Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Хамське ставлення та шантаж з боку працівників Банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Віталій Сінчук 30 октября 2023, 14:46
Отделение по адресу: Львов, ул. Любинская, 4
30.10.2023 р. за умови попередньої реєстрації через гарячу лінію Банку, відвідав це Відділення з метою отримання консультації про карткові продукти (АТБ-картка, Райф картка тощо) та відкриття картки в національній валюті. Менеджер Банку відмовилась надавати консультацію та відкрити рахунки без придбання непотрібної мені та незрозумілої по умовах страхівки невідомої мені страхової компанії. На апеляцію про порушення нею вимог нормативних документів НБУ мені в хамській формі повідомлено, що це «правила відділення». Не шановний Райфайзен Банк, Ваше Відділення на вул. Любінська 4 у м. Львів працює за придуманими ним же правилами, на якій підставі клієнту відмовлено у наданні консультації та відкритті рахунку? Вважаю дії банку — шантажем (карний злочин) Прошу провести розслідування та терміново повідомити про результати. Доцільність подальшої співпраці з банком визначатиметься окремо. Додатково — залишив на гарячій лінії корпорації АТБ інфрмацію, що при спробі відкриття «АТБ картки» Райфайзен банк поводиться некоректно, шантажує клієнтів та вимагає не передбачені тарифами кошти.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 октября 2023, 14:52
Добрий день!

Нам щиро шкода, що візит до нашого відділення викликав у Вас такі емоції.

Співробітники відділення можуть запропонувати Вам оформлення додаткових продуктів, але остаточне рішення завждит залишається за клієнтом.

Для більш детального аналізу ситуації передаємо Ваше звернення до менеджера з обслуговування клієнтів, який візьме ситуацію під свій власний контроль та з'єднається з Вами найближчим часом.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
Віталій Сінчук 31 октября 2023, 10:45
Мінфін рулить. Після вчорашнього посту, ввечері, після 18,00 передзвонили з Регіонального Відділення у м. Львів на Матейка 8, перепросили за ситуацію і запросили в банк. Сьогодні зранку якісно обслужили і всі питання вирішили. Я наголосив їм, що ніщо так дорого не дається і так швидко не втрачається, як репутація, а особливо в нашій — банківській сфері.
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 31 октября 2023, 14:17
Вітаємо, шановний Віталію!
Дякуємо за зворотній зв’язок, ми старались вирішити питання в максимально короткі терміни. Ми цінуємо кожного клієнта без виключення та обіцяємо, що у подальшому подібних ситуацій не буде. Цінуємо, що з нами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 6

+
+38
Віталій Сінчук
Віталій Сінчук
30 октября 2023, 14:57
#
Абсолютно некоректна відписка ні про що. Менеджер з обслуговування клієнтів, який нахамив і поводився непрофесійно…«візьме ситуацію під власний контроль». Райф — колеги, Ви — дно.
+
0
khvorost
khvorost
30 октября 2023, 15:52
#
На мою думку в НБУ відкрили ВІП касу для райфу , оскільки вони на «абонплаті»)
+
+53
Віталій Сінчук
Віталій Сінчук
30 октября 2023, 17:09
#
Цікаво, чому з’явився зелений стікер «Проблема вирішена», ящо її ніхто не вирішував і жодного фідбеку з боку банку не було.
+
0
evgenij40
evgenij40
31 октября 2023, 5:28
#
Райф банка вдаеться не тількі до шантажу, а і до вимагання.Щоб придбати валюту в касі вимагають страховку оформлювати інакше відмовлять.
+
+30
Віталій Сінчук
Віталій Сінчук
31 октября 2023, 10:45
#
Полезный комментарий
Мінфін рулить. Після вчорашнього посту, ввечері, після 18,00 передзвонили з Регіонального Відділення у м. Львів на Матейка 8, перепросили за ситуацію і запросили в банк. Сьогодні зранку якісно обслужили і всі питання вирішили. Я наголосив їм, що ніщо так дорого не дається і так швидко не втрачається, як репутація, а особливо в нашій — банківській сфері.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
31 октября 2023, 14:17
#
Полезный комментарий
Вітаємо, шановний Віталію!
Дякуємо за зворотній зв’язок, ми старались вирішити питання в максимально короткі терміни. Ми цінуємо кожного клієнта без виключення та обіцяємо, що у подальшому подібних ситуацій не буде. Цінуємо, що з нами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Хамське ставлення та шантаж з боку працівників Банку