×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Кредобанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.61 | 44.14 |
PLN | 10.04 | 10.29 |
USD | 41.26 | 41.69 |
Все курсы банка |
Вічливість -вища похвала
Дякуємо за зворотний зв'язок та просимо у приватні повідомлення уточнити про який саме продукт банку ви залишили відгук.
Написать комментарий
Жахливий рівень! Шахраї в штаті. Працівниця банку або професійно обманює людей або некомпетентна.
Віхарєва Дарія Олегівна запевнила мене, шо ні. За тиждень до закінчення депозиту (11 листопада 2022року об 11:25, про що маю відповідні скріни), я вже вирішивши, що зніматиму кошти, шляхом переписки звернулась на мобільний номер Віхарєвої з запитанням щодо замовлення коштів. Відповіді, нажаль, не отримала взагалі.
Зателефонувавши, дізналася, що гроші треба замовляти за два дні, або запитати в касі. Зважаючи на необхідність, я приїхала до відділення і звернулась до Віхарєвої особисто. Перевіривши чи є необхідна сума в касі, Дарія почала виписувати мені квитанцію на зняття. Квитанції рівно на суму, яку я знімала.
За робочим столом (під камерами, що легко перевірити) з метою отримання консультації, я продемонструвала Віхарєвій свій додаток, в якому кошти відображадися на рахунку Кишеня.
Жодної інформації щодо необхідності сплати комісії за зняття цих коштів працівниця банку мені не назвала.
Більше того, надала квитанцію рівно під сумму зняття.
Я з власної волі відправила кошти з поточного рахунку (на який вони прийшли з депозитного, сума відповідна, легко відслідкувати) на рахунок Кишеня, і не відмовляюсь від цього свого вчинку. Те, що це гроші з депозиту може зрозуміти і відслідкувати навіть мала дитина. Але система, за словами Дарії, розпізнала ці гроші як мої власні кошти, з поточного рахунку, в результаті чого з мене було знято комісію у розмірі 1,5%.
Наче не критична сума, але вкрадена свідомо.
Про те що гроші на ощадному рахунку Віхарєва вже знала. О 14:00годині про це не складно подивитися камери спостереження.
З якої причини вона мені не повідомила — мені не принципово, або з наміром забрати мої гроші на користь Кредобанку або через власну некомпетентність, значення для мене це не має.
Але жодної квитанції на комісію мені не дали. Крім того, списали ці кошти з рахунку Кишеня, адже на поточному достатньої суми не було.
Жодного бажання співпрацювати з крадіями більше не маю.
Не лінуватимусь розповідати про це, щоб в інших людей не крали грошей.
Те, що вкрадене мені не повернуть я розумію, але скаргу свою вважаю справедливою.
І хотілося б зрозуміти чи визнаєте ви, що працівники Кредобанку свідомо обманюють людей, чи ви просто приймаєте на роботу осіб, які не в стані повідомляти всю необхідну інформацію.
У відповідь на питання чого ж ви не сказали, Дарія збрехала спочатку, шо не знала, що гроші на Кишені, потім визнавши, що знала сказала, що вона не персональний менеджер і взагалі не мусила нічого повідомити.
Компетентні у вас лише персональні менеджери? Чому не персональний менеджер особисто нагадує мені, що депозит закінчується, але не повідомляє про інші суттєві умови зняття моїх коштів? Що треба зробити, аби мати персонального менеджера в Кредобанку, який в ідеалі не дуритиме мене і не сприятиме крадіжці моїх коштів?
Це запитання скоріше з цікавості, адже подальшої роботи з Кредобанком я не розглядаю.
Розумію, що скоріше за все, мені нададуть відповідь про доступність тарифів на сайті або в умовах, тощо. Наголошую, що моє питання не в цьому.
Чому так відбулося я зрозуміла. Чому мене запевнили в брехливій інформації, надали недостатньої інформації, не надали квитанції, от що хотілося б дізнатись.
Для з’ясування ситуації з радістю надам всю необхідну інформацію.
Заздалегідь, дякую.
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами обов'язково надамо зворотний зв'язок.
Комментарии (1)
Не рекомендую користуватися картками Kredobank за кордоном!!! Кидають на гроші!!
Дякуємо за зворотний зв'язок. Ми проаналізуємо Ваш відгук та надамо відповідь у приватні повідомлення.
Написать комментарий
Не рекомендую пользоваться картами этого банка за границей!!!
Дякуємо за зворотний зв'язок. Ми проаналізуємо Ваш відгук та надамо відповідь у приватні повідомлення.
Написать комментарий
Самий гнилий банк України
Оскільки інформації, яку Ви надали, не достатньо для розгляду звернення, просимо детальніше описати ситуацію для того щоб ми могли розглянути та надати вичерпну відповідь.
Написать комментарий
Самый цыганский банк!
Вже аналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами обов'язково надамо зворотний зв'язок.
Написать комментарий
Перевипуск картки
Ми з'ясуємо чому виникла затримка та надамо Вам зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
Написать комментарий
Шахраї
Опис: Відкрив рахунки отримав 3 безкоштовні картки, вони перестали працювати через 2 днів (перестав працювати чіп в всіх 3 карток одразу) перевипустив на відділені 3 картки заплативши 300 грн.і о чудо, ці картки також перестали працювати (сказали вийшли з ладу чіпи (відразу в трьох карток) і знову банк говорит робити перевипуск і платити 300 грн.
Шахраї НАВМИСНО ДЕАКТИВУЮТЬ картки щоб брати гроші за перевипуск.
Вже аналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами обов'язково надамо зворотний зв'язок.
Комментарии (3)
не рекомендую
Ми з'ясовуємо в чому проблема. Як тільки розберемось, одразу надамо Вам зворотний зв'язок.
Написать комментарий
Найкращий банк в Житомирі
Написать комментарий
Грубе відношення до клієнтів
Дякуємо за зворотний зв'язок. Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Повідомляємо, що викладена Вами інформація доведена до відома профільного підрозділу банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Написать комментарий
Це банк, а суцільне знущання
Три роки вже намагаюся зайти в онлайнбагкінг для фіз осіб!
ТРИ!
Користувалася послугою зарплатна карта, працювало лише смс сповіщення.
Спроби авторизуватися чи зайти в онлайн банкінг завжди завершуються помилкою авторизації та порадою звернутися на гарячу лінію.
Гаряча лінія годинами повідомляє, що все авторизовано, все працює, трохи зачекайте.
І ці кола пекла вже продовжуються довгий час.
На сьогодні виникла потреба переглянути виписку по картці- і знов те саме, ні пароль змінити, ні зареєструватися наново, ні авторизуватися! Завантаження додатку не змінює ситуації.
А на сьогодні, знаходячись ще й за кордоном- до всього не дозвонитися на гарячу лінію. Запропонований онлайн-консультант по часу збігає з особистим робочим часом, що зовсім не є зручним.
Вже з'ясовуємо чому у Вас виникає проблема з користуванням Онлайн-банкінгом. Як тільки розберемось в ситуації, одразу з Вами сконтактуємо.
Перепрошуємо за незручності.
Написать комментарий
Затримка переказу з картки
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та надамо зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
Написать комментарий
Відділення Львів, вул Ярослава Мудрого
Дякуємо за зворотний зв'язок. Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Повідомляємо, що викладена Вами інформація доведена до відома профільного підрозділу банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Якщо у Вас залишились будь-які зауваження щодо роботи банку чи невирішені питання, просимо сповістити нас зателефонувавши на інформаційну лінію банку за одним із номерів: 0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Комментарии (3)
У Миколаєві Кредобанк закрив усі відділення без попередження
Кредобанк, ви знаєте, що клієнтів необхідно попереджати про свої наміри?
Інформація про роботу відділень банку в умовах воєнного стану розміщена на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/private/stay-safe/robota-viddilen
Інформацію про зміни в роботі банку, а зокрема і відділень, ми розміщуємо за посиланням: https://kredobank.com.ua/about/pres-sluzhba/news
Водночас, звертаємо Вашу увагу на те, що зважаючи на ситуацію в країні, на жаль, складно спланувати роботу відділення у м. Миколаїв, тому, просимо перед візитом до відділення уточнювати інформацію про роботу у свого менеджера або зателефонувавши на інформаційну лінію банку за одним із номерів: 0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Окрім того, інформація щодо графіку роботи та розташування відділень розміщена за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/map
Перепрошуємо за незручності та дякуємо за розуміння.
Написать комментарий
Довічним боржникам сами сюди
Напишіть нам у приватні повідомлення свої ПІБ та ІПН. З'ясуємо чому виникає заборгованість та надамо Вам зворотний зв'язок.
Комментарии (2)
ВОРЫ, АФЕРИСТЫ, МОШЕННИКИ!!!
Никому и никогда не посоветую иметь какие-либо взаимосвязи с этими АФЕРИСТАМИ! Люди, прежде чем открыть счет в этом НЕДОбанке, 300 раз подумайте. Вас обманут и украдут ваши деньги и еще должны им останетесь. Моя ситуация абсолютно идентична тем, которые уже ниже описаны несколько раз. Положила гривны на счет, сняла эту сумму в банкомате за границей, причем на счету еще оставался остаток моих средств, в результате через пару месяцев узнаю, что я должна банку 8 тыс грн. Все по одному сценарию-в результате аферы на курсе, банк делает вас должником, еще и проценты наматывает. Причем ни одного сообщения о том, что есть задолженность по счету, которой в принципе и быть не должно, т.к. натуральное мошенничество- то, что эти аферисты творят с замораживанием денег на счету по одному курсу, а списыванием через не сколько дней по более высокому, за три месяца не было. Ни в одном банке такого обмана не встречала.Считаю в войну, так надувать людей не то что отвратительно, а аморально!!! Таких НЕДОучереждений в принципе не должно существовать в Украине. Надеюсь в скором времени так и случится.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Комментарии (12)
Заблокували картку
Уже з'ясовуємо в чому проблема та обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Комментарии (1)
Закрыто
Закрыто
На початку серпня Кредобанк відновив роботу відділення за адресою вул. Катерининська, 89 у м. Одеса.
Графік роботи:
пн-пт, 10:00 — 17:00 год;
операційний час: 10:00 — 16:00 год;
вихідні: сб, нд.
Написать комментарий
один з найкращих банків, де обслуговуюсь
ще якісь мутки з отриманням картки на довірену особу — то кажуть власник рахунку має забирати всі картки до рахунку, то кажуть що довірена особа.
з плюсів — дуже гнучкі умови на картці мастеркард і пакеті. валюту і гривню видають без проблем згідно запитів.
Банк не дуже підходить для всяких міжнародних платежів крім Польщі. Але для базових потреб в межах України покриває 95% потреб.
Дякуємо за Ваш відгук. Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості.
Ваші зауваження доведено до відома керівників профільних підрозділів банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Дякуємо, що користуєтесь послугами банку.
Написать комментарий