільки тарифи можуть змінюватися, а платний перевипуск — це не постійна умова, а індивідуальний кейс, який залежить від історії клієнта.
Водночас ми почули ваш фідбек. Вашу ситуацію передали на індивідуальний розгляд, і результат уже надіслали вам push-повідомленням у застосунок.
Комментарии (5)
Алексей,самый лучший сотрудник и переводите в айтишники!!!
золотой мужчина ❤️
если он не женат, пусть женится на мне и мои (наши) деньги всегда будут в безопасности!!!
его номер 10756
Написать комментарий
не коректно працює онлайн-додаток
На жаль, не завжди є можливість встановити точні терміни вирішення складнощів, адже може бути необхідність в залученні профільних колег для детального розбору
Наразі питання в роботі, постараємось завтра все вирішити та обов'язково надамо зворотний зв'язок за результатом
Комментарии (2)
*** з monobank
Часто здається, що банк повинен «побачити», що щось не так. Але насправді якщо шахраї переконують людину самостійно провести дію/операцію, — для системи це виглядає як звичайний підтверджений платіж. Банк не бачить, що відбувається «по той бік екрана» — він бачить лише те, що платіж проведено стандартним способом
Наголошуємо: справжні співробітники банку ніколи не телефонують і не пишуть клієнтам із вимогою надати персональні дані (ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки тощо). Також вони не просять підтверджувати дії у застосунку чи пошті, переказувати кошти на «безпечний рахунок», збільшувати ліміти чи виконувати будь-які інші підозрілі інструкції
2. Поднятие кредитного лимита на 50к гривен мгновенно и мгновенный перевод более 20к гривен на другой банк должно было быть сомнительной операцией.
3. Поднятие кредитного лимита на такую сумму могут только со стороны монобанка. Или у вас в смартфоне банковский троян.
Даже если был бы троян в вашем смартфоне поднять кредитный лимит может только банк.
Вывод — крысы среди персонала монобанка.
Полиция этим заниматься не захочет.
Надеюсь крыс среди персонала монобанка найдут.
Удачи безопасникам банка в поиске крыс среди персонала
Комментарии (12)
Світлана молодець, як не крути)
Світлані передали — їй було дуже приємно. Раді, що ви з нами 🖤
Написать комментарий
Красавчик
Передали вашу вдячність оператору.
Такі слова нас справді надихають!
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Та сама проблема з рахунком ФОП
Кошти відпустила надійна укр компанія, по Договору, з відповідними кведами ФОП. Буду боротися з ними щоб віддали кошти і закривати в них рахунок.
Такі перевірки проводяться не з ініціативи банку, атому, що цього вимагає законодавство — усі банки мають діяти за цими правилами. Наше завдання зробити цей процес максимально простим і швидким для вас
Після перевірки документів ви зможете вільно користуватися коштами, як і раніше
Додатково колеги написали в месенджер уточнення стосовно документів
Комментарии (9)
Кешбек Шредінгера
admin@apteka911.com.ua? Служба скорботи допомогьти нічим нк може, хоча були надвні скрі з сайту аптеки 9−1-1 де вони продають ліки у аптеках партнерах, також був наданий чек від аптеки 9−1-1. Прошу роз’яснення.
Кешбек нараховується безпосередньо при купівлі в аптеці 9-1-1 або ж на сайті. На їхньому сайті є можливість зробити замовлення в аптеках-партнерах, але в цьому випадку кешбек не нараховується
Детальніше з партнерами можна ознайомитися на їхньому сайті: https://apteka911.ua/ua/company/litsenzii
Також можна переглянути мапу, де також вказані партнери
https://apteka911.ua/ua/map/ukraina
Комментарии (4)
Консультація по оплатах частинами, табельний 11429 Марина
Написать комментарий