×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Вопрос банку
Дякуємо за ваш відгук! Ми раді, що Аліна змогла Вам допомогти і ви задоволені результатом. Ваші слова підтримки дуже важливі для нас.
Комментарии (2)
Заблокировали снова карту
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Комментарии (2)
Супер банк , який дійсно дбає про своїх клієнтів !
Комментарии (3)
Фахівець профі.
Комментарии (1)
Заблокували кошти та не повертають
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
За результатами даного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин.
Питання щодо перерахування залишків знаходиться в роботі. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
Комментарии (3)
Ловите кешбек;)
Оператору чата Назара большой плюс, как и банку.Недавно перешёл на него после Привата и очень доволен!!!
Комментарии (1)
Nice
Комментарии (2)
Заблокували карту і не разблоковують
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
На жаль, наданих документів було недостатньо. Дякуємо за надану інформацію. Наразі надані документи знаходяться на розгляді. За результатом перевірки Ви отримаєте повідомлення в Застосунок àbank24.
Комментарии (5)
Помощь при мошенничестве
Комментарии (1)
Шахраї
І тут все почалося… оператори включили бота і на всі питання була лише одна відповідь — вами досягнуто ліміту поповнень, банки забов’язані… про запобігання та протидію легалізації. перейдіть до чат-бота. Бот пише надіслати документи, надсилає — він їх не розпізнає. Пише оператору — вони теж включають бота з тим самим повідомленням. Я почала писати їм, мені відповідають, що мені не можуть надати інформацію про третю особу, хай сама. Пише сама- її ігнорують. Тобто поклав гроші — все, тепер ти ніхто. Дзвоню операторам — знов про третю особу і кладуть слухавку. Лише третя, Неля, виявилась адекватною людиною, вислухала і дала адресу пошти на яку можна надіслати документи. Невістка надіслала, ось уже дві доби немає реакції. Дві доби спроб звернутись до операторів, щоб дізнатись чи достатньо тих документів та статус звернення — відповідь та сама з посиланням на чат-бот. Писала я — мені пишуть хай сама. Просила, щоб відповіла їй людина і вона вже в чаті, а мені про третю особу. Питаю за яким документом, які статті і пункти порушено — називають 110 постанову, статті 7 і 11. Пункти які питаю — шукайте в інтернеті, ми не маємо про це говорити.
Питаю що це за ліміти, про які ніде не написано — «надати інформацію по ліміту неможливо, оскільки банк розраховує її динамічно та індивідуально для кожного клієнта».
Тобто мені віповідає оператор, але крутиться як вуж на сковорідці, щоб не сказати нічого конкретно, а невістку взагалі ігнорують.
Пішла до відділення, там теж мені про третю особу і «я працюю, ви мені заважаєте»… але врешті сказали, що блокують ВСІ рахунки від 5000грн! Чому не попереджаєте, що таке можливо, майте такі і такі документи на всяк випадок — «а що, нам казати, що не кладіть гроші, бо їх заблокують?»!!!
Врешті вийшло у невістки надіслати документи і у чат-бот. І додала підтвердження рідства — тут же пишуть, щоб прислала про підтвердження рідства.
Вони просто знущаються. І це не «фигура речи». Це справжнійтроллінг і стьоб. На спробу зняти гроші в банкоматі — напис «надайте документи про підтвердження надходження коштів на картку». Це що?! Які такі?!!! Я поклала гроші, свої власні, в мене є їх підтвердження, але я ніхто, а ось невістка має надати МОЇ квітанції, декларації. Банк хоче отримати документи про його власні операції. Це театр абсурду. Крутяться, але не називають конкретно, що порушено, лише — за постановою про запобігання… 110 банк зобов’язаний… і все. Що конкретно не кажуть, які ліміти не кажуть, документи не приймають, не відповідають, морозяться, відповідають не на питання, а загальні фрази. Кажу, що вона не може подзвонити зі свого фінансового номера, бо за кордоном, а вони у відповідь дають номер, на який треба дзвонити з за-кордону. Вони знущаються цілком осмислено. Просто тягнуть час.
Це «наперсточники», шахраї, які міняють правила під час гри, вигадують свої внутрішні банківські постанови, які повністю не відповідають і ігнорують українське законодавство. Ігнорують 62 статтю Конституції, що ніхто не має доводити свою невинуватість. А вони якраз це перекладають на клієнта. Повна зневага до клієнта, якій вже віддав їм гроші. Справу зроблено. Беруть чуже, а віддають, як своє. І, схоже, що віддавати не збираються
Ніколи, ніколи не майте справу з цим банком, з цими наперсточниками, шахраями
Банк проводить аналіз фінансових операцій Клієнтів відповідно до законодавчих вимог, щоб виявити можливі невідповідності з фінансовим станом або діяльністю. Це наш обов’язок, а не вибір Банку.
У відділеннях надають інформацію лише про ліміти на касові операції, які можуть бути різними в порівнянні з лімітами на картках.
Дякуємо за прийнятий дзвінок! Ми цінуємо Ваші зауваження і працюємо над покращенням обслуговування. Сподіваємось на подальшу співпрацю!
Комментарии (10)
Банк-мошенник, блокирует = ворует деньги.
Не связывайтесь с А-банком — это мошенники и ворьё! А у кого есть там деньги немедленно выводите!!! Потому что и вас заблокируют под надуманным предлогом!!!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання перебуває на опрацюванні фахівцями. За Вирішенням ми зв'яжемось з Вами.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (4)
Допомога, коли атакували шахраї
Я ні на що особливо не сподівалась, але написала в саппорт Абанку в телеграмі чи можна відмінити платіж? І запитала які краще зробити подальші кроки — чи варто блокувати картку, адже шахраї отримали мої реквізити і зможуть автоматично списувати з мене різні суми, як дрібні, так і великі. Хоча у мене на рахунку лишалось 600 гривень, та втрачати їх по своїй дурості та дарувати шахраям я не хотіла.
Мені в чаті підтримки привітно відповіла пані Валерія, працівниця Абанку. Ми досить довго спілкувались і заповнили завяку щодо шахрайства. Дівчина була дуже привітна та спокійна, діяла як справжній професіонал. Що мені було особливо мило, під час мого очікування щодо заповнення заявок я отримала повідовлення від Абанку з моїм фінансовим гороскопом. Тобто не полінувались подивитись мою дату народження і прислати мені повідомлення під мій знак гороскопу. Це класно, це про турботу і про тепло. Люблю цей банк вже давно :-)
Комментарии (2)
Не хочуть вертати кошти, заблокували карту
Запитують інформацію з крипто біржі, надсилає все, що тільки просять,
Проходить година мені відказують в обслуговуванні,
В цей самий день надсилаю документи на яку карту надіслати кошти (які лишились на заблоковані карті)
По регламенту обіцяли відпрацювати за 24 годин
Пройшло 24 годин, пишу тепер мені говорять, що перевірять протягом 7 днів, пройшло 7 днів, мені вже просто не відповідають, моя вам порада обходьте цей банк будь якою ціною, він того не вартий
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання перебуває на опрацюванні фахівцями. За Вирішенням ми зв'яжемось з Вами.
Комментарии (1)
Заблокували картку і не відповідають у підтримці
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання перебуває на опрацюванні фахівцями. Прохання очікувати на остаточне вирішення найближчим часом
Комментарии (4)
Надання допомоги онлайн
Дякуємо за Ваш відгук! Нам дуже приємно, що Ви задоволені нашим обслуговуванням. Ми цінуємо Ваш вибір і зробимо все можливе, щоб Ви й надалі отримували позитивні враження від нашої роботи.
Комментарии (1)
Це саме найлучше що я бачила в жизни
Ми вдячні за вашу високу оцінку роботи нашого банку. Будемо раді знов і знов бачити Вас в наших відділеннях 💚
Комментарии (2)
Не надають реструктуризацію згідно з законопроектом.
Дуже жахливий банк з непрофесійними та некомпетентними «робітниками».
Не раджу його нікому. Вже декілька людей по моїм рекомендаціям не захотіли користуватися послугами та продуктами цієї контори.
Якби вони пішли назустріч, то я б змінив своє ставлення до них та, мабуть, продовжив користуватися їх послугами та продуктами. Але вони вже дістали своїми погрозами та спілкуванням як рОботи, які по колу кажуть одне те й саме.
Не банк, а шарага.
Проєкт Закону 9051 про внесення змін до розділу ІV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про споживче кредитування» щодо особливостей нарахування процентів за споживчими кредитами під час воєнного стану передбачає виконання певних вимог.
1) Цей закон не поширюється на осіб, у яких станом на 23 лютого 2022 року вже були прострочені зобов'язання перед банком.
2) Станом на 23 лютого 2022 року за вашим договором вже було ухвалено рішення суду щодо простроченого зобов'язання.
Враховуючи ці обставини, відповідно до законопроєкту 9051, банк, на жаль, не має можливості переглянути умови вашого кредитного договору.
Комментарии (6)
Решение проблемы в считанные секунды
Комментарии (2)
Карта заблокована 9 діб!
Пройшло ще два дні… пишу в чат- «ваша заява на розгляді». Чекаємо далі. У понеділок напишу заяву до суду. Ще такого скотського відношення до себе не відчував. Немає більше бажання ні з цим банком мати справи, ні з іншим. Переходимо на готівку. Памʼятаю як на початку 90-х банкіри бігали за нами, аби ми рахунки відкривали і вчили нас користуватися картками. Що, ж як відкрили рахунки, так і закриємо. Але, що ж банкіри без нас будуть робити? Питання ріторічне.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання перебуває на опрацюванні фахівцями. Прохання очікувати на остаточне вирішення найближчим часом
Комментарии (1)
Блокування картки
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
На жаль, наданих Вами документів недостатньо для вирішення Вашого питання. Сьогодні Вам було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення, очікуємо на Вашу відповідь та зробимо все можливе для скорішого вирішення
Комментарии (9)