×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Kate60rina
надавши детальний алгоритм дій оплати за реквізитами. Рекомендую, а банк всім!
Комментарии (2)
Подяка
За швидку реакцію для вирішення питання.
За усі відкриті комісії якщо вони є.
За приємне спілкування операторів.
Один з найкращих банків.
Рекомендую😀
Написать комментарий
Отримання спадщини
📌 11 червня 2025 року банк отримав запит від приватного нотаріуса щодо надання інформації про рахунки померлого.
Станом на сьогоднішню дату (05 серпня 2025 року) жодної відповіді нотаріус не отримав. Минуло майже 2 місяці, що є грубим порушенням чинного законодавства України, зокрема:
ЗУ «Про нотаріат»;
Положення про порядок відкриття та закриття рахунків;
Порядок взаємодії банків з нотаріусами у спадкових справах.
Такі дії (а фактично — бездіяльність) банку створюють перешкоди в оформленні спадщини та порушують мої законні права
Нам прикро, що у Вас склалась така думка. В результаті детальної перевірки було встановлено, що у вказану у відгуку дату банком не було отримано документ на розгляд від нотаріуса. Інформацію про запит було успішно зафіксовано за Вашим зверненням і було надіслано відповідь нотаріусу. Завтра продублюємо відправлення документу нотаріусу УкрПоштою, як і домовлялись з Вами.
Комментарии (1)
Туристичне страхування
Комментарии (1)
Заблокували рахунок і не повертають власні кошти!!!
Кожен день одне і теж: «регламент повернення 1 робочий день, очікуйте рішення банку, повідомили в А24″ і так вже більше тижня»
Як фінансова установа, ми дотримуємося вимог чинного законодавства, зокрема норм фінансового моніторингу. У рамках цих вимог банк має право тимчасово обмежувати окремі операції та запитувати документи, що підтверджують джерело походження коштів.
За результатами проведеного аналізу прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами.
Регламент перерахунку залишку коштів — до 24 годин, однак у деяких випадках цей термін може бути збільшено.
Ваше звернення наразі в роботі. Ми обов’язково зв’яжемося з Вами одразу за вирішенням.
Комментарии (5)
Подяка
Комментарии (1)
Банк, який користується на необмежений час, переказами з Європи
Безпека є одним з ключових пріоритетів нашого банку. Деякі платежі дійсно можуть потребувати додаткової перевірки, згідно з Умовами та Правилами. Проте, наразі Ваше питання є успішно вирішеним.
Впевнені, нам вдасться змінити Вашу думку на краще та продовжити плідну співпрацю.
Комментарии (1)
Якісна робота касира
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
Абсолютна некомпетентність працівників
Ми розуміємо, що отримання таких дзвінків може бути дуже неприємним досвідом. Щоб видалити номер, закріплений за боржником, потрібно проходити верифікацію через відеодзвінок, який дозволяє банку підтвердити вашу особу та здійснити відкріплення номера.
На жаль, під час відеодзвінка ми не змогли отримати відповіді на всі запитання, тому номер залишався закріпленим. Проте ми раді повідомити, що ваше питання вже вирішено, і номер було успішно відкріплено від боржника. Вибачте за незручності, які виникли в цій ситуації.
Комментарии (2)
Інколи складне стає простим
Відділення на Коперніка 32, дівчата всі грамотні, усміхненні і атмосвера приємна.
особливо хочу відзначити п. Вікторію нач. відділу. спокійна розумна і зважлива. Дякую, ви молодці.
Роман Динис
Написать комментарий
Питался купить товар на розетке
Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.
Наявні на рахунках залишки коштів Ви можете використати або переказати одразу після підтвердження операції
Комментарии (5)
Поповнення через термінал, не зарахування коштів через помилку
Комментарии (1)
А-Банк вимагає 30% «комісії» за повернення моїх коштів це шок!
Звертався на гарячу лінію відповіді нечіткі, все зводиться до «така внутрішня політика». Це виглядає як вимагання грошей.
Жоден інший банк в Україні такого не робить.
Я вважаю це порушенням прав клієнтів та банківського законодавства.
Буду звертатися в НБУ зі скаргою. Всім раджу бути обережними.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
В результаті даного аналізу банком було запитано інформацію, на яку так і не було отримано вичерпної відповіді. В разі її відсутності банк вимушений прийняти рішення про завершення ділових відносин
Комментарии (11)
Професійна, точна та людяна підтримка навіть для клієнтів за кордоном 🌍
Як клієнт, який проживає за межами України, я неодноразово стикався з труднощами при вході до свого акаунту. Але кожного разу онлайн-підтримка банку діяла швидко, чітко та з великою повагою, оперативно вирішуючи всі питання.
Такий рівень відповідальності та поваги до клієнта є для мене надзвичайно цінним, і я вважаю за потрібне поділитися цим позитивним досвідом з іншими клієнтами та друзями, які також користуються послугами цього банку.
Бажаю здоров’я, успіху та стабільності всьому персоналу цієї фінансової установи.
Щиро сподіваюся, що одного дня зможу особисто завітати до вас і подякувати з букетом весняних квітів 🌸
На завершення — бажаю мирного неба, перемоги й процвітання народу України та всієї країни.
Слава Україні! 🇺🇦✨
З повагою,
Доктор Едріс Пурмоллайі
Комментарии (3)
Про погану роботу банку
Розуміємо вашу ситуацію та незручності, з якими ви стикнулися. Банк щоденно проводить автоматичний аналіз фінансової активності клієнтів, і можливість встановлення кредитного ліміту визначається індивідуально, враховуючи багато факторів. Тому у майбутньому можливий перегляд ліміту в бік його збільшення.
Впевнені, що нам вдасться змінити Вашу думку на краще.
Комментарии (5)
Рекомендую до співпраці!
Напочатку ставився до банку не дуже серйозно, але коли почав користуватися то зрозумів що тут дійсно багато функцій та можливостей, які не доступні у інших банках.
Написать комментарий
Вдячна за турботу про своїх клієнтів
здоров’я!!!
Написать комментарий
Військовослужбовцю заблокували картку
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Додатково нами було адресовано особисте повідомлення з запитом інформації. Просимо відповісти на нього для оперативного розв'язання питання.
Комментарии (3)
Закриття рахунку — без причини. Ліміти не вичерпано.
Я детально відповів, надав виписки, письмові пояснення та навіть квитанції про перекази. Попри це, банк, без жодних пояснень, відмовив мені в подальшому обслуговуванні, що спричинило серйозні фінансові труднощі.
😡Таке ставлення до клієнтів неприйнятне. Прикриваючись «внутрішніми процедурами», банк повністю ігнорує людський фактор та здоровий глузд.
🗣️Не рекомендую А-Банк тим, хто може отримувати грошову допомогу від близьких — будь-який приватний переказ ризикує викликати підозру та призвести до блокування рахунку.
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Хочемо запевнити, що всі надані Вами документи ретельно аналізуються нашими фахівцями у рамках встановлених законодавчих норм та внутрішніх процедур. Рішення щодо завершення ділових відносин приймається лише після детального розгляду усіх наданих документів. За результатами такого аналізу було ухвалено рішення про припинення співпраці.
Ми отримали від вас заяву для дебетування залишку коштів на рахунок іншого банку. Після її розгляду ми обов'язково зв'яжемося з вами.
Комментарии (3)
Проблеми із застосинком
Написать комментарий