×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Повернення коштів з картки шахрая
24.02.2024 звернувся до свого банку, але вони порадили звернутися до банка отримувача коштів (А-банку)
Як раз вирішувалась ця проблема з 24 по 29 лютого
29.02.2024 звернувся до А-Банку, і вони пішли на зустріч та повернули кошти.
Комментарии (2)
Купив АТБ-картку цього банку і шикую з знижками в АТБ
Комментарии (3)
A bank обманщики
18.02.2024 был расторжен договор о сотрудничестве по заявлению 1661533. На счету имеется остаток денежных средств в которых я очень сильно нуждаюсь. Сначала обещали что в течении 3х дней переведут остаток на предоставленные реквизиты в другом банке. Затем обещали что 27.02.2024 деньги будут переведены. Сегодня 28.02.2024 вообще не называют срок перевода моего остатка, только обещают мне что моя заявка передана на ускорение в обработке.
Банк полностью не выполняет свои обязанности перед клиентами. Ихним словам верить нельзя, банк мошенников и обманщиков. Никогда не открывайте счет в этом банке и упаси Бог туда положить хотя бы копейку своих денег, заставят пройти 9 кругов ада.
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Комментарии (4)
Не переводят средства на другой счёт
Розірвав договір з АБанком, написав заяву на переведення коштів на інший рахунок 12 лютого, сказали очікувати кошти протягом 3 днів, вже пройшло 16 днів, щодня звоню та пишу на гарячу лінію, але відповідь одна й та сама.Говорять, щоб очікував, та точних термінів не говорять.Допоможіть з вирішенням цього питання!!!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Комментарии (4)
Відмова в процедурі чаржбек (chargeback)
Я повернула їх до продавця, дочекалася поки продавець їх отримає, але гроші так і не повернули.
Я відкрила заявки на чаржбек в, А банку.
Надала всі чекі відправки, всі потрібні скріншоти, заповнила заяву.
Отримала відповідь що документів достатньо.
Через 10 днів почали приходити повідомлення «Прийнято рішення про відмову в оскарженні транзакцій "
В повідомленні вказали не існуючий пункт 3.22.
Причиною вказали (виберіть яка Вам сподобається)
одна з наступних ознак:
— транзакція визначена як ризикова;
— вимога споживача неправомірна або встановлена непричетність мерчанта (еквайра) до виникнення спірної ситуації;
— підозріла транзакційна активність по рахунку Держателя картки;
— зловживання можливістю оскарження операцій.
Хоча у платіжній системі Visa також є вимоги до проведення чаржбек.
Я виконала всі вимоги Visa, за часом відкриття чаржбека, за кількістю заявок, всі документи були надані правильно
Ця ганебна некомпетентність, А Банку просто жахлива.
Я буду продовжувати скаржитися в платіжну систему Visa.
Ми перевірили інформацію щодо описаної Вами ситуації.
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку.
Банком прийнято рішення про відмову в оскарженні даних операцій відповідно до пункту 4.22:
«Банк має право відмовити в оскарженні платіжної операції, якщо, за результатом проведення розслідування по запиту Держателя картки на оскарження транзакції, була виявлена одна з наступних ознак:
— транзакція визначена як ризикова;
— вимога споживача неправомірна або встановлена непричетність мерчанта (еквайра) до виникнення спірної ситуації;
— підозріла транзакційна активність по рахунку Держателя картки;
— зловживання можливістю оскарження операцій.»
Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-324/?lang=uk
Вибачте за непорозуміння. Як Ви зауважили, пункт 3.22 було вказано помилково. Ми вже передали інформацію для виправлення. Зробимо все можливе, щоб дані непорозуміння більше не повторювались.
Комментарии (7)
Допомога в нестандартних ситуаціях
Дякую менеджерам, А банку -Івану, Оксані, Богдану, які приймали участь у моєму питанні; кошти повернули і мені вдалося задонатити їх в правильному напрямку.
після на 1,5 року тому назад, стала жертвою шахраїв.
При зверненні в свій банк, мені пояснили, що гроші перевели на карту А-банка.
Тому я звернулась в банк, мені детально розповіли, що треба зробити для повернення.
Я все зробила і навіть вже забула за ці гроші, тому що не мала ніякої надії, а тут на днях мені зателефонували з банку і повідомили, що мої гроши повернуть))))
Дякую за роботу і турботу, до всіх без винятку!!!
Комментарии (2)
Дуже дякую!
Комментарии (1)
Щодо повернення коштів
При зверненні в свій банк, мені пояснили, що гроші перевели на карту А-банка.
Тому я звернулась в банк, мені детально розповіли, що треба зробити для повернення.
Я все зробила і навіть вже забула за ці гроші, тому що не мала ніякої надії, а тут на днях мені зателефонували з банку і повідомили, що мої гроши повернуть))))
Дякую за роботу і турботу, до всіх без винятку!!!
Комментарии (3)
Вирішення питання
Комментарии (1)
Відгук про менеджера Ігора
Комментарии (3)
Украли мои деньги
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з
Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього
частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію
легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового
знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11.,
де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Стосовно дзвінків до служби підтримки складнощів не виявлено.
Блокування номеру телефону не було. Від Вас не надходило дзвінків до
Банку з фінансового номеру.
Ми також перевірили Ваші звернення до чату онлайн та передали на опрацювання.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Наразі
Ваше питання вирішене.
Комментарии (3)
Успешная борьба с мошенниками ТикТока
рассказала девушке, не могу вспомнить ее имя.Выслушав мою историю девушка спокойным голосом поговорила со мной и записала мою жалобу, объяснив что это мошенники, но банк с ними борется.Она заблокировала карту этого «волшебника«и сказала что завтра мне позвонит менеджер и запросит необходимую информацию для возврата денег на мою карту. И сегодня 22 февраля утром мне позвонили из банка, попросили передать реквизиты карты, код и ФИО, написали в Вайбер что необходимо и я стала ждать, периодически общаясь с Оксаной, менеджером в чате.Мне объяснили, что собирают данные всех пострадавших от «волшебника», я думаю что их было не мало, и после сбора вернут деньги на карты.И вот настал счастливый час возврата, где-то к трем часам мои деньги вернулись на карту.Спасибо огромное работникам банка за честность и радость, подаренную пострадавшим от мошенников.Есть в нашем мире люди, делающие добро и правду. Вместе к победе!
Комментарии (5)
Повідомлення про непорядність Вашого клієнта.
Замовив книги на олх платформі. Оплатив товар 14.02.2024 на суму 200грн, книги не відправлені.
Продавець-шахрай Костіч Іван Васильович, телефон 073−899−30−50, банківська карта 5375 2351 2094 7872.
На повідомлення та звонки не відповідає.
Прошу відреагувати на звернення, щоб убезпечити потенційних жертв шахрая.
Дякую
Вдячні за сигнал.
Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Написать комментарий
Блокування картки
Наші Співробітники зв'язувались з Вами, для вирішення питання, очікуємо запитувану інформацію.
Комментарии (8)
Apple списав кошти на які я не підписувався, А Банк за 5 хв повернув мені всі кошти 👏👏👍
Комментарии (1)
Списывают деньги
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку.
Наразі Ваше питання вирішене.
Комментарии (2)
Не выводят средства
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Наразі Ваше питання вирішене.
Написать комментарий
Заблокировали переводы, а банк
Банк відправив Вам комунікацію про необхідність надати документи щоб підтвердити джерело походження коштів на рахунках згідно постанови НБУ №110. Для уникнення блокування просимо Вас надати запитувані документи в будь-який зручний для Вас канал комунікацій.
Комментарии (6)
Відгук про роботу А-Банк
Часто стала користуватися картками останні пів року. І за чей час кожного разу після спілкування по телефону залишається приємне враження від розмови. Таке відчуття, що я олігарх і є єдиним клієнтом банку.
Нещодавно на вулиці була загублена картка, з якої невідома особа згодом почала здійснювати покупки. Онлайн допомогли перевірити мої блокування карток, на випередження заблокували інші картки, також надали подальші інструкції. Згодом дуже швидко перевипустили картки.
Сьогодні платіж не надходив декілька хвилин, і я почала телефонувати, щоб запитати, можливо, змінилися реквізити картки після минулої втрати. Платіж надійшов, я скинула дзвінок. Через хвилину уже телефонувала співробітниця, чи не потрібна мені допомога, бо виклик зафіксовано. Приємно, не те слово.
Замовляла онлайн довідку, виписку — все надходить онлайн дуже швидко.
До речі, комунальні стала оплачувати також тут, бо майже по всім позиціям нульова комісія. Як і поповнення мобільного — без комісії.
Дякую ще раз. Обслуговування та послуги дійсно на високому рівні.
Комментарии (1)
Благодарность оператору Надія - ID звернення: SGgb
(Надія — ID звернення:
SGgb)
Комментарии (4)