×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Восток Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.5100 | 41.9900 |
EUR | 43.5300 | 44.2400 |
Все курсы банка |
Є плюси, є мінуси
Комментарии (1)
Не удобно
Наявність\відсутність комісії за зняття готівки у банкоматах інших банків залежить від тарифів Вашої картки. Переглянути тарифи Ви завжди можете самостійно у веб-версії онлайн-банку: Мої гроші – під зображенням картки натисніть «Детальніше» — Тарифи карти.
А також Вас з радістю проконсультують щодо тарифів у нашій службі підтримки в чат-боті Viber https://bankvostok.com.ua/_help_viber, Telegram https://bankvostok.com.ua/_help_telegram або за телефоном 0800307010 (24/7/365, безкоштовно по Україні).
Ми постійно працюємо над збільшенням кількості банкоматів по всій Україні. Дякуємо за зворотний зв'язок!
Комментарии (1)
Сняли деньги пока был на работе.
1.10.21 в 18.15 кто-то… на АЗС по ул. Забрлотного, 4, сделал покупку, без моего ведома…
В это время, я находился на работе в центре города. Пинкод знаю только я, карточка всегда со мной.
В банк сообщил, карту заблокировали, деньги естественно украли и никто искать никого не станет.
Отвратительно, такого ещё за 20 лет в разных банках не было!
Дійсно, розслідуванням таких випадків шахрайства займаються правоохоронні органи. Зі своєї сторони, банк завжди сприяє такому розшуку в рамках чинного законодавства.
Для розслідування даного випадку шахрайства Вам необхідно звернутися до правоохоронних органів та написати відповідну заяву на сайті кіберполіції: https://cyberpolice.gov.ua/.
Після цього, Ви можете оскаржити операцію, надавши номер звернення з сайту кіберполіції.
Оформити заяву про спірну операцію можна за допомогою чат-боту у Viber https://bankvostok.com.ua/_viber або Telegram https://bankvostok.com.ua/_telegram:
Мій банк ->Мої картки -> обрати картку -> Історія операцій -> обрати операцію, яку бажаєте оскаржити> Спірна операція
Далі діяти відповідно до підказок бота.
Ми просимо клієнтів нікому не передавати PIN-код картки, термін її дії, CVV2 код або коди підтвердження з SMS третім особам.
Комментарии (7)
ВЕТХАЯ И СТАРАЯ ВАЛЮТА В БАНКЕ (!!!)
P. S. Квитанция и фото состояния купюр есть!
Розглянувши Вашу скаргу від 04.10.2021, стосовно отримання в касі відділення ПАТ «БАНК ВОСТОК» зношених банкнот іноземної валюти, повідомляємо наступне:
Касові операції у відділеннях ПАТ «БАНК ВОСТОК» здійснюються відповідно до вимог:
ПП НБУ від 25.09.2018 №103 «Про затвердження Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні», а саме:
п.13.п.4 Розділу І: Банк (філія, відділення) під час здійснення касових операцій має забезпечувати: своєчасну видачу клієнтам тільки придатних до обігу банкнот і монет національної та іноземної валюти та під час здійснення сплати платежів;
п.54 Розділу ІV: Банк (філія, відділення) здійснює оброблення банкнот і монет ручним способом із використанням технічних засобів для роботи з готівкою або автоматизованим способом із використанням обладнання для автоматизованого оброблення банкнот і має право повторно випускати банкноти в обіг, якщо вони перевірені на відповідність захисним ознакам, що властиві цим банкнотам, та встановленим критеріям їх якості.
Також ПП НБУ від 02.01.2019 №1 «Про затвердження Положення про структуру валютного ринку України, умови та порядок торгівлі іноземною валютою та банківськими металами на валютному ринку України» обумовлено:
п.32. Банкам, небанківським установам заборонено встановлювати обмеження щодо номіналу та року емісії банкнот іноземної валюти, які є законним платіжним засобом на території відповідної іноземної держави, з якою здійснюються валютно-обмінні операції.
Банки, небанківські установи приймають банкноти іноземної валюти, які за дизайном і елементами захисту повністю відповідають зразкам та описам, що наведені на сторінках офіційних сайтів центральних/національних банків іноземних держав, і не мають ознак зношення або набули під час обігу одну чи кілька ознак зношення, визначених у додатку до цього Положення.
Дані ознаки зношення банкнот іноземної валюти, які приймаються/видаються банком розміщені в касі відділення банку в доступному для огляду клієнтами місці.
Вам були видані придатні до обігу банкноти, які є законним платіжним засобом незалежно від року емісії банкнот іноземної валюти.
При здійсненні операції звертайте увагу на стан купюр та якщо вважаєте, що купюра не відповідає ознакам зношеності за Додатком до Положення НБУ (об'ява з додатком розміщена на касі), одразу вимагайте замінити купюру не відходячи від каси.
Дякуємо, що Ви даєте нам можливість стати краще. Нам важлива Ваша думка, тому завжди раді отримувати зворотний зв'язок. Ми постійно вдосконалюємо наш сервіс та послуги, прислуховуючись до порад наших клієнтів.
Ми будемо раді вітати Вас в наших відділеннях в майбутньому.
Комментарии (1)
Хороший банк
Написать комментарий
Оформляла депозит
Написать комментарий
Не стало клиентом Власної карти
Комментарии (4)
Жахливе обслуговування «Восток»
Я одразу набрала гарячу лінію, сказали очікувати протягом години гроші повернуть. Чекала, не повернули. Знову набрала гарячу лінію, сказали, що протягом трьох днів зі мною зв’яжуться спеціалісти, які у мене щось уточнять і подадуть на розгляд мій випадок. Протягом трьох днів вони тільки зв’яжуться, а не повернуть гроші
Сьогодні, мені набрала диспетчер (не представилась, не знаю її ім'я) і дуже холодно так сказала, що мені повідомляли рішення спеціалістів, що після інкасації банкомату, якщо там є лишні кошти мені повернуть. Коли інкасація має пройти по строках, вона не уточнила бо не мають права. Я саму дату не питала, хоч би термін вказали.
Я намагалась пояснити, що мені ніхто нічого не повідомляв. Але стиль спілкування у неї не кліентоорієнтований. Вона напором мені пояснює і зовсім мене не чує.
В кінці розмови вона сказала, що гроші мені «можливо» повернуть протягом п’ятдесяти днів.
Вибачте, будь ласка, за таку ситуацію. Нам дуже шкода, що в Контакт-центрі Вам не змогли надати якісну консультацію. Ми обов'язково проведемо відповідний інструктаж з оператором та зробимо все можливе, щоб Ви залишилися задоволені нашим обслуговуванням. Кошти на рахунок повернуться автоматично одразу ж після проведення інкасації. На жаль, терміни її проведення нам справді не відомі. Розуміємо, що ситуація не приємна, тому докладемо усіх зусиль для її швидкого вирішення. Сподіваємося на Ваше розуміння!
Написать комментарий
Лучший банк
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
У меня зарплатная карта
Дякуємо за зворотний зв'язок та високу оцінку! Раді бачити Вас нашим клієнтом!
Написать комментарий
Подходит для путешествий
Комментарии (1)
Не могут убрать овердрафт на зп карточке
Нам дуже шкода, що Ви отримали негативне враження. Щоб закрити овердрафт, запрошуємо Вас до будь-якого зручного для Вас відділення нашого банку з ID-карткою\паспортом та ІПН. В Києві знаходиться три відділення нашого банку, два з яких – на правому березі (відділення №18 та №40). Графік та адреси можна переглянути за посиланням: https://bankvostok.com.ua/Content/CmsFile/ru/news__departments_19.03.2020.pdf. Якщо у Вас немає можливості відвідати відділення банку, зверніться, будь ласка, у відділ персоналу Вашого підприємства та напишіть відповідну заяву на закриття овердрафту. Обов’язково візьмемо Ваш коментар до уваги та зробимо все можливе, щоб Ви залишилися задоволені обслуговуванням нашого банку.
Написать комментарий
Заблокировали счет СПД
Нам шкода, що склалася така ситуація. Ми повідомили Вам причини блокування рахунку та будемо раді продовжити наш діалог для якнайшвидшого вирішення Вашого питання. Запрошуємо звернутись до відділення нашого банку з документами, які потрібні для розблокування рахунку. Сподіваємось на розуміння!
Написать комментарий
Банкомат Восток снял деньги, но не выдал.
Набрала горячую линию, не отходя от банкомата, и все рассказала и объяснила, но что мне ответила ожидать ответа в течении 3- х дней решения банка.
Сегодня уже 26.07 так и никто не звонил, пока сама снова не набрала горячую линию банка Восток, на что мне девушка ответила, что мой вопрос уже закрыт и мне звонили. НО, НИКТО МНЕ НЕ ЗВОНИЛ!!!
И начала внушать, что мои деньги могли забрать другой человек, НО ТАКОГО БЫТЬ И НЕ МОЖЕТ, Я ВСЕ ЗОРОШО ПРОВЕРИЛА, И ПОСЛЕ МОЕГО ВИЗИТА НЕ БЫЛО НИ ОДНОГО ЧЕЛОВЕКА МИНУТ ТАК 3, А БАНКОМАТ ЗАБИРАЕТ ОБРАТНО ДЕНЬГИ В ТЕЧЕНИИ 1 минуты, и даже после того как другой человек снимал деньги, я стояла рядом с ним и все у него спросила и проверила.
И доказательством есть видеонаблюдения на банкомате..
И снова мне сказали ждать 3 дня!!!
ЧТО ЗА ОТНОШЕНИЕ, ВОСТОК БАНК???
Я ТАК ПРОСТО это НЕ ОСТАВЛЮ!!! Жду свои деньги!!!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з незручностями. Наш фахівець зв'язався з Вами та надав відповідну консультацію. Кошти вже повернулися на Ваш рахунок. Сподіваємося на Ваше розуміння та бажаємо гарного продовження дня!
Написать комментарий
У Банка Восток — Свинские тарифы услуг для постоянных клиентов
1. Как мне сказали кредиты есть, но максимум до 50000 гривен (Хлопцы это любой банк дает даже не постоянным клиентам) Кредитов на покупку авто нет, на недвижимость тоже ну да ладно…
Процент по кредиту 39 процентов годовых (Рили? а че не 90? и не 300?)
И это повторюсь не зависимо от того являетесь вы клиентом этого банка или нет.
2. Возникла необходимость просто совершить оплату по реквизитам я же как нормальный человек иду в родной банк Восток и узнаю что оплата через кассу 1,5% тогда как в неродном Ощадбанке 1% а в Монобанке вообще без процентов.
Вопрос за что вы так со своими постоянными клиентами?
Обов'язково приймемо до уваги Ваші зауваження щодо тарифів та будемо намагатися удосконалюватись для наших клієнтів.
Сподіваємось на Ваше розуміння!
Комментарии (1)
Интересные акции
Написать комментарий
Неочікувано приємний банк
Написать комментарий
Банк наплевательски относится к клиентам
Нам дуже шкода, що склалася така ситуація.
Ми просимо клієнтів не передавати PIN-код картки, термін її дії, CVV2 код або коди підтвердження з SMS третім особам.
Дійсно, розслідуванням таких випадків шахрайства займаються правоохоронні органи. Зі своєї сторони, банк завжди сприяє такому розшуку в рамках чинного законодавства.
На жаль, ми не можемо дати більш розгорнуту відповідь на Ваші питання, оскільки не маємо змоги Вас ідентифікувати. Щоб більш детально розібратися в ситуації, що склалася, будь ласка, зв’яжіться з нами через форму зворотного зв’язку https://bankvostok.com.ua/contact#individual та укажіть Ваші Прізвище, Ім’я та По-батькові або номер телефону, до якого прив’язана картка.
Ми зробимо все можливе, щоб виправдати Вашу довіру та допомогти у вирішенні проблеми, що виникла!
Комментарии (2)
Некомпетентность операторов
Написать комментарий
Остановка в развитии
Написать комментарий