×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Подяка за професіоналізм підтримки
Звернувся 17.02.2025 з проблемою входу до застосунку Абанку та блокуванням картки. Анастасія постійно була зі мною на зв’язку та доклала максимум зусиль для вирішення питання, надавши необхідний зворотній зв’язок.
Анастасія показала приклад, що звернення можна розглядати не шаблонно, а підходити з точки зору не стандартних ситуацій.
Комментарии (1)
дурять з %. блокування карти просто так
Нам прикро, що у Вас склалась така думка, проте нарахування відсотків за усіма вкладами в банку проводиться в рамках оформлених договорів та ставки актуальної на момент оформлення (продовження) вкладу.
Щодо питання обмеження, наш банк має нетерпиме ставлення до шахрайства тому безпека клієнта та збереження коштів на рахунку мають пріорітет. В разі, якщо банком зафіксовано підозрілу активність або ми не маємо впевненості, що рахунком користується його власник, може бути встановлене тимчасове обмеження яке легко зняти проходженням дзвінку в àbank24.
Бачимо, що тричі нашими фахівцями була створена заявка на зміну фінансового номеру телефону, проте операцію так і не вдалось завершити через поганий зв'язок. Ми робимо все можливе для покращення сервісу тому додатково опрацьовуємо Ваші звернення до підтримки банку для унеможливлення отримання схожих емоцій в майбутньому.
Дякуємо за Ваш відгук, адже він допомогає покращувати наш сервіс!
Комментарии (2)
Заблокували карту
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Наразі усі з наданих Вами до банку документів пройшли опрацювання. Банком було відправлено уточнення інформації в прив'язаний месенджер. Прохання надати відповідь банку для розв'язання питання
Комментарии (2)
Відмивання доходів)))))
Мені все одно на ваш банк, тим більше з таким ставленням, але я тупо не можу зв’язатися з оператором для уточнення питань. Мені кілька разів відповідали, і потім бот просто відправляв на всі мої повідомлення заготовлену фразу:
«Повідомляємо Вас про прийняте Банком рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…» і тд…
Я можу поспілкуватися з людиною, а не роботом? Кожну відповідь «людини» чекаю не менше 30 хвилин.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
За результатами даного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин. Наразі Ваше питання в роботі. За результатом ми Вас проінформуємо.
Комментарии (2)
Абанк заблокировал счёт без объяснения причин
Сначала банк запросил подтверждение доходов из-за превышения лимитов, я предоставил все квитанции и документы, после чего лимиты были разблокированы. Однако сразу после этого счёт вновь заблокировали, теперь уже из-за неподтверждённой операции, детали которой мне не раскрывают.
Мне пообещали, что разбирательство займёт максимум 3 рабочих дня, но срок уже истёк, а ситуация остаётся нерешённой:
✔️ Точных сроков не дают
✔️ Звонка от специалиста так и не было
✔️ Запрос на возврат остатка средств без ответа
Хотелось бы получить понятное объяснение ситуации и чёткие сроки решения вопроса.
⚠️ Предупреждение для клиентов: если вы пользуетесь Абанком, будьте готовы к тому, что в случае проверки ваш счёт могут заблокировать без объяснений и задерживать решение без чётких сроков.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Наразі Ваше питання в роботі. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від банку.
Комментарии (1)
Не розблоковують картку.
Ми щиро сподіваємося, що ситуація буде вирішена якнайшвидше і подібний досвід більше не повториться. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння!
Комментарии (3)
Постійні смс про оплату кредиту
Ми щиро вибачаємося за будь-які незручності, які ви могли відчути через наші дзвінки та повідомлення. Наше нагадування про обов'язкові платежі було спрямоване на те, щоб допомогти вам уникнути прострочок та спланувати ваші фінанси. Ми поважаємо вашу думку і врахували ваші побажання, тому вирішили виключити вам нагадування про внесення платежу. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Комментарии (4)
Найкраще обслуговування онлайн!
А-банк, я дуже радий бути вашим клієнтом — ви для мене найтоповий банк!
І невеличке побажання, якщо вже будете залучати до допомоги клієнтам ШІ, будьласка дайте вибір клієнту самому обирати чию допомогу використать ШІ чи живого оператора.
Приємно знати, що Вам зручно з нами. Будемо й надалі радувати Вас сервісом😊
Комментарии (1)
Серйозне ставлення до своїх зобов’язань
Проте після звертання на гарячу лінію банку проблема була вирішена за пару годин, а останній раз — взагалі протягом 10 хвилин. На відміну від банку ПУМБ, де та ж сама проблема не вирішувалась тижнями.
Молодці, так тримати!
Працюємо, щоб Вам було ще зручніше💚
Комментарии (1)
Уверенность и стабильность
Отдельно хочется отметить высокий уровень обслуживания клиентов. Операторы банка всегда доступны и готовы помочь в любое время суток. Они очень быстро и профессионально решают любые вопросы, будь то блокировка карты, восстановление доступа к счету или перевыпуск карты в режиме онлайн, так как большее количество времени я нахожусь за границей. Я всегда получаю квалифицированную и понятную поддержку сотрудника банка (при оплате покупки онлайн мне заблокировало карточку, после чего связавшись с оператором все было решено в течении 5 Ти минут, карточка разблокирована, а я была проинформирована о новых приложениях и схемах мошенников)я вижу их действительную заинтересованы в том, чтобы помочь.
За годы сотрудничества с этим банком у меня ни разу не возникало серьезных проблем. Все вопросы решаются оперативно и качественно. Я рекомендую этот банк всем, кто ищет надёжного и ответственного финансового партнера.
Дякуємо за відгук! Приємно знати, що Ви задоволені рівнем нашого обслуговування. Ми завжди намагаємося бути на висоті і оперативно вирішувати всі питання наших Клієнтів.
Комментарии (1)
Заблокування карти
Вже 3 дні як мені не повертають кошти просять багато документів кожного дня реквізити
Кожного дня відтягують аби не перекидати кошти
З фінансового номеру додзвонитись неможливо
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Раніше банком було запитано документи для дебетування коштів. Наразі питання є успішно вирішеним, а кошти переказано на вказаний Вами рахунок іншого банку.
Комментарии (1)
Удержание моих средств
Я полагала, что А-Банк должен помогать клиентам в решении проблем, которые сам же создает, но, похоже, их главная цель — не решать ситуацию, а удерживать мои деньги как можно дольше.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Наразі для вирішення даного питання нами так і не вдалось встановити з Вами зв'язок та згоду, тому питання перебуває в роботі. Прохання надати відповідь банку в особистих повідомлення для розв'язання питання
Комментарии (1)
Заблокировали карточку
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Банком було прийняте рішення про розрив відносин. Наразі питання дебетування залишків коштів перебуває в роботі. Прохання очікувати на переказ залишків
Комментарии (3)
Дуже вдячна робітникам, А банку за допомогу у вирішенні питання.
здоров’я, успіхів, щастя, а головне мирного неба над головою! Зі мною на зв’язку була Надія.З 13:55 і до повного вирішення питання.
Написать комментарий
Кредитный лимит
Рішення щодо ліміту кредитування по кожному продукту Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом.
Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Комментарии (4)
в жодному разі не рекомендую цей банк
P. S.: чомусь можна вибрати тільки 3 поганих сторони банку, але їх ЗНАЧНО більше.
Кредитний ліміт визначається індивідуально для кожного клієнта з урахуванням різних факторів: кредитної історії, рівня доходу, кредитного навантаження, наявності депозитів тощо. Він регулярно переглядається і може змінюватися з часом.
Радимо активно користуватися карткою та іншими послугами банку — це може позитивно вплинути на перегляд ліміту. Будемо раді продовжувати співпрацю з Вами!
Комментарии (1)
Кредит швидка готівка
Хочемо зазначити, що якщо ви не користуєтеся кредитним лімітом, ви не сплачуєте жодних відсотків. Описана вами ситуація більше нагадує послугу «Швидка готівка», де на етапі оформлення ви маєте можливість ознайомитися з усіма умовами договору, включаючи щомісячний платіж та загальну переплату.
Ми прагнемо детально розібратися у вашій ситуації та допомогти вам. Ми надіслали вам повідомлення в особисті повідомлення. Будь ласка, надайте відповідь банку, щоб ми могли швидко вирішити ваше питання, зокрема щодо розблокування карти.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (9)
Банк а-банк
Комментарии (1)
Заблокували рахунок з заробітньою платою
Хочемо зазначити, що банк не блокує рахунки клієнтів безпідставно. Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Ми готові допомогти розібратися в ситуації, яка виникла. Вже надіслали повідомлення в особисті повідомлення і чекаємо на відповідь.
Комментарии (2)
Списання % за кредитом військовослужбовцю ЗСУ, питання вирішено!
Бажаю банку, разом з його співробітниками та клієнтами, прибутків, а насамперед всій нашій Україні настання найскоршого миру та процвітання!
Раді, що питання було вирішене. Ми цінуємо вашу підтримку та вклад у нашу країну💛💙
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий