×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 45 | 45.9 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
гроші списують, а платіж не проводять
Дякуємо за прийнятий дзвінок! Нами було перевірено інформацію стосовно платежів, однак зі сторони банку складнощів в їх проведенні відсутні. Обидві оплати проведено успішно. На поточний момент бачимо, що питання є вирішеним.
Додатково зв'яжемося з Comfy для розбору даної ситуації.
Комментарии (2)
Воруют деньги пока война в стране. Ужасное обслуживание ВИП клиентов.
Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала незручності. Детально перевіряємо надану інформацію, за рішенням Вас повідомимо.
Комментарии (10)
Підвищили ліміт і рівно на цю суму зросла заборгованість
P. S. Там нижче просять вибрати з переліку три позитивні і три негативні оцінки.КОЛИ БАНК ТАК НАХАБНО І ВІДВЕРТО КРАДЕ ГРОШІ, ПРО ЯКИЙ ПОЗИТИВ МОЖЕ ЙТИ МОВА???
Ми проаналізували Ваше питання детально. У разі зміни кредитного ліміту за карткою його збільшення або зменшення дійсно може бути проведене за рішенням банку, але ніяк не впливає на зміну заборгованості. Для вірної перевірки суми боргу Ви можете або натиснути на заборгованість на картці, або перейти в меню Інше — Довідки та виписки — Довідка про наявність заборгованості. Він відображає інформацію на момент формування
При натисканні на транзакцію і перевірці залишку після її проведення дана цифра залежить від ліміту, який встановлено наразі. Тобто, якщо ліміт зміниться, дана сума зміниться також навіть, якщо операцію було проведено до моменту зміни ліміту за карткою
Будемо раді, якщо Ви й надалі користуватиметесь послугами нашого банку!
Комментарии (3)
Блокування карти без причини
Хочемо пояснити ситуацію та надати більш детальну інформацію.
Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», банк зобов’язаний проводити аналіз фінансових операцій, що проводяться клієнтом.
За результатами даного аналізу може бути прийнято рішення про розрив ділових відносин.
Дійсно, відповідно до внутрішньої процедури банком запитується заява на переказ залишків коштів на рахунок іншого банку з подальшим закриттям рахунків в Абанку.
На жаль, подальше обслуговування в такому випадку неможливе.
Комментарии (6)
Жахливе обслуговування. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію більш детально. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Написать комментарий
Мошеннический банк А-банк
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. На жаль, нам не вдалось зв'язатись з Вами для детальної консультації щодо Вашого питання. Ми врахували Ваші обставини і розуміємо, що можуть виникати складнощі з комунікацією. Тому ми готові розглянути можливість організації дзвінка в індивідуальному порядку, щоб забезпечити зручність та допомогти з вирішенням питання. Детальну інформацію написали Вам в особисті повідомлення.
Комментарии (6)
Никто даже не шевелится что бы решить проблему и помочь. Архивы никто не поднимает, им абсолютно плевать на клиентов.
На тот момент я очень сильно возмущалась, какого черта они не проверяют переводы, как чужие люди могут взять так легко завладеть банком. Тем более перевод который якобы отправили мне, был тут же переведен на карту другого человека. Данные карты человека которому был перевод я нашла, но кто зачислил у меня проверить не получается. И банк отказывается мне помочь в этом и разобраться в ситуации проверить информацию что жалобы я оставляла, не через день, а буквально сразу же.
Очень прошу помощь в этой ситуации, просто обидно, такое тяжелое время в нашей стране, отец мой на войне, сестра маленькая, каждая гривна важна, а банк вместо того что бы помочь своему клиенту который не нарушал никаких законов, банк берет и блокирует счет и просит вернуть деньги мошеннику. Буду очень благодарна в любой вашей помощи.
Ми підтверджуємо, що в момент звернення до служби підтримки одразу було зафіксовано заявку по шахрайству та прийнято всі необхідні заходи для забезпечення безпеки Ваших рахунків.
Хочемо зазначити, що відповідальність за всі операції на рахунках несе власник рахунку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. За вирішенням ми Вас проінформуємо.
Комментарии (21)
Дякую Івану зі служби підтримки
Дуже дякую за гарне відношення до своїх постійних клієнтів, перевірив на собі особисто, тепер довіра до Абанку тільки зросла.
Написать комментарий
Банк з яким приємно працювати.
Написать комментарий
ЛУЧШИЕ
Написать комментарий
Оператор абанка БРОСАЕТ ТРУБКУ ИЗ-ЗА ПРОСТОГО ВОПРОСА, ЕЁ ИДЕНТИФИКАТОР 87690
У випадку припинення співпраці Банк продовжує зберігати Ваші персональні дані.
Відповідно до п. 18 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», Банк зобов'язаний зберігати дані клієнта не менше п'яти років з моменту закриття рахунків.
Ваш діалог зі Співробітником ретельно перевірений, будуть прийняті управлінські рішення для покращення процесу нашого обслуговування.
Дякуємо за прийнятий дзвінок. Приносимо вибачення за отримані незручності.
Комментарии (5)
БАНК ЖАХ! НЕ ЗАВОДЬТЕ
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Ми будемо раді детально розібратись у Вашій ситуації та допомогти у її вирішені.
На жаль, на вказаний в заявці номер нам не вдалось до Вас додзвонитися.
Просимо надати відповідь в особистому повідомленні, все ретельно перевіримо та повідомимо Вас за результатом.
Комментарии (23)
Затримують міжнародні перекази Sepa без пояснення причини
Оператори служби підтримки спочатку відповідали що переказ на перевірці, потім що «На разі, затримки не з нашого боку. Переказ Сепа зараховується автоматично, як тільки надходить на Ваш рахунок. Як тільки переказ буде перевірено, банк одразу його нарахує.», потім після моїх слів що я звернусь до представництва sepa «Приносимо вибачення ще раз, на разі, це було помилкове сповіщення, Ваш переказ на перевірці. Просимо очікувати зарахування.»
Тобол просто стандартні відписки і ніяких пояснень. Якщо ви хочете відкрити тут рахунок щоб спростити собі життя — не рекомендую. Однозначно варто розглянути інші банки для цих цілей.
Дякуємо за Ваш відгук! Дійсно, деякі перекази можуть потребувати додаткової перевірки. Зазвичай, перевірка триває до 7 днів, і якщо не буде зауважень від системи переказів щодо нього, переказ буде зараховано на 8 день. Ми розуміємо, що це може бути незручно, і щиро перепрошуємо за затримку.
Раді, що наразі Ваше питання було успішно вирішено та завжди раді допомогти!
Написать комментарий
Некрасиво воровать деньги.
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Комментарии (6)
Обслуговування клієнтів банку.
Комментарии (1)
Відновлення додатку онлайн банк
якщо в мене немає доступу до українського номера. я відновила додаток і зараз можу переглянути всі платежі які я робила і скільки залишку осталось. бувши за кордоном хлопці
молодці допомогли вирішити проблему.
Безмежно вдячна.
Слава Україні 🇺🇦🇺🇦🇺🇦
Також бажаємо розібратись у ситуації, яка у Вас виникла при першому зверненні, де питання залишилось без вирішення.
Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні. 🍏😊
Комментарии (2)
Безпідставно знизили ліміт до 0
Для нас важливий користувацький досвід клієнтів. Ваше питання було індивідуально опрацьоване фахівцями. Ліміт було відновлено успішно. Перевірити інформацію про його зміну Ви завжди можете в застосунку банку Абанк24.
Дякуємо, що продовжуєте залишатись з Абанком! 🍏😊
Комментарии (1)
Без підстав по хамськи блокують картку
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки.
Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними. Ми взяли Ваше питання на контроль, наразі Банк отримав від Вас документи. За результатом перевірки сьогодні було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення, очікуємо на Вашу відповідь та зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Комментарии (9)
Блокування картки,немає слів,-це просто жах!!!
Заблокували картку, якою я постійно користуюсь, щоб вияснити причину блокування пишу в Телеграм, -відповідають чекайте на дзвінок від банку. Три дні чекала, після того, як стала писати що напишу негативний відзив подзвонили, вияснила чому заблокували. Я надала пояснення, доказ, сказали чекати, Вам подзвоне представник банку, чекаю знову 3 дні, тиша, починаю писати, пишуть чекайте, потрібен відеодзвінок, пишу, дзвоніть, поки є інтернет, -пишуть чекайте, термін виконання 3дні, і так по колу…
Казала представнику що ці кошти мені терміново потрібні на лікування, у відповідь, ми співчуваємо, зробимо все необхідне.
Люди це жах якийсь, забрати кошти дуже проблематично!!!
Сказати що я не рекомендую Абанк, це нічого не сказати!!!
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання.
Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь. Будемо раді розібратись детальніше.
Комментарии (2)
Повернення коштів
Комментарии (8)