Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Nawal55 17 ноября 2022, 10:53
Відкрив на Мінфіні депозит на рік. Дуже зручно онлайн оформлення. Сподіваюсь і далі буде на відмінно!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 17 ноября 2022, 17:39
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок та просимо у приватні повідомлення уточнити про який саме продукт банку ви залишили відгук.
Проблема решена
Natalies 16 ноября 2022, 18:55
Я клієнт Кредобанку з серпня поточного року. Відкриваючи депозит тричі спитала чи зніматиметься комісія при майбутньому знятті коштів.
Віхарєва Дарія Олегівна запевнила мене, шо ні. За тиждень до закінчення депозиту (11 листопада 2022року об 11:25, про що маю відповідні скріни), я вже вирішивши, що зніматиму кошти, шляхом переписки звернулась на мобільний номер Віхарєвої з запитанням щодо замовлення коштів. Відповіді, нажаль, не отримала взагалі.
Зателефонувавши, дізналася, що гроші треба замовляти за два дні, або запитати в касі. Зважаючи на необхідність, я приїхала до відділення і звернулась до Віхарєвої особисто. Перевіривши чи є необхідна сума в касі, Дарія почала виписувати мені квитанцію на зняття. Квитанції рівно на суму, яку я знімала.
За робочим столом (під камерами, що легко перевірити) з метою отримання консультації, я продемонструвала Віхарєвій свій додаток, в якому кошти відображадися на рахунку Кишеня.
Жодної інформації щодо необхідності сплати комісії за зняття цих коштів працівниця банку мені не назвала.
Більше того, надала квитанцію рівно під сумму зняття.
Я з власної волі відправила кошти з поточного рахунку (на який вони прийшли з депозитного, сума відповідна, легко відслідкувати) на рахунок Кишеня, і не відмовляюсь від цього свого вчинку. Те, що це гроші з депозиту може зрозуміти і відслідкувати навіть мала дитина. Але система, за словами Дарії, розпізнала ці гроші як мої власні кошти, з поточного рахунку, в результаті чого з мене було знято комісію у розмірі 1,5%.
Наче не критична сума, але вкрадена свідомо.
Про те що гроші на ощадному рахунку Віхарєва вже знала. О 14:00годині про це не складно подивитися камери спостереження.
З якої причини вона мені не повідомила — мені не принципово, або з наміром забрати мої гроші на користь Кредобанку або через власну некомпетентність, значення для мене це не має.
Але жодної квитанції на комісію мені не дали. Крім того, списали ці кошти з рахунку Кишеня, адже на поточному достатньої суми не було.
Жодного бажання співпрацювати з крадіями більше не маю.
Не лінуватимусь розповідати про це, щоб в інших людей не крали грошей.

Те, що вкрадене мені не повернуть я розумію, але скаргу свою вважаю справедливою.
І хотілося б зрозуміти чи визнаєте ви, що працівники Кредобанку свідомо обманюють людей, чи ви просто приймаєте на роботу осіб, які не в стані повідомляти всю необхідну інформацію.
У відповідь на питання чого ж ви не сказали, Дарія збрехала спочатку, шо не знала, що гроші на Кишені, потім визнавши, що знала сказала, що вона не персональний менеджер і взагалі не мусила нічого повідомити.

Компетентні у вас лише персональні менеджери? Чому не персональний менеджер особисто нагадує мені, що депозит закінчується, але не повідомляє про інші суттєві умови зняття моїх коштів? Що треба зробити, аби мати персонального менеджера в Кредобанку, який в ідеалі не дуритиме мене і не сприятиме крадіжці моїх коштів?
Це запитання скоріше з цікавості, адже подальшої роботи з Кредобанком я не розглядаю.
Розумію, що скоріше за все, мені нададуть відповідь про доступність тарифів на сайті або в умовах, тощо. Наголошую, що моє питання не в цьому.
Чому так відбулося я зрозуміла. Чому мене запевнили в брехливій інформації, надали недостатньої інформації, не надали квитанції, от що хотілося б дізнатись.
Для з’ясування ситуації з радістю надам всю необхідну інформацію.

Заздалегідь, дякую.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 17 ноября 2022, 16:20
Добрий день!
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами обов'язково надамо зворотний зв'язок.
Mykola1976 11 ноября 2022, 18:29
31 жовтня 2022 року знімав з картки Кредобанк польські злоті. Банк порахував мені курс по 8,40 грн, тоді коли інші банки рахували по 7,90 грн. за польський злотий. Із відсотками банку курс вийшов 8,65 грн., тоді коли на Україні можна було злотий купити по 8,35 грн. І то ще не все, 3 листопада 2022 року банк мені у додатку пише, що я ще винен 179, 60 грн. ВИХОДИТЬ 31 жовтня я знімав свої кошти з картки Кредобанку по завищеному курсу, і крім того банк без мого відома і погодження загнав мене у мінус 179,69 грн, хоча картка не кредитна. У спеціалістів Кредобанку немлжливо нічого взнати, не можуть пояснити який офіційний курс злотого був при конвертації. Це просто ЖАХ!!! Можна влетіти у великі гроші, а банк наживається. Ще говорять, шо банк польський. Буду звертатись із скаргою у Нацбанк.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 14 ноября 2022, 9:51
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок. Ми проаналізуємо Ваш відгук та надамо відповідь у приватні повідомлення.
IRINA1236 8 ноября 2022, 10:43
После расчета картой и снятия наличных получаются минусы! Карта не кредитная, как вообще банк без моего ведома может загонять меня в долги?! Когда как-то рассчитываешь на собственные средства на счете, а утром сюрприз — ты еще должен банку! Возврат обещают в течении аж 30 дней! Конвертация после снятия наличных в течении 3−7 дней это тоже интересно, снимаешь по одному курсу в итоге выходит другая сумма! В общем я разочарована, больше года отличного сотрудничества теперь такие не приятные сюрпризы!
Кредобанк
Ответ банка
Гость 9 ноября 2022, 11:10
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок. Ми проаналізуємо Ваш відгук та надамо відповідь у приватні повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zelyabodya 31 октября 2022, 15:35
В КредоБанку консультанти це люди яких навчають обманювати людей. Цей недобанк гірший за будь-яку кредитну спілку. НІКОМУ і ніколи не радив би зв’язуватися з КредоБанком.
Кредобанк
Ответ банка
2 ноября 2022, 11:57
Для нас дуже важливо отримувати Ваші коментарі стосовно обслуговування в Банку, з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Оскільки інформації, яку Ви надали, не достатньо для розгляду звернення, просимо детальніше описати ситуацію для того щоб ми могли розглянути та надати вичерпну відповідь.
Проблема решена
elenasergienko 26 октября 2022, 12:05
Никогда не связывайтесь с этими цыганями! Если хотите ни за что платить этому банку, просто за то, что у Вас там открыт счёт-платить несуществующие задолженности, даже если Вы никогда не помышляли у них что-то одалживать. Мало того, что там обдираловские комиссии, так они принудительно сдерут с Вас бешенные деньги за обслуживание по много раз за меся, причём с каждого счёта, с доллорового, с злотого и гривневого. И вместо 20 грн. в месяц, как они обещали (в случае, если нет движения по карте), с Вас принудительно будут снимать по 100−200 грн. в месяц, с пометкой ЗАДОЛЖЕННОСТЬ…которой никогда не было. Да ещё и Вам будут при случаи снятия со счёта распечатывать «случайно задвоенную комиссию», если вы конечно не посчитаете на своём калькуляторе и не укажите на ошибку. КАТЕГОРИЧЕСКИ не советую связываться.
Кредобанк
Ответ банка
27 октября 2022, 16:42
Добрий день!
Вже аналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами обов'язково надамо зворотний зв'язок.
Проблема решена
iboom 30 сентября 2022, 16:56
Після того, як банкомат не видав пластик, у середині серпня було замовлено перевипуск карти. Пройшло вже півтори місяці, а карти ще не виготовили
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 3 октября 2022, 17:42
Добрий день!
Ми з'ясуємо чому виникла затримка та надамо Вам зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Andry22 26 сентября 2022, 15:37
Навмисно деактивують пластикові картки щоб платити за перевипуск.
Опис: Відкрив рахунки отримав 3 безкоштовні картки, вони перестали працювати через 2 днів (перестав працювати чіп в всіх 3 карток одразу) перевипустив на відділені 3 картки заплативши 300 грн.і о чудо, ці картки також перестали працювати (сказали вийшли з ладу чіпи (відразу в трьох карток) і знову банк говорит робити перевипуск і платити 300 грн.
Шахраї НАВМИСНО ДЕАКТИВУЮТЬ картки щоб брати гроші за перевипуск.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 3 октября 2022, 17:40
Добрий день!
Вже аналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами обов'язково надамо зворотний зв'язок.
zqnikals 15 сентября 2022, 18:35
Протягом року без проблем щомісяця платив кредит. Почалася війна, через 3 місяці отримав повідомлення, що маю «прострочку» та прохання сплатити її до кінця місяця, щоб не погіршувати свою кредитну історію. Зв’язався з банком, виявилось, що забув сплатити кредит в березні. В той же день сплатив. Через місяць виявилось, що в мене прострочка в кредитній історії. Зв’язався з підтримкою, вони запевнили, що це помилка, і протягом місяця кредитна історія виправиться. Пройшло півтора, проблема залишається. На перевірку стану кредитної історії витратив вже 300 гривень.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 19 сентября 2022, 12:55
Добрий день!
Ми з'ясовуємо в чому проблема. Як тільки розберемось, одразу надамо Вам зворотний зв'язок.
saw1 13 сентября 2022, 10:43
Отделение по адресу: Житомир, ул. Киевская, 116
Майже щоденно обслуговуюсь в Кредобанку в Житомирі.Здається тут підібрали найкращих співробітників- від управляючої відділенням до спеціалістів і касирів.Дівчата завжди привітаються, швидко допоможуть у вирішенні необхідних питань, ненав'язливо розкажуть про нові продукти банку, запропонують нові можливості обслуговування і т.д.А дівчатам на касі окрема подяка за ввічливе і швидке обслуговування.Молодці, так тримати!
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 19 сентября 2022, 12:53
Дякуємо за теплі слова подяки. Ми і надалі ставатимемо кращими для вас.
Проблема решена
Natalii000 10 сентября 2022, 7:53
Отделение по адресу: Житомир, ул. Киевская, 116
Під час отримання консультації про погашення залишку кредиту отримала негативні враження про роботу банку. Менеджерка запропонувала зателефонувати до того менеджера, який оформив кредит (7 років назад!!!), після моїх уточнюючих запитань почала неохоче надавати усю необхідну інформацію (залишок по кредиту та як правильно зробити проплату останньої суми). Результат розмови -втрата дорогоцінного часу і зіпсовані нерви.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 12 сентября 2022, 13:16
Добрий день.
Дякуємо за зворотний зв'язок. Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Повідомляємо, що викладена Вами інформація доведена до відома профільного підрозділу банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Проблема решена
Marinext 6 сентября 2022, 20:23
Дуже багато років співпрацюю з цим банком для юридичних осіб. Для юр у порівнянні з іншими банками ще досить непогано. Якщо ж порівнювати для юр і для фіз осіб це суцільне жахіття!
Три роки вже намагаюся зайти в онлайнбагкінг для фіз осіб!
ТРИ!
Користувалася послугою зарплатна карта, працювало лише смс сповіщення.
Спроби авторизуватися чи зайти в онлайн банкінг завжди завершуються помилкою авторизації та порадою звернутися на гарячу лінію.
Гаряча лінія годинами повідомляє, що все авторизовано, все працює, трохи зачекайте.
І ці кола пекла вже продовжуються довгий час.
На сьогодні виникла потреба переглянути виписку по картці- і знов те саме, ні пароль змінити, ні зареєструватися наново, ні авторизуватися! Завантаження додатку не змінює ситуації.
А на сьогодні, знаходячись ще й за кордоном- до всього не дозвонитися на гарячу лінію. Запропонований онлайн-консультант по часу збігає з особистим робочим часом, що зовсім не є зручним.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 7 сентября 2022, 11:52
Добрий день!
Вже з'ясовуємо чому у Вас виникає проблема з користуванням Онлайн-банкінгом. Як тільки розберемось в ситуації, одразу з Вами сконтактуємо.
Перепрошуємо за незручності.
Проблема решена
Геннадий Бортников 2 сентября 2022, 12:42
28 серпня зробив доручення переказу на 5 тис. грн в Приватбанк через сайт Кредобанку. Платіж прийнятий в обробку, але ані ввечорі, ані на наступні 2 дні переказ не виконаний. Служба сервісу повідомила, що трансакція запинена і на на перевірці в департаменті безпеки. Перед цим був двізнок зі Львова 28 серпня, але я відхилив, оскільки не знав абонентаі і перебуваю у відпустці. Виявилось згодом, що це була служба сервісу. Дзвінки з іншої країни не приходили, і лише 2 вересня вдалос дозвонитися. Нічого не пояснили, але пообіцяли розібратися. Згодом прийшло повідомлення, що моє звернення передали у службу сервісу. Тоді питання — куди я дзвонив? Чому така незначна сума викликає у банку підозри? Така проблема виникла уперше. Вимушений був првоести цю операцію через інший рахунок в банку ПУМБ — виконано за 5 хвилин, без дзвінків.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 5 сентября 2022, 10:00
Добрий день!
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та надамо зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
loginvgeisnye 1 сентября 2022, 17:53
Отделение по адресу: Львов, ул. Я. Мудрого, 1
Абсолютно непрофесійний персонал і нахабна керуюча, яка, не назвавшись, вклинюється в розмову клієнта з операціоністом, перебиває і хамить. Крім того відмовилась надати мені копію МОГО ж договору з банком!!! Відмовились пояснити, чому в мене з’явилась заборгованість перед банком, і чому банк 3 місяці мене не повідомляв про заборгованість, зате не забував нараховувати відсотки на нібито протерміновану заборгованість. Крім того банк порушує вимоги НБУ про відсутність в договорі дрібних шрифтів, додаткових посилань на інші документи. Ніколи і нікому не раджу звертатись в цей банк
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 5 сентября 2022, 9:53
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок. Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Повідомляємо, що викладена Вами інформація доведена до відома профільного підрозділу банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Якщо у Вас залишились будь-які зауваження щодо роботи банку чи невирішені питання, просимо сповістити нас зателефонувавши на інформаційну лінію банку за одним із номерів: 0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
allallalla 31 августа 2022, 11:13
Отделение по адресу: Николаев, пр-т Центральный, 71
Кредобанк без попередження закрив усі відділення у м. Миколаєві. Жодного повідомлення про закриття відділень! Ні у мобільному додатку, ні на електронну пошту, навіть на дверях відділень досі жодного повідомленя про закриття! Тільки на гарячій лінії повідомили, що так Кредобанк нібито «піклується про безпеку». Ось тільки банк піклується тільки про свої гроші, і аж ніяк про гроші своїх клієнтів, які довірили їх банку! Щоб зняти валюту, мені запропонували поїхати в Одесу!!! Чудовий вихід!
Кредобанк, ви знаєте, що клієнтів необхідно попереджати про свої наміри?
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 31 августа 2022, 16:14
Добрий день!
Інформація про роботу відділень банку в умовах воєнного стану розміщена на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/private/stay-safe/robota-viddilen
Інформацію про зміни в роботі банку, а зокрема і відділень, ми розміщуємо за посиланням: https://kredobank.com.ua/about/pres-sluzhba/news
Водночас, звертаємо Вашу увагу на те, що зважаючи на ситуацію в країні, на жаль, складно спланувати роботу відділення у м. Миколаїв, тому, просимо перед візитом до відділення уточнювати інформацію про роботу у свого менеджера або зателефонувавши на інформаційну лінію банку за одним із номерів: 0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Окрім того, інформація щодо графіку роботи та розташування відділень розміщена за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/map
Перепрошуємо за незручності та дякуємо за розуміння.
Олесій Олексій 26 августа 2022, 11:07
Моя історія не відрізняється від багатьох інших. При знятті коштів за кордоном виник технічний овердрафт. Просив узгодити відтермінування — марно. Оплатив, з метою забути за цей банк назавжди. На карті нулі. Проте періодично приходить смс о нарахуванні заборгованості. Кошти перераховував на карту, вони автоматично знімались і від операторів получав підтвердження що більше нічого не винен. Картку не можу закрити, бо нема поруч відділень. Сьогодні отримав чергове смс…
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 26 августа 2022, 15:24
Добрий день!
Напишіть нам у приватні повідомлення свої ПІБ та ІПН. З'ясуємо чому виникає заборгованість та надамо Вам зворотний зв'язок.
Olga Oo 23 августа 2022, 23:32
Не то, что одну звезду в оценке обслуживания ставить, а надо минус 1000.
Никому и никогда не посоветую иметь какие-либо взаимосвязи с этими АФЕРИСТАМИ! Люди, прежде чем открыть счет в этом НЕДОбанке, 300 раз подумайте. Вас обманут и украдут ваши деньги и еще должны им останетесь. Моя ситуация абсолютно идентична тем, которые уже ниже описаны несколько раз. Положила гривны на счет, сняла эту сумму в банкомате за границей, причем на счету еще оставался остаток моих средств, в результате через пару месяцев узнаю, что я должна банку 8 тыс грн. Все по одному сценарию-в результате аферы на курсе, банк делает вас должником, еще и проценты наматывает. Причем ни одного сообщения о том, что есть задолженность по счету, которой в принципе и быть не должно, т.к. натуральное мошенничество- то, что эти аферисты творят с замораживанием денег на счету по одному курсу, а списыванием через не сколько дней по более высокому, за три месяца не было. Ни в одном банке такого обмана не встречала.Считаю в войну, так надувать людей не то что отвратительно, а аморально!!! Таких НЕДОучереждений в принципе не должно существовать в Украине. Надеюсь в скором времени так и случится.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 24 августа 2022, 12:40
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Проблема решена
Andrkos 20 августа 2022, 14:36
Заблокували картку з моїми коштами, в підтримці нічого не можуть сказати, коли картку розблокують, мобільний банкінг теж не працює
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 22 августа 2022, 11:27
Добрий день!
Уже з'ясовуємо в чому проблема та обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Перепрошуємо за тимчасові незручності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Strangers 14 августа 2022, 12:53
Отделение по адресу: Одесса, ул. Екатерининская, 89
По этому адресу отделение
Закрыто
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 15 августа 2022, 11:14
Добрий день!
На початку серпня Кредобанк відновив роботу відділення за адресою вул. Катерининська, 89 у м. Одеса.
Графік роботи:
пн-пт, 10:00 — 17:00 год;
операційний час: 10:00 — 16:00 год;
вихідні: сб, нд.
Volodymyr Dozirtsiv 2 августа 2022, 16:19
з глибоких мінусів — в банку не то дуже текучка кадрів чи що. віп-пенеджер для пакету Elite помінявся вже тричі. Про це ви дізнаєтесь вже по факту коли звертаєтесь в банк.
ще якісь мутки з отриманням картки на довірену особу — то кажуть власник рахунку має забирати всі картки до рахунку, то кажуть що довірена особа.

з плюсів — дуже гнучкі умови на картці мастеркард і пакеті. валюту і гривню видають без проблем згідно запитів.

Банк не дуже підходить для всяких міжнародних платежів крім Польщі. Але для базових потреб в межах України покриває 95% потреб.
Кредобанк
Ответ банка
Kredobank 3 августа 2022, 11:00
Добрий день!

Дякуємо за Ваш відгук. Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості.
Ваші зауваження доведено до відома керівників профільних підрозділів банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Дякуємо, що користуєтесь послугами банку.

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.61 44.14
PLN 10.04 10.29
USD 41.26 41.69
Все курсы банка

Курс валют в Кредобанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.61 44.14
PLN 10.04 10.29
USD 41.26 41.69
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Кредобанк 💰 / Отзывы о Кредобанке 📝