×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Відгук Для Кращого Банку
Написать комментарий
Добрі враження про А-Банк
Від душі хочу подякувати службам підтримки та комунікації з клієнтами за людяне, ввічливе обслуговування та позитивне вирішення виниклого питання. Дякую!
З повагою та найкращими побажаннями, Вікторе
Користувач надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Служба підтримки
Написать комментарий
Абанк супер
Написать комментарий
Професійне обслуговування клієнтів.
Комментарии (1)
Зручний банк, відмінна служби підтримки.
Комментарии (1)
Подяка операторам
Комментарии (1)
Шахрайство
Я стала жертвою шахрайства: на одному з сайтів знайшла оголошення про оренду квартири, і мені написала людина, яка представилася орендодавцем. Ми поспілкувалися, і на його прохання внести задаток я перерахувала 2000 грн на банківську картку, яка виявилась оформленою в А-Банку. Після цього «власник» зник, і я зрозуміла, що мене ошукали.
Я одразу звернулася до А-Банку зі скаргою — описала всю ситуацію, надала дату та суму переказу, а також інші деталі. Через певний час банк повернув мені кошти.
Щиро вдячна А-Банку за оперативну реакцію, людське ставлення та підтримку. Дуже приємно знати, що є фінансові установи, які дбають про своїх клієнтів і допомагають навіть у таких складних ситуаціях.
Рекомендую А-Банк як надійний та відповідальний банк.
Дякуємо вам за те, що поділилися своїм досвідом і висловили слова вдячності. Ми дуже цінуємо ваш відгук і раді дізнатися, що наша команда змогла допомогти вам у такій складній ситуації.
Шахрайство — це серйозна проблема, і ми завжди прагнемо робити все можливе, щоб захистити наших клієнтів. Ми раді, що змогли оперативно відреагувати та повернути ваші кошти.
Комментарии (1)
Дякую
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
Не в состоянии дать кредитный лимит на карту…
Как я понимаю, КРЕДИТКА для того и существует, чтоб установить КРЕДИТНЫЙ лимит и пользоваться ею!
У меня в банке лежит несколько сот тысяч грн, уже не один год…
Вот сегодня решил установить кредитный лимит на кредитку в размере 10000 грн и воспользловаться ею, но было отказано в приложнении…
Вопрос: сколько дано иметь денег клиенту в банке, чтоб банк установил кредитный лимит в 10000 грн? Миллиард?
В общем вернулся на кредитку старого, доброго привата, там подобного абсурда НЕТ!
Розуміємо вашу ситуацію та незручності, з якими ви стикнулися. Банк щоденно проводить автоматичний аналіз фінансової активності клієнтів, і можливість встановлення кредитного ліміту визначається індивідуально, враховуючи багато факторів. Тому у майбутньому можливий перегляд ліміту в бік його збільшення.
Щоб ми могли детально розглянути вашу ситуацію, ми надіслали вам особисте повідомлення з уточненням. Будь ласка, дайте відповідь банку. Ми будемо раді допомогти вам у цьому питанні. Дякуємо за ваше розуміння!
Комментарии (6)
Не надійний Банк
Після внесення суми 1600 грн. для списання «Оплата частинами», на наступний день кредитний ліміт становили 2900 грн…
Кредитний рейтинг бездоганний, з 2012р. жодної заборгованості чи прострочення платежу.
Таке враження, що Банк навмисно «викручує руки», щоб люди оформлювали «Кредит готівкою»!
Дуже не надійний Банк!!! Такого досвіду у мене ще не було…
Розуміємо, що це може бути неочікувано, але ваш кредитний ліміт було перерозподілено за рішенням банку. Це допомагає підтримувати баланс між вашими фінансовими можливостями та комфортним використанням кредитних коштів. Наразі Ви можете користуватись іншими кредитними продуктами які вам доступні. Банк щоденно проводить автоматичний аналіз фінансової активності клієнтів, і можливість збільшення ліміту визначається індивідуально. У майбутньому можливий перегляд ліміту в бік його збільшення. Дякуємо за розуміння!
Комментарии (4)
Режут кредитные лимиты без каких либо оснований
Для себя делаю вывод, что видимо решил банк, что ему не нужны клиенты которые не допускают просрочек по карте, активно используют продукты банка (карта Bolt, рассрочки и т. д.).
Ми детально перевірили інформацію за Вашим запитом. Наразі Ваш рівень кредитного навантаження є суттєвим, тому можливість збільшення кредитного ліміту відсутня. Банк щоденно здійснює автоматичний аналіз фінансової активності клієнтів, і можливість збільшення ліміту формується індивідуально, з урахуванням багатьох факторів.
Якщо рішення банку буде змінено, ми обов'язково повідомимо Вас. Дякуємо за розуміння!
Комментарии (4)
Ставлення до клієнтів банку
Звернувся за допомогою випуску фізичної картки А-банку.
Консультація представника банку залишила за собою дуже тепле, чітке, вічлеве та професійне ставлення до клієнтів.
Допомога була настільки оперативною, всього хвилин п’ять зайняло мого часу.
Дякую за допомогу у вирішенні питання.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Таке
Дійсно, було встановлено тимчасове обмеження. Ми зв’язались з Вами та надали всю необхідну інформацію.
Якщо виникнуть додаткові питання — завжди раді допомогти💚
Комментарии (1)
Відгук про А-Банк (Акцент-Банк)
Я надав повну відповідь, виписку, пояснення і навіть документи, що підтверджують мій статус. Проте банк без пояснень відмовив у подальшому обслуговуванні, створивши для мене фінансові труднощі.
📌 Таке ставлення до клієнтів, які опинились у складних життєвих обставинах, є неприйнятним.
Банк, прикриваючись «внутрішніми процедурами», фактично ігнорує людський фактор та елементарну логіку.
🛑 Не рекомендую А-Банк людям, які можуть розраховувати на допомогу родичів або друзів — будь-який приватний переказ може викликати підозру, а рахунок — бути заблокованим.
У межах фінансового моніторингу банк має виконувати вимоги чинного законодавства України. Це передбачає детальний аналіз операцій та запити щодо підтвердження джерел надходжень.
Дякуємо Вам за надані документи та пояснення. Після їхнього розгляду ми надіслали уточнюючий запит, адже інформації було недостатньо для завершення перевірки.
Ми відправили Вам особисте повідомлення в прив'язаний месенджер. Просимо відповісти на нього та надати запитану інформацію
Комментарии (4)
Довіряв банку з 2008 року!
Сьогодні я здійснив покупку товару через сайт Епіцентр, кредитка зменшилася майже під 0. Спробував через застосунок збільшити ліміт, відмова системи. Після чого я зателефонував фахівцю на гарячій лінії і попросив підвищити кредитний ліміт на 1000 грн, щоб у мене була можливість розрахуватися в АТБ. Але мені розповідали про індивідуальний підхід системи до клієнта, бла-бла-бла… Я ваш один з кращих клієнтів. Ви мені встановили ліміт 100К, я його зменшив до 3К, знаючи що в будь який час зможу його підвищити, але не підвищив. Гаразд, хай буде так!
Відкрив карту АТБ в Сенс банку з кредитним лімітом на 60К, нею і буду користуватися тепер.
Всі свої вільні кошти: гривні, валюта, більше не будуть розміщені у вас на депозитах.
Всього хорошого!
Дякуємо, що поділилися своїми враженнями. Звертаємо увагу, що зниження кредитного ліміту відбулося за Вашим власним запитом. Банк щоденно здійснює автоматичний аналіз фінансової активності клієнтів, і можливість збільшення ліміту формується індивідуально, з урахуванням багатьох факторів.
Наразі Ви можете користуватись карткою в межах встановленого ліміту. Та іншими кредитними продуктами. Якщо з боку банку буде доступна можливість підвищення кредитного ліміту — ми обов’язково Вас поінформуємо.
Комментарии (3)
Обслуговування від Бога
04.01.2025 — було здійснено продаж косметики на суму 150 тисяч гривень через термінал Абанку. Клієнт розплачувався двома картами, однак термінал не проводив суму операції більше 50 тисяч, тому покупка була розділена на дві транзакції. Це, звісно, жодним чином не насторожило, адже термінал мав би передати гроші на рахунок без будь-яких проблем.
Але ось на 06.01.2025 я отримав листа на електронну пошту від Абанку, в якому банк вказував на підозрілість операцій і повідомляв, що гроші не були зараховані на розрахунковий рахунок через потребу в додаткових документах. Без жодних затримок я надав необхідні документи того ж дня, очікуючи на швидке вирішення питання.
Але з того моменту почалася серія неймовірних «чудес». Спочатку фахівці Абанку просто зникли — на повідомлення не відповідали, а підтримка замість реальної допомоги писала лише стандартні фрази: «Нам дуже шкода, що так сталося, нам потрібно трохи більше часу».
Так минув місяць, і я вже вирішив звернутися до Національного банку України (НБУ), сподіваючись, що це хоч якось змусить Абанк почати діяти. О, диво! Всього через кілька днів, Абанк прокинувся і повідомив, що вони зв’яжуться з нами найближчим часом. Але, звісно, не зв’язалися. Натомість я отримав відповідь від НБУ, що банк надіслав на електронну пошту ще одне повідомлення з вимогою надати накладні. Проблема лише в тому, що цього листа я не отримав. Банк не тільки не виконував свої зобов’язання, але й нав’язував фальшиві свідчення, прикриваючись «нормами фінансового моніторингу», зловживаючи ними, як зручними інструментами затягування часу.
Відповідно до правил банку, кошти повинні бути повернуті протягом 180 днів, тобто до 04.07.2025. І ось, наближається цей строк, і я, не отримавши відповіді від банку, вирішую знову звернутися до підтримки 23.06.2025. Питання було просте: «Взагалі, чи там перевіряють мої кошти, чи про них вже забули?» І ось на що я отримую відповідь: «Ми все компенсували». Так, я дійсно подумав, що це вже якесь непорозуміння, адже гроші на рахунку так і не з’явились. Після серії неприємних переписок і скандалу, підтримка все ж таки створила заявку на розгляд фахівцями.
Наступного дня мені надійшов дзвінок від головного офісу Абанку, і, на моє здивування, фахівець з таким цинізмом повідомив, що «пройшло всього 170 днів», і ніхто ще не почав розглядати моє питання. Уявіть собі! Вони користуються моїми грошима 170 днів, і це їх не бентежить! Мені сказали, що для вирішення питання я повинен був знову відвідати відділення банку для оновлення даних і подачі заявки на відшкодування. Проблема тільки в тому, що у відділенні банку мені відповіли, що дані оновлено і заявки на відшкодування не подаються.
Це просто чудова ситуація, чи не так? Абанк протягом 170 днів нічого не робив, просто зберігаючи мої кошти, зловживаючи нормами фінансового моніторингу і створюючи видимість діяльності, яка насправді є нічим іншим, як шахрайством на законному рівні. Замість того, щоб вирішити проблему оперативно, банк просто затягує час, створюючи проблеми для своїх клієнтів.
Висновок один: йде 4 рік повномасштабної війни, бізнес який ітак ледь виживає, банк і НБУ робить все, щоб знищити його. Заблокував 150 000 грн., в мене заборгованості перед постачальниками, я з останніх сил робив все щоб бізнес не зупинився, а Абанку та НБУ плювати, один прикривається фінмоніторингом, інший в своїх статтях показує райдужні прогнози економічного зростання. Завіса, Овації!
Дякуємо за звернення! Згідно з Умовами та правилами надання банківських послуг (п. 3.9.1, п.п. 3.3.7), за результатами моніторингу Банк має право тимчасово обмежити проведення операцій за торговим еквайрингом. Така перевірка може тривати до 180 днів.
Наразі приймається рішення щодо даної ситуації. Як тільки воно буде ухвалене, ми обов’язково з Вами зв’яжемось і повідомимо про результат.
Комментарии (3)
Проблема с кредитным счётом
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Я вражений
Написать комментарий
Заблокировали карту и не выходят на связь
Банки зобов’язані здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів відповідно до вимог чинного законодавства України.
Кошти з Вашого рахунку не списуються. Тимчасово призупинено зарахування на картку до завершення перевірки. Повідомляємо, що надана Вами інформація про виграш не може вважатися підтвердженим джерелом регулярного доходу.
Для підтвердження фінансових можливостей вкладати кошти для гри в казино можуть бути надані:
— довідка про доходи (наприклад, форма ОК-5 або ОК-7),
— податкова декларація або інші документи, що підтверджують джерело доходу.
Враховуючи результати проведеної перевірки, банком було прийнято рішення про припинення ділових відносин. Очікуємо від Вас запитувані документи для завершення процедури розірвання відносин і перерахунку залишку коштів.
Комментарии (3)