×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Ідіоти у тех підтримці
Нам прикро, що Ви опинились у такій ситуації. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Ліміт на зняття готівки з гривневого рахунку за межами України складає — 12 500 UAH на тиждень (з пн. по нд.) це регламентується Постановою Правління НБУ.
Також, хочемо зазначити, що для економії часу Ви завжди можете написати в «Чат» Райффайзен Онлайн для вирішення питання, наші оператори із задоволенням допоможуть.
Ми не хочемо залишати відгук осторонь та бажаємо проаналізувати звернення, будемо щиро вдячні, якщо Ви напишете нам у приватні повідомлення із вказанням (контактного номеру чи ідентифікаційного коду та датою дзвінка).
Чекаємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було питання вирішено в телефонному режимі. Також було взято до уваги Ваше звернення для уникнення подібних випадків у майбутньому. Якщо у Вас будуть виникати питання — звертайтесь, будемо раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Погане відношення
Нам дуже шкода, що Ви отримали негативні емоції після відвідування відділення. Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь Клієнта.
При відкритті рахунку наші спеціалісти Вам презентують всі тарифи, а Ви в праві обрати для себе найкращий та найбільш зручний.
Ми хочемо проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо напишете нам в приватні повідомлення Ваші дані: фінансовий номер, або ідентифікаційний код, а також адресу відділення. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали зворотній зв’язок від менеджера клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі та питання було вирішено.
За Вашим запитом було взято в роботу сигнал для удосконалення сервісу. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Блокування картки
Через деякий час прийшло повідомлення на Вайбер про припинення співпраці з запитом на купу документів. Всі доказові документи були надані на електронну пошту raif.help@raiffeisen.ua, а саме:
•Письмове пояснення
•Декларація
•Квитанції про сплату ЄП
•Виписка з ФОП рахунку Моно
•Виписка з ФОП рахунку А-Банку
•Виписка по касі
•Виписка з Електронного кабінету платника податків
Вчора отримала відповідь від Inna KOZLENKO про відмову у поновлені ділових відносин. Буду звертатися зі скаргою до НБУ.
Нікому не раджу користуватися цім банком, тим паче відкривати рахунок ФОП, адже в будь який момент ваш бізнес можуть паралізувати блокуванням рахунку і ніякі підтвердження походження коштів та законності діяльності не допоможуть.
В першу чергу дякуємо за очікування відповіді! Нам надзвичайно прикро, що склалась така неприємна ситуація, тим паче вплинула на Ваші плани. Хочемо пояснити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш фінансовий номер, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Наталіє, ми вдячні за те, що Ви надали можливість нам проаналізувати звернення. Маємо інформацію, що наш менеджер з питань клієнтського сервісу провів комунікацію з Вами у телефонному режимі, та було надано повне пояснення.
Хочемо додати, відповідно до ПРАВИЛ БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ В АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК» — забороняється використовувати рахунки для проведення операцій, пов’язаних зі здійсненням підприємницької діяльності.
Запевняємо, що ми завжди готові допомогти та надати консультацію, у разі додаткових питань.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (8)
Блокування коштів
Далі банк затребував купу інформації і документів. Не забули навіть затребувати мету майбутніх операцій.
Були надані пояснення по кожній операції, були надані виписки купівлі військових облігацій. Хоча і так зрозуміло, якщо Міністерство фінансів України виплачує облігації на картку єПідтримка, то ці облігації були придбані легально. В якості підтверджуючих документів були надані довідки ОК-5, OK-7, довідки з держреєстру фізосіб платників податків, довідка про пенсійні виплати. Все, що вони затребували було надано. З підтверджуючих документів видно, що коштів більш, ніж достатньо для купівлі облігацій.
Але сьогодні 8 листопада цей банк знову прислав лист і що він хоче.
По-перше, банк затребував виписку купівлі облігацій, яка була здійснена саме з Райффайзен банку. При тому що ця операція навіть пояснювалась. Вони не бачать навіть операцій всередині свого банку. Співробітники банку адекватні?
По-друге, банк затребував знову підтверджуючі документи доходів, з яких куплялись облігації. Які ще документи, якщо всі підтверджуючі документи на запит банку були надіслані. Знову надіслати ті самі документи?
По-третє, банк хоче виписку з інших банків про операції перераховування коштів на рахунок в Райффайзен банку. Але таких операцій не було. Тобто банк хоче виписку про неіснуючі операції. Ви взагалі адекватні?
Це виглядає як шахрайська схема, коли банк, щоб не платити відсотки за депозитом блокує кошти, після чого по кругу запитує одне і те саме, щоб клієнт плюнув і перевів кошти в інший банк. При тому листування и «перевірка» банком документів займає чимало днів. А я хочу свої чесні відсотки за депозитом згідно договору.
В першу чергу дякуємо за очікування відповіді! Нам шкода, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про нас. Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту Ваших коштів. Тому блокування не є безпідставним. У разі надходження на Ваш рахунок поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми завжди готові проаналізувати ситуація та вирішити її на користь Клієнта. Просимо надати в особисті повідомлення Ваші дані: фінансовий номер або ідентифікаційний код. Будемо раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Банк принижує клієнтів своїм ставленням
Телефонує сьогодні оператор «Доброго дня, ми перевіряємо клієнтів на приналежність до держави агресора… Я маю Вам задати кілька питань» Питання на кшталт «Чи маєте Ви активи, цінні папери в державі агресорі, чи маєте ви зв’язки «… Райфайзен, Ви там що, з дуба впали? Покажіть ту Постанову НБУ, де сказано, що Ви маєте телефонувати клієнтам і ставити такі тупі принизливі питання, а Ваші клієнти мають себе відчути на допиті? Як взагалі це анкетування, де людина може сказати все, що в голову прийде може називатись перевіркою? Ви принижуєте клієнтів, щоб тупо поставити якусь «галочку» десь. Чому взагалі людина зобов’язані на них відповідати, бо Вам так придумалось? Жоден інший банк таким не займається!
Чисто з принципу і почуття гідності відмовилась відповідати і надалі, якщо не вийде від'єднатись від зарплатного проєкту — буду з Вашим банком в простому форматі «ЗП отримала — в інший банк перевела» — краще платити тисячі комісій, ніж терпіти таке ставлення і давати Вашому банку свої гроші у розпорядження!
Себе краще перевірте — в реєстрі спонсорів війни Ваш банк! А потім чіпляйтесь до клієнтів! Хто Ви, щоб вести себе як слідчі і допити людям влаштовувати!
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Хочемо зауважити, що згідно постанови Правління НБУ від 16 березня 2023 року № 26 «Про розкриття інформації щодо зв'язків клієнтів із державою, що здійснює збройну агресію проти України» Банк має під час своєї діяльності виявляти та документувати інформацію про зв'язки клієнтів та їх контрагентів із державою, що здійснює збройну агресію проти України.
Ми, як і будь-який український Банк має неухильно дотримуватися норм чинного законодавства і підпорядковуватися постановам Національного Банку України.
Райффайзен Банк Україна це український банк, який дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану в Україні. Банк припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське та білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Блокировка карты
Нам шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Ми розуміємо, що дане блокування для Вас було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок Вашого чоловіка протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, то зі сторони Банку може надійти запит, щодо необхідності надання підтверджуючих документів. Якщо документи не надано вчасно або не в повному обсязі — рахунок блокується.
Райф, як і будь-який український Банк має неухильно дотримуватися норм чинного законодавства і підпорядковуватися постановам Національного Банку України.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях ідентифікаційний код Вашого чоловіка або номер телефону, до якого прив'язано його рахунок, для аналізу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за терпіння. На поточний момент маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Менеджер з питань клієнтського сервісу контактував весь час з власником рахунку та тримав в курсі. Також, сьогодні була комунікація та надано зворотній зв’язок, щодо вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (8)
Менеджер по роботі з кліентами реально робить чи чому запевняння що питання вирішено буде ще невідомо чи вирішиться
Нам шкода, що візит до нашого відділення викликав у Вас такі емоції, і ми вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію та пропрацювати, щоб в подальшому надавати лише якісний сервіс.
Передали менеджеру інформацію щодо Вашого нового відгуку, вона зв'яжеться з Вами додатково.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Вимагання оформлення страховки при купівлі валюти в касі,якшо не погодишся «ділові відносини» скінчаться і це йде від головуючого регіонального відділення
Нам щиро шкода, що дана ситуація призвела до таких емоцій, і ми вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію та пропрацювати, щоб в подальшому надавати лише якісний сервіс. Ми, ні в якому разі, не нав’язуємо продукти нашим Клієнтам. Менеджер у відділенні може розповісти про наявні послуги, про їх переваги, але остаточне рішення приймає Клієнт.
Цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування. У нашому Банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь Клієнта. Дуже хочемо розібратися у питанні детально та провести аналіз ситуації, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали зворотній зв’язок від менеджера клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі. За Вашим запитом сигнал було взято в роботу для удосконалення сервісу. Завдяки Вашим відгукам ми знаємо в якому напрямку удосконалюватися та покращувати роботу в цілому. Раді будемо бачити Вас у відділеннях Райфу, гарантуємо позитивний настрій.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Технологічно відсталий банк
Нам дуже прикро, що у Вас виникла така думка про наш Банк. Хочемо пояснити, що термін обробки платежу це технічна частина й операція відображається у виписці після повної обробки. Зазвичай це відбувається на наступний день після проведення операції. Термін зарахування коштів між власними рахунками до 10 хвилин, але після 22:00 або на вихідних час може бути довшим (наприклад 1 година). Якщо Ви здійснюєте переказ на користь третіх осіб в мережі Райфу, або в інший банк України за реквізитами IBAN — термін зарахування зазвичай від 10 хвилин до 2-х годин.
Щодо розрахунку відсотків. Нарахування відбувається згідно з Вашим кредитним договором, залежно від відсоткової ставки.
Ми завжди готові допомогти розібратися в ситуації, тому якщо у Вас залишились питання, напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону). Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Хамське ставлення та шантаж з боку працівників Банку
Нам щиро шкода, що візит до нашого відділення викликав у Вас такі емоції.
Співробітники відділення можуть запропонувати Вам оформлення додаткових продуктів, але остаточне рішення завждит залишається за клієнтом.
Для більш детального аналізу ситуації передаємо Ваше звернення до менеджера з обслуговування клієнтів, який візьме ситуацію під свій власний контроль та з'єднається з Вами найближчим часом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за зворотній зв’язок, ми старались вирішити питання в максимально короткі терміни. Ми цінуємо кожного клієнта без виключення та обіцяємо, що у подальшому подібних ситуацій не буде. Цінуємо, що з нами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (6)
Завис банкомат при пополнении
Работник отделения сообщил что в таких случаях нужно звонить на горячую линию, далее цитата «… но вы не переживайте, вы опишете свою проблему, и до конца дня, максимум завтра средства точно поступят на карту». На горячую линию дозвонились где-то через 30 минут. Зарегистрировали заявку и ждали до обеда след. дня. Так как деньги все еще не пришли на карту снова звоним на гор. линию и уже там сообщили что заявка зарегистрирована на 9 ноября … На просьбу о том, что средства нужны гораздо быстрее, адекватного ответа не получили. У меня финансовые вопросы, которые нужно погасить здесь и сейчас! Какой-то срочной реакции на нашу проблему нет, хотя мы об этом просим. Очень сожалеем что открыли счет в этом банке.
Нам дуже шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Хочемо зауважити, що кожен запит на оскарження операцій розглядається індивідуально, та термін розгляду визначається відповідно до орієнтовного часу, який потрібен банку для перевірки (інкасація, аналіз відео з камер спостереження тощо).
Ми на 100% розділяємо Ваше бажання якомога швидше повернути кошти. Розуміємо, що на перший погляд термін може здатися не таким, як Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз.
Ми завжди готові в індивідуальному порядку проаналізувати ситуацію та вирішити її на користь Клієнта. Та будемо вдячні, якщо Ви напишете нам в особисті повідомлення для більш детальнішого аналізу, та вкажете Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо Вам за очікування, терпіння та можливість вирішити ситуацію. Отримала зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що ситуацію було проаналізовано та вона з'єдналася з Вами. На поточний момент питання вирішено.
Якщо у майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, будемо раді допомогти
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Хождение по мукам
В першу чергу хочемо принести вибачення за доставлені незручності під час обслуговування. Зміна фінансового номеру можлива в застосунку Райффайзен Онлайн, якщо наявний доступ до старого номеру телефону. Якщо доступу до старого номеру немає, то у такому випадку зміна можлива за зверненням до відділення Банку або ж за допомогою «Відеоідентифікації».
Додатково хочемо зазначити, що на сьогодні 150 відділень банку по всій Україні мають генератори, які підтримують роботу практично відразу після вимкнення електроенергії.
Перелік відділень розміщено на сайті банку https://raiffeisen.ua/viddilennya.та на сайті проєкту Power Banking НБУ.https://power.bank.gov.ua/
Хочемо розібратись в ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
не рекомендую
Нам надзвичайно сумно, що візит до нашого відділення викликав у Вас такі емоції.
Придбати іноземну валюту можливо тільки в межах купленої. Для купівлі валюти Вам необхідно звернутися до відділення для уточнення її наявності в порядку живої черги. Щодо замовлення коштів в касі, то призначити зустріч можемо лише для отримання коштів з рахунків наших клієнтів. Менеджер у відділенні може розповісти клієнтам про наявні послуги, розповісти про переваги, але остаточне рішення приймає клієнт.
Також хочемо зазначити, що валюобмін можливо здійснити не виходячи з дому, у Вашому мобільному додатку. Проте є певні обмеження для здійснення цієї операції — 50 000 гривень на місяць. Надаємо Вам посилання на сайт, де зможете відслідковувати курси валют: https://raiffeisen.ua/currency.
Хочемо розібратися у питанні детально та провести аналіз ситуації і спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Будемо вдячні за Ваш зворотній зв'язок, для нас це дуже важливо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Кредитна картка
Нам шкода, що дана ситуація у Вас викликала такі емоції.
Дуже круто, що у Вас не виникає потреби у використанні додаткових коштів. Бажаємо, щоб і надалі така потреба у Вас ніколи не виникала! Проте, погодьтесь, в наш час важливо мати резерв на непередбачені обставини — переїзд, незаплановані покупки. Ліміт точно не буде зайвим, а навпаки, зможе підстрахувати Вас, до того ж, збільшення кредитного ліміту ніяким чином не впливає на заборгованість, якщо вона наявна.
Ми дуже хочемо проаналізувати ситуацію, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (21)
Некомпетентность колл-центра, ужасная бюрократия
Для закриття рахунку Ви можете здійснити запит в підтримку чату Райффайзен Онлайн: «Більше» — «Зв'язок з банком»- «Чат.
Ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Блокування картки!
Ми дуже засмучені, що у Вас виникло негативне враження щодо Банку. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Перш за все, дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з питань клієнтського сервісу, що з Вами зв’язались у телефонному режимі та надали пояснення щодо запиту. У разі додаткових уточнень чи запитань, менеджер залишила також контакт для зв’язку.
Якщо у майбутньому виникне потреба в консультації, звертайтесь, будемо раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (4)
Блокування рахунків
Моя мати є приватним підприємцем. Щомісяця частину свого доходу (задекларованого) знімає готівкою для власних потреб, а іншу частину відправляє на мій рахунок в якості фінансової допомоги для майбутнього придбання мною нерухомості. Таким чином моя мама хоче допомогти мені фінансово, оскільки має таку можливість. Крім того, певну частину заробітної плати, одержаної на рахунок в іншому банку, я знімав та вносив на рахунок Райфу для розміщення на ощадному рахунку. 09 жовтня 2023 року банк без попередніх запитів заблокував рахунки. 10 жовтня 2023 року, звернувшись до відділення, мені надали лист із запитом про надання пояснень операцій за рахунком. В той же день, мною були надані запитувані документи (податкова декларація, виписка із ЗП рахунку, довідка із ПФУ про нараховані доходи) та письмові пояснення суті операцій. 13 жовтня 2023 року Банк надіслав додатковий запит на надання доцільності перерахування коштів моєю мамою на мій рахунок. Я знов пояснив Банку, що моя мама направляє частину свого прибутку мені в якості допомоги для придбання квартири. 20 жовтня 2023 року Банк надіслав ще один запит із тим самим питанням — «з якою метою Ваша мати перераховує кошти на Ваш рахунок, а не зберігає їх на своєму». Окрім того банк запросив пояснити розрахунки із моїм другом на 50, 150 та 850 гривень (4 докумети за 2 місяці), здійснені в іншому Банку та які працівники Райфу побачили у наданій виписці із ЗП рахунку (чому банк цікавлять розрахунки на 50 та 150 грн — загадка). У відповідь я відправив письмові пояснення моє матері що вона перераховує кошти своєму сину як фінансова допомога. Сьогодні, 24 жовтня 2023 року у відповідь я отримав запит пояснити доцільність перерахування коштів ФОП моєї матері мені… Крім того Банк знову попросив виписку, яка підтверджує виплату мені заробітної плати (яку я надіслав в першому листі). Останнім пунктом запиту було «підтвердити перерахування коштів на ТОВ». Якого перерахування, на який «ТОВ» банк не уточнив, тому навіть уявлення не маю що саме банк хоче…
Підсумок. пройшло 2 тижні та 4 запити. Банк ходить по колу та ставить одні й ті ж запити — «для чого Ваша мати дає вам гроші». Питання не в походжені — адже походження підтверджене декларацією, звітом з ПРРО та випискою з рахунку ФОП, який також відкритий в РАЙФі. Я тричі пояснював що моя мама допомагає мені з придбанням нерухомості. Банк ігнорує ці пояснення та продовжує ставити це питання повторно. Крім того банк повторно запитує виписки із зарплатного рахунку, що явно свідчить про те, що банк не зацікавлений в їх розгляді та аналізі, а просто повторно запитує одні й ті ж пояснення та документи.
Представники РАЙФУ! Свої контакти я вам вже давав в особисті.
Крім того, прошу не писати стандартну фразу, що Банк не блокує рахунки, а спочатку пише запит. Це є не правдою. Мій рахунок спочатку було заблоковано, а потім надано запит із вимогою надати пояснення операціям.
Я вважаю, що перекази між родичами першого ступеня споріднення — це особисті справи сім'ї і банк максимум повинно цікавити походження коштів, а не те в кого із членів сім'ї вони зберігаються. а запити про переказ другу 50 гривень в іншому банку — взагалі смішно.
Тому якщо хтось хоче обрати собі надійного партнера — вам точно не в Райф.
Нам прикро, що Ви опинились в такій ситуації. Ми розуміємо, що дане блокування для Вас було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Розблокування рахунку в такому випадку можливе після надання документів — це можуть бути виписки з рахунків відправників, в яких відображається що саме за кошти надходили на рахунки, коштом яких Вони Вам здійснили зарахування. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми завжди готові в індивідуальному порядку проаналізувати ситуацію та вирішити її на користь Клієнта. Ми будемо вдячні, якщо Ви продублюєте Ваші дані в особисті повідомлення для можливості швидкого та якісного вирішення Вашого запиту. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (7)
Райфайзен- не для людей
Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження. Хочемо повідомити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок Вашої дружини протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, то зі сторони Банку може надійти запит, щодо необхідності надання підтверджуючих документів. Якщо документи не надано вчасно або не в повному обсязі — рахунок блокується. Райф, як і будь-який український Банк має неухильно дотримуватися норм чинного законодавства і підпорядковуватися постановам Національного Банку України.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях Ваш ідентифікаційний код Вашої дружини або номер телефону, до якого прив'язано її рахунок, для аналізу.
Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з питань клієнтського сервісу, що з Вашою дружиною проведено комунікацію у телефонному режимі та надано пояснення щодо запиту. На поточний момент питання вирішено. У разі додаткових уточнень чи запитань, менеджер залишила також залишила контакт для зв’язку.
Якщо у майбутньому виникне потреба в консультації, звертайтесь, будемо раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Як складно банку повертати гроші вкладників
Дякуємо за очікування на відповідь.
Ми з повагою відносимось до Вашого відгуку та розуміємо, чому саме ця ситуація викликала такі емоції.
Запевняємо, що безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Райфу. Якщо за умовами депозитного вкладу передбачено автоматичне подовження, це відбувається без додаткового підтвердження чи згоди клієнта. При цьому, протягом 7-ми денного періоду з дати пролонгації є можливість подати заявку на дострокове закриття рахунку.
Ми цінуємо наших клієнтів, піклуємось про безпеку, більшість операцій можливо провести дистанційно, адже розуміємо, що на жаль, в такий складний час більшість українців розкидані у різних куточках світу.
Тому, для дострокового закриття депозитного рахунку окрім формування заявки ще необхідно підтвердити свою особу у телефонну режимі та надати власне дозвіл на виконання заявки.
Ми дуже сподіваємось на Ваше розуміння в цій ситуації та важливість.
Хочемо додатково аналізувати звернення та просимо, написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних (ідентифікаційного коду або номеру телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
блокування картки
Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження. Хочемо повідомити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, то зі сторони Банку може надійти запит, щодо необхідності надання підтверджуючих документів. Якщо документи не надано вчасно або не в повному обсязі — рахунок блокується. Райф, як і будь-який український Банк має неухильно дотримуватися норм чинного законодавства і підпорядковуватися постановам Національного Банку України.
Додатково хочемо зазначити, що Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, написати нам у приватні повідомлення, для більш детальнішого аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду або номеру телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (8)