Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Аккордбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.02 | 49.48 |
| PLN | 10.56 | 11.68 |
| USD | 41.96 | 42.44 |
| Все курсы банка | ||
Не рекрмендую!!!
Написать комментарий
Введення клієнта в оману, надання хибної інформації, непрофесійність.
Комментарии (2)
Світлана Шамрай комплайенс мега некомпетентний працівник акордбанку
Пані Світлана — працівник що не може кваліфіковано проконсультувати, агресує через свої незнання та вчергове витрачає мій час
Нульові комунікаційні здібності, відстуність базових знань та професійності.
Колеги керівники, навчіть своїх працівників базовим основам вічливості стриманості та підвищіть нарешті їх рівень компетентностей
Комментарии (1)
Неадекватные действия банка
Привязал автоматическую оплату некоторых гугл-сервисов к физической карте банка. Когда надо, пополняю карту банка, приходит запрос, средства списываются. Все нормально работало, когда надо кинул деньги на карточку, приходит очередь оплаты за Гугл услугу (неделя, месяц, как когда) и средства списываются.
Но не тут-то было. Неадекваты с банка решили самостоятельно закрыть (не заблокировать, а именно закрыть карточку). Как мне сегодня объяснила девочка с поддержки, причина закрытия — запросы с Гугла на списание средств за услуги😂😂😂. Спрашивается, а что, это нельзя делать. Ответ можно, но должны ьыть деньги на карте. Типа если пришел запрос, а денег нет, то надо сразу закрывать карточку. Иначе как илиотизмом я это назвать не могу. 👎👎👎
Восстановить, снять блокировку (закрытие) отказались, мол идите в отделение банка и выпускайте новую карту.
Таким образом поддержка банка ЗАСТАВЛЯЕТ клиентов выпускать новые карты. Не буду удивлен, если услуга окажется платной. Если это будет так, то это уже МАХИНАЦИИ банка. 👎👎👎
Комментарии (7)
Якісне обслуговування
Все пройшло на високому рівні: якість, доброзичливість, оперативність і фаховість.
Особлива подяка керівникові пані Вікторії: компетентно і професійно.
Написать комментарий
Нищие неадекваты
p. s. — Оказывается банк на грани банкротства, поэтому они морозят деньги пользователям. Ну НБУ сказал, что возвращает деньги, если они решат лишить их лицензии. Короче ждем, буду держать в курсе здесь. Страна должна знать своих «героев»!!!
Комментарии (5)
Відгук
Написать комментарий
Гарне обслуговування
До речі, здивував один факт що банк не бере комісії за зняття коштів у банкоматах інших банків, тільки за звичайною тарификацією до 100.000 безкоштовно як і в касі і будь яких інших місцях
Після закінчення депозиту завжди зателефонують та повідомлять про це особисто, якщо відкривав через відділення (ставки по депозитам досить гарні)
Подобається що банк підходить відповідально до кредитування людей, та немає авто та швидких кредитів, лише тільки після дзвінку спеціаліста який проводить опитування, і потім вже договір підписується у відділенні — що мінімізує ризики для людей у яких вкрали доступ до банку (хоча і додатково є отп паролі майже при кожній операції в ІБ на фн номер телефону).
В цілому для мене та моїх потреб, банк цілком чудово підходить
Написать комментарий
Є можливість отримати квитанцію по платежу
Написать комментарий
Неадекватный банк
Достаточно давний клиент, пользовался в основном для перевода средств с карты на карту по номеру карты. Удобное меню, особенно после обновления приложения. В этом месяце сбросил определенную небольшую сумму со своей именной карты другого банка, часть перевел по шаблону, оставшуюся решил вернуть обратно.
И вот тут-то я и охренел. Оказывается, для неадекватов банка это подозрительная операция и они решили брать комиссию!
Я в шоке от такой политики банка.
И вспоминаю еще один глюк банка: во время перевыпуска виртуальной карты ихняя система не могла это нормально сделать, говорила, что максимальное число виртуальных карт уже достигнуто. Не глупо ли? Поддержка посоветовала вначале удалить старую. Сделал. Результат — вам надо посетить отделение банка!
Пришлось идти. В отделении все нормально сделали.
Но ведь глупость же, виртуальную карту, которуютони выпускают без посещения банка нельзя так де перевыпустить.
А теперь еще й «подозрительная» операция.
Никому Н Е СОВЕТУЮ связываться с этим НЕАДЕКВАТНЫМ банком.
Комментарии (7)
Алла Пономаренко Відсутність управлінських компетенцій заміщає маніпуляціями та газлайтингом
Відсутність управлінських компетенцій заміщає маніпуляціями та газлайтингом. Позбавлена будь-якої професійної емпатії.
Стиль спілкування менеджера Алли та методи роботи негативно відображаються на продуктивності та атмосфері всередині банку
Написать комментарий
В Аккордбанку Гарні спеціалісти
Написать комментарий
Обслуговування клієнта
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Акордбанк_Миколаїв
Написать комментарий
Обманывает на обмене валют.
Комментарии (1)
Відмінна робота менеджера, персональний підхід.
Отримав неймовірну швидку та якісну підтримку, персональний менеджер майже все виконала самостійно, відкриття рахунків, сплату, переведення, зарахунок. І все зроблено віддалено, була отримана допомога по організації довіреності тощо тощо. В мене в іншому банку де основний рахунок мій, персональний менеджер навіть близько такого сервісу мені не оказує.
Все через додаток, із постійним персональним звʼязком з менеджером.
Реально здивований такою якістю та професійністю менеджера та лояльністю банка. Топ рівень, профі.
Написать комментарий
Відгук про роботу банку Аккорд та менеджера Христенко Юлії (м. Запоріжжя, пр. Соборний, 109)
Саме так я вчинив і перед початком сезону 2022 року. Але життя внесло свої корективи: через обставини незалежні від мене, увесь товар було втрачено. У цій ситуації банк виявив розуміння — майже на весь 2022 рік мені надали кредитні канікули, під час яких я не сплачував ні відсотки, ні тіло кредиту.
У 2023 році банк знову пішов назустріч — надавав можливість здійснювати платежі без нарахування відсотків, а в разі труднощів знову відкривав канікули. Завдяки такому підходу сьогодні мій кредит повністю закрито.
Особливу подяку хочу висловити менеджеру банку — пані Христенко Юлії. Вона супроводжувала мій кредит на всіх етапах. Її підтримка, компетентність та людяність заслуговують найвищої оцінки. Багато чого з того, що вона робила, не входило до її прямих обов’язків, але вона завжди була на зв’язку, щиро допомагала та знаходила рішення.
Саме завдяки таким співробітникам, як пані Юлія, у мене залишилось позитивне ставлення до банку «Аккорд». Щиро дякую!
Написать комментарий
Блокування онлайн банкінгу
Комментарии (2)
Знімають комісії за РКО всіх неактивних рахунків. Закрив та більше не буду НІКОЛИ КЛІЄНТОМ
З 1 січня почали знімати комісії з залишку коштів на рахунках, як не активних:
в доларах списують по 1 долару щомісячно
в гривні списують по 20 гривень щомісячно.
Отже мною було прийнято рішення, якщо банку не цікаві залишки на рахунках, і замість того щоб мені платити за них, вони вирішили на мені ще заробити щомісячно,
то я з таким банком більше ніколи НЕ БУДУ МАТИ СПРАВИ.
Мої кроки:
1. Залишки з рахунків ПЕРЕРАХУВАВ в інший банк;
2. Всі рахунки в гривні та валюті ЗАКРИВ.
Сподіваюся, що Аккордбанк задоволенний доходом який на мені заробив, а я задоволений, що ЗАБУДУ ЗА ЦЕЙ БАНК НАЗАВЖДИ.
Комментарии (1)
Обслуговування дистанційне на вищому рівні
Написать комментарий