Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Іван Баканчук 21 ноября 2023, 9:54
Неуважн заповнив платіжку, пропустивши цифру.Кошти пішли не туди куди потрібно.Звязавшись з банком, кошти повернули протягом доби.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 21 ноября 2023, 10:00
Завжди готові прийти на допомогу. Дякуємо за Ваш вибір 🥰
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
InnaInna1111 20 ноября 2023, 21:23
Дуже багато послуг можна отримати через додаток без відвідування відділення, швидко допомагають у вирішені питань.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 21 ноября 2023, 9:12
Дякуємо, що обрали наш банк для обслуговування 🥰
Проблема решена
HoodBogdan 20 ноября 2023, 11:56
Недавно мне на карту поступил платеж в размере 8−9 тысяч, на что абанк решил заблокировать мою карту, вопрос зачем, а собственно говорят почему, остаться вопросом, на вопрос почему, ответ я получил только на третий день, здесь особой вины поддержки нет, можно подумать если смотреть регламент пользования, и их график работы где написано что они работают в рабочие дни с 9 до 21, на что поддержка мне ответила что звонок от специалиста может прийти и в выходные, возникает вопрос, не один вопрос, абстрагируясь с темы с временем и специалистом, я хотел бы обратить ваше внимание на все остальные казалось бы «не проблемы», почему мою карту заблокировали? Какое право вы имеете блокировать мои средства без объяснения и видимой на то причины, никаких подозрительных действия я не совершал и подобной ереси, звонок жду уже третий день если считать выходные, поддержка ноль на массу, зачем вам поддержка если они ничего не могут решить, если приходится ждать неделями свои деньги, я храню на вашей карте все свои деньги, щас я ни с чем попросту жду ответа и звонка какого-то специалиста, который якобы скажет что мне делать и предаставить, почему я должен что-то предоставлять, ждать и делать, дабы просто получить свои деньги? Абсурд! Я очень разочарован.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 20 ноября 2023, 12:13
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Згідно з Умовами та правилами, під час перевірки картка може бути тимчасово заблокована.
Регламент опрацювання звернення займає до 5 робочих днів.
Взяли Ваше питання на контроль. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Mariya11111 19 ноября 2023, 22:39
Маю неймовірне бажання написати відгук про керівника відділення номер 404 АБанку, яке знаходиться за адресою площа Дружби народів 1 в м. Кропивницькому. Ім'я її Чернявська Анна.
Вперше зустріла цю дівчину, коли вона працювала в касі, в маленькому відділенні. Ще тоді, вона вразила своєю здатністю «вирішувати» проблеми клієнта. Складалося таке враження, що для неї нема нічого неможливого. Завжди стримана, комунікабельна, спокійна, дуже професійна! Тільки завдяки їй, я навіть ні на хвилину не мала думки про інші банки …
Тому я зовсім не була здивована, коли Ганна стала керівником відділення. В наш час рідко зустрінеш керівництво, яке дійсно вміє в першу чергу оцінити тебе і як людину і як клієнта!
Остання подія мене взагалі вразила і змусила написати цей пост. Коли я в черговий раз звернулась по телефону зі своїми питаннями-проблемами, вона в черговий раз не відмовила і вирішила мої питання протягом години, але мене вразило не це, а те, що ця ЛЮДИНА знаходилась в цей час в лікарні, в палаті, годину, як вийшла з наркозу після операції (не знаю, чи можна таке писати- це зовсім особисте). Вона могла б мені не відповідати, щось написати, але я взнала це, вже після того, як вона вирішила всі мої питання. І це вже навіть не про допомогу! Це щось більше! Це магія, людяність, вміння зробити іншу людину щасливою! Зараз цього так бракує!
Я дуже прошу керівництво АБанку відмітити цю дівчину, і дати їй, будь ласка, відпустку, премію, або якийсь оплачений тур на відпочинок. Вона дійсно цього заслуговує, ЯК НІХТО!
ЛЮДИНА з великої букви
Недарма в перекладі з івриту Анна означає «милосердна», «миловидна», «благодійниця».
Щира- щира подяка!!!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 20 ноября 2023, 8:35
Добрий день! Дякуємо, що знайшли час поділитись Вашими враженнями! Нам дуже приємно.🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
alexeiofficial 18 ноября 2023, 10:46
Доброго дня. Така проблема 18.11.2023 в 8:00 банк заблокував мені картку! На питання чому так сталося вони як завжди відповідають «По карті пройшли операції котрі потребують додаткового підтвердження» та ще одне «Банк проводить перевірку оборотів за Вашими картками, передала заявку профільному фахівцю Банку, з Вами зв’яжуться протягом 5ти робочих днів.» Таке питання для чого вам взагалі та підтримка якщо вони взагалі нічого не вирішують?! А завжди потрібно чекати ще дзвінків від спеціалістів!!! Чому я взагалі маю на щось чекати?! Ви блокуєте мої кошти вже не перший раз, а потім постійно телефонуєте і кажете ваша карта розблокована, вибачаєтесь та просите щоб я натиснув що «проблема вирішена». Прошу розблокувати мою картку!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 18 ноября 2023, 11:40
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Полезный комментарий
alexeiofficial 19 ноября 2023, 13:30
Все уже решили. А банк очень оперативно среагировал. Карту разблокировали !
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Joni777 17 ноября 2023, 15:18
В банке есть жёлтая карта с быстрой наличкой в виде кредита, есть задолженность, сумму вижу в приложении, она совпадает.
Есть пользовательская карта зелёная на которую мне прилепили кредит в сумме 11000+ грн датируя 2017 м годом, на вопрос откуда долг на НЕ кредитной карте ответ это овердрафт за якобы непогашенные рассрочки, рассрочки действительно были в 2020 м году и погашены. Банк в чате сам подтвердил справками о выдаче пользовательской карты где не идёт речь о лимите и о сумме кредита соответственно.
В августе 2023 я обратился в УБКИ посмотреть историю и там ни учтён ни один платеж за этот год хотя их было 3−4 штуки. на тот момент они приписывали 9000+ несуществующего овердрафта на который начислены проценты и 6750 реального долго и предлогали порешать все за 11000, перевели меня на коллекторов с которыми я отказался общаться, потом видно забыли про эту историю на 4 месяца и сейчас пишут если за два дня не погасите всю сумму то коллектора умеют делать так, что за неделю вы найдете всю сумму, при этом суд 99% на нашей стороне будет
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 17 ноября 2023, 20:04
Добрий день!
У разі відсутності на карті особистих коштів списання на погашення договору Розстрочки відбувається з кредитної картки. Якщо кошти для списання обов'язкового платежу не внесено списання відбувається в овердрафт.
Раніше з Вами зв'язувався наш Співробітник та надав інформацію щодо врегулювання питання по Вашій заборгованості.
Так, як з Вашого боку відсутні платежі для погашення боргу Банк залучив колекторську компанію для врегулювання питання по заборгованості. В даному випадку Банк діє згідно з Умовами та правилами, а саме згідно розділу 3. Права та обов'язки сторін, п. 3.3.20. Банк має право залучати колекторські компанії до врегулювання простроченої заборгованості Клієнта за Договором або передати іншій особі свої права кредитора за правочином відступлення права вимоги без згоди Клієнта.
Хотіли б звернути Вашу увагу, що відсотки по договору нараховуються в стандартному режимі. Просимо Вас погашати заборгованість для зменшення суми боргу.
Serzhik88 17 ноября 2023, 13:32
Ставлю 2 зірки тільки за те, що на місцях, у відділеннях, працюють приємні співробітники. А от підтримка максимально безтолкова. Для вирішення питання спочатку їм потрібно регламентні 3 дні, потім регламентні 5 днів. А через 5 днів, вони кажуть, що у них черга і їм потрібно більше часу. Потрібно очікувати. На питання який мій номер в черзі кажуть, що не можуть надати відповідь. В ітогі питання висить не вирішене від 6 жовтня.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 17 ноября 2023, 14:53
Доброго дня!
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Під час перевірки картка може бути тимчасово обмежена.
Оскільки нам не одразу вдалось зв'язатися з Вами, для отримання необхідних документів, термін перевірки було збільшено.
Ми не привласнюємо номер в черзі, при розгляді звернення, тому надати таку інформацію, можливість відсутня.
Ваше питання в роботі. Після завершення перевірки, наданих документів, наш Співробітник зв'яжеться з Вами.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AndreyPeshkov49 17 ноября 2023, 11:56
При оформлении карты атб, а банка тупанул и в завершении оформления оформил кредит на сумму 75000 грн.тут же перезвонил на горячую линию и девушка помогла мне его закрыть. Где бы я на сталкивался с, А Банком только позитив. Спасибо всем сотрудникам банка с которыми я сталкивался. Надо быть просто внимательным мне. Мира вам ребята, всего хорошего, спасибо.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 17 ноября 2023, 12:20
Дякуємо Вам за відгук, дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Завжди раді Вам допомогти! 🍏😊
Doba24 16 ноября 2023, 22:12
Отказали в обслуживании в банке Приватбанк, написал в отделении Привата заявление на возврат остатка средств на А-банк. Так в А-банке заблокировали счет после поступления средств на счет. В чем дело? Ни в каком банке такого нет! Я ничего не нарушил, за что мне отказали в обслуживании?
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 17 ноября 2023, 10:35
Добрий день!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Просимо Вас вирішити питання з Банком по рахункам. Офіційну відповідь буде відправлено на вказану Вами адресу електронної пошти.
Володимир Лисенко 16 ноября 2023, 16:14
Читаю відгуки і дивуюсь. Я з А-банком більше двох років і жодного зауваження. Оператори відовідають вічливо і по суті справи. Перейшов до вищезгаданного банку після сумного досвіду користування карткою монобанку (просто закрили рахунок, з поясненням «рішення комісії»). В А-банку сервер не падає, відповідають оператори (не штучний інтелект), переводи на інші картки, або рахунки, майже миттєві. Що стосовно додатку, простий і зрозумілий.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 16 ноября 2023, 16:36
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування 🍏💚
Polprolog 16 ноября 2023, 5:12
15.11.23 мою карту заблокировали как и у многих тех кто пишет тут, ситуация следущая, захожу я значит в abank и вижу что мою жёлтую карту заблокировали самое интересно то что не зелёную по которой у меня часто бывают транзакции, а заблокировали ту на которой были средства, я позвонил на 7776 дабы выяснить причину, на что сотрудники мне сказали мы причину не знаем, но оформим заяву, в точении 5 дней с вами свяжутся, я сразу решил написать, так как когда я спросил, а как может быть такое что картой которой я даже не пользовался и на которую я просто мелочь собирал (округлял остатки) могли заблокировать, сотрудники колл центра мне сказали мы видели что там был перевод за 01.11 на сумму 3120 грн, я смотрю его там нету.

И вот что теперь то делать?
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 16 ноября 2023, 11:10
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Регламент опрацювання займає до 5 робочих днів.
Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні для пришвидшення вирішення Вашого питання.
Проблема решена
fedot1k 15 ноября 2023, 12:30
Не отримую повідомлень від А-Банку з кодами підтверджень, оператори банку постійно намагаються запевнити, що нібито, якщо я отримую від них тестове повідомлення, яке вони вручну надіслали, то і питань до них бути не може)))))
Дуже жахливо, що настільки необізнані люди там працюють і не розуміють, що це зовсім різні речі, коли повідомлення відправляє система онлайн банкінгу і вручну використовуючи шлюз повідомлень!
Проблема лише з номерами lifecell, спеціально перевірив.
Допоможіть будь-ласка!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 15 ноября 2023, 18:56
Добрий день! Детально перевірили інформацію, всі повідомлення успішно відправлялись та ми отримували звіт від оператора про їх доставку до Вас. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Наразі ми змінили Вам спосіб відправки повідомлень, тепер вони будуть доставлені до Вас через Viber, раді, що Ваше питання успішно вирішено.
Maybelle 15 ноября 2023, 1:02
Отделение по адресу: Винница, ул. Келецкая, 130-А
I have been using A-bank for more than two years, and I must say that it is a wonderful bank. The customer service is very professional. The representatives go out of their way to help you and do not stop until they are able to solve the problem. I have had reasons to contact the customer care on several occasions for help since I left Ukraine in 2022, and they always respond promptly, day or night.
Recently, I needed help changing the mode through which I receive messages from the bank. After getting in touch through their Telegram chat bot, a customer service representative joined the chat almost immediately, politely spoke with me and resolved my problem quickly. When I was having problems paying for a service, I contacted them and then helped me swiftly. They are always very prompt and efficient.
I only have praise for this bank, no complaints!
The A-bank team, thank you, you’re the best!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 15 ноября 2023, 10:17
Thank you for being with us regardless of the distance 🥰
2XL 15 ноября 2023, 0:01
Дізнався про ліміт по картці Вигода на витрати в магазинах Епіцентр у 100,000 грн і безкоштовні розстрочки на 6 місяців. Також окремо був ліміт на кредитній картці 35000, який використовував для покупок у магазинах АТБ.
Вирішив скористатися розстрочками, бо планував невеличкий ремонт в квартирі. Таким чином було на куплено товарів більше чим на 40,000 грн, ці витрати були переведені в розстрочку. Після цього були також здійснені витрати в тому ж епіцентрі на суму близько 23000 грн які не були переведені в розстрочку. За умовами переводити в розстрочку можна через 14 днів, тому планував перевести пізніше щоб платежі не попадали на одну і ту саму дату, щоб таким чином знизити кредитне навантаження.
А через деякий час банк став поводити себе неадекватно. Спершу було анульовано кредит на розстрочку, а через деякий час було знижено кредит кредитній картці на доступний залишок.
Моє невдоволення від роботи банку складається з того, я не можу більше розглядати А-банк як надійного фінансового партнера. Вважаю що банк повинен встановлювати ліміти такі, які він вважає не ризиковими для клієнта. Тоді не буде негативних моментів від співпраці. Адже якби я не розраховував перевести свої витрати в розстрочку, то я б не робив їх в тому ж самому місяці або зробив би їх з картки іншого, більш адекватного банку.
В прошлом місяці я вже здійснював погашення по розстрочкам, також було відкрито у банку нерозривний депозит на 50 тисяч. Але банк знову знизив кредитний ліміт на суму доступного залишку, близько 7000 грн які було внесено для зберігання пільгового періоду.
Маю ідеальну кредитну історію, кр 450, без прострочек, сумнівні операції відсутні.
В принципі, до цього інциденту до банку претензій не було. Була видна позитивна динаміка розвитку додатку та нових послуг. До обслуговування у відділеннях жодних претензій.
На даний момент ні повернення, ні збереження наявних лімітів мене не цікавить абсолютно. Картки Вигода та АТБ, які я використовував, відкриті мною вже в інших банках.
Відзив написаний для інформування користувачів кредитних послуг для можливості надійного планування своїх витрат і прискіпливий вибір фінансового партнеру.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 15 ноября 2023, 12:33
Добрий день! Рішення щодо ліміту кредитування по кожній програмі Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом. Актуальний ліміт завжди відображається у Вас в розділі «Кредити» далі «Розстрочка Вигода».
Окремо хочемо звернути, що картка «Вигода» — безкоштовна в оформленні та обслуговуванні, а ще має суттєві переваги та для власних коштів:
— Кешбек «Вигода», 1% кешбеку гривнями за всі покупки;
— Бали «Вигода», 1% балами за будь-які покупки в Епіцентрі та Новій Лінії (можна перевірити в А24, в меню кешбек «Вигода»).
Ми будемо раді детально перевірити ситуацію з Вашим лімітом. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Проблема решена
ggpotion 14 ноября 2023, 23:59
Отделение по адресу: Киев, ш. Харьковское, 58
«Неделю назад пришло SMS от банка о блокировке карты. Зашёл в приложение, там нужно было подключиться к звонку. Через день захожу, чтобы подключиться, и ответа нет. Прождал 20 минут, никто не подключился. Сразу пишу в поддержку. Говорят: 'Ожидайте до 5 дней, вам позвонит специалист. Мы не можем решать такие вопросы, это отдел другого банка.' Причина блокировки: банк проводит проверку оборотов по вашей карте. Прошла неделя, звонка нет. На карте зависло 19980 грн. Не понимаю, почему онлайн-поддержка не может решить этот вопрос. Заставляют ждать и ждать. Банком не доволен, хотя в целом приложение банка неплохое.
Хочу попросить быстрого решение проблемы»
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 15 ноября 2023, 10:41
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Mrbherj 14 ноября 2023, 18:03
Доброго здоров’я Україно!
Я Кривченко Сергій Володимирович
Який проживає, живе і буде жити тільки В Україні.
Мені допомогли представники А-24 банк
Вирішити моє питання, стосовного додатку.
Питання було моє вирішено швидко і без зайвих слів.
Представники А-24 банк
Відчдлеві та безумовно професійнні.
Я Рекомендую додаток А-24 банк, як для користування своїх потреб, та і для інших.
Дякую А-24 банк що ви з нами!
Слава Україні!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 14 ноября 2023, 18:21
Дякуємо Вам за відгук, дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Завжди раді Вам допомогти! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dioxyde 14 ноября 2023, 11:55
Дружина купила новий номер телефону, активувала його, після чого їй почали надзвонювати представники банку, наполягаючи на погашені кредиту, який вона не брала, при цьому навіть ніколи не була зареєстрована в банку. Виявилось, що актуальний номер телефону дружини раніше був в попереднього клієнта, який якраз і мав борги.

Пояснювалось це все операторам під час дзвінків і в онлайн-переписці. Наполягають, аби прийти в відділення банку, щоб розібратись з проблемою, яке знаходиться в 40 км від нашого місця проживання. Тобто, ми повинні тратити час, гроші і нерви на те, аби вирішити проблему, яка була створена банком, при цьому не маючи нічого спільного з ним. Звичайного багаторазового усного пояснення їм не вистачає, вже і говорились ПІБ дружини, надавались дані про дату реєстрації нового номеру телефона, щоб можна було співпідставити, коли був взятий кредит і коли дружина почала номером користуватись. Все без толку.

Раніше був користувачем банку особисто, але не раз від друзів і знайомих чув погані відгуки про нього, тому ще рік назад вирішив закрити рахунок, про що тепер тільки радію, оскільки впевнений, що теж мав би видумані проблеми з ним.

Особисто ні я, ні дружина ніколи в майбутньому не будемо користуватись цим банком, бо вирішення такої простої задачі вимагає докладання непотрібних зусиль з нашої сторони.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 14 ноября 2023, 12:55
Добрий день! У разі прострочення Банк телефонує Клієнту за вказаними ним контактними номерами.

Якщо номер телефону вже не належить нашому Клієнту, ми будемо раді допомогти Вам допомогти та виключити даний номер з телефонних дзвінків щодо заборгованості. Просимо Вас надати нам номер телефону, на який надходять дзвінки, в особистому повідомлені.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
A160383a 14 ноября 2023, 10:46
Отделение по адресу: Ровно, пр-т Мира, 12
Саме кращій банк в Україні!!! Дуже ввічливий персонал, нема черг, допомагають більше ніж можуть!!! Колцентр працює бездоганно!!! Сьогодні виникла проблема з отриманням переказу, оператор Володимир (дай йому здоров’я) вирішив питання за лічені хвилини, і це все в чаті в Вайбері!!! Я не один рік є клієнтом цього банку, всім рекомендую!!! Це один достойний банк в Україні!!!
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 14 ноября 2023, 10:55
Завжди готові прийти на допомогу. Дякуємо за Ваш вибір 🥰
Проблема решена
Вікторія Органіста 14 ноября 2023, 10:28
Заблокували мені картку з коштами на рахунку, через пару днів звязались я надала всі підтвердження всі квитанції, надала все що могла всі квитанції і скріни, і все. Коли їм не пишу, пишуть що розглдається заявка, питаю скільки буде розглядатись пишуть чекайте, вже пройшло майже місяць, небачу вирішення питання. Тому буду писати скаргу до нбу. Кошти не повертають хоть це для мене дуже велика сума
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 14 ноября 2023, 10:41
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Доки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Наш Співробітник намагався зв'язатись з Вами раніше, але на жаль, Ви не вийшли на зв'язок. Питання в роботі, будь ласка, будьте на зв'язку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Papochka1488 14 ноября 2023, 5:01
Выражаю благодарность сотрудникам АБАНКУ.
Точнее Игорю и Сергею, что в поздний час работают, тем самым кратко и ясно доносят информацию клиентам добавьте им по пару кэсов до з/п, а ещё лучше премию им дайте.
Фарту вам и мирного неба, и Чаечку А-А-А😁❤
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 14 ноября 2023, 10:37
Дякуємо, що оцінили роботу наших Співробітників 💚

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.2 43
USD 39.4 40
Все курсы банка

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.2 43
USD 39.4 40
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Абанк 💰 / Отзывы о Абанке 📝