×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Отсутствие качества обслуживания
Дякуємо за Ваш відгук! Ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася.
З повагою, Мегабанк!
Написать комментарий
Гірший банк, з яким я мав справу!!!
З власної вини зіпсував конверт з пін-кодом та не зміг активувати банківську картку, після чого звернувся до Красноградського відділення Мегабанку з відповідною заявою, оператор відділення банку призначила дату, коли мені прийти за новою карткою.
Коли 01.04.2020, у призначений день, я прийшов до відділення банку оператор повідомив, що картку ще не виготовили, карантин, робочі накладки, збої — все розумію… Далі цікавіше, того ж дня о 14:59 я зателефонував оператору колл-центру, який запропонував звернутися у відділення № 150 міста Харкова. Додзвонитися на телефон відділення № 150 я не зміг.
02.04.2020 о 11:50 я ще раз зателефонував оператору колл-центру, який повідомив, що моя банківська картка зараз знаходиться у відділенні № 150 міста Харкова та що я зможу там її забрати, під час розмови я та оператор уточнювали, що саме я буду забирати картку саме у відділенні № 150 міста Харкова, про те, що я повинен будь-кому дзвонити, ставити когось ще до відома мені сказано не було.
06.04.2020 о 11:15 я прибув у відділення Мегабанку № 150, де оператор мене проінформував, що моєї банківської картки у них немає та запропонував звернутися до колл-центру. Не виходячи з відділення банку 0 11:33 я зателефонував до колл-центру, розказав свою сумну історію спілкування з Мегабанком, далі оператор почав говорити, що це я винен у ситуації яка склалася тому, що повинен був зв’язатися з відділенням № 150 та проінформувати що буду забирати картку там. Телефонна розмова закінчилася тим, що 07.04.2020 я зможу забрати картку у Красноградському відділенні банку.
07.04.2020, як я і очікував, у Красноградському відділенні Мегабанку банківську картку мені так і не видали тому, що зі слів його працівнику її там немає. Наступного дня картку нарешті віддали.
До 28.04.2020 я знімав готівку в банкомату декілька разів та останні 2 тижні знов почалося… банкомати готівку не видають. Оператори колл-центру кожного разу запевняють, що наступного дня все буде працювати, однак до 28.04.2020 користуватися карткою я не можу.
Будь-яким чином на відгуки на сайті Мегабанк не реагує, у відділеннях банку постійні черги, а співробітники нікуди не поспішають.
Дякуємо за Ваш відгук! Ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася.
З повагою, Мегабанк!
Написать комментарий
Мегабанк
Для оперативного вирішення Вашого питання, просимо надати контактний номер в особисті повідомлення.
З повагою, Мегабанк!
Написать комментарий
Не возвращают депозит!
Просимо надати в особисті повідомлення Ваш контактний номер для оперативного вирішення цього питання.
З повагою, Мегабанк!
Комментарии (2)
Качество работы банка
з 19:00 22.04.2020 до 19:00 23.04.2020 – міжнародна платіжна система Mastercard;
23.04.2020, 24.04.2020, операции по карте заблокированы, в банке очередь человек 50, на гарячую линию 0-800-50-44-00 дозвониться не возможно (только за 24.04.2020 6 звонков длительностью по 10 минут).
Наразі відбувається перехід «МЕГАБАНКУ» на власний процесинг.
Міграція карток відбулась за графіком. Тепер до цього процесу поступово долучились банкомати мережі банку. У зв’язку з цим, зняття готівки у банкоматах мережі «МЕГАБАНКУ» з карток MasterCard від МЕГАБАНКУ активується поступово.
До уваги користувачів карток MasterCard від «МЕГАБАНКУ»:
Ви можете зняти гроші без комісії в банкоматах будь-яких банків. Для вас ми тимчасово відмінили нарахування відсотку за надання цієї послуги.
Решта послуг за карткою доступні стандартно: ви можете розплачуватися карткою в Інтернеті, за товари та послуги у торговельній мережі, робити перекази.
Ці зміни є тимчасовими. Ми надалі інформуватимемо вас щодо переходу банківської системи на власний процесинг.
Перепрошуємо за незручності. Робимо це для подальшого покращення надання наших послуг.
Дякуємо за розуміння.
З повагою, Мегабанк!
Комментарии (2)
Кредит
Дякуємо за Ваш відгук!
З повагою, Мегабанк!
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Гарний персонал
Дякуємо за Ваш відгук!
З повагою, Мегабанк!
Написать комментарий
Проблеми із депозитом в банку
Дякуємо за Ваш відгук! Ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася.
З повагою, Мегабанк!
Написать комментарий
Я выбрала этот банк
Ни много, ни мало, но за все время я открыла уже 3 депозита. Что нравится, это четкие выплаты, это стабильность, даже не сомневаюсь, что что-то случится и мои деньги пропадут. Хорошее обслуживание, персонал вежливый. Минус, конечно это очереди. Но стараюсь приходить не в «час пик». Деньги по окончанию депозита всегда возвращали вовремя.
В общем, банк нравится. Желаю им процветания и дальнейшего развития!
Дякуємо за Ваш відгук!
З повагою, Мегабанк!
Написать комментарий
Компетентные и вежливые сотрудники
Дякуємо за Ваш відгук!
З повагою, Мегабанк!
Написать комментарий
Харьков, отделение 126 (м.Академика Павлова)
Дякуємо за Ваш відгук! Ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася.
З повагою, Мегабанк!
Написать комментарий
Норм отделение, вежливый персонал
Обслуживание было нормальное, сотрудники вежливые.
Очереди есть, но в каком банке их нет.
Все прошло норм, перевод отправлен.
Дякуємо за відгук!
З повагою, Мегабанк
Написать комментарий
Поведінка керівника відділення.
Дякуємо за Ваш відгук! Ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася.
З повагою, Мегабанк!
Написать комментарий
Хороший банк
Дякуємо за відгук!
З повагою, Мегабанк
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Гарне обслуговування
Дякуємо за відгук!
З повагою, Мегабанк
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Продають особисті дані клієнтів іншим банкам та установам
Це ще гірша шарашкіна контора, чим приватбанк. Не рекомендую
Для детального розгляду ситуації та її вирішення, просимо Вас уточнити інформацію щодо послуг, якими Ви користувались в Мегабанку. А також Ваш номер телефону, по якому надходять дзвінки.
З повагою, Мегабанк!
Написать комментарий
Депозиты в мегабанке
На сегодняшний день имею 4 депозита в Мегабанке, по вопросам переклыдывания денег приходится отстаивать в очереди более 1.5 часов, так как специалистов всего 2 на все отделение по улице Алчевских в Харькове. Совет для новичков: обходите стороной это отделение.
Дякуємо за відгук!
З повагою, Мегабанк
Написать комментарий
Не компетентность сотрудников отделения и контакт-центра 0800504400
У меня есть два действующих депозита в гривне на 12 месяцев с возможностью пополнения.
Сегодня в отделении №67 попытался узнать «возможно ли пополнять депозиты безналичными средствами с другого банка по реквизитам? „
Получил однозначны ответ, что НЕТ, только наличными.
Звоню в контакт-центр 0800504400 отвечает оператор, который вообще не может понять о чём речь… но отвечает что можно, спрашиваю почему мне в отделении сказали что только наличными.
Реквизиты оператор не знает, получить реквизиты нет возможности.
Оформил заявку на разбирательство, перезвонил сотрудник контакт-центра, который не понимает разницу в карточного счёта и депозитного счёта.
Итог: Компетентность сотрудников кране низкая, при том что банк вообще не имеет интернет-банкинга.
Дякуємо за Ваше звернення! Просимо надати нам номер телефону, з якого було здійснено дзвінок до контакт-центру, для детального аналізу та вирішення даного питання.
З повагою, Мегабанк!
Комментарии (6)
Подяка
Дякуємо за відгук!
З повагою, Мегабанк
Написать комментарий
Мегабанк
Дякуємо за відгук! Просимо Вас уточнити інформацію щодо відділення, аби ми могли розібратися в даній ситуації.
З повагою, Мегабанк
Комментарии (2)