×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Райффайзен Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.6 | 49.35 |
| USD | 41.9 | 42.28 |
| Все курсы банка | ||
У чат не написати, депозит не відкрити
Спочатку додаток викидає помилку. Добре, думаю, напишу в чат, але чат не працює. Дзвоню на гарячу лінію: спочатку робот обіцяє передзвонити протягом 3 хвилин, потім іде реклама, далі «розумний» робот просить описати суть питання. Якщо просто просиш оператора, то виклик скидають. Якщо все ж поясниш проблему, операторів немає, натискай зірочку (якщо не хочеш очікувати) і чекай на зворотний дзвінок.
Мені передзвонили. Пояснив дві проблеми:
1. не можу відкрити депозит;
2. чат не працює, у разі термінового питання допомоги немає.
Пообіцяли передати «в ІТ і всі можливі відділи».
Після розмови надійшла анкета про якість. Заповнив чесно: низька оцінка сервісу, до оператора (першого) претензій немає, питання до системи. Потім знову передзвонили і сказали, що «працюють над цим».
У понеділок новий дзвінок (на вихідних відпочивали, а ситуація сталась четвер/пʼятниця, тобто два-чотири дні я не міг ані відкрити депозит, ані написати в додаток). Дівчина Анастасія про проблему не знає. Починаємо по колу. Виявилось, приміток ніхто не залишив, записи розмов, здається, не ведуть. Результату нуль. І… знов «передаю в ІТ».
За цей час курс валют уже змінився (не в мою сторону). Депозит я так і не відкрив, хоча в понеділок додаток нарешті дозволив дійти до стадії перегляду договору. Є підозра, що причина у статусі ФОП. Анастасія пояснила, що я мав би повідомити про зміни у статусі, адже «ФОП не може відкривати депозит як фізична особа» чи щось таке. Вже не має бажання розбиратись шо, куди, чому.
Здавалося б, історія мала закінчитись. Але ні. У вівторок мені знов подзвонили, щоб переконатись, чи працює чат. Не працює. Взяли ще одну «паузу».
А тепер, як на іронію, знов не працює відкриття депозиту. Якщо минулого разу я хоча б доходив до стадії перегляду договору, то тепер навіть туди не доходить. Коло замкнулося. Чи може поки курс знижується, то вони блокують відкриття депозиту… (жарт).
Стільки грошей Райф вкладає в рекламу, що краще спочатку б вклали у додаток, його роботу, чати, комунікацію з клієнтом… не знаю, ще в що. Можливо, банк і вкладає, але я раджу людям точно бути більш уважними при виборі банку.
Резюме:
1. перед поповненням рахунку перевірте, чи зможете технічно відкрити депозит у додатку;
2. переконайтесь, що у разі проблеми вам реально відповість людина, а не лише робот;
3. врахуйте ризик зміни курсу за час очікування вирішення питання. У моєму випадку на момент спроби був один курс, а на понеділок, коли проблему типу вирішили, уже інший, при цьому гроші я вже поповнив на рахунок;
4. навіть якщо проблема нібито вирішена, не поспішайте радіти, бо є всі шанси, що за кілька днів усе «зламається» знов.
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам шкода, що процес відкриття депозиту та звернення за допомогою виявився для Вас таким складним. Розуміємо, наскільки важливо мати швидкий і зручний сервіс, особливо коли йдеться про фінансові рішення.
У разі будь-яких звернень або повідомлень про неполадки чи помилки в роботі застосунку, ми фіксуємо всі деталі, передаємо їх відповідним фахівцям для аналізу та робимо все можливе, щоб усунути їх у найкоротші терміни.
Хочемо провести детальний аналіз щодо відкриття депозиту та роботи чату в застосунку, тому Ваш запит зафіксовано та передано менеджеру для опрацювання.
Зробимо все можливе, щоб виправити ситуацію та забезпечити максимально комфортний сервіс для Вас.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Отримали підтвердження від менеджера, що з Вами зв’язалися, обговорили питання та надали пояснення. Цінуємо Ваш відгук — він допомагає нам ставати кращими.
Якщо знадобиться допомога в майбутньому, звертайтесь — завжди раді підтримати!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Заблокировали карту, назначили видеоконференцию для разблокировки и не включились в конференцию (
Нам дуже шкода, що трапилась така ситуація і вони створила для Вас незручності. Захист данних є одним із ключових пріоритетів для нас. Ми невпинно працюємо над цим та завжди гарантуємо нашим клієнтам повну безпеку. Якщо шахраї отримають дані Вашої картки, вони можуть використати їх для проведення платежів або оформлення кредитів. Тож, якщо було розголошено персональні дані, ми реагуємо миттєво й вживаємо всіх необхідних заходів, щоб вберегти фінансові заощадження наших клієнтів.
Обов’язково проаналізуємо ситуацію та посприяємо вирішенню. Зафіксували Ваше звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв’яжеться з Вами особисто. Просимо очікувати на дзвінок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Лучший банк в округе
Дякуємо Вам за такий чудовий відгук. Надзвичайно приємно чути, що Ви високо оцінюєте професіоналізм наших спеціалістів, а також клієнтоорієнтований підхід. Постійно працюємо над тим, щоб процес обслуговування був комфортним і без затримок, адже Ваш час і довіра для нас у пріоритеті.
Ми й надалі будемо вдосконалювати наші сервіси та підтримку, щоб виправдовувати Ваші очікування і залишатися надійним партнером.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Кредитний ліміт
Ми раді, що Ви розглядаєте можливість отримання кредиту в Райфі. Доступність кредитної пропозиції залежить від багатьох факторів, серед яких дохід, стабільність надходжень, кредитна історія та багато іншого. Зміни в цих аспектах можуть вплинути на можливість отримання кредиту.
Як тільки для Вас з'явиться пропозиція, ми вас одразу повідомимо. Також Ви можете переглядати актуальні пропозиції в застосунку «MyRaif» у розділі «Кредити».
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Не можливо відкрити рахунок онлайн
Нам шкода, що у Вас виникли складнощі з відкриттям рахунку. Помилки можуть виникати з різних причин, серед яких — складнощі в роботі державних реєстрів, помилки з боку «Дія» або з боку Райфу та багато іншого.
Ми хотіли б детальніше проаналізувати ситуацію, для цього просимо написати нам в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код та номер телефону, за яким Ви здійснювали реєстрацію).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
онлайн невідкриття рахунку та некваліфікована техпідтримка
З 01.12.2025 наше підприємство переходе на ваш «зарплатний проект».
Працівникам, що працюють віддалено, було рекомендовано відкрити рахунки онлайн за допомогою мобільного додатку райфа.
Але, під час реєстрації 03.11.2025 додаток некоректно передав або зберіг мої дані, через що з’являється повідомлення на кшталт «рахунок відкрити можна тільки особисто в відділенні банку» — що неможливо для мене апріорі (поїздка з дитиною під постійні обстріли лише через проблеми вашої системи — зовсім не привід для самогубства та трати грошей).
Я зверталася з запитаннями в техпідтримку банку 2 рази.
Першого разу оператор відповіла, що переключить мене на фахівця… але так нічого й не сталося… ніхто не відповів, тиша…
Другий раз оператор наполегливо рекомендувала їхати до відділення. Той факт, що я знаходжусь за кордоном, що в мене в планах немає самогубства, що місто постійно обстрілюють — її не турбував. Гарантувати безпеку та оплатити проїзд вона також звісно не погодилася) Розуміння, що не мені той банк треба, а банку — новий клієнт — не наступило.
Незрозуміло взагалі, чому через вину банка (додаток працює некоректно (такі ж проблеми були й у кількох моїх колег, але техпідтримка сама їм телефонувала та вирішувала це питання без поїздок у відділення)), потенційний клієнт не лише не чує вибачень та немає швидкого вирішення запиту, а ще повинен нестися і відділення з-за кордону, та стояти під обстрілами…
змініть операторам скріпти спілкування, бо наражання на небезпеку — то якось не те, що вам треба. так?
Перш за все, дякуємо за очікування відповіді.
Шкода, що на початку нашої взаємодії виникли труднощі, добре розуміємо, як важливо, щоб перший досвід з Райфом був приємним і комфортним.
Дійсно, під час відкриття рахунку через застосунок «MyRaif» іноді може виникнути технічна помилка, тоді завершити процес можливо у відділенні. Усвідомлюємо, що сьогодні дистанційне обслуговування — це не лише зручно, а й безпечно. Саме тому відкриті до діалогу та готові шукати індивідуальні рішення для кожного клієнта.
Розуміємо, що дана ситуація могла вплинути на Ваші плани і настрій та хотіли б виправити це, тому передали запит в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який візьме запит під свій контроль та буде надалі з Вами комунікувати.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Райффайзен — це *** неуків
Оформлення фізичного пластику Фішка зайняло декілька діб
Про валютні депозити на 200к щомісяця знає одна з п’яти!)))
Застосунок — чат як тупив п’ять років так і продовжує нині.
Застосунок — надає алгоритм відкриття кредитного ліміту скористатися яким за три роки так і не вдалося)))
Щомісяця надаю довідки про походження коштів, котрі в недоБанку — увага — ніколи не надходять)))
Походження коштів — депозити ЦЬОГО ж таки нещасного Авалю, бо це — не австрійський Райф. Це зберкасса срср.
І так — зі свіжого — у відділенні і в єдиній касі до сих пір вірять в обмеження 400к на квартал — а депозити відкривають 200к кожного місяця)))
Отака логіка і отака реальна картина за СІМ років.
Без змін.
Бо стабільні.
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк та сервіс. Цінуємо кожного клієнта і завжди відкриті до зворотного зв’язку.
Всі співробітники банку кваліфіковані фахівці, які постійно працюють над розвитком своїх професійних навичок, щоб надавати якісну та оперативну підтримку. Ми приділяємо особливу увагу навчанню, щоб кожен клієнт отримував компетентну допомогу незалежно від питання.
Щодо мобільного застосунку, то ми працюємо над його вдосконаленням, щоб зробити користування максимально зручним, швидким і безпечним.
Маємо на меті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу.
Очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Не раджу аваль для малого бізнесу!
Блокують рахунки без попередження
Ваш менеджер хамські і по-битлоному викаже, що мають право нічого вам не казати.
На фін моніторинг — вас вивернуть як на допитах ще й принизять
Раптово на касі дізнаєтесь, що ваша картка заблокована, тому що неділю тому ви зробили покупку ліцензійного «офісу» в інтернеті (знов без попередження)
Ліміти по кредиту вам теж будуть змінювати без жодних попереджень.
Відчуєте себе спонсором тероризму, зброї масового ураження і відмивачем державних коштів, хоча жодним чином дотичним до того не будете.
Якщо вам подобається приниження і не стабільність — це ваш банк!
P. s. враження що малий бізнес для цього банку не потрібний взагалі!
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Шкода, що у Вас склалося негативне враження від співпраці з Райфом.
Хочемо запевнити, що блокування рахунків здійснюється виключно з обґрунтованих причин. Діємо відповідно до чинного законодавства та внутрішніх регламентів, щоб гарантувати безпеку коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування приймається після ретельного аналізу, щоб уникнути необґрунтованих дій.
Ми прагнемо розібратися у ситуації та надати допомогу, тому просимо надіслати у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код та контактний номер телефону.
Чекаємо на зворотний зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Наші спеціалісти працюють над цим
Дійсно, 1 листопада в застосунку проводились планові технічні роботи, про які ми заздалегідь повідомили клієнтів у сервісі та на сайті: https://raiffeisen.ua/news/u-raiffeisen-business-online-proydut-planovi-tehnichni-roboti-2276.
Наразі, через технічні неполадки, доступ до сервісу тимчасово обмежено.
Орієнтовний час відновлення — до 11:00. Наші фахівці активно працюють над усуненням проблеми, щоб якнайшвидше повернути стабільну роботу сервісу.
Перепрошуємо за незручності та дякуємо за розуміння!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
отримання кредитного ліміту
Нам приємно, що Ви розглядаєте можливість кредитування в Райфі. Наявність кредитної пропозиції залежить від безлічі об'єктивних обставин, серед яких: дохід, стабільність надходжень, кредитна історія. Зміни цих факторів здатні істотно вплинути на доступність кредитних пропозицій.
Як тільки з'явиться для Вас пропозиція — ми про це одразу проінформуємо. Також Ви можете переглядати актуальні пропозиції в застосунку «MyRaif» — у розділі «Кредити».
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Розірвання ділових відносин
Повна дискредитація банку
Нам дуже шкода, що у Вас залишилось саме таке враження від співпраці з Райфом. Цінуємо наших клієнтів та прагнемо, щоб кожен отримував якісний сервіс та залишався задоволеним обслуговуванням в нашому банку.
Хочемо Вас запевнити, що блокування рахунків завжди відбувається на основі обґрунтованих обставин. Ми суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур, щоб гарантувати безпеку і захист коштів наших клієнтів. Кожне рішення про блокування рахунку приймається після ретельного аналізу та перевірки, щоб уникнути необґрунтованих дій.
Маємо бажання проаналізувати ситуацію та допомогти Вам з її вирішенням, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код та контактний номер телефону.
Очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Жахливий банк
Кошти заморожені більше 2 місяців. Відповідальність відсутня, усі терміни розмиті, звязок відсутній. Повне свавілля! Не повага до клієнтів. Категорично не рекомендую банк. У разі блокування раджу відразу звертатись до юриста.
Нам дуже шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Інформування про причину блокування надходить на електронну пошту, яка вказана у застосунку, іноді лист може потрапити до папки «Спам», тому важливо перевірити і там.
Також Ви завжди можете звернутись до чату нашого застосунку «MyRaif», де оператори повідомлять Вам причину блокування та зможуть надати можливі варіанти вирішення питання.
Хочемо також додати, що банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми прагнемо проаналізувати ситуацію та допомогти Вам у її вирішенні. Просимо написати нам в особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону). Чекаємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Служба підтримки відсутня
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З 25.11.2025 буде внесено зміни в Правила банківського облуговування. Інформування про це було розпочато 27.10.2025. Коротко про зміни:
1. Зміни по дебетних картках:
1.1 Для тарифної моделі «Пакет Послуг для приватних клієнтів, карткові рахунки яких відкрито у USD або EUR» подовжено акційну пропозицію:
— розмір комісії за одержання готівки у мережі банкоматів Банку — без комісії.
Термін дії акційної пропозиції: до 31.12.2025 року.
2. Зміни по кредитних картках:
2.1 Скасовано плату за обслуговування рахунку для кредитних карток, що обслуговуються на умовах тарифних моделей «Кредитна картка Fishback», «Кредитна картка Fishka», «Кредитна картка Прозора», «Кредитна картка Прозора Голд», «Кредитна картка Elite».
Посилання на Правила обслуговування: https://raiffeisen.ua/storage/files/rules-25112025.pdf
Розуміємо бажання швидко з'єднатися з оператором для вирішення питання. Однак Райф активно впроваджує технології штучного інтелекту, і наш бот створений для оперативного реагування на поширені запити, щоб Ви не витрачали час на очікування. Рея — це не просто чат-бот, а справжній помічник, який робить все можливе, щоб кожен клієнт отримав необхідну підтримку та увагу. А ми зі свого боку постійно її розвиваємо та працюємо над вдосконаленням.
Хочемо надати більш детальні пояснення. Просимо очікувати на дзвінок від нашого менеджера з клієнтского сервісу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Разблокування картки
Розуміємо, що блокування рахунку може викликати занепокоєння, тому хочемо запевнити, що такі рішення ніколи не приймаються безпідставно. Ми суворо дотримуємося чинного законодавства та внутрішніх процедур, які спрямовані на гарантування безпеки наших клієнтів і захист їхніх коштів.
Кожен випадок блокування рахунку проходить ретельну перевірку та аналіз, щоб виключити можливість помилки або необґрунтованих дій.
Маємо на меті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
В Авалі якщо ти ФОП не можливо відкрити кредитну карту з кредитним лімітом
Цінуємо довіру, яку Ви виявляєте до нашого Банку вже понад 20 років.
Розуміємо Ваше розчарування щодо недоступності кредитної картки, і нам прикро, що наразі не змогли запропонувати бажаний продукт. Райф постійно переглядає умови та розширює кредитні пропозиції для різних категорій клієнтів. Пропозиції щодо кредитування формуються індивідуально для кожного клієнта, з урахуванням різних факторів. Важливу роль відіграє рівень та регулярність надходжень на рахунок, кредитна історія, а також активність у користуванні продуктами банку. Крім того, враховуються й інші внутрішні критерії, які допомагають оцінити можливість надання кредитного продукту. Зміни у будь-якому з цих напрямів можуть впливати на доступність кредитних пропозицій у майбутньому.
Ми щиро сподіваємось, що найближчим часом зможемо запропонувати рішення, яке відповідатиме Вашим потребам.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Банк видає шахрайські кредити на імя своїх клієнтів.
Менеджери по типу Сюсани питання моє за місяць часу невивчили. Відповіді не надали.
Оцінки роботи в місті Стрий Львівської області п. Ольги до тепер немає. Незаблокувала всі рахунки та незапропонувала змінити пароль у застосунку мій райф. Не рекомендую нікому!!! Питання моє не вирішене. Шахрайський кредит на моє імя оформили 17.09.2025. зараз 14.10.2025.
Нам щиро прикро, що Ви зіткнулися з ситуацією шахрайства.
Безпека коштів наших клієнтів — один із найвищих пріоритетів Райфу, і ми завжди прагнемо забезпечити найвищу якість обслуговування.
Хоча банк постійно впроваджує сучасні засоби захисту, важливо пам’ятати, що безпека картки також залежить від її власника. Якщо шахраї отримують доступ до даних картки (номер, термін дії, CVV-код, коди підтвердження), вони можуть використати їх для несанкціонованих операцій або оформлення кредитів. Тому ми наполегливо рекомендуємо ніколи не передавати ці дані третім особам, навіть якщо звернення виглядає переконливо.
Усі звернення щодо шахрайства негайно фіксуються та передаються до профільного підрозділу, який першочергово їх опрацьовує. У разі виявлення порушень ми застосовуємо відповідні обмеження для захисту клієнта.
Додатково хочемо зазначити, що Ваш запит наразі знаходиться на контролі менеджера з клієнтського сервісу, як тільки буде якась інформація — з Вами зконтактують, тому просимо очікувати, сподіваємось на Ваше розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Обман при відкритті рахунку
Шкода, що у Вас склалося таке враження щодо співпраці з Райфом.
На даний момент оформлення кредиту чи кредитної картки можливе лише для клієнтів Банку, які мають індивідуальну пропозицію. Її формування залежить від низки факторів, зокрема рівня доходу, стабільності надходжень, кредитної історії та інших параметрів. Зміни у цих показниках можуть суттєво впливати на доступність кредитних продуктів.
Щоб перевірити наявність персональної пропозиції, радимо скористатися застосунком «MyRaif» — у розділі «Кредити» Ви зможете побачити актуальні варіанти саме для Вас.
Сподіваємось, що найближчим часом для Вас буде сформована вигідна пропозиція, і Ви зможете скористатися нашою кредитною карткою.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Помилкове нарахування відсотків без пояснень
1. По-перше, не було жодного повідомлення від банку, що пільговий період закінчився 2 тижні тому. Будь-який інший банк ОБОВ’ЯЗКОВО надсилає повідомлення, і не одне, і навіть телефонують. Тому я вважаю, що це зроблено спеціально для викачування коштів — посеред місяця, як правило, ніхто з клієнтів ці борги не перевіряє.
2. Я відразу звернувся до відділення банку з проханням пояснити алгоритм нарахування відсотків. Сума явно була втричі більша за розрахункову. Двоє співробітників банку з трьома калькуляторами не змогли пояснити походження цих відсотків, і створили заявку «наверх» на «доопрацювання» запиту.
3. Наступним квестом було спілкування в телеграм. Спочатку мені розказували щось загальними фразами про нарахування за повний період, без уточнення алгоритмів і сум. А потім скинули криву фотографію монітора із зображенням моїх нарахувань російською (!) мовою, де було намальовано нарахування невідомо звідки спочатку суми 828,68 грн 19.08.25, а потім нарахування щодня невеликих сум.
На моє питання, звідки взялось 828,68 — повний ігнор.
4. Наступними були спроби додзвонитись до банку через гарячу лінію. Скажу зразу — це неможливо. Ваш ШІ будь-які питання вважає неважливими, і ти витрачаєш купу часу на спроби, абсолютно без результату. Вдалось додзвонитись в кредитний відділ, але вони теж ігнорують запитання, і нікуди не перемикають для отримання відповіді.
5. Був лише один дзвінок з банку зі спробами прояснити ситуацію з нарахуванням. Співробітник банку сказав, що первинне нарахування 828,68 — це нарахування системи. І пояснити, як саме нараховано, він не може, але система не помиляється. Ви серйозно? НІХТО з вас не може перевірити нарахування в системі, але вона не помиляється? Це як?
6. Сьогодні пройшло більше місяця після звернення в банк. Відповіді досі немає. Гаряча лінія — тупий бот, у відділенні ігнор, в телеграмі теж.
Висновок. Нарахування відсотків в Райффайзен — повністю шахрайська схема. Інакше вони б змогли пояснити і алгоритм, і кожну нараховану суму. І попереджали б про закінчення пільгового періоду, як це роблять всі інші банки.
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам щиро прикро, що у Вас склалось негативне враження від співпраці з Райфом.
Хочемо зауважити, що для уникнення нарахування відсотків, важливо дотримуватися двох умов: сплачувати обов’язкові мінімальні платежі під час пільгового періоду та погасити всю заборгованість протягом 100 днів з моменту першої операції в цьому періоді.
Щодо роботи бота, то усвідомлюємо Ваше бажання одразу з'єднатися з оператором для вирішення питання. Проте Райф рухається в сторону використання ШІ і Рея призначена для швидкого реагування на поширені запити, щоб Ви не витрачали час на очікування.
Рея не сприймає довгі запити (більше 15 слів), тому рекомендуємо формулювати запит більш стисло або звертатися в чат підтримки «MyRaif». Для зв’язку з оператором на головній сторінці у правому верхньому кутку натисніть на «Навушники». Оператори готові допомогти Вам щодня з 7:00 до 00:00.
Ми розуміємо, що дана ситуація могла вплинути на враження про Банк та хотіли б виправити це, тому передали запит в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере запит під свій контроль та буде надалі з Вами комунікувати.
Просимо очікувати на дзвінок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (6)
Банк блокує перекази
Ми розуміємо, як важливо для кожного мати безперебійну роботу, тому нам дуже шкода, що дана ситуація вплинула на Вашу діяльність.
Додаткова інформація щодо платежів може бути необхідною для дотримання вимог безпеки та законодавства.
Маємо на меті розібратись детальніше в ситуації, тому будемо вдячні, якщо Ви напишете в особисті повідомлення цієї сторінки свої дані (контактний номер телефону та ЄДРПОУ).
@RaifHelp
Комментарии (2)
Банк райффайзен заблокував рахунок
Перш за все вдячні за очікування.
Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки без вагомої причини. Райф — великий європейський Банк, який дотримується всіх законів і вимог НБУ, як і всі інші банки в Україні. Наша мета — безпека коштів клієнтів, тому ми уважно перевіряємо кожну операцію.Сподіваємося на Ваше розуміння важливості перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання відповідних документів.
Маємо на меті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу. Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)