×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Мене звуть Федір Шомовк
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (4)
Дуже дуже грабіжні рострочки і працівники незовсім чесні
Розуміємо як важливо отримувати кредит і детально з ним ознайомитися, тому на етапі оформлення договору ми надаємо детальний опис всіх умов кредитування. На нашому сайті детально описані всі умови, які пропонується Вам для ознайомлення до підтвердження оформлення. Кредит «Розстрочка на витрати» передбачає щомісячну комісію, але при цьому відсутня річна відсоткова ставка.
Якщо Вас цікавлять кредитні продукти без переплати, рекомендуємо звернути увагу на послугу «Плати частинами», також зазначаємо, що дана послуга актуальна тільки в магазинах партнерах.
Сподіваємось дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Комментарии (2)
Банк який не може відповідати за квитанції які вони надають
У результаті я не можу бути впевнена у відправнику, він думає що шахрайка я, а я думаю що шахрай він.
А банк, ви підтримуєте шахраїв таким чином, тому що ваші і не тільки ваші клієнти не можуть перевірити квитанції яку ви надаєте, і бути впевненими що їх не обманюють.
Подавати заяву в поліцію і не бути впевненими що ваша квитанція це підробка або не підробка сенсу немає, бо це неможливо перевірити. Ви пробили дно так сильно, що я людина яка ніколи жодного відгуку не написала, та сама працюю в сфері обслуговування і дуже розумію що таке скарги клієнтів, приділила час на реєстрацію на Мінфіні щоб написати про вас поганий відгук, та закрити всі свої картки у вашому банку.
Ми ретельно працюємо над унеможливленням шахрайських дій в нашому Банку, саме тому ми прагнемо детально розібрати Вашу ситуацію, і допомогти в її розв'язанні.
Ми відправили Вам в особисті повідомлення інструкцію для подальших дій, щоб вирішити питання. Будемо дуже вдячні, якщо Ви надасте відповідь.
Сподіваємось Ваше рішення не кінцеве, будемо раді співпраці з Вами.
Комментарии (12)
Стосується робітників Абанку
Так склалося, що я потрапив (може й банальну, але все ж)), життєву халепу. Почалося звичайно з того, що я ненавмисно розбив свій телефон. Все було б гаразд і я напевно тільки трохи засмутився бо розумію: це — життя і доволі часто щось випадає не тільки з рук, але й люди з вікон теж, випадають (пробачте за чорний гумор, більш не буду)).Його стан можно було б охарактеризувати як «напівживий»)).Це теж не аби яке диво, — таке трапляється майже не щодня.Але, все це (може довга, пробачаюсь, «підводка»).Далі буду розказувати те, що Вас таки точно б здивувало, бо мене «таки да». Ви ж, напевно, розумієте, що сучасний телефон, це і «гаманець», і документи, і багато чого, — навіть «ключи от квартиры, где деньги лежат»)). Я людина віруюча і майже впевнений, що мене Господь направив саме туди, де були люди, які мені дійсно допомогли. Не буду довго витрачати Ваш час і розповідати як і яким чином дівчата, (заради яких я і пишу цього листа), допомогли мені встановити додаток на телефон, який вже не подавав ознак життя, аби, попри все, я зміг стати клієнтом А-банка,(навіть придбати новий телефон, це вже дуже довга епопея)). Зазначу тільки, що мені дуже повезло, бо в той день не було великого напливу людей, а зі мною «грались» більш трьох (!!!) годин. Ще скажу одну річ. Мені без малого 65 років і я багато за життя спілкувався, (і продовжую спілкуватись), з різними людьми. Добре пам’ятаю випадок, коли рідного (на жаль вже покійного) батька (йому було майже 90-о і він був лежачим інвалідом, працівниця «Привату», запропонувала мені привести (принести, чи привезти) його до відділення банку, щоб підтвердити якісь документи,і яке було, «майже поряд», на сусідній вулиці) і добре, що у мого товариша тоді була така машина, куди ми змогли тоді закатати інвалідне крісло, і товариш, який сам киянин був у Вінниці, звідки я Вам пишу. Тоді пам’ятаю не стримався і побажав їй прийти за тим кріслом, коли батька не стане. Як християнин не бажаю їй такого, але, скоріш за все воно так і буде згодом, бо Господь завжди за нами спостерігає і багато чого робить ще при нашому житті. На цьому хочу завершити свого листа, щоб не перетворювати його в жанр «оповідання». Просто не знаю, як віддячити тим дівчатам, які на це 100% заслуговують. Я пішов купив коробку цукерок (каюсь), але вони замахали руками), говорячи, що їх можуть «вигнати з роботи». В мене є визитівка одної з них, — сказала, якщо будуть якісь питання, то дзвонити, але я зараз, навмисно не наголошую на ній. Коли Вас зацікавить моя розповідь, то відпишіть будь ласка, або зателефонуйте, як завгодно. Я прочитав, що Ви проводите якийсь конкурс, але в даному випадку, мене менш за все цікавлять гроші, бо вбачаю сенс в тому, щоб ті люди, які роблять добро для інших, були відзначені. Майже впевнений, що Господь, поряд з ними, вже «поставив галочку»)). За «допенсійного життя», я керував невеличким колективом біля майже сотні людей і в мене, на той час (десь кінця 80-х), таких працівників точно не було. Так що на рахунок «вигонять», вони явно перебільшили, але неприємностями,(навіть випадково), «віддячити» їм, навіть у страшному сні, не хотілось. Дякую за терпіння, якщо дочитали мого листа до цього місця)). Всього найкращого. З повагою, Віктор Степанович.
Ми вдячні Вам за високу оцінку і теплі слова в адрес наших Співробітників. Вони справжні професіонали своєї справи, які завжди раді допомогти Клієнту. До зустрічі в відділеннях Абанк 🍏💚
Написать комментарий
Заблокували кошти , попросили надати докази. Після того, банк просто ігнорує і утримує кошти.
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки.
Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними.
Ми взяли Ваше питання на контроль, зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Комментарии (2)
Знаю почему на называется а-банк
Заблокировали мои средства по надуманным законам, ни, а одном банке такого нет как здесь, деньги возвращали 43дня, ещё и за перевод на карту сняли процент. Завтраками кормили, никто ничего не знает. А общем надо держаться от этого банка подальше.
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання.
В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку розгляду.
Ми обов'язково перевіримо детально всю ситуацію та зробимо висновки. Очікуємо від Вас відповідь в особистому повідомленні.
Комментарии (2)
Як Чудовий банк комісії бере та до чого це призводить…
Півдня на переписки з чемними операторами, які висловлюють тільки жаль, але не вирішують питання по суті і НЕ надають відповіді по суті, призвели до того, що НАРЕШТІ мало статися — і що оператори зі ШВИДКІСТЮ комети зробили — Клієнт здійснив ЗАКРИТТЯ всіх рахунків, закриття всіх карток, обнулення кредитного ліміту (який АБанк нещодавно підням до нечуваних тисяч за довгі роки співпраці), закриття кредитного рахунку і припинення співробітництва загалом і зовсім.
7 років співпраці.
П. С. Прохання, до представників, А Банку — не пишіть НІЧОГО про спроби вирішення питання, надання деталей і прочу всіляку ахінею.
Співробітництво припеинено назавжди.
Іншим, нажаль, НЕ РАДЖУ співпрацю з даною фінустановою.
Наче і не погана, але от беруть комісіії і не повідомляють — це вже вп«яте.
Неприємний досвід.
Банк змінено на MONOBANK в той же вечір.
І так — картки і рахунки дружини в, А Банк буде також закрито наступного дня.
Ось така історія.
Комментарии (15)
Не рекомендую!
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.
Ми взяли Ваше питання на контроль та вже передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Комментарии (2)
Предоставление услуг банка
Нам дуже приємно, що Ви так високо оцінили нашу роботу 🍏💚
Комментарии (1)
Развод А-банка
Почав розбиратись.
Заблокували, так повинен пояснити походження коштів і через добу разьлокують.
Відправив всі документи (справку о доходах, ок-5,7, розписки повернення боргу)
Сказали, що документи підходять.
Через 2 доби пишу, що і як …відповідь :« пришліть ще документи ». Вислав.
Через тиждень говорять, що розвивають зі мною відносини і залишок коштів відправлять на карточку іншого банку, услуга займе 5 днів.
Через 7 днів нічого не повернули, сказали, що повернуть через місяць.
Пройшов місяць — нічого.
«Ми повинні були повернути 5.05. чекайте. Вибачте за незручності»
Вже 7.05, відповіді немає, чекайте.
В банку мені одразу сказали, що транзакції за місяць не повинні перевищувати 100 тис грн.
І що кожного місяця буде обнуляться ця сума.
По факту можуть спитати за 1.5 місяця тому за якусь транзакцію більший 10 тис грн.
Не рекомендую працювати з цим банком. Все добре поки немає проблем. Якщо проблема буде, то ви дуже пожалієте, що зв’язались з цим банком.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Після аналізу наданих Вами документів Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки.
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений.
Наразі Ваше питання вирішене.
Комментарии (1)
Відновлення заблокованої картки з-за кордону
Велика подяка Максиму і іншим співробітникам які нам допомогали! Якщо чесно, в мене вже були моменти коли я думала що нічого не вийде🙈 Весь процес зайняв декілька днів, тому не здавайтесь якщо щось не виходить, дзвоніть у підтримку і рано чи пізно все буде добре.
Нам дуже приємно, що Ви так високо оцінюєте роботу наших Співробітників. Вони справжні супергерої, які завжди раді прийти на допомогу Клієнту 🤗🍏
Написать комментарий
Відгук
Комментарии (1)
Клиенты А-банка мошенники, как и сам банк
Банк нетерпимий до шахрайства, тому всіляко сприяє у розслідувані стосовно шахрайських дій.
Детально перевірили всю інформацію. Наразі, Ваше питання знаходиться в роботі. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу. Дякуємо за розуміння!
Комментарии (16)
Рассрочка
Рішення щодо ліміту кредитування приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений з часом.
Ми сподіваємось, що бажана сума ліміту буде встановлена згодом і ми будемо співпрацювати надалі.
Комментарии (1)
Банк не хоче віддати мої гроші
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.
Послуга накопичення «Скарбничка» — це депозитний вклад, тому у разі наявності залишків Ваших коштів потрібна окрема заява, яку Спеціалісти повинні запросити.
Приносимо вибачення за тривале очікування вирішення питання. Ми взяли Ваше питання на контроль та передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Комментарии (2)
Заблокували кошти, розірвали договір та не повертають по регламенту
20.04 Первів собі на картку кошти з картки іншного банку, після чого картка була заблокована, поспілкувавшись з службою підтримки в телеграмі надав докази того, що кошти мої (надіслав квитанції), також банк запросив довідку про доходи та ще купу всього, у підсумку банк вирішив розірвати зі мною договір та попросив заповнити заяву та надіслати їм фото заяви, заява була заповнена 22 квітня, сьогодні вже 5.05, кошти сказали за регламентом повинні бути перераховані напротязі 3 днів, прошу пришвидшити повернення коштів
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.
Ми взяли Ваше питання на контроль та вже передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Комментарии (1)
заблокировали карту,за перевод мне на карту
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Кожна ситуація індивідуальна, безпідставне блокування неможливе. У випадку блокування, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування є питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
Через обраний в Банку месенджер Вам надали сьогодні перелік необхідних для вирішення питання документів. Очікуємо від Вас підтверджуючи документи. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться.
Комментарии (4)
Ограничели сяет
Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності.
У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). Під час відеодзвінка наш Співробітник має можливість переконатися, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства. Звертаємо Вашу увагу, що всі запитання, які задають наші Співробітники під час дзвінку, відомі власнику рахунку та спрямовані на попередження шахрайства.
Після відеодзвінку, у разі необхідності більше детальної перевірки операцій з карткою може бути створено додатковий запит. Під час розгляду запиту з Вами зв'язувались профільні Спеціалісти. Детальна інформація щодо блокувань та порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
За результатом проведення перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми детально перевіримо Ваші звернення до нашої Служби підтримки та у разі помилок буде вжито заходи для покращення процесу нашого обслуговування.
Раді, що питання наразі вирішено та дякуємо за розуміння.
Комментарии (4)
блокировка
У зв'язку з тим, що Закон «Про віртуальні активи» не набрав чинності, проведення подібних операцій через рахунки Банку наражає Банк на застосування штрафу зі сторони НБУ.
З метою недопущення накладання на Банк штрафів за проведення операцій з криптовалютою, ми попереджали Вас не використовувати в рахунки для подібних операцій. Оскільки з Вашого боку наше попередження було проігноровано, Банк був змушений обмежити функціонування Ваших рахунків та розірвати ділові відносини.
Наразі Ваше питання вирішене.
Комментарии (14)
Накладають обмеження і не дають конткретної відповіді
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки.
Приносимо вибачення за збільшений регламент розгляду. Наразі Ваше питання вирішене.
Будемо раді співпрацювати надалі.
Комментарии (3)