Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
AlexAU 10 июля 2024, 8:36
Возникла необходимость в деньгах, сумма небольшая 50 т гривен, но мог взять только с кредитных денег. Перевел. И началось, моментально заблокировали, связь с оператором, анализы ДНК и прочая чушь привели лишь к разблокировке операций по оплате картой в торговых сетях, но переводить на другую карту нельзя… Пыталась задать вопросы типа в чем проблема, в размере перевода или в чем — непробиваемая стена. Нет слов — одни эмоции. С таким отношением к клиенту идут они *** , есть альтернативы. P. S. С моно банком проблем не было никогда.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 июля 2024, 10:16
Добрий день!

Нам дуже прикро, що ця ситуація могла доставити Вам негативних емоцій. Щодо питання блокування за карткою банк турбується про збереження коштів на рахунку клієнта та у разі підозрілої активності та/або непідтвердженої операції обмежити використання кредитних коштів за рахунком. Але мова йдеться лише про тимчасове обмеження, яке буде знято протягом кількох днів автоматично, про що Вам надійде додаткове повідомлення. Проте, таке обмеження дозволяє проводити операції в торговельних точках без перешкод.
lashchukoo 9 июля 2024, 22:06
мені потрібно було повернути кошти за підписку в сервісі, Єгор мені дуже допоміг, дякую йому сильно
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 июля 2024, 8:32
Завжди раді допомогти🍏
Проблема решена
lizaklorol 9 июля 2024, 17:17
Доброго вечора, хочу поділитись своїм досвідом користування даним банком. Прийшло блокування картки, я написала у банк чому мою картку заблокували, на що отримала відповідь, що прийшла скарга на платежі 90 та 210 євро. Я займалась покупкою товарів в Ураїні та надсилала їх за кордон тому що у нас дешевше. Банк попросив квитанції на ці платежі, я їх надала, але у відповідь я отримала дзвінок з погрозами про якесь кримінальне провадження і відповідальність. Наразі вони хочуть повне списання суми з моєї картки, хоча товар я вже відправила. Нікому в житті не порекомендую мати ділові відносини з цим банком. Просто жах!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 9 июля 2024, 18:44
Добрий день!

Вами було підписано Анкету-заяву про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг.
Відповідно до пункту 3.3.25.1:
Опрацювання скарги (при наявності) — Банк зупиняє видаткові операції за рахунком Клієнта у випадку наявності інформації, що свідчить про можливість шахрайських дій, щодо заволодіння/спроби заволодіння грошовими коштами Клієнта. Такою інформацією може бути лист або заявка на ГЛШ Клієнта іншого Банку/Клієнта Банку про вчинення шахрайських дій та/або реєстрація в Єдиному державному реєстрі досудових розслідувань справи про
шахрайські дії відносно Клієнта. Зупинення операцій відбувається в день отримання Банком такої інформації шляхом блокування картки при наявності доступного залишку строком до 180 днів.

Наданих Вами даних недостатньо для вирішення питання. Наші Співробітники вже зв'язувались з Вами та надали рекомендації для вирішення Вашого питання. На жаль, від Вас було отримано відмову.
AYev 8 июля 2024, 17:47
Добрий день,

Хочу поділитись своїм дуже поганим досвідом з цим банком. Відкривала картку онлайн пару місяців тому.
Почалось все з того що вчора в неділю 07.07.24 о 9 й вечора отримала в аплікіціі повідомлення що банк якби прийняв рішення про припинення співпраці зі мною. Я перейшла в службу підтримки банку де мені написали що це так.

Повідомлення в аплікаціі надавало 2 опціі щоб я за 2 години або перевела гроші в інший банк або зробила це в відділенні…і це в неділю о 9 й вечора.
Коли я попросила пояснити привід для розірвання співпраці, мені повідомили що банк просто прийняв таке рішення…і це в неділю о 9 й вечора і ніяких пояснень з банку. В вайбер чаті мені повідомили що такі рішення про розірвання приймаються навіть в неробочі години відділень.
В понеділок ранку я відправила скаргу на таке обслуговування з запитанням: що відбувається?
На що мені прийшла відповідь:«Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Рішення перегляду не підлягає. Ви можете здійснити переказ залишків в застосунку АБанк24." Право БАНКУ, а де цікаво моє право дізнатися в чому справа і вирішувати питання в робочі години банку, а не так підло ставити ультиматуми людям в вихідний день вночі!!! І якщо банк пише мені що я можу перевести гроші онлайн то чому блокується картка…
Тобто банк звинуватив не зрозуміло в чому і просто викинув свого клієнта з системи. Коли я з ранку спробувала перевести гроші до іншого банку, у мене договір був вже розірваний і картка з моїми накопиченням заблокована.
Тільки після того як в вайбер чаті я згадала про Мінфін ресурс працівники погодились подумати про те щоб розблокувати мій рахунок щоб я принаймні змогла в стресі перекинути гроші.
Бачу що я не одна така кого виидають з банку як злісного порушника, коли насправді ніяких порушень не було…Я НІКОМУ НЕ РАДЖУ ЦЕЙ КРИМІНАЛЬНИЙ БАНК ЯКИЙ ОБКРАДАЄ ЛЮДЕЙ НІ ЗА ЩО!!! І нехай банк не коментує мій пост прикриваючись якимись пунктами в свох шахрайських договорах!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 8 июля 2024, 21:11
Добрий день!

В першу чергу хочемо звернути Вашу увагу, що система Банку працює цілодобово.

Рішення щодо обслуговування та інші рішення Банку можуть прийматись у будь-який день та час. Кожне рішення приймається лише після ретельної перевірки.

При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.

Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Це рішення є остаточним та перегляду не підлягає.
Раді що Ваше питання з переказом залишків власних коштів було успішно вирішено. Дякуємо за розуміння.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anton B******* 7 июля 2024, 4:01
Хочу выразить благодарность оператору Катерине за отличное обслуживание. Изначально я написал в чат, но из-за небольшой очереди решил набрать на линию. Катерина оперативно проверила информацию в чате и сообщила о нагрузке, а затем быстро и эффективно решила мой вопрос. Большое спасибо за помощь!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 7 июля 2024, 12:02
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
Павел Думчев 6 июля 2024, 15:53
Отделение по адресу: Херсон, пр-т Ушакова, 32
Пользуюсь картой А-банка очень мало, карточка была предназначена сугубо для личного пользования.Произошла ситуация неприятная, в феврале 2024 года, мне произвели платеж на карту, была сделка с человеком по обмену валюты.После чего, человек решил 2 раза поиметь денег и написал в свой банк заяву, о возврате средств.Соответственно, моя карта была заблокирована А-банком. Неоднократно выходил с ними на связь, по видео-звонку, в чате и т. д.
Объяснял им, что меня просто решили поиметь.Предоставил им квитануию, что деньги человеку были отправлены на заграничный счет, средства он получил, после чего в тупую решил вернуть еще и гривны свои.Но суть не в этом, Карточка в блоке уже 5 месяц.Сегодня решил обратиться в А-банк, с просьбой расторгнуть договор по моей инициативе, согласно пункта договора 10.4.2 я имею на это полное право.И началась комедия.по началу мне говорили, что я вообще не имею права на это, что пока карточка заблокирована ими на 180 дней, я вообще ни что и никаких прав у меня нет.Спустя 20 мин чата с оператором, выяснилось что все-таки я могу закрыть счета, но мне нужно заплатить 30% от остатка на балансе карты, в пользу банку, то есть комиссия.Мне скинули заяву, которую я должен заполнить, что бы расторгнуть договор, но что самое смешное, в заяве написано, что договор будет расторгнут по инициативе банка🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤬😡 почему-то инициатива моя, но по заяве мы будем расторгать с инициативы банка.Далее, я задал вопрос менеджеру поддержки, зачем вы вводите меня в заблуждение при чем преднамеренно? в чате мне пишете что договор будет расторгнут по моей инициативе, а в заяве уже совсем другая информация.Тишина 15 мин, и мне отвечают: Извините, заява уже не актуальна, мы скинули вам не ту заяву которая нужна.Ожидайте, с вами свяжутся.- и это все спустя 1,5 часа общения с ними.
Пишу прямо, предоставьте мне электронную заяву, корректную, я хочу заполнить её и отправить вам, что бы расторгнуть договор, это моё право согласно договора, который я подписал с банком-в ответ молчание.

ПО ЭТОМУ-запомните, никогда не используйте этот банк, если у вас будет какая-то ситуация, где вас обманут, либо захотят просто кинуть, А-банк никогда не будет на стороне своего клиента, и будьте готовы, что при обращении в чат поддержки, вам напишут как и мне «извините, другим клиентам нужна помощь, а наш разговор принимает цикличный характер, по этому диалог закончен, до свидания»
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 июля 2024, 17:30
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Розірвати договір наразі неможливо. На жаль, нам не вдалося зв'язатися з Вами для детальної консультації щодо Вашої ситуації. Просимо очікувати на повторний дзвінок для подальшого обговорення.

Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для покращення нашого обслуговування.
Iryna2500 4 июля 2024, 20:36
26.06.2024 а-банк запропонував мені кредит швидка готівка розміром 150000грн у додатку. Я скористалася пропозицією, і гроші зарахували на дебетову картку яка називається в них «жовта». При тому що записано у правилах що все без комісії, а чомусь після оформлення кредиту, я стала винна на 229.17 грн більше. 26.06.24 я переказала 53 тис на карту своєму чоловіку і 39,4 тис на свою картку в моно банк. Коли у четвер 27.06.24 я спробувала переказали 65000 гривень з жовтої картки моєму тестеві на його картку. Мені заблокували операцію і жовту картку. Після чого зі мною звʼязався по відеозвʼязку в додатку працівник банку щоб уточнити дані переказу та, за його словами, пройти верифікацію служби безпеки. Він запропонував мені відповісти на кілька питань на які я відповіла. Я пройшла перевірку успішно; тож даний працівник мені повідомив, що моя операція переказу коштів на картковий рахунок мого тестя буде проведена на протязі 5 хв, а також усі картки будуть розблоковані. За 20 хв. жодних операцій проведено не було, більш того дана операція (65000 грн) зникла з журналу операцій. Я одразу звернулася до банку знов через чат в додатку, де була повідомлена про те, що усі операції з переказу моїх коштів не можливі в ЦІЛЯХ МОЄЇ БЕЗПЕКИ і я можу користуватися даними коштами тільки в терміналі На усі мої зауваження, що це мої кошти, які я взяла в кредит працівники банку не реагували. Хочу зазначити, що згідно з паспортом продукту «Швидка готівка» кредит надається шляхом зарахування на поточний рахунок клієнта з подальшою можливістю зняття коштів. Як видно зняти кошти банк мене не дав можливості, а фактично після видачі заблокував видаткові операції, а також в порушив мої права в частині не правомірного нарахування комісій, адже жодних комісій паспортом не передбачено.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 июля 2024, 13:40
Добрий день!

Нам дуже прикро, що ця ситуація могла доставити Вам негативних емоцій. Щодо Вашого питання за кредитом Швидка готівка дійсно, зарахування коштів при виплаті такого кредиту відбувається на дебетову картку Жовта при цьому за зняття готівки або перекази коштів з картки на картку в тому числі на інші банки при використані даних коштів банк не утримує ніякої комісії, але за даним кредитом проводиться нарахування відсотків в рамках діючого договору за угодою згідно вказаній в ньому відсотковій ставці. Вказана Вами сума 229.17 грн збігається з нарахуванням відсотків по такому кредиту в нашому банку і не ї комісією.

Щодо питання блокування за карткою банк турбується про збереження коштів на рахунку клієнта та у разі підозрілої активності та/або непідтвердженої операції обмежити використання кредитних коштів за рахунком. Проте, таке обмеження дозволяє проводити операції в торговельних точках без складнощів, тому відсотки в цей термін продовжують нарахування.

Проте питання стосовно ситуації про прийняття дзвінку з підтвердженням операції, де було встановлено обмеження після дзвінка, ми передаємо відповідним фахівцям для аналізу додатково для уникнення подібних ситуацій у майбутньому.
Ieromin 4 июля 2024, 19:04
Не рекомендую відкривати тут валютні карти, вони працюють некоректно і за кордоном знімаються невірні суми, так як банкомат який видає долари думає що ваша доларова карта — це єврова карта. При цьому підтримка абсолютно не бажає вирішувати ситуацію і ви просто втрачаєте свої гроші. Окрім цього при оплаті на заправках за кордоном ваше резервування грошей на час заправки повертається тиждень, тоді як в інших банках це відбувається моментально. І знову ж таки підтримка абсолютно беззмістовна і неефективна. Маса стресу і нульовий сервіс, заберу гроші і більше не буду користуватися послугами цього банку, і вам не рекомендую.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 июля 2024, 13:39
Добрий день!

Дякуємо за відгук! Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з труднощами при використанні нашої валютної картки за кордоном.

Детально перевірили інформацію за Вашим зверненням. Транзакція пройшла з умовою по DCC. Сума розрахунку була обрана в євро. При цьому Вам на екрані банкомату повинна була бути показана ця інформація, і Ви повинні були надати згоду на проведення транзакції. Також на чеку повинна бути дубльована ця інформація.

Щодо резервування коштів на заправках за кордоном. Зняття коштів з резерву відбувається через 13 днів, якщо ми не отримуємо запит на списання коштів. Проте ми можемо зняти резерв за зверненням Клієнта при наявності чеку про відміну або скасування операції.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
GrayVC 4 июля 2024, 13:53
Оставляла уже негативный отзыв про А-Банк. С помощью этого отзыва и благодаря сайту Минфин проблему удалось решить.
Теперь А-Банк начал мстить, как обиженная девочка. Я активно пользуюсь кредитным лимитом в данном банке, никогда не было просрочки платежа. После моего негативного отзыва банк обиделся и вместо того, чтобы устранить проблему взаимодействия с клиентом, каждый день начал урезать кредитный лимит сразу после моего пополнения. В чате толком ничего не отвечают, в прочем как всегда.
Выглядит смешно и непрофессионально.
Повторюсь, ни кому не рекомендую данный банк.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 июля 2024, 16:55
Добрий день!

Рішення щодо ліміту кредитування по кожному продукту Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом.

Щодо вказаної попередньої ситуації з Банком повідомляємо, що зменшення ліміту до цього немає жодного відношення. Попередня ситуація вирішена успішно на підставі наданих Вами в Банк підтверджень, а підтвердження вирішення ситуації з обмеженням Ви надали особисто у попередньому відгуку підтвердивши заявку.

В нас немає підстав зменшувати ліміт через негативний попередній відгук. Сподіваємось, що з часом Ваша думка буде змінена.

Ми радимо активно користуватись карткою та іншими послугами Банку та будемо раді, якщо надалі у Вас буде встановлено бажаний ліміт! 🍏😊
bogdanvot 4 июля 2024, 10:33
Смішно, але як є. А-банк кинув мене на 100грн.

Друг кидає посилання, та просить перейти за посиланням та отримати 100грн за реєстрацію в додатку А-банку. Я переходжу, завантажую, ввожу свій номер телефона, ввожу смс. Далі бачу таку картину як на першому фото, все чітко, Ініціали мого друга, та те що ми отримуємо по 100 грн на рахунок кешбеку. Далі дія, документи, підпис, і я вже в додатку. На кешбек рахунку грошей нема. Далі дзвінок до підтримки де мені сказали що клієнтам до 18 років 100 грн не нараховуються, на питання чи отримую я 100 грн коли мені буде 18, отримав відповідь — Ні.
Декілька важливих моментів:
В додатку не написано що друг якого ти запросив не отримує 100грн, написано що рефоводу бонуси не виплачуються, не написано що друг якого ви запросите не отримує бонус. Да навіть якщо і було б написано, я як людина якій відправили посилланя яке ж сам банк заготував де маю про це дізнатись про те що я не отримую 100грн? Коли навіть при вході в додаток я читаю що мені дадуть 100грн. Важливий момент, друг який відправляв мені був не повнолітній, але в нього є доступ до реф посилання. Я навіть не хочу казати щось про те що не давати 100грн підлтікам це якось не гарно, той же монобанк дає реф нагороду всім. Мабуть це добре що банк буквально кидає тебе на гроші в перші хвилини твого користування ним, я навіть не хочу думати що ще А-Банк робить далі.
Підібью підсумки: А-Банк, дайте мені 100грн, моєму другу який також перейшов за реф посиланням і не отримав бонус, там всім іншим підліткам які перейшли за посиланням і не отримали бонус — 100грн!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 июля 2024, 13:30
Добрий день!

Ми детально перевірили Ваше питання. Кешбек не було нараховано оскільки відповідно до умов програми «Запроси друга» нарахування відбувається у разі, якщо новому Клієнту вже виповнилось 18 років.
Умови програми для діючих клієнтів розміщені у АБанк24, для нових клієнтів, які ще не мають застосунку — на сайті банку (посилання: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-472/?lang=uk).

Звертаємо увагу, навіть якщо Вам немає 18 років, Ви можете відправляти посилання для запрошення нових Клієнтів, яким вже виповнилось 18 років., та отримувати бонус за запрошення.

Сподіваємось, що усі Ваші запрошення будуть успішними та Ви зможете отримати бажаний кешбек!
IraDzierzbinska 3 июля 2024, 19:25
Мешкаю у Польщі, 29 червня замовила товар на сайті Facebook, заплативши гроші на картку А-Банку. Виявилося, цо це шахраї. Використовують чужі відео з товаром, чуже посилання на інтернет-магазин. День пізніше мене просто заблокували, не відповів на питання відносно замовлення. Вирішила задзвонити до А-Банку і проінформувати про скоєння злочину. Служба Безпеки Банку перевірила інформацію і встановила, що гроші будуть мені повернені у повному обсязі. І сьогодні, 3 липня, гроші вже прийшли на мій український рахунок. Велике дякую робітникам Банку А-Банк за компетентність і швидкість реагування на мою скаргу! Питання вирішене, я задоволена і сподіваюсь, що моя історія комусь допоможе не потрапити у таку ситуацію. Дякую ще раз, А-Банк! 👍👍👍
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 июля 2024, 20:46
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
Лілія Гаврилович 3 июля 2024, 16:17
Постійно телефонують із цього банку, на мій номер телефону і вимагають від мене якусь Каріну Юрієвну, я задовбалася кожен раз повторювати що цей номер вже їй не належить і зовсім незнаю цю людину. То для чого дзвонити кожного дня і доставати людину.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 июля 2024, 17:31
Добрий день! Банк телефонує клієнтам для розв'язання питання щодо простроченої заборгованості, використовуючи для цього номери, вказані клієнтом.

У даній ситуації для можливості зафіксувати, що номер телефону належить не нашому Клієнту та для того, щоб припинити подальші дзвінки маємо для Вам дві рекомендації:
1) Звернутись особисто до будь-якого відділення А-Банку (адреси: https://a-bank.com.ua/branches), з паспортом, ІПН та придбаним номером телефону для зміни даних і Банк не буде надалі адресувати дзвінки.
2) Прийняти дистанційно відеодзвінок через Viber на вказаний телефон. Після дзвінку і перевірки того, що номер не належить Клієнту, дзвінки будуть припинені.

Для того, щоб розібратись в даній ситуації просимо Вас надати відповідь в особистих повідомленнях.
Olegg22 3 июля 2024, 12:22
К примеру, на сейчас 03.07.24 (12:00):
Купить онлайн доллар: в Привате — 40,98 грн, в А-Банке — 41,15 грн.
Снять доллары: в Привате — нужно заказать за 1 день, в А-Банке — за!!! 7−10 дней.
Мало того, что конский курс на покупку, так еще и снять свои же деньги так просто не получится.
Всем (или почти всем) другим банкам А-Банк в этом тоже сильно проигрывает.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 июля 2024, 15:30
Добрий день! Курс валюти в кожному Банку може відрізнятись, так само може відрізнятись картковий курс від курсу у відділеннях. Сподіваємось, що Ви зможете обрати бажаний та цікавий для Вас курс обміну саме у нашому Банку. Щодо замовлення готівки, вказаний Вами термін доставки не є актуальним. Наразі є можливість самостійного замовлення валюти в застосунку АБанк24 (розділ «Замовлення валюти), де термін обробки заявки та підвозу валюти — 1 доба з моменту замовлення, тобто через 1 робочий день. Але, якщо заявка надходить в після 12:00, то термін її виконання — через один робочий день.
Спробуйте, будь ласка! Будемо раді новим відгукам від Вас!
Марина Кваснюк 1 июля 2024, 13:24
Користуюсь послугами А-банку ще з 2012 року як фізособа, а з 2023 як ФОП.За цей час було дуже багато варіантів для порівняння і пропозіцій від інших банків, але щоб все було зручно, доступно та в одному місці, окрім А-банку, ще ніхто не зміг запропонувати.
Обожнюю А24 за функціональність, простототу та легку доступність до кожного продукту.Потрібні кошти- розстрочка на витрати та готівка-3 хвилини і вже на карті), Потрібна техніка або меблі-Плати частинами-3 хвилини і я вже з покупкою)Програма лояльності від Епіцентру та АТБ — клас! Платежі, комуналка, штрафи і т.і. -дома на дивані, без черги та додаткових комісій.Відкрити рахунок ФОП — проще простого, через додаток, без бюракратії, тисячі підписів та не потрібних бумажок! Потрібно знімати кошти-карта ключ до рахунку, в будь-якому банкоматі без додаткових комісій! Обслуговування безкоштовне! Потрібен термінал-заявка в додатку -привезли новенький на андроїді вже з касовим апаратом -функціонал мегапростий! Зявилось будь-яке питання -швидка відповідь оператора в зручному для Вас месенджері! Підсумовую А-банк ВАН ЛАВ! 💚
Бажаю вам розвитку та процвітання!
Ваш клієнт назавжди Марина Кваснюк.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 июля 2024, 13:32
Дякуємо за відгук! Ваша підтримка та позитивні слова надихають нас на подальший розвиток та вдосконалення💚
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Volodya63 29 июня 2024, 20:17
Больше спасибо сотруднице А-Банка Катерине, за ее помощь и терпение.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 июня 2024, 20:26
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vyi1978 29 июня 2024, 18:55
Погасил кредит +добавил 5000грн сверху банк заблокировал и написал что превысил лимит пополнения Предоставил декларацию ДФС и ПФУ начали спрашивать кому платил и за что скоро банки полетят вниз от ейфории

Абанк:
Транзакции зачисления средств на карту и использование кредитного лимита приостановлены, так как банк принимает меры по проверке клиента для понимания его деятельности, сущности и целей использования банковских продуктов согласно ст. 7 11 Закона Украины о предотвращении и противодействии легализации доходов. Просим Вас предоставить в Банк информацию о проведенных операциях.

Просим предоставить:
расписка/ копии договоров займа/договоров возвратной финансовой помощи;
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 июня 2024, 20:31
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

Банк через месенджер, який Ви обирали в АБанк24, надіслав Вам відповідні уточнення після перевірки вже наданих документів та запит документів та підтверджень, які ще потрібні для підтвердження джерела коштів. Ми взяли Ваше питання на контроль. По отриманню від Вас необхідних уточнень, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання.
Uadcf 28 июня 2024, 17:48
Я жил 5 разны стране, работал минимум 6 разные банки, но а банк вообще другой левел!
Служба поддержки клиентов здесь вдвое выше, чем когда-либо, и она бесплатна! Они оказывают огромную помощь с другого конца света, не тратя на это и 2 минут.
Спасибо на онлайн чате Олга!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 июня 2024, 17:57
Вдячні за високу оцінку нашої роботи🍏😊
Anna99999 28 июня 2024, 15:37
Добрый день
В данный момент нахожусь не в Украине, работники Абанка ко мне настолько отнеслись с пониманием, восстановили карту, помогли с приложением при этом не имея Украинский номер, запросили остаток, перевели остаток максимально быстро, перезвонили мне, очень приятные, вежливые сотрудники, девочка Надежда онлайн-помощник максимально мне помогла ♥️
Спасибо вам Абанк и онлайн-помощники, за вашу помощь, за вашу поддержку и понимание!!!
Очень благодарна!!! Нет никаких проблем с Абанком!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 июня 2024, 17:57
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування.💚
Проблема решена
jovany 28 июня 2024, 14:18
Отделение по адресу: Черкассы, ул. Гоголя, 250
Попередня моя історія «який квест вдалось пройти, щоб стати щасливим клієнтом А-Банку» знаходиться тут: https://minfin.com.ua/ua/company/a-bank/review/225382/
Через 3 роки я повертаюсь сюди, бо виникла ситуація, в котрій служба підтримка банку виявилась безсилою і немає можливості знайти ні відповідальних, ні кінця, ні краю…
До цього моменту питання до банку виникали і вони успішно вирішувались службою підтримки, але в цей раз, нажаль, щось пішло не так.
Що ж, досить ліричних відступів і перейдемо до суті самого питання.
А-Банк веде широку волонтерську активність на підтримку ЗСУ, в цьому йому велика шана й я по можливості приймаю участь в тих чи інших зборах.
25/12/2023 — приймав участь в зборі з гарантованим подарунком. Подарунок отримав, тут все гаразд, А-Банк молодець!
26/02/2024 — прийняв участь в аналогічному зборі з гарантованим подарунком, в телеграм чаті надійшло підтвердження участі й було вказане відділення за адресою: Черкаси, вул. Гоголя, 250 для доставки подарунку. І?.. А далі тиша…
28/03 — звернувся до служби підтримки, де Неля відповіла, що мене повідомлять в смс, або в дзвінку.
(По факту ні смс, ні дзвінка не отримав.)
22/04 — вдруге з цього питання звернувся до служби підтримки. Цього разу відповіла Яна, й надала наступну інформацію: «Ваш подарунок на Новій Пошті, можете забрати». Але ж стоп, для чого тоді запитували адресу найближчого відділення банку?
В ході тривалої переписки вдалось дізнатись номер ТТН: 20 #### #### 3410.
Додаток Нової Пошти по цьому номеру вивів наступну інформацію:
Відправлено 28/02 → Прибуло 29/02 → Отримано
Детальна інформація за моїм номером телефону недоступна, бо він до цієї посилки не відноситься ні в якості відправника, ні в якості одержувача.
На цьому спілкування зі службою підтримки зайшло в глухий кут, не впевнений що спілкування зі мною завершувала та ж Яна, оскільки діалог почався об 11:33 а завершився 23:07 шаблонною фразою «Ваше питання передано відповідальним, після з Вами зв’яжуться для уточнення та надання деталей.»
(По факту не звʼязались.)
03/05 — третє звернення до служби підтримки, відповів Клим: «Інформацію передали, варто очікувати, з Вами зв’яжуться». На уточнююче питання про терміни очікування, отримав вельми оптимістичну відповідь: «На жаль, терміни відсутні».
(Станом на 28/06 зі мною не звʼязались і питання залишається відкритим.)
І так, увага, питання до А-Банку: Ще варто очікувати, чи можна вже не чекати?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 июня 2024, 18:37
Добрий день!

Щиро дякуємо Вам за Вашу підтримку та донати на підтримку Збройних Сил України. Ваша участь у волонтерських ініціативах є надзвичайно цінною.

Ми щиро перепрошуємо за незручності, з якими Ви стикнулися під час останнього звернення до служби підтримки. Номер ТТН який Ви отримали в чаті було надано помилково. Як і повідомлялось першочергово подарунок було відправлено на відділення за вказаною адресою. Ми намагались зв'язатись з Вами, щоб запросити для вручення, проте нам не вдалося.

Дякуємо за прийнятий дзвінок та очікуємо Вас на відділенні для вручення подарунку.

Ми цінуємо Вашу довіру та зобов'язуємося зробити все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Полезный комментарий
jovany 1 июля 2024, 10:50
Дякую Мінфіну та співробітникам А-Банк, проблему вирішено, подарунок отримав.
AntonDneprukr 28 июня 2024, 12:28
25 июня супруга получала перевод в отделении, а Банка по адресу г. Днепр, ж/м Тополя-2, 28 корп. 6. перевод был в долларах на сумму чуть больше 900$. получила без проблем, тут же в кассе обменяла 400$, 500 оставшихся положила в кошелек и ушла. Прошло два дня и 27 июня для непредвиденных расходов потребовалось сдать еще 500$. естественно она идет в то же отделение банка, достает ИХ ЖЕ, выданные ей два дня назад 500$ и хочет сдать. и тут начинается. Вот, в ультрафиолете купюры светятся, какие -то цяточки, точки. мы не возьмем. представьте ее изумление, когда ей это рассказывают те же люди, которые выдали ей эти же купюры и принимали 4 из них на два дня ранее назад! Она растерялась, они пытались ей тыкать постановление НБУ. Она расстроилась и ушла. Но тут же, буквально за углом сдала эти 500 $ в Приват банке даже без намека на какие-нибудь вопросы! НЕУВАЖАЕМЫЙЦ, А банк. Я знаю эту постанову НБУ наизусть. Вы ОБЯЗАНЫ принять купюры. даже на Инкассо вы принимаете, если пятна, видимые в ультафиолете покрывают более 50% купюры, чего и близко не было! вывод — отвратительный банк. Мы закрыли все счета в нем, все карточки и даже аннулировали страховку, которая была оформлена через них. Никому не советую. жалоба в НБУ на их действия будет обязательно
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 июня 2024, 16:42
Доброго дня!

Банк здійснює свою діяльність відповідно до вимог Положення про структуру валютного ринку України, умови та порядок торгівлі іноземною валютою та банківськими металами на валютному ринку України, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 02.01.2019 N 1 (далі — Положення № 1).
Касир після перевірки може відмовити Вам в прийомі банкнот іноземної валюти, що має ознаки пошкодження, оскільки А-Банк на сьогодні не працює з банкнотами інкасо.

Відповідно до Постанови НБУ №76 «Про затвердження Змін до Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні» від 20.06.2023 р. банкноти обпалені, пропалені, трухлі (пошкоджені внаслідок тривалої дії вологи, різних рідин, хімікатів або з ознаками гниття), підпадають до критерію інкасо.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.7 44.7
USD 41.1 41.8
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.7 44.7
USD 41.1 41.8
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝