×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Идея Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44 |
PLN | 9.8 | 10.15 |
USD | 41.2 | 41.65 |
Все курсы банка |
Депозит «Безопасный» - продолжение...
П. 8.10, на который Вы ссылаетесь указывает следующее:
В разі незгоди Вкладника з новими розмірами процентних ставок, вважається, що
Вкладник відмовився від такого Договору банківського вкладу та має право достроково одержати вклад без перерахунку процентів та будь-яких штрафних санкцій. У разі мовчання (відсутності письмових заперечень) Вкладника протягом перших десяти днів нового строку (терміну) вкладу, вважається що Вкладник погодився з продовженням строку (терміну) вкладу на вказаних вище умовах.
1. Зачем тогда указывать в Договоре банковского вклада, что на второй год устанавливается ставка 19,5% годовых, если размер ставки должен быть указан, как актуальный на дату пролонгации?
2. Меня не интересовал тот факт, что можно прекратить Договор страхования из-за несогласия с размеров новых процентных ставок. Вопрос был другой — о несогласии пролонгировать Договор.
3.… має право достроково одержати вклад без перерахунку процентів та будь-яких штрафних санкцій — не соответствует действительности. Согласно Дополнительного соглашения №1 к Договору вклада: «протягом іншого періоду дії Договору — проценти, нараховані на отриману суму вкладу перераховуються з початку дії даного Договору, виходячи з процентної ставки 1% річних». Т.е. если Договор разрывается в любой период после даты пролонгации — то идёт уже штрафная ставка. Это верно? Почему Вы указываете другую информацию?
4. Для отказа от пролонгации Договора заявление необходимо писать за три рабочих дня до даты пролонгации или в течении 10 дней после даты пролонгации. Какой из этих вариантов верный?
2. За кожен повний період клієнт отримує відсотки без перерахунку по штрафній ставці. Якщо початковий термін закінчився, то наступного дня він пролонгується. Якщо клієнт звернеться, для прикладу, на 20 день після пролонгації для отримання вкладу, то відсотки по штрафній ставці 1% перерахуються лише за період 20 днів.
3. Ви зможете планово отримати вклад в день закінчення початкового терміну (для даного клієнта-12 міс), звернувшись в банк. Якщо ж протягом пролонгованого періоду – з написанням заяви за 3 дні до дати зняття вкладу.
Якщо ж вклад відображається в Інтернет-банкінгу клієнта, то він доступний для зняття протягом 10 днів після закінчення початкового терміну(у випадку клієнта- 1 рік). В подальшому вклад пролонгується. У випадку, якщо клієнт захоче його зняти, йому потрібно буде звернутися на відділення і написати заяву за за 3 дні до дати зняття вкладу.
Написать комментарий
Депозит «Безопасный» - продолжение...
Вы написали следующее:
«Доброго дня, riz800580! Дякуємо Вам за звернення! Щодо Ваших запитань:
Клієнт отримає вклад без втрати відсотків після проходження терміну 1 рік. Для цього йому достатньо звернутися на відділення протягом 10 днів від дати закінчення вкладу і написати заяву. Якщо клієнт не звернеться протягом 10 днів, то його вклад автоматично пролонгується на такий самий термін під ставку, актуальну по цьому вкладу на момент пролонгації, без втрати відсотків нарахованих за попередній 12-місячний термін.
Клієнт не втратить відсотки за 12 міс. Депозит не буде вважатися достроково розірваним».
Вопрос: как вся эта информацию относится к тому, что согласно условий договора, вкладчик должен написать заявление не позднее, чем за 3 (три) рабочих дня до дня пролонгации?
Вы указываете, что необходимо обратиться на протяжении 10 дней от даты окончания вклада, что противоречит п.1.4 Договора. Но вклад ведь фактически заключён на 24 месяца.
Распишите, пожалуйста, подробно правильную методику закрытия вклада через год без потери процентов по вкладу из-за отказа в пролонгации. Также укажите пункты Договора вклада, которые это подтверждают.
Договір банківського вкладу укладений відповідно до умов Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, розміщеного на сайті Банку www.ideabank.ua, є його невід’ємною частиною та разом з ним складає єдиний документ.
Згідно п.8.10. Договору комплексного банківського обслуговування «В разі незгоди Вкладника з новими розмірами процентних ставок, вважається, що Вкладник відмовився від такого Договору банківського вкладу та має право достроково одержати вклад без перерахунку процентів та будь-яких штрафних санкцій. У разі мовчання (відсутності письмових заперечень) Вкладника протягом перших десяти днів нового строку (терміну) вкладу, вважається що Вкладник погодився з продовженням строку (терміну) вкладу на вказаних вище умовах.»
Гарного Вам дня!
Написать комментарий
Скидка 10%
Дана пропозиція «Повного дострокового погашення кредиту з дисконтом» дійсна до 30.06.2015.
Інформація і роз’яснення надаються також консультантами гарячої лінії ПАТ «Ідея Банк» за телефоном: 0 800 50 20 30, тел. факс (032) 297-06-95.
Написать комментарий
Почта банка
Не удалось выполнить доставку следующим получателям или группам:
info@ideabank.ua
Почтовый ящик получателя переполнен и в данный момент не может принимать сообщения. Попытайтесь повторно отправить это сообщение позже или обратитесь к получателю напрямую.
Гарного Вам дня!
Комментарии (2)
Депозит «Безопасный»
Был оформлен депозит в отделении банка «Безопасный» на 1 год под 25% годовых на первый год и 19,5% годовых на второй (фактически, срок указан как 24 месяца) с Дополнительным соглашением к Договору вклада с информацией о том, как будут начисляться проценты в случае возвращения банком вклада по требованию вкладчика.
В связи с уверениями менеджера, оформившего мне этот депозит, о том, что я могу спокойно прекратить свой Договор страхования через год, прошу ответить мне на следующие вопросы:
1. Каким образом можно забрать вклад через 1 год без потери начисленных процентов за этот период?
2. Согласно п.1.4. Договора срочного банковского вклада ФЛ «Безопасный»: «Вкладник вправі відмовитися від продовження строку вкладу на умовах цього пункту Договору письмово повідомивши про це Банк не пізніше, як за 3 робочі дні до дня застосування чергового продовження». Обязательно ли написание этого заявления если менеджер в банке мне сказал, что ничего писать не нужно, достаточно просто позвонить по телефону. Это верная информация? Кому тогда необходимо звонить и в какие сроки, чтобы получить проценты по вкладу за первый год под 25% годовых и забрать свой вклад без его продления на следующий период?
3. Если всё же необходимо письменно писать заявление не позднее, чем за три рабочих дня до дня применения очередного продолжения вклада (напомню, что я хочу получить все начисленные проценты за год), то не будет ли считаться заключённый ранее депозит таким, который досрочно был расторгнут (т.к. в Договоре фактически стоит срок 24 месяца, хотя мне необходим был он только на 1 год) и выплата процентов будет по ставке 1% годовых?
Клієнт отримає вклад без втрати відсотків після проходження терміну 1 рік. Для цього йому достатньо звернутися на відділення протягом 10 днів від дати закінчення вкладу і написати заяву. Якщо клієнт не звернеться протягом 10 днів, то його вклад автоматично пролонгується на такий самий термін під ставку, актуальну по цьому вкладу на момент пролонгації, без втрати відсотків нарахованих за попередній 12-місячний термін.
Клієнт не втратить відсотки за 12 міс. Депозит не буде вважатися достроково розірваним.
Гарного Вам дня!
Написать комментарий
Горячая линия
Гарного Вам дня!
Написать комментарий
Опыт с депозитом
Выбрал он-лайн, так как процент немного был больше. Но два момента стали удивлением:
— к сроку 6 месяцев приплюсовали еще 12 дополнительных, как потом оказалось без проблем можно забрать через 6.
— в договоре не нашел упоминание про ФГВФЛ, сами понимаете какое сейчас время.
Проценты често начислялись и без проблем можно было получить в кассе. В моем городе одно отделение, но без банкомата. В 2015 нонсенс, но факт.
За несколько дней до окончания с отделения перезвонили и уточнили, что планирую делать с депозитом. Согласовали день когда смогу забрать деньги.
Вот сегодня за несколько минут это и сделал.
В целом впечатления хорошие, если % ставки будут подходить, как нибудь вернусь в этот банк.
P.S. В кассе наблюдал картину, как в рекламе — несколько десятков пачек гривен ожидающих своих будущих хозяев.
Дякуємо Вам за позитивний відгук і за те, що обрали ІдеяБанк!
Для того, щоб підвести підсумок по Вашому коментарю, надішліть нам, будь ласка, на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) номер відділення, у якому Ви оформляли депозит.
Гарного Вам дня!
Комментарии (7)
Некомпетентность и хамское отношение!!!
Комментарии (3)
Кредитные каникулы
Комментарии (7)
Некомпетентнний начальник Житомирського відділення!!!!!!!!!!!!!
На даний час, з клієнтом оговорено час його візіту на відділення для відправки переказу SWIFT і для вияснення ситуації.
Гарного Вам дня!
Написать комментарий
Беспорядок на отделении г. Житомир
Написать комментарий
Автокредит
Відповідно до умов кредитного договору Банк має право змінювати або ініціювати зміну відсоткової ставки, про що повідомляє позичальника відповідним рекомендованим листом. В разі незгоди, позичальник має право написати офіційне звернення в Банк для узгодження ситуації. На всі звернення позичальників, що надходять в Банк, надається відповідь в термін до 30 календарних днів. Всі листи-повідомлення, листи-відповіді надсилаються банком на адресу реєстрації позичальника, яку Він вказував при укладанні кредитного договору.
Щоб максимально швидко детальніше розглянути Вашу ситуацію і перевірити дані, надішліть, будь ласка, сканкопію Вашого звернення (з вказанням номеру кредитного договору, ПІБ та ІПН позичальника) на ел. поштову скриньку PPOAVTO@ideabank.ua, а оригінал на юридичну адресу Банку: 79008, м. Львів, вул. Валова, 11
Гарного Вам дня!
Комментарии (11)
Кредит
Ви можете звернутися безпосередньо на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua із наступною інформацією:
1) П.І.П
2)Номер Вашого кредитного договору.
3) Вказати причину несплати кредиту.
Гарного Вам дня!
Написать комментарий
Репутация, однако...
Дякуємо Вам за відгук і за те, що обрали ІдеяБанк. Нам важлива думка кожного клієнта. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Комментарии (3)
Працівники банку - прекрасні! А в Кол-центр приймають одне ХАМЛО!!!
А от що стосується кол-центру, то складається таке враження, що критерій вибору на роботу — хамство. Я неодноразово брала кредит в даному банку. Сплачувала регулярно, погашала достроково. Зараз теж маю кредит. Цього місяця нам затримали зарплату тому, порадившись з працівником банку, я сплатила лише частку необхідної суми, відповідно плануючи до кінця місяця доплатити другу частину + слідуючий платіж. Сьогодні мені подзвонила «працівниця» з кол-центру, яка з перших же слів хамським тоном, начебто я їй особисто щось повинна, читає мені нотації і розказує мені як правильно жити і яка я безсовісна. Дуже запам'ятались її слова: «Ви як підписували договір на кредит, там не було вказано, що затримка зарплати причина затримки платежу». Так і є! Але там також не було вказано, що працівники мають право хамити, при чому не маючи достовірної інформації.
Нажаль, була в такому шоці від розмови, що навіть не запамятала імені хамки. Є лише номер і час дзвінка. Хоча це не важливо, тому що з кол-центру окрім хамок ніхто не дзвонить. Знаю це тепер не тільки зі слів знайомих. Була в мене ситуація і така ж, як і в користувача Ira31 десь 6 місяців тому. Мені подзвонили з кол-центру ідея-банк. Вимагали погасити кредит на ім'я особи, яку я взагалі не знаю. Було сказано, що мій номер вказано як особистий номер позичальника. Я спробувала пояснити працівниці, що за даним номером вказаної особи немає і ніколи не було. І що я такої людини не знаю. Саме спробувала пояснити, оскільки мені навіть не дали договорити, перебивши мене звинуваченнями, що я приховую цю людину. Я в цей же день подзвонила на гарячу лінію, з надією натрапити на компетентного працівника, щоб вияснити дане непорозуміння. Мені сказали що більше не будуть турбувати з цього приводу. Та це були лише пусті слова!!! Мені надзвонювали по декілька разів на день доки я просто не викинула сім-картку. Коротше кажучи — БАРДАК
Для того, щоб розглянути детально Вашу ситуацію і провести розмову із працівником, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2)Номер Вашого кредитного договору.
3) Дату і час дзвінка із call-center.
4) Ім'я працівника, який до Вас телефонував.
Гарного Вам дня!
Комментарии (1)
Отвратительная работа kall центра
Для того, щоб розглянути детально Вашу ситуацію і провести розмову із працівником, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2)Номер Вашого кредитного договору.
Гарного Вам дня!
Написать комментарий
СукаБанк
Комментарии (1)
ненадійна робота системи
Написать комментарий
Хотите получить депозит по сроку окончания? заплатите 400 грн!
Всем была довольна, но такого не ожидала никак. Теперь думаю выбирать другие банки для сотрудничества, в которых нет таких сбоев в системе, за которые почему-то должен платить клиент.
Написать комментарий
Кассовое обслуживание
Написать комментарий