Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Mykola0041 13 ноября 2023, 17:28
Кожен тиждень приходиться телефонувати, щоб збільшити ліміт на зняття готівки із закордону. Без цього ніяк, бо система виставляє свій ліміт, який відрізняється від ліміту НБУ. Це лише півбіди, бо не з першого разу співробітники тех підтримки це можуть зробити. Приходиться витрачати час на перший дзвінок, потім час на чергу до банкомату, щоб зрозуміти, що Наталія не вміє виставляти ліміти, потім час на ще один дзвінок і на повторне очікування черги до банкомату. Якщо повезе, то втретє телефонувати не знадобиться. Це найгірше тех обслуговування з усіх банків, в яких я мав відкриті рахунки. І це сама елементарна операція. Можете тільки уявити як вони будуть тупити, якщо ви не дай Боже захочете зробити якийсь депозит, наприклад, або щось складніше. Краще не звʼязуйтесь з цим банком і економте власний час і нерви
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 ноября 2023, 17:36
Вітаємо!
Нам прикро, що Ви опинились у такій ситуації. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Ліміт на зняття готівки з гривневого рахунку за межами України складає — 12 500 UAH на тиждень (з пн. по нд.) це регламентується Постановою Правління НБУ.
Також, хочемо зазначити, що для економії часу Ви завжди можете написати в «Чат» Райффайзен Онлайн для вирішення питання, наші оператори із задоволенням допоможуть.
Ми не хочемо залишати відгук осторонь та бажаємо проаналізувати звернення, будемо щиро вдячні, якщо Ви напишете нам у приватні повідомлення із вказанням (контактного номеру чи ідентифікаційного коду та датою дзвінка).
Чекаємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 ноября 2023, 13:03
Добрий день!

Ми дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було питання вирішено в телефонному режимі. Також було взято до уваги Ваше звернення для уникнення подібних випадків у майбутньому. Якщо у Вас будуть виникати питання — звертайтесь, будемо раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Mxa 9 ноября 2023, 9:56
Отделение по адресу: Сумы, пл. Независимости, 1
Прийшов до банку, стосовно тарифу картки. Сразу запропонували закрити карту. При отриманні карти просив безкоштовний тариф, зробили платний. Хамське відношення до клієнтів і не, а ні якої допомоги.
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 ноября 2023, 10:01
Добрий день!

Нам дуже шкода, що Ви отримали негативні емоції після відвідування відділення. Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь Клієнта.
При відкритті рахунку наші спеціалісти Вам презентують всі тарифи, а Ви в праві обрати для себе найкращий та найбільш зручний.

Ми хочемо проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо напишете нам в приватні повідомлення Ваші дані: фінансовий номер, або ідентифікаційний код, а також адресу відділення. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 ноября 2023, 17:03
Вітаємо!
Ми дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали зворотній зв’язок від менеджера клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі та питання було вирішено.

За Вашим запитом було взято в роботу сигнал для удосконалення сервісу. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Natalia11111 9 ноября 2023, 0:33
Маю ФОП і для економії перераховувала кошти зі своїх карток Моно і Абанку, де відкриті рахунки ФОП, на свою ж карту Райф, щоб розраховуватися з контрагентами, так як цей банк не має комісії та обмежень за перекази на IBAN.
Через деякий час прийшло повідомлення на Вайбер про припинення співпраці з запитом на купу документів. Всі доказові документи були надані на електронну пошту raif.help@raiffeisen.ua, а саме:
•Письмове пояснення
•Декларація
•Квитанції про сплату ЄП
•Виписка з ФОП рахунку Моно
•Виписка з ФОП рахунку А-Банку
•Виписка по касі
•Виписка з Електронного кабінету платника податків
Вчора отримала відповідь від Inna KOZLENKO про відмову у поновлені ділових відносин. Буду звертатися зі скаргою до НБУ.
Нікому не раджу користуватися цім банком, тим паче відкривати рахунок ФОП, адже в будь який момент ваш бізнес можуть паралізувати блокуванням рахунку і ніякі підтвердження походження коштів та законності діяльності не допоможуть.
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 ноября 2023, 9:09
Добрий день!

В першу чергу дякуємо за очікування відповіді! Нам надзвичайно прикро, що склалась така неприємна ситуація, тим паче вплинула на Ваші плани. Хочемо пояснити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.

Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш фінансовий номер, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 ноября 2023, 15:19
Вітаємо!
Наталіє, ми вдячні за те, що Ви надали можливість нам проаналізувати звернення. Маємо інформацію, що наш менеджер з питань клієнтського сервісу провів комунікацію з Вами у телефонному режимі, та було надано повне пояснення.
Хочемо додати, відповідно до ПРАВИЛ БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ В АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК» — забороняється використовувати рахунки для проведення операцій, пов’язаних зі здійсненням підприємницької діяльності.
Запевняємо, що ми завжди готові допомогти та надати консультацію, у разі додаткових питань.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
nadiya7 8 ноября 2023, 21:31
Коли від Міністерства фінансів України прийшла виплата військових ОВДП на карту єПідтримка цього банку, то було вирішено тимчасово залишити кошти на тримісячному депозиті. 27 вересня, коли було відкрито депозит у банку питань до грошей не виникло. А заблокував банк кошти вже 19 жовтня без попереджень. Інформацію про те, що кошти заблоковано банк надіслав смс через кілька днів. Звичайно, куди поспішати.
Далі банк затребував купу інформації і документів. Не забули навіть затребувати мету майбутніх операцій.
Були надані пояснення по кожній операції, були надані виписки купівлі військових облігацій. Хоча і так зрозуміло, якщо Міністерство фінансів України виплачує облігації на картку єПідтримка, то ці облігації були придбані легально. В якості підтверджуючих документів були надані довідки ОК-5, OK-7, довідки з держреєстру фізосіб платників податків, довідка про пенсійні виплати. Все, що вони затребували було надано. З підтверджуючих документів видно, що коштів більш, ніж достатньо для купівлі облігацій.
Але сьогодні 8 листопада цей банк знову прислав лист і що він хоче.
По-перше, банк затребував виписку купівлі облігацій, яка була здійснена саме з Райффайзен банку. При тому що ця операція навіть пояснювалась. Вони не бачать навіть операцій всередині свого банку. Співробітники банку адекватні?
По-друге, банк затребував знову підтверджуючі документи доходів, з яких куплялись облігації. Які ще документи, якщо всі підтверджуючі документи на запит банку були надіслані. Знову надіслати ті самі документи?
По-третє, банк хоче виписку з інших банків про операції перераховування коштів на рахунок в Райффайзен банку. Але таких операцій не було. Тобто банк хоче виписку про неіснуючі операції. Ви взагалі адекватні?

Це виглядає як шахрайська схема, коли банк, щоб не платити відсотки за депозитом блокує кошти, після чого по кругу запитує одне і те саме, щоб клієнт плюнув і перевів кошти в інший банк. При тому листування и «перевірка» банком документів займає чимало днів. А я хочу свої чесні відсотки за депозитом згідно договору.
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 ноября 2023, 8:58
Добрий день!

В першу чергу дякуємо за очікування відповіді! Нам шкода, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про нас. Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту Ваших коштів. Тому блокування не є безпідставним. У разі надходження на Ваш рахунок поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.

Ми завжди готові проаналізувати ситуація та вирішити її на користь Клієнта. Просимо надати в особисті повідомлення Ваші дані: фінансовий номер або ідентифікаційний код. Будемо раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
OlegMin 8 ноября 2023, 13:59
Нажаль, я є клієнтом цього банку через зарплатний проєкт організації.
Телефонує сьогодні оператор «Доброго дня, ми перевіряємо клієнтів на приналежність до держави агресора… Я маю Вам задати кілька питань» Питання на кшталт «Чи маєте Ви активи, цінні папери в державі агресорі, чи маєте ви зв’язки «… Райфайзен, Ви там що, з дуба впали? Покажіть ту Постанову НБУ, де сказано, що Ви маєте телефонувати клієнтам і ставити такі тупі принизливі питання, а Ваші клієнти мають себе відчути на допиті? Як взагалі це анкетування, де людина може сказати все, що в голову прийде може називатись перевіркою? Ви принижуєте клієнтів, щоб тупо поставити якусь «галочку» десь. Чому взагалі людина зобов’язані на них відповідати, бо Вам так придумалось? Жоден інший банк таким не займається!
Чисто з принципу і почуття гідності відмовилась відповідати і надалі, якщо не вийде від'єднатись від зарплатного проєкту — буду з Вашим банком в простому форматі «ЗП отримала — в інший банк перевела» — краще платити тисячі комісій, ніж терпіти таке ставлення і давати Вашому банку свої гроші у розпорядження!

Себе краще перевірте — в реєстрі спонсорів війни Ваш банк! А потім чіпляйтесь до клієнтів! Хто Ви, щоб вести себе як слідчі і допити людям влаштовувати!
Райффайзен Банк
Ответ банка
8 ноября 2023, 14:08
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Хочемо зауважити, що згідно постанови Правління НБУ від 16 березня 2023 року № 26 «Про розкриття інформації щодо зв'язків клієнтів із державою, що здійснює збройну агресію проти України» Банк має під час своєї діяльності виявляти та документувати інформацію про зв'язки клієнтів та їх контрагентів із державою, що здійснює збройну агресію проти України.

Ми, як і будь-який український Банк має неухильно дотримуватися норм чинного законодавства і підпорядковуватися постановам Національного Банку України.

Райффайзен Банк Україна це український банк, який дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану в Україні. Банк припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське та білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
leska 4 ноября 2023, 14:16
Отделение по адресу: Киев, ул. Закревского, 51/2
27.10.23 заблокировали карту мужа с суммой 45400грн на карте.Сразу обратились в отделение по адресу г. Киев, ул Драйзера. Взяли все документы, подтверждающие происхождение денег, что з.п. полностью официальная, не минимальная, что открыт ФОП, что в налоговую поданы отчёты, за эти месяца доход больше 600тыс грн… но ответ просто поразил, у вас все ок, чего заблокировали не могу понять…вообщем идите звоните на гарячую линию и документы им отправляйте. тобишь сидит, на вид« продавец селедки», абсолютно не соображаю как принять документы. Отправили документы на корпоративную почту, приложение тут же заблокировали… дальше что-то проверяли, соответственно никто не набрал… пришёл ответ -вы нас не устраиваете как клиент! Ну и хорошо, не особо и хотелось.но деньги то не вернули, уже неделю деньги наши в банке, а платить за пользование ими никто и не собирается. 02.11 пришли в другое отделение, г. Киев, ул. Закревского. Тот же бред, абсолютно не компетентные сотрудники, которые теперь рассказывают что деньги можно забрать через 12 рабочих дней! На сайте банка чётко написано, что возврат средств и закрытие счета по заявлению клиента в день подачи заявления! На сайте НБУ, та же информация. Задали вопрос где документ про 12 дней, у фин отдела…как это? Покажите! Не можем! Так вот вопрос, а кто нам за кредит и пользование нашими деньгами будет платить? И как вы будете выкручиваться, когда в НБУ прийдет наше письмо на проверку вашего банка, и то входящее заявление, которое подписал ваш сотрудник! и почему никто не предоставил документы, подтверждающие что ваши сотрудники не придумали 12дней возврата средств! Это уже просто ужас! готовте теперь вы готовить документы
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 ноября 2023, 14:22
Вітаємо.

Нам шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Ми розуміємо, що дане блокування для Вас було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок Вашого чоловіка протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, то зі сторони Банку може надійти запит, щодо необхідності надання підтверджуючих документів. Якщо документи не надано вчасно або не в повному обсязі — рахунок блокується.

Райф, як і будь-який український Банк має неухильно дотримуватися норм чинного законодавства і підпорядковуватися постановам Національного Банку України.

Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях ідентифікаційний код Вашого чоловіка або номер телефону, до якого прив'язано його рахунок, для аналізу.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 ноября 2023, 14:00
Добрий день!
Дякуємо за терпіння. На поточний момент маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Менеджер з питань клієнтського сервісу контактував весь час з власником рахунку та тримав в курсі. Також, сьогодні була комунікація та надано зворотній зв’язок, щодо вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
evgenij40 4 ноября 2023, 8:27
Отделение по адресу: Полтава, ул. Монастырская, 5-А
Була ситуація в Полтаві в центральному відділенні що без купівлі страховкі не продавали в потрібному обьемі валюту і з менеджером домовились що або ті хто не хотів продавати самі звонять і запрошують чи як казала менеджер кого звільнять. Я якшо не буде звільнена управляюча на відділення ужеж не піду або «вибачення» які виявляться в запрошенні мене до відділення так і не дочекався.Так керівниця звільнена чи чому я ще не отримав «вибачень»?
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 ноября 2023, 8:56
Вітаємо.

Нам шкода, що візит до нашого відділення викликав у Вас такі емоції, і ми вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію та пропрацювати, щоб в подальшому надавати лише якісний сервіс.

Передали менеджеру інформацію щодо Вашого нового відгуку, вона зв'яжеться з Вами додатково.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
evgenij40 2 ноября 2023, 7:07
Отделение по адресу: Полтава, ул. Монастырская, 5-А
Райфбанка не перестає дивувати.При купівлі валюти в касі, якшо не оформлювати страховку в 600 гривень, то валюту не купити.Банк заробляє при продажу валюти, а що зобовьязує купувати страховку крім лічного бажання керівництва яке вимагае від підлеглих, а ті в свою чергу від кліентів я не розумію.Може хто пояснить як вимагати якшо я не захочу страховки я не маю права придбати валюту.Ці правила створює тількі полтавське відділення на вулиці Монастирскій 5-А чи і в інших так містах?
Райффайзен Банк
Ответ банка
2 ноября 2023, 8:59
Добрий день! Перш за все вдячні за очікування.

Нам щиро шкода, що дана ситуація призвела до таких емоцій, і ми вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію та пропрацювати, щоб в подальшому надавати лише якісний сервіс. Ми, ні в якому разі, не нав’язуємо продукти нашим Клієнтам. Менеджер у відділенні може розповісти про наявні послуги, про їх переваги, але остаточне рішення приймає Клієнт.

Цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування. У нашому Банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь Клієнта. Дуже хочемо розібратися у питанні детально та провести аналіз ситуації, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 ноября 2023, 16:36
Вітаємо!
Ми дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали зворотній зв’язок від менеджера клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі. За Вашим запитом сигнал було взято в роботу для удосконалення сервісу. Завдяки Вашим відгукам ми знаємо в якому напрямку удосконалюватися та покращувати роботу в цілому. Раді будемо бачити Вас у відділеннях Райфу, гарантуємо позитивний настрій.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Otalavas 31 октября 2023, 21:34
Обробка платежу може відбуватися до 3 днів, навіть коли переказуєш між картками всередині банку. При використанні кредитної картки цього банку датою зарахування коштів вважається дата коли банк обробить платіж, тож дуже легко порушити терміни. Розрахунки процентів не прозорі і ніхто не зможе вам пояснити, чому саме така сума відсотків нарахована — так порахувала програма, це максимум що ви зможете почути.
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 ноября 2023, 9:06
Добрий день!

Нам дуже прикро, що у Вас виникла така думка про наш Банк. Хочемо пояснити, що термін обробки платежу це технічна частина й операція відображається у виписці після повної обробки. Зазвичай це відбувається на наступний день після проведення операції. Термін зарахування коштів між власними рахунками до 10 хвилин, але після 22:00 або на вихідних час може бути довшим (наприклад 1 година). Якщо Ви здійснюєте переказ на користь третіх осіб в мережі Райфу, або в інший банк України за реквізитами IBAN — термін зарахування зазвичай від 10 хвилин до 2-х годин.

Щодо розрахунку відсотків. Нарахування відбувається згідно з Вашим кредитним договором, залежно від відсоткової ставки.
Ми завжди готові допомогти розібратися в ситуації, тому якщо у Вас залишились питання, напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону). Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Віталій Сінчук 30 октября 2023, 14:46
Отделение по адресу: Львов, ул. Любинская, 4
30.10.2023 р. за умови попередньої реєстрації через гарячу лінію Банку, відвідав це Відділення з метою отримання консультації про карткові продукти (АТБ-картка, Райф картка тощо) та відкриття картки в національній валюті. Менеджер Банку відмовилась надавати консультацію та відкрити рахунки без придбання непотрібної мені та незрозумілої по умовах страхівки невідомої мені страхової компанії. На апеляцію про порушення нею вимог нормативних документів НБУ мені в хамській формі повідомлено, що це «правила відділення». Не шановний Райфайзен Банк, Ваше Відділення на вул. Любінська 4 у м. Львів працює за придуманими ним же правилами, на якій підставі клієнту відмовлено у наданні консультації та відкритті рахунку? Вважаю дії банку — шантажем (карний злочин) Прошу провести розслідування та терміново повідомити про результати. Доцільність подальшої співпраці з банком визначатиметься окремо. Додатково — залишив на гарячій лінії корпорації АТБ інфрмацію, що при спробі відкриття «АТБ картки» Райфайзен банк поводиться некоректно, шантажує клієнтів та вимагає не передбачені тарифами кошти.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 октября 2023, 14:52
Добрий день!

Нам щиро шкода, що візит до нашого відділення викликав у Вас такі емоції.

Співробітники відділення можуть запропонувати Вам оформлення додаткових продуктів, але остаточне рішення завждит залишається за клієнтом.

Для більш детального аналізу ситуації передаємо Ваше звернення до менеджера з обслуговування клієнтів, який візьме ситуацію під свій власний контроль та з'єднається з Вами найближчим часом.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
Віталій Сінчук 31 октября 2023, 10:45
Мінфін рулить. Після вчорашнього посту, ввечері, після 18,00 передзвонили з Регіонального Відділення у м. Львів на Матейка 8, перепросили за ситуацію і запросили в банк. Сьогодні зранку якісно обслужили і всі питання вирішили. Я наголосив їм, що ніщо так дорого не дається і так швидко не втрачається, як репутація, а особливо в нашій — банківській сфері.
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 31 октября 2023, 14:17
Вітаємо, шановний Віталію!
Дякуємо за зворотній зв’язок, ми старались вирішити питання в максимально короткі терміни. Ми цінуємо кожного клієнта без виключення та обіцяємо, що у подальшому подібних ситуацій не буде. Цінуємо, що з нами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
alexander6433 27 октября 2023, 13:49
Отделение по адресу: Харьков, ул. Молочная, 6
В четверг 26 октября, пополняли карту в отделении Райффайзен по адресу молочная 6, завис терминал. В результате чего терминал принял 24500 гривен. На карту деньги не поступили, квитанции терминал не выдал. Просто выплюнул карту
Работник отделения сообщил что в таких случаях нужно звонить на горячую линию, далее цитата «… но вы не переживайте, вы опишете свою проблему, и до конца дня, максимум завтра средства точно поступят на карту». На горячую линию дозвонились где-то через 30 минут. Зарегистрировали заявку и ждали до обеда след. дня. Так как деньги все еще не пришли на карту снова звоним на гор. линию и уже там сообщили что заявка зарегистрирована на 9 ноября … На просьбу о том, что средства нужны гораздо быстрее, адекватного ответа не получили. У меня финансовые вопросы, которые нужно погасить здесь и сейчас! Какой-то срочной реакции на нашу проблему нет, хотя мы об этом просим. Очень сожалеем что открыли счет в этом банке.
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 октября 2023, 13:56
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Хочемо зауважити, що кожен запит на оскарження операцій розглядається індивідуально, та термін розгляду визначається відповідно до орієнтовного часу, який потрібен банку для перевірки (інкасація, аналіз відео з камер спостереження тощо).

Ми на 100% розділяємо Ваше бажання якомога швидше повернути кошти. Розуміємо, що на перший погляд термін може здатися не таким, як Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз.

Ми завжди готові в індивідуальному порядку проаналізувати ситуацію та вирішити її на користь Клієнта. Та будемо вдячні, якщо Ви напишете нам в особисті повідомлення для більш детальнішого аналізу, та вкажете Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 октября 2023, 14:36
Добрий день!
Дякуємо Вам за очікування, терпіння та можливість вирішити ситуацію. Отримала зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що ситуацію було проаналізовано та вона з'єдналася з Вами. На поточний момент питання вирішено.
Якщо у майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, будемо раді допомогти

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Однажды зашел в Райф оформить карту — нет електричества. Прождал с утра до обеда, и ушел ни с чем. Понимаю, банки живут бедно, откуда у них деньги на генератор или зарядную станцию. Спустя время зашел снова, карту оформили но… перепутали цифру телефона! А ехать в отделение 25 км путь не близкий да я и на работе! Не беда — есть интернет, чат, на желтом конверте номера выручалки… Итак, пишу в чат, ответ, сочувствуем, но мы подобные вопросы не решаем. Звоню по указанным номерам, но там не люди, там робот Рея, соедините с оператором говорю ей, она мне: а по какому вопросу?) я чуть со стула не упал, дайте оператора ему и скажу по какому…спустя час с большими нервами таки уговорил эту кибер-машину соединить меня с живым человеком. И что же? Ответ: Ничем не могу помочь, вам нужно ехать в отделение! Блин, нанимать машину, проситься с работы…Снова пишу в чат снова мольба о помощи, и так с десяток раз…И о Силы Небесные на какой то день, таки приходит ссылка на страницу где заполнив форму можно поменять финансовый номер.Выводы, все эти дни мне врали, от меня отмахивались как от назойливой мухи, короче водили за нос…Иван на Петра, Петро на Ивана. Что мы за люди таки, почему у нас все через…
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 октября 2023, 11:12
Добрий день!

В першу чергу хочемо принести вибачення за доставлені незручності під час обслуговування. Зміна фінансового номеру можлива в застосунку Райффайзен Онлайн, якщо наявний доступ до старого номеру телефону. Якщо доступу до старого номеру немає, то у такому випадку зміна можлива за зверненням до відділення Банку або ж за допомогою «Відеоідентифікації».
Додатково хочемо зазначити, що на сьогодні 150 відділень банку по всій Україні мають генератори, які підтримують роботу практично відразу після вимкнення електроенергії.
Перелік відділень розміщено на сайті банку https://raiffeisen.ua/viddilennya.та на сайті проєкту Power Banking НБУ.https://power.bank.gov.ua/

Хочемо розібратись в ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Maksym . 26 октября 2023, 22:43
обратился в данное отделение за покупкою валюты, на что сказали, что покупка валюты сейчас невозможна и делается только под заказ, но заказ возможен только в случае приобретения страховки за 240 грн на 1 месяц. видимо мало того, что банк продает ее по коммерческому курсу, который выше чем у других банков, и зарабатывает на этом, так еще и сотрудники решили план выполнить на данной услуге…
Райффайзен Банк
Ответ банка
27 октября 2023, 9:05
Добрий день! Перш за все ми вдячні за очікування.

Нам надзвичайно сумно, що візит до нашого відділення викликав у Вас такі емоції.
Придбати іноземну валюту можливо тільки в межах купленої. Для купівлі валюти Вам необхідно звернутися до відділення для уточнення її наявності в порядку живої черги. Щодо замовлення коштів в касі, то призначити зустріч можемо лише для отримання коштів з рахунків наших клієнтів. Менеджер у відділенні може розповісти клієнтам про наявні послуги, розповісти про переваги, але остаточне рішення приймає клієнт.
Також хочемо зазначити, що валюобмін можливо здійснити не виходячи з дому, у Вашому мобільному додатку. Проте є певні обмеження для здійснення цієї операції — 50 000 гривень на місяць. Надаємо Вам посилання на сайт, де зможете відслідковувати курси валют: https://raiffeisen.ua/currency.

Хочемо розібратися у питанні детально та провести аналіз ситуації і спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Будемо вдячні за Ваш зворотній зв'язок, для нас це дуже важливо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Vagsgdv 26 октября 2023, 18:20
Користуюсь послугами цього банку вже давно.Недавно вирішила взяти собі кредитну картку.Дуже не задоволена, так як кредитний ліміт банк постійно підіймає без моєї згоди.Постійно потрібно просити щоб зменшили його назад.Оператор спочатку впрошує не зменшувати, типу кошти ніколи лишніми не бувають, а потім погоджується зменшити, але ніхто його не зменшить поки їм ще раз не напише і не нагадаємо.Тільки зменшуть, проходить кілька тижнів і знову його підіймають без моєї згоди🤬.Дістили уже, наглості такої, я ще не бачила ніде.Буду відмовлятися від неї.
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 октября 2023, 18:29
Добрий день!

Нам шкода, що дана ситуація у Вас викликала такі емоції.
Дуже круто, що у Вас не виникає потреби у використанні додаткових коштів. Бажаємо, щоб і надалі така потреба у Вас ніколи не виникала! Проте, погодьтесь, в наш час важливо мати резерв на непередбачені обставини — переїзд, незаплановані покупки. Ліміт точно не буде зайвим, а навпаки, зможе підстрахувати Вас, до того ж, збільшення кредитного ліміту ніяким чином не впливає на заборгованість, якщо вона наявна.

Ми дуже хочемо проаналізувати ситуацію, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Vadim19881 25 октября 2023, 10:16
Никому не советую. Абсолютно бездарные консультанты колл-центра, каждый говорит разную информацию, просишь закрыть карту, они в ответ советуют ее заблокировать, но не закрыть. Нужно днями ждать, пока примутся действия по твоему вопросу (от 2 до 10 дней в среднем). Карты этого банка легко открыть, но закрыть очень проблематично. По сравнению с приватом тем же — просто бездарный банк.
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 октября 2023, 10:21
Добрий день! Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження та у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Для закриття рахунку Ви можете здійснити запит в підтримку чату Райффайзен Онлайн: «Більше» — «Зв'язок з банком»- «Чат.
Ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Oleg P. 24 октября 2023, 17:58
11.09.2023 р. Заблокували зарплатну картку одразу після отримання заробітної плати! Прислали на почту листа надати письмові пояснення та документи! Звернувся в відділення банку де обслуговуюсь, так як мій додаток теж заблокували. З працівником банку ми разом відправили документи та пояснення які були вказані в листі! Не вистачало виписки з приват банку і письмового пояснення -надіслав. Після двадцяти днів очікування приходить відповідь з тими самими запитаннями і так по сьогоднішній день! Скажіть будь ласка в якій європейській країні банк вирішує чи будуть твої діти сьогодні вечеряти, чи будуть тепло вдягнені, чи отримає батько (інвалід) сьогодні ліки, чи заправиш авто, чи сплатиш кредит??? На мою думку банк повинен робити кращі умови для своїх клієнтів, а не знущатись з них, таке враження що там не люди працюють, а роботи,і відповість мені також робот! Куди в такій ситуації звертатись, ніхто не знає ні в банку відділення ні на гарячій лінії -тільки пишіть на почту і все! Можливо хтось під скаже?
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 октября 2023, 18:02
Добрий день!

Ми дуже засмучені, що у Вас виникло негативне враження щодо Банку. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 25 октября 2023, 17:12
Вітаємо!

Перш за все, дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з питань клієнтського сервісу, що з Вами зв’язались у телефонному режимі та надали пояснення щодо запиту. У разі додаткових уточнень чи запитань, менеджер залишила також контакт для зв’язку.
Якщо у майбутньому виникне потреба в консультації, звертайтесь, будемо раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
idmitrik 24 октября 2023, 17:46
Отделение по адресу: Киев, ул. Севастопольская, 7/13
Залишу свій досвід спілкування з фін.моніторингом Банку.
Моя мати є приватним підприємцем. Щомісяця частину свого доходу (задекларованого) знімає готівкою для власних потреб, а іншу частину відправляє на мій рахунок в якості фінансової допомоги для майбутнього придбання мною нерухомості. Таким чином моя мама хоче допомогти мені фінансово, оскільки має таку можливість. Крім того, певну частину заробітної плати, одержаної на рахунок в іншому банку, я знімав та вносив на рахунок Райфу для розміщення на ощадному рахунку. 09 жовтня 2023 року банк без попередніх запитів заблокував рахунки. 10 жовтня 2023 року, звернувшись до відділення, мені надали лист із запитом про надання пояснень операцій за рахунком. В той же день, мною були надані запитувані документи (податкова декларація, виписка із ЗП рахунку, довідка із ПФУ про нараховані доходи) та письмові пояснення суті операцій. 13 жовтня 2023 року Банк надіслав додатковий запит на надання доцільності перерахування коштів моєю мамою на мій рахунок. Я знов пояснив Банку, що моя мама направляє частину свого прибутку мені в якості допомоги для придбання квартири. 20 жовтня 2023 року Банк надіслав ще один запит із тим самим питанням — «з якою метою Ваша мати перераховує кошти на Ваш рахунок, а не зберігає їх на своєму». Окрім того банк запросив пояснити розрахунки із моїм другом на 50, 150 та 850 гривень (4 докумети за 2 місяці), здійснені в іншому Банку та які працівники Райфу побачили у наданій виписці із ЗП рахунку (чому банк цікавлять розрахунки на 50 та 150 грн — загадка). У відповідь я відправив письмові пояснення моє матері що вона перераховує кошти своєму сину як фінансова допомога. Сьогодні, 24 жовтня 2023 року у відповідь я отримав запит пояснити доцільність перерахування коштів ФОП моєї матері мені… Крім того Банк знову попросив виписку, яка підтверджує виплату мені заробітної плати (яку я надіслав в першому листі). Останнім пунктом запиту було «підтвердити перерахування коштів на ТОВ». Якого перерахування, на який «ТОВ» банк не уточнив, тому навіть уявлення не маю що саме банк хоче…
Підсумок. пройшло 2 тижні та 4 запити. Банк ходить по колу та ставить одні й ті ж запити — «для чого Ваша мати дає вам гроші». Питання не в походжені — адже походження підтверджене декларацією, звітом з ПРРО та випискою з рахунку ФОП, який також відкритий в РАЙФі. Я тричі пояснював що моя мама допомагає мені з придбанням нерухомості. Банк ігнорує ці пояснення та продовжує ставити це питання повторно. Крім того банк повторно запитує виписки із зарплатного рахунку, що явно свідчить про те, що банк не зацікавлений в їх розгляді та аналізі, а просто повторно запитує одні й ті ж пояснення та документи.

Представники РАЙФУ! Свої контакти я вам вже давав в особисті.
Крім того, прошу не писати стандартну фразу, що Банк не блокує рахунки, а спочатку пише запит. Це є не правдою. Мій рахунок спочатку було заблоковано, а потім надано запит із вимогою надати пояснення операціям.

Я вважаю, що перекази між родичами першого ступеня споріднення — це особисті справи сім'ї і банк максимум повинно цікавити походження коштів, а не те в кого із членів сім'ї вони зберігаються. а запити про переказ другу 50 гривень в іншому банку — взагалі смішно.
Тому якщо хтось хоче обрати собі надійного партнера — вам точно не в Райф.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 октября 2023, 17:56
Добрий день!

Нам прикро, що Ви опинились в такій ситуації. Ми розуміємо, що дане блокування для Вас було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Розблокування рахунку в такому випадку можливе після надання документів — це можуть бути виписки з рахунків відправників, в яких відображається що саме за кошти надходили на рахунки, коштом яких Вони Вам здійснили зарахування. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми завжди готові в індивідуальному порядку проаналізувати ситуацію та вирішити її на користь Клієнта. Ми будемо вдячні, якщо Ви продублюєте Ваші дані в особисті повідомлення для можливості швидкого та якісного вирішення Вашого запиту. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
GMash 20 октября 2023, 17:22
Отделение по адресу: Одесса, ул. Дерибасовская, 14
я моряк. решил свою зарплату переводить жене через Райф и это была самая большая ошибка. снятие наличных 1,2 % и чтобы избежать этого жена положила 18 тыс евро на 3 месячный депозит. по истечении пошла снимать. так как в сутки банки выдают по 100 тыс гр эквивалент то снятие растянулось на несколько дней. три дня получала исправно, а на четвертый день ее деньги заблокировали. попросили дополнительные документы. предоставили все- контракт с суммой зарплаты паспорт моряка выписки из заграничного банка с указанием что это зарплата. ничего не помогло. видите ли назначение платежа «Financial Help» вызвало подозрение. а как можно назвать перевод если я в море, а жена не работает дома в Украине где идет война? в итоге продолжили остаток перевести с ее счета на мой, но проценты все равно нужно платить. зачем тогда деньги держали 3 месяца на депозите? в итоге — куча потраченных нервов. я ушел из Рафа и нашел другой банк который без проблем работает с моряками без этих проблем. нам с женой 126 лет на двоих и блокировать честно заработанные деньги под надуманным предлогом по крайней мере не уместно. просил финмониторинг банка разобраться — даже слушать не стали. если менячитают моряки, а их в стране больше 120 тысяч — не связывайтесь с Райфом. этот банк не для вас.
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 октября 2023, 17:26
Добрий день!

Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження. Хочемо повідомити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок Вашої дружини протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, то зі сторони Банку може надійти запит, щодо необхідності надання підтверджуючих документів. Якщо документи не надано вчасно або не в повному обсязі — рахунок блокується. Райф, як і будь-який український Банк має неухильно дотримуватися норм чинного законодавства і підпорядковуватися постановам Національного Банку України.

Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях Ваш ідентифікаційний код Вашої дружини або номер телефону, до якого прив'язано її рахунок, для аналізу.
Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 октября 2023, 17:02
Добрий день!

Дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з питань клієнтського сервісу, що з Вашою дружиною проведено комунікацію у телефонному режимі та надано пояснення щодо запиту. На поточний момент питання вирішено. У разі додаткових уточнень чи запитань, менеджер залишила також залишила контакт для зв’язку.
Якщо у майбутньому виникне потреба в консультації, звертайтесь, будемо раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Oksmur 20 октября 2023, 10:49
Півроку тому я відкрила дистанційно, оскільки перебуваю за кордоном, в банку депозит, це було дуже легко і зайняло кілька хвилин. В день закінчення строку депозиту, виявилося, що він автоматично, без будь як виявленого наміру з мого боку, був продовжений на наступний термін. Але, оскільки, в мене були інші плани на ці гроші, тож я вирішила перевести їх на інший свій рахунок. І тут почалося, виявляється закрити дистанційно депозит не так легко, щоб не сказати дуже складно. Бо банк раптом починає дуже «дбати про безпеку моїх коштів». При цьому зауважу, чомусь коли я відкривала депозит і переводила цю ж суму з одного рахунку на інший, про «безпеку моїх коштів» зовсім не йшлося. А тут почалося, щоб «подбати про безпеку моїх коштів» потрібно банку позвонити мені у роумінг за кордон, або провести відеоконференцію, де я маю продемонструвати оригінал!!! свого внутрішнього паспорту і коду… При цьому дозвонитися банку до мене «вдалося» тільки після тривалого спілкування в чаті, в якому мене переконували, що мені телефонували кілька разів, а я не відповідаю, хоча насправді ніяких неприйнятних дзвінків від банку не було. Отже висновок, банк дуже неохоче повертає депозит під дуже непереконливим аргументом турботи про наші кошти". Тож дуже НЕ рекомендую відкривати депозит принаймні дистанційно, бо, авжеж, ніхто не попереджає при відкритті, що будуть такі проблеми при поверненні депозиту.
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 октября 2023, 11:15
Добрий день!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Ми з повагою відносимось до Вашого відгуку та розуміємо, чому саме ця ситуація викликала такі емоції.
Запевняємо, що безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Райфу. Якщо за умовами депозитного вкладу передбачено автоматичне подовження, це відбувається без додаткового підтвердження чи згоди клієнта. При цьому, протягом 7-ми денного періоду з дати пролонгації є можливість подати заявку на дострокове закриття рахунку.
Ми цінуємо наших клієнтів, піклуємось про безпеку, більшість операцій можливо провести дистанційно, адже розуміємо, що на жаль, в такий складний час більшість українців розкидані у різних куточках світу.
Тому, для дострокового закриття депозитного рахунку окрім формування заявки ще необхідно підтвердити свою особу у телефонну режимі та надати власне дозвіл на виконання заявки.
Ми дуже сподіваємось на Ваше розуміння в цій ситуації та важливість.
Хочемо додатково аналізувати звернення та просимо, написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних (ідентифікаційного коду або номеру телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
банк заблокував картку, для розблокування запросив довідки та роз«яснення платежів за 4 місяці- довідки надав, роз»яснення надав, йолопи з фінансового моніторингу цього недобанку не можуть розібратися в 10 операціях вже більше тижня. блокують картки і звинувачують людей у спонсорстві тероризму, хоча на росії через цей банк збирають донати на зброю проти українців. звертаюся до українців- не майте ніяких справ з ціми ідіотами. цей банк іде на дно, а паралельно ще знущається над клієнтами. треба заборонити цей райффазенднобанк в Україні.
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 октября 2023, 15:23
Добрий день!

Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження. Хочемо повідомити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, то зі сторони Банку може надійти запит, щодо необхідності надання підтверджуючих документів. Якщо документи не надано вчасно або не в повному обсязі — рахунок блокується. Райф, як і будь-який український Банк має неухильно дотримуватися норм чинного законодавства і підпорядковуватися постановам Національного Банку України.
Додатково хочемо зазначити, що Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.

Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, написати нам у приватні повідомлення, для більш детальнішого аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду або номеру телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝