Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Олександр Петрушко 5 сентября 2024, 14:00
Заблокировали карту за перевод в 40тыс гривен. Пишут уже на протяжении 17 дней одно и тоже. Я уже не знаю что делать, подавал все заявки, но результата 0. Поехать в их отделение не могу так как нахожусь за границей.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 сентября 2024, 16:48
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема решена
Марія Томашевич 5 сентября 2024, 12:44
Банк заблокировал карту за превышение лимита поступлений средств на карту. Несмотря на мои пояснения банк решил разорвать со мной договор. Заявление и необходимые документы для перечисления остатка средств в другой банк были предоставлены. Не могу добиться ответа о получении моего заявления и сроков возврата средств. В поддержке всё время бот направляет сообщение о необходимости подачи заявления, которое я уже предоставила 3 недели назад.
Вынуждена писать здесь, чтобы сотрудники банка обратили внимание на моё заявление.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 сентября 2024, 11:21
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
InfraR 5 сентября 2024, 11:30
Преобрел на распродаже в Китае недорогой телефон, начал пользоватся, в том числе и данным банком, но слишком сильно он тормозил. Посоветовали откатится с 13 андроида, на 11. Так и сделал, телефон ожил. И все бы ничего, но… Все банки довольны, а вот приложение Абанка, пишет что приложение поддельное и зайдите с прежнего устройства. Прежнее устройство это я так понял, которое на 13 андроиде.
Тех поддержка ответила, что нужно зайти с прежнего устройства и что по решению банка ничем помочь не может. Какое решение и по каким причинам, тоже сказать не может. Предложили пользоватся физическими карточками, а счет проверять по телефону)))) Вот такая крутая безопасность в этом банке)
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 сентября 2024, 20:00
Дякуємо за прийнятий дзвінок! Нам прикро, що така ситуація трапилась. Наразі питання є вирішеним, а обмеження для входу зняте. Ми завжди враховуємо Ваші зауваження для покращення нашого сервісу. Додатково дану ситуацію беремо до уваги окремо 🍏
Проблема решена
kacyasha 5 сентября 2024, 8:10
До каси, А банку було внесено суму оплати вікон і дверей. Банк не лише зупинив платіж готівки, а й частково заблокував картку, перевівши на мою карту суму цього платежу. Дізналася тільки коли ввечері зайшла до додатку (ніякого дзвінка) і побачила на карті суму та вимогу надати документи для підтвердження походження грошей та пояснення як вони у мене опинилися на карті. У відділенні банку сказали які документи потрібні і ми з працівниками банку їх завантажили для перевірки. Увечері знову повідомлення, що цих документів недостатньо. На запитання, які документи ще надати на гарячій лінії, сказали, що уточнять. Коли наступного дня я спробувала набрати гарячу лінію, мене вже не зв’язували з оператором (на мій номер працював тільки автомат і працівники, до речі не здивувалися таким діям банку). І знову питання звідки на карту надійшла ця сума. Після написання заяви про розірвання співробітництва з банком картку остаточно заблокували, гроші на наданий рахунок іншого банку для закриття не переказують і знову вимагають документи для підтвердження. Тобто банк без попередження кладе готівковий платіж на картку, блокує дзвінки на гарячу лінію та утримує у себе кошти після заяви про закриття рахунку. Три дні я, як на роботу, ходжу у відділення банку і розмова ходить по колу. Такі дії банку окрім шахрайства назвати важко. Всі свої дії прикривають законом про фінмоніторінг, але гарячу лінію заблоковано самим банком і готівку, внесену без мого відома на карту, теж дія банку. Прошу негайно переказати гроші на надану мною картку для закриття рахунку.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 сентября 2024, 11:24
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Fhhkgft 4 сентября 2024, 22:50
Если кто-то думает что в этом «банке» только к клиентам относятся, как к отребью, они также и к сотрудникам, это худше любой шарашкиной конторы, обходить это 10й дорогой, если свяжитесь останетесь без денег и без нервов, а банк обчтстит как липку
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 сентября 2024, 18:16
Добрий день!

Банк створює комфортні умови праці, забезпечуючи професійний розвиток та різноманітні програми підтримки для наших співробітників. Це допомагає підвищувати їхню мотивацію та продуктивність. Якщо у вас є конкретні ситуації чи приклади, прохання надати відповідь на наше особисте повідомлення для подальшого аналізу та уникнення подібних скарг у майбутньому.
Проблема решена
Ivan062000 4 сентября 2024, 20:31
Доброго дня, хочу залишити відгук про співпрацю з, А Банком. Користувався банком майже рік і все було добре, ніхто ніколи не питав звідки кошти і на які потреби використовую до 21серпня. 21 серпня прийшло повідомлення про те, що рахунки заблоковані і маю надати довідку про доходи, їхню забаганку я виконав надав довідку про надходження коштів, але на цьому моя історія не закінчилась… Після чого вони почали вимагати надати всі відомості про перекази за останні 30 днів (хто робив, на які цілі і звідки у тих людей кошти) На мою відмову банк розірвав зі мною відносини. Залишок коштів на рахунку пообіцяли переказати на будь-який інший рахунок відкритий у іншому банку на моє ім'я. Заповнивши заяву їхнього зразку та надавши всі реквізити, банк запевнили мене що кошти надійдуть протягом 7 календарних днів. Однак вже 4 вересня 2024 року, а кошти так банк і не перевів, спілкуватися зі мною ніхто не хоче, а перекидаю до телеграм боту який постійно пише одне і той саме «ваша заявка прийнята і буде оброблена на протязі 7 календарних днів».
Нікому не раджу данний банк. Мало того, що зараз війна в країні і не у всіх людей є кошти, так такі банки не віддають людям чесно зароблені кошти!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 7 сентября 2024, 18:23
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lyasuhk38 4 сентября 2024, 17:35
Вирішують всі питання на раз! Це найкращий банк для мене.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 сентября 2024, 17:54
Дякуємо за довіру🥰
Проблема решена
Инна Новачук 4 сентября 2024, 11:25
Я модель мне пришли деньги я все предоставила работаю с банком деньги все время приходили в одного сайта по моей работе ваяли разорвали договор после доказательств откуда поступили средства ждать говорят 7 дней 4 прошло почему я должна ждать свои деньги я жду ответ
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 8 сентября 2024, 10:11
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема решена
Dmitrenko12 3 сентября 2024, 19:15
Вітаю, мені Абанк заблокував кошти уже як 10 днів, просить документ для підтвердження коштів я скинула які маю, ясно і доступно розповіла що за кошти і куди їх переказую, оператор зі мною не зв’язуваться тільки чат бот! Додзвонитися на гарячу лінію не можу! Як мені повернути мої кошти? Коли банк ігнорує мене, після 10 днів очікування я вирішила закрити рахунок! Але банк не іде на контакт зі мною! Взагалі! Жахливий банк, жахливе відношення! не рекомендую!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 сентября 2024, 18:47
Добрий день! Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Проблема решена
L2per 3 сентября 2024, 12:47
Зробив заяву для закриття рахунків та переказу коштів, та відповіли Очікуйте зарахування коштів на рахунок вказаний в заяві. Гарного вечора! Чекаю вже більше неділі в телеграмі перестали відповідати тільки бот, відповідає Ваша заявка на закриття рахунків та переказ коштів перебуває на розгляді. Орієнтовний час розгляду — до 7 календарних днів. Будь ласка, очікуйте на рішення.
Зробіть щось мій номер +380979251767
Банк нікому не рекомендую
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 сентября 2024, 9:13
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема решена
Evgeniy Smit 3 сентября 2024, 11:18
А-Банк не отдаёт деньги, сначала подал заявку, они больше 10 Дней тянули, чтоб написать, что нужно отредактировать, теперь заново отчёт 7 дней пошёл, но и он уже вышел (больше 10 прошло), очень не надёжный банк, не советую никому его, запомните
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 сентября 2024, 19:03
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема решена
Irinascuzi 3 сентября 2024, 7:24
Гроші заблоковано! Не рекомендую нікому! Не пишіть мені про обовязок банку, чомусь в інших банках немає такого обовязку, я ніколи більше не буду вашим клієнтом,і нікому не порекомендую!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 сентября 2024, 16:48
Добрий день!

Банки зобов’язані здійснювати аналіз фінансових операцій, які проводяться клієнтом, з метою виявлення операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі ми з Вами зв'язались і повідомили інформацію щодо розблокування Вашого рахунку.
Проблема решена
smirnovavalerya 2 сентября 2024, 23:58
А БАНК поставили мне ограничения на счет! И я добавила все нужные документы их боту, а он написал что документы не подходят и ничего дальше. Бот ничего не отвечает и непонятно что дальше делать.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 сентября 2024, 18:49
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.
Проблема решена
ivantegin 2 сентября 2024, 16:58
Являлся клиентом банка больше года
Продавал крипту через П2п бота в телеграмм, продал крипту на 8300,4 августа все хорошо пользовался банком, так же продавал крипту все было без проблем, но вчера находясь в Чехии, скинув через приложение Paysend кроны в гривну,17 тысяч гривен, мне заблокировали карту, потребовав за мошенничество 8300 гривен которые я получил за продажу крипты 4 августа + 30% за разрыв отношений с банком. Хорошо, *** с ним, списали 8300 + 30% но что бы получить остаток нужно приехать и забрать деньги на кассе, я им говорю что я за границей и такой возможности нету, на что идёт один и тот же текст, забрать остаток на кассе. Итог, списали деньги за якобы мошенничество+30%+ не хотят отдавать деньги переводом на карту другого банка.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 сентября 2024, 9:34
Добрий день!

При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, банком було прийнято рішення про розрив ділових відносин.
Залишки коштів були успішно перераховані на рахунок іншого банку з подальшим закриттям рахунків в Абанку.

Наразі Ваше питання вирішене.
Проблема решена
chevap38 1 сентября 2024, 23:40
Отделение по адресу: Ужгород, пл. Корятовича, 10
користувався банком багато років, зробив віртуальні карти атб, епіцентр та зелену, добавив в apple pay, сам онлайн банк був в одному телефоні, сталось таке що мій «перший» телефон був вимушено відправити на телефон, та декілька днів користувався своїм другим телефоном, який дали мені, там же в тот «другий телефон» зайшов опять в, а банк, добавив туда же картки, пройшов так декілька днів, коли мій «перший» телефон вернувся з ремонту, з «другого телефону» вийшов з онлайн банку, та видалив картки, та і телефона я більше не бачив, але я уже на своєму «першому телефоні» я уже зайти в свій банк не зміг, так як відхилило авторизацію, та запропонувало зайти в застосунок з «телефону якого нема» подзвонив в 7776, та звернувся у відділення щоб допомогли увійти в застосунок, але там самі не знали що робити, та запропонували користуватись карткою без додатку, без можливості поповняти карту, дивитися баланс, виписку, поповняти телефон, комуналку т.д.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 сентября 2024, 12:25
Добрий день!

Нам прикро, що сталась така ситуація зі входом в Абанк24. Дане обмеження банком введено в рамках правил безпеки для уникнення змоги користування застосунком в небажаних цілях. Наразі Ваше питання є вирішеним. Дякуємо за Ваше звернення! 🍏
Vladimir Dzhelomanov 1 сентября 2024, 22:59
Здравствуйте уважаемые!
Я коротко постараюсь… Я сейчас проживаю 2,5 года за пределами Украины, но в Европе. И будучи клиентом АБанка написал в службу поддержки… Но из-за своей проблемы так развалновался, что забыл о времени… А на часах было 21:05!!! Чтобы было понятнее — в Германии в будний день не попасть в любой банк, уже после 15:30.
А тут в 21:05 да ещё в Воскресенье!!! И «вишенка на торте» — очень вежливый онлайн сотрудник справочной службы АБанка по имени Сергей за считанные минуты решил очень серьёзные мои проблемы!!! И это ночью в Воскресенье, ещё и через интернет Украина — Германия телемост! Я очень доволен, в такие моменты чувствуешь что ты не одинок и кому-то не плевать на тебя!!! Спасибо ребята из АБанк справочная!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 сентября 2024, 11:26
Доброго дня!
Дякуємо за ваш відгук! Нам дуже приємно чути, що наш співробітник Сергій зміг допомогти вам у складній ситуації, навіть у неділю ввечері, адже ми працюємо цілодобово. Ми раді, що ви відчуваєте підтримку з нашого боку. Якщо у вас виникнуть ще питання або потреби ми з радістю допоможемо у вирішенні 🍏😉
Проблема решена
anstswiiyu 1 сентября 2024, 19:48
Меня зовут Анастасия Юркевич. После того как мне на карту пришло 12 тысяч гривен, Абанк заблокировал деньги и не отдает уже 2 недели. Я написала в службу поддержки Абанка (в телеграмм) сразу после того как они заблокировали мои деньги. На вопрос почему заблокировали мою карту я получила такой ответ:
«Вами досягнуто ліміту поповнень за картками, тому тимчасово призупинено можливість їх поповнити та використовувати кредитні кошти. Банки зобов’язані здійснювати аналіз фінансових операцій, що проводяться клієнтом, відповідно до Закону України „Про запобігання та протидію легалізації доходів…“, тому просимо Вас надати документи, що підтвердять джерело походження зарахованих коштів.»
(Никакой лимит я не превысила, карта была практически новая)
Я ответила что эти деньги перевел мне близкий человек, но все равно скинула им документы которые они просили. Они написали мне что я должна ждать решение банка. Через 10 минут мне пришел ответ, что Абанк хочет разорвать со мной деловые отношения, попросили подать заявление о разорвании деловых отношений. На следующий день я подала эту заявление.
Вот что мне ответил Абанк:
«Очікуйте, будь ласка, на перерахунок. На разі, існує черга в обробці даних звернень, у зв’язку з чим регламент розгляду збільшений. Але можу завірити вас, що ваше питання не залишиться без уваги і ви отримаєте кошти.»
Я ждала неделю, но деньги мне они не скинули, когда я пишу им в поддержку мне больше не отвечают сотрудники банка, мне отвечает бот, и скидывает одно и то же сообщение что бы я не написала:
«Ваша заявка на закриття рахунків та переказ коштів перебуває на розгляді. Орієнтовний час розгляду — до 7 календарних днів. Будь ласка, очікуйте на рішення.»
Я звонила им и писала, никак не могу связаться с сотрудниками Абанка. Я жду уже больше 2 недель, а они кормят меня лишь обещаниями что деньги скоро придут. Данный банк порекомендовать не могу. Надеюсь мои деньги вернут как можно быстрее.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 сентября 2024, 10:44
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Vlada23 1 сентября 2024, 16:28
Замовила потрібний мені товар через групу у інтернеті. Оплатила на перед. Відправник надав картку, А банку для оплати. Але, нажаль, виявився шахраєм. У групі мені порекомендували звернутися зі скаргою до банку на ці дії. Без будь якої надії на повернення коштів я звернулась онлайн до, А банку зі скаргою на шахрайство з боку користувача їх банка. Щоб зафіксували. Це було 23 серпня 2024 року. І ось, сьогодні, 1 вересня, мені подзвонили с банку за номером ‪+380 56 796 4377‬ і сказали, що можуть мені повернути гроші. Це було приємне здивування. Виконавши дії, які мені назвали я чекаю повернення грошей на мою карту.
Якщо гроші дійсно повернуться, то дуже дякую, А Банку за реагування на такі проблеми і, головне, їх вирішення!
Удачі вам і побільше вдячних клієнтів. Дякую!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 сентября 2024, 17:31
Добрий день! Дякуємо, що виділили час, щоб оцінити роботу нашого сервісу. Ми завжди робимо все, що залежить від нас для розв'язання Ваших питань. Сподіваємось, Вам вдасться отримати повернення коштів якомога раніше.

Загалом банк наполегливо не радить здійснювати передплати на перевірених ресурсах для уникнення схожих ситуацій 🍏
Проблема решена
nataliemazur91 1 сентября 2024, 16:13
Вітаю. Прислали повідомлення про розірвання відносин. Картою користувалася для власних потреб, не часто. Неможливо щось з’ясувати, бо чат-бот присилає шаблоні відповіді, які навіть не відповідають на задані питання. Відправила заяву на закриття рахунків та перерахування коштів в інший банк, але не отримала відповіді, чи зареєстрована ця заява, які мої дії в подальшому. Немає контакту та поваги до клієнта. Чи зареєстрована моя заява і в який термін вона буде опрацьована?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 сентября 2024, 17:56
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема решена
Oksana Sana 1 сентября 2024, 14:25
Отделение по адресу: Сумы, ул. Харьковская, 32
Доброго дня.
Відкривала в, А банку картку для отримання зарплати в травні 2024 року.
В серпні прийшло повідомлення про обмеження на карті. Попросили довідку про доходи. Яку надіслала в чат.
Запитала у робітника банку чи цього достатньо і чи не буде питань в майбутньому. Отримала відповідь, що все добре і доходи підтвердженні.
В п’ятницю прийшов аванс і в суботу мою картку зовсім заблокували. Не написати в час не зайти в онлайн банкінг я вже не можу.
Бо закритий досту і онлайн банкінг. Відповідно те саме і з гарячою лінією Зарплата залишилась на рахунку і що тепер я маю робити? Писатимв НБУ, поліцію, чи куди мені йти за поясненнями і поверненням коштів?
Це як може пояснити взагалі?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 сентября 2024, 17:59
Добрий день! Для розв'язання Вашого питання банк очікує на раніше адресоване уточнення інформації. Будемо раді проаналізувати її після отримання та допомогти у вирішенні

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.3
USD 41.7 42.4
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.5 44.3
USD 41.7 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝