×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44.05 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Украли деньги
Бажаємо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. На жаль не змогли з Вами зв'язатись по номеру. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Комментарии (3)
Крадуть кошти!
З основного месенджеру відправити заявку неможливо тому написав з іншого, попросили заповнити заву щодо перерахування коштів Відправили заявку:
«Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Коли це зовсім не так але все ж таки відправив заяву, через 1 тиждень повідомили що не змогли зробити переказ і знову через тиждень зроблять)) через тиждень пишу знову кажуть треба уточнити данні і відправляють такуж саму заяву для заповненя.
Звернувся до адвокату, буду подавати до суду вса ж таки багато чого треба змінити в банку)
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Комментарии (1)
Некомпетентність працівників
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Написать комментарий
Неможу забрати свої кошти
Моно банк порвав ділові відносини зі мною я подав заявку на виведення залишку коштів на Абанк від моно я очікував виводу 10 робочих днів хоть вони мені казали що регламент роботи 3 робочих дні як кошти вивелись на карту Абанк, а то і Абанк порвав зі мною договір я у відділенні написав знову заявку на виведення коштів вони сказали що регламент роботи 3 робочих дні але як показує практика то повинні кошти прийти в той самий день коли подав заявку.
І до того що я чекаю уже 4 день я ще й неможу звʼязатися з підтримкою банка коли пишеш їм у чат то вони пишуть одне те саме що подайте заявку але я її уже подав як дзвониш на гарячу лінію то до оператора додзвонитись неможна вони просто перетелефоновують і кажуть що договір розірвано подайте заявку на виведення коштів і після цього кладуть слухавку.
І ЯК ПІСЛЯ ЦЬОГО МОЖНА КОРИСТУВАТИСЯ БАНКАМИ!!!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Комментарии (1)
Шахраї
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Комментарии (1)
Банк списує неспнкціоновано кошти й відмовляється їх повертати
На жаль, нам так і не вдалося отримати запитану інформацію для більш детального розгляду. Мусимо зауважити, що наведена Вами інформація у вигляді конфіденційних даних рахунків є захищеною і до неї не можуть мати доступ навіть співробітники банку. Несанкціоновані списання коштів з рахунку у разі відсутності передачі даних Вами третім особам або надання доступу до особистого кабінету є неможливими. Ми завжди робимо все можливе для збереження коштів на рахунках клієнта або повернення їх, у разі, якщо така ситуація вже склалась.
У разі вже створеної заявки на шахрайство радимо звернутись до правоохоронних органів для подальшого розслідування. Ми готові надати всю можливу підтримку для вирішення цієї ситуації на вашу користь 🍏
Комментарии (2)
Блокують рахунок з коштами , надаю документи , приймають , через кілька днів знову блокують , це триває вже 1 тиждень !
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Комментарии (1)
Банк не виконує зобов’язання на закриття рахунку і переведення залишків коштів до іншого банку і
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Комментарии (1)
Закрытие счетов из-за новой политики А-Банка
Я была несогласна с такой формулировкой. Так как ничто из вышеперечисленного ко мне не относится и я решила закрыть счет ПО СВОЕЙ ИНИЦИАТИВЕ, что и УКАЗАЛА в заявлении. В связи с этим хочу прояснить вопрос: будут ли мне возвращены 100% суммы на банковские реквизиты, так как это не была инициатива Банка, я предоставила все что от меня требовалось? И я бы хотела получить свои деньги как можно скорее, так как мне нужно за что-то жить.
Очікую на вирішення питання +380630360845
Комментарии (4)
ЖАЛОБА в НАЦБАНК НА АБАНК
Я нечего не нарушил, я производил перевод между своими счетами с моно банка на, а банк.
Я предоставлял доказательства.
Я прошу расторгнуть договор
В телеграм чате мне отказывают в расторжении
Я буду обращаться в нацбанк
Комментарии (4)
служба підтримки не відповідає, заблокували кошти.
Надав документи пояснив походження оновив анкету, все одно чекаю вже другу неділю. Нічхої відповіді, дописати я додзвонитися не можливо.
В банку таке відчуття як не працюють люди.
Прошу А-Банк звернути увагу до мого звернення!!!
Комментарии (2)
Вже місяць чекаю на вивід коштів
Також був невеликий депозит в розмірі 1000 грн. Сумма заблокованних коштів 360000 грн.
Я також звертала увагу в підтримці неодноразово на те, що кошти потрібні для допомоги родичу. В підтримці обіцяють кожен раз все інші терміни
Комментарии (5)
Я задоволена
Дякуємо за Ваші теплі слова про Абанк! Нам дуже приємно знати, що ми змогли підтримати Вас у складний період і що ви цінуєте нашу роботу. Ми завжди прагнемо покращувати наші послуги та створювати комфортні умови для наших клієнтів.
Ваше задоволення — наша найбільша нагорода, і ми будемо продовжувати працювати над тим, щоб виправдати Вашу довіру.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами!
Написать комментарий
Не серйозний роботодавець, витратили два тижні мого часу і не заплатили
Після двох тижнів навчання і здачі атестації я мав переходити вже до практики, але мені повідомили, що я їм не підходжу з причтни того, що я навчаюсь паралельно в університеті.
Я витратив два тижні свого часу, і в результаті отримую відмову, хоча про це можна було повідомити ще не етапі співбесіди.
Банк не серйозно відноситься до майбутніх працівників, витрачає їх час та ще й не оплачує його.
Вкрай невдоволений таким відношенням і не можу радити даного роботодавця, відчуваю себе ошуканим. Два тижні мого часу витрачено даремно, ніякої компегсації або оплати не було надано.
Ми цінуємо кожного співробітника та кандидатів, які прагнуть приєднатися до нашого банку. Ми перевірили інформацію в наших базах і виявили, що у нас за останній період не було кандидатів, з якими не змогли продовжити співпрацю через навчання. Звертаємо вашу увагу, що багато наших співробітників успішно поєднують навчання з роботою. Це точно не є перешкодою для роботи у нашому банку. Також хочемо повідомити, що стажування в нашому банку обов'язково оплачуване. Будемо раді детальніше розглянути це питання, тому просимо Вас відписати нам в особисті повідомлення.
Комментарии (2)
Обслуговування в терміналі
Зв’язатись з фахівцями по телефону гарячої лінії 7776 не вдалося. Проте через бот служби підтримки банка в Телеграмм швидко відреагували, з’ясували всі обставини і оформили Заяву на перевірку терміналу на наявність втраченої купюри.
Це було в вихідний день, в суботу. А вже в понеділок гроші було зараховано на початкові реквізити, які я вказала в терміналі при оплаті.
Дякую за оперативність і коректне спілкування.
Дякуємо за ваш відгук! Нам приємно, що ви отримали швидку допомогу від нашої служби підтримки. Ваше задоволення є для нас пріоритетом, і ми завжди прагнемо забезпечити оперативне та якісне обслуговування клієнтів.
Якщо у вас виникнуть ще питання або потреба в допомозі, не соромтеся звертатися. Ми завжди готові допомогти!
Комментарии (2)
Поддержка в чатах
Оценка только из-за сотрудницы Надежды!
Комментарии (1)
Жахливе обслуговування
Комментарии (4)
Абанк мой спутник
Отрадно наблюдать за развитием, ростом, совершенстваванием структуры схем и программ банка, опять же творческий подход во всех направлениях, всю полезную информацию можно получить в любом отделении банка.
Простое удобное приложение, загружай, прикрепи месседжер и команда чат-бота всегда во всеоружии. Компетентная информация по всем направлениям деятельности, круглосуточно, сама проверяла «СУПЕР», так держать! Довольна лояльной программой кредитования и лимиты «по душе». Все О К. По депозитам процентные ставки норм и даже лучше. Попала на акционный 16 %. Так, что положила средства под хороший плюс.
Всем рекомендую, опыт сотрудничества свой, многолетний, присоединяйтесь.
Абанк расти и расширяйся!
Дякуємо Вам за відмінний відгук про роботу нашого банку. Для нас дуже приємно те, що Ви залишилися задоволені обслуговуванням! Якщо у Вас виникнуть питання ми з радістю допоможемо у вирішенні. Бажаємо вам побільше радісних подій і всього самого найкращого. 🍏😉
Комментарии (1)
А-банк ігнорує клієнтів
Комментарии (1)
Блокують рахунок з коштами , потім розблоковують , потім знову блокують . За 3 дні , це вже другий раз !!!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Передали питання до відповідальних Співробітників для детальної перевірки описаної ситуації. Перепрошуємо за незручності!
Написать комментарий