×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Альянс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.6 | 49.25 |
| USD | 41.9 | 42.15 |
| Все курсы банка | ||
ЗАБЛОКУВАЛИ КАРТКУ
Я відкрила картку 23.07.2025 користувалась так як і всіма іншими своїми картками покупки в інтернеті, розрахунок в продуктових магазинах та магазинах одягу, поповнення мобільного рахунку, купівля квитків на потяг та інше. Все буде добре до поки я не закинула туди 47748грн!!!
8300грн я встигла перевести на свою іншу картку, а решту мені просто так взяли й заблокували 04.09.2025р без будь яких пояснень!!! Я почала звонити на гарячу лінію там постійно всі оператори зайняті, таке враження наче там працює всього одна людина. Почала писати їм в телеграм там теж ніхто відразу не відповідає. Відповідь дали через півдня очікувань в телеграм «ваше питання передане фахівцям» і на цьому все! Я написала що хочу розірвати договір з банком в односторонньому порядку за ініціативою клієнта! Вони мені скинули заяву на закриття рахунку яку я заповнила і скинула їм на імейл, тому що через телеграм вони нічого не можуть зробити я в шоці!!! На моє питання коли моя заява буде розглянута відповідь мене просто шокувала протягом 30 календарних днів!!! Ні в одному банку такого не має! Завжди відразу реагують і рахунок закривається в той же день коли ти просиш, а тут орудують якісь шахраї судячи з останніх відгуків вони морозять кошти на два місяці без пояснення!!!
Я вимагаю негайно розглянути мою заяву на закриття рахунків в вашому банку!!!
Сьогодні також надіслала листа до НБУ щоб вони перевірили правомірність таких дій з боку цього банку! Ще раз повторюю ні в одному з банків України такого не має як тут! Це просто жах!
Ми перевірили інформацію за вашою заявкою й бачимо, що питання вже вирішене. Кошти були перераховані, будь ласка, перевірте надходження на ваш рахунок в іншому банку.
Дякуємо і бажаємо вам всього найкращого! 🤝
Комментарии (5)
БЛОКУВАННЯ КАРТИ БЕЗ ПРЕЧИНИ
Без жодних пояснень заблокували мою карту і вже більше місяця тримають мої гроші. Спочатку обіцяли «перевірку до місяця», а тепер просто ігнорують. Гроші повернути не хочуть, відповіді нуль. Раджу всім обходити цю контору десятою дорогою.
Ваше питання успішно вирішено: перевірку завершено, і картку розблоковано. Співробітники банку проінформували вас про це.
Такі перевірки проводяться відповідно до вимог законодавства і є обовʼязковими для банків. Ми вдячні вам за терпіння і перепрошуємо за очікування.
Сподіваємось, ваша думка про нас зміниться на краще 😊
Комментарии (2)
Альянс Банк — пастка для клієнтів
А далі почав висувати абсурдні вимоги: надати пояснення по кожній транзакції за весь період. Тобто сотні/тисячі (!) операцій. Жоден інший банк такого не вимагає, але «Альянс» чомусь вважає, що може ʼтероризуватиʼ клієнтів.
Я пропонував їм особисто підʼїхати у відділення і надати всі документи, все показати — їм байдуже. Відповіді шаблонні, зверхні, часто взагалі не відповідають. У месенджерах можуть більше доби відповідати, підтримка — жах. Їм легше заморозити гроші на два місяці (а може й більше) й «розглядати», ніж нормально перевірити те, що можна зробити за кілька хвилин.
Моя бухгалтер каже, що так деякі банки «користуються коштами клієнтів, поки ті заблоковані». Не знаю, чи це правда, але виглядає саме так.
Висновок простий: зручність додатку нічого не варта, коли банк поводиться як рейдер. Для мене це був найгірший досвід у фінансовій сфері. Якщо цінуєте свої гроші й нерви — тримайтесь подалі від Альянс Банку.
Ми перевірили дані по вашій заявці: питання успішно вирішено, а блокування по вашим рахункам знято – ви можете продовжувати ними користуватися.
Такі перевірки проводяться відповідно до вимог законодавства і є обовʼязковими для банків. Нам шкода, що у вас склалося таке враження про нас. Сподіваємося, воно зміниться на краще, адже ми дбаємо про безпеку коштів наших клієнтів та виконуємо всі нормативні вимоги.
Ми вдячні вам за терпіння і перепрошуємо за незручності. В разі виникнення будь-яких питань, звертайтесь до нашої служби підтримки в Telegram (@Alliancebank_Bot), вона доступна 24/7.
Написать комментарий
Яскравий приклад непрофесійності
Декілька місяців тому повністю закрила кредит, але вони примудрилися нарахувати мені неіснуючий борг. Ок, сплатитла 170 грн, сподівалася, що вони за них хоч вітаміни для розвитку роздадуть своїм недолугим операторам, вочевидь, ні.
Маючи оформлену заяву про закриття рахунку і повністю закриту уредитну картку, про що свідчить купа надісланих їм скрінів, вони відмовляються закривати мій рахнунок, пояснюючи це тим, що у мене там висить борг у 1.34 грн (уявляєте «машстаби» «банку?»). Спілкувался з ними протягом тижня телефоном, поштою та у телеграмі, відповідь лише одна, як у папужки «фахівці займаються вашою заявкою».
Питаю про терміни обробки заявок, які повинні бути прописані і повідомлятися клінєтам, оператори напружюуться і дають дебільні вдіповіді «я не знаю», «у нас їх не має», «керівництво заборонило нам їх озвучувати».
Нам шкода, що у вас склалося таке враження про банк. Кожна заявка має встановлений регламент розгляду, і ми дотримуємося цих стандартів для забезпечення якісного виконання роботи.
Впевнені, що ви це чудово розумієте, і бажаємо вам всього найкращого 💙
Комментарии (4)
Практично 2 місяці блокування рахунку
Навмисне затримування коштів. Жах.
Ми перевірили дані за вашою заявкою: перевірку завершено, вашу картку розблоковано, коштами можна користуватися в повному обсязі.
Такі перевірки проводяться з міркувань безпеки та відповідно до вимог законодавства, вони є обовʼязковими для банків.
Ми раді, що питання вирішено і дякуємо за ваше терпіння. Сподіваємося, що ви зміните свою думку про нас на краще.
Написать комментарий
Прострочений платіж та зняті відсотки з заборгованості якої не було
Написать комментарий
Телефоную у підтримку, пишу у ТГ бот банку — підтримка не відповідає, операторів нема
Комментарии (3)
Две недели покупаю 4 евро
. Приложение зависло на покупке и уже две недели!!! идёт обработка операции покупки. Поддержка неадекватная. Объясняю дуракам программистам надо отменить зависшую транзакцию и все вернуть. Каждый день дурацкие ответы все в работе делаем все возможное итд. Банк и поддержка неадекватные. Дозвонится невозможно. Все операторы заняты. Хотя скорее всего работает один несчастный оператор на поддержке.
Перепрошуємо за незручності — справді мала місце нетипова технічна проблема. Ми вже все виправили: кошти вам повернулися, ситуацію успішно вирішено.
Щодо дзвінків у підтримку: буває так, що лінія перевантажена. Але ви завжди можете написати нам у Telegram (@Alliancebank_Bot), і вам оперативно дадуть відповідь і допоможуть з будь-яким питанням.
Дякуємо за терпіння і ще раз приносимо вибачення за незручності. Сподіваємося, ви зміните свою думку про нас на краще!
Комментарии (6)
Блокування картки
Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження про наш банк.
Запевняємо, що ми ніколи не блокуємо картки без поважних причин. Рішення щодо блокування рахунку може бути прийняте відповідно до вимог фінансового моніторингу та чинного законодавства України.
Ваш запит в роботі, і ми обов’язково надамо чітку відповідь щодо подальших кроків, щойно отримаємо інформацію від відповідального підрозділу.
Ми розуміємо ваші емоції та робимо все можливе, щоб повернутися до вас із відповіддю найближчим часом.
Комментарии (3)
Колл центр!
Далее, без причині отказівает в оплате, все ограничения по платежам на катре отсутствуют. При лимите 50000, отказівает в платеже 12000.
Ми дуже хочемо вам допомогти, але у відгуку немає ваших даних або контактної інформації.
Будь ласка, напишіть до нашої служби підтримки в Telegram (@Alliancebank_Bot). Підтримка працює 24/7, і наші спеціалісти обов’язково нададуть вам оперативну відповідь.
Ми зробимо все можливе для вирішення проблеми і щиро сподіваємося, що ви зміните свою думку про нас на краще.
Написать комментарий
Мінусовий баланс.
Шкода, що у вас склалося негативне враження. За вашим зверненням у чаті підтримки було відкрито заявку, проведено перевірку, і наші фахівці проінформували вас про результати розгляду. І ми з радістю зробимо це ще раз.
03.06 вам було двічі зараховано переказ. Одна з цих операцій була неуспішною, і кошти було повернуто назад, але з помилкою — тому певний час вони залишались доступними. Ви ними скористались до моменту, коли система автоматично виконала коригування, і ці кошти були списані.
У результаті цього виник технічний овердрафт у розмірі 49,06 грн.
Усі деталі вам було надано в чаті підтримки за вашою заявкою. Після роз’яснень ви самостійно завершили діалог і закрили звернення.
Ми завжди відкриті до діалогу й готові допомогти, якщо у вас залишилися додаткові питання. Ви можете написати нам у будь-який момент у зручному для вас каналі комунікації.
Написать комментарий
Блокировка средств без объяснения причины
Ми дуже хочемо вам допомогти, але у відгуку немає ваших контактних даних.
Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки в Telegram — @Alliancebank_Bot. Підтримка працює 24/7, і наші спеціалісти обов’язково нададуть вам оперативну відповідь.
Давайте перевіримо всі деталі, щоб ми могли надати вам коректну інформацію по даній ситуації. Ми зробимо все, щоб вам допомогти, якщо проблема все ще актуальна.
Дякуємо і сподіваємося, що ви зміните свою думку про нас на краще.
Комментарии (1)
Лише погані враження…
Звернувся у відділення по вул.І.Франка,66 в 13:45 — зачинено.
Жодних інформативних табличок стосовно обідньої перерви і т.п. на вх.дверях не було.
На гарячій лінії теж не вдалось дізнатись причину зачиненого відділення, оскільки «всі оператори зайняті».
о 14:00 відділення таки відчинили, пояснивши що працює лише один касир, тому є потреба зачиняти на «обід» все відділення. Це як мінімум не логічно.
Звернувся я в даний «банк» закрити карту, але не зміг цього зробити, оскільки у них відсутня можливість ідентифікації через Дію. Нонсенс, 2025 рік надворі!!!
Коли уточнив чи можна зробити це дистанційно — повідомили, що така можливість відсутня. Хоча як згодом вияснилось — можливо.
Реальна назва даного «банку» не Альянс, а АБСУРД.
Клієнтоорієнтованість відсутня від слова ВЗАГАЛІ.
Не рекомендую категорично!
Написать комментарий
Это пожалуй худший банк.Нет , это подобие , мимкрия настоящего банка
Комментарии (1)
Вже 4й день мій рахунок заблоковано.
Ми перевірили статус за вашим запитом — ваше питання активно вирішується, і в найближчі дні цього тижня ви отримаєте лист із інструкціями щодо подальших дій та зможете перевести свої кошти.
Блокування відбулося в межах процедури фінансового моніторингу, яку зобов’язаний проводити кожен банк відповідно до законодавства України. Це необхідна практика, що покликана захищати як клієнтів, так і сам банк від шахрайства, відмивання коштів та інших ризиків.
Якщо у вас виникнуть додаткові питання — наша підтримка працює 24/7, і ви завжди можете звернутися до нас за уточненням та допомогою. А електронний лист від банку надійде найближчим часом.
Комментарии (2)
Більше не підтримюють
Написать комментарий
Минус
Пополнил.
Открыл депозит. Стал минус.
Написал в банк, сказали разберуться, но так и пропали, постоянно медленно отвечают и потом просто закрыт диалог.
Написать комментарий
Відсутність зв"яку зі службою підтримки
На жаль, у цьому відгуку немає ваших контактних даних, тому ми не можемо перевірити ваші звернення.
Підтримка банку працює постійно — напишіть, будь ласка, у чат у Telegram (@Alliancebank_Bot). Він доступний 24/7, і наші спеціалісти обов’язково вам допоможуть.
Будемо раді відповісти на будь-які ваші питання та щиро сподіваємося, що ви зміните свою думку про нас на краще 😊
Написать комментарий
Самий найгірший банк в обслуговуванні в країні
Ми дуже хочемо вам допомогти, але, на жаль, у цьому відгуку немає ваших контактних даних, щоб наш спеціаліст міг з вами звʼязатися і детально розглянути ваше питання.
Підтримка банку працює постійно — ви завжди можете звернутися до нас через чат у Telegram (@Alliancebank_Bot), він доступний 24/7, і вам обовʼязково нададуть відповідь.
Напишіть нам, будь ласка, — ми все перевіримо за вашим запитом та допоможемо розібратися з вашим питанням.
Сподіваємось, ви зміните думку про нас на краще 😊
Написать комментарий
Шахрайство в придложенії банку!
Дуже хочемо вам допомогти, але, на жаль, не можемо вас ідентифікувати. Ми не бачимо дзвінків із номера, зазначеного у вашому нікнеймі, а також цей номер не зареєстрований у нашій системі.
Будь ласка, напишіть нам у Telegram @Alliancebank_Bot зі свого фінансового номера — з нього ми зможемо вас ідентифікувати та надати підтримку. Наш чат-бот працює цілодобово, і наші фахівці обовʼязково допоможуть розв’язати ваше питання.
Комментарии (1)