×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Банк непоганий
Щодо питання отримання готівки у іноземній валюті, наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. З каси видаються купюри, які є у наявності та не обираються спеціально касиром. Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ.
Написать комментарий
Загоняют в минус
Нами було відправлено особисте повідомлення. Прохання відповісти на нього для детальної перевірки інформації з приводу списання коштів та Ваших звернень до підтримки.
Написать комментарий
Заблокували кошти
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Банком було прийнято рішення про розірвання ділових відносин з Вами. Хочемо повідомити, що рішення про розірвання ділових відносин з банком є остаточним і не підлягає перегляду. Вам було надіслано заяву для переказу залишків з Вашого рахунку. Просимо Вас надіслати заяву для здійснення переказу залишків найближчим часом, щоб завершити процес розірвання відносин.
Комментарии (6)
Чат підтримка
Написать комментарий
Завжди допомогають
Написать комментарий
Абанк — Супер!!!
Написать комментарий
Поддержка не хочет помогать
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Комментарии (6)
Не якісне виконання робіт
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі ваше питання знаходиться в роботі. За результатом ми зв'яжемось з Вами.
Комментарии (5)
Абанк
Написать комментарий
в сложной ситуации банк просто делает всё, чтобы просто окончательно добить
Щиро співчуваємо вашій ситуації. Ми розуміємо, наскільки це складний період для вашої родини, і завжди готові підтримати клієнта в межах можливостей.
Ваше звернення було розглянуто, і ми виконали запит. Детальну інформацію вже надали у телефонній розмові. Бажаємо якнайшвидшого одужання вашому чоловіку.
Комментарии (2)
Скарга на обслуговування працівниками банку
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
Наразі Ваше питання в роботі. За результатом Вас проінформують.
Комментарии (1)
Дякую 💐
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Дякую ,поки мене все влаштовує
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Допомога
Написать комментарий
Скарга на блокування карти А-Банком
Мої заяви та прохання про залучення квитанції про переказ мені грошової суми від людини фахівці ігнорували і відмовлялися приймати, посилаючись на те, що зі мною зв’яжеться спеціаліст їх профільної служби. Внутрішній номер заяви (звернення) у системі А-Банк 3047580.
На мої претензії до банку, що я не зробив нічого неправомірного, термін з 3 робочих днів збільшили до 180 з посиланням на пункт 3.3.18. Банк не хоче віддавати гроші, закрити рахунок та тягне час. В чаті та в гарячій телефонній лінії працівники посилаються на одне и теж, що зі мною зв’яжеться спеціаліст їх профільної служби… і це до нескінченності!!!
Так як причина блокування не була вказана та не встановлена, зазначеними у законодавстві України строки, нерправомірних дій з боку мене не було здійснено й Банком не виявлено, прошу Банк у найкоротші терміни розблокувати мій рахунок та Жовту картку для подальших проведень банківських операцій.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
Наразі для розв'язання даного питання банком проводиться аналіз операцій. Варто очікувати на дзвінок фахівця банку для його розв'язання. Дякуємо!
Комментарии (5)
Без причины заморозили деньги, и не возвращают отправителю, отказываются называть причину заморозки
Обратился в службу поддержки, отказываются делать возврат замороженных у получателя средств, и отказываются что-либо комментировать, говорят только про успешный перевод средств и отсутствие возможности сделать возврат, и дать какие-либо комментарии по этому поводу!
Банк дотримується норм щодо захисту інформації, тому ми не можемо розголошувати дані про рахунки інших клієнтів. Клієнту вже надіслано всю необхідну інформацію в застосунок.
Комментарии (2)
Шахрайство
Ваша безпека — наш пріоритет, і ми завжди готові допомогти в будь-якій ситуації💚
Комментарии (6)
Все добре, але часті дзвінки про якість пропозиції…
Дякуємо, що поділилися своїми враженнями. Нам важливо, щоб спілкування з банком було комфортним, тому хочемо детальніше розібратися в ситуації. Ми вже надіслали Вам в особисті повідомлення, будемо вдячні за відповідь. Також, за Вашим бажанням, можемо відключити рекламні повідомлення.
Написать комментарий
Погано
Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про сервіс. Хочемо запевнити, що банк не блокує рахунки безпідставно. Ми вже написали Вам в особисті повідомлення – будемо вдячні за відповідь, щоб уточнити деталі та допомогти з вирішенням.
Написать комментарий
Худший банк, который пытается обмануть на 30 процентов от остатка на счету выдуманной претензией
карты который перевел мне их по П2П, кто-то написал жалобу с другого банка, и абанк решил заблокировать мой счет, хотя я вообще к этим делам не отношусь. 400 грн я вывел себе на еду, тогда же и потратил, есть все квитанции и все доказательства, а теперь самое интересное. 5-го числа на мой счет зачислили 5к грн и в ту же секунду, мне заблокировали мой счет, в сумме на нем лежало 30к грн, которые я откладывал более года, никаких подозрительных операций не было, эти 5к грн должны были пойти на ремонт машины, на которой люди участвуют в боевых действиях. Мне заблокировали мой счет, якобы из-за жалобы о мошенничестве, хотя на меня не писали заявления и ничего не обьясниле! Я сам связывался с человеком, который перевел мне деньги, и он мне ± обьяснил ситуацию, абанк просто меня игнорировал! Оператор ***, которая сказала что единственный вариант решить вопрос, это отдать им 30% от моего остатка на балансе!(более 10000грн) или решить вопрос с тем, кто писал жалобу (написали жалобу даже не на меня, а на человека, который перевел мне 400грн). Я дал все квитанции, подтверждения, меня игнорируют и ничего не хотят делать! У меня запросили квитанции и доказательства, я все дал, они не хотели их принимать, потом приняли и отказались что-то делать! Они просто требуют 30 процентов от остатка на балансе, хотя я пострадавшая сторона! Мой отец военный, который воюет на горячих направлениях, остался без денег на ремонт машины! Абанк *** которые прикрываются договором, просто пытаются забрать 30 процентов от счета и не идут на встречу клиентам! Никому не советую с ними работать, они разводят людей, военных еще и во время войны! Позор вашему банку! Надеюсь вас засудят!
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі ваше питання знаходиться в роботі. З вами зв'язувався спеціаліст та надав усі необхідні рекомендації стосовно вашого питання.
Комментарии (18)