Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Аккордбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 47.05 | 47.6 |
PLN | 9.9 | 11.02 |
USD | 41.32 | 41.8 |
Все курсы банка |
Блокування онлайн банкінгу
Комментарии (2)
Знімають комісії за РКО всіх неактивних рахунків. Закрив та більше не буду НІКОЛИ КЛІЄНТОМ
З 1 січня почали знімати комісії з залишку коштів на рахунках, як не активних:
в доларах списують по 1 долару щомісячно
в гривні списують по 20 гривень щомісячно.
Отже мною було прийнято рішення, якщо банку не цікаві залишки на рахунках, і замість того щоб мені платити за них, вони вирішили на мені ще заробити щомісячно,
то я з таким банком більше ніколи НЕ БУДУ МАТИ СПРАВИ.
Мої кроки:
1. Залишки з рахунків ПЕРЕРАХУВАВ в інший банк;
2. Всі рахунки в гривні та валюті ЗАКРИВ.
Сподіваюся, що Аккордбанк задоволенний доходом який на мені заробив, а я задоволений, що ЗАБУДУ ЗА ЦЕЙ БАНК НАЗАВЖДИ.
Комментарии (1)
Обслуговування дистанційне на вищому рівні
Написать комментарий
Обмен валюты
Написать комментарий
Обслуговування
Написать комментарий
Обманюють на обміні валют
Касир знаходит нібито якісь ушкодження и занижують вартість, на вимогу клієнта повернути пошкоджену купюру — відмовляється, пояснюючи що вона вже здійснила транзакцію!
Написать комментарий
Самый худший банк
Ставки меняют в одностороннем порядке, комиссии и скрытые платежи всплывают из ниоткуда. Когда пытаешься разобраться, вся ответственность перекладывается на клиента, а добиться справедливости практически невозможно. На звонки и вопросы отвечают уклончиво, либо просто «кормят завтраками». Создается впечатление, что банк делает все, чтобы загнать клиента в долговую яму.
Если не хотите потерять деньги, нервы и доверие к финансовым организациям, обходите этот банк стороной!
Комментарии (1)
Кешбек
Написать комментарий
Інноваційна помийка
Також враховуйте те цо при оплаті в валюті з картки MasterCard — транзакція буде перераховуваться через доллар, а Visa через евро …
Ну дуже іноваційна помийка.
Офіційни запити вони взагалі проігнорували …
Написать комментарий
Дуже приємно і продуктивно
Написать комментарий
Відділення № 92, керуюча відділенням хамить клієнтам, непрофесійнйсть менеджерів по роботі з клієнтами
Завітавши до відділення. вияснилось, що я маю відкрити там спочатку рахунок бо інакше ніяк. Ну ок, трохи посперечавшись все-таки вирішив це зробити адже паспорт та код в мене були (в мене зразу запитали чи вони в наявності) та і пообіцяли що якось там той рахунок можна закрити автоматично без мого наступного візиту до відділення.
Менеджер зробив копію докуметів і почав оформляти. В цей час завідуюча відділеняям Петренко Олена Олександрівна, що сиділа поряд із цим самим менеджером почала мене «пресувати» питаннями на кшталт «чому я не хочу мати рахунок в такому чудовому банку як Акордбанк». При цьому, в робочий час вона чомусь знаходилась не на робочому місці а сиділа на клієнтськомі стільці поряд із менеджером і мною. При цьому вона дозволяла собі обговорювати мою особу із тим самим менеджером в досить вільній формі і все дійшло до того, що обізвала мене «неадекватним клієнтом». Все через те, що я не погоджувався стати клієнтом її пречудового банку. Нарешті в мене урвався терпець і я вирішив зняти цей цирк на відео, але тут обидві жіночки прикусили язики і всі розбіглись з поля бою окрім менеджера що оформляв рахунок.
Закінчилось все тим, що в мене попросили номер мого телефону, бо інакше, як виявилось, відкрити той самий рахунок неможливо. Звісно ж мене ніхто не запитав чи маю я телефон із собою, а якщо маю, то чи хочу лишати свій номер у системі банку. Звісно я відмовив, замовив зняття в Універсалі.
Ось така, друзі, історія. То ж моя порада, подумайте перш ніж мати справу із Акорд банком допоки його керівництво так легковажно ставиться до набору персоналу відділень.
Комментарии (8)
Розводять на обміні валют. Найжахливіший персонал особливо касирів
Комментарии (4)
Нельзя зарегистрироваться — нету прописки
Комментарии (1)
Дуже довго розглядають заяву
Комментарии (2)
Депозит из МОНО
Написать комментарий
Заблокували гроші на 6 місяців
Мені заблокували рахунок, я підозрюю, що мені скинули якісь крадені гроші. Наразі знаходжусь за кордоном і прийти у відділення неможливо
Зміною ніхто не зв‘язується, просто говорять чекати, в підтримці тільки кажуть очікувати пів року
Написать комментарий
Дискримінація за віком у цьому банку
Агов, Нацбанк, як там зі спостережніми функціями?
Комментарии (1)
ОТВРАТИТЕЛЬНЫЙ БАНК,
Написать комментарий
Найжахливіший банк в Україні
Друге — це звязок з оператором — в них настільки кончена та застаріла ІТ інфраструктура, що звязатися можна лише через вайбер чи телеграм. Навіть звичайного чату немає.
Третє — це сайт, він просто кончено лагаєт (тормозить). Іноді просто не завантажуються сторінки.
Четверте що стало крапкою і я закрив карту, це спроба отримати виписку по карті п отранзакціі. Ці невдахи присилають її тільки на ЕМЕЙЛ КАРЛ, і для того треба пройти три етапи верифікації, навіть якщо в тебе відкритий додаток. Бо в цьому паторочному банку у функціоналі як додатку так у власному кабінеті на сайті НЕМАЄ функціоналу для отримання виписки. Я бажаю щоб це банк закрився, бо з таким рівнем він не достойний на існування! Карту закрив, додаток видалив, дякую!
А ще одне — вайс перекази (за кордну) йдуть сутки, в пріваті це 20 хвилин)
Комментарии (2)
Это самый худший банк. с которыми я сталкивалась
Комментарии (2)