×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Потрібна допомога
Інформацію про можливі шахрайські дії клієнта Банку зафіксовано та передано до відповідального підрозділу.
Відзначаємо, що всі суперечки, які можуть виникнути з питань врегулювання повернення коштів між учасниками розрахунків, вирішуються ними відповідно до законодавства України. Та, за умови наявної підозри щодо шахрайських дій з боку третіх осіб, Банк всіляко сприяє вирішенню даного питання у правовому полі, зокрема, шляхом здійснення відповідних комунікацій за запитом правоохоронних органів тощо.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Не смог обменять злотые на гривны.
Адрес где отказались принимать ул Дворянская 8 и Дерибасовская 14 дата 20.02.2020г.
На жаль, у зазначених Вами відділеннях, на момент Вашого звернення було відсутнє відповідне технічне обладнання для прийняття злотих. Здійснено заходи для недопущення подібних ситуацій в майбутньому. Дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування.
Додатково інформуємо, що у Вас існує можливість звернутися до Інформаційного центру Банку в телефонному режимі для уточнення адреси відділень, які здійснюють обмін злотих.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Нельзя снять деньги с карточки через кассу
За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано в телефонному режимі. Приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (3)
Процесс снятия валюты с текущего счета занял больше недели и все еще не зкончен
По порядку:
1. Пришел Свифт платеж на счет в этом банке. Оказывается что снять валюту с текущего счета физлица НЕЛЬЗЯ с паспортом. Валюту НЕ ВЫДАЮТ БЕЗ КАРТЫ по паспорту. Нонсенс, но пришлось заказать новую карту, так как старая затерялась. Стоимость примерно 180 грн. Занимает процесс неделю.
2. Через неделю забрал карту — в кассе нету валюты :) Пришлось заказать на другой день… банк в выходные не работает, а это еще 2 дня
3. Пришел в назначенный день с картой — НЕЛЬЗЯ СНЯТЬ БЕЗ ПАСПОРТА. Другие документы подтверждающие личность (пенсионное удостоверение) не подходят…
ИТОГ: деньги еще не сняты, уже вторая неделя пошла
ПС: Свифт платеж — вообще отдельная тема в этом банке: смс или имейл что платеж зачислен — это не про Аваль. Хорошо что документы по свифту были и получилось дозвонится.
Обходите этот банк стороной
Зняти готівку з поточного валютного рахунку можна у касі Банку за наявності договору, паспорту та ідентифікаційного коду.
З валютного карткового рахунку зняти готівку без наявності активної картки – неможливо. Вартість картки залежить від пакету послуг, яким користується клієнт та становить від 185 грн. Тривалість виготовлення нової іменної картки — 10 робочих днів.
У разі, втрати, пошкодження, крадіжки основної картки, можна отримати миттєву картку до рахунку під час візиту до відділення Банку.
Для замовлення готівки (якщо сума становить до 5000 дол. США (в еквіваленті) клієнт має звернутися до відділення Банку за два робочі дні до запланованої дати зняття коштів.
Sms-інформування про зарахування коштів здійснюється у разі, якщо клієнтом підключено послугу М- банкінгу до карткового рахунку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (2)
Качество работы сотрудников и колл центра оставляет желать лучшего!!!
На жаль, відхилити вже успішно проведену операцію відсутня можливість. Відповідальність за відповідність інформації, зазначеної в платіжному дорученні, суті операції, за якою здійснюється переказ, несе платник. Платники і одержувачі коштів здійснюють контроль за проведенням таких розрахунків та розглядають взаємні претензії без участі Банку.
В даному випадку, питання врегулювання зарахування коштів за призначенням необхідно вирішувати безпосередньо з отримувачем коштів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (2)
Обслуживание клиентов как в совке
У разі, якщо на поточний момент проблему не вирішено, напишіть звернення до Банку у системі «Райффайзен Онлайн», натиснув «Повідомлення».
Додатково інформуємо, що платежі здійснюються у строк встановлений чинним законодавством (Закон України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні»). Так, міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів, внутрішньобанківський — до 2. Це максимально допустимий термін виконання переказу.
З повагою, АТ «Райффайзен банк Аваль»
Написать комментарий
Кредитка 100 дней Проблемы закрытия.
1) счет дистанционно закрыть нельзя, нужно ехать в отделение, а их всего два. Такого ни в Приватом ни с Альфой не случается, куча отделений везде помогут решить практически любую проблему. Не знаю как с закрытием, но не удивлюсь если и закрыть счет можно у них просто с приложения или через поддержку.
2) плата за наличие самого счета. Тоже самое в привате нету палты за то что у тебя в руках их кредитка. (не реклама, просто мне есть с чем сравнивать)
3) приложение не может адекватно расчитать процент как и сотрудники ограничены в инормации. И вот тут подробнее:
я пришел закрывать счет с погашенной под ноль кредиткой, заплатил толи комисиию толи что 3 грн. написал заявление, порезали и заблокировали карту и мне сказали что я свободен. буквально через полчаса прилетает -40 грн по процентам, о которых в отделении не сказали. Выходит что у сотрудников даже нет доступа к информации по этим начислениям. И вот если бы не пользовался интернет банкингом, я бы даже не подозревал об этом.
А теперь выходит что если я не знал бы, то счет не закрыли бы, каждый месяц была бы пеня и обслуживание счета… И потом получите и распишитесь за -10000 на карте, которой вы не пользовались?
Поддержка и сотрудники стараются, но система у банка мягко говоря дурацкая, что даже в отделении не знают что через полчаса банк снимет процент по использованию кредита. А страдать будут клиенты, так и не закрывшие свои счета, думая что разрез кредитки их избавил от отношений с банком.
Дійсно, наразі закрити кредитний картковий рахунок можна лише у відділенні Банку. Абонплата обумовлена укладеним договором та не застосовується у разі виконання клієнтом критеріїв по проведенню 10 безготівкових розрахунків в місяць та, наявності середньомісячного балансу по рахунку за попередній місяць менше мінус 150,00 грн.
Розрахувати процент, що буде нараховано на момент звернення клієнта може лише співробітник відділення. В системі «Райффайзен Онлайн» відображається тільки інформація про нарахований процент на останню дату нарахування процентів (зазвичай 25-28 число місяця).
Отже, уточнити інформацію щодо нарахованих Банком процентів, саме на день звернення клієнта для закриття карткового рахунку, можливо лише у співробітників відділення Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (1)
Програма лояльности Fishka - ужасна
За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано у телефонному режимі.
Нам шкода, що ситуація, що склалася заподіяла Вам незручності та залишила негативне враження.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Банк в котором постоянно нет гривны!
Плюс еще наличие обеда в режиме работы. Зачем двум кассирам обед, если гривны всё равно нет? Сотрудники похоже всё еще в СССР живут.
Інформуємо, що касовий вузол здійснює обслуговування коштами, які наявні на момент звернення клієнта. На жаль, під час Вашого обслуговування запитувана сума була відсутня.
Запевняємо Вас, що всі співробітники Банку прагнуть надавати послуги найвищої якості і піклуються про те, щоб кожен Клієнт залишився задоволений умовами обслуговування саме в нашому Банку.
Ми щиро шкодуємо, що дана ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Схема развода или разгильдяйство сотрудников!
Я уволилась из фирмы. Пришла в этот банк закрыть счета. Написала заявление. Попросила справку о закрытии, сотрудник сказал: «справку на даем, но можем на камеры порезать карты и все. Есть Ваше заявление о закрытии. Этого достаточно».
Так и сделали. Заявление, разрез карт на камеры. Точка.
Прошло почти 4 года. На вайбер моей мамы (отдельный вопрос-с какого маме) пришло сообщение, что я должна погасить долг по кредитной карте. Я, понимая, что это ошибка, позвонила на горячую линию. Там мне сообщили, что да, счета закрыты, но кредитный не закрыт и банк снимает себе пеню. По счету движений нет 4 год. Банк сам с собой ведет работу. Бред
Я пришла в отделение в Киеве на пр. Лобановского, где писала заявление.
Замначальника сказал, что с тех пор никто не работает, все те сотрудники уволились. Проверил счета. Говорит-да, все закрыты, кроме одного. Напишите председателю правления! Я написала жалобу, жду ответ!
Это беспрецедентный случай!!! Это махинации или тупость сотрудника? Я не говорю, про срок давности, он давно вышел!
Но, сам факт! Человек закрывает счет, а банк втихаря ничего не закрывает и молча сам себе пени насчитывает за «пользование картой». Классная схема!
Открыла отзывы в интернете. Ба! Да с 16 года много людей возмущены этой схемой! Закрывают, живут спокойно, а банк втихую людям счета не закрывает и потом начинает предьявлять!
Это надо минфину расследовать и в хедофис писать! Позор, а не банк!
Встановлено, що Ви вже зверталися до Банку з порушених питань. Лист-відповідь з викладеною позицією Банку відправлено Вам рекомендованим листом на зворотну поштову адресу, яка зазначена у письмовому зверненні.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Обмен швейцарских франков в Одессе
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. Ми щиро шкодуємо, що ситуація, яка виникла в процесі Вашого обслуговування, залишила негативне враження та вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в Банку. За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано, про що Вас проінформовано співробітником відділення.
Якщо Ви бажаєте висловити подяку, пропозицію чи зауваження, або залишити заяву чи скаргу щодо роботи Банку, Ви можете:
1. Написати офіційного листа у відділенні Банку;
2. Написати офіційного листа на юридичну адресу Банку: Центральний офіс, м. Київ, вул. Лєскова, 9, індекс 01011;
3. Написати звернення на електронну адресу Банку info@aval.ua;
4. Заповнити форму зворотного зв'язку на сайті нашого Банку: https://www.aval.ua/kontakty/kontaktna-forma
5. Заповнити Буклет «Ваша думка важлива для нас» у відділенні Банку.
Після отримання звернення розглядається уповноваженим підрозділом Банку та, у термін, встановлений статтею 20 Закону «Про звернення громадян», надається відповідь.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (18)
Предоставление копии квитанции про оплату страховки в рамках кредитного договора
Перечитал в очередной раз условия договора. в договоре четко указано только предоставить копии. Подписания любіх документов или составление дополнительных соглашений при этом не предусмотрено. В колл центре не могут ответить о каких документах идет речь? номера отделения по которому позвонить не предоставляют. Отдел страхования переадресовывает на оператора, а тот на отдел страхования. При этом приходится ждать по 20 мин пока оператор поднимет трубку
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Заявление
Питання на контролі начальника обслуговуючого Дніпровського відділення № 7. За отриманою інформацією, про остаточне рішення Вас буде проінформовано додатково співробітником даного відділення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (1)
Скарга
За отриманою інформацією, дійсно під час Вашого обслуговування виникла черга біля каси, через тривалість здійснення певного типу операцій. У відділенні передбачено одну посаду касира і найближчим часом другу касу буде демонтовано.
Додатково, слід проінформувати, що у клієнтів Банку існує можливість здійснювати більшість операцій дистанційно та цілодобово у разі використання системи «Райффайзен Онлайн». Зареєструватися в системі можливо за посиланням: https://online.aval.ua.
Ми щиро шкодуємо, що дана ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Відсутність обслуговування!!!
марно намагалась поповнити мобільний рахунок і сплатити компослуги, платіж в обробці, за добу статус не змінився… Щоб дозвонитись на гарячу лінію потрібно мати міцні нерви, годину слухати запис, який рекомендує не гаяти час… Оператор сказав, що банк платежі відхилив вчора через технічні роботи, хоч статус в обробці. Сьгодні повторила спробу, та це не дало результату… Даремно витратила час.
За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано в телефонному режимі. Приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Написать комментарий
Такого кошмара ещё не встречала
— платеж по инт.банк не проходит, при этом мне говорят, что сбоев нет, он не проходит «просто так»
— в кассе мне говорят о том, что не работает программа, ждите, а потом «не работаем мы, до свидания»
— погашенный платеж светится как непогашенный
— горячая линия и онлайн интернет линия не отвечают в течении двух дней
— общее потраченное время на ожидание в очередях и попытки провеления платежа вместе с сотрудниками банка — 6 часов (!!!).
— деньги отданы кассиру, но нет информации об их зачислении.
По-моему, это уже материал для подачи в суд!
По-перше, дозвольте принести вибачення за завдані незручності. Дійсно іноді виникають складнощі під час проведення операцій в системі «Райффайзен Онлайн». Розробники системи постійно працюють над поліпшенням сервісу вцілому.
За отриманою інформацією, ситуацію було врегульовано та співробітником відділення Вас проінформовано в телефонному режимі.
Додатково інформуємо, що Банк постійно працює над скороченням часу очікування з’єднання з операторами Інформаційного центру. Також, інформуємо, що звернутися до Банку можна у чаті системи «Райффайзен Онлайн».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (1)
карта 100 дней без льготного периода
Никакого льготного периода 100 дней нет, каждый месяц обязательно необходимо платить 5% от суммы задолженности по карте!
При чем в отделении банка об этом сказано не было, нужно было читать в Договоре очень мелким шрифтом, примерно 4пт!
При погашении карты полностью с учетом процентов, задним числом списываются еще проценты, якобы использованные за февраль (карту закрыла 5 февраля!!!).
В итоге, закрыла карту 5 февраля, но ждать закрытия необходимо 10 дней, перезвонила на горячую линию банка, на удивление быстро дозвонилась, сказали, что карта закрыта с учетом процентов…
Но, при проверке карты в приложении, оказалось, что решили просто списать около 200 грн якобы еще не понятно за что!
Причем работают неквалифицированные специалисты, которые на вопрос «Какая сумма до полного погашения?», отвечают, что могут назвать только примерную сумму!
Не связывайтесь с этим банком! Хуже мошенников!
Льготний період – це період за який Банк не нараховує проценти за користування кредитними коштами. І він, дійсно, триває 100 днів з моменту проведення першої операції. При цьому, внесення планового платежу у розмірі 5% є обов’язковим (Ваша заборгованість за кредитною карткою зменшується на внесену суму).
Що стосується списання процентів: якщо заборгованість погашена Вами 05.02 (як вказано у відгуку) то, дійсно, за період з 25.01 (дата попереднього утримання процентів) по 05.02 (дата погашення) нараховується сума процентів за користування кредитними коштами. Відносно закриття рахунку: для виконання даної процедури потрібно до 10 днів. Ви погоджуєтесь з даними строками, підписуючи заяву на закриття.
Приносимо вибачення, в разі, якщо консультація не була достатньо чіткою та зрозумілою. Запевняємо Вас, що працівники Банку докладають зусиль для надання якісних послуг Клієнтам.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Комментарии (1)
Согласен с другими отзывами, так же буду искать банк альтернативу с меньшими % за снятие
На жаль, за наданим Вами ідентифікаційним номером не вдалося знайти відкритих карткових рахунків. Картка випущена на Ваше ім’я? Якщо так, просимо зателефонувати нам на номер 0800500500, назвати її номер, дату зняття коштів. Будемо раді допомогти.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Комментарии (1)
Самый ужасный банк
Згідно отриманої інформації, до каси відділення, адреса якого вказана у відгуку, зверталась особа, яка не є власником рахунку/картки. Враховуючи це, працівниками відділення були надані роз’яснення про неможливість проведення операції з посиланнями на законодавчі акти. Крім того, 07.02.2020 працівниками відділення здійснювались спроби зв’язатися з Вами в телефонному режимі та запросити у відділення для вирішення Вашого питання. На жаль, спроби були неуспішними. Додатково маємо зазначити, що договором, який підписується між Клієнтом та Банком при відкритті карткового рахунку, передбачено обов’язок Клієнта не передавати картку третім особам.
Сподіваємось на розуміння та, в разі, якщо Ви не маєте можливості зняти кошти в банкоматі, будемо раді бачити Вас у будь-якому відділенні Банку з карткою та паспортом.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
Комментарии (3)
Невозможно дозвониться для консультации(
Іноді, у зв’язку з великим навантаженням, дійсно, виникає необхідність очікування з’єднання з оператором. Приносимо вибачення.
Спробуйте, будь ласка, зателефонувати повторно. Для з’єднання з оператором натискайте 2. Якщо Ви користуєтесь номером оператора Vodafone, зателефонуйте на короткий номер 521.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Комментарии (2)