×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Дякую
Так як я не мала можливості під'їхати до відділення Абанку
Комментарии (1)
Дуже задоволений обслуговуванням в А-Банку!
Рекомендую! 👍
Комментарии (1)
àбанк — яким дійсно приємно користуватися
Отримати картку — дуже легко. Все робиться через додаток за кілька хвилин, без зайвої бюрократії. Якщо потрібен пластик — можна забрати його в той же день у відділенні. Ніякої мороки, все чітко та зручно.
Сам додаток інтуїтивно зрозумілий, стабільно працює, з приємним інтерфейсом. Оплати, перекази, комуналка — все під рукою. Дуже зручно користуватись як щоденно, так і для серйозніших фінансових операцій.
А-Банк справді перевершив мої очікування. Не думав, що обслуговування може бути таким приємним і швидким. Якщо шукаєте надійний, сучасний і простий у використанні банк — щиро раджу
Комментарии (1)
Ужасное обслуживание и поведение !!
Проще было согласится. На балансе 7тыс+ грн
Сказали заполнить заявку с указанием реквизитов для возврата, который будет до 24 ЧАСОВ. 23 ч 40 минут, а нам начинают в текст.подежке придумывать о резервации на казино, когда дали все подтверждающие документы что все сделанные переводы и пополнения были успешно зачислены. В тел режиме поддержка пожтвпржает отсутствие таковых.
Сейчас мы не можем добиться ответа и каких то объяснений на основании чего они держат личные средства у себя.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Після аналізу наданих Вами документів Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки.
Заявка на перерахування залишків при розірванні відносин зазвичай опрацьовується протягом 24 годин. Регламент розгляду було збільшено через суму яка знаходиться в резерві. Резерв — це сума, заблокована під час операції, але ще не списана. Процес включає два етапи: резервування та остаточне списання. Це стандартна процедура міжнародної платіжної системи. Запевняємо Вас, одразу за завершенням процесу кошти буде перераховано. На жаль, пришвидшити дане питання відсутня можливість. Очікуйте, будь ласка. Як тільки питання буде вирішено ми проінформуємо Вас.
Комментарии (6)
Вдячна А- банку за хороше обслуговування! !
Нещодавно я звернувся до банку для отримання консультації і Дмитро був надзвичайно професійним, ввічливим та уважним. Він детально пояснив усі нюанси, відповів на всі мої запитання.
Це була дуже якісна консультація!
Мені було дуже комфортно спілкуватися з ним, адже він створив атмосферу відкритості та довіри. Завдяки його допомозі я зуміла визначити, що найкраще підходить для моїх потреб.
Я безумовно рекомендую А-Банк усім, хто шукає високоякісний сервіс і професійний підхід. Дмитро — справжній спеціаліст, і я з радістю повернуся за новими консультаціями!
Дякую, А-Банк і Дмитру, за чудовий досвід!
Якщо виникатимуть питання — звертайтесь, завжди раді допомогти💚
Написать комментарий
Мій улюблений банк
Комментарии (1)
Рекомендую
Написать комментарий
Заблокували картк
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. За результатом перевірки ми Вас проінформуємо.
Комментарии (3)
Блокування р2р переказів до кінця місяця!
Звернувшись до чат-підтримки банку, я отримав відповідь, що така дія ґрунтується на пункті 3.3.5 внутрішніх правил банку. Проте після особистого ознайомлення з вказаним пунктом правил, я встановив, що посилання не є релевантним до моєї ситуації, а інформація, надана службою підтримки, є недостовірною та вводить в оману.
Такі дії банку є порушенням чинного законодавства України, зокрема:
⸻
Норми, які порушує банк:
1. Стаття 55 Конституції України:
Гарантує кожному право на захист своїх прав і свобод від незаконних дій у суді або інших передбачених законом органах.
2. Стаття 1066 Цивільного кодексу України:
Банк не має права обмежувати доступ клієнта до рахунку або перешкоджати проведенню розрахункових операцій без наявності законних підстав (наприклад, ухвала суду, постанова правоохоронного органу або рішення суду).
3. Закон України «Про платіжні послуги» № 1591-IX від 30.06.2021:
• Ст. 24 ч. 4: Користувач має право безперешкодно ініціювати платіжні операції, за винятком випадків, передбачених законом.
• Ст. 71 ч. 2: Постачальник платіжних послуг має забезпечити прозорість інформації, що надається користувачу.
• Ст. 71 ч. 4: Заборонено обмежувати право користувача на ініціювання платіжних операцій без чітко визначених законних підстав.
4. Закон України «Про захист прав споживачів»:
• Ст. 4: Споживач має право на вільний вибір послуг та належну інформацію про них.
• Ст. 6: Інформація, що надається споживачу, має бути достовірною, повною та своєчасною.
• Ст. 22: Забороняється обмеження прав споживача, що встановлені законом.
5. Закон України «Про банки і банківську діяльність»:
• Ст. 55: Заборонено здійснювати обмеження або втручання у діяльність клієнта без законних підстав.
• Ст. 67: Рішення банку мають ґрунтуватися на правових нормах, а не на внутрішніх політиках, які суперечать закону.
Ми розуміємо Вас та ситуацію, яка склалась. Проте, дії банку відповідають нормам чинного законодавства, а також Умовам та правилам банку, з якими Ви погоджуєтесь при відкритті рахунків.
А саме, пункту 3.3.5 розділу 3 (https://a-bank.com.ua/backend/api/v1/condition/pdf/uk/649)
На поточний момент перекази коштів у вигляді P2P тимчасово неможливі. В наступному місяці доступ до таких переказів буде відкрито.
Ви можете користуватися карткою:
— у торгово-сервісній мережі;
— при оплаті комунальних послуг, для здійснення платежів за реквізитами та поповнення мобільного в ABank24.
Офіційну відповідь на Ваш запит буде сформовано в термін встановлений законодавством
Комментарии (7)
👍Гарний банк
Другий місяць як я перейшов у цей банк, і була в мене проблема: я не міг оплатити комуналку через те що в розділі електроенергія було потрібно вносити показники попередні — поточні, але це неможливо було зробити бо в мене двозонний счетчик. Як тільки я звернувся до служби допомоги через чат а-банку, мене одразу там зрозуміли і на другий день питання було вже вирішено: ніяких показників вже не треба вносити, а тільки стоїть сума для оплати, як і за інші комунальні послуги. Таким чином в цьому місяці я вже розплатився повністю за всю комуналку в додатку А-банк! Дуже оперативно і професійно працюють!
Усім рекомендую цей банк і програму Абанк 24 і спілкування на сайті допомоги в чаті Абанк24
Комментарии (2)
Заморозка карты , решил разорвать договор и начинается переобувание
1. «Регламент перерахунку коштів 24 години, проте може бути більше» — сразу после подписания заявки ответ
2. «Сума проходить два етапи: резервування (тимчасове блокування коштів на картці при покупці) та списання (фактичне зняття коштів продавцем).
Якщо запит на списання не надійде від продавця, гроші автоматично повернуться на рахунок на 14 або на 31 день.
У разі списання ми можемо оскаржити операцію через платіжну систему, регламент оскарження — до 55 днів." — на следующий день
3. «Ваша заявка на закриття рахунків та переказ коштів перебуває на розгляді. Орієнтовний час розгляду — до 1 дня. Будь ласка, очікуйте на рішення.» — на 3 день
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Дебетування залишків коштів може бути проведене після завершення усіх списань за Вашим рахунком. Інформація «Сума проходить два етапи: резервування (тимчасове блокування коштів на картці при покупці) та списання (фактичне зняття коштів продавцем).» є коректною та відповідає дійсності. Наразі Ваше питання є успішно вирішеним
Комментарии (1)
Заплатиш платіж за кредитом
Ми ретельно перевірили інформацію за Вашим зверненням. Дійсно, раніше виникла складнощі з відображенням інформації в застосунку, але ми вже її виправили. Враховуючи це, ми здійснили перерахунок додаткових нарахувань.
Нагадуємо, що згідно з умовами договору у разі несвоєчасної сплати щомісячного платежу банк нараховує пеню — 0,07% (але не менше 1 грн) від суми прострочення за кожен день. Максимальна сума пені не може перевищувати 15% суми простроченого платежу та не бути більшою за половину отриманої суми кредиту.
Рекомендуємо здійснювати погашення вчасно, щоб уникнути нарахування додаткових відсотків.
Комментарии (2)
Пародія на банк
Найголовніше в цій історії, що рахунком скористався вперше з січня 2025, і одразу блокування з формулюванням «поясніть» та ви «досягнули ліміту.»
Надіслав декларацію, так вони на цю декларацію захотіли ще квитанцію № 2 з кабінету платника податків, що я точно її надсилав декларацію і податкова отримала підтвердження, тобто довідка на довідку.
Найбільше вразило, що ти маєш цим детективам ще скидати фото карток отримувачів, пояснювати «економічну складову».
Ви що? Гуляйте з таким обслуговуванням. Ви на себе реально забагато берете.
В результаті розірвали «співпрацю», подивимось, як виводять кошти в інший банк за 24 години.
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Раніше нами вже було отримано від Вас відгук на даній платформі. За результатом вирішення минулого питання банком було надано рекомендації не використовувати картки для проведення операцій з криптовалютою. За результатами поточного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин. Наразі Ваше питання є успішно вирішеним
Комментарии (9)
Заблокували картку та рахунок
Як фінансова установа, ми зобов’язані дотримуватися чинного законодавства, зокрема в питаннях аналізу фінансових операцій. У результаті такої перевірки може бути прийнято рішення про завершення ділових відносин.
Наразі банком запитано уточнення інформації для вирішення питання. Інформацію було адресовано на Вашу вказану в нашому банку фінансову електронну адресу. Прохання надати відповіді
Комментарии (8)
Позитивний відгук для А-банку
Щиро дякуємо вам за ваш позитивний відгук! Ми раді, що наша команда змогла швидко і ефективно вирішити ваше питання. Ваше задоволення є найкращою нагородою для нас.
Написать комментарий
Неможливо зв’язатись з підтримкою
Заявка на перерахування коштів при розірванні відносин зазвичай опрацьовується протягом 24 годин. Після її надходження ми перевірили документи, проте, на жаль, виявили неточність у наданому документі. Уточнення одразу надіслали Вам у застосунок, але оновлений документ наразі не отримано.
Ми також повідомили деталі в особисті повідомлення. Очікуємо на оновлений документ.
Написать комментарий
Дякую
Написать комментарий
Абанк тягне час, гроші не повертає, в підтримці у всіх месенджерах та навіть на гарячій лінії скидають/диктують 1 шаблонну смс
Час давно сплив. При цьому, що в підтримці в телеграмі, що в вайбері на будь яке питання (навіть на «вітаю» або прохання зʼєднати з оператором) мені скидають шаблонне смс, дослівно: «Ваша заявка на закриття рахунків та переказ коштів перебуває на розгляді. Орієнтовний час розгляду — до 1 дня. Будь ласка, очікуйте на рішення.» Подзвонила на гарячу лінію, натискаю 0 для звʼязку з оператором, а мені у відповідь просто це смс робот продиктував вголос… Смішно і сумно одночасно!
Час давно минув, який писали. Коштів я своїх так і не бачу. І Абанку абсолютно байдуже, що в мене це останні і єдині кошти, а поруч лежить однорічна дитина і хоче їсти, я вже не кажу про себе, про авто, яке стоїть без бензину тепер, про домашню тварину, яка теж корму чекає, про комуналку і тд. Абанку просто начхати на клієнтів!
Дійсно, у месенджерах працює автоматичне інформування — це зроблено для зручності клієнтів, аби Ви могли швидко дізнатися статус заявки без необхідності чекати на з’єднання з оператором.
Регламент опрацювання подібних звернень зазвичай становить до 24 годин, однак в окремих випадках термін може збільшуватись.
Наразі Ваше питання вже вирішено. Перепрошуємо за затримку з розглядом!
Комментарии (1)
А-Банк блокує мої кошти без рішення суду, вимагає «повернути» гроші за чиєюсь скаргою
У відповідь на мої запити банк вимагає повернути кошти, які вже надійшли на мій рахунок, або ж погодитись на їх «добровільне» повернення. В іншому випадку — обіцяє тримати картку заблокованою до «вирішення питання зі скаргами».
Що особливо важливо:
Жодної офіційної претензії чи провадження немає;
Банк свідомо уникає письмових відповідей і постійно переводить розмову у телефонний формат, що виглядає як навмисний тиск на клієнта;
Усі пояснення усні, без жодного підтвердження, яке має юридичну силу;
Картку не розблоковують, навіть при відсутності будь-яких юридичних підстав.
Вважаю такі дії прямим порушенням ст. 32 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів», за якою з моменту зарахування коштів на мій рахунок я є їх законним власником.
Також вважаю, що банк перевищує свої повноваження, намагаючись тиснути на клієнта та фактично граючи роль «арбітра», хоча не має на це жодного права без рішення компетентних органів.
Це — неприйнятна практика, яка підриває довіру до банківської системи України.
Готую звернення до:
Національного банку України,
Офісу фінансового омбудсмена,
Правоохоронних органів.
Прошу А-Банк надати офіційне пояснення, припинити блокування без підстав і не виконувати роль «суду» чи «слідчого» без відповідних повноважень.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку клієнта. За підсумком розгляду скарги, банк може запропонувати клієнту повернути кошти заявнику. На жаль, від Вас було отримано відмову.
З Вами зв'яжуться відповідальні співробітники для більш детальної консультації щодо Вашого питання.
Комментарии (4)
Крадуть гроші
Як фінансова установа, ми зобов’язані дотримуватися чинного законодавства, зокрема в питаннях аналізу фінансових операцій. У результаті такої перевірки може бути прийнято рішення про завершення ділових відносин.
Звертаємо увагу: у разі закриття рахунку кошти не залишаються в банку, а підлягають перерахуванню на рахунок, відкритий в іншому банку — за заявою клієнта.
Ми вже написали Вам у приватні повідомлення та очікуємо на відповідь, аби допомогти розібратись у ситуації більш детально.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий