Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Halusigor 8 февраля 2024, 10:59
Отделение по адресу: Одесса, ул. Конная, 22
Хочу оставить благодарность менеджеру абанка Юлии Коноваловой, очень приятный человек, отзывчивый, поможет в любом вопросе, быстрое решение любых вопросов, всегда готовы помочь.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 8 февраля 2024, 11:16
Дякуємо, що оцінили роботу нашого Співробітника 😉
SvitlanaR 7 февраля 2024, 20:20
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 91
В вересні переказала кошти на карту А-банку, як виявилося потім, шахраям. Через переписку в телеграмі, як думала з подругою, була ошукана на суму 6800 грн.
Майже відразу зрозуміла і зателефонувала на гарячу лінію А-банку, де зафіксували мою заявку. Потім звернулася до поліції, справу внесли в єдиний реєстр розслідувань, але надії на повернення коштів не дали.
Звернулася і в свій банк, з карти якого переказала, там відповіли, що ні на що вплинути не можуть.
Але сподівання на якусь справедливість залишались: ну не можна ж так, щоб шахраї вільно робили що хотіли і не було на них ніякої управи. Тому я все рівно надала всі данні в службу по боротьбі з шахрайством А-банку.
До речі, дівчина, спеціаліст у відділені, не тільки допомогла це зробити, а й ще й просто підтримала словами, що було дуже цінно в той момент.
Була приємно здивована, коли в листопаді зателефонували з А-банку і повідомили, що вдалося повернути майже всю суму. А в січні гроші були зараховані мені на карту.

Отже, служба банку дійсно працює! Щиро дякую співробітникам за небайдужість!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 7 февраля 2024, 20:31
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
sergejwork 7 февраля 2024, 7:52
Злагоджена командна робота колективу відділення. У відділенні атмосфера привітності, та професіоналізму, що налаштовує на взаємовигідну співпрацю. Працівники на місцях у всіх розуміннях цього виразу. Завжди допоможуть у вирішенні Вашого питання. Окремо про касира — дуже швидке обслуговування, конкретні пояснення послідовності дій, вміння зрозуміти що потрібно клієнту та як це реалізувати інструментами Банку.Дякую
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 7 февраля 2024, 11:53
Дякуємо Вам за відгук! Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Riojas 6 февраля 2024, 16:19
В конце прошлого года неизвестные злоумышленники завладели реквизитами карты и сделали два валютных платежа в интернете с использованием иностранных платежных систем. Благодаря оперативной работе службы безопасности А-банка один из платежей удалось вернуть почти сразу, по второму к сожалению пришлось долго ждать арбитража, но деньги были возвращены. Благодарю А-банк за решение проблемы.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 февраля 2024, 16:41
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Павло Тоня 6 февраля 2024, 9:55
Отделение по адресу: Одесса, пр-т Адмиральский, 1А
Все дуже професійно! Конкретно, своєчасно! Дякую за діловий підхід!
З повагою, Тоня П. В.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 февраля 2024, 11:52
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів! 🍏😊
Проблема решена
380666841989 6 февраля 2024, 2:35
Отделение по адресу: Черновцы, ул. Героев Майдана, 22
Мне заблокировали карту при этом не как не уведомив меня лично об этом. Позвонил на горячую линию в банк сказали ожидайте звонка в течение трёх дней прошло 5 дней позвонила сотрудник банка сказала счёт заблокирован по жалобе какого то клиента который перевел мне деньги. На кануне я играл в казино не лицензионном и там депозит и выигрыш осуществляется п2п прямо на карту рассказав обтом сотруднику она сказала Окей ожидайте звонка прошло уже 3 недели не кто не звонит, а когда сам их набераю они говорят с вами не смогли связаться при этом не единого пропущенного вызова не было. К тому же насколько я знаю согласно закону я имею право разорвать договор и вывести деньги на свой счёт в другом банке на что сотрудники банка мне тоже отказуют. Так же прошу у них предоставить документ на основание которого блокируют мой счёт уже 3ю неделю они говорят такого нету ожидайте решения. Так сколько его ждать? Я просто лочу уйти с этого банка, сервис не кудышний сотрудники не могут дать внятного ответа на вопросы просо ужас какой-то шапито, а не банк. Подскажите как мне закрыть счёт и насколько правомерным являются действия этого банка ограничевать счёт более 3х недель не предьявиви не каких документов на основание которого происходит ограничение счета и могу ли я все-таки не дожидаться решения, а просто разорвать договор и вывести деньги в другой нормальный банк?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 февраля 2024, 11:40
Добрий день! При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Детальна інформація щодо можливості блокування зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk. Щодо встановлення блокування, Вам було надіслано інформування в застосунок АБанк24 та в sms-повідомленні. Поки на рахунку встановлено обмеження, закриття рахунку не є можливим.
Вже взяли Ваше питання на контроль, будемо раді перевірити Ваші звернення до нашої підтримки та допомогти у вирішенні ситуації. Наші Спеціалісти вже телефонували до Вас, наразі від Вас очікують підтверджуючи документи.
Проблема решена
Pavel146 5 февраля 2024, 20:55
Сьогодні мені поступили на картку кошти від невідомої особи в сумі 3100 грн, через 2 години мені зааблокували картку з великою сумою на рахунку (29000 грн), зі мною звязався працівник банку і повідомив про цей платіж, я обяснив всю ситуацію і кажу що я готовий повернути ці кошти так як вони не мої і постіпили мені ні за що, на це мені працівник банка каже щоб я зайшов на інакший свій банк і звідтамти відправив кошти, я выдмовився від такої пропозиції так як я немаю більше коштів на інакших банківських рахунках, кажу розблокуйте мені картку і я поверну кошти відправнику або поверніть їх самі, То оператор заявляє мені що з мене буде списана комісія в невідомому розмірі. Тобто людина скинула кошти на мій номер картки, я готовий їх повернути і не намагався нікого обманути, то, а банк хоче за це з мене ще взяти невідому комісію, а на прохання розблокувати рахунок щоб я міг повернути кошти без комісії відповідіють відмовою. Я просто шокований і бачу тільки два варіанта або, а банк перестане дурити і верне нормально кошти людині або писати заяву в нбу
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 февраля 2024, 12:13
Добрий день! При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви можете бути впевнені, що безпідставно не виникне блокування через причину надходження скарг на Вас. В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації. Детальна інформація щодо можливості блокування та щодо комісій зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Вже взяли Ваше питання на контроль та будемо допомогти у вирішенні ситуації. Наші Спеціалісти вже телефонували до Вас, займаємось Вашим питанням, за результатом Вас повідомлять.
Проблема решена
Олексій UA 5 февраля 2024, 12:38
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Леси Украинки, 19
Вітаю! 19 грудня зі мною було розірвано договір після переводу грошей з Приват Банку.
21 грудня я написав заяву на закриття рахунку і переказ грошей в інший банк. Спочатку сказали до 1 січня буде виконано. 3 січня мені відповіли «На разі, існує черга в обробці даних звернень, у зв’язку з чим регламент розгляду може бути збільшений.» і що розгляд цього питання проходить у порядку черги. 25 січня я зателефонував і мені сказали, що до заяви буде підвищено пріоритет і протягом 3 діб гроші перекажуть. Сьогодні вже 5 лютого, але гроші так і не переказали. Прошу допомогти з питанням по переказу грошей за заявою або відповісти, коли буде виконано переказ.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 февраля 2024, 14:08
Добрий день!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Наразі Ваше питання вирішене.
Полезный комментарий
Олексій UA 5 февраля 2024, 14:25
Дякую за оперативність! Проблему вирішено.
Den1015 4 февраля 2024, 22:06
В мене склалася неприємна ситуація в одному з українських банків, а саме А-Банк.
Вони хочуть вкрасти всі мої гроші які є у них на рахунку в розмірі 43442.76грн

Росказую все по порядку.
Переважно всі мої надходження на картку цього банку це — продаж криптовалюти на криптобіржі Binance яка верефікована на мене! І я є власником цього акаунту
28.11.2023 року А-Банк заблокував мої рахунку для перевірки інформації про надходження на мою картку і сказав мені очікувати до 5-ти робочих днів і банк зі мною звяжетться.Звичайна перевірка нічого такого тут не було, кожен банк має право перевіряти своїх користувачів.Я повідомив банк звідки в мене йдуть зарахування і 04.12 вони мені позвонили і сказали мені скинути останні десять скріншотів ордерів з криптобіржі по останнім десяти надходженням на мою картку.Я все скинув їм в той же день.Банк прийняв мою інформацію і сказав що протягом пяти робочих днів мені зателефонують з відповідального відділу банку стосовно моєї заявки на розблокування мого рахунку.
Згодом мені перезвонили щодо моєї заявки і повідомили мені що у мене на рахунку є дві скарги по двох транзакціях, хоча попередньо банк запевнив мене що це перевірка фінансового моніторингу банку і що скарг в мене немає але через пару днів якимось дивом вони зявилися, транзакції одна місячної давності, друга двох-місячної).Мені повідомили що у мене на рахунку були дві скарги по двом транзакціям:.Одна на суму 851.04 ₴ і друга на суму 201.72 ₴
Платежі були зроблені два місяці назад з цьогож банку!
Але чому лише зараз мені повідомили про скаргу невідомо.Відправник цих двох платежів була одна особа, а саме — мій друг який переказав мені їх якщо я не помиляюся одну за те що ми пішли в кафе, а іншу за ресторан я заплатив за рахунок, а потім він мені переказав свою половину на картку.Я попросив його надіслати мені квитанції по цим двом платежам щоб я скинув їх банку для розблокування мого рахунку,(квитанції які він мені скинув міг взяти лише він, бо лише він робив платіж, більше ніхто не міг мати ці квитанції крім нього).Я скинув їх банку для перевірки інформації і мені кажуть очікувати зворотнього звязку спеціаліста з відповідального відділу на протязі 5-робочих днів по моїй заявці:
Через тиждень мені телефонують з банку і повідомляють що мені потрібно надати підтвердження по цим двом транзакціям, я сказав що я їх вже скидав мені кажуть що їх немає і щоб я скинув їх ще раз. В той же день я знову завантажую квитанції по цим платежам в телеграм месенджер підтримки банку які надавав раніше: скріншот прикріпляю
Мені повідомляють те саме що на протязі 5-робочих днів зі мною звяжеться співробітник відповідального відділу по моїй заявці розблокування акаунту!
Знову через тиждень мені телефонує оператор відповідального відділу банку який займається моєї справою і в телефонному дзвінку повідомляє що ВСІ МОЇ ГРОШІ КРАДЕНІ І НАЛЕЖАТЬ НЕ МЕНІ! Крім цього вона додатково повідомила мені що склалася така ситуація що жертвою став якись поліцейський і сказала що в мене тільки один вихід це віддати гроші їм і щоб вони повернули їх поліцейському в якого я їх вкрав. На моє запитання по яким транзакціям в мене крадені гроші, хто цей поліцейським і чому ви думаєте що ці гроші не мої оператор відповів мені цитую «Це вся інформація яку банк може вам озвучити».Це просто нонсенс, пропонує клієнту один вихід віддати крадені гроші не повідомляючи чому і кому вони будуть їх віддати.Коли я відмовився на перерахунок коштів невідомому поліцейському і взагалі не відомо як його гроші опинилися в мене, оператор мені повідомив якщо я відмовляюся віддавати їм гроші, міліція сама це зможе зробити.Я відповів їм нехай міліція зі мною звязується мені немає чого приховувати! По всім платежам на мому рахунку я мою підтвердження!
Пройшло більше двох тижнів з моменту коли мені сказали що поліція зі мною звяжеться але ніхто не звязався, в цей день мені знов звонить А-банк оператор з відповідального відділу банку по моєму питанню

І тепер найцікавіше що мені каже банк в лиці цїєї операторки цитую «Ви є учасником шахрайської схеми і кошти потрібно повернути заявнику»
Хто заявник невідомо! (Лиш те що він поліцейських)
Що за шахрайська схема невідомо!
Якщо банк виявив шахрайські схеми він мав звернутися в правоохоронні органи і повідомити про ці шахрайські схеми!
Чому банк каже що моїх грошей вистачить щоб розплатитися з заявником? Чому саме всі мої гроші чому не 40тис не 20тис, все що я незаконно превласнив збіглося з моїм балансом на картці копійка в копійку?
Яке співпадіння)
Також Оператор в телефонній розмові була повідомила мені що кіберполіція подала на мене запит (нібито заявник, нібито пішов в міліцію,і нібито вона звязалася з Абанком) Через пів години я був в відділку кіберполіції. Я підтвердив поліцейському свою особу сказав свій номер телефону і по ньому він переглягув чи були запити по мені і виявилося що нічого не було!
Крім цього всього я був у відділення А-банку і мені кажуть що мій рахунок знаходиться на перевірці і вона може йти до 180днів і перевірка полягає в тому що на моєму рахунку скарги на 851грн і 201грн.
Я їм був скинув квитанції відправника іхнього банку вони їм не підійшли якщо за місяць вони не змогли їх перевірити.Але офіційно в мене на акаунті далі перевірка цих транзакції.Тільки відповідальний відділ банку вирішує питання по скаргам і тільки вони озвучують мені як я вже казав раніше один варіант повернути всі свої гроші невідомо чому і невідомо кому
В мене є всі підтвердження доходів по кожній моїй транзакції! Банк хоче незаконно привласнити мої гроші собі видумуючи казки про шахрайські схеми, скарги на 800грн і 200грн і міфи про «заявника поліцейського» гроші якого опинилися в мене. Як? Невідомо.Факти які б підтверджували це або взагалі хоть щось вони мені не дають.

І додаток до цього.Все що я вам росказав правда і оператори які мені це говорили це оператори банку це не шахраї які дзвонять до людей і кажуть віддати всі гроші їм.Це все казали оператори банку.Вони дзвонили з номерів банку і їхні дзвінки і мої розмови з ними мені підтверджували на гарячій лінії і в відділенні казавши точну дату дзвінка і тривалість.
Щодо шахраїв мені було дзвонило одне бидло після того як я відмовився віддати всі свої гроші банку.Він мені почав дзвонити і погрожувати що він приїде до мене до дому з людьми в яких я вкрав гроші і подивиться чим я там займаюся, він казав мені транзакції які є в мене на рахунку він казав мені інформацію про мій акаунт яку знаю тільки я і банк, Банк передав мої персональні дані йому всепереч закону про банківську таємницю.

Пройшло більше двох місяців мій рахунок далі
заблокований.Якщо хтось хоче взяти і просрати всі свої гроші — ласкаво просимо в А-Банк
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 февраля 2024, 12:20
Добрий день!
Вами було підписано Анкету-заяву про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг.
Відповідно до пункту 3.3.25.1:
Опрацювання скарги (при наявності) — Банк зупиняє видаткові операції за рахунком Клієнта у випадку наявності інформації, що свідчить про можливість шахрайських дій, щодо заволодіння/спроби заволодіння грошовими коштами Клієнта. Такою інформацією може бути лист або заявка на ГЛШ Клієнта іншого Банку/Клієнта Банку про вчинення шахрайських дій та/або реєстрація в Єдиному державному реєстрі досудових розслідувань справи про
шахрайські дії відносно Клієнта. Зупинення операцій відбувається в день отримання Банком такої інформації шляхом блокування картки при наявності доступного залишку строком до 180 днів.
Ми перевіримо всі Ваші звернення до Служби підтримки Банку та приймемо міри якщо це буде необхідно.

Ми неодноразово зв'язувались з Вами та надавали рекомендації щодо вирішення Вашого питання.

n.

не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
viski1234 4 февраля 2024, 12:12
ольга — ви супер.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 февраля 2024, 13:50
Дякуємо, що Ви з нами 🥰
natashaGra 4 февраля 2024, 9:03
Столкнулась с ситуацией — кред лимита не дают. Но зато клиент просто обязан быть доволен такой ситуацией по мнению банка. Обращение в службу поддержки ясности не внесло, а только вырвало из жизни клиента почти 3.5!!! часа. Очень не нравится, что банк взял на себя право решать кто мошенник, а кто нет. Решения суда для банка не надо. Также в приложении нет уведомлений о смене в договоре, да можно на сайт зайти, но не все туда заходят. Из плюсов только пополнение карты в терминалах на каждом шагу
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 февраля 2024, 12:08
Добрий день!
Рішення щодо ліміту кредитування по кожній програмі Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом.
Акцентуємо Вашу увагу, що тільки у разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, на підставі підтверджених скарг, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Виконуючи Умови та правила та не порушуючи Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку.
Актуальні умови та правила доступні кожному Клієнту на офіційному сайті Банку: https://a-bank.com.ua/terms, а також в застосунку АБанк24 Ви також можете обрати розділ «Налаштування профілю» далі «Тарифи та правила»
Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та приймемо міри, якщо це буде необхідно.
Wasxydmnbfgcv77 2 февраля 2024, 19:43
Я сьогодні звернулася в чат, А Банку, і дуже вдячна, за допомогу у вирішенні мого питання, питання ми вирішили, менеджер, був дуже вічливим, терпеливим, і пошагово все мені розказував і допомагав,
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 февраля 2024, 20:44
Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
ViktoriaZu 2 февраля 2024, 18:27
Пишу про ситуація, яка триває по сьогоднішній день. А почалось все 17 жовтня 2023 року, коли мою картку було заблоковано, та висвітилось повідомлення, що необхідно звернутись в підтримку. Не втрачаючи часу я звернулась в підтримку, де в чаті мені пояснили, що картку заблоковано внаслідок якихось скарг на 2 платежі, необхідно пояснити дані платежі та за що були отримані кошти. Я погодилась надати пояснення та документи, але замість того, щоб прийняти від мене ці дані відразу в чаті мені сказали очікувати на дзвінок від спеціаліста протягом 5 днів. Пройшло більше 5 днів і ось він довгоочікуваний дзвінок, після розмови по відеодзвінку та наданих пояснень мені нарешті дали змогу надати документи в чат, я відразу ж завантажила ці дані до чату, спеціаліст повідомив мене, що дані документи прийнято і взято в роботу. На питання скільки часу очікувати, відповідь була з вам зв’яжуться… Минула значна кількість часу, я регулярно зверталась в службу підтримки банку, перепитуючи в якому стані розгляд справи, відповідь була завжди одна і та ж сама, спостерігається черга, очікуйте. З такими очікуваннями минуло більше 2 місяців. І наприкінці грудня місяця 2023 року, я знову звернулась в чат підтримки з проханням вирішити це питання, бо вже пройшла значна кількість часу (більше 2 місяців) і мені потрібні мої кошти. Відповідь мене максимально шокувала, мені повідомили, що вам необхідно надати документи до чату. В цей момент пояснити мою злість просто не вистачить слів. Я пояснюю спеціалісту, що по відеодзвінку я вже спілкувалась раніше і надала пояснення та документи, які вже були відправлені мною до цього чату. В якості підтвердження зробила скріншот переписки за минулий період, де було надано документи і вказано, що спеціаліст їх взяв в роботу і сказав очікувати на рішення. Дуже сильно вразило відношення підтримки, не дивлячись на те, що документи було надано раніше, розмова по відеодзвінку була і було надано підтвердження того, що документи були взяті в роботу, спеціаліст повторює, надайте документи повторно… І знову я завантажила документи. Перепитую чи на цей раз ви взяли документи в роботу і скільки часу очікувати тепер знову? Відповідь була як завжди, очікуйте з вами зв’яжуться. Настав 2024р січень місяць, очікування продовжується. Періодично звертаючись до чату підтримки з проханням вирішити дане питання. Відповідь мене вже не дивує, спостерігається черга, очікуйте з вами обов’язково зв’яжуться. Декілька разів протягом січня мені знову телефонували по відеодзвінку, але можливості відповісти не було і ось вкінці січня був дзвінок який тривав 1 секунду, я навіть не встигла взяти телефон в руки, як вони просто вибили дзвінок. Просто вдумайтесь вибили дзвінок після 1 гудка, це просто шок… Я не втрачаючи часу відразу написала в підтримку, де мені повідомили, що виникли технічні труднощі, тому спеціаліст не зміг встановити з вами зв’язок. Після цих слів в чат переписки мені прислали повідомлення в якому було написано, що зв’язок встановити на вдалось, недозвін. Відразу попросила передзвонити мені я ж тут зараз, а ви дзвонили тільки що і лише 1 секунду маякнули. І знаєте якою була відповідь? Спостерігається черга, очікуйте протягом 5 днів з вами зв’яжуться… Пишу далі до чату, те що в вас виникли технічні труднощі це не моя вина, передзвоніть будь ласка, прошу. Спеціаліст чату відповів мені, що технічні труднощі не в них, а в мене і перевірте будь ласка якість вашого інтернет зв’язку. Відповідно запитую, а як я з вами тут в чаті зараз спілкуюсь, якщо в мене немає інтернет зв’язку, відповідь була очікуйте… І ось дана ситуація триває більше 3 місяців по сьогоднішній день 02.02.2024р. Ніяких відповідей, крім очікуйте і спостерігається черга немає. Як коментувати дану ситуація просто немає слів, можу лише написати одне ні в якому разі не довіряйте цьому банку ваші кошти.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 февраля 2024, 20:07
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Для цього просимо Вас надати нам відповідь в особистих повідомленнях.
Проблема решена
nnob 2 февраля 2024, 17:56
Абанк заблокував картковий рахунок і почав вимагати щоб я зробив відеодзвінок в банк із мобільного застосунку банку. Таке вже траплялося і тоді питання вирішилось швидко: оператор попросив підтвердити мою останню видаткову операцію, тому що на неї спрацювали якісь тригери безпеки. Але цього разу зв’язатися в застосунку не вдалось (щось із зв’язком трапилось). Після невдалої спроби посилання на відеочат зникло і залишився тільки чат в Телеграм. Після спілкуванні в чаті вони «прийняли мою заявку на відеодзвінок» вже із банку мені, але час очікування цього дзвінка — 5 днів! Якщо я не відповім на чергову спробу зв’язку мені доведеться подавати ще одну заявку і очікувати інші 5 днів. Але я фізично не можу знаходитись поряд із телефоном весь цей час. Запропонував повернути посилання на дзвінок у застосунок, відповили, що це «наразі неможливо».
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 февраля 2024, 19:36
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми будемо раді допомогти Вам, тому Вже взяли питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.

usd

не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
nicto84od 2 февраля 2024, 17:29
А-банк оперативно та фахаво допомогли розібратися чк брату мені перевести кошти з закордону на usd картку
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 февраля 2024, 17:32
Завжди раді прийти на допомогу 😉
Сергей Никитенко 2 февраля 2024, 13:46
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 182
01.02.2024р. я допустив помилку в платежу за реквізитами, не дописав одну цифру «0», а сьогодня, 02.02.2024р., кошти поварнулись з закріпленим і вірним шаблоном платіжки, мен вічливоі зателефонували, де я її знову відправив. Щиро вдячий Всім працівникам від малої посади до великої! Бажаю самого доброго, найкращого, що є у світі, на довгі, довгі, мирні і щасливі роки!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 февраля 2024, 14:31
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Були раді допомогти Вам! 🍏😊
Проблема решена
oli21 2 февраля 2024, 13:30
Подав заяву на повернення коштів 24.01, пройшло вже 10 днів, підтримка написала протягом 3 днів, потім 02.02 коштів так і немає в них якась черга, підтримка не дає чіткої відповіді пишуть лише (очікуйте) скільки чекати на МОЇ кошти? Банк шахрай.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 февраля 2024, 14:30
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування вирішення Вашого питання. На жаль, наразі існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Ми детально перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок, раді що змогли допомогти Вам та що питання наразі вирішено!
Інна Літвінова 2 февраля 2024, 11:54
В своєму житті я зіткнулася з шахрайством наших співвітчизників. В березні 2023 року мною було сплачено за товар, по реквізитам А-Банку, але сталося як не гадалося. Продавець перестав відповідати на дзвінки то смс. І я зрозуміла, що мене кинули, як для мене на суттєву суму. Тому вирішила зателефонувати на гарячу лінія банку та розповісти про свою проблему. Але надії на повернення коштів в мене не було. Пройшло майже 9 місяців, коли мені зателефонували з А-Банку і розповіли, що їм вдалося вирішити моє питання і мені будуть повернені кошти. І так, мені було повернуто значну частину коштів. Дякую, співробітникам А-Банку за небайдужість та компетентність
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 февраля 2024, 12:09
Раді, що нам вдалося Вам допомогти 😉
Минфин
Ответ администратора
2 февраля 2024, 16:38
Відгук зарахований (на 02.02.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
МАРИНА БУШИНСКАЯ 2 февраля 2024, 11:39
С А-банком, уже два года, открыла карту онлайн, что очень удобно, быстро и бегать никуда не нужно, есть кеш бек, что не мало важно, особенно сейчас, если есть вопросы всегда подскажут в Вайбере, очень довольна, спасибо
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 февраля 2024, 11:50
Ваша довіра важлива для нас. Дякуємо, що обрали наш Банк. 🥰💚
Viktoriya123 2 февраля 2024, 10:04
Я не буду говорити щодо розірвання зі мною договору- тут ні законом ні самим договором ні етикою повідомлення не підкріплено. Но той вже хай так буде, то на краще бо працювати з вашим банком зовсім немає бажання.
Ну і наразі це те що співробітники не компетентні, дуже все довго робиться, ніхто ні за шо не відповідає. В якому банку два місяці переводять гроші!!! ДВА МІСЯЦІ!!! Якби там сума була велика, а так до 10000 грн це сміховинно.
Навіть у відділенні сидить 4 спеціалістів, а елементарно не можуть роздрукувати заяву.
Я вже мовчу що все це відбувається зі мною при наявності маленької дитини віком до 6 місяців.
Я пишу в чати, їзжу до вас у відділення і все даремно бо у вас все через одне місце робиться.
А у відповідь чую: вибачте, сумно що у вас склалась така думка.
Взагалі від вас повинні бути офіційні вибачення у письмовій формі та якась компенсація. Бо я два місяці не можу отримати свої кошти.
Я мовчу про те що ви на мене наклеп зробили що типу я відмиваю гроші. Я?! Жінка в дикреті🤦‍♀️
І немає на вас ніякої управи!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 февраля 2024, 17:21
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку.
Ми детально перевіримо описану ситуацію, яка виникла у відділенні та Ваші звернення до Служби підтримки, та приймемо управлінські рішення, у разі виявлення порушень з боку Співробітників.
Взяли Ваше питання з перерахунком коштів на контроль, раді, що питання наразі вирішено.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.6 44.4
USD 42.2 42.9
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.6 44.4
USD 42.2 42.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝