Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Itsnotmeee 29 октября 2023, 11:39
Заблокировали деньги ссылаясь на финмониторинг, предоставил все скрины, сказали ожидать 3 дня, ПРОШЛО УЖЕ 2 МЕСЯЦА — РЕЗУЛЬТАТА 0. КАЖДЫЙ ДЕНЬ КОРМЯТ ОБЕЩАНИЯМИ ПРО 3 ДНЯ
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 29 октября 2023, 12:08
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Полезный комментарий
Itsnotmeee 29 октября 2023, 13:46
Дякую, питання вирішено.
Dima2023 29 октября 2023, 8:35
Самый странный банк в Украине из тех, что встречал. Банк по не понятным причинам сам может например ночью в сб принять решение снизить кредитный лимит с 30000 грн до 0 или еще был случай после пополнения кредитной карты на 10000 взял ее заблакировал. Или сам банк принял увеличить кредитный лимит с 0 до 72000, хотя я об этом не просил, при этом по кредитке доступная сумма всего 400.
Короче, самый ненадежный банк
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 29 октября 2023, 10:48
Добрий день! Рішення щодо ліміту кредитування по кожній програмі Банку приймається в односторонньому порядку Банком індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом. Ми будемо раді розібратись у ситуації з Вашими лімітами детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Проблема решена
Michael Davydov 27 октября 2023, 11:22
Із позитивного:
+ Загалом, все працює і цілі свої виконує.
+ Офігенний саппорт, майже завжди знає відповідь, коли не знає бере швидко в обробку. Дивно, але вони знають і допомагають краще і мають більше доступів, ніж особистий менеджер. Можливо, їх варто поміняти місцями.

Рекомендації: Відкриваючи рахунки в, А банку відразу відкривати резервні рахунки в іншому банку та підписувати договори з клієнтами на можливість оплати на обидва рахунки.

З негативного:
— Найжахливіший UX. Нічого не зрозуміло, не інтуїтивно, багато чого не працює з першого разу, ще щось не працює, але дізнаєтеся ви це тільки тоді, коли це вам буде потрібно. На жаль, такий UX — норма для багатьох українських банків.
— Саппорт офігенний, але дійти до нього потрібно через 3 часозатягуючих крока спілкування з автовідповідачем
— Помилка при першому логіні
— помилка при реєстрації ключів податкової
— Помилка під час завантаженні договорів
— Помилка під час підписання договорів
— Кнопка Додати Сканкопію була неактивна (не можна було вкласти Інвойс)
— Неможливо подивитися статус усіх інвойсів одразу, потрібно кожен перевіряти ще раз окремо проходячи через 3 кроки на кожному контракті. Якщо десь помилився і відправив інвойс не туди або додав, підписав, але забув натиснути кнопку Відправити — дізнаєшся коли почнеш розбиратися, чому не надходять кошти.
— Курс продажу валюти для ФОП та ТОВ разюче відрізняється і дізнаєтеся ви це тільки після відкриття рахунків та отримавши доступи до системи управління ТОВ. Такий ось «сюрприз» для нових клієнтів.
— Двічі продаж валюти було відхилено без якогось сповіщення. Один раз через дефект системи, другий раз — так і не відповіли чому, хоча я двічі залишав запит. Обидва рази доводилося відтерміновувати виплати контрагентам. І хоча у заявках на продаж вказується номер телефону, валютний менеджер не зателефонував жодного разу.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 27 октября 2023, 15:53
Добрий день!
Дуже вдячні Вам за розгорнутий відгук! Для нас дуже важливий зворотний зв'язок від наших Клієнтів.
В першу чергу хочемо вибачитися за незручності з якими Вам довелося зіштовхнутися через користування нашими сервісами.
Зробимо все можливе, щоб виправити Ваші зауваження якнайшвидше.
Запевняємо Вас, цей сервіс буде чудовим, адже ми спілкуємося з нашими Клієнтами, та прислуховуємося до порад.💚
Проблема решена
as1207 26 октября 2023, 15:55
Сьогодні 26 жовтня 2023 року неможливо розрахуватись карткою А-банк в магазинах. По телефону горячої лінії оператор каже що прблеми з програмним забезпеченням. 23 жовтня весь день теж неможливо було рорахуватись карткою А-банк в магазинах. І такі випадки дуже часті з карткою цього банка. До оператора майже неможливо додзвонитися
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 26 октября 2023, 16:50
Доброго дня!
Ми приносимо вибачення за складнощі з якими Вам довелося зіткнутися через технічні складнощі.
Наразі роботу сервісів відновлено, нами також було проведено ряд заходів для уникнення таких ситуацій в майбутньому.
Вибачте нас, будь ласка, ми обов'язково виправимося, щоб бути кращими для Вас 🍏
Полезный комментарий
as1207 26 октября 2023, 17:28
Дякую. Проблема вирішена
Проблема решена
WaChinYu 25 октября 2023, 23:49
Отделение по адресу: Ровно, ул. В. Черновола, 18
5 дней назад пришла блокировка смской в банк. Ждал в приложении видеозвонка, звонок не поступил.
Звонит сегодня специалист и говорит «можно задать пару вопросов », поговори с ней. Причину блокировки не сказала и не сказала что нужно что бы разблокировать счет. Написал в чат онлайн там опять спихивают на звонок специалистов и опять ждать 3−5 дней.
Вообще не доволен поддержкой банка и не доволен профессионализмом сотрудников.
Уместно удерживают мои средства!!!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 26 октября 2023, 12:33
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
dimaszp 25 октября 2023, 10:23
Дуже вдячний службі безпеки банку за блокування рахунку шахрая. І кошти повернулися назад!!!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 25 октября 2023, 10:33
Ми завжди готові допомогти кожному клієнту. Раді, що питання вирішено. ☺
Wiwiwi 24 октября 2023, 23:03
При реєстрації через Дiю видає помилку. Документи надсилаються, але остаточно виходить помилка. Щось пiдозрюю, що це тому, що запит в Дiю лише за паспорт, без IПН
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 25 октября 2023, 12:35
Добрий день! Ми будемо раді детально перевірити ситуацію, яка виникла у Вас при замовленні картки. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Проблема решена
Степан Багінський 24 октября 2023, 20:26
Відгук буде не простий. Я є клієнтом банку з перервою більше дванадцяти років.
Стосується замовлення пластикових карт з отриманням за кордоном через чат Telegram і також через додаток до різних рахунків: кредитного, депозитного, валютного.
На сьогоднішній не простий час, коли більше семи мільйонів громадян України вимушені шукати притулок за кордоном вже більше 15 місяців це питання дуже актуальне.
Як би можливо було ставити для різних відповідей кількість зірок то в одному було б П’ЯТЬ зірок. а в іншому НУЛЬ зірок. Хоча це стосується одного питання яке вирішувалось з 20 жовтня 2023 р. 13:53 до 24 жовтня 2023р. 15:05.Тобто 4 (ЧОТИРИ) ДОБИ і 1 (ОДНА) ГОДИНА, або 97 (ДЕВ'ЯНОСТО СІМ) годин, або 5820. (П'ЯТЬ ТИСЯЧ ВІСІМСОТ ДВАДЦЯТЬ ХВИЛИН).
Паралельно зі зверненням було аналогічне звернення в двох інших банках України. В одному із них ця процедура від першого дзвінка з консультацією на Call center (Кол- центр) і закінчення замовлення в додатку зайняла приблизно до 90 хвилин. А в іншому всього 25хвилин, в кінці останньої я отримав номер відстеження почтового оператора.
Тепер самі рахуйте різницю в часі.
Все-таки почнем що вплинуло на мою оцінку 4 зірки.
Ситуацію в кінці епопеї виправила оператор Ірина (SIP-номер 87745) 24 жовтня в 14:16. Я був вражений її компетентністю і знанням продукту. Тому і запитав її номер щоб відзначити її терпіння, професіоналізм і високий рівень бажання виконати правильно роботу і допомогти в складній ситуації клієнту над яким знущались ЧОТИРИ ДОБИ, якого емоції вже «зашкалювали». Ще раз дякую Ірині. Побільше б таких працівників. Описувати ЇЇ роботу не буду. Керівництво якщо захоче прослухає розмови. … Ставлю П’ЯТЬ зірок.
Хоча дзвінок який я зробив перед тим як з'єднали мене з Іриною був з іншою співробітницею банку. Так я не витримав і з тяжкими словами поклав трубку, бо настільки не уважна була до моїх запитань. Вперто не хотіла відповідати на прямі запитання, або є не компетентною і не професійною.
Для справедливості потрібно відзначити ще одного працівника з Кол-центру. Нажаль я не запам’ятав ім'я. Телефонна розмова почалась 20 жовтня 2023р в 19:49. Працівник спробував мені допомогти. Передзвонював мені не одноразово, навіть за моїм проханням на інший номер в зв’язку з перебуванням мене в роумінгу. Він продовжив це робити на слідуючий день. Бо питання ніяк не вирішувалось. Я також вдячний йому за намагання допомогти і виправити ситуацію. Але в результаті на жаль як потім вияснилось що по вині інших НЕ КОМПЕТЕНТНИХ працівників питання знову почало «буксувати»
Тепер поясню чому я поставлю всім іншим НУЛЬ зірок.
На сайті Абанку відсутня інформація про правила випуску або пере випуску і відправлення карток за кордон. Тобто які відправляють, які не відправляють. В якій послідовності. Як правильно заповнити замовлення через чат Telegram або чат Viber.
Працівники банку в чаті відповідають з запізненням навіть по декілька годин. Абсолютно не знають продукт банку стосовно відправки за кордон карток. І постійно надають абсолютно різні відповіді на одне і теж запитання. Так і ще і не правильні відповіді. Роблять помилки при виконанні замовлення. Мені знадобилось більше двох днів щоб заставити правильно вказали закордонну адресу отримувача яку я надав. Вперто не хотіли цього робити. Видумували свою адресу. На що я їм ДВАІ ДОБИ пояснював що картки відправляться (вибачте за ворожу мову) по адресу «НА дєрєвню дєдушкє». Постійно перепитували одні і тіж питання, присилали рекламні повідомлення в чаті. Я стомився десяток разів повторювати одне і теж саме. Дуже не уважні і не компетентні Для чого ці чати???
ЗА ЦЕ СТАВЛЮ БАНКУ «НУЛЬ» зірок.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 25 октября 2023, 12:34
Добрий день! В першу чергу ми приносимо Вам вибачення за незручності у ситуації, яку Ви зазначили у відгуку. Ми розуміємо, як важливо швидко отримати консультацію та вирішити питання, яке виникає у наших Клієнтів та завжди працюємо над покращенням нашого обслуговування. Цей приклад дуже важливий для нас, Ваше питання вже на контролі у Спеціалістів, всі звернення ретельно перевірені та проводиться робота для покращення нашого сервісу. Питання з доставкою карток також на контролі, ми зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання та повідомимо Вас за результатом. Сподіваємось, що ця ситуація не вплине на нашу з Вами подальшу співпрацю.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ира Торбенко 24 октября 2023, 18:56
22.10.2023 заблокировали карту. Сказали связаться через видеозвонок, я подтвердила и никакого звонка не поступило. Связалась через мессенджер, сказали ждать звонка в течении 3-х дней.
Связалась в мессенджер не могут сказать причину блокировки, перенаправляют на других специалистов. По сей день звонка не поступало.
Финансовая потеря 6216грн.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 24 октября 2023, 20:45
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема решена
dfdsf 23 октября 2023, 17:46
ЦЕЛІЙ ДЕНЬ НЕ ИМЕЮ доступа к своим деньгам
горячая линия не отвечает кормит завтраками и приносит извинение. мне не нужны извинения мне нужен доступ к своим деньгам₴
НЕ СОВЕТУЮ
Закрываю счет ухожу в другой банк

Операции списались деньги не возвращают при отмене
Абанк
Ответ банка
Aleesha 24 октября 2023, 12:49
Добрий день!
Наразі спостерігається масова складність в роботі застосунку та під
час користування карткою.😔 Наші Спеціалісти вже працюють над
усуненням. Кошти за неуспішні операції буде повернуто на Ваш рахунок
централізовано.

Ми дуже стурбовані тим, що наші клієнти не можуть повноцінно
користуватися власними коштами та нашими сервісами. Запевняємо, що ми
розбираємося у даній складності та проводимо ряд заходів для уникнення
таких ситуацій в майбутньому. Вибачте нас, будь ласка, ми обов'язково
виправимося, щоб бути кращими для Вас 🍏
Валерій Карбашевський 23 октября 2023, 11:20
Отделение по адресу: Черновцы, ул. Героев Майдана, 22
Нещодавно зіткнувся з проблемою виводу коштів із Скарбнички. Ніякі маніпуляції з додатком (перевстановлення, перезавантаження і т.ін.) нічого не дали. Тільки завдяки оператору банку вдалось швидко усунути проблему. Дяку працівникам за професійну роботу.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 23 октября 2023, 11:30
Дякуємо за відгук! Завжди раді Вам допомогти! 🍏😊
Natalochka7 22 октября 2023, 20:21
В отделении мне подключили кэшбэк, а в следующем месяце я не смогла его найти в мобильном приложении.
Позвонила оператору вечером, мне сразу же перезвонили и дали полную консультацию где его искать, как переподключать и как им пользоваться.
Дуже вдячна оператору Вікторії за кваліфіковану відповідь і гарне обслуговування.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 22 октября 2023, 21:03
Дякуємо Вам за відгук! Нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників 🍏😊
atbpremium 22 октября 2023, 13:20
Чому я обрав Абанк:
— Застосунок швидкий і якісний (думаю це достойна заміна monobank)
— наявність відділення (для готівкових операцій)
— ввічливість і привітність співробітників від консультанта до касира. Я проста фіз особа з витратами до 15000 грн / міс.
— Карта Епіцентр з кешбеком на всі покупки
— Сервіси за який хвалять monobank працюють тут аналогічно і так само швидко (p2p перекази без комісії), зняття готівки 0,9% так само як і monobank

Мінуси:

1) Тягарем на дно є тех. підтримка яка абсолютно не мотивована допомогати. І є причиною того чому я обираю monobank для виплат ФОП чи заробітної плати, соціальних виплат і т.д. Через те що підтримка не компетентна допомогти відповісти на коротке питання по тарифам, я обрав інший банк для отримання цільових виплат. Підтримка змушує читати мені десятки сторінок мого договору з банком. Для чого взагалі тоді підтримка, якщо я маю на руках договір?

2) Повернення заморожених коштів триває дуже довго і ніхто не посприяє її пришвидшенню. При оренді авто на довгий срок чи 10-хвилинна прогулянка на самокаті — тут беззаперечний лідер по швидкості розморожені коштів є monobank.

Тепер приклад з реального життя:

1) Звернення в підтримку: Чи є комісія за зняття цільових коштів:

Abank: У мобільному застосунку АБанк24 Ви можете ознайомитись з умовами та тарифами карти. В меню 'Профіль' — 'Тарифи та правила' — 'Тарифи' — 'Картки' — та обираєте потрібну карту

Monobank: Якщо відбувається отримання цільових виплат на картку моно, тоді комісії немає до 50 000 грн на місяць, при знятті більшої суми буде стандартна комісія як і за зарахування особистих коштів — 0,9% від суми

2) 10-хвилинна прогулянка самокатів. Коли очікувати розмороження коштів:

Abank: 3 робочі дні за регламентом для розмороження 55 грн.

Monobank: Є регламент, але на практиці (у моєму випадку) кошти повертаються ОДРАЗУ по завершенню поїдки.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 22 октября 2023, 14:16
Дякуємо за відгук та можливість стати ще кращими для наших Клієнтів! Зворотний зв'язок від Вас дуже важливий для нас. Ми ніколи не зупиняємося на досягнутому і продовжуємо роботу над покращеннями нашого сервісу! Обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та зробимо висновки для покращення нашої роботи! Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Проблема решена
supermen16 21 октября 2023, 16:31
Нажаль війна всіх підкосила, я втратив роботу, вимушений був виїхати та стати ВПО, та на жаль не можу знайти роботу. А кредити у банках залишись. Усі банки пішли на поступки, та надали реструктуризацію боргу, без відсотків, а деякі навіть списали частину боргу. Абанк. запорпонував реструкторизацію при якої за два роки відсотки становлять майже 100% кредитної заборгованості. При боргу у 12560,41 грн при заключенні реструктуризації мені запропонували умови при яких я за два роки повинен сплатити: 21480 грн. Це найгірші умови із усіх банків де у мене є проблемні кредити. Нажаль банк Зовсім не кліенто оріентований. Оператори тільки вимагают погасити борг. Так банк також можна зрозуміти але це единий банк який виставив відсоток за реструкторизацію боргу.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 21 октября 2023, 18:50
Добрий день! Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом відбувається у стандартному режимі, тим самим за відсутності погашення сума заборгованості збільшується і платежі будуть накопичуватися. У разі прострочення Банк залишає за собою право будь-яким можливим способом доносити інформацію про заборгованість Клієнта, в тому числі шляхом дзвінків на фінансовий номер телефону. Розуміючи ситуацію, Банк надав Вам можливість оформлення реструктуризації, умови якої вигідніші за умови погашення Вашої поточної заборгованості.
На жаль, нам не вдалось до Вас додзвонитись для можливості розібратись у Вашій ситуації більш детально. Банк адресував Вам повідомлення через месенджер, який Ви обирали в АБанк24, просимо надати відповідь.
Проблема решена
Grigoriy2023 20 октября 2023, 21:00
Банк запросил доп проверку, но они говорят что наберут в течении трех календарного дней в итоге я жду в течении 2 недель на званок, раз в 3 дня переспрашивал к поддержки в телеграмме говорили в течении дня в итоге никто не звонит и не решеает проблему блокировки карты
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 21 октября 2023, 10:25
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
OlenaChuhai 19 октября 2023, 20:43
Після покупки карти АТБ, виникли проблеми з активацією. Створити віртуальну карту через додаток теж не можливо. Після переписки з менеджером служби підтримки банку близько 1год30хв, створили заявку на вирішення проблеми. Через 2дні повідомили, що проблему вирішено і картою можна користуватися. Тільки от поповнити її в терміналі не можна, відправляють у відділення. Служба підтримки банку на повторне звернення відмахнулись повідомленням :«Ваша карта ***** активна, обмеження з боку Банку відсутні" На цьому допомога закінчилася. При проханні закрити карти, нав’язують ще одну карту.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 20 октября 2023, 14:28
Добрий день!
Детально перевірили описану Вами ситуацію. Дійсно під час активації картки виникли технічні складнощі. Питання було вирішене профільними Співробітниками.
Щодо виникнення помилки під час поповнення картки. Складнощі з боку Банку відсутні, зі свого боку ми не виявили неуспішних спроб поповнення.
Приносимо вибачення, за незручності з активацією картки. Сподіваємось дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами.
Проблема решена
Anastasia5555 17 октября 2023, 23:49
9.10 мне банк заблокировал карту с моими средствами!
Запросив чеки, видимо очень подозрительно получить в 7 платежах с 27.09 аж 18.500(это ж миллионы)
9.10 и 10.10 я добавила информацию, что запросили
Мало того, что забыли работники чата добавить всю информацию, а только выборочно, так сделали так, что 11.10 типо я только добавила информацию
Никакого чёткого ответа я не могу получить, у каждого «специалиста «своя версия.
У банка нету регламента, напоминает шарашкину контору
Операторы безграмотные, творят и говорят каждый свое
На сегодняшний день уже 16.10 ответа я так не дождалась!
Такого беспредела я в жизни не видела, почитав отзывы поняла, что не одна такая
Очень жаль, что рекомендовала этот банк
Но антиреклама обеспечена, многие мои знакомые начали выводить свои средства в более порядочный банк
Где не блокируют без причины, общаются корректно и помогают решить вопрос, а не кормят обещаниями и то, что ждите
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 18 октября 2023, 11:35
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
User1234512345 17 октября 2023, 20:27
Расскажу личный опыт использования А-Банка. В приложении присутствуют ошибки: когда сворачиваель приложение и потом снова пытаешься в него войти, будет «вечная загрузка». Чтобы приложение снова заработало, нужно удалить его со вкладок и зайти заново, если оно не залагает при входе. Это делает использование банка очень неудобным и вызывает раздражительные эмоции.
Непунктуальные работника банка. После блокировки карты ждал звонка от специалиста 6 дней, когда обещали 3 календарных дней. К тому же, ждал бы ещё дольше, если бы сделал одной вещи. Сейчас тоже существует проблема с этим банком. Пока не буду делать поспешных выводов, но судя по моему опыту работы с банком, рассказов от знакомых и отывов на минфин, уверен что проблема не решится как было сказано мне банком
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 18 октября 2023, 13:57
Добрий день! Застосунок АБанк24 має тривалість робочої сесії, в період якої можна зайти повторно без додаткового підтвердження, у разі раніше успішного виконаного входу. Якщо Ви згортаєте АБанк24 і після робите спробу одразу відкрити застосунок — він повинен працювати коректно, якщо Ви робите це через певний час вже поза періодом робочої сесії, тоді застосунок запитує у Вас авторизацію як при новому вході.
Для можливості детально розібратися у Вашій в ситуації наші Фахівці написали Вам через месенджер, який Ви обирали в Банку, оскільки додзвонитися до Вас не вдалося.
По ситуації з блокуванням карти також надали Вам відповідь. Раді, що питання вирішено і будемо раді отримувати від Вас тільки найвищі оцінки.
Проблема решена
OlegGri 17 октября 2023, 15:35
Отделение по адресу: Днепр, ул. Батумская 11
Сотрудничал с банком не 1год, необходимо было взять деньги на развитие бизнеса. По итогу 5ти лет выплатил банку не малую сумму, несмотря на это все осталась незакрыта кредитная карта за которую просто выносят мозг и на уступки по списанию % никак не идут, хотя учитывая то что выплатил довольно большую сумму, можно было и сделать небольшой подарок, как это делают многие банки учитывая ситуацию в Стране!!! Общатся с менеджерами не возможно потому как диалога 0, как роботы «внесите платеж» и все!!! При закрытии основного кредита руководитель обещал, решить вопрос с % карты, но как только все произошло то сразу полный игнор.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 17 октября 2023, 20:24
Добрий день! У разі прострочення Банк залишає за собою право будь-яким можливим способом доносити інформацію про заборгованість Клієнта, в тому числі шляхом дзвінків на фінансовий номер телефону. Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом відбувається у стандартному режимі, тим самим за відсутності погашення сума заборгованості збільшується і платежі будуть накопичуватися. Розуміючи ситуацію, Банк надав Вам можливість оформлення реструктуризації, умови якої вигідніші за поточні умови погашення Вашої заборгованості. Ми детально перевіримо всю інформацію по Вашій ситуації та повідомимо за результатом Вас.
Проблема решена
NikiYuliya 17 октября 2023, 14:22
Заблокували картки 05.10
Зворотнього звʼязку зовсім немає. Потрібно виписувати кожного дня, щоб зрозуміти чи треба надати їм додаткову інформацію чи ні!!!
Постійно пишуть, що чекати треба 1 робочий календарний день. Передали інформацію профільним спеціалістам (Це просто пуста писанина).
В мене такі відчуття, що вони взагалі нічого не перевіряють. Жахливе те, що зворотнього звʼязку взагалі НЕМАЄ!!!
Скільки мені ще чекати треба!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 17 октября 2023, 16:40
Добрий день!
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта.
Документи надані Вами, були надані не в повному обсязі.
Згідно Умов та правил Банку п. 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку. Наш Співробітник вже зв'язався з Вами. Очікуємо заяву з реквізитами для перерахунку залишків.

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.6 44.8
USD 40.4 41.2
Все курсы банка

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.6 44.8
USD 40.4 41.2
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Абанк 💰 / Отзывы о Абанке 📝