Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Іван Анікін 14 июля 2024, 22:01
У мене чомусь відсутня можливість Sepa переказів, хоч у інших родич із такими ж умовами ця функція доступна. Коли зв’язався з техпідтримкою банку відповіли що ця функція доступна тільки для особливих і я до них не належу, а на питання що потрібно зробити щоб увійти в це коло людей мені відповіли — ніяк.
Що це за дискримінація людей?
monobank
Ответ банка
15 июля 2024, 14:33
Приносимо вибачення за негативний досвід, при зверненні до нас
Наразі реквізити доступні в застосунку
Переглянути їх можна за шляхом «Поповнення свої картки» — «За реквізитами з-за кордону» — обрати валюту євро — «У межах Європи»
03638116 14 июля 2024, 18:37
Вітаю.

Багато років являюсь клієнткою банку. Маю кредитний борг. Окрім боргу маю інвалідність першої групи та онкозахворювання. Відповідно, існую за рахунок соціальної виплати по інвалідності.

Наразі економічна ситуація досягла того рівня, коли розмір соціальної виплати дозволяє покривати лише 50−75% обов’язкових місячних витрат (продукти харчування, комунальні платежі, аптека, підгузки для дорослих та пелюшки, кредитний борг).

Усі роки я ніколи, жодного разу не пропускала обов’язкові платежі, і сплачувала борг настільки довго, наскільки дозволяв фінансовий стан. Останні два місяці сплачувати проценти вже немає можливості.

Я маю професію (відеомонтаж), яка могла б покращити мій фінансовий стан, але через відключення світла робота перестала бути можливою. Для того, щоб заживити ПК та монітор, потрібен пристрій вартістю від $1000, а цих грошей я, очевидно, не маю.

Через війну я опинилась у ситуації, коли змушена просити про реструктуризацію боргу. Вже тричі зверталась до підтримки, надавала всі необхідні довідки, посвідчення, виписки, але кожного разу чую, що я не підпадаю під умови.

Просто цікаво: хто ж тоді має можливість отримати реструктуризацію, якщо навіть інвалідність та онкозахворювання для вас не є підставами?

Отже, коли наступного разу побачите, як пан Гороховський робить щедрий донат у 100 000 гривень, згадайте про те, що це гроші, які мусять платити найбідніші верстви населення, коли банк відмовляється йти їм на зустріч.
monobank
Ответ банка
15 июля 2024, 11:03
На жаль, ми поки що не можемо запропонувати вам реструктуризацію. По кожному клієнту приймається індивідуальне рішення на основі скорингової моделі
При цьому хочемо звернути вашу увагу, що відсотки нараховуються не у підвищеному розмірі, а у стандартному 3,1% на місяць без застосування штрафів та пені.
Рекомендуємо вносити мінімальні платежі для поступового погашення боргу
Якщо банком буде ухвалено рішення надати реструктуризацію, ми з вами зв'яжемося
AZaharchuk 14 июля 2024, 0:08
Виникла прямо максимально незначна ситуація яка змушує задуматися і перестати користуватися даним банком: хочу відкрити банку, а вона недоступна.
Думаю ну може щось сталося, якісь неполадки. чекаю день, другий, ситуація не змінюється.
Пишу в підтримку, виявляється на даний момент вони не можуть запропонувати мені відкриття банки. «рішення про надання цієї послуги приймається системою після детального аналізу», а «в правилах користування взагалі написано що вони можуть обмежувати і надавати право користування банкою на свій розсуд».
На запитання яка хоч причина для цих дій, мені відповіли, що їм «дуже шкода».

От раніше банка була доступна, а тепер ні, хоч я нею навіть не користувався ніколи. Депозит? — будь ласка, Облігації — звісно!, Банка? — та ну ні, і не скажу чому.
Як сказали в підтримці «накопичуйте гроші на карті». Мабуть так і зроблю, тільки в іншому банку.
monobank
Ответ банка
15 июля 2024, 13:56
Приносимо вибачення за незручності
Детально все перевірили та зняли обмеження
Наразі можна відкрити банку, все повинно працювати коректно
Alenka05 13 июля 2024, 13:05
11.07 пришло уведомление в мобильное приложение, что карта заблокирована, нужно подтвердить личность через Дию. Сразу же выполнила требование банка. Связалась со службой поддержки, они подтвердили, что банк получил от Дии информацию о том, что идентификация пройдена успешно. Сотрудники заверили, что в кратчайшие сроки я смогу опять пользоваться картой.
Сегодня уже 13.07, а мне продолжают рассказывать, что мой вопрос будет решён максимально быстро!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 13 июля 2024, 17:54
Розуміємо, що ви не розраховували на такий перебіг подій.
Ми також не любимо зайву бюрократію, але за законом ми зобов'язані перевіряти платежі та запитати у вас документи, що підтверджують джерела походження коштів.
Бачимо, що колеги запитали у вас описати суть та надати документи, що можуть підтвердити операції зарахування коштів на ваші рахунки та чекаємо від вас відповіді та інформації.
upp888 12 июля 2024, 18:32
Вітаю. Є клієнтом банку приблизно 2 роки. До цього проблем не було. Було все ок. Користувався кредиткою, оплата частинами, валюту міняв ітд. Нещодавно банк обмежив всі мої рахунки з картками. Я відразу підтвердив через Дію, що я користуюсь додатком. Потім запросили дані по транзакціям. В той же день все відправив. Потім запросили ще на вибір документи з їх переліку. Направив документ в якому являюся продавцем авто. Сказали через два 2 дні перевірять. Пройшло 3. Пишу їм знову, бо потрібно онлайн купити ліки важкохворій людині, опікуном якої я є. Відповіли, що ще щось там перевіряють і термінів перевірки ніяких не надають. Але дуже сильно прикладають всі зусилля для швидкого вирішення проблеми. Категорично не рекомендую мати справу з цим банком, щоб не мати проблем на рівному місці. Та не мати змоги користуватися своїми власними коштами в момент, коли це конче необхідно.
monobank
Ответ банка
12 июля 2024, 19:13
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Наразі інформація знаходиться на перевірці у колег
Щойно буде інформація, колеги з вами одразу зв'яжуться
Здравствуйте, я одна из основателей фонда БФ ШАНС, который базируется в Запорожье и помогает животным. Мы открыли банку сбора на помощь собаке которую спасли из Волчанска во время обстрела!!! Через два часа пришло смс чтобы подтвердить доход. Я скинула им все чеки, документ о подтверждении что собака действительно больна, чек из больницы где указано мое имя! Свое свидетельство что я волонтер! Но банк заблокировал счет с суммой 20 000 грн и сказал ждать 60 дней пока счет пройдёт проверку! Сколько мы им звонили и ругались, что от них зависть жизнь животных! У Фонда долг больше 150 000грн. Вы берете и блокируете деньги которые могли помочь беззащитным животным!!! Сегодня 3 дней блокировки счета и время идет по секундно! Из-за вашей халатности могут умереть животные! Позор вам, МОНОБАНК!
monobank
Ответ банка
12 июля 2024, 18:10
Розуміємо, що ситуація неприємна
Наразі надані вами документи та пояснення знаходяться на перевірці у колег
Зробимо все, щоб якомога перевірку завершити
Щойно буде нова інформація, ми надамо вам зворотний зв'язок
12342345U 11 июля 2024, 10:21
Нещодавно розібратися у моїх проблемах мені допомагав оператор Монобанку 9947 Олександр.
Хочу висловити подяку такому уважному, ввічливому та грамотному співробітнику. ДЯКУЮ!!!
monobank
Ответ банка
11 июля 2024, 11:29
Дуже дякуємо за відгук!
Проблема решена
TetianaHo 9 июля 2024, 9:53
Вже багато років я клієнт банку і до цього все було ± ок.

І от вперше в житті купувала страховий поліс на авто.
Вирішила це зробити через моно за рекомендацією, заповнила всі данні і оплатила.

За декілька днів виявилось, що в моно помилка: замість місця реєстрації власника авто, вони просили надати місце реєстрації самого авто.
Коли я виявила цю помилку, то написала в супорт, попросила анулювати поліс і виправити цю помилку.
Це було 4 червня. Поліс анулювали, помилку в додатку виправили і я почала чекати свої 30 днів на повернення коштів.

5 липня я сама їм написала з проханням уточнити по поверненню коштів, мене запевнили, що все перевірять і повернуться з новинами.
Як ви розумієте — ніхто не повернувся.

9 липня — я знов пишу першою і знов моє питання передають на розгляд і годують обіцянками розібратися.

Думаю ще через 4 дні доведеться їм писати
Взагалі є великі сумніви, що увесь цей час хтось займався поверненням коштів

Дуже прикра ситуація, враховуючи, що вона явно сталась з вини банку
monobank
Ответ банка
monobankua 9 июля 2024, 11:28
Вибачте, будь ласка, що вирішення цієї ситуації зайняло більше часу ніж планувалось.
На поточний момент бачимо, що питання вже вирішене.
Додатково ми передали дані на перевірку якості ведення комунікацій та вживемо відповідних заходів.
Сподіваємось, що наша співпраця надалі приноситиме лише позитивні емоції.
toxanu49 9 июля 2024, 4:58
Не рекомендую, мав проблеми з виконавчою службою, арештували 1200 грн, банк прислав повідомлення що я можу користуватися карткою дальше: тобто арештовано 1200, в рештою я можу спокійно користуватися. Я навіть звернувся в техпідтримку, мені це підтвердили.
На карті було 500, я покинув ще енну суму, більшу ніж арктоштована, але коли я зібрався користуватися коштами то вони були теж арештовані, звернувся в підтримку, вони нічого зробити не можуть, винну свою визнають, кошти не повернуть.
Шахраї!
monobank
Ответ банка
monobankua 9 июля 2024, 14:12
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід.
Ми перевірили дані, і на жаль нашим оператором була допущена помилка в наданні вам консультації та опрацюванні вашого звернення, з співробітником була проведена робота і застосовані управлінські рішення.
Вибачте, будь ласка, за некоректну консультацію.
На поточний момент ми передали запит індивідуально розглянути ситуацію, що склалася.
Зв'яжемось з вами як буде нова інформація
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
NickXm 8 июля 2024, 21:40
Чи можна якось перевірити чи повідомити про шахраїв, які є клієнтами банку? Робив передоплату на карту продавця Пєтріді Святослав 5375411502288132. Він не відправляє куплений товар. Купував на майданчику SkyLots. Знайшов багато негативних відгуків про нього та його спільників в інтернеті, але пізно. Можливо, є якийсь механізм блокування карт шахраїв при досягненні порога скарг від постраждалих?
monobank
Ответ банка
monobankua 9 июля 2024, 9:50
Вдячні вам за сигнал.
Для запиту детальної інформації, написали вам в особисті повідомлення
Timur888 7 июля 2024, 16:58
Добрый день! Живу заграницей, ежедневно на протяжении 3−4 лет пользуюсь монобанком, им я расплачивался за покупки, жилье и т. д. и т. п. Соответственно приходилось пополнять карту на достаточно значительные суммы, что я делал за счет обмена в обменниках/ иногда на P2P, что бы сделать процесс легче. Сейчас мою карту, а именно 20930 грн заблокировали. В этой ситуации меня раздражает даже не блокировка, а бездействие банка которые не могу мне назвать не четких сроков, не четких документов — Ни-че-го.
На мою карту действительно поступали достаточно значительные суммы, но я и предоставил доказательства своих доходов. Банк заблокировал мой счет уже около 10 дней назад и не может дать никакого четкого ответа по срокам, один оператор говорит до 60 дней, другой говорит, что время ожидания может быть любое.
Сейчас я не могу использовать свои деньги для оплаты своих потребностей.
Поэтому если вы сильно полагаетесь на этот банк, то я вам этого делать не советую.
monobank
Ответ банка
7 июля 2024, 19:36
Добрий день
Розуміємо, що ситуація неприємна
Наразі колеги аналізують документи та пояснення, що ви надали
Щойно у нас буде інформація, для вас, колеги одразу з вами зв'яжуться
Ольга Овдій 6 июля 2024, 20:13
Добрий день, розповім про свою історію! Мені Моно банк відмовив у взятті оплати частинами на дитячу мрію електро самокат. Чому? Поясню у мене був кредит перед початком війни, і звісно коли розпочалось повномасштабне вторгнення я як і більшість українців залишилась без роботи, спочатку пеня по кредиту не нараховувалась, згодом все відновилось, але я була без роботи… В загальному я за рік виплатила все що була винна звісно з величезним відсотком, але я все закрила! Хочу наголосити що я мама одиначка, і вже більше як два роки ніяких кредитів не маю. Дитина мріє про цей самокат, і сам назбирав певну суму на нього, але докласти зараз просто не маю можливості, я вирішила взяти оплату частинами, щоб здійснити мрію сина. Але мені відмовили, аргументуючи тим що у мене погана кредитна історія. Ви серйозно, хотілось би запитати??? Люди поясніть чому нікому не цікаво чому сталася та чи інша ситуація і при яких умовах? Чому нікому не цікаво що все закрито вже давно, а те що не в чесно так я за це заплатила з повна пені. І до цього я користуюсь картою цього банку не перший рік, і кожен місяць туди надходять кошти, і банк це бачить!!! Погана історія окей, те що все закрито з повна нікого не цікавить. От так і живемо!!! Дякую монобанк за щасливе дитинство мого сина!
monobank
Ответ банка
8 июля 2024, 18:21
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, на жаль, наразі банк не готовий надати кредитний ліміт та/або ліміт на розстрочку/покупку частинами
Це не остаточне рішення, в майбутньому воно може змінитися
Обратилась к работникам монобанка с проблемой снятия с моей карты в размере двух тысяч гривен. Объяснила что меня интересует возможно ли заблокировать данное снятие или же просто узнать что это может быть. Работники попросили подождать пару минут итог мою карту заблокировали без моего ведома. Чтобы добиться ее разблокировки мне пришлось беседовать с администрацией около 30 минут, чтобы в конечном итоге мне все равно не не разблокировали как так им видите ли нужно видео подтверждение. Отвратительный банк, отвратительные условие и отвратительное отношение к лиентам. Ну правильно, мы будем вам блокировать карты, чтобы вы платили за их перевыпуск, а вы будете это делать потому что вам удобнее быть с проверенным банком нежели переходить на другие. Спасибо за испорченное настроение и свинское отношение.
monobank
Ответ банка
7 июля 2024, 10:57
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Sprr 6 июля 2024, 13:11
Завжди любив даний банк за високий рівень надання сервісу і обслуговування, що банк завжди попереджав про якісь зміни які можуть повпливати на клієнта, але на жаль цей рівень сервісу змінився в протилежну сторону. Забрали можливість продавати військові облігацій без попередження, в службі підтримки сказали, що до кінця терміну дії облігації не буде можливості їх продати. Ці кошти дуже потрібні зараз і в най необхідніший момент банк підвів мене. Я розумію, що банк не зобовязаний їх викуповувати, але завжди про такі зміни завчасно попереджали. Тепер у Вас мінус один ФОП клієнт (
monobank
Ответ банка
monobankua 6 июля 2024, 14:54
На поточний момент з нашого боку відбувається оновлення процесу продажу, що впливає на можливість здійснювати цю операцію у застосунку.
Приносимо вибачення через тимчасові складнощі, намагаємося вирішити питання якомога скоріше. Як тільки процес буде налаштовано, можливість продажу облігацій з'явиться знову у застосунку.
anya0317 6 июля 2024, 12:03
Коли подавала на пошкодження житла, обирала банк в якому відкрити картку «є відновлення». Прочитала що монобанк надає 5% кешбеку на всі витрати по ремонту з цієї картки, зараз оплатила вікна, сума 30000 грн, а кеш бек прийшов 489 грн. При оформленні не було сказано що є якісь ліміти, бо людина не буде замовляти по пів вікна, а на даний момент вже оператори відмахуються що ліміт кешбеку на всі категорії 500 грн в місяць, але ця картка не має відношення до всіх категорій. Питання, ви скрізь пишете що на ВСІ витрати по ремонту з картки є відновлення, так де мої 5% з суми?
monobank
Ответ банка
monobankua 6 июля 2024, 13:28
Дуже шкода, що у вас виникли негативні емоції.
Дійсно по карті єВідновлення надається третя банківська категорія «Євідновлення» (Ремонт), яка підключається автоматично. Кешбек (5% за особисті кошти) по цій категорії буде нараховуватися тільки при сплаті карткою єВідновлення, та входить до загального ліміту 500 грн на місяць за банківськими категоріями.
Додатково зафіксували ваше звернення, щоб індивідуально розглянути цю ситуацію. Колеги зв'яжуться з вами, як буде нова інформація
Mykhailo Stepanov 5 июля 2024, 19:01
5 липня 2024 скінчився депозит 1000 євро. Телефоную щоб дізнатись процедуру зняття. Мені пропонують безліч варіантів зняття готівки в кассі, але… на 11 липня найближчий! Далі 16-го…або 18-го! Тобто через тиждень! 1000 євро! Я розумію специфіку банку але, якого…я повинен з такою мізерною сумою підлаштовуватись під банк, та ще й чекати тиждень! Я вже не кажу про те що депозит відкритий 2 квітня на три місяці чомусь закінчується 5-го числа! Оформив скаргу № 5853157. Не хочу чути пояснень і вибачень. Не хочу ніяких уточнень і телефонних дзвінків з боку банку! Пишу для людей щоб знали і розуміли що собою являє цей продукт від «Універсалбанку»
monobank
Ответ банка
monobankua 5 июля 2024, 20:52
Дуже шкода, що виникла така ситуація з замовленням валюти.
Через те що попереду небанківські дні та через загальну ситуацію в країні, для замовлення та підготовки валюти в касі банка — партнера може знадобитися декілька днів.
Колеги зафіксували ваше звернення та детальніше проаналізують ситуацію.
Обов'язково зв'яжемось з вами коли буде нова або додаткова інформація щодо можливості швидше отримати валюту у вашому місті.
avan 5 июля 2024, 14:56
По совету открыл карту в евро, чтобы эпизодически получать от детей деньги из ЕС. Потом, естественно, их продавать банку путем перевода на «черную» карту и тратить в магазине, снимать в банкомате. Обычный классический способ. С самого начала недоступен SEPA-перевод.

Служба поддержки рассказывает про п. 5.4, а там стандартные причины: технические трудности, финансирование терроризма, мошенничество, нам так хочется… говорит о том, что для меня ограничены международные переводы, тут же предлагая доступный SWIFT. Навалить сходу 16 тыс. кредитного лимита на черную карту человеку, о котором банк узнал час назад, подозрения в финансировании терроризма не мешают, а дать возможность получать входящие (!) SEPA-переводы из ЕС мешают. При том, что человек не сделал ничего, ни хорошего, ни плохого.
В общем, кому нужны SEPA-переводы, у есть свободное время, чтобы его потратить, добро пожаловать.
monobank
Ответ банка
monobankua 5 июля 2024, 15:17
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації.
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Полезный комментарий
avan 5 июля 2024, 16:27
Проблема решена. Большое спасибо официальному представителю за помощь.
KaterinaUA 5 июля 2024, 13:11
Минулого місяця продала акції однієї компанії, гроші мені відправили на мій банківський рахунок в Україні, як і належить за законом. Компанія мені повідомила, що гроші згідно з договором вже відправили і будуть до 5 днів. Через 4 дні мені в додатку монобанку надійшло повідомлення що на мій валютний рахунок прийшло **** доларів і згідно із законом я зобов’язана повідомити за що отримала гроші та надіслати їм підтверджуючі документи. Мене це не здивувало, мій чоловік юрист і я знаю, що так у всіх банках згідно законом вони зобов’язані перевіряти платежі від 400 000 гривень.

Я того ж дня відправила монобанку:

1. договір купівлі-продажу
2. бухгалтерську довідку
3. сертифікат, що підтверджує права на акції

Мене далі попросили, щоб їм скинула документ який підтверджує походження/наявність коштів на момент покупки активів.

4. Надіслала їм довідку про доходи — 2018 рік (цього року я відповідно і купувала активи)

Мені відповіли що документи прийняли, все гаразд, але ще просять документ, що підтверджує саму оплату при купівлі активів у 2018 році.
У мене документ не зберігся, нормальна людина не зберігає такі документи, тим більше 6 років.
Вже була на нервах, але все-таки документ знайшла, зателефонувала в компанію і бухгалтер знайшов записку з 2018 року, думаю слава богу, документ відразу надала монобанку.

Через часа 3 мені написали, ще просять надати документ, на якій підставі я купила акції. Я їм пояснюю, що в даній компанії я працювала, і в Європі або США співробітники купують акції компанії де працюють, за знижкою. У мене документ не зберігся, тому що минуло вже 6 років і сам документ не потрібний, тому що у мене є сертифікат…

Дальше банк просить у мене відомості ДРФО або форму ОК5 або ОК7 з 2018 року (для підтвердження отримання зарплати, заявленої у даній довідці з 2018 року).
+ якийсь інший документ який підтверджує наявність даних акції у компанії

OK 5. надала банку довідку ОК7 за 2018 рік
6. витяг з центрального депозитарію цінних паперів
7. витяг з реєстру акціонерів

Банк відповів, що треба надати довідку ОК7 2018 по 2024 рік :) типу вони так мали на увазі.

Чесно кажучи, там така маячня, а треш, я просто вже за сьогодні морально-психологічний втомилася що ледве пишу цей відгук причому вже немає просто сил все написати. 2 незалежні від себе юристи, мені кажуть що для підтвердження достатньо 2−3 основні документи (що я й надала).
Сумарно їм уже надіслала 7 різних документів щодо одного платежу, я б ще розуміла якби гроші прийшли до прикладу з Казахстану, але не з Європейського Союзу.

Усі документи та скріншоти листування зі співробітником монобанку я вже надала відповідно до закону на перевірку в НБУ.

Сумарно, монобанк це банк де документами займаються люди явно без освіти, та абсолютно дебільне ставлення до клієнта є нормальною практикою.
monobank
Ответ банка
monobankua 5 июля 2024, 14:11
Звертаємо вашу увагу, що будь-яке зарахування може потрапити під перевірку і буде потрібно надати документи, що підтверджують походження коштів. Це пов'язано з постановою НБУ — № 162 від 29.07.2022, постановою НБУ № 164 від 29.07.2022 «Положення про порядок емісії електронних платіжних засобів і здійснення операцій з їх використанням», згідно зі статтею 48 Закону України «Про банки і банківську діяльність».
Список документів, що може запитати банк індивідуальний для кожного клієнта та ситуації.
На поточний момент банк очікує довідку з 2018 по 2024 рік, та розглядає раніше надані документи.
Колеги зв'яжуться з вами як буде нова інформація.
AndreSh1282 4 июля 2024, 20:10
Сьогодні 04.07.24 монобанк прибрав можливість продавати військові облігації, тобто їх можна тільки і купити, хоча ще за день раніше така можливість була.
monobank
Ответ банка
monobankua 5 июля 2024, 11:56
Вибачте за ситуацію, що виникла.
Продаж військових облігацій тимчасово призупинено у зв'язку з тим, що даний процес зараз знаходиться на оновлені. Через деякий час продаж буде відновлено.
Babayaneth 4 июля 2024, 19:47
Я продав криптовалюту через карту Mono продав на суму 14.000 і банк заблокував картку відповідали мені одним і тим самим смс, а дій ніяких прийнято не було понад 60 днів, а тепер вони мені пишуть що треба подати документи для відтвердження доходів я надав документи але підтримка моно в свою чергу пишуть що ці документи не підходять я все розумію але вони СПЕЦІАЛЬНО затримують мої кошти хоть я просив вирішити це питання пошвидше тому що мені потрібно було купити турнікети та спорядження для виїзду на бойове чергування, але МОНО БАНК В СВОЮ ЧЕРГУ ПРОЯВИВ НЕ ПОВАГУ В МОЮ СТОРОНУ
monobank
Ответ банка
monobankua 5 июля 2024, 11:33
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.8 41.3001
EUR 44.44 45.1508
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.8 41.3001
EUR 44.44 45.1508
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о monobank, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.