Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
OlhaSL 17 марта 2025, 15:38
Отделение по адресу: Львов, ул. Гетьмана Мазепы, 1
Взагалі обслуговуванням банку задоволена. Не дуже нав’язують свої послуги (типу кредитів і т.д.), підтримка взагалі топова, дуже швидко відповідають. Ставлю 4, а не 5, бо періодично намагаються продати старі долари, хоча я їх замовляю заздалегідь.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 17 марта 2025, 16:14
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук та теплі слова. Нам приємно що Ви отримуєте позитивні емоції від співпраці з нами 💚

Щодо питання отримання готівки у іноземній валюті, наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. З каси видаються купюри, які є у наявності та не обираються спеціально касиром. Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ.
olena5555 17 марта 2025, 15:04
Не рекомендую этот банк, 2 раза списывают деньги загоняя в минус, при том что нет кредитных средств. Оператор бросает трубку. хорошо что есть много других нормальных банков
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 17 марта 2025, 17:21
Добрий день! Нам прикро, що у Вас склалась така думка, проте в разі наявних кредитів в банку, наприклад таких як Плати частинами, Розстрочка на витрати тощо банком проводиться автоматичне списання щомісячних платежів з Вашої кредитної картки згідно договору для уникнення виникнення прострочення. В разі відсутності доступного балансу списання може бути проведено в овердрафт.

Нами було відправлено особисте повідомлення. Прохання відповісти на нього для детальної перевірки інформації з приводу списання коштів та Ваших звернень до підтримки.
Проблема решена
Анастасія Липа 17 марта 2025, 12:29
Прийшли кошти з мого рахунку але іншого банку, і картку заблокували.Що робити?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 17 марта 2025, 14:19
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Банком було прийнято рішення про розірвання ділових відносин з Вами. Хочемо повідомити, що рішення про розірвання ділових відносин з банком є остаточним і не підлягає перегляду. Вам було надіслано заяву для переказу залишків з Вашого рахунку. Просимо Вас надіслати заяву для здійснення переказу залишків найближчим часом, щоб завершити процес розірвання відносин.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
od23 16 марта 2025, 12:38
Дуже швидко і кваліфіковано було вирішене моє питання. Подобається коли люди професіонали своєї справи.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 16 марта 2025, 13:47
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди прагнемо надавати високоякісні послуги та допомагати нашим клієнтам.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lionbox 16 марта 2025, 12:36
В цьому банку дуже добра та відповідальна служба підтримки, завжди швидко і професійно допомогають по всіх питаннях. Я є клієнт банку більш 5 років. Рад що маю з ними тривали та добрі відношення.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 16 марта 2025, 13:44
Дякуємо вам за ваш відгук! Нам дуже приємно чути, що ви задоволені роботою нашої служби підтримки. Ми завжди прагнемо надавати високоякісний сервіс
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lingvidor 16 марта 2025, 10:50
Уже несколько лет пользуюсь возможностями банка, и меня радует абсолютно все возможности которые даёт банк. Так же этот банк никогда не виснет, не бывает ЧП, в общем и учредитель, и акционеры, и команда — 100%
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 16 марта 2025, 12:09
Дякуємо за ваш чудовий відгук! Нам приємно знати, що ви задоволені нашим сервісом. Завжди готові допомогти вам!
Проблема решена
Bocarovyura 15 марта 2025, 23:06
Добрый день выйграл в казино.вывел на карту, а банка заблокировали средства казино пополнял картой стороннего банка, а вывел в, а банк. Так как не работаю средва подтвердить не могу через ок 5 ок 7поддержка не отвечает постоянно одно и тоже смс горячая линия тоже самое помощи 0 …что делать не понимаю три года пользовался все было нормально, а сейчас очень обидно
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 16 марта 2025, 10:31
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Проблема решена
Ангеліна Алєксєєва 14 марта 2025, 18:01
Не можуть розблокувати карт сказали сьогодні буде розбловано досих пір ні
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 14 марта 2025, 18:38
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі ваше питання знаходиться в роботі. За результатом ми зв'яжемось з Вами.
Борис Клименко 14 марта 2025, 9:48
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Металлургов, 5
Все просто отлично. Быстро и надежно. И по телефону и при обращении в отделение. Управляющая отделением Куйбида Катерина Сергеевна просто профессионал своего дела. Очень ей благодарен
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 14 марта 2025, 12:15
Приємно знати, що Вам комфортно з нашим сервісом. Завжди раді допомогти💚
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
0966452971 13 марта 2025, 21:21
Мой муж является клиентом банка уже несколько лет. Был всегда очень доволен всеми продуктами банка. Но, к сожалению, в сложной ситуации (у мужа обнаружили онкологию) банк просто не слышит клиента. Перед госпитализацией (в декабре 2024 года) муж обратился к поддержке банка, с просьбой предоставить на два-три месяца какие-то более мягкие условия, понимая, что будет финансово тяжело в эти несколько месяцев. Но банк не то, что не идёт навстречу клиенту, он просто начал максимально давить. И складывается такое впечатление, что сотрудники банка абсолютно не фиксируют информацию — при каждом звонке я раз за разом объясняю, что мой муж сейчас не может ответить на звонок и потому я отвечаю на звонки… На данный момент платёж просрочен на 14 дней — банк передал документы коллекторам, сегодня заблокировали счета.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 14 марта 2025, 14:03
Добрий день!

Щиро співчуваємо вашій ситуації. Ми розуміємо, наскільки це складний період для вашої родини, і завжди готові підтримати клієнта в межах можливостей.

Ваше звернення було розглянуто, і ми виконали запит. Детальну інформацію вже надали у телефонній розмові. Бажаємо якнайшвидшого одужання вашому чоловіку.
Дмитро Булаш 13 марта 2025, 21:02
Отделение по адресу: Винница, ул. Пирогова, 111-А
Я діючий військовий коли отримав зарплату частину коштів нарахував на карту абанк, а саме 15771 проте чомусь банк заблокував рахунок і тільки повідомляє про те що проводиться перевірка до 180 днів в зв’язку з якоюсь непідтвердженою операцією проте моя думка що абанк шахраї які хочуть заволодіти нашими коштами я вже чекаю 145 днів ваші правила порушують закон прав споживачів я подав до суду і мій адвокат виб'є через суд мої кошти
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 14 марта 2025, 10:48
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk

Наразі Ваше питання в роботі. За результатом Вас проінформують.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ketrin0909 12 марта 2025, 21:43
Усі мої питання вирішуються швидко і легко ,і найголовніше я при цьому знаходжусь вдома, не треба з маленькою дитиною йти у відділення, стояти в черзі, просто все через оператора, відкриття рахунків, чи інші питання усе легко і швидко, поки мені все подобається.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 13 марта 2025, 9:12
Дякуємо вам за такий чудовий відгук! Ми дуже раді, що ви задоволені зручністю та швидкістю наших послуг, а також роботою нашої служби підтримки. Ваші слова надихають нас ставати ще кращими!
Минфин
Ответ администратора
17 марта 2025, 9:22
Відгук не зарахований (на 17.03.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ketrin09 12 марта 2025, 21:31
Меня подобається що можу легко швидко відкрити картку, що не потрібно йти з маленькою дитиною в відділення і стояти в черзі, що усі питання я вирішую через оператора, який чемно і швидко вирішує мої питання, я задоволенна, там де інші банки не мають деяких функцій, у вас вони є 🤗💐 дякую
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 13 марта 2025, 9:13
Дякуємо, що цінуєте нашу підтримку! Ми завжди готові допомогти вам у вирішенні ваших питань. 😌💚
Минфин
Ответ администратора
17 марта 2025, 9:22
Відгук не зарахований (на 17.03.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Я клієнт банку, користуюсь кредитною карткою не один рік. Завжди старалася справно виконувати обов’язки користувача. Але на зараз чоловік пішов добровольцем служити в ЗСУ. Виникла заборгованість по відсоткам через те, що я потрапила на лікарняний з дитиною, чоловіку декілька місяців також нічого не виплачували і так вийшло, що ввійшли в борг по відсоткам. Але представник банку, дуже чемний підказав мені, що я можу звернутися до банку з документами, які підтверджують, що дійсно чоловік військовий і є змога на перерахунок відсотка, а також надалі сплачувати тільки тіло кредиту. Дівчата швидко та компетентно виконали свою роботу і відсоток зупинили. Тому я дуже вдячна за підтримку родин військових під час війни та швидку і якісну роботу. Всім мирного неба💙💛
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 12 марта 2025, 17:04
Дякуємо вам за відгук і довіру! Ми раді, що змогли допомогти вам у цей непростий час. Ваша підтримка та розуміння є надзвичайно важливими для нас. 💚🙌
Проблема решена
deps1 12 марта 2025, 12:24
Я є клієнтом банку не перший місяць, але не підозрював, що стану одним із постраждалих. А-банк заблокував Жовту карту після переказу на мій рахунок суми 4340грн від людини, яка повернула мені борг.
Мої заяви та прохання про залучення квитанції про переказ мені грошової суми від людини фахівці ігнорували і відмовлялися приймати, посилаючись на те, що зі мною зв’яжеться спеціаліст їх профільної служби. Внутрішній номер заяви (звернення) у системі А-Банк 3047580.
На мої претензії до банку, що я не зробив нічого неправомірного, термін з 3 робочих днів збільшили до 180 з посиланням на пункт 3.3.18. Банк не хоче віддавати гроші, закрити рахунок та тягне час. В чаті та в гарячій телефонній лінії працівники посилаються на одне и теж, що зі мною зв’яжеться спеціаліст їх профільної служби… і це до нескінченності!!!
Так як причина блокування не була вказана та не встановлена, зазначеними у законодавстві України строки, нерправомірних дій з боку мене не було здійснено й Банком не виявлено, прошу Банк у найкоротші терміни розблокувати мій рахунок та Жовту картку для подальших проведень банківських операцій.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 12 марта 2025, 13:07
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk

Наразі для розв'язання даного питання банком проводиться аналіз операцій. Варто очікувати на дзвінок фахівця банку для його розв'язання. Дякуємо!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
nikita1245 10 марта 2025, 19:57
Отделение по адресу: Киев, ул. Саксаганского, 120
10 минут назад был отправлен мною платеж своей девушке. Ей заблокировали карту, и средства которые я отправил. Причину ей не называют, почему деньги заблокировали, сумма не большая.
Обратился в службу поддержки, отказываются делать возврат замороженных у получателя средств, и отказываются что-либо комментировать, говорят только про успешный перевод средств и отсутствие возможности сделать возврат, и дать какие-либо комментарии по этому поводу!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 марта 2025, 11:45
Добрий день!

Банк дотримується норм щодо захисту інформації, тому ми не можемо розголошувати дані про рахунки інших клієнтів. Клієнту вже надіслано всю необхідну інформацію в застосунок.
Yuliyas45 10 марта 2025, 18:24
Подзвонив мені шахрайський номер, який ідентифікувався через вайбер як абанк, я взяла слухавку і мовчки слухала, коли зайшла мова про картку, поклала слухавку, і заблокувала номер. Звернулась в підтримку Абанку, надала цей номер з якого телефонували, де мені за 10 хвилин буквально відповіли що номер не є банківським, в цілях безпеки забрали ліміт з карти, на час перевірки, я дуже вдячна за такий сервіс, і за турботу про клієнта, ніде подібного в банках не зустрічала, рекомендую обов’язково, ваші гроші там точно захищені 💪
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 марта 2025, 18:43
Дякуємо за довіру!
Ваша безпека — наш пріоритет, і ми завжди готові допомогти в будь-якій ситуації💚
Milona 10 марта 2025, 13:57
Будь ласка, коли клієнт каже, що йому це не цікаво і «Дякую, на цьому все» — це означає все. Не треба по 3 рази одне й те саме повторювати і намагатись впарити. Тепер я менше хочу бути вашим клієнтом. Не перетворюйтесь на ПриватБанк, будь ласка
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 марта 2025, 17:19
Добрий день!

Дякуємо, що поділилися своїми враженнями. Нам важливо, щоб спілкування з банком було комфортним, тому хочемо детальніше розібратися в ситуації. Ми вже надіслали Вам в особисті повідомлення, будемо вдячні за відповідь. Також, за Вашим бажанням, можемо відключити рекламні повідомлення.
Prost3579 10 марта 2025, 11:03
Негативний досвід з А-Банком. Без жодних пояснень заблокували карту, хоча ніяких підозрілих операцій не було, а вони зразу розірвали контракт. Звернувся в службу підтримки — відповідають дуже довго, проблема не вирішувалася годинами. Консультанти не дають чіткої інформації, лише обіцяють «очікувати». Дуже незадоволений сервісом, довелося шукати інші варіанти."
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 марта 2025, 14:08
Добрий день!

Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про сервіс. Хочемо запевнити, що банк не блокує рахунки безпідставно. Ми вже написали Вам в особисті повідомлення – будемо вдячні за відповідь, щоб уточнити деталі та допомогти з вирішенням.
Алекс Х 9 марта 2025, 16:23
Очень жалею что начал пользоваться этим банком. 1-го марта 2025 года, я получил на свой счет 2 перевода, 40 и 360грн. Я продал 10 долларов на одной бирже, имею все квитанции и подтверждения. Средний месячный оборот по моей карте 20к грн, абсолютно белые деньги, которые я получаю на работе. Как оказалось, на владельца
карты который перевел мне их по П2П, кто-то написал жалобу с другого банка, и абанк решил заблокировать мой счет, хотя я вообще к этим делам не отношусь. 400 грн я вывел себе на еду, тогда же и потратил, есть все квитанции и все доказательства, а теперь самое интересное. 5-го числа на мой счет зачислили 5к грн и в ту же секунду, мне заблокировали мой счет, в сумме на нем лежало 30к грн, которые я откладывал более года, никаких подозрительных операций не было, эти 5к грн должны были пойти на ремонт машины, на которой люди участвуют в боевых действиях. Мне заблокировали мой счет, якобы из-за жалобы о мошенничестве, хотя на меня не писали заявления и ничего не обьясниле! Я сам связывался с человеком, который перевел мне деньги, и он мне ± обьяснил ситуацию, абанк просто меня игнорировал! Оператор ***, которая сказала что единственный вариант решить вопрос, это отдать им 30% от моего остатка на балансе!(более 10000грн) или решить вопрос с тем, кто писал жалобу (написали жалобу даже не на меня, а на человека, который перевел мне 400грн). Я дал все квитанции, подтверждения, меня игнорируют и ничего не хотят делать! У меня запросили квитанции и доказательства, я все дал, они не хотели их принимать, потом приняли и отказались что-то делать! Они просто требуют 30 процентов от остатка на балансе, хотя я пострадавшая сторона! Мой отец военный, который воюет на горячих направлениях, остался без денег на ремонт машины! Абанк *** которые прикрываются договором, просто пытаются забрать 30 процентов от счета и не идут на встречу клиентам! Никому не советую с ними работать, они разводят людей, военных еще и во время войны! Позор вашему банку! Надеюсь вас засудят!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 9 марта 2025, 19:28
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі ваше питання знаходиться в роботі. З вами зв'язувався спеціаліст та надав усі необхідні рекомендації стосовно вашого питання.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝