×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.8 | 44.6 |
USD | 42 | 42.8 |
Все курсы банка |
Не перераховують кошти
10.03 написав заяву на перерахування на свій рахунок в інший банк і до цього моменту кошти не перераховані, підтримка в вайбері нічого конкретного відповісти не може
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Комментарии (10)
Повернення коштів
Комментарии (5)
Повернення коштів від шахраїв.
15 серпня до мене надійшла sms від подруги, в якому йшла мова про те що їй терміново потрібні кошти. Прочитавши я не зрозуміла що це можуть бути шахраї і одразу перевела кошти на суму 3700гр. Буквально через 5 хвилин знову прийшла sms що їй не вистачає, і потрібно перевести ще 4600.
Я задумалась на хвилину, але так як почали надходити нові sms із текстом що потрібно терміново я запитала.
— навіщо така велика сума і для чого?
Відповідь була дуже проста: — я замовляю дещо, пізніше скину фото. Писали все так як пише моя подруга. і я перевела другий раз кошти…
І ви не повірите… Через декілька хвилин приходить ще одна sms, потрібно було перевести ще 6800 і при тому вони назвали мене не моїм іменем😯 тільки тоді я зрозуміла що це не подруга… але було уже пізно!
Не гаючи часу я звернулась в А-Банк і розповіла всю ситуацію. дуже уважно мене вислухавши, працівники А-Банку запевнили що будуть розглядати мою скаргу…
І уже не надіявшись на повернення коштів звернулась до поліції. думала лише про одне: знайдіть того, хто це так підступно обманює людей…
Але на протязі останнього місяця до мене дзвонили працівники А-Банку і повідомили що повернення можливе… Ці незабутні враження від таких слів не забуду ніколи))
Вчора повернули ВСІ кошти які я перевела 15 серпня для шахраїв… Щиро Дякую А-Банку, і працівникам за приємні і щирі розмови… Адже це були кошти на дитину (соціальні виплати) якій тоді було лише 3 місяці.
Зараз дитині 9 місяців і та запланована покупка ще актуальна… Дякую 🤗
Комментарии (3)
Дешевий банк у всіх сенсах цього слова
1. Перше і важливе: перед відкриттям рахунку поцікавтеся про власників Саркісових, скільки коштів вивезено нелегально із країни та сам факт того, що вони усі не тут, коли повинні бути тут. Українці — вчіться мислити критично і перевіряти усю інформацію.
2. Ненадійний банкінг: на власному досвіді — без НБУ та додаткових нервів свої кошти я не змогла забрала із депозитного рахунку. Блокують карти дуже часто безпідставно — навіть із доказом доходів.
3: Ненадійна дешева онлайн підтримка: дають некоретні і неприпустимі запитання, дуже не емпатичні люди, кидають слухавку, не намагаються вирішити проблему, а роблять ситуацію ще гірше. Можуть говорити неправду, запитувати вас про кожну транзакцію — кому, хто ці люли і т.д: коротко то байдужість на дуже високому рівні.
4. Слабенький додаток: часто функціонал тупить.
5. Дуже високі комісії на перекази коштів.
Результат: ділові стосунки із банком на щастя розірвано, але нервів зʼїли дуже багато. Однозначно не рекомендую!
Висновок: на ринку є набагато сильніші банки, завжди ставлю за приклад Монобанк — чудова команда підтримки, додаток, умови та й власники та й інші непогані. Тому перед вибором, кому ви довірятимете свої кошти — добре подумайте і проаналізуйте реальну ситуацію, бо я, на жаль, цього не зробила раніше і витратила багато свого часу на некомпетентних людей.
Єдиний позитив: співробітник у самому ж відділенні банку — дуже компетентна людина, головне не попасти на онлайн підтримку.
В першу чергу хочемо зазначити, що діяльність нашого Банку є максимально прозорою, всі показники звітності та вся необхідна інформація для аналізу є на нашому сайті в загальному доступі: https://a-bank.com.ua/about/reports.
Щодо блокувань рахунку, ми будемо раді перевірити всю ситуацію детальніше. А щодо вкладів, зазначаємо, що ми надаємо завжди всі умови по вкладах при оформленні, всі умови є на нашому сайті та в застосунку АБанк24, та з ними можна ознайомитись до відкриття вкладу, серед яких і умови отримання коштів по вкладах. Також інформація міститься у договорі, який можна отримати у додатку АБанк24 або переглянути шаблон на офіційному сайті у розділі «Депозити»: https://a-bank.com.ua/deposits. Умови договору зі сторони банку не порушуються. Давайте перевіримо, що саме сталося.
Щодо нашої Служби підтримки — всі запитання, які задають наші Співробітники, відомі власнику рахунку та стосуються виключно конкретної ситуації, з якою звертається Клієнт. Додаткові перевірки характеру операцій можуть бути спричинені тим, що Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Наш застосунок АБанк24 не стоїть на місці, ми постійно покращуємо його та додаємо нові цікаві можливості. Тарифи максимально прозорі для Клієнтів, та більшість операцій доступна для клієнтів безкоштовно.
Дякуємо за Вашу думку.
Комментарии (7)
Повернення грошей від шахраїв
В цей важкий час є люди які обманюють і обкрадають людей похилого віку які тяжко хворі, які обіцяють дістати ліки яких зараз не постачають,і вони безсоромно обманюють і виманюють гроші.
Я вже і не сподівалась на повернення грошей (адже пройшов майже рік) працівники А-банку писали, дзвонили, детально розпитували,і завжди були чемні,і ось декілька днів тому гроші були повернуті.
Дуже Вам всім дякую!
Комментарии (3)
Заблокировали счет
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
Ми зі свого боку неодноразово зв'язувались з Вами та надавали рекомендації щодо вирішення Вашого питання. Проте від Вас було отримано відмову.
Для вирішення питання Вам необхідно виконати рекомендації які було надано раніше.
Комментарии (4)
Кошти не повертають, які списали через скаргу.
Менеджер розмовляють з клієнтами так ніби
— то гроші дають Вам з своєі кишені.За свої ж гроші, ще будуть так зневажливо звертатися.
Поводять себе по-хамськи!
персонал — мінус!!!
Неповернення коштів вам гарантоване.
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш Банк.
Згідно з Умовами та правилами надання послуг Банку, а саме пункту 5.6: «В разі, якщо Клієнт виявляє неповагу до працівників Банку та/або застосовує ненормативну лексику, Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування.
Ми зі свого боку неодноразово зв'язувались з Вами та надавали рекомендації щодо вирішення Вашого питання. Проте від Вас було отримано відмову.
Для вирішення питання Вам необхідно виконати рекомендації які було надано раніше.
Комментарии (1)
Быстрое реагирование
Комментарии (2)
Вже вдруге за місяць подаю доходи
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Написать комментарий
Заблокували перекази
Всі зарахування були від мого чоловіка, одразу написала в чат і пояснила що це навіть видно у виписці.
Попросили надати виписку з карти чоловіка — надала через пару хвилин + додала довідку ОК-7.
Думала що це питання вирішується за пару хвилин, але ж ні — «інформацію передано профільним спеціалістам для подальшого вирішення».
Запитала чи можу я знімати готівку і розраховуватись картою в магазинах і тд — відповідь так і не отримала, оператор як робот декілька раз повторив що р2р перекази заборонено до вирішення питання.
Прошу банк якнайшвидше вирішити дану ситуацію, бо на власному досвіді знаю що в чаті некомпетентні спеціалісти і відповідь можна чекати тижнями.
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки. Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними. Банк отримав від Вас документи та вже надіслав уточнення через месенджер, на які необхідна Ваша відповідь. Чекаємо на відповідь від Вас.
Ми вже перевірили Ваші звернення до Служби підтримки та передали на опрацювання. Взяли питання на контроль, за результатом вирішення питання ми зв'яжемось з Вами.
Комментарии (2)
Видають кредитні ліміти, навіть якщо їх це не просять
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку. Відповідно до пункту: 1.3. Сторони домовилися, що Банк має право, на власний розсуд, переглядати ліміт до використання в межах суми Ліміту кредитування, що зазначена в Договорі. Інформація щодо зміни ліміту до використання (новий розмір ліміту та строки введення у дію) зазначаються Клієнту текстовим повідомленням в електронному вигляді на номер мобільного телефону Клієнта та/або дистанційними каналами обслуговування.:https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-341/?lang=uk.
Якщо Ви не плануєте користуватись кредитними послугами Банку Ви можете вимкнути функцію «Оформлення кредитів» в Застосунку Abank24. Меню «Налаштування профілю» — «Оформлення кредитів». В такому випадку кредитування в Банку буде недоступним.
Вибачте за будь-які негативні емоції, які викликала ця ситуація. Ми цінуємо Ваше розуміння і бажаємо продовжити співпрацювати в майбутньому.
Комментарии (2)
Благодарность
Комментарии (3)
Не перераховують кошти після розривання договору
На жаль, нам не вдалось поспілкуватись з Вами за контактним номером, який було надано в Банку під час ідентифікації.
Просимо Вас надати актуальні контактні дані для можливості надати деталі за описаною інформацією.
Комментарии (4)
Швидка підтримка
Дуже швидко відповіли та надали ще декілька інформації.
Також дуже сподобалось що є можливість зробити картку в йьому банку з дому.
Комментарии (2)
Отличное обслуживание!
Комментарии (1)
Благодарность
Написать комментарий
Банк блокує без причини
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки. Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними. Банк отримав від Вас документи та вже надіслав уточнення через месенджер, на які необхідна Ваша відповідь. Чекаємо на відповідь від Вас.
Взяли Ваше питання на контроль, ми детально перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки та повідомимо за результатом вирішення питання Вас.
Комментарии (2)
Как я чуть не выкинул деньги.
* * *
Я сделал ошибку в номере реквизита и деньги ушли не на тот счёт. В течении 15 минут система ещё позволяет сделать возврат… На 13 минуте я снова вошёл в отделение банка. Ольга Александровна, без лишних вопрос, оперативно, решила мой вопрос. Деньги вернулись на карту и были проплачены в «правильном направлении». Ещё раз спасибо! Ваш клиент.✌️
Написать комментарий
Вдячна банку за повернені кошти, які у мене виманили кібершахраї
Опишу свою ситуацію в деталях. Моя знайома написала мені повідомлення у Facebook Messenger з проханням позичити їй кошти і до вказаного дня обіцяла повернути. Попросила надіслати на картку. При спробі надіслати кошти з Монобанку мені відобразилося ім'я та прізвище, яке не співпадало із ПІБ моєї знайомої.
Я перепитала, чи точно на цю картку треба надіслати кошти, адже у неї інше прізвище. Отримала відповідь, що так, саме на цю. Я переслала кошти. Сказала, що більше зможу надати під час зустрічі.
Коли я їй зателфонувала, виявилося, що її сторінку зламали і розсилають повідомлення з проханням надіслати кошти саме на цю картку. Це була картка А-банку. Звичайно, шахрай вже видалив повідомлення з номером картки, але ж я встигла зробити скрін і до того ж у мене була платіжна інструкція.
Це була субота — ні кіберполіція, ні банки у цей час вже не працюють. Проте є чат-боти. У цей же день я зробила все, що могла. Перше, що я зробила — написала заяву у поліцію. Друге — подала заявку у кіберполіцію. І третє — написала у чат-бот А-банку. Мені швидко відповіли, взяли всю необхідну інформацію і оформили заявку на шахрайство. Я поцікавилася, чи можу розраховувати на те, що мені повернуть кошти, які були перерховані неналежному одержувачу, який виявився шахраєм. Мені відповіли, що приймуть заходи згідно з внутрішніми інструкціями банку.
І хоча були люди, які запевняли, що реакції ніякої не буде.Тим більше я не є клієнткою А-банку. І 800 грн — це не та сума, заради якої хтось буде докладати зусиль, все ж я вірила, що зможу довести правду.
І буквально через три дні, у вівторок, мені зателефонували з А-банку і сказали, що повертають кошти, які у мене виманив шахрай.
Звичайно, такі випадки формують велику довіру до банку, вказують на небайдужість працівників і швидку реакцію на шахрайські дії.
Дуже дякую за швидку реакцію і за повернені кошти!
Комментарии (4)
Задоволена сервісом банку та співробітниками
Повністю задоволена роботою цього банку і співробітниками
З найкращими побажаннями співробітникам і підвищення зарплатні вам від керівництва 🤗🫶
Комментарии (1)