×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.4 |
Все курсы банка |
Закрытие счетов из-за новой политики А-Банка
Я была несогласна с такой формулировкой. Так как ничто из вышеперечисленного ко мне не относится и я решила закрыть счет ПО СВОЕЙ ИНИЦИАТИВЕ, что и УКАЗАЛА в заявлении. В связи с этим хочу прояснить вопрос: будут ли мне возвращены 100% суммы на банковские реквизиты, так как это не была инициатива Банка, я предоставила все что от меня требовалось? И я бы хотела получить свои деньги как можно скорее, так как мне нужно за что-то жить.
Очікую на вирішення питання +380630360845
Комментарии (4)
ЖАЛОБА в НАЦБАНК НА АБАНК
Я нечего не нарушил, я производил перевод между своими счетами с моно банка на, а банк.
Я предоставлял доказательства.
Я прошу расторгнуть договор
В телеграм чате мне отказывают в расторжении
Я буду обращаться в нацбанк
Комментарии (4)
служба підтримки не відповідає, заблокували кошти.
Надав документи пояснив походження оновив анкету, все одно чекаю вже другу неділю. Нічхої відповіді, дописати я додзвонитися не можливо.
В банку таке відчуття як не працюють люди.
Прошу А-Банк звернути увагу до мого звернення!!!
Комментарии (2)
Вже місяць чекаю на вивід коштів
Також був невеликий депозит в розмірі 1000 грн. Сумма заблокованних коштів 360000 грн.
Я також звертала увагу в підтримці неодноразово на те, що кошти потрібні для допомоги родичу. В підтримці обіцяють кожен раз все інші терміни
Комментарии (5)
Я задоволена
Дякуємо за Ваші теплі слова про Абанк! Нам дуже приємно знати, що ми змогли підтримати Вас у складний період і що ви цінуєте нашу роботу. Ми завжди прагнемо покращувати наші послуги та створювати комфортні умови для наших клієнтів.
Ваше задоволення — наша найбільша нагорода, і ми будемо продовжувати працювати над тим, щоб виправдати Вашу довіру.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами!
Написать комментарий
Не серйозний роботодавець, витратили два тижні мого часу і не заплатили
Після двох тижнів навчання і здачі атестації я мав переходити вже до практики, але мені повідомили, що я їм не підходжу з причтни того, що я навчаюсь паралельно в університеті.
Я витратив два тижні свого часу, і в результаті отримую відмову, хоча про це можна було повідомити ще не етапі співбесіди.
Банк не серйозно відноситься до майбутніх працівників, витрачає їх час та ще й не оплачує його.
Вкрай невдоволений таким відношенням і не можу радити даного роботодавця, відчуваю себе ошуканим. Два тижні мого часу витрачено даремно, ніякої компегсації або оплати не було надано.
Ми цінуємо кожного співробітника та кандидатів, які прагнуть приєднатися до нашого банку. Ми перевірили інформацію в наших базах і виявили, що у нас за останній період не було кандидатів, з якими не змогли продовжити співпрацю через навчання. Звертаємо вашу увагу, що багато наших співробітників успішно поєднують навчання з роботою. Це точно не є перешкодою для роботи у нашому банку. Також хочемо повідомити, що стажування в нашому банку обов'язково оплачуване. Будемо раді детальніше розглянути це питання, тому просимо Вас відписати нам в особисті повідомлення.
Комментарии (2)
Обслуговування в терміналі
Зв’язатись з фахівцями по телефону гарячої лінії 7776 не вдалося. Проте через бот служби підтримки банка в Телеграмм швидко відреагували, з’ясували всі обставини і оформили Заяву на перевірку терміналу на наявність втраченої купюри.
Це було в вихідний день, в суботу. А вже в понеділок гроші було зараховано на початкові реквізити, які я вказала в терміналі при оплаті.
Дякую за оперативність і коректне спілкування.
Дякуємо за ваш відгук! Нам приємно, що ви отримали швидку допомогу від нашої служби підтримки. Ваше задоволення є для нас пріоритетом, і ми завжди прагнемо забезпечити оперативне та якісне обслуговування клієнтів.
Якщо у вас виникнуть ще питання або потреба в допомозі, не соромтеся звертатися. Ми завжди готові допомогти!
Комментарии (2)
Поддержка в чатах
Оценка только из-за сотрудницы Надежды!
Комментарии (1)
Жахливе обслуговування
Комментарии (4)
Абанк мой спутник
Отрадно наблюдать за развитием, ростом, совершенстваванием структуры схем и программ банка, опять же творческий подход во всех направлениях, всю полезную информацию можно получить в любом отделении банка.
Простое удобное приложение, загружай, прикрепи месседжер и команда чат-бота всегда во всеоружии. Компетентная информация по всем направлениям деятельности, круглосуточно, сама проверяла «СУПЕР», так держать! Довольна лояльной программой кредитования и лимиты «по душе». Все О К. По депозитам процентные ставки норм и даже лучше. Попала на акционный 16 %. Так, что положила средства под хороший плюс.
Всем рекомендую, опыт сотрудничества свой, многолетний, присоединяйтесь.
Абанк расти и расширяйся!
Дякуємо Вам за відмінний відгук про роботу нашого банку. Для нас дуже приємно те, що Ви залишилися задоволені обслуговуванням! Якщо у Вас виникнуть питання ми з радістю допоможемо у вирішенні. Бажаємо вам побільше радісних подій і всього самого найкращого. 🍏😉
Комментарии (1)
А-банк ігнорує клієнтів
Комментарии (1)
Блокують рахунок з коштами , потім розблоковують , потім знову блокують . За 3 дні , це вже другий раз !!!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Передали питання до відповідальних Співробітників для детальної перевірки описаної ситуації. Перепрошуємо за незручності!
Написать комментарий
А кто знает как достучаться в А-Банк?!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Інформацію з рішенням Клієнту було відправлено в Застосунок Abank 24.
Комментарии (1)
Гіршого банка треба ще пошукати)
Нікому не раджу, самий гірший із найгірших
На розуміння і надіятись не буду, бо ним і не пахне
Любий Абанк я знаю що вам всеодно на своїх клієнтів і на те що вони від вас хочуть але залишаю контакт: +380662393396
Бажаємо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Наразі задля розв'язання Вашого питання Вам необхідно прийняти дзвінок від банку. Ми намагались зв'язатись з Вами через вказаний Вам в банку канал, проте встановити зв'язок не вдалось. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від Банку.
Комментарии (2)
Обмежено картку , недостатньо документів для підтвердження.
Очікую на вирішення питання + 380632206965
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Комментарии (1)
Авторізацію відхилено
Дане обмеження Банком введено в рамках правил безпеки для уникнення змоги користування застосунком в небажаних цілях. Наразі Ваше питання вирішене. Для уникнення подібних ситуацій в майбутньому рекомендуємо користуватись застосунком на одному довіреному пристрої. Будемо раді співпрацювати надалі🍏
Комментарии (8)
Заблокировали счёт и не принимают документы
Я отправила в телеграм бот банка скан нотариальной копии договора продажи квартиры — получала ответ, что такое подтверждение не подходит, без объяснения причин.
После этого я несколько раз отправляла в этот бот декларацию о доходах, поданную в налоговую, вместе с квитанцией (№ 2) о приеме документов. А банк постоянно пишет, что нужна квитанция о приеме декларации налоговой. Но я ведь ее прилагала.
Не знаю что теперь делать, как получить ответ, что именно в предоставленных мною документах не устраивает банк.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Комментарии (1)
Блокування карти
Рано вранці 04.09.2024р. мені прийшло повідомлення про розірвання договорів і блокування карток я відкрила мобільний застосунок і виявила лист з проханням в триденний строк (доречі, в листі не було вказано дату, щоб можна було відслідкувати трьохденний термін) надати пояснювальну інформацію, в інакшому разі доступ до коштів буде заблоковано.Я надала в банк інформацію, стосовно суми, яка надійшла на рахунок. Від банка прийшло повідомлення про отримання мого ліста і що банк надасть відповідь впродовж одного дня.
05.09.2024р вхід до мобільного застосунка, А банку було заблоковано.
Всі спроби додзвонитись в банк чи отримати будь яку інформацію через службу підтримки не дали результат.На всі запитання одна відповідь: заповніть форму на закриття рахунків і надайте реквізити для переводу коштів в інший банк.
Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Комментарии (3)
Абанк открывает кредитный лимит под исполнительное производство
Розглянули Ваше звернення та хотіли б прояснити ситуацію. Ми цінуємо наших клієнтів та намагаємося дослухатися до кожного. Давайте зараз разом розберемося у цьому. По рахунку у Вас спочатку встановився кредитний ліміт, а після того на рахунок було встановлено арешт від Державної виконавчої служби.
Повідомляємо що банк може встановлювати на своєму боці кредитний ліміт в односторонньому порядку відповідно до умов договору. Але встановлення ліміту не зобов'язує Вас користуватись коштами та у будь-який момент Ви можете його обнулити. Також зверніть увагу що арешт може бути погашений тільки за власні кошти клієнта, тому кредитні не можуть бути переведені в рахунок погашення арешту від Державної виконавчої служби.
Будемо очікувати врегулювання вашого питання з виконавчою службою та запит від них на зняття арешту. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Комментарии (4)
Квалифицированные работники
Вдячні за те, що Ви приділили час і поділилися з читачами своїми враженнями. Нам буде приємно, що наша робота принесла Вам тільки позитивні емоції. Бажаємо вам побільше радісних подій і всього самого найкращого.
Комментарии (1)