×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Кредобанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.91 | 44.38 |
PLN | 10.26 | 10.59 |
USD | 41.81 | 42.29 |
Все курсы банка |
Відмова у видачі валютного депозиту в повному розмірі 2700$ в рамках 1 операційного дня.
Банк самостійно встановив ліміт на видачу коштів розмірі 90000 грн. в день. Окрім того, для розрахунку еквіваленту банк, нікого не повідомивши, приймає не курс НБУ, а курс продажу валюти, встановлений в даному банку.
Під час 1 візиту потрапити до касира не вдалось, оскільки касир провів невірно платіж клієнта і розбирався більше 2 годин. Чекати звісно більше ніж 1,5 години чоловік не став.
Наступного разу видали еквівалент 90000 по курсу 37,44- 2400$ мотивуючи внутрішньо встановленими правилами банку.
Тобто, для того, щоб забрати свій же депозит 2700$, в еквіваленті 100000грн в день по курсу НБУ, необхідно до банку ходити як на роботу. Чи вдасться з такою роботою банку забрати депозит під час третього візиту теж велике питання.
Встановлений законодавством еквівалент 100 000 грн в рамках 1 операційного дня для валютних операцій по курсу НБУ для банку не є правилом для виконання. Як говориться, банк робить все для того, щоб клієнти оминали його десятою дорогою.
Написать комментарий
Надійно але не прямо вигідно
Написать комментарий
Досвід замовлення довідки про рух коштів
Ок можна, замовити довідку через повідомлення.
Домовились, що довідка буде на англійській, вони підтвердили, і навіть взяли за це кошти в розмірі 300грн. і я це чекав десь біля 25 днів… елементарну виписку, які інші банки роблять онлайн відразу.
І я був надзвичайно вражений, коли отримав довідку на українській мові, і коли я почав пояснювати, що це не то що я замовляв, мені відповіли, що довідку отримати на англійській не можливо.
Люди взяли гроші за роботу, роботу не зробили, більше схоже на таких маленьких шахраів, чим на банк.
Комментарии (3)
Блокування доступу до онлайн банкінгу без пояснення причин
Написать комментарий
Невигідні умови для валютних контрактів
Написать комментарий
Порушення умов програми лояльності «Welcome-бонус» банком, відсутність відповіді на звернення клієнта та порушення термінів розгляду
12 жовтня 2023 року телефоную з приводу мого звернення, яке я залишав 03 жовтня 2023 року. Зворотнього зв’язку (дзвінка, СМС-повідомлення, Viber-повідомлення, PUSH-подвідомлення у мобільному застосунку) не було. Зарахування коштів — також. Оператор повідомив, що звернення опрацьовуються у порядку черги, і що він залишив коментар з метою пришвидшити обробку звернення.
26 жовтня 2023 року телефоную з приводу мого звернення, яке я залишав 03 жовтня 2023 року. Зворотнього зв’язку — не було. Зарахування коштів — також. Оператор повідомив те саме і зробив те саме, що й попередній оператор під час дзвінка 12 жовтня 2023 року.
Сьогодні 09 листопада 2023 року. З момента першого звернення на гарячу лінію банку пройшло більше одного місяця. Порушені питання у зверненні не були вирішені. Про подовження терміну розгляду звернення клієнта не повідомляли. На данний момент банк порушив пункт 4.4 умов програми лояльності та статтю 20 Закону України «Про звернення громадян».
Прошу банк невідкладно розглянути звернення клієнта від 03 жовтня 2023 року та виплатити грошові кошти відповідно до пункту 4.1 умов програми лояльності. Дані для ідентифікації мене як клієнта надам додатково.
Написать комментарий
Необгрунтовані повернення коштів відправнику
На гарячей лінії кажуть що не вірно вказаний рахунок. Але він вказаний вірно. Надійслала квітанцію, там видно що все вірно. Гаряча лінія- це ні про що. Уси оператори як роботи кажуть одне те саме. Бачуть квітанцію в якої все вірно і кажуть що не вірно. Прийдеться переходити в іншій банк. Це якись жах!
Комментарии (1)
Несанкціоноване блокування рахунку
Написать комментарий
Самый надёжный банк
Комментарии (1)
Craft Black основна та додаткова картка (на дружину)
Сьогодні забираємо обидві карти.
І, як каже співробітниця банку, йдемо в банкомат дивитися баланс та міняти пін.
Основна картка працює — все норм.
Додаткова картка — ні, навіть баланс не можна подивитися.
Повертаємося в відділення, як каже співробітниця, дзвоню в саппорт.
Описую ситуацію — щось перевіряють та кажуть піти в інший банкомат, спробувати перевірити картку там. Якщо не працює — перевипускати нову карту
Йдемо 20 метрів в іншій банкомат
Така сама історія.
Повертаємося в відділення.
Кажемо картка не працює нехай перевипускають додаткову карту.
Співробітниця хвілин 10 клацає по клавішам.
Каже що все ок, можете йти — тепер чекати ще 10 днів щоб отримати іменну картку.
Відповідаю що ок — давайте ви зніщите непрацюючу і ми пішли.
Їду за кермом в авто — передзвонює та сама співробітниця банку і каже
«Щоб я смогла зробити нову додаткову картку треба щоб ви активували додаткову картку в додатку в телефоні»
Вибачте але якого хрена?:
1) ви відправляете людей в банкомат, якщо є додаток в телефоні в якому все можна
2) Не задаєте уточнюючих питань — чи то основна картка, чи додаткова (хоча я сказав що то картка дружини)
Виглядає так, що треба було активувати додаткову картку в телефонному додатку (або онлайн), про що ані співробітниця банку ані телефонна підтримка не здогадалася сказати.
Відчуття некомпетентності консультантів в банку та на онлайн підтримці.
Вибачте, але якого хрена ми перевипускаємо цю карту і знов чекаємо 10 днів?
Будь ласка навчіть добре консультантів працювати в відділенні та в кол центрі.
Дякую та сподіваюсь хтось це прочитає та зробить
відчуття радянсько союзу — ти біжи, і ти дзвони. Куди подівся сервіс?
Співробітниця банку
1) не повинна відправляти людей до банкомату (якщо картка активна, то вона всюді працює і можна змінити пін і таке інше у додатку в телефоні або на сайті)
2) повинна самостійно телефонувати та з’ясовувати з сапортом всі нюанси, якщо вона щось не знає — але ж для цього повинен буті компетентний саппорт
сама дзвонити в саппорт та все з’ясовувати
3) сапорт перед наданням поради мабуть повинен з’ясовувати більше деталей та просто запропонувати активувати картку
Дякую за увагу
Написать комментарий
закрила картку в кредобанку і видихнула з полегшенням. на ринку є більш достойні конкуренти
Комментарии (1)
Обмен валют только для клиентов
Разом з тим, ми не відмовляємо у наданні банківських послуг не клієнтам нашого банку. Зокрема, щоб скористатись послугою обміну валют не обов’язково бути клієнтом нашого банку.
Написать комментарий
Отказ в обмене валюты
Написать комментарий
Не рекомендую Кредобанк
Всі позитивні коментарі не відповідають дійсності.
Написать комментарий
Відгук щодо роботи працівників відділення
Особливо хочу відзначити свого менеджера у банку Ольгу Крещук. Протягом всіх цих років вона бездоганно виконувала свою роботу: надавала необхідні консультативні послуги, пропонувала цікаві для мене продукти банку, укладала договори з надання банківських послуг, тощо. А ще Ольга завжди з повагою ставиться до мого часу. Так, зазвичай, якщо я планую укласти певну угоду і попереджаю про це, то коли я приходжу до відділення, текст цієї угоди вже підготований, її залишається тільки роздрукувати та підписати. Цей перелік позитивних професійних якостей Ольги я можу продовжувати ще довго. А ще вона просто приємна людина.
У відділенні також працює чудовий касир Світлана. Вона здійснює розрахунки швидко та чітко. Для клієнта в неї завжди знайдеться і готівка, і приємне слово, і привітна посмішка.
Інші працівники відділення також провітні, професійні та прагнуть якомога краще задовольнити потреби клієнтів. Це я можу сказати як із свого досвіду (звертаюся до них по допомогу, коли Ольга або Світлана у відпустці), так і із спостережень за тим, як вони спілкуються з іншими клієнтами.
Узагальнюючи сказане, ще раз хочу висловити вдячність працівникам відділення за професійність та добре ставлення до клієнтів
Ваше повідомлення передане працівникам відділення.
Написать комментарий
Обслуговування на відділенні
Написать комментарий
Повернення вклада через фонд
На вихідних прочитав про те що з понеділка починається виплата, подивився що оскільки в ПУМБі рахунку в мене вже немає, то на вибір залишається або ТАС, або Кредо. Я обрав Кредо.
В понеділок через роботу було не до того, сьогодні зранку вибрався. У відділенні були ще неготові (в інформаційному плані), я був перший хто звернувся. Але швиденько роздрукували заявку, зробили копії документів, сфотографували, взяли номер телефону на всяк випадок.
І ось хвилини три назад як перед тим як почав писати відгук — прийшло повідомлення про зарахування грошей на поточний рахунок. Все чудово.
Комментарии (3)
Не все «однозначно»…
Або можете заповнити відповідну форму на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/opytuvannya/zalyshyty-zauvazhennya-skargu
Комментарии (1)
Заблокували кошти на невизначений термін
Також вирішив запитати, що буде з 6217 грн, які залишились на рахунку. Мені відповіли що на рахунку 0 грн. Круто. Запитав яка остання транзакція по рахунку, сказали що надійшло 1489 грн на рахунок. Яким тоді чином баланс 0 грн не змогли пояснити.
Сьогодні 14 серпня, пройшло більше 30 днів з моменту блокування. Телефоную, перевірка все ще йде. На запитання щодо «30 денного ліміту на перевірку», сказали що такого немає, перевірка може йти будь-яку кількість часу. Цей раз сказали що треті лиця мають доступ до моїх коштів, я відмиваю доходи, або я фінансую тероризм. Що саме з цих тьох варіантів, перевірка і визначає.
В результаті маємо, що кошти забрали на невизначений термін. Звучить як крадіжка. Сказали: «Якщо ви вважаєте що це крадіжка, звертайтеся до правоохоронних органів».
Ця «перевірка» була ініціована саме відділом банку, а не державними органами. Будьте обережні, банк може за своїм бажанням забрати ваші кошти.
Комментарии (3)
Худший из банков!
Кстати процент комиссии снялся как писал банкомат, но этот мягко говоря неприятный банк решил что он где-то просчитался и повесил на меня доп расходы!!!
Дальше лучше, они стали эту сумму каждый месяц повышать + еще передали мои данные коллекторам!!!
Плюс ко всему у них ужасный онлайн банкинг.
Надеюсь отозвут из лицензию!
Списання коштів по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку з коливанням курсу валют, можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Водночас наголошуємо, що списання коштів за транзакцією в іноземній валюті за курсом, що діє на момент відображення операції банком, передбачено не тільки Правилами банку, а і пунктом 12-4 Постанови НБУ №18.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Що стосується комісій за зняття готівки за кордоном та конвертацію валюти, то розмір таких комісій обумовлено тарифами банку та залежить від тарифного пакету на якому обслуговується клієнт.
Додатково наголошуємо, що в разі виникнення на рахунку заборгованості (технічного овердрафту) за користування кредитним коштами нараховуються відсотки за ставкою, встановленою тарифами пакету на якому обслуговуються рахунки клієнта.
Комментарии (2)