×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.7 |
USD | 41.1 | 41.8 |
Все курсы банка |
Мені все сподобалось
Комментарии (1)
А-Банк
З метою безпеки коштів Клієнтів ми просимо ні в якому разі не надавати дані картки третім особам, у тому числі термін дії картки, cvv-код, пін-код, а також надіслані Банком паролі. Ці дані персональні та мають бути збережені власником картки. Також не радимо вказувати данні картки на підозрілих ресурсах. Ці дані персональні та мають бути збережені власником картки.
На нашому сайті також можна ознайомитись із пам'яткою щодо використання банківських продуктів – https://a-bank.com.ua/security. Виконуючи всі Умови та правила Банку, а також вимоги безпеки Клієнти можуть бути впевнені в збереженні коштів на рахунку.
У разі вчинення шахрайських дій ми радимо звернутись до правоохоронних органів. Наш Банк буде радий сприянню у вирішенні цієї ситуації та надасть усі необхідні відповіді на офіційні запити з боку правоохоронних органів, які зможуть допомогти у поверненні коштів.
Для можливості розібратись у Вашій ситуації детальніше, надайте нам відповідь в особистому повідомленні.
Комментарии (5)
Банк шахрай
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви можете бути впевнені, що безпідставно не виникне блокування через причину надходження скарг на Вас.
В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
Після проведення перевірки Банком можуть бути прийняті рішення щодо повернення неналежного платежу, які узгоджуються з Клієнтом.
Детальна інформація щодо можливості блокування та щодо комісій зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомлені. Будемо раді розібратись у Вашій ситуації детальніше.
Комментарии (3)
Добрий вечір,я дуже дякую за допомогу Анні,вона мені все обяснила на вищому рівні,це дуже добре що в, А Банку такі гарні спеціалісти.
Комментарии (1)
Незаконні погрози представників А-банка з блокуванням рахунків
Через декілька днів мені дзвонять зі служби підтримки і питають: «чи згоден я, щоб повернути платіж?». Я відповів, що безумовно, я ж сам звертався в службу підтримки. На що вони відповіли, що треба повернути не відправнику, а зовсім іншій людині. На моє питання: «яке відношення вона має до мене?», заявили, що спочатку переказали гроші з рахунку тої людини на рахунок відправника, а потім мені.
Я сказав, що відповідно до законодавства, при неналежному отримувачі, кошти треба повертати звідки вони були відправлені.
На що підтримка мені відповіла, що такого робити не буде і почали погрожувати, що якщо я не погоджуся повернути кошти туди, куди вони хочуть, то поліція спише їх з мого рахунка. Але є одне але… У поліції нема повноважень списувати кошти з рахунка.
Понад місяць мої рахунки заблоковані, що є грубим порушенням законодавства України, пішов сам написав заяву в поліцію на шахрайство та подав скаргу в НБУ на фантазії А-банка.
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Безпідставне блокування неможливе. У випадку блокування, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування є питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
Вас інформували щодо необхідних для вирішення питання документів.
Взяли Ваше питання на контроль, детально перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки Банку та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом Вам надійде інформування від Банку.
Комментарии (11)
Супер служба підтримки!
Комментарии (2)
ЗАблокировали карту
Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.
При Вашій готовності зняти обмеження, просимо Вас написати нам в особисті, ми зафіксуємо для цього заявку.
Комментарии (4)
абанк кошмарить за кредитами Приватбанку
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Написать комментарий
Мнение Про, А Банк
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Неадеквати в кол-центрі, знущання над клієнтами.
Мої рахунки були обмежені, причиною цього стало те, що відправники коштів відправили скаргу на мій рахунок. Як я почитала, це стандартна шахрайська «схема».
Мета цих переказів був продаж особистих коштів, які я зберігала на криптобіржі. Суми переказів 1500 грн, 2700, та 1500 грн ще один переказ.
Я пояснила це в чат банку, вони попросили докази. Пояснила те, що на разі не могла їх надіслати, адже на той час, я заморозила свій акаунт на криптобіржі, та на той час перебувала на лікуванні, і мені було просто не до цього. Банк згодився почекати, за це їм вдячна за розуміння ситуації. Оператор служби підтримки запитав у мене скріншоти ордерів на продаж криптовалюти (три вхідні перекази, про які я писала вище), скріншот зі способами оплати на біржі, та рішення щодо блокування контрагента на біржі.
12 червня, я надіслала всі вище перечислені докази до банку в чат. Документи взяли на опрацювання, та мене повідомили про термін очікування 3 робочих дні, і що зі мною зв’яжеться оператор по телефону.
Розгортання проблеми цієї ситуації. 13 червня я отримую дзвінок, і тут починається хаос. Працівниця вела себе хамовито та зверхньо. Декілька разів зауважила за мій вік, з метою приниження, та своїм відношенням достатньо показала, що я «ніхто». Зауважила, що всі мої докази «нікому не треба», бо здійснені перекази на мій рахунок від третіх лиць. На запитання до працівника, чому Банк просив у мене ці докази, вона відповіла «Треба заплатити по скаргах і все». Я почала далі пояснювати, що нікого не обманювала, і наголосила, що це за перекази, і що я дала всі докази, де видно відправників. Працівниця почала погрожувати, що ПОПРОСИТЬ КЛІЄНТІВ ЗВЕРНУТИСЬ В ПОЛІЦІЮ І ВЗЯТИ В ЄРДР ВИТЯГ. Після цього, ця хамка ще раз сказала «що мої докази нікому не потрібні» і просто завершила дзвінок.
Номер +380 56 796 4377
Час дзвінку 19:56 13.06.2024
Хочу звернутись до керівництва, чому колишні колектори мають роботу в кол-центрах банків? З таким зверхнім ставленням, погрозами до клієнтів — її місце точно не в банку, а десь поза цивілізацією.
Після цього дзвінка я негайно написала у чат банку, для вияснення ситуації. Я повністю описала всю ситуацію, та просила пояснень. Досвід спілкування з хамками — довів мене до сліз та істерики. На що мені повідомили, що навіжена працівниця, яка зі мною спілкувалась по телефону, передала такі дані «Відмова у знятті обмеження. у клієнта відсутні підтвердження, які запитували. Від повернення відмовився».
Нагадаю. Банк запитував у мене: скріншоти ордерів, скріншоти способів оплат на біржі (де видно, що прив’язана моя картка), рішення підтримки біржі щодо акаунтів контрагентів. ВСЕ ЦЕ БУЛО НАДАНО МНОЮ ДО ЧАТУ ПІДТРИМКИ, проте оця «жінка» окрім своїх погроз до юних дівчат нічого не змогла запам’ятати, і подивитись на листування.
У результаті, мене повторно відправили на «розслідування», та знову заявили термін 3 робочих дні. Тобто, через те, що неадекватні працівники наліво та направо «забраковують» докази клієнтів, у свою чергу клієнти повинні чекати необмежену кількість часу на перевірку, адже таке коло можна робити безліч.
Я вимагаю провести зі мною комунікацію з цього приводу, а саме, огидного відношення до клієнтів працівниками Банку, та бюрократією, яка може тягнутись дуже довго.
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Ми зі свого боку неодноразово зв'язувались з Вами та надавали рекомендації щодо вирішення Вашого питання. Проте від Вас було отримано відмову. Наданих Вами документів, на жаль, не достатньо для підтвердження проведених операцій.
Для вирішення питання Вам необхідно виконати рекомендації які було надано раніше.
Ми обов'язково перевіримо Вашу розмову з нашим Спеціалістом та всю інформацію по цій ситуації.
Комментарии (7)
Работа банка
Комментарии (4)
Заблокували рахунок
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.
Ми взяли Ваше питання на контроль та вже передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Комментарии (1)
Завжди висока якість обслуговування.
Комментарии (1)
Співпраця з А-Банком
Комментарии (2)
Скасували помилкове відкриття депозиту
Комментарии (5)
Велике дякую
Комментарии (4)
А банк топ
Комментарии (2)
А-Банк добрался до бизнеса и убивает его!!!
Приходит очередной заказ с Интернет-магазина, ну и покупатель самостоятельно оплачивает товар по реквизитам IBAN. Приходят на счёт деньги, через 10 секунд прилетает сообщение о блокировке карты. Пока разбираемся с ситуацией, заказ оплачивают ребята, которым тепловизор нужен был НА ВЧЕРА. А-Банк абсолютно без проблем принимает платеж (в сумме 22к, на секундочку) на уже заблокированный им расчётный счёт.
Отправляют в поддержку.
Поддержка навязывает видеозвонок в Вайбере или телеграме. Отказываюсь, принципиально — ибо категорически против, чтобы меня фиксировали непонятно чем непонятно кто через непонятный мессенджер.
Никаких чётких формулировок о причинах блока нету. «Банк проводит проверку оборотов, ждите» — это весь ответ.
Ладно бы, была бы обычная карта физ.лица.
А тут счёт ФОП. КАЖДЫЙ платёж, который заходил на него — с назначением где описано от кого и за что мы получили деньги.
Ситуация в оконцовке: банк блокирует средства военных, которые мы должны были потратить на закупку для них тепловизоров, от которых зависит жизнь ребят. Тепловизоры мы, соответственно, закупить не можем так как ВСЕ оборотные средства у нас хранились в этом недобанке.
Сроки решения проблем тоже не озвучивают.
Пока они будут «проверять обороты» покупатели не смогут получить свой товар, и им будет пофиг кто и что у нас заблокировал. Кроме этого, они будут звонить в тот же А-Банк и оставлять жалобы на эти самые честные платежи, которые должны были уйти на закупку.
Таким образом, в военное время А-Банк:
• Ставит под угрозу жизни военных, которые оставались без жизненно необходимых их тепловизоров
• Убивает репутацию бизнеса, который у них обслуживается, в глазах клиентов этого бизнеса
• Провоцирует искусственный рост жалоб на счёт, дабы было как можно больше поводов под любым соусом не возвращать средства.
Лично я это вижу либо как работу на агрессора (особенно это прояется в том, что каждому оператору мы сообщали, что мы продаём товары военного назначения и продаём их непосредственно боевым подразделениям на «нуле); как убийство мелкого бизнеса на корню, с очень долгим и сложным периодом реабилитации репутации и честного имени бизнеса; как искусственную провокацию для возникновения предпосылок чтобы закрыть счёт с комиссией 30% (предварительно попользовавшись его балансом некоторое время совершенно бесплатно — получается, очень выгодные для банка кратковременные депозиты, за которые клиентам платить ничего не надо).
Абсолютно всем предпринимателям я как человек который не первый год имеет дело с бизнесом я КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕ РЕКОМЕНДУЮ СОТРУДНИЧЕСТВО С ЭТИМ БАНКОМ.
БУДЬТЕ ГОТОВЫ К ТОМУ, ЧТО ПРИ ПОСТУПЛЕНИИ КАКОЙ-ТО БОЛЕЕ МЕНЕЕ АДЕКВАТНОЙ СУММЫ НА ВАШ СЧЁТ ФОП БАНК МГНОВЕННО ЗАБЛОКИРУЕТ ЕГО БЕЗ ОБЪЯВЛЕНИЯ ПРИЧИН И БУДЕТ МУРЫЖИТЬ ВАС ВСЯКОЙ ЕРУНДОЙ, А ПО ФАКТУ ТЯНУТЬ ВРЕМЯ. У вас очень сильно пострадает репутация, у вас будут проблемы с клиентами — но банку на всё это абсолютно плевать.
ИМЕННО ТАКИМИ ДЕЙСТВИЯМИ, ВИДИМО, ОНИ КОМПЕНСИРУЮТ ПОЛНОСТЬЮ БЕСПЛАТНОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ СЧЁТА ФОП (ЧЕМ И ЗАМАНИВАЮТ БИЗНЕСМЕНОВ, В ТОМ ЧИСЛЕ И МЕНЯ).
Не повторяйте моих ошибок! Обходите этот недобанк стороной! Лучше открыть счёт ФОП в другом банке и платить 100 грн/мес, чем бесплатно в один момент просто потерять всё.
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
На жаль, нам не вдалось раніше з Вами зв'язатись для уточнення деталей та вирішення Вашого питання через активовану функцію заборони вхідних дзвінків. Тому як альтернативний канал зв'язку Вам було запропоновано прийняти відео дзвінок через Viber/Telegram. Ми взяли Ваше питання на контроль, очікуйте дзвінка від Спеціалістів, на зазначений Вами канал зв'язку для детального роз'яснення щодо Вашого питання.
Комментарии (37)
Не компитентність служби підтримки , та утримання не законно банком моїх коштів
15.04.24 я побачила, що моя карта заблокована, зразу написала в підтримку щоб дізнатися в чому причина блокування, співробітниця банку Ольга повідомила мені, що на мій рахунок надійшла скарга від 12.04.24 на суму 16082 грн, я уточнила, що мені потрібно зробити для розблокування рахунку, п.Ольга написала мені, що потрібно надати пояснення за, що я отримала цю суму на свій рахунок, я зразу надала пояснення, що здійснювала продаж власних збережень в криптовалюті на біржі Binance і отримала за це кошти на карту, також надала всі підтверджуючі документи та Скріни які мені сказали надати для розблокування рахунку і сказали очікувати 3 робочі дні і зімною зв’яжеться служба підтримки і все розкаже, служба підтрими зв’язалася зімною не через 3 дні а через 7 днів, і нахабно в розмові сказав мені, що вам ніякі докази не допоможуть і я їм поясню, що з мого боку все легально, та всі дії по рахунку я можу підтвердити, а співробітник банку тільки про одне каже поверніть кошти особі яка подала скаргу, і після того я замовила ще один дзвінок від підтримки банку і в нашій розмові, я так зрозуміла що мене хочуть залякати і сказали, або ви повертаєте кошти та ми ще беремо 30% від залишку або вами займуться правоохоронні органи, я кажу добре я згідна щоб правоохоронні органи розглядали дану ситуацію і після цього зразу кинули слухавку. Потім я написала в чат підтримки, і підтримка мені відповідає те саме, поверніть кошти але чому я маю їх повертати якщо всі мої дії легальні та це дійсно мої кошти які було підтверджені. Тепер підтримка повідомляє мене, що очікуємо відповіді від заявника про Єдрпо, або ви зв’язуйтесь з заявником або давайте повертайте суму скарги та наших 30% від залишку і ми розриваємо з вами угоду. але проблема в тому, що з заявником в мене намає ніякого зв’язку і А-Банку всеодно на те, що я надала всі докази які вони хотіли для розблокуванням мого рахунку, а вони просто хочуть мене обманути на мої кошти, я не розумію такої поганої робити банку, якщо є всі докази того, що кошти прийшли на рахунок легально, ви просто спеціально мучите людей щоб отримати свої нещасні 30% процентів.
Це найгірший банк який може бути
Вами було підписано Анкету-заяву про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг.
Відповідно до пункту 3.3.25.1:
Опрацювання скарги (при наявності) — Банк зупиняє видаткові операції за рахунком Клієнта у випадку наявності інформації, що свідчить про можливість шахрайських дій, щодо заволодіння/спроби заволодіння грошовими коштами Клієнта. Такою інформацією може бути лист або заявка на ГЛШ Клієнта іншого Банку/Клієнта Банку про вчинення шахрайських дій та/або реєстрація в Єдиному державному реєстрі досудових розслідувань справи про
шахрайські дії відносно Клієнта. Зупинення операцій відбувається в день отримання Банком такої інформації шляхом блокування картки при наявності доступного залишку строком до 180 днів.
Наданих Вами даних недостатньо для вирішення питання. Наші Співробітники вже зв'язувались з Вами та надали рекомендації для вирішення Вашого питання. На жаль, від Вас було отримано відмову.
Комментарии (2)
Відгук по особистому досвіду
Комментарии (2)