×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.4 |
USD | 41.8 | 42.5 |
Все курсы банка |
А банк мошенники
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Комментарии (3)
Заблоковані картки
Я користуюся трьома картками: кредитною, звичайною для фізичних осіб та карткою АТБ.
05.082024р я поповнила собі картку через термінал City24, підтвердивши транзакцію у мобільному застосунку.
Хотіла перерахувати на картку іншої особи 4000грн, але транзакцію відмінили і заблокували мені всі операції, вимагаючи підтвердити документально звідки кошти (сума 11500грн). Я планувала сплатити: податок за нерухоме майно, сплатити за світло, поповнити кредитну картку, бо користуюсь карткою АТБ. Є не погашена кредитна картка, де нараховують відсотки (А-Банк).
Я банку надала пояснення, але кошти досі заблоковані станом на 10.08.2024р і я не маю змоги ними користуватись. Банк повідомив про розірвання ділових відносин, але кошти так і не повернув, порушуючи строки встановлені законодавством (3 робочі дні).
Мені подобалось користуватися картками А-Банка, шкода, що банк так легко може розгубити всіх своїх клієнтів.
Вимагаю від банка негайного вирішення мого питання, бо відгуки буду писати щодня!
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
Залишки коштів на Ваших рахунках було переведено на часткове погашення кредитних зобов'язань перед Банком. Після повного погашення заборгованості договір буде закрито.
Комментарии (1)
Блокировка счёта и задержка перевода денег.
Никаких подозрительных операций не совершал, никаких лимитов не превышал, ни от кого переводов не получал, нет ничего связанного с криптой или ещё с чем-то подозрительным и незаконным.
Я просто пополнял карты свои АТБ и Выгода в терминалах Сити24 с подтверждением, что это моя карта и что я сам пополняю.
А также расплачивался в магазинах, заправках, аптеках, розетке, выводил кешбек и т. д.
Общий оборот за почти 6 месяцев составил около 87к гривен, если верить выписке.
Иногда пользовался кредитным лимитом, который в течении недели потом погашал.
И вот утром 5 августа 2024 года я сделал себе перевод из Payoneer, с авторизацией в приложении, т. е. сам себе, в долларах и через 5 мин карты были заблокированы. Сумма не превышает 100к грн.
В чате попросили предоставить документы.
Я предоставил все скриншоты из приложения и из аккаунта Payoneer, что это я отправил свои деньги сам себе, что это не третье лицо.
Других документов я предоставить не могу и банк решил разорвать со мной деловые отношения.
При этом я ничего не нарушал, лимитов не превышал, несколько раз уже были подобные переводы и вопросов никаких не было.
Я не хочу ругаться с банком или что-то доказывать и объяснять, я заполнил документы, как меня попросили, на перевод денег в другой банк.
Я написал заявление и отправил реквизиты в этот же день 5 августа 2024 года.
Мне сообщили, что ожидайте в ближайшее время перечисление средств, максимум 3 рабочих дня.
Сегодня уже 10 августа 2024 года, прошло уже 5 дней, денег так и нет. В приложении ничего не поменялось, деньги так же на счету.
Пожалуйста, я вас очень прошу, или разблокируйте мои карты и я готов и дальше остаться клиентом банка или быстрее переведите мои деньги в другой банк.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Комментарии (11)
Прошло более трех дней закрытия счета.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Комментарии (1)
Відповідає шаблонами і не виконує свою роботу в вказані терміни
Обслуговування жахливе. Відмовлюсь від користування цим банком. І нікому не рекомендую.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Комментарии (1)
Обмеження рахунку часкове
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Дякуємо за надану Вами інформацію в особистих повідомленнях. Наразі бачимо, що ваше питання було успішно вирішено. Будемо раді, якщо Ви переглянете Вашу думку.
Комментарии (1)
Три місяці не можуть повернути кошти
Комментарии (1)
Увага! Банк блокує рахунки!!! Не відкривайте рахунки в цьому банку ні в якому разі! Не рекомендую нікому!
Комментарии (1)
Заблокували картку
Комментарии (1)
Н Е Повернення КОШТІВ (моїх же коштів)
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Комментарии (5)
Блокування рахунку на місяць.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Написать комментарий
Ужасная поддержка абанка которая игнорит сутками
Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте нам відповідь.
Написать комментарий
Класична 110 як і у всіх тут
Написав цей відгук так як по досвіду відгуків нижче питання вирішується не тижнями, а декілька годинами.
Невеликий UPD: раніше помічав дивні звінки після заведення рахунку але сьогодні зранку отримав звінок з приводу «блокування рахунку» але на тій стороні трохи прорахувались і сказали за рахунок «1 державного банку» де рахунку ніколи не було, дивне співпадіння…
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Щодо телефонних дзвінків Банк діє відповідно до статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» від 07.12.2000 р. № 2121, тому не передає дані клієнтів третім особам, оскільки це є банківською таємницею.
Написать комментарий
Заблокували карту і не віддають кошти
Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте нам відповідь.
Комментарии (1)
Незаконно утримують кошти
Я одразу звернувся до техпідтримки, надав докази обігу коштів. Кожен раз коли пишу до банку, отримую одну і ту саму відповідь: «Ваше питання розглядається. Очікуйте рішення, повідомлення надійде у застосунок А24.» Ніяких дат чи часу вирішення не надають. Не рекомендую цей банк, за кожен переказ можуть виникти питання, а потім будут утримувати кошти на необмежений час.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Комментарии (3)
Блокування операцій по рахункам
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до служби підтримки та зробимо все можливе щоб уникнути даних ситуацій в майбутньому. Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі!
Комментарии (2)
Тримають кошти без якої на то причини.
Згідно зі 110 постановою НБУ ми маємо уточнити суть Вашої діяльності.
На час перевірки призупинено надходження на Ваші рахунки та ризикові
витрати, а саме:
P2P-перекази, зняття готівки, бездоговірні платежі, оплату в ризикових інтернет-точках.
V Вам доступні звичайні витрати за рахунок власних коштів:
аптека, кафе, АЗС, продукти тощо.»
Я одразу написав в технічну підтримку, надав всі докази про оборот коштів. Пишу кожен день в банк відповідають однаково «За Вашим питанням є заявка у роботі профільного спеціалісту Банку. Просимо очікувати на рішення за заявкою. Як тільки буде рішення — Вам одразу надійде повідомлення у застосунок А24.» якихось дат, приблизного часу не надають, зовсім нічого. Це взагалі законно просто утримувати кошти на рахунку без ніякої причини і не займатися моєю заявкою? Якщо ви хочете проблем з банкінгом, та те щоб ваші кошти були заморожені протягом довгого часу, і вам не давали жодної відповіді можете користуватись цим банком.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Написать комментарий
Заблокували картку без попередження.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Написать комментарий
Користуватися українськими банками стає ризиковано
Ви перевищили ліміт зарахувань на Вашу картку (а де цей ліміт глянути, кожен місяць стабільно було до 100К обороту). Згідно з чинним законодавством необхідна інформація, яка зможе підтвердити джерело Ваших доходів.
Надайте документ не старіше 3 років:
— Довідка про доходи за місцем роботи;
— Копія декларації про майновий стан і доходи (далі — податкова декларація) з відміткою контролюючого органу України про її отримання (для податкових резидентів
України). Декларація може бути подана як ФОП, так і фізичною особою;
— Довідки ОК-7, ОК-5;
— Договір купівлі-продажу нерухомого майна, авто, за яким клієнт виступає продавцем;
— Виписка з пенсійного фонду щодо отриманого доходу / заробітної плати.
Під чинне законодавство можна підсунути геть усе: банк, якщо на вас не заробляє (а на мені він не заробляв, закрив кредитки, залишив тільки дебетову жовту), то вас блокує відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації доходів…».
Документи всі надіслав, як то кажуть «ні отвєта, ні прівєта», для себе вирішив, що в будь-якому випадку закриття рахунку. Питання скільки чекати розгляду документів, бо в підтримці не можуть дати чіткої відповідь (в принципі, як і завжди), міфічний фінмон, завжди дуже зайнятий.
До чого це все, такими історіями з масовими блокуваннями рахунків банками ніхто не буде користуватися їхніми послугами і довіряти, всі перейдуть на готівку, в принципі, як і було раніше. Навіщо ризикувати, якщо за будь-яке повідомлення банк буде просити папірець?
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Комментарии (5)
Заблокували карту за переказ у сумі 200 гривень.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Приносимо вибачення за тривале очікування на розв'язання Вашого питання. Нараз перевірку було проведено та прийняте рішення з розірвання ділових відносин. Детальну інформацію з цього приводу було відправлено на Ваш застосунок Абанк24
Комментарии (4)