×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
лихварська контора
Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Хочемо зауважити, що всі списарння коштів з рахунків здійснюються згідно умов тарифу, з якими Ви можете ознайомитись на нашому офіційному сайті за посиланням: https://raiffeisen.ua/storage/files/tariff-250423.pdf
Стосовно подання документів на розблокування рахунку — усі запити розглядаються в порядку черги. Відповідний відділ робить все можливе, щоб запити розглядались в максимально швидкі терміни, та у випадку великого навантаження дійсно може бути затримка.
Хочемо розібратись в ситуації та допомогти. Просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
Будемо очікувати на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Навязали страховку,впарили карту за обслуживание которой надо платить
Дуже прикро, що не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Ми завжди готові вирішувати питання у індивідуальному форматі та за Вашим бажанням могли б змінити тариф обслуговування на «Райфкартка» — без утримання абонплати.
Хочемо розібратись в ситуації та допомогти. Просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
Очікуватимемо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Банк блокує кошти без причин
Наразі банк взяв за моду блокувати кошти під ширмою протидії відмивання коштів… надаєш всі підтвердження, банк морозиться…
Обходьте стороною цей банк, якщо хочете мати кошти при собі, а не заблоковані на роки…
Дуже прикро, що Ви залишились негативного враження про нас. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів (також роз'яснення) про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи (роз'яснення) не надано вчасно — рахунок блокується.
Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Aliexpress шахрайство, списання всієї суми на рахунку
*зняла гроші, щоб знов не попасти на цей гачок
Нам щиро шкода, що Ви зіткнулись з шахрайством та це вплинуло на враження про нас. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ви правильно зробили, що одразу звернулись до банку з інформацією про це списання та зафіксували запит на оскарження. Та хочемо зауважити, що по таким запитам рішення залежить не тільки від банку, а й від сервісу, де проводилась операція, і саме даним сервісом приймається рішення як щодо термінів, так і щодо суми оскарження.
Наразі запит з Вашого питання знаходиться в роботі у менеджера, та ми зі свого боку передали інформацію щодо Вашого повторного звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (7)
Огидне обслуговування за процедурою chargeback. Невирішення спору з вини банку.
Спірна транзакція 455991
Замовлення, проплачене з рахунку Райфайзен банку та замовлене на майданчику Аліекспрес приїхало до мого міста Дніпро, але загубилося (вкрали — це часта ситуація) на шляху до поштового відділення. Аліекспрес мені відмовив у суперечці не розбираючись у ситуації, мотивуючи тим, що замовлення нібито приїхало і можна його отримати. Наприкінці січня я звернувся до служби підтримки банку для відкриття chargeback, на що отримав відповідь, що це неможливо. Мені вже доводилося стикатися з подібною ситуацією, я знаю свої права і, на жаль, довелося доводити банку, що ця процедура можлива і я маю на неї право.
Нарешті 24 січня банком було ініційовано початок процесу повернення грошей. Я подав усі документи, в тому числі головний документ-доказ — офіційний лист з УКРПОШТИ, який має номер, дату та печатку. У документі чітко сказано, що у відділення товар не приїхав і його місцезнаходження невідоме, отже отримати відправлення я не маю можливості.
Далі у квітні на електронну пошту мені надійшла відповідь, що у поверненні грошей мені відмовлено, тому що «послуга виконана в повному обсязі і продавець відмовив у поверненні»!!!
Я знову звернувся до служби підтримки для роз’яснення ситуації, де мені пообіцяли, що зі мною зв’яжеться відповідальна особа. Через тиждень і мої численні дзвінки відповідальна особа таки зв’язалася зі мною. Діалог з нею дався мені дуже складно. Відповідальна особа заявила: «Які претензії до банку, звертайтеся за компенсацією до Укрпошти». Так мені знову довелося доводити свої права та розповідати про закон про міжнародну поштову конвенцію, згідно з якою це має право робити лише відправник. Співробітники мають ознаки явної некомпетентності та незнання елементарних речей.
В підсумку ми таки знову ініціювали процес повернення грошей. Я попросив звернути особливу увагу на беззаперечний доказ — лист із Укрпошти. Мені пообіцяли, що як буде відповідь, мені повторно надішлють її на електронну пошту або повідомленням. Але ніякої відповіді я так і не отримав.
17 травня я вирішив перевірити статус моєї справи та зателефонував на гарячу лінію банку. Там повідомили, що мені знову відмовили у поверненні грошей. Я вимагав повідомити причину. Того ж дня мені повторно надіслали листа відписку як минулого разу, але цього разу доклали скріншот причини — відповідь банку еквайрінгу.
І, УВАГА, ВІДПОВІДЬ!
Acquirer’s Pre-Arb Response Information
Response:
Decline
Why are you not accepting liability?
The issuing bank has failed to provide a sufficient description of the goods/services being disputed by the cardholder. This is a fatal error according to Visa, as such we cannot accept this case.
А ЦЕ ПЕРЕКЛАД:
Информация об ответе эквайера перед арбитражем
Ответ:
Отклонить
Почему вы не принимаете на себя ответственность?
Банк-эмитент не предоставил достаточного описания товаров/услуг, оспариваемых держателем карты. Согласно Visa, это фатальная ошибка, поэтому мы не можем принять этот случай.
Тобто виходить, що я втрачаю свої гроші саме через банк емітент — Райфайзен банк, який не спромігся адекватно і правильно передати докази і пояснити ситуацію.
І ось зараз знову чекаю дзвінок відповідальної особи для пояснення цієї ситуації. Скільки я його чекатиму — це риторичне питання. Кажуть — у порядку черги. Видно дуже велика черга у цьому банку на вирішення спірних ситуацій.
В наявності — неналежне та неякісне надання послуги. Банк абсолютно не клієнтоорієнтований, не бажає виконувати свої обов’язки, дуже складно вести з Райфайзеном справи. Банк явно не цінує своїх клієнтів.
Дякуємо Вам за відвертий відгук! Запит на оскарження проведеної операції може бути розглянуто профільним підрозділом згідно правил та термінів платіжної системи та за результатом Банк готовий надати лист-пояснення щодо сформованого рішення.
Нам дуже прикро, що Ви опинились у такій ситуації та ми пропонуємо розглянути її повторно у індивідуальному порядку.
За результатом ми зв'яжемось із Вами додатково. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Банк не віддає депозит
Дякуємо за відвертий зворотній зв'язок! Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід обслуговування. Проте, Банк діє згідно чинного законодавства та рахунок може бути обмежено профільним підрозділом за обгрунтованої причини.
Для отримання інформації щодо можливості розблокування рахунку та переліку документів, які необхідно надати Банку Ви можете звернутись до Інформаційного центру за номером:0-800-500-500 або створити запит у Чаті додатку «Райф Онлайн».
Нам було б прикро завершити співпрацю, проте ми із повагою ставимось до будь-якого Вашого рішення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (15)
Через спонсорування війни Львівська облрада відмовилась від послуг Raiffeisen Bank
https://zaxid.net/news/.
Можливо потрібно всім клієнтам взяти приклад зі Львова і припинити співпрацю з банком спонсором війни?
Хочемо зауважити, що рішення НАЗК жодним чином не стосується українського Райффайзен Банку як окремої юридичної особи і не позначається на діяльності банку.
Райффайзен Банк Україна є окремою юридичною особою і проводить діяльність виключно на території України. Банк припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське та білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (6)
не можу увійти в додаток
Будемо раді Вам допомогти у цьому питанні. Якщо мова йде про реєстрацію у Райффайзен Онлайн, дійсно, має бути зазначено в системі Ваш фінансовий український номер. Якщо він відсутній, напишіть нам, будь ласка, у приватні повідомлення з вказанням ідентифікаційного коду та контактного номеру, для аналізу звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Не возможно связаться с банком из другой страны
И вот спустя год мне приходит письмо об наложении ареста на мои счета в другом банке, по причине Райфазен, в приличной сумме.
И главное что связаться с банком нет никакой возможности из-за границы, чтобы закрыть счет. Нужно только звонить и платить снова деньги за звонок. Через скайп или e-mail они помочь ничем не могут, т.к. нет индентификации личности. СМС о событиях в банке мне приходят, но на мои сообщения никто не отвечает.
Я не понимала как мне закрыть счет, если не в Украине.
Пришлось платить деньги, что разблокировать свои счета в Приват Банке. А вина моя заключается в том, что я не пользовалась их картой.
В общем не рекомендую пользоваться услугами этого банка, по причне того, что вам никто не сможет ничего об’яснить.
Хочемо зауважити, що 06.05.2023 в силу вступили дії Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих особливостей організації примусового виконання судових рішень і рішень інших органів під час дії воєнного стану» — тобто, зараз на всі рахунки накладається арешт без можливості користування коштами. Згідно Закону України зняття коштів з арештованого рахунка можливе в максимальній сумі — 13 400 грн. за 1 календарний місяць (розмір 2-х мінімальних зарплат), за умови, якщо Виконавець (Виконавча Служба) надійше до Банку постанову «Про визначення поточного рахунку клієнта", де буде вказано номер рахунка, з якого Ви зможе зняти кошти. Виконавець (Виконавча служба) опрацьовує такі запити протягом — 2 х робочих днів з моменту Вашого звернення та відправляє до Банку Укрпоштою.
Відповідно, якщо арешт накладено з боку виконавчої служби — для можливості користування коштами по рахунку Вам потрібно звернутись саме до виконавця, який цей арешт наклав.
Також, хочемо проаналізувати консультації, надані Вам, а тому, просимо Вас написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону та номер, з якого Ви звертались до банку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Обслуживание не соответствует договору
Обслуживание не соответствует договору.
В приложении к договору, который называется «Тарифи на ведення та обслуговування поточних рахунків фізичних осіб» указано что:
Неактивним вважається поточний рахунок, по якому протягом 6 та більше місяців не проводились наступні операції: зарахування коштів, зняття
готівки, безготівкова оплата товарів та послуг, безготівкове перерахування коштів. Комісія списується у передостанню суботу місяця. По поточних
рахунках в іноземній валюті комісія списується у валюті рахунку для подальшого продажу на ВРУ та зарахування на рахунок доходів банку в національній
валюті. Якщо залишок по рахунку менше Тарифу комісія встановлюється в розмірі залишку на даному поточному рахунку
Источник: https://raiffeisen.ua/storage/files/potochn-z-27042023.pdf
У меня была снята комиссия за обслуживание неактивного счета не через 6 месяцев как написано в договоре, а через 5. Хотя исходя из договора, где написано что в течении 6 и больше месяцев снимается комиссия за обслуживание неактивного счета, ожидалось снятие через 6 месяцев.
Обратилась в банк. И там мне написали следующее — «З 6 місяця рахунок вже не активний. Тому списались кошти на 6 місяць». (Переписка с оператором сохранена, могу предоставить)
Как по мне, ответ оператора банка не соответсвует тому что написано в договоре, где указано что «протягом 6 та більше місяців» а не на 6ой месяц.
Очень интересно услышать мнение представителя банка.
Спасибо!
В першу чергу, хочемо принести вибачення за тривалість надання відповіді. Ми дякуємо за Ваш коментар та цікаву ситуацію.
Дійсно, згідно тарифів Банку, присутня комісія за неактивний рахунок.
Неактивним вважається картковий рахунок, по якому протягом 6 та більше місяців та більше, не проводились наступні операції: зарахування коштів, зняття готівки, безготівкова оплата товарів та послуг, безготівкове перерахування коштів.
Якщо залишок по рахунку менше 30 грн. комісія встановлюється в
розмірі залишку на даному картковому рахунку.
Інформація, щодо діючих тарифів зазначена на сайті Райфу за посиланням: https://raiffeisen.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya
Для детальної перевірки звернення, ми беремо ситуацію під контроль для аналізу та додатково з Вами зв'яжемось. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Не могу добиться от поддержки во что мне встанет платеж из Payoneer на UAH карту банка.
Очень нужно какое то официальное разъяснение на сайте банка о тарифах банка включая тарифы банка-корреспондента на работу с Payoneer. Почему Приват может написать, а Райф нет?
З діючими тарифами Ви можете ознайомитись за посиланням:
https://raiffeisen.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya
Також, хочемо проаналізувати консультації, надані Вам, а тому, просимо Вас написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону та яким саме чином Ви звертались до банку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (7)
Никак не обновят данные
Перш за все, дякуємо Вам за відвертий зворотній зв'язок. Дійсно, Банк дбіє про безпеку та може запросити додаткову інформацію, щодо мети використання рахунку. Нам дуже прикро, що ситуація завдала Вам незручностей та ми хотіли б її проаналізувати.
Тому, просимо Вас написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (8)
Працівники банку вводять в оману з кредитними рахунками
На початку березня відкривала картку для заробітної плати. Працівниця у віділенні оформлюючи картку сказал що паралельно вони відкривають кредитний рахунок, від чого я стала відмовлятись, але за її словами — у мене не було вибору, це умова банку. Я в свою чергу все одно відмовлялась. За кілька днів я зателефонувала на гарячу лінію банку дізнатись чи це правда, та оператов сказав мені що ні, кредитний рахунок не вдкривають без згоди клаєнта. Я лишила скаргу на гарячій лінії, але зі мною ніхто не зв’язався й досі.
Маю данні по працівниці котра відкривала мені рахунок, готова надати для вирішення справи.
Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження. Нам щиро прикро, що склалась така ситуація за Вашим візитом у відділення. Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід обслуговування та ми обов'язково проведемо аналіз ситуації та приймемо міри для врегулювання.
Будемо вдячні надати нам уточнення в яке саме відділення Райфу Ви звертались?
Дякуємо, що залишились небайдужим та надали нам фідбек, адже подібні запити допомагають нам удосконалюватися та не допускати подібних ситуацій надалі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (8)
Блокування рахунку без пояснень
20 квітня 2023 року бло заблоковано рахунок мого чоловіка
В додатку банку висвітлює інформацію, що до 19.08.2021 р (не зрозуміло чому рік вказано 2021???) І при спробах пройти переідентифікацію, на останньому кроці, коли для підтвердження потрібно ввести код, постійно вибиває начебто якісь тимчасові технічні проблеми. І вони не тимчасові, бо спроби пройти переідентифікацію на протязі більше двох тижнів, закінчуються тим самим.
Чоловік звернувся у відділення банку, робітник банку також не має змоги завершити переідентифікацію і звертається по службовій лінії за допомогою, так і не вирішивши питання переідентифікації, робить запит вґі пропонує чекати на відповідь. Через день чоловік знову завітав до відділення, працівник банку запропонувала закрити рахунок і переказати кошти до іншого банку. На питання «чому заблоковано рахунок» ніхто відповіді дати не може.
Заяву на закриття рахунку оформлено у відділенні. Кошти повинні перерахувати на інший банк на протязі 12 днів, це зі слів працівника банку. Вже термін 12 днів вийшов, але тиша, ні грошей ні відповіді не має.
Просимо надати відповідь стосовно даної незрозумілої ситуації.
В першу чергу хочемо подякувати за тривале очікування та нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід обслуговування та дякуємо Вам за відвертий відгук, адже це надає можливість працювати над покращенням надання сервісу.
Хочемо зауважити, що блокування карток банк не здійснює безпідставно.
Відповідно до вимог чинного законодавства, ми не маємо права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (актуалізацію) не проведено своєчасно. У разі закінчення терміну проходження переідентифікації або необхідністю надати документи, актуалізація у Райффайзен Онлайн буде технічно неможливою, відповідно в такому випадку буде відображатися технічна помилка при спробі це зробити самостійно. За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним. Після надання клієнтом до банку актуальної інформації в повному обсязі, достатньому для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.
Ми хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити: Ваш ідентифікаційний код, або номер телефону, до якого прив'язано його рахунок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Слабая защита клиентов от мошенников
Вчера произошли списания с карты без моего участия.
На телефон пришло подтверждение с паролем на оплату. Я в этот момент находилась дома, а телефон и карта была при мне.
Когда я заметила сообщение, я начала звонить в банк, но не дозвонилась. Потом написала в чат банка, но мне ответили не сразу. И пока я блокировала карту, произошло 2 списания. Как мошенникам удалось обойти защиту банка с смс подтверждением пароля для меня остается вопросом. Сумма списания была внушительная.
На мой вопрос о вероятности возврата моих средств, ответ был вероятность возврата 50/50.
Хочу обратить внимание руководства и сотрудников банка на мою проблему и на низкую защиту своих клиентов от мошенников. А также на колл-центр, в экстренные моменты не хочется долго ждать ответа, хочется мгновенной помощи от сотрудников банка.
Надежная защита собственных средств очень важна для каждого клиента, не только для меня.
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та що Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні. У разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію.
Щодо чату системи Райф Онлайн — він працює за графіком 07:00-00:00, та якщо Ви написали в позаробочий час, або в момент наявності черги — то для з'єднання з оператором доведеться почекати.
Також хочемо зауважити, що термін розгляду запитів на оскарження та рішення по цим запитам залежить не тільки від банку, а й від платіжної системи, якою і приймається рішення щодо розгляду можливості повернення коштів.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання, та хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити Ваш: ідентифікаційний код та номер заявки на оскарження операції.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (10)
Очень хороший банк
Минусы:
в отделениях иногда очередь в кассу, пенсионеры и т. п.
менеджеры иногда «тупят» — видел, что человеку проверили не ту операцию что просил в кассе
в приложении, нет возможности перевести со многих счетов для выплат на один счет для выплат. можно перевести только на пополениние депозита
можно пополнить даже депозит который нельзя пополнять
Плюсы:
попасть на свое время в кассу, можно. иногда с небольшим опозданием — правда очередь не довольна
выдача валютного депозита, выдается под заказ и выдается новыми купюрами.
В Привате выдают заказ, купюрами которые в других банках только на инкассо (хотя на глаз и с виду нормальные, не каждый носит с собой ультрафиолетовую машинку)
признают ошибки и исправляют — отменили транзакции, которыми пополнен депозит (по ошибке), который нельзя пополнять
Наразі, зняття готівки доступне за попереднім замовленням, щоб була можливість гарантувати зняття в зазначений день. Погоджуємось, що час дуже цінний для кожного та ми ні в якому разі не хотіли б витрачати Ваш — та якщо Вам призначена зустріч на визначений час, Ви можете повідомити про це менеджеру та касиру, і Вам видадуть кошти поза чергою.
На даний момент намагаємось забезпечувати всіма силами відділення готівкою, щоб клієнти мали доступ знімати кошти з рахунків, є інкасація/повітряні тривоги, які можуть вплинути на час зустрічі.
Стосовно рахунків «для виплат» — наразі дійсно, можливість переказу між ними відсутня, проте переказ коштів з цих рахунків, як варіант, можливий на валютну картку, або накопичені на цих рахунках кошти можливо отримати у касі, в валюті (якщо наявний потрібний номінал), або в гривневому еквівалекнті.
У нашому банку працюють компетентні фахівці, і при виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Банк блокує рахунки не перевіривши доходи і зарплату.
Рахунки заблоковані, депозтити не повертають.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід обслуговування та дякуємо Вам за відвертий відгук, адже це надає можливість завзято працювати над покращенням надання сервісу.
Та хочемо зауважити, що блокування карток банк не здійснює безпідставно. Відповідно до вимог чинного законодавства, ми не маємо права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним. Після надання клієнтом до банку актуальної інформації в повному обсязі, достатньому для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.
Ми хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити: Ваш ідентифікаційний код, або номер телефону, до якого прив'язано його рахунок, та яким саме каналом Ви звертались до банку для подання документів для розблокування.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (10)
Блокування рахунку за перекази від дітей та чоловіка.
Відкрила рахунок Райфайзені в січні 2023р. Пригоди почались майже відразу. Замовити фізичну картку — 10 днів. Але і цей термін був перевершений, тому що, як відповідали в чаті «немає вашого замовлення». Тричі замовляла, декілька візитів у відділення — і вуаля — нарешті картка знайшлась. Паралельно із цим вирішили відкрити конвертаційний депозит: курс приємний, умови зняття «2 рази тиждень привозять валюту» — ок. Але без картки не поповниш — тому чоловік переказав гроші. Але справа не в депозиті.
Мали купляти земельну ділянку, але дата угоди невідома — продавець з іншого міста, перевірка документів тощо. Тому гроші тримали в Sense банку — хоч якісь відсотки на картку. В роковий день — 16.03.2023 — помічник нотаріуса повідомляє, що у них все готово і можна оплачувати угоду. Через зрозумілі обмеження Sense на перекази у інші банки, суму із нього переказуємо від чоловіка, доньки та сина. Докидаємо готівкою на картку, щодо переказу попередньо консультуємось із ведучим фахівцем в нашому відділені. Переказую у нотаріуса через додаток, все гаразд.
Через місяць, 18.04.2023, намагаюсь замовити гроші з депозиту: «а ви заблоковані із 07.04.2023». За що? Депозити, як на диво, не причому, але пролонгували всупереч угоді ще на 3 міс. Які пункти договору порушили — немає відповіді. Вимагають список документів і пояснення ВСІХ операцій. Добре, подали світоцства про народження, шлюби, квитанції цього та інших банків, майнові декларації подружжя та довідку ДРФО сина (ІТ ФОП в цьому ж банку). А у відповідь вже майже три тижня — копіпаст всього цього із «розуміємо складність ситуації».
У підсумку банк беззастережно користується моїми грошима, не реагує притомно на декілька разів поданий список кількадесят документів. І вимагає закрити рахунок із перерахуванням коштів в інший банк. В жодному банку, якими моя родина користується на протязі багатьох років, так зі мною не поводились. Заздалегідь узнавала і у відділені, і в чаті: можна до виконання крупних операцій надати вам підтверджуючі документи. Відповідь: «Якщо заблокують, тоді до вас звернеться фінмон». Закрити рахунок я не бажаю під тиском та викручуванням рук, а коли буду вважати за потрібне. До речі, 09.05.2023 закінчується другий і останній депозит в цьому банку, який теж пролонгується на догоду банку. Вважаю, що банк хоче позбутися якомога більшої кількості клієнтів. Навіщо?
Нам щиро прикро, що ми могли призвести Вас до негативних вражень та думок про Райф.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми завжди готові розглянути запит в індивідуальному порядку та максимально підтримати нашого клієнта. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях дані ідентифікаційного коду, для аналізу.
Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (30)
незаконне (шахрайське) списання кредитних коштів
Як стало відомо зі слів співробітника банку, з кредитної картки були списані кошти у розмірі 24 952 грн (безготівковий платіж www.ipay.ua p2p Kyiv) + 763,56 грн комісія за переказ з картки на картку. Мені не надходило жодних сповіщень смс сповіщень (ні на телефон ні в застосунку), стосовно проведення даної операції. Більш того, мені не надходило жодних смс підтверджень з системи 3Dsecure, як це було раніше при здійсненні мною якихось платежів з заробітної картки. Взагалі нічого, тобто банк провів операцію з переказу коштів (моїх кредитних коштів на картку іншої невідомої мені особи) без мого підтвердження. Про те, що в мене були списані кошти, я вперше дізналася від співробітниці банку. Вона, також, повідомила мені, що за останній час у них це вже не перший випадок, коли відбувається таке шахрайське списання коштів. Вона порадила мені звернутися у кіберполіцію і заявити про дану ситуацію. Через дві години після того, як я вийшла з банку мені надійшло смс з наступним текстом: Банк проаналізував Вашу спірну транзакцію #470458, повідомляємо, що на жаль немає підстав для повернення коштів. Будь-якої зацікавленості банку у вирішенні даної проблеми не було і немає. Не розумію, чому банк не відреагував на сумнівне списання кредитних коштів, а також не приклад жодних зусиль, для вирішення даної проблеми. В той же день, я звернулася у кіберполіцію та повідомила про ситуацію. Пройшло вже майже місяць — ніякої інформації немає, а комісія за «користування» кредитними коштами нараховується. Також, написала письмове звернення до НБУ в Управління захисту прав споживачів фінансових послуг.
Дякуємо за відгук. Ми детальніше ознайомимся з запитом та надамо відповідь згодом у коментарях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та що Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні. У разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання.
Так як, заявку на оскарження було створено при цьому, Ви отримали інформування, щодо відмови ми візьмемо запит повторно в роботу. Інформація передана менеджеру з питань клієнтського сервісу, який з Вами в подальшому зв’яжеться.
Також, дуже правильно, що Ви звернулись в правоохоронні органи, а ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Непонятно, как работает тариф BenefIT для ФОП
Рахунок BenefIT — це поточний рахунок, до якого не передбачено випуску карток, тобто — для користування коштами Вам потрібен буде окремий картковий рахунок: Бізнес Комфорт, Бізнес Еліт+, Business Direct або Бізнес Класик.
Ознайомитись з умовами тарифів для бізнес-клієнтів Ви можете на нашому сайті за посиланням: https://raiffeisen.ua/biznesu/schet/paketi-poslug а детальні тарифи розміщені за посиланням: https://raiffeisen.ua/documents/biznesu/tarifi-na-obslugovuvannya
Якщо у Вас виникають питання щодо умов обслуговування, Вам завжди готові допомогти оператори лінії підтримки для бізнес-клієнтів за номером 0 800 505 045 — по Україні, або (044) 590 24 98 — у Києві та з-за кордону
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)