Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Андрій Іллін 23 октября 2021, 16:22
Отделение по адресу: Полтава, ул. Стретенская, 27
Банк має небагато відділень, але на сьогоднішній день це навіть важко назвати «мінусом», більшіст операцій здійснюю чере інтернет-банкінг, що дуже зручно, а якщо виникають питання, колл-центр завжди допоможе. І на диво, по телефону відповідають живі люди, і не псує нерви ніякий «робот».
Восток Банк
Ответ банка
BankVostok 23 октября 2021, 16:35
Андрію, дякуємо за зворотний зв'язок та позитивний вдгук! Раді, що змогли виправдати Вашу довіру. Ми безперервно працюємо, щоб усе було на найвищому рівні. Раді бачити Вас нашим клієнтом!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Марго &Co 16 октября 2021, 11:24
Отделение по адресу: Николаев, пр-т Центральный, 11-А
Получаю зарплату на карту данного банка, из плюсов могу отметить вежливый персонал в отделении, где получала карту, а также удобный интернет банкинг. Но есть и большой минус — мало банкоматов по городу, в случае необходимости снять наличные вынуждена ехать почти через весь город. На сайте нет информации можно ли снимать деньги в банкоматах других банков без комиссии.
Восток Банк
Ответ банка
BankVostok 16 октября 2021, 11:33
Доброго дня!
Наявність\відсутність комісії за зняття готівки у банкоматах інших банків залежить від тарифів Вашої картки. Переглянути тарифи Ви завжди можете самостійно у веб-версії онлайн-банку: Мої гроші – під зображенням картки натисніть «Детальніше» — Тарифи карти.
А також Вас з радістю проконсультують щодо тарифів у нашій службі підтримки в чат-боті Viber https://bankvostok.com.ua/_help_viber, Telegram https://bankvostok.com.ua/_help_telegram або за телефоном 0800307010 (24/7/365, безкоштовно по Україні).
Ми постійно працюємо над збільшенням кількості банкоматів по всій Україні. Дякуємо за зворотний зв'язок!
Sanya Sablya 4 октября 2021, 20:57
Сегодня обнаружил в кабинете банка, постороннюю транзакцию на сумму 180 гривен.
1.10.21 в 18.15 кто-то… на АЗС по ул. Забрлотного, 4, сделал покупку, без моего ведома…
В это время, я находился на работе в центре города. Пинкод знаю только я, карточка всегда со мной.
В банк сообщил, карту заблокировали, деньги естественно украли и никто искать никого не станет.
Отвратительно, такого ещё за 20 лет в разных банках не было!
Восток Банк
Ответ банка
BankVostok 4 октября 2021, 21:06
Нам дуже шкода, що склалася така ситуація.

Дійсно, розслідуванням таких випадків шахрайства займаються правоохоронні органи. Зі своєї сторони, банк завжди сприяє такому розшуку в рамках чинного законодавства.

Для розслідування даного випадку шахрайства Вам необхідно звернутися до правоохоронних органів та написати відповідну заяву на сайті кіберполіції: https://cyberpolice.gov.ua/.
Після цього, Ви можете оскаржити операцію, надавши номер звернення з сайту кіберполіції.

Оформити заяву про спірну операцію можна за допомогою чат-боту у Viber https://bankvostok.com.ua/_viber або Telegram https://bankvostok.com.ua/_telegram:

Мій банк ->Мої картки -> обрати картку -> Історія операцій -> обрати операцію, яку бажаєте оскаржити> Спірна операція

Далі діяти відповідно до підказок бота.

Ми просимо клієнтів нікому не передавати PIN-код картки, термін її дії, CVV2 код або коди підтвердження з SMS третім особам.
vlasenko91 4 октября 2021, 14:04
30.09.2021 снимала деньги с карты в долларах. Мне все 3000$ выдали старыми (2006 года) и грязными купюрами. На мое возмущение-вопрос: «Почему они в таком состоянии и почему в БАНКЕ такие старые купюры? Я не буду их брать!», мне ответили: «у нас других нет!». Ребята, серьезно? Шарашкина контора, а не банк! Я теперь не могу часть этой суммы поменять без комиссии за состояние купюр!!! Шарашкина контора, а не банк!!!
P. S. Квитанция и фото состояния купюр есть!
Восток Банк
Ответ банка
BankVostok 22 октября 2021, 11:46
Добрий день!
Розглянувши Вашу скаргу від 04.10.2021, стосовно отримання в касі відділення ПАТ «БАНК ВОСТОК» зношених банкнот іноземної валюти, повідомляємо наступне:
Касові операції у відділеннях ПАТ «БАНК ВОСТОК» здійснюються відповідно до вимог:
ПП НБУ від 25.09.2018 №103 «Про затвердження Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні», а саме:
п.13.п.4 Розділу І: Банк (філія, відділення) під час здійснення касових операцій має забезпечувати: своєчасну видачу клієнтам тільки придатних до обігу банкнот і монет національної та іноземної валюти та під час здійснення сплати платежів;
п.54 Розділу ІV: Банк (філія, відділення) здійснює оброблення банкнот і монет ручним способом із використанням технічних засобів для роботи з готівкою або автоматизованим способом із використанням обладнання для автоматизованого оброблення банкнот і має право повторно випускати банкноти в обіг, якщо вони перевірені на відповідність захисним ознакам, що властиві цим банкнотам, та встановленим критеріям їх якості.
Також ПП НБУ від 02.01.2019 №1 «Про затвердження Положення про структуру валютного ринку України, умови та порядок торгівлі іноземною валютою та банківськими металами на валютному ринку України» обумовлено:
п.32. Банкам, небанківським установам заборонено встановлювати обмеження щодо номіналу та року емісії банкнот іноземної валюти, які є законним платіжним засобом на території відповідної іноземної держави, з якою здійснюються валютно-обмінні операції.
Банки, небанківські установи приймають банкноти іноземної валюти, які за дизайном і елементами захисту повністю відповідають зразкам та описам, що наведені на сторінках офіційних сайтів центральних/національних банків іноземних держав, і не мають ознак зношення або набули під час обігу одну чи кілька ознак зношення, визначених у додатку до цього Положення.
Дані ознаки зношення банкнот іноземної валюти, які приймаються/видаються банком розміщені в касі відділення банку в доступному для огляду клієнтами місці.
Вам були видані придатні до обігу банкноти, які є законним платіжним засобом незалежно від року емісії банкнот іноземної валюти.
При здійсненні операції звертайте увагу на стан купюр та якщо вважаєте, що купюра не відповідає ознакам зношеності за Додатком до Положення НБУ (об'ява з додатком розміщена на касі), одразу вимагайте замінити купюру не відходячи від каси.
Дякуємо, що Ви даєте нам можливість стати краще. Нам важлива Ваша думка, тому завжди раді отримувати зворотний зв'язок. Ми постійно вдосконалюємо наш сервіс та послуги, прислуховуючись до порад наших клієнтів.
Ми будемо раді вітати Вас в наших відділеннях в майбутньому.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Евгений Пушко 1 октября 2021, 15:54
Хороший банк, брал здесь кредит. В Востоке одни из самых выгодных условий по кредиту, невысокие проценты. Сотрудники вежливые, всегда помогут с вопросами.
Восток Банк
Ответ банка
BankVostok 1 октября 2021, 16:43
Дякуємо за Вашу довіру! Ми постійно вдосконалюємося, щоб надавати Вам найкращий сервіс. Залишайтеся з нами.
Аннет 2020 28 сентября 2021, 19:20
Оформляла депозит в этом банке. Была приятно удивлена, так как у них часто проходят акции для клиентов. Сейчас непросто найти хорошие условия по депозиту, но в банке Восток как раз то что нужно. Проценты начисляются без задержек.
Восток Банк
Ответ банка
BankVostok 28 сентября 2021, 19:24
Анно, дякуємо за високу оцінку та позитивний відгук! Раді бачити Вас нашим клієнтом!
Проблема решена
Алексей З 20 сентября 2021, 20:36
В приложении Сильпо засияла реклама Власної карти от Востока. Начал изучать. Все то же самое что и Моно, но есть два плюса. 7% в отличии от 5% на собственные средства и льготный период распространяется и на кредитные средства обналиченые через банкомат. Там ещё платишь 4%. Оформление довольно продвинутое как в спортбанке и Моно. Все быстро и понятно. Пришел ответ сразу, что завтра придет решение. И пришло. Могу пользоваться, но без функции этих 7%. Называется Накопитусбез объяснения. Хотя маркетинг оформлен на ура.
Восток Банк
Ответ банка
BankVostok 20 сентября 2021, 20:50
Олексію, дякуємо за відгук та інтерес до Банку Власний Рахунок! Ми безперервно працюємо, щоб усе було на найвищому рівні. Наразі Назбиратус доступний лише власникам пластикових карток. Залишайтеся з нами, адже на Вас очікує ще дуже багато крутих фішок!
11112223333 17 сентября 2021, 16:08
В середу 15.09, на Петрівці в банкоматі «Восток», знімала 5000 грн., з карти гроші зняло, фізично банкомат не видав.
Я одразу набрала гарячу лінію, сказали очікувати протягом години гроші повернуть. Чекала, не повернули. Знову набрала гарячу лінію, сказали, що протягом трьох днів зі мною зв’яжуться спеціалісти, які у мене щось уточнять і подадуть на розгляд мій випадок. Протягом трьох днів вони тільки зв’яжуться, а не повернуть гроші 
Сьогодні, мені набрала диспетчер (не представилась, не знаю її ім'я) і дуже холодно так сказала, що мені повідомляли рішення спеціалістів, що після інкасації банкомату, якщо там є лишні кошти мені повернуть. Коли інкасація має пройти по строках, вона не уточнила бо не мають права. Я саму дату не питала, хоч би термін вказали.
Я намагалась пояснити, що мені ніхто нічого не повідомляв. Але стиль спілкування у неї не кліентоорієнтований. Вона напором мені пояснює і зовсім мене не чує.
В кінці розмови вона сказала, що гроші мені «можливо» повернуть протягом п’ятдесяти днів.
Восток Банк
Ответ банка
BankVostok 17 сентября 2021, 18:33
Доброго дня!
Вибачте, будь ласка, за таку ситуацію. Нам дуже шкода, що в Контакт-центрі Вам не змогли надати якісну консультацію. Ми обов'язково проведемо відповідний інструктаж з оператором та зробимо все можливе, щоб Ви залишилися задоволені нашим обслуговуванням. Кошти на рахунок повернуться автоматично одразу ж після проведення інкасації. На жаль, терміни її проведення нам справді не відомі. Розуміємо, що ситуація не приємна, тому докладемо усіх зусиль для її швидкого вирішення. Сподіваємося на Ваше розуміння!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vvradii 13 сентября 2021, 10:12
Безумно быстрое и качественное обслуживание, очень довольна работой операторов и работой банка.
Восток Банк
Ответ банка
BankVostok 13 сентября 2021, 10:13
Дякуємо за високу оцінку та позитивний відгук! Раді бачити Вас нашим клієнтом!
Минфин
Ответ администратора
15 сентября 2021, 17:53
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 15.09.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Макс Вин 18 августа 2021, 12:09
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 172
Не знаю почему, но компания оформила зарплатную карту в этом банке. Все устраивает, довольно удобная в использовании.
Восток Банк
Ответ банка
BankVostok 18 августа 2021, 12:19
Доброго дня!
Дякуємо за зворотний зв'язок та високу оцінку! Раді бачити Вас нашим клієнтом!
Женя Беляева 11 августа 2021, 12:08
Отделение по адресу: Днепр, спуск Крутогорный, 12
У меня карточка ворлд элит. Очень удобно пользоваться, особенно фишка с бесплатными тестами в борисполе порадовала, когда летели в июне в грузию
anna198112151 9 августа 2021, 17:38
Открыла на зп карточке овердрафт в размере 1000,00 грн. В прошлом месяце -оставила заявку через колл-центр. Через 1−2 дня перезвонил сотрудник отдела верификации и задала пару вопросов. Когда пришла зп -09.08.2021 -я перезвонила в колл-центр и попросила снять с зп карточки овердрафт на что сотрудники колл-центра ответили «Приезжайте в отделение с паспортом и ИНН, там Вам снимут овердрафт». Отделений в Киеве на правом берегу очень нет и не будет. Я открывала в телефонном режиме и никуда не ехала при этом. И закрыть также хочу в телефонном режиме. Что здесь непонятного. Оставляю жалобу на работу банка. Все банки работают в режиме онлайн, почему вы этого не далаете??? УЖАС!
Восток Банк
Ответ банка
BankVostok 9 августа 2021, 20:38
Ганно, доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви отримали негативне враження. Щоб закрити овердрафт, запрошуємо Вас до будь-якого зручного для Вас відділення нашого банку з ID-карткою\паспортом та ІПН. В Києві знаходиться три відділення нашого банку, два з яких – на правому березі (відділення №18 та №40). Графік та адреси можна переглянути за посиланням: https://bankvostok.com.ua/Content/CmsFile/ru/news__departments_19.03.2020.pdf. Якщо у Вас немає можливості відвідати відділення банку, зверніться, будь ласка, у відділ персоналу Вашого підприємства та напишіть відповідну заяву на закриття овердрафту. Обов’язково візьмемо Ваш коментар до уваги та зробимо все можливе, щоб Ви залишилися задоволені обслуговуванням нашого банку.
creativk3 29 июля 2021, 15:50
Банк в одностороннем порядке заблокировал интернет банкинг. Звонок в службу поддержки .« идите в отделение вам там все объяснят». Не могу оплатить ни аренду ни налоги. В отделении менеджер интересует вопрос на каком языке будем общаться, а не решение моего вопроса. наверное у банка много клиентов и ими можно общаться не пойми как.
Восток Банк
Ответ банка
BankVostok 29 июля 2021, 17:49
Добрий день!
Нам шкода, що склалася така ситуація. Ми повідомили Вам причини блокування рахунку та будемо раді продовжити наш діалог для якнайшвидшого вирішення Вашого питання. Запрошуємо звернутись до відділення нашого банку з документами, які потрібні для розблокування рахунку. Сподіваємось на розуміння!
Проблема решена
Qweasdzxc28 26 июля 2021, 19:42
22.07 снимала деньги, банкомат завис и нажала ОТМЕНА. Долго думал, так и ничего не случилось, НИ ДЕНЕГ, НИ КАРТОЧКИ. Уже набирала номер горячей линии. Через минуту карточку отдал, ДЕНЕГ НЕТ. Подумала, что завис, в ту же секунду приходит сообщение о снятие денег, НО ДЕНЕГ НЕТ.
Набрала горячую линию, не отходя от банкомата, и все рассказала и объяснила, но что мне ответила ожидать ответа в течении 3- х дней решения банка.
Сегодня уже 26.07 так и никто не звонил, пока сама снова не набрала горячую линию банка Восток, на что мне девушка ответила, что мой вопрос уже закрыт и мне звонили. НО, НИКТО МНЕ НЕ ЗВОНИЛ!!!
И начала внушать, что мои деньги могли забрать другой человек, НО ТАКОГО БЫТЬ И НЕ МОЖЕТ, Я ВСЕ ЗОРОШО ПРОВЕРИЛА, И ПОСЛЕ МОЕГО ВИЗИТА НЕ БЫЛО НИ ОДНОГО ЧЕЛОВЕКА МИНУТ ТАК 3, А БАНКОМАТ ЗАБИРАЕТ ОБРАТНО ДЕНЬГИ В ТЕЧЕНИИ 1 минуты, и даже после того как другой человек снимал деньги, я стояла рядом с ним и все у него спросила и проверила.
И доказательством есть видеонаблюдения на банкомате..
И снова мне сказали ждать 3 дня!!!
ЧТО ЗА ОТНОШЕНИЕ, ВОСТОК БАНК???
Я ТАК ПРОСТО это НЕ ОСТАВЛЮ!!! Жду свои деньги!!!
Восток Банк
Ответ банка
BankVostok 27 июля 2021, 18:49
Доброго дня!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з незручностями. Наш фахівець зв'язався з Вами та надав відповідну консультацію. Кошти вже повернулися на Ваш рахунок. Сподіваємося на Ваше розуміння та бажаємо гарного продовження дня!
Александр Исмаилов 23 июля 2021, 13:51
Отделение по адресу: Одесса, ул. Пушкинская, 56-А
Клиент банка с 2018 года и вроде бы все было хорошо пока не решил поинтересоваться о кредите:
1. Как мне сказали кредиты есть, но максимум до 50000 гривен (Хлопцы это любой банк дает даже не постоянным клиентам) Кредитов на покупку авто нет, на недвижимость тоже ну да ладно…
Процент по кредиту 39 процентов годовых (Рили? а че не 90? и не 300?)
И это повторюсь не зависимо от того являетесь вы клиентом этого банка или нет.
2. Возникла необходимость просто совершить оплату по реквизитам я же как нормальный человек иду в родной банк Восток и узнаю что оплата через кассу 1,5% тогда как в неродном Ощадбанке 1% а в Монобанке вообще без процентов.
Вопрос за что вы так со своими постоянными клиентами?
Восток Банк
Ответ банка
BankVostok 23 июля 2021, 15:35
Дякуємо за Ваш відгук!
Обов'язково приймемо до уваги Ваші зауваження щодо тарифів та будемо намагатися удосконалюватись для наших клієнтів.
Сподіваємось на Ваше розуміння!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
yemfsdod 14 июля 2021, 10:18
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 172
Проходит много акций, если следить, то можно неплохо на них заработать
Восток Банк
Ответ банка
BankVostok 14 июля 2021, 10:27
Дякуємо за позитивний відгук! Залишайтеся з нами, адже на Вас чекає ще більше акцій та крутих фішок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ксенія Л. 9 июля 2021, 15:32
Оформлювала депозит у банку Восток, тому що в ньому, як виявилось, непогані відсотки за депозитами. Брала участь в акції, отримала до ставки ще +2%. Приємно
Восток Банк
Ответ банка
BankVostok 9 июля 2021, 18:23
Ксеніє, дякуємо за високу оцінку та позитивний відгук! Раді бачити Вас нашим клієнтом!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Shomlk 22 июня 2021, 21:29
У моей жены дополнительная валютная карта главная карта оформлена на меня, позвонили жене на телефон представились банком восток назвали ее по имени и отчеству и попросили дать код который пришел на телефон иначе заблокируют карту жена в шоке так как я был в рейсе дола код, буквально через минуту опять звонок банк восток у вас списаны средства16670гр жена говорит как списаны у меня карта валютная плюс дополнительная и я никогда не снимаю гривне, а снимаю только в валюте и только в отделении банка и карта никогда не засвечивалась ни в магазинах не в интернете «о чем якстати взял распечатку в банке» жена говорит оператору делайте что-то остановите операцию на что ей ответили что операция прошла и отменить не могут, и сказали обращаться в кибер полицию при этом оператор даже не поинтересовался с какого номера звонили злоумышленники «у меня вопрос откуда воры знал данные моей жены и баланс по карте» карту жены заблокировали, а мне выставили лимит на мою главную карту о котором я не просил вгорячей линии банка ничего толком сказать не могут отправляют кибер полицию жена обратилась в кибер полицию плюс полицию о чем есть номера регистрации ходил в филиал банка писали заявление о банка ни привета не ответа Я хотел бы знать что банк выяснил по данной ситуации уже 2 й месяц жду ответ в филиале сказали что отправлено письмо с ответом, но его все нет в службе поддержки сказали что не могут сказать мне информацию о ходе дела на что я спросил почему если я владелец карты и мне немогут предоставить информацию короче просто отпихивание придумала разных причин и никакого толку
Восток Банк
Ответ банка
BankVostok 23 июня 2021, 14:23
Добрий день!

Нам дуже шкода, що склалася така ситуація.
Ми просимо клієнтів не передавати PIN-код картки, термін її дії, CVV2 код або коди підтвердження з SMS третім особам.
Дійсно, розслідуванням таких випадків шахрайства займаються правоохоронні органи. Зі своєї сторони, банк завжди сприяє такому розшуку в рамках чинного законодавства.

На жаль, ми не можемо дати більш розгорнуту відповідь на Ваші питання, оскільки не маємо змоги Вас ідентифікувати. Щоб більш детально розібратися в ситуації, що склалася, будь ласка, зв’яжіться з нами через форму зворотного зв’язку https://bankvostok.com.ua/contact#individual та укажіть Ваші Прізвище, Ім’я та По-батькові або номер телефону, до якого прив’язана картка.

Ми зробимо все можливе, щоб виправдати Вашу довіру та допомогти у вирішенні проблеми, що виникла!
ivanov1963 22 июня 2021, 12:50
Общаясь несколько раз с вашими операторами получал ответы не на поставленные вопросы, а шаблонные заготовки. А при оформлении карты премиум и пенсионной вообще устроили неразбериху и бардак
Восток Банк
Ответ банка
BankVostok 22 июня 2021, 17:55
Доброго дня! Вибачте, будь ласка, за незручності. Щоб ми змогли розібратися у ситуації, що виникла, надайте, будь ласка, більш детальну інформацію щодо Ваших звернень у Контакт-центр у формі зворотного зв’язку на сайті: https://bankvostok.com.ua/contact. Ми обов’язково проведемо відповідний інструктаж серед операторів та зробимо все можливе, щоб Ви були задоволені нашим обслуговуванням.
manson 18 июня 2021, 22:19
Отделение по адресу: Киев, бул. Леси Украинки, 26
В общем есть у банка сейчас три приложения на смартфон и два веб-банкинга в браузере. Кажется что много всего. Но развитие есть только в приложении БВР. Все остальное, включая приложение для бизнеса, не обновляется уже больше года и новостей так и нет. Так и нет онлайн обмена валют, так и нет открытия депозитов онлайн, нет и предзаказа валюты на отделение, перевыпуска карты онлайн, и даже просто обновлений для удобства или оптимизации нет. Хотя отделений банка или банкоматов в Киеве тоже за год больше не стало, точнее их почти нет тоже. В общем есть за что похвалить банк, но жалко что стоит на месте, кроме БВР, в котором есть красивый дизайн и опять что, ничего нет кроме баллов Сильпо. Спрошу как год назад, что-то будет новое хотя бы в этой жизни?)))
Восток Банк
Ответ банка
BankVostok 22 июня 2021, 17:07
Дякуємо за конструктивні зауваження та зворотний зв’язок! Розуміємо, що зараз функціонал додатків Банку Восток для фізичних осіб та бізнесу не є досконалим, тому вже працюємо над новими, де врахуємо усі зауваження та зробимо все можливе, щоб вони були максимально зручними для Вас. Обов’язково приймемо до уваги коментар щодо відділень та банкоматів у м. Київ, адже постійно працюємо над збільшенням їх кількості по всій Україні. Сподіваємось, ми зможемо виправдати Вашу довіру!

Курс валют в Восток Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.5100 41.9900
EUR 43.5300 44.2400
Все курсы банка

Курс валют в Восток Банке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.5100 41.9900
EUR 43.5300 44.2400
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Восток Банк 💰 / Отзывы о Восток Банке 📝