Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vovk05 4 марта 2023, 8:31
Отделение по адресу: Полтава, ул. Монастырская, 5-А
Працівники не знають що є якась якість обслуговування клієнтів, про стандарти якості та увагу на клієнта я вже навіть і не згадую, це вже зовсім не той банк, який був років 5 тому назад, шкода.
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 марта 2023, 8:53
Добрий день! Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді. Нам дуже прикро, що у Вас склалось негативне враження, адже ми щоденно працюємо над покращенням надання сервісу. Нам дуже важлива думка наших клієнтів — це допомогає нам розвиватись та працювати над помилками. Ми будемо вдячні, якщо Ви більш детально опишете ситуацію, що склалась.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Яна Шевченко 2 марта 2023, 15:05
Являлась клієнтом банку з 2017 року. В банку отримувала зп протягом 4 років.
31.10.22 на мою карту поступили кошти за проданий товар. Як вияснилося потім, що за куплений товар розплатилися коштами, які ніби то списали шахрайським способом з карти третьої особи. Мої всі рахунки заблокували. Я написала заяву до поліції, справа ще відкрита! Звернулася до банку з проханням розібратися в ситуації і розблокувати мої рахунки, так як я теж потрапила в не приємну ситуацію з шахраями. На що банку відповів, що я маю повернути кошти, які надійшли на мою карту — третій особі. Я надала всі докази банку, що товар отримали і я не крала гроші з ніякої карти третьої особи. На моє питання хто мені поверне товар, якщо я поверну кошти — банк не відповів.
Третя особа як вияснилося в ході справи була в змові з людиною, яка отримала товар — звонила мені, погрожувала і говорила, що поки я не поверну їй кошти, то мене не розблокують і свою скаргу вона не забере з банку. Вся ситуація 10 разів була повідомлена в банк, написані купа заяв та звернень. Але банк не реагував на це, єдине що вони могли зробити, щоб не розбиратися в ситуації — визнати мене неблагонадійним клієнтом і шахраєм. Тепер сама цікаве!!! Який шахрай тримає в банку 3000 доларів протягом декількох років!!! Який користується послугами і отримає зарплатню протягом 4 років в цьому банку!!! Кошти в грн, були переведені на рахунок іншого банку.
3000 доларів банк не повертає через касу, ці кошти були куплені онлайн через їх інтернет-банкінг протягом 2021 року з зп карти. Банк запропонував перевести кошти swift- платежем, але вказав в назначенні платежу — ст. 15 відмивання коштів! Такий платіж повертається звичайно ж назад до банку, бо жоден банк не прийме такий swift-платіж ніколи!!! Комісія 25 доларів за такий переказ, яка звичайно не повертається!!! Тобто банк просто обкрадає клієнтів, спираючись на якісь невідомі внутрішні постанови! Ще й знову і знову пропонує робити такі перекази — щоб забрати собі всі кошти!
Банк відмовляється надати будь-які документи, чому я не можу отримати гроші через касу!!! Відмовляється надати копії заяв до поліції, які нібито написала постраждала третя особа!!! Я вже 4 місяці не можу отримати свої гроші, то якісь несправності, завжди якісь відмазки, потім swift-платежі, які в принципі не можливі з таким призначенням. Виходить так, що банк просто заробляє комісію на чесних людях, які все життя працювали офіційно! Ще й сприяє в роботі шахраїв, і пропонує повертати їм кошти, а на відмову — блокує просто і не віддає гроші!
Прошу посприяти в тому, щоб Райфайзен банк надав нормативні акти, документи, які не суперечать постановам НБУ та видав 3000 доларів через касу банку!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 марта 2023, 15:13
Доброго дня.
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності, проте хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується.
Ми маємо бажання більш детально провести аналіз ситуації та спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
rivnyj 2 марта 2023, 1:09
21 числа вночі коли я спав, був прийшов пароль на списання 100гривень на Monodirect. На благо нічого не списалось, але оператор підтримки не побачив спробу, я заблокував картку гривневу. Наступної неділі хтось підв'язав мою іншу Картку, доларову, яку я нігде не вводив, підв'язали до Amazon.com, я у цей момент побачив повідослення в програмі Райффайзен, оператор/служба підтримки не побачила цього, і сказала що мені здалося то повідомлення, ніяк не відреагували. Сьогодні читаю що у людей списували по 15 тис. гривень, і що банк заблокували покупки на Алі, але прикол у тому, що я вільно купляю на Аліекспресс, і 3D secure не спрацьовує!!!
Ось де головна претензія! 3D secure робить через раз! Інколи через два!
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 марта 2023, 9:02
Добрий день!
Перш за все, дякуємо за очікування на відповідь.
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Послуга 3D Secure підключається автоматично після видачі та активації нової карти. Перевірити активність послуги можливо у Райффайзен Онлайн: розділ Рахунки — обираєте потрібну карту — Дії — Налаштування 3D Secure.
Також, дуже хочемо розібратися та проаналізувати Ваші звернення, прохання написати нам у приватні повідомлення свої дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону). Будемо вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
fitseco 1 марта 2023, 16:48
Отделение по адресу: Львов, ул. Матейко, 8
Доброго дня, чи загрожує щось українському Райфу через накладання санкцій на російський Райф?
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 марта 2023, 16:51
Доброго дня!
Райффайзен Банк в Україні, є окремою юридичною особою, що зареєстрована та працює виключно на території України за українським законодавством. Банк дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану, санкцій на інших обмежень щодо країни-агресора.
Режим секторальних санкцій щодо російських банків передбачає припинення будь-яких відносин з ними, у тому числі платежів. Український Райффайзен Банк фактично припинив відносини з російськими банками ще рік тому і буде й надалі неухильно дотримуватись санкційного режиму.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
05holidayy 1 марта 2023, 13:09
21 лютого двома платежами зникло 27 тисяч гривень і перевелись відразу в євро пише що на аліекспрес, бачу що це не поодинокий випадок. Ні паролі ні cvv код нікому не повідомлялися і ніяких дзвінків не було. Сподіваюсь на повернення коштів і вже не довіряю цьому банку, бо кошти знаходяться в небезпеці.(((
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 марта 2023, 13:12
Добрий день!
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з шахрайством. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Просимо, будь ласка, в першу чергу власнику рахунку звернутися в Інформаційний центр Банку 0800 500 500 або в «Чат» Райффайзен Онлайн та зафіксувати заявку на оскарження списаних сум, надалі наші фахівці будуть працювати над цим.
Хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
На даний момент на цьому сайті тимчасово операції заблоковані, оскільки на сайт продовжуються хакерські атаки, відновлення операцій буде можливим, коли це стане безпечно.
Навіть уявити не можемо, які Ви переживаєте емоції проте, зробимо все можливе.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Alex19821982 28 февраля 2023, 21:26
02.02.2023 года мне необходимо было снять наличные с карты Монобанк.так сложилось что другого банкомата кроме банкомата банка Райфайзен по дороге домой с работы у меня нет.и это стало для меня теперь главной проблемой.я попытался в нём снять наличные, но он (банкомат)стал очень долго думать и в конце концов выдал ошибку и соответственно деньги не выдал.но дальше моё удивление стало ещё больше деньги с моей карты ушли.позвонив на горячую линию Райфайзен от менеджера я услышал рекомендацию обратиться в свой банк для подачи заявки на возврат средств.я так и сделал.мою завку приняли 02.02.2023 года с обещанием возврата средств в течении 15 дней.в течении 15 дней мне естественно никто ничего не сообщил и денег своих я так и не получил обратился в банк на что получил ответ что теперь мне необходимо ждать до 60!!! дней на рассмотрение моего вопроса!!! интересно, а почему не 60 месяцев??? у меня же забрали мои деньги и я почему-то дожен ожидать 60 дней??? эти деньги это существенная часть моего дохода на который мне надо прожить в это нелёгкое время.никак не могу понять неужели так тяжело проверить перевод этих средств и вернуть.даже месяц ожидания считаю очень долгим в данной ситуации.прошу мне помочь и как можно побыстрее вернуть мои средства
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 марта 2023, 8:58
Добрий день!
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді.
Розуміємо Ваше хвилювання, дійсно ситуація неприємна. Вибачте за незручність. Розумієте, банкомат — це техніка як і ваш смартфон, яка іноді може дозволити собі перезавантажити чи ще щось.
Ви зробили вірно, що звернулись до лінії підтримки Вашого Банку для створення запиту на оскарження операції. Терміни розгляду встановлюються міжнародною платіжною системою. Так як ситуація сталась із банкоматом Райфу — ми завжди готові піти на зустріч на надати відповідь за запитом від Банку, що обслуговує карту.
Щодо можливості пришвидшення розгляду запиту на оскарження операції рекомендуємо звернутись до Вашого Банку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 3 марта 2023, 11:57
Добрий день!
Нам прикро отримати такий коментр. При проведенні неуспішного зняття коштів для здійснення оскарження операції необхідно звернутись до лінії підтримки банку, що обслуговує карту.
За отриманням запиту від обслуговуючого карту банку ми завжди готові до комунікації та надаємо відповідь. Термін розгляду запиту на оскарження встановлюються міжнародною платіжною системою та для пришвидшення розгляду оскарження необхідно звернутись до банку, що обслуговує карту.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
nvr45d 28 февраля 2023, 19:25
СКАРГА
На дії працівника банку щодо здійснення погроз та шантажу

Звертаюсь до Вас с проханням здійснити заходи притягнення до відповідальності працівника банку центрального офісу Сергієнко Бориса Борисовича, який займає посаду менеджера відділу кредитної заборгованості райфайзен банку аваль.
28 лютого 2023 року я звернулась до банку з приводу врегулювання кредитної заборгованості за кредитною картою № 5120700010322716, за якою створився борг в розмірі 436 гривень. Я просила оформити реструктуризацію, та намагалася запитати, що з моєю заявкою, яку я подала на реструктуризацію 30 січня 2023 року, адже відповіді по заявці я не отримала і не розумію як бути далі, адже заборгованість зростає.
Працівник банку ввів мене в оману, сказав, що я неправильно подала заявку, тобто, заявка подана на рефінансування, а не на реструктуризацію, а це різні речі, тому відповіді і немає. Потім працівник став звинувачувати мене, що я самий проблемний клієнт банку, що я зловживаю становищем та не хочу платити, змусив мене виправдовуватись, чому так сталося (на що він не мав морального права), принижував. Працівник банку Сергієнко Борис Борисович постійно принижував мене, вимагав негайного внесення коштів. Знущання здійснювались близько години, при цьому працівник сказав, що особисто буде переслідувати мене, і якщо я не внесу заборгованість до того числа, яке він поставив самостійно, мої рахунки арештують, а справу передадуть до суду. Я постійно виправдовувалась, що я не відмовляюся платити, а до банку звернулась задля врегулювання кредитної заборгованості, з проханням надання кредитних канікул, які допоможуть мені хоч якось покращити мій фінансовий стан. Я намагалась поговорити з працівником Сергієнко про те, що телефоную я все ж таки з приводу врегулювання боргу, а преступницею себе не вважаю, не дивлячись на приниження цієї особи, та просила повернутись до питання подання заявки на реструктуризацію, адже не розумію, її розглядають чи ні, але з мене продовжували знущатись. На моє прохання представитись, так як працівник не сказав як його звати, мені відповіли, що нададуть таку інформацію лише після того, як працівник висловиться, і далі продовжував погрожувати шантажем та принижувати, мені прийшлось вислухати, таке приниження, щоб дізнатись як його звати. Потім мені стало зле, я положила слухавку, але тортури продовжувались з номеру 0503589826, з якого перетелефонував Сергієнко та продовжував знущатись. Людина продовжувала мені погрожувати, я вже потребувала медичної допомоги і положила слухавку невзмозі більше витримувати знущання. Сергієнко потім продовжував писати мені повідомлення з погрозами у вайбері. Питання щодо отримання інформації щодо реструктуризації вирішене не було. З приводу незаконного переслідування, погроз та шантажу, а також доведення мене до безпорадного стану, який потребував медичної допомоги, на Сергієнко Бориса Борисовича я подала заяву до Національної поліції. Маю всі записи розмов з цією особою.
Натомість пізніше, зателефонувавши до банку, питання було вирішене іншими працівниками банку, та виявилось, що моя заявка на реструктуризацію опрацьована, погоджена 08 лютого та знаходиться в роботі, а мені необхідно дочекатись, поки банк проведе її та внесе зміни у Додаток. Таким чином Сергієнко перевищив свої повноваження, ввів мене в оману щодо стану моєї заявки, знущаючись з мене, займався самоуправством. Буду дуже вдячна Банку, якщо дана людина Сергієнко Борис Борисович) буде відсторонена від своїх службових обов’язків та звільнена, адже такі неадекватні люди не повинні паплюжити репутацію банку, все ж таки моє питання було вирішене іншими працівниками банку, які дотримуються етикету ділового спілкування з клієнтами. Якщо Банк особисто призначає (закріплює) працівника щодо врегулювання моєї кредитної справи, прошу Вас призначити іншого працівника банку.
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 февраля 2023, 19:31
Доброго вечора!
Нам щиро прикро за ситуацію, яка склалась під час обслуговування. Приносимо вибачення свої вибачення. Ми цінуємо кожного клієнта та намагаємось завжди створити комфортні умови обслуговування. Розуміємо, що наразі дуже складні часи для кожного українця та у випадку скрутного становища завжди готові розглянути питання, щодо погашення кредиту індивідуально.
Дякуємо за зворотній зв'язок, ми обов'язково все проаналізуємо та розберемось у ситуації. Будемо тримати Вас в курсі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 марта 2023, 14:00
Доброго дня! Перш за все дякуємо за очікування. Щойно отримали інформацію від менеджера з обслуговування клієнтів, що ситуацію було аналізовано та він з'єднався з Вами.
Дякуємо за можливість розібрати ситуацію та ще раз перепрошуємо за завдані незручні і негативні емоції. Нам дійсно дуже важливо, щоб Ви залишались лише з гарними враженнями від нашої роботи та обслуговування, тому в якості маленького бонусу та Вашої посмішки відправляємо Вам універсальний сертифікат.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
litvnad 27 февраля 2023, 20:19
Даний банк не нарахував заробітну плату за лютий, коли Ощадбанк і Приват виплатили ще в п’ятницю. Обслуговування на нуль.
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 февраля 2023, 8:53
Добрий день! Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді.
Ми не затримуємо виплати заробітньої плати та у разі надходження запиту від зарплатної компанії на зарахування коштів на Ваш рахунок- опрацьовуємо його у найкоротший можливий термін та не пізніше наступного робочого дня.
У даному випадку рекомендуємо звернутись до бухгалтера зарплатної компанії з питання перерахування коштів на Ваш рахунок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
evgecka 24 февраля 2023, 22:29
У матері трьома платежами всі кошти (13000) з карти зникли. Платежі на аліекспрес. Ніколи навіть не реєструвалась ні на аліекспресі ні в інших онлайн магазинах. Це яким, розкажіть мені, чином, по карті, з якої ніколи нічого не купувалось онлайн — проходить 3 платежі підряд, при чому з конвертацією в євро, і ні смс, ні в мобільній програмі банку, жодного запиту підтвердження транзакції, жодного сповіщення!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 февраля 2023, 8:57
Доброго дня!
В першу чергу хочемо подякувати за очікування.
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з шахрайством. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Просимо, будь ласка, в першу чергу власнику рахунку звернутися в Інформаційний центр Банку 0800 500 500 або в «Чат» Райффайзен Онлайн та зафіксувати заявку на оскарження списаних сум, надалі наші фахівці будуть працювати над цим.
Хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
На даний момент на цьому сайті тимчасово операції заблоковані, оскільки на сайт продовжуються хакерські атаки, відновлення операцій буде можливим, коли це стане безпечно.
Навіть уявити не можемо, які Ви переживаєте емоції проте, зробимо все можливе.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
MykhailoB 24 февраля 2023, 21:19
Почитайте пост унизу. Якийсь товариш скаржиться, що у нього нібито Aliexpress вкрав гроші. Через нього тепер усі клієнти з картами райфу не можуть платити на Aliexpress — усі транзакції заблоковані.
Пройшов цілий день, фахівці з безпеки райфу мали вже щось знайти. Де результати?
Сотні тисяч людей не можуть зробити покупки через одного товариша. Зауважу, що Aliexpress — найбільший торговий майданчик у світі та з безпекою там все гаразд. На відміну від громадян, котрі реєструють на своїх телефонах якісь розводилова, типу кешбеків, а потім пишуть, що у них вкрали гроші.
Райфу величезний мінус через неадекватну реакцію на точковий інцидент. Це просто провал. Спробую достукатися до ЗМІ, щоб оприлюднити це
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 февраля 2023, 8:51
Доброго дня!
В першу чергу хочемо подякувати за очікування.
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. У разі виявлення неодиночних звернень, щодо списань на тому чи іншому сервісі, фахівці проводять ретельну перевірку, для виявлення причин та можливості подальшого користування Інтернет ресурсом. Райф — завжди гарантує збереження коштів, проте і сам держатель карти також має дбати про безпеку: не передавати дані карти шахраям, не вносити дані карти на не захищеному сайті, перевірити чи підключено карту до послуги 3D Secure ( послуга, яка формує ОТП-пароль у вигляді смс при проведенні платежу).
Щодо питання з ресурсом Aliexpress, тимчасово операції на сайті заблоковані, оскільки на сайт продовжуються хакерські атаки, відновлення операцій буде можливим, коли це стане безпечно.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
v737 23 февраля 2023, 20:48
21 лютого 2023 на Aliexpress пішли усі гроші з картки. Номер спірної транзакції 462937. Карткою користувалась безпечно, дані не розголошувала.
Гроші лежали — банк користувався ними, даючи кредити і інші операції. А надійність зберігання не гарантував.
Поверніть гроші через вашу вину у системі безпеці. А то наче карта валялась на вулиці.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 февраля 2023, 9:03
Доброго дня! Перш за все дякуємо за очікування відповіді.

Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством та це вплинуло на враження про нас. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ви правильно зробили, що одразу звернулись до банку з інформацією про це списання та зафіксували запит на оскарження. Наразі, цей запит знаходиться на розгляді, ми направили його до платіжної системи для детального аналізу та перевірки можливості повернення коштів.

Ми цілком розуміємо Ваше невдоволення та обурення, особливо, коли ситуація виникає несподівано. Та хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.

Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.

По запиту на оскарження, який Ви подали, як тільки до банку надійдуть результати розгляду, Вам одразу ж буде направлено смс-повідомлення

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
khvorost 23 февраля 2023, 16:21
Отделение по адресу: Киев, ул. Пирогова, 7-7Б
По состоянию на 13:30 по киевскому времени акции банка упали на 7,6% после того, как в пятницу он сообщил агентству Reuters, получивший запрос на информацию от Управления по контролю за иностранными активами (OFAC) Минфина США.
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 февраля 2023, 16:27
Доброго дня.

Райффайзен Банк Україна є окремою юридичною особою і здійснює діяльність виключно на території України. Банк припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське та білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.

Група РБI першою з міжнародних банківських груп оголосила, що розглядає всі стратегічні можливості щодо майбутнього Райффайзенбанк росія, в тому числі ретельний спланований вихід з банку. Проте з огляду на складність ситуації і, в тому числі, на обмежувальні заходи, встановлені російською федерацією, цей процес триває

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Aktair1 22 февраля 2023, 19:14
Отделение по адресу: Черкассы, ул. Гоголя, 224
Допоможіть будь ласка повернути 13500гр які 16.02.2023, у відділенні м. Черкаси, вул, Гоголя224, проковтнув ваш термінал після чого він виключився не дав чек і не зарахував гроші на рахунок.На горячий лініі пообіцяли до 5днів вирішити, номер спірної транзакції 462026.Мені, що треба визивати поліцію? Скільки часу мені ще чекати? Це що так важко перевірити?
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 февраля 2023, 19:33
Доброго дня!

Дуже прикро, що з Вами сталась така ситуація. По запитам на оскарження в банкоматах, зазвичай, термін розгляду — до 5 днів, оскільки потрібно провести інкасацію банкомату, здійснити перевірку камер спостереження та звірити залишки, але іноді виникають затримки, пов'язані з необхідністю додаткової перевірки.

По Вашій заявці на оскарження ми зафіксували додатковий запит на пришвидшення розгляду. Приносимо вибачення за незручності.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
viks111 22 февраля 2023, 18:36
Отделение по адресу: Киев, пр-т Победы, 27-А
Вчора 21 лютого о 5 годині вечора були викрадені кошти з карти, яка ніколи не використовувалася в інтернеті і ніде не світилася. Була відкрита як додаткова. Було декілька транзакцій в євро, причому таке враження, що мої ліміти хтось скинув до цього. Суми списань дуже великі. Карту заблокували, сказали, що можливо вона була додана в якийсь гаманець до цього і що вони цього не можуть ідентифікувати. А сьогодні уже з іншої карти цього ж банку приходить повідомлення, що її хочуть додати в гаманець. Це те, що вчора не могла ідентифікувати, а сьогодні вже працює виявляється. Враховуючи те, що тут такий же відгук за вчора від іншого користувача, то проблема не в моїх картах, як мені розказує банк, а в безпеці наших данних в банку. Хтось злив данні користувачів шахраям та ще й знав дирки банку в безпеці. Будь ласка не робіть дурнів з ваших клієнтів, поверніть кошти людям й накажіть винних!
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 февраля 2023, 19:04
Доброго дня.

Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством, та запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ви правильно зробили, що одразу звернулись до банку з інформацією про це списання.
Ми цілком розуміємо Ваше невдоволення та обурення — особливо, коли ситуація виникає несподівано. Та хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.

Для більш безпечного користування, рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
andriif 22 февраля 2023, 18:29
21/02/23 близько 17 години з моєї картки було несанкціоноване списання коштів шахраями.
Платіж був проведений у євро, з приміткою aliexpress. Карта фізично знаходилась у мене, при цьому до жодного сайту я ії не додавал ніколи.
Підтверження транзакціі с смс на номер телефону не приходило. Лише прийшло повідомлення про списання коштів.
Користуюсь картками різних банків більше 20 років, проте в такій ситуації вперше. Заявку в банку прийняли № 462935, чекаю на вирішення цієї проблеми!!!
Виглядає як утечка приватної інформаціі користувачів банку.
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 февраля 2023, 19:53
Доброго дня!

Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством, та запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ви правильно зробили, що одразу звернулись до банку з інформацією про це списання, та зафіксували запит на оскарження. Наразі, цей запит знаходиться на розгляді, ми направили його до платіжної системи для детального аналізу та перевірки можливості повернення коштів.

Ми цілком розуміємо Ваше невдоволення та обурення — особливо, коли ситуація виникає несподівано. Та хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.

Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.

По запиту на оскарження, який Ви подали, як тільки до банку надійдуть результати розгляду, Вам одразу ж буде направлено смс-повідомлення

З повагою та турботою,
@RaifHelp
kovalevaIV 21 февраля 2023, 22:38
Сьогодні близько 16 години з моєї картки було несанкціоноване списання коштів шахраями. Платіж був проведений у євро, з картки звісно був списаний еквівалент цієї суми. Як так сталося, що картки взагалі не захищені від подібних транзакцій? Сума не маленька, чому в мене не запросили підтвердження транзакції? Лише прийшло повідомлення про списання вже постфактум. Користуюсь картками різних банків більше 20 років, проте в такій ситуації вперше. Заявку в банку прийняли, чекаю на вирішення цієї проблеми!!! Виходить що банк не надійний і не потрібно зберігати свої кошти на рахунках в цьому банку???
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 февраля 2023, 10:53
Доброго дня! Перш за все дякуємо за очікування.
Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством, запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань.
Переказати кошти з рахунку або сплатити карткою 3-я особа може при умові, якшо надано дані по картці чи до входу в додаток.
Ми хотіли б розібратись та спробувати допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) та яким саме чином Ви звертались до Банку (телефонним дзвінком, у чаті або у відділенні?)

З повагою та турботою,
@RaifHelp
25531818 21 февраля 2023, 19:33
Розрахувався на заправці WOG через додаток у телефоні за пальне. Через два дні випадково помітив нестачу грошей на рахунку. Із виписки побачив, що через день після розрахунку банк списав у мене кошти за заправку, але таку ж суму залишив заблокованою. На гарячій лінії Райфу оператор сказала, що це «такі налаштування WOG». Мовляв, кошти розблокуються і мені повернуться протягом восьми діб. Чому якісь налаштування дозволяють списувати витрачені кошти і залишати таку саму суму заблокованою більше ніж на тиждень, в Райфі пояснити не змогли.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 февраля 2023, 20:13
Доброго дня!

Дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручностей. Але хочемо зауважити, що механіка роботи міжнародних платіжних систем наступна: сервіс, за допомогою якого Ви проводите операцію по картці, спочатку надсилає до банку запит на блокування коштів на картці (операція у стані «В обробці»), а потім — запит на списання. Максимальний термін очікування банком запиту на списання для операцій розрахунку за товар чи послугу — до 8 днів, та якщо на 9 день з моменту здійснення операції підтвердження від сервісу не надійде, або якщо протягом цього терміну сервіс до банку направить запит на скасування — операція зникне з виписки, а кошти за операцію розблокуються і будуть доступними для користування.

Якщо по повторній операції не відбудеться розблокування, та обидва списання будуть повністю оброблені — Ви можете написати до чату системи Райф Онлайн, або зателефонувати до банку для подання запиту на оскарження повторної операції.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Антон Бец 20 февраля 2023, 18:03
Отделение по адресу: Киев, ул. Антоновича, 37/13
Поповнення готівки та зняття валюти — все дуже чітко та зручно.
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 февраля 2023, 18:05
Доброго дня!

Щиро вдячні Вам за позитивний відгук про досвід співпраці з нашим банком!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
responsible 16 февраля 2023, 14:31
Отделение по адресу: Черкассы, бул. Шевченко, 246
2 січня 2023 р. у відділенні Райффайзен Банку закрив 3 карткові рахунки, одник із яких — кредитний. Заборгованості перед банком не мав та не маю, що усно підтвердила менеджер та наголосила, що процес триватиме максимум 10 робочих днів. Через декілька тижнів в Українському Бюро Кредитних Історій (УБКІ) виявив, що кредит від Райффайзену активний й попрохав УБКІ виправити помилку, на що мені вказали, що інформація вірна й банк повинен надіслати оновлення. На моє прохання оператору вирішити проблему, банк відреагував лишень раз — 28 січня 2023 р., — дзвінком від відповідального менеджера, який пообіцяв все владнати й повідомити результат впродовж 3 — 5 днів. Опісля цього банк про мене забув.
Під час моїх дзвінків із запитами та скаргою оператори банку перепрошують, фіксують звернення, обіцяють дзвінок менеджера й просять чекати.
Сьогодні 16 лютого 2023 р.:
— минуло 1.5 місяці від мого закриття рахунків;
— кредитний рахунок банком не закритий;
— минуло 20 днів, як я чекаю обіцяного дзвінка від банку;
— інформація банком в Українське Бюро Кредитних Історій не надіслана;
— зворотній зв’язок у будь-якій формі відсутній — банк ігнорує мої запити та скаргу.

Дуже прикро, що Райффайзен Банк не турбується про свою репутацію. Чи можливо я помиляюсь й тут трапилася на системна, а помилка персоналу, на яку банк відреагує?

Існує прислів'я: «Обіцяного три роки чекають, а на четвертий відмовляють».
Сподіваюсь, що це прислів'я не про мій випадок й проблема буде вирішена цивілізовано та полюбовно.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 февраля 2023, 14:34
Доброго дня!
Нам щиро прикро, що у Вас виникла така ситуація. Ми хотіли б розібратись у цьому та вирішити питання.
Просимо, будь ласка, уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону). Будемо дуже вдячні.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 февраля 2023, 15:01
Доброго дня.

Щойно отримали від менеджера інформацію щодо того, що запит з Вашого питання успішно вирішено. Дякуємо Вам за звернення!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
krv77 16 февраля 2023, 4:58
Користуюсь кредитною карткою «100 днів».
Оплата у магазинах. З кредитної картки готівку не знімав, в інтернеті не платив, спірних транзакцій із поверненням не було.
01.12.22 вивів картку в +38 грн, перерахувавши заборгованість у грейсперіоді. Перераховував просто заокруглену суму, тому й +38 вийшло.
Тоді ж, 01.12 зробив покупку на 128 грн. Подальші покупки робив у період з 02.12 та пізніше.
У додатку в інформації по карті написано підказку: Заплатіть суму заборгованості до 13.03, щоб залишатися у пільговому періоді.
Оплата обов’язкового платежу налаштована автоматично з іншої картки і працює добре.
Але! Заходжу сьогодні у додаток і бачу:
Усього використано Стільки-то
У пільговому періоді Стільки-то
Поза пільговим періодом 90,50 грн
Тобто, мабуть, вийшла така історія, що витрати в день погашення минулого грейсперіоду потрапили в нього ж, і не мали 100 днів.
38 — 128 = -90
Я, довіряючи додатку, не поповнював карту. Ну, крім автоматичного обов’язкового платежу.
А в додатку чітко написано — грейсперіод до 13.03
Висновок: Не довіряйте програмі, там недостовірна інформація. Рахуйте самі вашу заборгованість.
Ну, а я, швидше за все, піду платити відсотки, які нараховані на заборгованість через вихід із грейсперіоду. І, звичайно, на всю суму за три місяці, а не на нещасні 90 грн.
Ви програмісту-розробнику повідомлень у додатку премію випишіть із моїх відсотків.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 февраля 2023, 9:06
Доброго дня!
Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми постійно працюємо над покращенням надання сервісу та Банк робить все можливе, для того, щоб наші клієнти були задоволені.
Ви дуже відповідальний та фінансово підкований користувач, який слідкує за своїм рахунком, і це вражає.
Хочемо звернути увагу, що при поповненні карти та закритті попереднього пільгового періоду, необхідно дочекатися коли сума поповнення опрацюється та відобразиться по виписці, зазвичай це займає до 2-х днів. Після чого, потрібно проводити вже новий платіж, для відкриття нового пільгового періоду.
Дуже хочемо розглянути Вашу ситуацію індивідуально та допомогти у вирішенні питання, будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення (з вказанням ідентифікаційного коду). Будемо вдячні.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝