×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Альянс Банке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.2 | 49.8 |
| USD | 41.9 | 42.25 |
| Все курсы банка | ||
Обслуговування
У разі виникнення подальших питань, ви завжди можете звертатися до нашої служби підтримки в Telegram (@Alliancebank_Bot). Вона працює 24/7, і ми будемо раді допомогти.
Написать комментарий
Не зарахувало кошти з банкомату
-репутація
Написать комментарий
Пытаются открыть кредит
Хочемо вас заспокоїти — для клієнтів до 21 року банк не встановлює кредитні ліміти. Це означає, що ви можете користуватися виключно власними коштами, без доступу до кредитних коштів чи позик.
Під час відкриття картки «Стартова», яка є кредитною за типом, запит на встановлення кредитного ліміту надсилається автоматично. Після цього вам надходить повідомлення про те, що кредитний ліміт не встановлено.
Ми бачимо, що ви вже зверталися до нашої служби підтримки — оператор надав роз’яснення щодо цього процесу.
Тому користуйтеся карткою із задоволенням і без жодних хвилювань 💙
Комментарии (2)
Відсутність підтримки
Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження про банк, щиро перепрошуємо за очікування. У більшості випадків спеціалісти з підтримки реагують максимально оперативно, але в період підвищеного навантаження час очікування може збільшуватися. Ми активно працюємо над посиленням служби підтримки та зменшенням часу очікування.
Ми перевірили інформацію за вашим запитом — в той же день, 3 жовтня, оператори банку повернулися до вас зі зворотнім зв’язком, але, на жаль, ви не були на зв’язку.
Якщо ваше питання ще актуальне, будемо раді допомогти. Ви завжди можете звернутися до нашого чату підтримки в Telegram (@Alliancebank_Bot), який працює цілодобово.
Комментарии (1)
Запит кредитної історії з метою видання кредиту
Дублюю заяву
Кому:
АТ «Банк Альянс»
Від:
Середович Олександр Тарасович
Заява
01.10.2025 р. я отримав повідомлення в застосунку «Дія» та в Українському бюро кредитних історій про те, що від імені АТ «Банк Альянс» були здійснені два запити до моєї кредитної історії з метою оформлення кредиту.
Я підтверджую, що жодних заявок на отримання кредиту в АТ «Банк Альянс» не подавав та не надавав згоду на обробку моєї кредитної історії з цією метою.
У зв’язку з цим прошу:
Надати офіційне пояснення, на якій підставі здійснювалися запити.
Зафіксувати у внутрішніх системах, що я не звертався по кредит 01.10.2025.
Забезпечити недопущення оформлення кредитних зобов’язань від мого імені без моєї особистої присутності та письмової згоди.
У разі виявлення факту шахрайських дій залишаю за собою право звернутися до правоохоронних органів.
Дата: 1.10.2025, підпис: Середович Олександр Тарасович
Хочемо вас заспокоїти — для клієнтів до 21 року банк не встановлює кредитні ліміти. Це означає, що ви можете користуватися виключно власними коштами, без доступу до кредитних коштів чи позик.
Під час відкриття картки «Стартова», яка є кредитною за типом, запит на встановлення кредитного ліміту надсилається автоматично. Після цього вам надходить повідомлення про те, що кредитний ліміт не встановлено.
Тому користуйтеся карткою із задоволенням і без жодних хвилювань 💙
А якщо у вас виникатимуть додаткові питання, ви завжди можете звернутися до нашої служби підтримки в Telegram (@Alliancebank_Bot), вона працює 24/7.
Комментарии (4)
***
Комментарии (1)
Заблокували карту без пояснення причини та утримують кошти незаконно
Шановні відвідувачі МІНФІН, Я Вам не раджу користуватись банком АЛЬЯНС, та раджу закривати рахунки в даному банку. В даного банку немає клієнтоорієнтованості.
Прошу допомогти вирішити проблему і вжити міри!
Ми перевірили інформацію за вашим запитом – станом на зараз перевірка все ще триває.
Запевняємо вас, що картки та рахунки не блокуються без поважних причин. Рішення щодо блокування приймається відповідно до вимог фінансового моніторингу та чинного законодавства України.
У разі необхідності вам буде надіслано запит на надання додаткової інформації для належної перевірки. Після цього буде ухвалене фінальне рішення.
Термін розгляду може становити до 60 днів. Просимо вас очікувати та сподіваємося, що питання вирішиться якнайшвидше.
Комментарии (3)
Заблокували мої особисті кошти без пояснення причин
При першому зверненні мені повідомили що це якась планова перевірка та через 30 днів рахунки розблокуються.
При другому зверненні повідомили що терміни розблокування невідомі
При кожному наступному зверненні інформація була абсолютно різною — то планова перевірка, то якась скарга (незрозуміло на що та від кого), то фінмоніторинг, то ще щось. То 30 днів буде перевірка — то 60. Інформація (точніше дезінформація) явно вигадана, встановити причини блокування та спланувати подальші дії так і не вдалось.
Співробітники техпідтримки нагадують ботів — жодних прямих конкретних відповідей на запитання, постійна дезінформація, шаблонні відповіді не по темі, одностороннє завершення діалогу при невирішеній проблемі. Суцільний жах!
Пройшло вже набагато більше заявлених 30 днів — картки досі заблоковано, жодної причини блокування не озвучено, кошти заморожені. Більш гіршої якості послуг уявити складно, схоже на відверте «віджимання» особистих коштів під будь-яким надуманим предлогом
На вашу електронну пошту банк надіслав лист із проханням надати письмове обґрунтування щодо зарахувань і списань, здійснених за вашими рахунками. Будь ласка, надайте відповідь найближчим часом. Отримавши від вас інформацію, ми оперативно повідомимо про подальші дії.
Сподіваємось на швидке вирішення питання та чекаємо на відповідь від вас.
Комментарии (3)
ЗАБЛОКУВАЛИ КАРТКУ
Я відкрила картку 23.07.2025 користувалась так як і всіма іншими своїми картками покупки в інтернеті, розрахунок в продуктових магазинах та магазинах одягу, поповнення мобільного рахунку, купівля квитків на потяг та інше. Все буде добре до поки я не закинула туди 47748грн!!!
8300грн я встигла перевести на свою іншу картку, а решту мені просто так взяли й заблокували 04.09.2025р без будь яких пояснень!!! Я почала звонити на гарячу лінію там постійно всі оператори зайняті, таке враження наче там працює всього одна людина. Почала писати їм в телеграм там теж ніхто відразу не відповідає. Відповідь дали через півдня очікувань в телеграм «ваше питання передане фахівцям» і на цьому все! Я написала що хочу розірвати договір з банком в односторонньому порядку за ініціативою клієнта! Вони мені скинули заяву на закриття рахунку яку я заповнила і скинула їм на імейл, тому що через телеграм вони нічого не можуть зробити я в шоці!!! На моє питання коли моя заява буде розглянута відповідь мене просто шокувала протягом 30 календарних днів!!! Ні в одному банку такого не має! Завжди відразу реагують і рахунок закривається в той же день коли ти просиш, а тут орудують якісь шахраї судячи з останніх відгуків вони морозять кошти на два місяці без пояснення!!!
Я вимагаю негайно розглянути мою заяву на закриття рахунків в вашому банку!!!
Сьогодні також надіслала листа до НБУ щоб вони перевірили правомірність таких дій з боку цього банку! Ще раз повторюю ні в одному з банків України такого не має як тут! Це просто жах!
Ми перевірили інформацію за вашою заявкою й бачимо, що питання вже вирішене. Кошти були перераховані, будь ласка, перевірте надходження на ваш рахунок в іншому банку.
Дякуємо і бажаємо вам всього найкращого! 🤝
Комментарии (5)
БЛОКУВАННЯ КАРТИ БЕЗ ПРЕЧИНИ
Без жодних пояснень заблокували мою карту і вже більше місяця тримають мої гроші. Спочатку обіцяли «перевірку до місяця», а тепер просто ігнорують. Гроші повернути не хочуть, відповіді нуль. Раджу всім обходити цю контору десятою дорогою.
Ваше питання успішно вирішено: перевірку завершено, і картку розблоковано. Співробітники банку проінформували вас про це.
Такі перевірки проводяться відповідно до вимог законодавства і є обовʼязковими для банків. Ми вдячні вам за терпіння і перепрошуємо за очікування.
Сподіваємось, ваша думка про нас зміниться на краще 😊
Комментарии (2)
Альянс Банк — пастка для клієнтів
А далі почав висувати абсурдні вимоги: надати пояснення по кожній транзакції за весь період. Тобто сотні/тисячі (!) операцій. Жоден інший банк такого не вимагає, але «Альянс» чомусь вважає, що може ʼтероризуватиʼ клієнтів.
Я пропонував їм особисто підʼїхати у відділення і надати всі документи, все показати — їм байдуже. Відповіді шаблонні, зверхні, часто взагалі не відповідають. У месенджерах можуть більше доби відповідати, підтримка — жах. Їм легше заморозити гроші на два місяці (а може й більше) й «розглядати», ніж нормально перевірити те, що можна зробити за кілька хвилин.
Моя бухгалтер каже, що так деякі банки «користуються коштами клієнтів, поки ті заблоковані». Не знаю, чи це правда, але виглядає саме так.
Висновок простий: зручність додатку нічого не варта, коли банк поводиться як рейдер. Для мене це був найгірший досвід у фінансовій сфері. Якщо цінуєте свої гроші й нерви — тримайтесь подалі від Альянс Банку.
Ми перевірили дані по вашій заявці: питання успішно вирішено, а блокування по вашим рахункам знято – ви можете продовжувати ними користуватися.
Такі перевірки проводяться відповідно до вимог законодавства і є обовʼязковими для банків. Нам шкода, що у вас склалося таке враження про нас. Сподіваємося, воно зміниться на краще, адже ми дбаємо про безпеку коштів наших клієнтів та виконуємо всі нормативні вимоги.
Ми вдячні вам за терпіння і перепрошуємо за незручності. В разі виникнення будь-яких питань, звертайтесь до нашої служби підтримки в Telegram (@Alliancebank_Bot), вона доступна 24/7.
Написать комментарий
Яскравий приклад непрофесійності
Декілька місяців тому повністю закрила кредит, але вони примудрилися нарахувати мені неіснуючий борг. Ок, сплатитла 170 грн, сподівалася, що вони за них хоч вітаміни для розвитку роздадуть своїм недолугим операторам, вочевидь, ні.
Маючи оформлену заяву про закриття рахунку і повністю закриту уредитну картку, про що свідчить купа надісланих їм скрінів, вони відмовляються закривати мій рахнунок, пояснюючи це тим, що у мене там висить борг у 1.34 грн (уявляєте «машстаби» «банку?»). Спілкувался з ними протягом тижня телефоном, поштою та у телеграмі, відповідь лише одна, як у папужки «фахівці займаються вашою заявкою».
Питаю про терміни обробки заявок, які повинні бути прописані і повідомлятися клінєтам, оператори напружюуться і дають дебільні вдіповіді «я не знаю», «у нас їх не має», «керівництво заборонило нам їх озвучувати».
Нам шкода, що у вас склалося таке враження про банк. Кожна заявка має встановлений регламент розгляду, і ми дотримуємося цих стандартів для забезпечення якісного виконання роботи.
Впевнені, що ви це чудово розумієте, і бажаємо вам всього найкращого 💙
Комментарии (4)
Практично 2 місяці блокування рахунку
Навмисне затримування коштів. Жах.
Ми перевірили дані за вашою заявкою: перевірку завершено, вашу картку розблоковано, коштами можна користуватися в повному обсязі.
Такі перевірки проводяться з міркувань безпеки та відповідно до вимог законодавства, вони є обовʼязковими для банків.
Ми раді, що питання вирішено і дякуємо за ваше терпіння. Сподіваємося, що ви зміните свою думку про нас на краще.
Написать комментарий
Прострочений платіж та зняті відсотки з заборгованості якої не було
Написать комментарий
Телефоную у підтримку, пишу у ТГ бот банку — підтримка не відповідає, операторів нема
Комментарии (3)
Две недели покупаю 4 евро
. Приложение зависло на покупке и уже две недели!!! идёт обработка операции покупки. Поддержка неадекватная. Объясняю дуракам программистам надо отменить зависшую транзакцию и все вернуть. Каждый день дурацкие ответы все в работе делаем все возможное итд. Банк и поддержка неадекватные. Дозвонится невозможно. Все операторы заняты. Хотя скорее всего работает один несчастный оператор на поддержке.
Перепрошуємо за незручності — справді мала місце нетипова технічна проблема. Ми вже все виправили: кошти вам повернулися, ситуацію успішно вирішено.
Щодо дзвінків у підтримку: буває так, що лінія перевантажена. Але ви завжди можете написати нам у Telegram (@Alliancebank_Bot), і вам оперативно дадуть відповідь і допоможуть з будь-яким питанням.
Дякуємо за терпіння і ще раз приносимо вибачення за незручності. Сподіваємося, ви зміните свою думку про нас на краще!
Комментарии (6)
Блокування картки
Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження про наш банк.
Запевняємо, що ми ніколи не блокуємо картки без поважних причин. Рішення щодо блокування рахунку може бути прийняте відповідно до вимог фінансового моніторингу та чинного законодавства України.
Ваш запит в роботі, і ми обов’язково надамо чітку відповідь щодо подальших кроків, щойно отримаємо інформацію від відповідального підрозділу.
Ми розуміємо ваші емоції та робимо все можливе, щоб повернутися до вас із відповіддю найближчим часом.
Комментарии (3)
Колл центр!
Далее, без причині отказівает в оплате, все ограничения по платежам на катре отсутствуют. При лимите 50000, отказівает в платеже 12000.
Ми дуже хочемо вам допомогти, але у відгуку немає ваших даних або контактної інформації.
Будь ласка, напишіть до нашої служби підтримки в Telegram (@Alliancebank_Bot). Підтримка працює 24/7, і наші спеціалісти обов’язково нададуть вам оперативну відповідь.
Ми зробимо все можливе для вирішення проблеми і щиро сподіваємося, що ви зміните свою думку про нас на краще.
Написать комментарий
Мінусовий баланс.
Шкода, що у вас склалося негативне враження. За вашим зверненням у чаті підтримки було відкрито заявку, проведено перевірку, і наші фахівці проінформували вас про результати розгляду. І ми з радістю зробимо це ще раз.
03.06 вам було двічі зараховано переказ. Одна з цих операцій була неуспішною, і кошти було повернуто назад, але з помилкою — тому певний час вони залишались доступними. Ви ними скористались до моменту, коли система автоматично виконала коригування, і ці кошти були списані.
У результаті цього виник технічний овердрафт у розмірі 49,06 грн.
Усі деталі вам було надано в чаті підтримки за вашою заявкою. Після роз’яснень ви самостійно завершили діалог і закрили звернення.
Ми завжди відкриті до діалогу й готові допомогти, якщо у вас залишилися додаткові питання. Ви можете написати нам у будь-який момент у зручному для вас каналі комунікації.
Написать комментарий
Блокировка средств без объяснения причины
Ми дуже хочемо вам допомогти, але у відгуку немає ваших контактних даних.
Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки в Telegram — @Alliancebank_Bot. Підтримка працює 24/7, і наші спеціалісти обов’язково нададуть вам оперативну відповідь.
Давайте перевіримо всі деталі, щоб ми могли надати вам коректну інформацію по даній ситуації. Ми зробимо все, щоб вам допомогти, якщо проблема все ще актуальна.
Дякуємо і сподіваємося, що ви зміните свою думку про нас на краще.
Комментарии (1)