Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Helena22Helena 2 октября 2024, 22:48
Я звернулась в чат банку із проблемой з входом у застосунок, швидко відповіла мені співробітниця на ім'я Аліна. Допомогла із вирішенням моіх питань, яких було декілька. Спілкуватись ми ретельно, стільки, скільки було потрібно, та крок за кроком все владнали. Аліна дуже професійно мені допомогла, я задоволена кінцевим результатом.дякую банку та окремо Аліні за підтримку та допомогу☺️
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 октября 2024, 9:42
Добрий день!

Дякуємо за ваш відгук! Ми раді, що Аліна змогла Вам допомогти і ви задоволені результатом. Ваші слова підтримки дуже важливі для нас.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Daria Киктева 2 октября 2024, 21:49
Не дают верифицироваться, в чатах отвечает только бот чтобы я дала документы. Нет возможности даже дать эти документы так как чат меня не верефицирует. Не дают закрыть кредитный лимит! Я не буду платить никаких процентов за ваши блокировки! Свяжитесь со мной!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 октября 2024, 8:58
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
priora2171 2 октября 2024, 19:22
А-Банк повернув мені кошти від так званих кураторів в інтернеті, які беруть гроші за начання від якого користі, як з козла молока. Після мого звернення до банку було зроблено все що потрібно, щоб шахраї повернули кошти. На жаль Ощадбанк так не переймається і зовсім не захищає своїх клієнтів від шахраїв. Дякую щиро співробітникам А-Банку за фаховий підхід до роботи!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 октября 2024, 19:50
Раді, що змогли допомогти💚
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ziko57 2 октября 2024, 18:00
Звернувся через месенджер до оператора, А банку через телеграм бота. Оператор майже миттево вийшов на зв’язок і швидко вирішив моє питання. Такої швидкості, я не бачив ніде.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 октября 2024, 18:40
Дякуємо, що звернулися, завжди на зв’язку😉
Проблема решена
mykola2024 2 октября 2024, 15:49
Отделение по адресу: Киев, ул. Анны Ахматовой, 5
Вітаю! Написав заяву про розірвання відносин з банком. Картою користувався для власних потреб, не часто. Заяву, банк отримав, ще 30 вересня та в чаті підтримки та за номером телефону банку повідомили, що питання буде вирішено до 1 дня всіх документів достатньо та мої особисті кошти перерахують на мій рахунок — іншого банку. Станом на сьогодні, неможливо щось з’ясувати, чат-бот присилає шаблоні відповіді, які навіть не відповідають на задані питання додзвонитись також неможливо. Немає контакту та поваги до клієнта. Повідомляли про вирішення питання протягом 24 годин, проте вже 3 дні не надають інформацію та ігнорують. Прошу вирішити дане питання в найкоротші терміни, у разі необхідності відправлю заяву до НБУ. Банк не рекомендую.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 октября 2024, 19:48
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

За результатами даного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин.

Питання щодо перерахування залишків знаходиться в роботі. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
TraderWin 2 октября 2024, 14:35
Отделение по адресу: Киев, ул. Чупринки Григория, 8/2
Обратился в саппорт по поводу кешбека, где мне все объяснили быстро и качественно;)Похвалили Дію и ее «качественную» работу)))
Оператору чата Назара большой плюс, как и банку.Недавно перешёл на него после Привата и очень доволен!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 октября 2024, 15:07
Ми вдячні, за Вашу приділену увагу цій консультації. Ваша подяка вже передана відповідним фахівцям. Надалі проводжуватимемо надавати лише якісний сервіс 💚🔥
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dallas35 2 октября 2024, 14:10
Працюють чудово
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 октября 2024, 15:02
Вдячні за Вашу підтримку та високу оцінку нашої роботи! 💚🔥
Проблема решена
TetianaMM 2 октября 2024, 8:50
З власного рахунку перекинули офіційну заробітну плату на рахунок а-банк, потім з цього рахунку були перераховані кошти на поповнення мобільного, поверталися свої кошти на особовий рахунок і карта була заблокована під приводом фінансового моніторингу. Третій день виконуємо правила по наданню документів, ну звісно чат-бот їх не перевіряє і видхиляє тому що їх недостатньо…Тобто??? Офіційне підтвердження заробітної плати недостатньо? Ви взагалі адекватні??? Ніякого контакту з клієнтом не має! Жахливий банк! Поверніть кошти! І не пишіть тупе повідомлення, що це фінансовий моніторинг! Або знову надайте документи! Їх вже можна було вивчити!!!
абанк
Ответ банка
Гость 2 октября 2024, 15:04
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

На жаль, наданих документів було недостатньо. Дякуємо за надану інформацію. Наразі надані документи знаходяться на розгляді. За результатом перевірки Ви отримаєте повідомлення в Застосунок àbank24.
Qwer91 1 октября 2024, 22:11
Хотела выразить благодарность сотрудникам Абанка и службе безопасности.Имела неприятный опыт общения с мошенником, перевела на его карту деньги.Поняв свою оплошность, позвонила оператору банка ПУМБ, клиентом которого являлась, объяснила ситуацию, оператор оперативно передала информацию в Абанк (карта, на которую был сделан перевод), сотрудники службы безопасности счёт успели заблокировать, и мои деньги снять он не успел.Была в полиции, заявление зарегистрировали, в банк предоставила витяг, после выяснения обстоятельств мне вернули половину суммы.Благодарю сотрудников за оперативность и профессионализм! Если б не успели заблокировать карту, потеряла бы всё.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 октября 2024, 12:50
Будьте обережні, а ми завжди на зв’язку, якщо Вам потрібна допомога💚
Проблема решена
Olenochka 1 октября 2024, 22:07
Отделение по адресу: Одесса, ул. Ришельевская, 35/37
Поклала за внутрішньобанківською довіреністю готівку в євро на рахунок невістки, яка за кордоном. Сума до 70000грн в еквіваленті. Просиділа у відділенні декілька годин виясняючи як покласти, щоб не було ускладнень. Ледве не божились, що таку суму не потрібно підтверджувати. Були лагідні і доброзичливі. Поклала гроші — їх в той же день заблокували. Невістка дізналась про це через 13 лише днів, бо до того щось купляла з тієї картки і не знала про блокіровку. Сповістили лише в застосунку під приводом сумнівних банківських операцій.
І тут все почалося… оператори включили бота і на всі питання була лише одна відповідь — вами досягнуто ліміту поповнень, банки забов’язані… про запобігання та протидію легалізації. перейдіть до чат-бота. Бот пише надіслати документи, надсилає — він їх не розпізнає. Пише оператору — вони теж включають бота з тим самим повідомленням. Я почала писати їм, мені відповідають, що мені не можуть надати інформацію про третю особу, хай сама. Пише сама- її ігнорують. Тобто поклав гроші — все, тепер ти ніхто. Дзвоню операторам — знов про третю особу і кладуть слухавку. Лише третя, Неля, виявилась адекватною людиною, вислухала і дала адресу пошти на яку можна надіслати документи. Невістка надіслала, ось уже дві доби немає реакції. Дві доби спроб звернутись до операторів, щоб дізнатись чи достатньо тих документів та статус звернення — відповідь та сама з посиланням на чат-бот. Писала я — мені пишуть хай сама. Просила, щоб відповіла їй людина і вона вже в чаті, а мені про третю особу. Питаю за яким документом, які статті і пункти порушено — називають 110 постанову, статті 7 і 11. Пункти які питаю — шукайте в інтернеті, ми не маємо про це говорити.
Питаю що це за ліміти, про які ніде не написано — «надати інформацію по ліміту неможливо, оскільки банк розраховує її динамічно та індивідуально для кожного клієнта».
Тобто мені віповідає оператор, але крутиться як вуж на сковорідці, щоб не сказати нічого конкретно, а невістку взагалі ігнорують.
Пішла до відділення, там теж мені про третю особу і «я працюю, ви мені заважаєте»… але врешті сказали, що блокують ВСІ рахунки від 5000грн! Чому не попереджаєте, що таке можливо, майте такі і такі документи на всяк випадок — «а що, нам казати, що не кладіть гроші, бо їх заблокують?»!!!
Врешті вийшло у невістки надіслати документи і у чат-бот. І додала підтвердження рідства — тут же пишуть, щоб прислала про підтвердження рідства.
Вони просто знущаються. І це не «фигура речи». Це справжнійтроллінг і стьоб. На спробу зняти гроші в банкоматі — напис «надайте документи про підтвердження надходження коштів на картку». Це що?! Які такі?!!! Я поклала гроші, свої власні, в мене є їх підтвердження, але я ніхто, а ось невістка має надати МОЇ квітанції, декларації. Банк хоче отримати документи про його власні операції. Це театр абсурду. Крутяться, але не називають конкретно, що порушено, лише — за постановою про запобігання… 110 банк зобов’язаний… і все. Що конкретно не кажуть, які ліміти не кажуть, документи не приймають, не відповідають, морозяться, відповідають не на питання, а загальні фрази. Кажу, що вона не може подзвонити зі свого фінансового номера, бо за кордоном, а вони у відповідь дають номер, на який треба дзвонити з за-кордону. Вони знущаються цілком осмислено. Просто тягнуть час.
Це «наперсточники», шахраї, які міняють правила під час гри, вигадують свої внутрішні банківські постанови, які повністю не відповідають і ігнорують українське законодавство. Ігнорують 62 статтю Конституції, що ніхто не має доводити свою невинуватість. А вони якраз це перекладають на клієнта. Повна зневага до клієнта, якій вже віддав їм гроші. Справу зроблено. Беруть чуже, а віддають, як своє. І, схоже, що віддавати не збираються
Ніколи, ніколи не майте справу з цим банком, з цими наперсточниками, шахраями
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 октября 2024, 13:31
Добрий день!

Банк проводить аналіз фінансових операцій Клієнтів відповідно до законодавчих вимог, щоб виявити можливі невідповідності з фінансовим станом або діяльністю. Це наш обов’язок, а не вибір Банку.

У відділеннях надають інформацію лише про ліміти на касові операції, які можуть бути різними в порівнянні з лімітами на картках.

Дякуємо за прийнятий дзвінок! Ми цінуємо Ваші зауваження і працюємо над покращенням обслуговування. Сподіваємось на подальшу співпрацю!
Проблема решена
NikaM77 1 октября 2024, 13:27
А-банк наверное самый отстойный банк, вчера заблокировал карту и не возвращает деньги. Связи с оператором нет никакой, только тупой бот спамящий одно и тоже. Я безработная (какие нафик документы???), деньги перечислили родственники, чтобы я долги всем вернула. и Этот мошеннический банк заблокировал деньги!!! Сумма смешная, значительно меньше 150тыс, платежей за месяц тоже минимум! И вдруг блок! Даже карту закрыть не могу и перевести деньги в Приватбанк. Просто в наглую воруют деньги!!!

Не связывайтесь с А-банком — это мошенники и ворьё! А у кого есть там деньги немедленно выводите!!! Потому что и вас заблокируют под надуманным предлогом!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 октября 2024, 17:19
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання перебуває на опрацюванні фахівцями. За Вирішенням ми зв'яжемось з Вами.
Минфин
Ответ администратора
2 октября 2024, 15:17
Відгук зарахований (на 02.10.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
OlgaKhodko 1 октября 2024, 1:33
У мене стався прикрий інцидент, коли я побачила рекламу в соцмережі і спробувала взяти участь в акції щодо косметики. Нібито до річниці компанії вони давали хорошу знижку і фірмову помаду можна було купити за 4 євро. Далі виявилось, що гроші списали і пішли вони на якісь сервіс автомобілей в Лімасолі.

Я ні на що особливо не сподівалась, але написала в саппорт Абанку в телеграмі чи можна відмінити платіж? І запитала які краще зробити подальші кроки — чи варто блокувати картку, адже шахраї отримали мої реквізити і зможуть автоматично списувати з мене різні суми, як дрібні, так і великі. Хоча у мене на рахунку лишалось 600 гривень, та втрачати їх по своїй дурості та дарувати шахраям я не хотіла.

Мені в чаті підтримки привітно відповіла пані Валерія, працівниця Абанку. Ми досить довго спілкувались і заповнили завяку щодо шахрайства. Дівчина була дуже привітна та спокійна, діяла як справжній професіонал. Що мені було особливо мило, під час мого очікування щодо заповнення заявок я отримала повідовлення від Абанку з моїм фінансовим гороскопом. Тобто не полінувались подивитись мою дату народження і прислати мені повідомлення під мій знак гороскопу. Це класно, це про турботу і про тепло. Люблю цей банк вже давно :-)
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 октября 2024, 9:57
Дякуємо за відгук! Ми завжди прагнемо зробити Ваші моменти з нами особливими та турботливими💚
Проблема решена
Lamak222 30 сентября 2024, 16:53
Отделение по адресу: Львов, ул. Бандеры С., 43
18.09 — блокують карту
Запитують інформацію з крипто біржі, надсилає все, що тільки просять,
Проходить година мені відказують в обслуговуванні,
В цей самий день надсилаю документи на яку карту надіслати кошти (які лишились на заблоковані карті)
По регламенту обіцяли відпрацювати за 24 годин
Пройшло 24 годин, пишу тепер мені говорять, що перевірять протягом 7 днів, пройшло 7 днів, мені вже просто не відповідають, моя вам порада обходьте цей банк будь якою ціною, він того не вартий
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 октября 2024, 9:54
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання перебуває на опрацюванні фахівцями. За Вирішенням ми зв'яжемось з Вами.
Проблема решена
Maksymbil 29 сентября 2024, 20:05
Я перевів кошти зі свого рахунку в монобанку близько 52 000 гривень. Одразу мій рахунок заблокували і попросили надати підтвердження походження коштів. Сам факт простити підтвердження походження коштів які я перевів зі свого ж боку це абсурд. Але документи я надав, а банк мене не розблоковує і навіть не надає доступу до чату підтримки
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 сентября 2024, 10:38
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання перебуває на опрацюванні фахівцями. Прохання очікувати на остаточне вирішення найближчим часом
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Solomiia123 29 сентября 2024, 18:15
Спеціаліст Неля швидко та якісно допомогла у вирішенні мого питання! Дякую ій за це!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 сентября 2024, 18:19
Добрий день!

Дякуємо за Ваш відгук! Нам дуже приємно, що Ви задоволені нашим обслуговуванням. Ми цінуємо Ваш вибір і зробимо все можливе, щоб Ви й надалі отримували позитивні враження від нашої роботи.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Wasilina Smetenko 29 сентября 2024, 10:45
Це саме найлучше місце там де я була бистро все зробили саме на лучше місце де я була в жизні но одне, но я вам вірю що ви будете сюди заходити іменно
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 сентября 2024, 11:27
Добрий день!

Ми вдячні за вашу високу оцінку роботи нашого банку. Будемо раді знов і знов бачити Вас в наших відділеннях 💚
Проблема решена
Лев Ворническу 28 сентября 2024, 18:43
Неодноразово звертався до цього банку з тим, щоб мені надали реструктуризацію за моїм борогом згідно до законопроекту 9051 від 22.02.2023. Але мені постійно відмовляють, кажуть, щоб до наступного дня закрив усю суму боргу. В мене такої можливості немає. Вони постійно кажуть та пишуть, що передадуть справу до суду (хоча суд вже був), або колекторам. Або починають торгуватися, зменшувати суму внеску до мінімального платежу. Я платив одного разу 1000 грн., після оплати одразу почалися дзвінки з погрозами та вимогами закрити всю суму до наступного дня. Знов торгуються. На мої пояснення, що я не можу кожного дня платити їм гроші, якби була така змога, то віддав би вже давно всю суму, але вони закривають розмову з відмовою від оплати, та надсилають повідомлення з підготовкою передачі справи до суду або колекторам. У законній реструктуризації відмовляють, тільки кажуть, що передадуть звернення, але надалі все теж саме. Ніхто нічого не робить. Тільки телефонують і вимагають внести всю суму до завтра. Одного разу якійсь оператор навіть почала погрожувати, що якщо не заплачу, до мене прийдуть колектори розібратися зі мною. Я знаю злісних неплатників цього банку з сумами 200+ тисяч, яким реструктуризацію надали. В мене сума боргу набагато менша.
Дуже жахливий банк з непрофесійними та некомпетентними «робітниками».
Не раджу його нікому. Вже декілька людей по моїм рекомендаціям не захотіли користуватися послугами та продуктами цієї контори.
Якби вони пішли назустріч, то я б змінив своє ставлення до них та, мабуть, продовжив користуватися їх послугами та продуктами. Але вони вже дістали своїми погрозами та спілкуванням як рОботи, які по колу кажуть одне те й саме.
Не банк, а шарага.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 сентября 2024, 12:18
Добрий день!

Проєкт Закону 9051 про внесення змін до розділу ІV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про споживче кредитування» щодо особливостей нарахування процентів за споживчими кредитами під час воєнного стану передбачає виконання певних вимог.

1) Цей закон не поширюється на осіб, у яких станом на 23 лютого 2022 року вже були прострочені зобов'язання перед банком.
2) Станом на 23 лютого 2022 року за вашим договором вже було ухвалено рішення суду щодо простроченого зобов'язання.

Враховуючи ці обставини, відповідно до законопроєкту 9051, банк, на жаль, не має можливості переглянути умови вашого кредитного договору.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vadimka77 28 сентября 2024, 18:20
Была проблема с входом в онлайн-банкинг, которую коснультант Ольга решила очень быстрой и качественно альтернативным путем.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 сентября 2024, 18:50
Ми вдячні за Вашу підтримку та високу оцінку професіоналізму. Будемо раді новим, можливо ще більш якісним консультаціям 💚
Проблема решена
nikod1997 28 сентября 2024, 17:10
Я є клієнтом банку з 2016 року. 21 вересня банк заблокував карту за надходження на неї аж 20000 гривень! Звісно, звернувся до банку в чат, просять надати документи. Збирати документи немає часу, прошу закрити рахунок і повернути кошти. Стандартна процедура: заява, довідка іншого банку з реквізитами для перерахування залишку. Все надав. Чекаю. Проходить тиждень. Знову пишу в чат банка: автовідповідь- «просимо надати документи для закриття рахунку»… Та наче ж надав усе. Телефоную на гарячу лінію: автовідповідач: «просимо надати документи»… Пишу електронного листа на пошту … Відповіді немає… Інших засобів звʼязку з банком немає. Повторно надсилаю документи в чат- заяву, довідку. Увага! Відповідь- «документи прийняті до розгляду»… А те що тиждень пройшов нас не хвилює.))) Добре. Питаю- коли гроші віддасте? Відповідь- «до 1 дня». Знов чекаю.
Пройшло ще два дні… пишу в чат- «ваша заява на розгляді». Чекаємо далі. У понеділок напишу заяву до суду. Ще такого скотського відношення до себе не відчував. Немає більше бажання ні з цим банком мати справи, ні з іншим. Переходимо на готівку. Памʼятаю як на початку 90-х банкіри бігали за нами, аби ми рахунки відкривали і вчили нас користуватися картками. Що, ж як відкрили рахунки, так і закриємо. Але, що ж банкіри без нас будуть робити? Питання ріторічне.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 сентября 2024, 20:07
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання перебуває на опрацюванні фахівцями. Прохання очікувати на остаточне вирішення найближчим часом
Проблема решена
Oksana740 28 сентября 2024, 15:11
Добрий день! Схоже це єдине місце, де банк реагує на твої запити. Проблема та сама як і у всіх: перерахувала свої особисті кошти з зарплатної карти на карту а-банка щоб відкрити депозит. Надала документ про свої доходи, надала квитанції іншого банку про переказ. І запит банку «на які цілі плануєте використати кошти» в мене відбив бажання мати щось спільне з цим банком. Я маю звітувати банку куди я планую витрати свою місячну зарплатню і витрачати ще й на це купу часу? Даруйте, але це щось запрєдельне. Прошу банк розглянути мій запит в 24 годинний строк (як декларується) і далі я хочу забрати вже існуючий депозит і забрати перераховані кошти з рахунку.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 сентября 2024, 19:30
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

На жаль, наданих Вами документів недостатньо для вирішення Вашого питання. Сьогодні Вам було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення, очікуємо на Вашу відповідь та зробимо все можливе для скорішого вирішення
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝