×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Завжди достатньо готівки в касі
Написать комментарий
запахло тимчасовою адміністрацією
«P2P-перекази у системі Інтернет банк „Forward Online“ та P2P-перекази з карток АТ „БАНК ФОРВАРД“ (через меню „Переказ на картку українського банку“ або „На вільні реквізити“) встановлено на рівні 1 000 грн. в день.» це вже колишній банк.
Гроші звісно поверне ФГВ, потім. А поки можете розрахуватись карткою в торгівельній мережі та інтернеті.
Комментарии (2)
Форвард банк обмежив використання власних коштів
Інформація про встановлені ліміти по операціях з платіжними картками розміщена на офіційному сайті за посиланням https://www.forward-bank.com/press-center/news/2022/pro-robotu-viddilen-forward-bank-21032022-r/. Сподіваємося на розуміння!
Написать комментарий
Банк обмежив використання власних коштів чим порушує постанову НБУ про ліміти у військовий час
Комментарии (15)
Горячая линия — «не абонент»
Звертаю вашу увагу на нові номери телефону контакт-центру банку:
— 0 800 800 881 (в межах України, безкоштовно) (New)
— 044 300 01 06 (у т.ч. із-за кордону) (New)
— 583 з мобільного 0,00 грн/хв. розмови, 2 грн — плата за з’єднання (з урахуванням ПДВ, додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ)
Для коректної роботи системи Forward Оnline рекомендую провести наступні дії:
— очистити кеш телефону
— перезавантажити телефон
— перевірити можливість отримання SMS-повідомлень, а саме наявність доступного місця для їхнього збереження (очистити пам'ять).
— оновити мобільний додаток до останньої версії, а саме:
* для Android — 1.39.1 (build 348),
* для iOS — 1.39.3 (build 2).
Гарного дня!
Написать комментарий
Неожидал! Банк показывает ненадежность
Выяснилось оимит 1000/сутки! Вы что с ума сошли?! Что бы перевести 20 тыс мне нада 20 дней ето делать?
Будим жаловатся. Сотрудничеству конец
Написать комментарий
Обнулились %-ты по депозитам.
Комментарии (1)
Заблокированы гривневые и долларовые счета.
Згідно з п.1 Постанови Правління Національного банку України №18 від 24.02.2022 року «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» зупинено здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій за рахунками резидентів РФ/РБ, за рахунками юридичних осіб (крім банків), кінцевими бенефіціарними власниками яких є резиденти РФ/РБ, за винятком здійснення на території України:
1) переказу коштів з таких рахунків на спеціальний рахунок Національного банку України для збору коштів на підтримку Збройних сил України та/або на рахунки КМУ, міністерств та інших державних органів України;
2) соціальних виплат, виплат заробітної плати, оплати комунальних послуг, сплати податків, зборів та інших обов'язкових платежів;
3) видаткових операцій з таких рахунків фізичних осіб — резидентів РФ та РБ, що містяться в переліках СБУ та/або державних органів України, попередньо погоджених СБУ, щодо можливості здійснення банками таких операцій;
4) продажу безготівкової іноземної валюти, крім російських рублів та білоруських рублів;
5) сплати банку комісій та інших платежів за здійснення банком операцій з надання банківських та інших фінансових послуг, а також з метою виконання власних зобов'язань за кредитними договорами (включаючи відсотки) перед банками;
6) переказу коштів на інші власні поточні рахунки таких осіб, відкриті в банках на території України (крім коштів у російських рублях/білоруських рублях);
7) страхових виплат шляхом оплати закладам охорони здоров'я вартості медико-санітарної, іншої допомоги, що була надана застрахованій особі такими закладами, у зв'язку із настанням страхового випадку за договорами добровільного страхування;
8) страхового відшкодування шкоди життю, здоров'ю, майну потерпілих, заподіяної внаслідок настання страхового випадку, що стався до 23 лютого 2022 року (включно), за договорами обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів;
9) сплати внесків до централізованих страхових резервних фондів Моторного (транспортного) страхового бюро України відповідно до Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів».
Таким чином, наразі законодавством України не передбачено відновлення здійснення операцій. Як і перерахування коштів на депозитний рахунок.
Постановою Правління НБУ від 4 квітня 2022 року N 68 було внесено зміни в п.15 Постанови Правління Національного банку України №18 від 24.02.2022 року «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану», згідно з якими доповнено пункт 15 таким винятком, як здійснення на території України переказу коштів на інші власні поточні рахунки таких осіб, відкриті в банках на території України (крім коштів у російських рублях/білоруських рублях).
Комментарии (3)
Не віддають кошти з ощадного рахунку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
не могу получить свои деньги со сберегательного счета
Комментарии (3)
Банк обманывает при открытии депозита
0. На моём счету 0грн, у меня есть кредитная карта Форвард с 0 грн кредитным лимитом. Вечер пятницы
1. Я решаю открыть депозит в Форвард со своей карты, пополняю счет на карте на 10000грн
2. Вижу на счету 10000грн, иду открывать депозит через удобное меню, которое обещает 13% годовых
3. Открываю депозит, на счету остается 0 грн и открытый депозит с доходностью 87,2грн на руки. Через месяц на моём счету будет 10000 грн моих кровных + 87,2 грн процентов
4. Я жду месяц и наступает день возвращения моего депозита. На счёт поступает 10087,2 грн и тут же снимается 39,45 грн процентов за кредит.
5. Какой кредит, подумаете вы. Карта с 0 грн кредитного лимита, все деньги мои. Странно
6. Поддержка говорит всё ок, на самом деле деньги «шли в банк» три дня, за эти три дня нужно заплатить 48% годовых
7. Я получил реальную ставку по депозиту 7%, которые превратились в 5,6% после уплаты налогов. Кайф!
Мораль такова:
банк обманывает, когда показывает цифры на счету в мобильном приложении. На самом деле когда вы пополняете карту, вам нужно полезть в печатную выписку по счету и убедиться, что дата валютирования наступила. Иначе банк вам даёт ваши средства в кредит под 48%. Таков ответ поддержки банка Форвард.
Не вкладывайте сюда свои деньги, вам за них придётся заплатить 48% годовых.
Комментарии (1)
В Банке не торопятся искать выходы и делать правильные выводы
Питання до Банку
1. Чи пуде подовжено термін дії Акції з відкриття карток (ККК та ДК) який сплив 31.03.22?
2. Як отримати посилляння в смс для діючому клієнту щоби прийняти участь в реферальній програмі?
3. Чому Банк не обтяжився інформуванням даної пропозиції ані в смс ані в додатку?
Ниже — инфа из переписки в чате на сайте Банка —
Вітаємо Вас!
Задайте, будь ласка, своє запитання, і консультант відповість Вам найближчим часом
Ви також можете замовити дзвінок оператора
Замовити дзвінок
Доброго ранку.
10:19
Чи буде подовжено термін дії Акції з відкриття карток (ККК та ДК) який сплив 31.03.22? 2. Як отримати посилляння в смс для діючому клієнту щоби прийняти участь в реферальній програмі? 3. Чому Банк не обтяжився інформуванням даної пропозиції ані в смс ані в додатку?
Доброго дня!
Акція КОКО КОЛО діяла до 31 березня 2022 року (включно).
Ознайомитись з актуальною інформацією щодо Акція можливо за посиланням на сайті:
https://forward-bank.com/about/actions/
Чи будуть у Вас додаткові запитання?
Я закриваю чат. Якщо у Вас будуть запитання, напишіть нам, будь ласка. До побачення!
Я закриваю чат, Ви зможете відновити спілкування, коли Вам буде зручно
🤖Спасибо за обращение, ты желаешь оценить мою работу?
Оцінити
що за ***ня це тільки, но була?
Ви також можете замовити дзвінок оператора
Замовити дзвінок
Дубль всього запитання
Доброго дня!
віталися вже.
Якщо буде продовження Акції КОКО КОЛО, Банк розмістить інформацію на сайті.
Слідкуйте, будь ласка, за актуальною інформацією.
це перше запитання
Отримати посилання, на даний момент, не надається можливим, оскільки Акція КОКО КОЛО вже не діє.
а раніше було можливим?
Щодо терміну дії Акції Банк довів до відома Клієнтів дану інформацію, розмістивши її на сайті.
Раніше, на час дії Акції, було можливим.
Банк дійсно вважай що в умовах війни Клієнт дивиться сайт Банку???
Якщо раніше було можливим, то яким чином і який був його (отримання) алгоритм.
Інформація фіксувалась в чаті або при дзвінку до контакт центру з подальшим напраленням повідомлення Клієнту з реферальним посиланням.
тобто — Клієнт (який не користується сайтом Банку) мав змогу сам здогадатися, я вірно Вас розумію?
чекаю пояснення
особливо про «інформація фіксувалася в чаті»?
Інформація фіксувалася в чаті щодо бажання Клієнта отримати реферальне посилання.
Для того, щоб таке бажання виникло, Клієнт мав би спочатку про причину його виникнення знати. Чи не так?
Банк розміщує всю актуальну інформацію на сайті Банку. Клієнт самостійно приймає рішення щодо перегляду тої чи іншої інформації.
Та я зрозумів що інфа на сайті
Я Вам вказав — під час війни Клієнти не мають практичної змоги користуватися сайтом.
Ви будете доводити зворотнє?
Яка саме інформація Вас цікавить?
Як якусь фігню, то Банк розсилав по три рази.
Акція КОКО КОЛО не діє, діяла до 31.03.
Інформація цікавить — яким членом Банк приймає рішення?
Якщо інформація нікчемна — повідомлення по три рази в смс та в Додаток.
Якщо важлива — дивіться сайт і здогадайся мол сама?
Що за їпануті підходи?
Отака інформація мене цікавить!!!
Мене не цікавить чи діє вона чи не діє.
Мене цікавить робота та підходи Банку до Клієнта.
Це зрозуміло?
Питання зрозуміле?
Чи задати його втретє?
Комментарии (1)
Огромная благодарность банку Форвард
Комментарии (5)
Огромная благодарность банку Фовард
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)
трудности с возвратом средств со сберегательного счета
На мое предложение возвратить гривнами отвечают отказом. Я даже предлагала эту сумму в гривнах перевести по безналу на счет в другом банке. Опять *нет*
При этом в Днепре банки возвращают валютные депозиты в валюте. Это факт.
Форвард признает, что деньги в банке есть. При этом активно привлекает новых вкладчиков, заманивая самыми высокими процентами в стране — 14,5. При мне депозит открыл военный. Кредиты сейчас не выдают, а с вновь привлеченных средств выплачивают проценты по оставшимся депозитам.
Что это, если не финансовая пирамида при попустительстве (а может и участии) Нацбанка Украины?
Считаю, банк надо обьявлять неплатежеспособным, вводить временную администрацию и санацию.
Это преступление — выманивать в это трудное время деньги у рядовых граждан Украины неплатежеспособным банком, а тем более у военных, рискующих своими жизнями, защищая страну.
ответить
Комментарии (1)
НЕ МОЖУ ЗАБРАТИ КОШТИ З ОЩАДНОГО РАХУНКУ ВЕРНІТЬ КОШТИ
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
Воруют !!!
Комментарии (1)
Ложь про кредитные каникулы
Комментарии (6)
Аферисты, обманщики, воры!
После обращение к ней по вопросу выписки и списание процентов по моей кредитной карте, очень долго не могла дать ответ.
Один раз сбросила трубку, после перезвонил взял другой менеджер трубку, сказала мне перезвонят, в итоге не перезвонили, набрал вот мин. 10 назад, в итоге перезвонили, но ответа конструктивного нет. Я сомневаюсь, что мою выписку нужно смотреть 3 часа, исходя из этого могу сделать вывод, что всё-таки где-то банк изъял 1000 грн. Где явно должна остаться после заморозки денежных средств.
Ещё претензии к банку, добавили какую то капитализацию процентов без моего ведома (ищите мол на сайте — это не нормально), во вторых больше процент, в третьих не может внятно дать ответ.
Сказала, раз вы не понимаете идите в отделение или пишите в чат бот в поддержку.
Комментарии (5)
Жахливий банк и брехливий.
Комментарии (5)