×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
благодарность
Комментарии (1)
Знакомство с банком началось с депозита.
Комментарии (6)
Депозит
Комментарии (10)
Вопрос к руководству банка
Комментарии (4)
ДЕПОЗИТЫ
И обратите внимание, что этот сайт Минфин еще добавляет бонусные проценты к Трасту. Но не уверен, не пропадут ли при этом те 2% бонуса от самого Траста. Надо уточнять.
Комментарии (12)
депозит
Все депозиты ПАО Банк «ТРАСТ» возвращает в сроки предусмотренные договором с клиентом (в т.ч. и в случаях при частичном/досрочном снятии).
Написать комментарий
Современные банкиры - бизнесмены или дилетанты...?
Комментарии (2)
Еще раз о культуре общения...(Вторая (заключительная) Часть)
Написать комментарий
Еще раз о культуре общения...(Первая Часть)
Написать комментарий
«Visa Друзі Easy Pay» від Траст банку - гарна ідея зіпсована непрофесійною реалізацією
1, Миттєву картку видали зразу ж.Активація її теж відбулась без проблем.Щоб оформити заявку на картку голд, був змушений прийти до банку ще раз — враження, що працівники просто не знали про існування такої картки.
2.Працівники банку обіцяли повідомити мене коли картка буде готова, але так цього і не зробили.
3.Як здійснити активацію картки голд працівники львівського відділення теж не знали, пообіцяли вияснити це у головному банку і мені передзвонити.Але так цього і не зробили.Щоб активувати картку, я змушений був неодноразово дзвонити в службу клієнтської підтримки банку, а тривав цей процес тиждень.
4.Така сама ситуація з СМС-банкінгом — на миттєвій картці він працює, на іменній — ні.Звернення в службу підтримки з цього приводу результату не дали.Хоча мені передзвонювали, запевняли, що послугу вже підключено, але вона все одно не працює.
5.Поповнював картковий рахунок через «Easy Pay», поповнення відбулось миттєво і без комісій — це дуже зручно.
6.В перший же день, коли я спробував розрахуватись картками в магазинах з мене було знято комісію (хоча я не здійснював операцій за які вона передбачена).Знову довелось дзвонити в клієнтську підтримку і через деякий час комісію мені повернули, як нараховану помилково.
7.Працівники служби підтримки спілкуються ввічливо, але допомогти можуть мало чим — вони просто передають інформацію у відповідні підрозділи.На питання, чому виникла та чи інша проблема відповідь одна -«по технічних причинах».
Мій висновок — сама програма «Друзі Easy Pay» є привабливою.Але те, як її реалізував «Траст банк», відбиває всяке бажання нею користуватись та і взагалі продовжувати якусь співпрацю з банком.Тому зараз я цими картками не користуюсь — почекаю, може колись ситуація зміниться.
Комментарии (1)
впечетление неоднозначное!!!!
Комментарии (4)
Вопрос к представителю банка
Комментарии (4)
Норм
Комментарии (14)
Чернигов Банк «Траст»
Комментарии (2)
Вітаємо клієнтів - лідерів безготівкових розрахунків!
Написать комментарий
отдали депо по окончании без проблем
Пользователь не предоставил подтверждение по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Написать комментарий
Спасибо банку.
Комментарии (1)
меняю кредит на депозит
Комментарии (2)
Банк «Траст»
Комментарии (2)
Депозит
Написать комментарий