Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Артур Олійник 17 февраля 2025, 14:29
Хочу залишити подяку на співробітника клієнтської підтримки 7776 банку, а саме фахівцю Анастасії
Звернувся 17.02.2025 з проблемою входу до застосунку Абанку та блокуванням картки. Анастасія постійно була зі мною на зв’язку та доклала максимум зусиль для вирішення питання, надавши необхідний зворотній зв’язок.
Анастасія показала приклад, що звернення можна розглядати не шаблонно, а підходити з точки зору не стандартних ситуацій.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 17 февраля 2025, 15:03
Ми щиро раді дізнатися, що Анастасія змогла допомогти вам. Ваші слова вдячності були передані Анастасії, і ми впевнені, що вони стануть для неї чудовою мотивацією продовжувати надавати високоякісну підтримку нашим клієнтам.
Проблема решена
velvetto 17 февраля 2025, 11:57
1-На депозит замість обіцяних 16% надійшло цілих 0.16 %! Тобто діє перевірка «на лоха», якщо ви самі не моніторите, то банк тим більш такими дрібницями не займається. 2-при заміні фінномеру завжди при першій транзакції картку заблокують бо вона «підозріла», хоча ви щоденно їх раніше здійснювали багато і без проблем, про критерії «підозрілості» ви від банку не добєтеся, а потім починається допит вас «чи довіряєте ви контрагенту, чи ви його знаєте, чи ви не під дією речовин і взагалі не психічнохворий і т.д.» І це все під соусом «захисту ваших вкладень», хоча ви персонально цей фінномер у відділенні під камери. з документами і з розписом поміняли. Якщо ж ви відмовляєтеся від тупого і принизливого допиту, то ваш кейс нікуди не рухається бо всім НАПЛЮВАТИ. 3-завжди спроби вирішити яксь проблему по телефону закінчуються нічим-то відеодзвінки зриваються (сьогодні вже вчетверте). то оператори всі пішли на фронт. то ще щось. І ваш кейс ніхто не веде до завершення. кожного разу вам треба передзвонювати (сьогодні вчетверте)і кожен раз розказувати про проблему. і вона не буде вирішена, бо всім НАПЛЮВАТИ. Висновок-хочете собі ге**рою-заведіть собі тут депозит.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 17 февраля 2025, 17:41
Добрий день!

Нам прикро, що у Вас склалась така думка, проте нарахування відсотків за усіма вкладами в банку проводиться в рамках оформлених договорів та ставки актуальної на момент оформлення (продовження) вкладу.

Щодо питання обмеження, наш банк має нетерпиме ставлення до шахрайства тому безпека клієнта та збереження коштів на рахунку мають пріорітет. В разі, якщо банком зафіксовано підозрілу активність або ми не маємо впевненості, що рахунком користується його власник, може бути встановлене тимчасове обмеження яке легко зняти проходженням дзвінку в àbank24.

Бачимо, що тричі нашими фахівцями була створена заявка на зміну фінансового номеру телефону, проте операцію так і не вдалось завершити через поганий зв'язок. Ми робимо все можливе для покращення сервісу тому додатково опрацьовуємо Ваші звернення до підтримки банку для унеможливлення отримання схожих емоцій в майбутньому.

Дякуємо за Ваш відгук, адже він допомогає покращувати наш сервіс!
Проблема решена
Назар Збанський 16 февраля 2025, 19:14
Доброго дня, сталась неприємна ситуація, мені заблокували картку в АБанку, через перевищення ліміту переказів, перекази здійснював з картки іншого банку на цю, надав в телеграм бот документи та квитанції на яких видно де і коли і звідки надсилались кошти, ті документи які я надсилав купу разів, нажаль відмовляють, незнаю що робити так як на карті залишились мої особисті кошти
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 17 февраля 2025, 9:42
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Наразі усі з наданих Вами до банку документів пройшли опрацювання. Банком було відправлено уточнення інформації в прив'язаний месенджер. Прохання надати відповідь банку для розв'язання питання
Проблема решена
Keragery 15 февраля 2025, 14:49
Надійшла абсолютно неагрументована скарга на переказ коштів, всі докази того, яким чином вони отримані надіслав, не допомогло. Карту заблокували та скинули заявку, яку варто заповнити для перерахунку залишку коштів.

Мені все одно на ваш банк, тим більше з таким ставленням, але я тупо не можу зв’язатися з оператором для уточнення питань. Мені кілька разів відповідали, і потім бот просто відправляв на всі мої повідомлення заготовлену фразу:

«Повідомляємо Вас про прийняте Банком рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…» і тд…

Я можу поспілкуватися з людиною, а не роботом? Кожну відповідь «людини» чекаю не менше 30 хвилин.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 15 февраля 2025, 17:26
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

За результатами даного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин. Наразі Ваше питання в роботі. За результатом ми Вас проінформуємо.
Проблема решена
Денис Стрижак 14 февраля 2025, 13:45
Столкнулся с неожиданной блокировкой счёта в Абанке, причины которой мне до сих пор не объяснили.

Сначала банк запросил подтверждение доходов из-за превышения лимитов, я предоставил все квитанции и документы, после чего лимиты были разблокированы. Однако сразу после этого счёт вновь заблокировали, теперь уже из-за неподтверждённой операции, детали которой мне не раскрывают.

Мне пообещали, что разбирательство займёт максимум 3 рабочих дня, но срок уже истёк, а ситуация остаётся нерешённой:
✔️ Точных сроков не дают
✔️ Звонка от специалиста так и не было
✔️ Запрос на возврат остатка средств без ответа

Хотелось бы получить понятное объяснение ситуации и чёткие сроки решения вопроса.

⚠️ Предупреждение для клиентов: если вы пользуетесь Абанком, будьте готовы к тому, что в случае проверки ваш счёт могут заблокировать без объяснений и задерживать решение без чётких сроков.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 14 февраля 2025, 14:25
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Наразі Ваше питання в роботі. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від банку.
Проблема решена
EkaterinaErm 13 февраля 2025, 9:48
Вітаю, так враження що ваш банк спеціально не разблоковує картку яку я заблокувала за скаргу на шахрайство людині. Ми з нею вже вирішили питання, я 4 рази дзвонила вам на горячу лінію і робила нове звернення на разблокування, ніяких нарікань більше не маю на обслуговування банка, але будь-ласка розблокуйте картку людині яка не є шахраєм. Він є клієнтом банка «Пумб», від вас потрібен фідбек його банку для разблокування. Чому коли я кожен раз дзвоню вам на горячу лінію с приводу цього, кожен раз інша причина. Ця людина не являється шахраєм.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 13 февраля 2025, 12:55
Добрий день! Ми вдячні за прийнятий дзвінок. Наразі нашим банком було сформовано та надіслано лист для відкликання скарги в ПУМБ банк. Зі свого боку наш банк зробив все можливе для вирішення даного питання. За питаннями стану рахунків та зняття обмежень в разі їх наявності варто їх власнику звернутись до свого банку.

Ми щиро сподіваємося, що ситуація буде вирішена якнайшвидше і подібний досвід більше не повториться. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння!
Проблема решена
Аня Пилипчук 12 февраля 2025, 10:58
Постійно пишуть смс про сплату платежів за неділю щей вимагають сплатити тут і зараз хоча по графіку платежів ще до нього 4 дні. Не єдиної прострочки не було. Все вчасно погашення роблю. Але звонить з самого ранку з підвищенням голосу що я повинна тут і зараз щей нараховують пару гривень зверху за те що не погасила з ранку, а вечором того числа. Платіж 16 числа так і платиться бо заробітна плата може бути в людей 15 числа. Навіть коли не вчасно буде на пару днів не один банк так не говорить з людиною, а починається погрози. Буду все записувати вже щоб був доказ на працівників і скарга буде зразу написана куди потрібно. Дякую що доводите людей до нервового зриву хуже колекторів. Не коли не звязуйтесь з ними. Навіть пояснення їм до одного місця що чоловік скине і зразу буде платіж так як він може бути в зоні бойових дій. Не якого розуміння.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 12 февраля 2025, 12:03
Добрий день!

Ми щиро вибачаємося за будь-які незручності, які ви могли відчути через наші дзвінки та повідомлення. Наше нагадування про обов'язкові платежі було спрямоване на те, щоб допомогти вам уникнути прострочок та спланувати ваші фінанси. Ми поважаємо вашу думку і врахували ваші побажання, тому вирішили виключити вам нагадування про внесення платежу. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Вийшло що останнім часом треба було звернутися в банк за допомогою в закриті карт, якими я не користувався, та консультацією щодо переводу коштів. В теперішній час всі намагаються використовувати можливості ШІ, але це не завжди вирішує проблему, а іноді навіть заглиблює проблему! Славабогу в а-банку з цим все ОК — є канали зв’язку з живими кваліфікованими співробітниками, які дуже чітко інструктують, що і як потрібно зробити щоб вирішити всі питання! Отже всі питання я так легко ще ніколи з банком не вирішував, а головне що банк (в особі співробітника) не намагався мені підключити який-небудь додатковий сервіс або карту — все зробили так як мені потрібно було!
А-банк, я дуже радий бути вашим клієнтом — ви для мене найтоповий банк!
І невеличке побажання, якщо вже будете залучати до допомоги клієнтам ШІ, будьласка дайте вибір клієнту самому обирати чию допомогу використать ШІ чи живого оператора.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 февраля 2025, 8:38
Дякуємо за відгук!

Приємно знати, що Вам зручно з нами. Будемо й надалі радувати Вас сервісом😊
Marvin 10 февраля 2025, 22:32
У лютому банк співпрацює по нарахуванню кешбеку з мережами аптек «АНЦ», «Копійка» та «Шар@». Кілька разів було таке, що після здійснення купівель у цих аптеках партнерський кешбек не нараховувався.
Проте після звертання на гарячу лінію банку проблема була вирішена за пару годин, а останній раз — взагалі протягом 10 хвилин. На відміну від банку ПУМБ, де та ж сама проблема не вирішувалась тижнями.
Молодці, так тримати!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 февраля 2025, 8:37
Дякуємо за відгук!

Працюємо, щоб Вам було ще зручніше💚
Яна Симиненко 10 февраля 2025, 17:34
Я являюсь клиентом этого банка уже много лет, и за все это время он ни разу меня не подвел. В первую очередь, я ценю надежность этого банка в вопросах хранения моей личной информации и финансов. Я всегда уверена, что мои данные находятся в безопасности, и что банк принимает все необходимые меры для защиты от мошенничества и киберугроз.
Отдельно хочется отметить высокий уровень обслуживания клиентов. Операторы банка всегда доступны и готовы помочь в любое время суток. Они очень быстро и профессионально решают любые вопросы, будь то блокировка карты, восстановление доступа к счету или перевыпуск карты в режиме онлайн, так как большее количество времени я нахожусь за границей. Я всегда получаю квалифицированную и понятную поддержку сотрудника банка (при оплате покупки онлайн мне заблокировало карточку, после чего связавшись с оператором все было решено в течении 5 Ти минут, карточка разблокирована, а я была проинформирована о новых приложениях и схемах мошенников)я вижу их действительную заинтересованы в том, чтобы помочь.
За годы сотрудничества с этим банком у меня ни разу не возникало серьезных проблем. Все вопросы решаются оперативно и качественно. Я рекомендую этот банк всем, кто ищет надёжного и ответственного финансового партнера.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 февраля 2025, 17:46
Добрий день!

Дякуємо за відгук! Приємно знати, що Ви задоволені рівнем нашого обслуговування. Ми завжди намагаємося бути на висоті і оперативно вирішувати всі питання наших Клієнтів.
Проблема решена
Олександр Плахтина 10 февраля 2025, 9:27
В мене заблокували рахунки і розірвали договір
Вже 3 дні як мені не повертають кошти просять багато документів кожного дня реквізити
Кожного дня відтягують аби не перекидати кошти
З фінансового номеру додзвонитись неможливо
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 февраля 2025, 9:53
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Раніше банком було запитано документи для дебетування коштів. Наразі питання є успішно вирішеним, а кошти переказано на вказаний Вами рахунок іншого банку.
Проблема решена
lizarazumowska 9 февраля 2025, 23:11
Мне заблокировали карту в А-Банке 9 месяцев назад. В ходе разбирательств банк так и не сообщил, какие конкретно требования необходимо выполнить для разблокировки моих средств. Сначала от меня требуют доказательства, но как только я их предоставляю, заявляют, что они не нужны, и мои деньги останутся у банка навсегда. Разве так должно быть?

Я полагала, что А-Банк должен помогать клиентам в решении проблем, которые сам же создает, но, похоже, их главная цель — не решать ситуацию, а удерживать мои деньги как можно дольше.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 февраля 2025, 10:20
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.

Наразі для вирішення даного питання нами так і не вдалось встановити з Вами зв'язок та згоду, тому питання перебуває в роботі. Прохання надати відповідь банку в особистих повідомлення для розв'язання питання
Проблема решена
Valentino13 9 февраля 2025, 18:23
Мне отдавали деньги мои товарищи, и внезапно заблокировали карточку, попросили предоставить все документы, я их отправил в телеграм бот, все расписал, бот в телеграмме ничего не подтверждает и постоянно просит добавить еще какие то документы хотя я их отправил, не знаю что еще могу дописать и предоставить, онлайн поддержка отваливается когда у вас блокируют карту с оператором связи ни в телеграмме ни по телефону нету
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 февраля 2025, 15:37
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Банком було прийняте рішення про розрив відносин. Наразі питання дебетування залишків коштів перебуває в роботі. Прохання очікувати на переказ залишків
Sufranovich 9 февраля 2025, 15:40
Я звернулась до працівників банку за допомогою.Не могла зайти в додаток.Вони терпляче допомогали.Дуже швидко відповідали на запитання і давали мені рекомендації, що треба робити.В результаті все вийшло і я змогла скористатися своїм додатком за кордоном.Велика подяка усім, хто допомагав.Бажаю банку процвітання, а робітникам міцного
здоров’я, успіхів, щастя, а головне мирного неба над головою! Зі мною на зв’язку була Надія.З 13:55 і до повного вирішення питання.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 9 февраля 2025, 16:20
Дякуємо вам за ваш відгук! Ваші слова вдячності – це найкраща нагорода для нашої команди. Ми завжди прагнемо надавати високоякісний сервіс і підтримку нашим клієнтам.
Vadimkah 8 февраля 2025, 11:20
Снизили вчера кредитный лимит.Думаю ладно.Оставили какие-то деньги.Сегодня приходит сообщение ваш кредитный лимит снижен.Думаю наверно за вчера.Смотрю, а на карте денег нет.Снизили до задолженности.Просто красавчики.Остаыили без денег.Картой пользовался постоянно и платил вовремя.Сейчас представитель банка скажет, что банк имеет право изменять кредитный лимит на свое усмотрение.Но Ведь есть ещё и какие-то партнёрские обязанности.Вчера уже снизили и оставили мне какие-то деньги.Почему банк опять снизил оставив меня без денег?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 8 февраля 2025, 13:55
Добрий день!

Рішення щодо ліміту кредитування по кожному продукту Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом.

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Yeretiel 8 февраля 2025, 10:39
судячи з відгуків, не тільки в мене банк вирішив дуже швидко «списати заборгованість» по картці, хоча я активно користуюсь кредитним лімітом і знаходжусь в «пільговому періоді». Підтримка не може надати жодної корисної інформації, тільки загальні шаблони. І це ще я не враховую те, що була ситуація, коли на картці були кошти, але банк вирішив їх не списувати за кредит, але виставив мені подвійний платіж за «просрочку». Хоча до цього нормально сам списував. Поставив би 0 за досвід користування цим банком, але 1* заслужили. І заслужили тим, що вкотре переконали, що треба скоріше відмовлятись від послуг цього «банку».

P. S.: чомусь можна вибрати тільки 3 поганих сторони банку, але їх ЗНАЧНО більше.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 8 февраля 2025, 11:40
Добрий день!

Кредитний ліміт визначається індивідуально для кожного клієнта з урахуванням різних факторів: кредитної історії, рівня доходу, кредитного навантаження, наявності депозитів тощо. Він регулярно переглядається і може змінюватися з часом.

Радимо активно користуватися карткою та іншими послугами банку — це може позитивно вплинути на перегляд ліміту. Будемо раді продовжувати співпрацю з Вами!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Іван Іванов 7 февраля 2025, 23:57
Пришло уведомление в приложении что доступен кредитный лимит 60000грн, зашел оформил, ежемесячный платеж показывало какой-то конский, я подумал что это кредитный лимит как в других банках. Насколько я позже понял это проценты. Кредит мне не нужен я беру лимиты если предлагают на всякий случай. Как только пришло 60000 на карту, ее сразу же заблокировали. Позвонил оператору прошел проверку лица поотвечал на вопросы, оператор сказал ожидайте и просто на 5 минут тишина, а потом сброс звонка. И так в течении дня я общался с 4 операторами не считая телеграмма. Каждый раз сброс. Попросил убрать кредит написали на можем, заплатите проценты, теперь у меня кредит на заблокированной карте который я не могу закрыть и на который каждый день капает долг. Прошу помочь мне решить этот вопрос в близжайшие сроки. Хотя бы разблокировать карту
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 8 февраля 2025, 10:11
Добрий день!

Хочемо зазначити, що якщо ви не користуєтеся кредитним лімітом, ви не сплачуєте жодних відсотків. Описана вами ситуація більше нагадує послугу «Швидка готівка», де на етапі оформлення ви маєте можливість ознайомитися з усіма умовами договору, включаючи щомісячний платіж та загальну переплату.

Ми прагнемо детально розібратися у вашій ситуації та допомогти вам. Ми надіслали вам повідомлення в особисті повідомлення. Будь ласка, надайте відповідь банку, щоб ми могли швидко вирішити ваше питання, зокрема щодо розблокування карти.
Минфин
Ответ администратора
11 февраля 2025, 10:27
Відгук не зарахований (на 11.01.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Мирон Кушакьян 7 февраля 2025, 19:29
Чудовий чудовий прекрасний банк якщо в ньому зберігати не всі гроші але це правило відноситься до всіх банків
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 7 февраля 2025, 20:00
Головне – комфорт і надійність! Раді бути Вашим вибором 😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ChibisMozgoeb 6 февраля 2025, 19:48
Надійшли кошти. Заблокували рахунок не зрозуміло чого і не зрозуміло на який час.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 7 февраля 2025, 10:39
Добрий день!

Хочемо зазначити, що банк не блокує рахунки клієнтів безпідставно. Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Ми готові допомогти розібратися в ситуації, яка виникла. Вже надіслали повідомлення в особисті повідомлення і чекаємо на відповідь.
Endr 6 февраля 2025, 16:42
Стисло: Звернувся з вищезазначеної нагоди (було створено заявку № 2917421), опрацьовували заявку декілька днів, списали вагому для мене суму %. Дякую банку та його команді!

Бажаю банку, разом з його співробітниками та клієнтами, прибутків, а насамперед всій нашій Україні настання найскоршого миру та процвітання!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 февраля 2025, 17:25
Добрий день!

Раді, що питання було вирішене. Ми цінуємо вашу підтримку та вклад у нашу країну💛💙
Минфин
Ответ администратора
7 февраля 2025, 11:40
Відгук зарахований (на 07.02.2025).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝