Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Klient2023 30 ноября 2023, 14:52
Поповнював картку в терміналі банку Аваль, при виконанні команди «Виконати» був збій роботи терміналу, тому гроші на картку не поступили. Але ж гроші термінал всмоктав! Телефоную на «гарячу лінію», пояснюю ситуацію оператору, без зайвих сперечань заявку на спірну трансакцію прийнято. Ще двічі мені телефонували щоб зясувати обставини, бо трансакція у терміналі не зареєстрована, але через три дні гроші було повернуто на рахунок. І це не кілька гривень, а кілька тисяч! Дуже вдячний робітникам, які допомогли. Сподіваюсь, описані дії ще комусь допоможуть.Головне — знати, як діяти та не втрачати надію.
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 ноября 2023, 14:59
Добрий день!

Надзвичайно приємно отримувати слова подяки та позитивний відгук, щодо роботи наших співробітників. Радіємо, що Ви залишилися з гарним настроєм і приємними емоціями, після спілкування з нами.
Кожного дня докладаємо максимум зусиль, щоб наші Клієнти були задоволені сервісом.
Дякуємо, що Ви з нами!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Moroz19 29 ноября 2023, 16:29
Відкрив рахунок ФОП, тому що рекомендували знайомі. Спочатку все працювало, як треба. Але 23 листопада рахунок було заблоковано без будь-якого попередження.
Після наполегливих вимог пояснити ситуацію, мені надали листа, типу у «непрйнятно високий рівень ризику». Такий рівень ризику присвоюють за фінансування тероризму, постачання зброї, операції з політично значущими особами, та подібне.
Для розуміння читачів — у мене невеликий роздрібний магазин продовольчих товарів. Був один термінал Райфу, та одна каса. Працюю сам на себе. Все в рамках лімітів 2 групи. Податки сплачені. Фіскальні чеки видаються.
Доходи — через термінал. Покупці розраховуються картками.
Видатки — на розрахунки з постачальниками, яких більше двох десятків. Інколи постачання разове, інколи ритмічне. Все більш ніж прозоро. Видатки переважно безготівковим розрахунком.
Ось так банк набиває статистику з виявлених «порушників», подає сфальшовану звітність в НБУ.
Щось довести нереально, бо документи у мене навіть НЕ запитували. Пояснення також не запитували.
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 ноября 2023, 16:36
Добрий день!

Нам дуже прикро, що у Вас склалась така ситуація. Хочемо пояснити, що Ви могли отримати повідомлення про блокування рахунків у зв'язку з тим, що операції за Вашими бізнес-рахунками в зазначений в повідомленні період перевищують очікувані Вами надходження, про які Ви повідомляли під час встановлення ділових відносин/останньої ідентифікації. Вам необхідно у зазначений в повідомленні термін надати документи, що підтверджують джерела походження коштів, які надійшли на рахунок (-ки) за вказаний період.

Ми завжди готові проаналізувати ситуація та вирішити її в індивідуальному порядку. Тому просимо Вас надати в приватні повідомлення ЄДРПОУ.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Eduard1964 28 ноября 2023, 9:14
Отделение по адресу: Днепр, ул. Европейская, 7-А
ещё закрыто, хотя должен открыться в 9−00.Сейчас уже 9.15…28.11.2023 …
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 ноября 2023, 9:22
Вітаємо!

Дякуємо за відгук. Цінуємо, що Ви з нами та користуєтесь послугами Банку.
Хочемо заначити, що для безпеки наших Клієнтів та співробітників Банку під час повітряної тривоги відділення не працює.
Ми хочемо проаналізувати ситуацію, а тому просимо написати нам в приватні повідомлення та вказати адресу відділення, до якого звертались.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
thescs 27 ноября 2023, 20:12
Отделение по адресу: Харьков, ул. Холодногорская, 5
Сьогодні виникла прикра ситуація, через яку я більше не буду користуватись послугами цього банку.
Мені зателефонував співробітник банку та повідомив, що на мою картку був зарахований помилковий платіж на суму 5400.00 гривен. Співробітник спросив дозволу на надання мого номера телефону клієнта що створив помилковий платіж з ціллю взаємовирішення ситуації по телефону, а також категорично зазанчив про те, що банк не може зі своєї сторони відмінити цей платіж.
Я отримав від клієнта номер ії картки та обіцяв найскоріше повернути ії кошти.
Але при вході до додатку Райффайзен Онлайн я побачив на свої картці суму 1353.64, хоча в виписці фігурує сума 5400.00.
Я знов звернувся до гарячої лінії, де мені консультант надав інформацію, що в наслідок помилки банку у попередньому місяці в мене була позитивно задвоєна сума на картці, яка через добу перетворилася на мінус на балансі через налаштований мною автоплатіж, який використав частину суми задвоєння.
На мій аргумент, що це не моя провина, а банка, консультант повідомила що це на моїй совісті, як я буду розраховуватись з ініціатором помилкового платежа, адже чужі кошти були зараховані в мінус по моїй картці, мінус, який виник з провини банка.

Тож обходьте стороною цю шарагу.
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 ноября 2023, 8:58
Добрий день!

Вдячні за очікування відповіді. Нам щиро прикро, що дана ситуація призвела до негативних вражень та думок про Райф. Перш за все хочемо висловити вдячність, що Ви зв'язались з відправником помилкового платежу.

Ставимось з розумінням, що ситуації пов'язані із списанням коштів з рахунку є доволі болючими. Ми завжди готові піти на зустріч, вирішити питання у будь-яких надскладних ситуаціях та хочемо проаналізувати звернення. Будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення Ваші дані, а саме: ідентифікаційний код та актуальний контактний номер.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 ноября 2023, 10:04
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати.
Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Natalia Ichk 24 ноября 2023, 16:49
Відповідними нормами Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» визначено — непряма дискримінація — ситуація, за якої внаслідок реалізації чи застосування формально нейтральних правових норм, критеріїв оцінки, правил, вимог чи практики для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, крім випадків, коли їх реалізація чи застосування має правомірну, об'єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.

Відповідно до пункту 6.7. наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 «Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів» визначено коло осіб фізичних осіб, які не є підприємцями та здійснюють незалежну професійну діяльність, в тому числі, це: особи які займаються — адвокатською діяльністю, є судовими експертами, приватними виконавцями, арбітражними керуючими та є виконавцями окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об'єктів архітектури.

У Райффайзен Банк коло фізичних осіб, які не є підприємцями та здійснюють незалежну професійну діяльність та хочуть відкрити рахунок для забезпечення такої діяльності звужено до осіб, які є адвокати, нотаріуси та арбітражні керуючі. Інши особи (судови експерти, приватні виконавці, та виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об'єктів архітектури) можуть взагалі не звертатися до Райффайзен Банк — ім відмовляють у відкритті рахуну.
Відмова Райффайзен Банк у данному питанні, як на мою думку, є непрямою дискримінацією відповідно до підпункт 3) статті 1 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні».

Так що самозайняти особи шукайте інший банк для відкриття рахунку для забезпечення незалежної професійної діяльності, який у своєї роботі не застосовує дискримінаціний підхід до осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 ноября 2023, 16:55
Добрий день!

Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 24 ноября 2023, 17:20
Дякуємо за очікування. Зізнаємось, що відгук для нас є дуже неочікуваний, якщо відверто нам дуже прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми цінуємо кожного Клієнта та зацікавлені в тому, щоб всі наші користувачі отримували якісний сервіс та залишались задоволені після обслуговування. Хочемо пояснити, згідно ПРАВИЛ БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ В АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК» (пункт 4.1) — забороняється використовувати рахунки для проведення операцій, пов’язаних зі здійсненням підприємницької діяльності. Відповідно, якщо Ви є самозайнятою особою або ведете підприємницьку діяльність пропонуємо відкрити рахунок для бізнес-клієнтів в Райфі. Для цього, достатньо звернутися у відділення Банку з документами.
Ми не хочемо залишити Ваш відгук осторонь, адже прагнемо проаналізувати ситуацію та надати пояснення в індивідуальному порядку. Будемо вдячні, якщо Ви напишете нам у приватні повідомлення із вказанням даних (контактного номера телефону або ідентифікаційного коду).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Лілія Савченко 24 ноября 2023, 13:07
Шановні менеджери!
Я директор ТОВ, повідомляю, що 02/11/2023 були подані в розділ Документи необхідні дані для актуалізації. Про необхідність актуалізації я дізналася випадково через менеджера вашого, який зателефонував запропонувати якість послуги банку. Зазначаю, що документи не були взяті в роботу вами 2 тижні, після чого заблокували рахунки (навіть не переглянувши надану інформацію по ТОВ)! Змін НЕ було в ТОВ з моменту заснування. Я маю оплатити контрагентам інвойси день в день! Наразі, через повільну роботу банку це не можливо! На уточнення документів надала відповідь, але реакції немає. Ваші менеджери не компетентні, судячи по тим питанням, що вони задають! ВАШ ВІРТУАЛЬНИЙ ВІДДІЛ НЕ СПРАВЛЯЄТЬСЯ! По декілька днів я чекаю щоб просто переглянули надані документи! Ніхто не зателефонував! Ваша гаряча лінія тільки передає інформацію комусь. А у відділенні, за яким закріплена компанія — не має контактного телефону! Тобто тільки приїхати у відділення та спілкуватися.
Якщо ви позиціонуєте себе європейським банком — то горе вам з вашим відношенням до клієнтів. МІСЯЦЬ ЗАБЛОКОВАНИЙ БІЗНЕС! ВИ ПРАЦЮЄТЕ НА ВОРОГА, А НЕ УКРАЇНУ!
Нікому НЕ рекомендую з вами працювати! Планую закрити рахунки!
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 ноября 2023, 13:13
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Окремо зазначимо, що Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.

Ми б хотіли проаналізувати ситуація та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ЄДРПОУ. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
cobb123 24 ноября 2023, 12:23
02.10 усі рахунки були заблоковані(або, як зараз вже називають це співробітники райфу — призупинені). Рахунки використовувались лише для відкриття валютного депозиту раз на 3 або 4 місяці, тобто жодних сумнівних переказів, або зарахувань, лише особисте внесення готівки у відділенні банку і подальше відкриття валютного або гривневого депозиту на ці кошти. Так, я розумію, що внесення готівки також може зацікавити фінмон банку, тож нема питань — перевіряйте, по факту ініціації самої перевірки в мене нема претензій, але реалізація — це навіть не неповага до клієнта, це вже знущання.
Почалось з того, що через декілька діб після внесення готівки і відкриття депозиту банк без попереднього інформування заблокував рахунки, повідомивши про це у вайбер постфактум. З банком сконтактували, дізналися які підтвердження потрібно надіслати — підготували письмове пояснення, документи про діяльність ФОП (29+ років працював як ФОП, лише минулого року закрив), документи про пенсійне забезпечення з підвищеною пенсією як учасника бойових дій, все ок, наступного дня все це відправили.
Тижні зо два чекаю на відповідь, у відділенні кажуть «дзвоніть на гарячу лінію або пишіть, ми нічого не знаємо». Після того як на гарячій лінії залишили звернення, дочекалися нарешті на лист з проханням доповнити документи для підтвердження та «розкрити суть майбутніх операцій» — надіслали також документи, що підтверджують діяльність ФОП (чинний) моєї дружини, документи, що підтверджують родинний зв’язок, більш детальне письмове пояснення з уточненням можливих майбутніх операцій.
І знову чекаємо два тижні, знову лишаємо звернення — наступного дня (06.11) зв’язується співробітник банку Вікторія (номер 495), погоджується, що наданих документів більш ніж достатньо й обіцяє передзвонити «завтра до кінця робочого дня», тобто 07.11, звісно, що «завтра до кінця робочого дня» ніхто не подзвонив, а в кінці тижня приходить електронний лист з текстом «Розгляд Вашого звернення потребує додаткового часу. Орієнтовний термін надання відповіді до 20.11.2023 р.» Тобто, ще 10 днів потрібно чекати.
Сьогодні вже 23.11, і шо ви думаєте, зі мною хтось зв’язувався? Ні. На гарячій лінії так само ніхто нічого не може відповісти — співробітник Наталія сказала, що експерт з мого питання зателефонує мені через 15 хвилин — Звісно, що ніхто не подзвонив. Далі вже співробітник Олена, запевнивши, що може надати відповідь стосовно стану рахунків, взагалі не володіє інформацією, і не лише за моїм випадком, а взагалі навіть не знає який відділ банку займається моїм або навіть схожими питаннями. Максимум, що співробітник Олена змогла зробити — зареєструвати скаргу та спробувати переключити на «експерта Вікторію», саме спробувати, бо, як виявилося «Вікторія зараз не на місці». Це все так жахливо, що аж смішно, враження, наче не в банк дзвониш, а на ринок. Ще лишалося на фоні почути як співробітник Олена кличе експерта Вікторію. Що ж, вкотре почув обіцянку, що експерт Вікторія передзвонить, вкотре ніхто не передзвонив.

Шановний представник банку, окрім шаблонної відписки надайте, будь ласка, чітку відповідь Чому ваші співробітники не в змозі відповісти на доволі прості питання клієнта й лише обіцяють передзвонити протягом вже майже 2 МІСЯЦІВ! І ви дійсно вважаєте, що людина, яка працювала 29 років як ФОП, отримуючи зараз підвищену пенсію як учасник бойових дій та маючи діючий сімейний бізнес не може накопичити кошти на відкриття валютного депозиту? І взагалі, вам документів відправлено вже цілу купу і не лише на мене, вам що ще потрібно для підтвердження? Чи може ще вашого співробітника фінфому до себе додому запросити, хай поживе в мене і побачить, що я не ризиковий клієнт, хіба що це лишається вже.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 ноября 2023, 12:25
Добрий день!

Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 24 ноября 2023, 12:44
Дякуємо за очікування! Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.

Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
riesling777 22 ноября 2023, 10:43
Ситуация в общем достаточно массовая. Мошенники, воспользовавшись данными карты, оказавшимися у них в результате давней разовой мелкой покупки, стянули у меня немного денег с карты. Виновая наверное я, надо менять CVV хотя бы раз в два месяца.
Но есть и большие претензии к банку:
1) банк по каждому чиху присылает СМС-запрос с паролем. В этот раз транзакция прошла вообще без моего ведома.
2) После моего звонка на горячую линию, банк вроде как должен был провести расследование. Но никто похоже не заморачивался. Я делаю такой вывод, поскольку никто не задал мне ни единого вопроса. Участвовал ли я в транзакции, как данные оказались у мошенников, ну должны ж быть хоть какие-то вопросы, если это расследование? Я так понимаю, формально проверили контрагента по какой-нтбудь базе и умыли руки.
Тем не менее подобных жалоб на этого контрагента — весь интернет пестрит. Должен же банк как-то реагировать и на будущее допустим запрашивать подтверждение о таких транзакциях хотя бы с этим контрагентом. Но банку похоже пофиг.
Вообщем, пользоваться райфом или нет — решайте сами. Но лично мне трошечки страшно доверять свои деньги банку, который никак не заботится об их сохранности
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 ноября 2023, 10:53
Добрий день!
Дякуємо за Ваш розгорнутий відгук.
Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Нам щиро прикро, що Ви зіштовхнулись з такою ситуацією.
Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку, запевняємо, що дані надійно захищені та кожен співробітник Банку без виключення, зобов'язаний зберігати конфіденційну інформацію.
Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані клієнтів третім особам.
Райф — завжди гарантує збереження коштів, проте і сам держатель карти також має дбати про безпеку: не передавати дані карти шахраям, не вносити дані карти на не захищеному сайті, перевірити чи підключено карту до послуги 3D Secure (послуга, яка формує ОТП-пароль у вигляді смс при проведенні платежу).
Якщо Ви не погоджуєтесь зі списанням, наші співробітники одразу формують заявку на спірну транзакцію при звернення.
Дуже хочемо проаналізувати звернення та будемо вдячні, якщо Ви наддасте нам у приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код та контактний номер).
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ганна Єліневська 21 ноября 2023, 18:19
Щойно дізналася, що моїй сестрі заблокували рахунки. Без пояснення причини. Можливо, це пов’язано з тим, що вона має громадянство расєї.але прожила в Україні вже більше 10 років, має/ мала посвідку на проживання, тобто мала всі права громадянина України! Банк порушив ст. 21,22,24,26,41 Конституції України. Військовий стан- не відмазка. Такі дії- хуже кацапських!
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 ноября 2023, 18:22
Добрий день!

Ми розуміємо, що блокування рахунків було неочікуваним для Вашої сестри та вона розраховувала на кошти. Зараз досить складний час та кожна копійка на вагу золота. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Згідно п. 15 ПП НБУ №18 від 24.02.2022р Банк припинив ділові відносини з Клієнтами-резидентами російської федерації/республіки білорусь та зупинив здійснення видаткових операцій за рахунками.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та надати пояснення Вашій сестрі. Тому просимо надати її дані в особисті (контактний номер, або ідентифікаційний код).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
SvitlanaKelly 20 ноября 2023, 16:13
Отделение по адресу: Хмельницкий, ул. Шевченко, 11
Доброго дня. Сталась така ситуація: користувалась успішно рахунками. Відкрила депозит «Вільний» у райффайзен банку. Все було чудово. Якихось незрозумілих сум або великих доходів не надходило. Надалі було подано документи підтвердження доходів,і інформація про відкриття ФОП. Вже тиждень чекаю поки банк перекаже мої кошти з рахунків і депозиту за реквізитами у іншому банку, однак тиша. Менеджер обіцяла зарахування коштів на інший рахунок протягом 5 діб. Запит в чат онлайн подано 13.11, на емейл 15.11. надалі просто ігнорується повідомлення. Я чекаю на свої кошти!
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 ноября 2023, 16:22
Добрий день!

Нам прикро, що Ви опинились в такій ситуації та розуміємо, що дане блокування було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми завжди готові в індивідуальному порядку проаналізувати ситуацію. Будемо вдячні, якщо продублюєте Ваші дані в особисті повідомлення для можливості швидкого та якісного вирішення запиту.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 ноября 2023, 15:35
Добрий день!

Вдячні за очікування та терпіння. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було питання вирішено в телефонному режимі. Ми дякуємо за можливість проаналізувати ситуацію і нам дійсно дуже важливо, щоб Ви залишались лише з гарними враженнями від нашої роботи та обслуговування.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Микола Вишневський 17 ноября 2023, 6:20
Клиент банка более 10 лет. Столкнулся с фин мониторингом банка Райфайзен: 1. Без причин заблокировали счет-зарпланый, причины до сих пор не озвучено. 2. Такой сложный вопрос, а коммуникация с специалистом банка только через электронную почту. 3. Нет четкой процедуры прохождения мониторинга. 4. Подтвердить прибыль без проблем, а вот зачем подтверждать расходы не понятно. 5. Почему я должен давать комментарии про деятельность 3х лиц? И самое главное мониторинг можно и нужно проводить, но при этом не отдавать заработную плату это вообще законно???
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 ноября 2023, 8:59
Добрий день!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми з розумінням відносимось до Вашого відгуку та завжди готові допомогти. Запевняємо, що Клієнт – найголовніша людина Банку і зі свого боку ми докладаємо максимальних зусиль для оперативного вирішення питання.
Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження коштів.
Якщо документи не надано своєчасно, або надано не в повному обсязі рахунок блокується.
Ми дуже хочемо розібратися у питанні. Просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення із вказанням даних ( контактного номеру чи ідентифікаційного коду).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 ноября 2023, 9:35
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
alexandrfors 16 ноября 2023, 20:52
Ніколи не думав, що може таке статися.
Банк попросив надіслати підтвердження надходження коштів 24.10.2023 року. В той же день направив довідку ОК-5 і ОК-7.
Відповіді від банку не було.
15.11.2023 року — ВСІ рахунки, в тому числі зарплатні, були заблоковані!!!
В той же день направив довідку ОК-5 і інформацію від ПФУ про надходження коштів!
Сьогодні надійшла відповідь, що даних не витачає!!! Потрібно уточнити про зарахування коштів, які надходили від друзів/знайомих (позика, покупка і інше).
Я вибачаюся, але надав довідку про надходження офіційних коштів, які в рази перевищують те що написано в повідомленні від бану і цього не достатньо???
Як в таких умовах, що є в країні, можна блокувати ВСІ РАХУНКИ (В тому числі зарплатні)???
Гарантую Вам, що у разі не вирішення питання 17.11.2023 року, скарга в НБУ і позовна заява про безпідставне блокування зарплатних карток і ін.
Сподіваюся банк швидко втратить клієнтів, з таким відношенням. Рекомендації НБУ для них уже ніщо… ну що ж будемо діяти ;-)
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 ноября 2023, 9:01
Добрий день!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке емоції і враження, щодо співпраці з Райфом. Ми з розумінням відносимось до Вашого відгуку та завжди готові допомогти. Запевняємо, що Клієнт – найголовніша людина Банку і зі свого боку ми докладаємо максимальних зусиль для оперативного вирішення питання.
Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження коштів.
Якщо документи не надано своєчасно, або надано не в повному обсязі рахунок блокується.
Ми дуже хочемо розібратися у питанні. Просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення із вказанням даних ( контактного номеру чи ідентифікаційного коду).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 ноября 2023, 9:49
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Ryzhenko 16 ноября 2023, 20:47
Доброго дня. Зіткнулася і я з блокуванням картки Аваль банк. Протягом 2 місяців мною було відкрито валютний депозит. Для початку отримала у відділенні банку консультацію яку суму краще покласти, які умови. Працівники сказали головне не перевищувати дозволений ліміт, проблем з походженням коштів запевнили, що не буде. Так, як сума коштів менше 400 тис. грн., також перед цим телефонували на гарячу лінію банку, сказали все аналогічно. Як тільки відкрила валютний рахунок, через пару днів прийшло смс, що банк заблокував рахунок вимагає про джерела походження коштів. Документи надіслала, пояснювальну написала, документи про отримані заробітну плату повністю покривають суму валюти. Реакції жодної, стала телефонувати на гарячу лінію, одразу через пару годин знову запросили пояснення та додаткові документи, а також запропонували закрити рахунок. Все одразу було відправлено і знову тиша. Телефоную на гарячу лінію, працівник каже вони не контактують з відділом фінмоніторингу і нічого не можуть сказати. Хотілося б, щоб банк краще відносився до своєї клієнтів. Можливо через даний сайт банк якось зреагує швидше та пояснить ситуацію. Документи всі надані, а також пояснення. Розумію, що в умовах війни потрібна перевірка платежів, але від банку жодної допомоги, блокування та ігнорування. Шахрайських дій не здійснювала і хотіла б продовжити обслуговування у банку, але Авальбанк напевне в цьому не зацікавлений. Також хочу додати, що в інших банках все набагато простіше й завжди допомагають клієнтам.
Райффайзен Банк
Ответ банка
17 ноября 2023, 8:55
Добрий день!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам щиро сумно, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми з розумінням відносимось до Вашого відгуку та навіть не можемо уявити Ваші емоції, при цьому, запевняємо, що Клієнт – найголовніша людина Банку і зі свого боку ми докладаємо максимальних зусиль для оперативного вирішення питання.
Також, хочемо пояснити, Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу, сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми дуже хочемо розібратися у питанні. Просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення із вказанням даних ( контактного номеру чи ідентифікаційного коду).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 ноября 2023, 9:56
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 11 января 2024, 16:13
Вітаємо! Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Якщо будуть виникати питання в майбутньому — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Sas2345 14 ноября 2023, 17:37
Добрый день! Хотелось написать благодарность отделению и операторам которые нам обслужтвали в телефонном режиме. Случилась ситуация, что при пополнение карточки через терминал, случилось ЧП. Терминал съел все деньги которые были предназначены для пополнение карты, сумма была не маленькая. Когда мы сразу позвонили на горячую линию банка при объяснение всей ситуации операторы отреагировали быстро и с профессионализмом, они выслушали нас также в течении дня общими усилиями операторов и менеджеров, было приняли решение вернуть средства на карту. которые были «сьеденые» банкоматом. Спасибо за помощь и огромная благодарность представителям банка.За оперативную и хорошу работу менеджеров и операторов.Рекомендуем!
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 ноября 2023, 17:46
Добрий день!

Надзвичайно приємно отримувати такі щирі слова після консультації підтримки. Це дійсно мотивує нас робити більше та краще!
Дякуємо, що обрали нас та вирішили поділитись своїми враженнями про нашу роботу.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
kedruno 14 ноября 2023, 17:06
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Победы, 21
Всем привет.
Коротко моя история.
Езжу на машине, заправляюсь на заправках, в сентябре месяце была рассылка от ОККО, с предложением оформить карту Виза от Райфа — называется Фишка.
Опускаем все ёё плюсы и минусы, но немного подумав решил оформить себе эту карту и так в итоге стал клиентом банка.
Заказал карту, привязал к Фишке, пользовался, заправлялся, получал какие-то бонусы и скидки.
Оборот небольшой, несколько тысяч грн в месяц.
Сразу изучив тарифы — держал остаток на счету более 5000 грн, чтобы не было комиссии.
Оформил еще себе, на всякий случай, платную валютную карту в долларах (пластик), думал в будущем возможно разместить тут валютный депозит.

Так продолжалось примерно полтора месяца и тут банк присылает уведомление, что ура, теперь у банка для своих клиентов, есть возможность купить валюту в приложении
или на 50к в месяц или на 200к в месяц, но на депозит 3 месяца.
У меня есть какие-то гривневые сбережения, курс был хороший, в итоге я купил в банке валюты на 50к, согласно лимитов НБУ.
Перед этим пополнив карту в терминале самого банка в отделении.
Пришёл, заказал валюту и забрал.
В следующем месяце решил купить опять валюты на 50к, согласно лимитов НБУ, но уже для родителей.
И через день, банк мне заблокировал все счета, с примечанием, операции с большим риском.
Обращаюсь в отделение, думаю это какая-то ошибка, нужно пройти идентификацию или еще что-то.
Мне говорят — так как в анкете было указано, что вы безработный, то мы хотим чтобы вы предоставили список документов:
И там целый лист формата А4, где пополняли, как пополняли, откуда средства, степень родства и источники доходов родственников.
Расписать, какие операции планируете в будущем и кому, какие даты и суммы.
В отделении мне сказали — например, вот вы 100 грн перечисляли туда-сюда. надо указать.
Вы издеваетесь? 100 грн? это просто отправил себе в другой банк и обратно, чтобы проверить какие комиссии будут, потому что тарифы не совсем понятно составлены.
Рассказать какие платежи, на заправке и их цель? Гениально, цель, покупка топлива для заправки машины.

Скорее всего триггером стало пополнение на сумму 50к+50к за 2 месяца, но простите, я ничего не нарушаю, лимиты не превысил, это согласно вашей же рассылки и предложения купить у вас валюту и согласно лимитов НБУ.
Более того, если бы я покупал валюту в кассе, то даже паспорт не спрашивают на такие суммы, как 50к гривен.
Причина блокировки мне непонятна.
Но из-за нежелания что-то доказывать и объяснять банку, мне в отделении предложили закрыть счета и забрать деньги.
Я написал заявление на закрытие счетов, но теперь сказали ждать 12−30 дней, пока они решат вопрос с разблокировкой счетов.
И только потом часть гривен выдадут наличными, а валюту со счета отправят свифт переводом в другой банк, на мои реквизиты.

Абсурд чистой воды, зашёл купить валюты называется, хорошая рассылка банка, и теперь ждать больше месяца своих денег и доказывать, что я не «верблюд».
К персоналу банка никаких претензий нет, но с таким подходом и скоростью работы — банк в будущем растеряет всех своих клиентов. Очень жаль.
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 ноября 2023, 17:10
Добрий день!

Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 ноября 2023, 17:19
Вдячні за очікування та терпіння
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови Національного Банку України, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, написати нам у приватні повідомлення, для більш детального аналізу з вказанням даних, а саме ідентифікаційного коду або номеру телефону. Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Mykola0041 13 ноября 2023, 17:28
Кожен тиждень приходиться телефонувати, щоб збільшити ліміт на зняття готівки із закордону. Без цього ніяк, бо система виставляє свій ліміт, який відрізняється від ліміту НБУ. Це лише півбіди, бо не з першого разу співробітники тех підтримки це можуть зробити. Приходиться витрачати час на перший дзвінок, потім час на чергу до банкомату, щоб зрозуміти, що Наталія не вміє виставляти ліміти, потім час на ще один дзвінок і на повторне очікування черги до банкомату. Якщо повезе, то втретє телефонувати не знадобиться. Це найгірше тех обслуговування з усіх банків, в яких я мав відкриті рахунки. І це сама елементарна операція. Можете тільки уявити як вони будуть тупити, якщо ви не дай Боже захочете зробити якийсь депозит, наприклад, або щось складніше. Краще не звʼязуйтесь з цим банком і економте власний час і нерви
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 ноября 2023, 17:36
Вітаємо!
Нам прикро, що Ви опинились у такій ситуації. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Ліміт на зняття готівки з гривневого рахунку за межами України складає — 12 500 UAH на тиждень (з пн. по нд.) це регламентується Постановою Правління НБУ.
Також, хочемо зазначити, що для економії часу Ви завжди можете написати в «Чат» Райффайзен Онлайн для вирішення питання, наші оператори із задоволенням допоможуть.
Ми не хочемо залишати відгук осторонь та бажаємо проаналізувати звернення, будемо щиро вдячні, якщо Ви напишете нам у приватні повідомлення із вказанням (контактного номеру чи ідентифікаційного коду та датою дзвінка).
Чекаємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 ноября 2023, 13:03
Добрий день!

Ми дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було питання вирішено в телефонному режимі. Також було взято до уваги Ваше звернення для уникнення подібних випадків у майбутньому. Якщо у Вас будуть виникати питання — звертайтесь, будемо раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Mxa 9 ноября 2023, 9:56
Отделение по адресу: Сумы, пл. Независимости, 1
Прийшов до банку, стосовно тарифу картки. Сразу запропонували закрити карту. При отриманні карти просив безкоштовний тариф, зробили платний. Хамське відношення до клієнтів і не, а ні якої допомоги.
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 ноября 2023, 10:01
Добрий день!

Нам дуже шкода, що Ви отримали негативні емоції після відвідування відділення. Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь Клієнта.
При відкритті рахунку наші спеціалісти Вам презентують всі тарифи, а Ви в праві обрати для себе найкращий та найбільш зручний.

Ми хочемо проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо напишете нам в приватні повідомлення Ваші дані: фінансовий номер, або ідентифікаційний код, а також адресу відділення. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 ноября 2023, 17:03
Вітаємо!
Ми дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали зворотній зв’язок від менеджера клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі та питання було вирішено.

За Вашим запитом було взято в роботу сигнал для удосконалення сервісу. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Natalia11111 9 ноября 2023, 0:33
Маю ФОП і для економії перераховувала кошти зі своїх карток Моно і Абанку, де відкриті рахунки ФОП, на свою ж карту Райф, щоб розраховуватися з контрагентами, так як цей банк не має комісії та обмежень за перекази на IBAN.
Через деякий час прийшло повідомлення на Вайбер про припинення співпраці з запитом на купу документів. Всі доказові документи були надані на електронну пошту raif.help@raiffeisen.ua, а саме:
•Письмове пояснення
•Декларація
•Квитанції про сплату ЄП
•Виписка з ФОП рахунку Моно
•Виписка з ФОП рахунку А-Банку
•Виписка по касі
•Виписка з Електронного кабінету платника податків
Вчора отримала відповідь від Inna KOZLENKO про відмову у поновлені ділових відносин. Буду звертатися зі скаргою до НБУ.
Нікому не раджу користуватися цім банком, тим паче відкривати рахунок ФОП, адже в будь який момент ваш бізнес можуть паралізувати блокуванням рахунку і ніякі підтвердження походження коштів та законності діяльності не допоможуть.
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 ноября 2023, 9:09
Добрий день!

В першу чергу дякуємо за очікування відповіді! Нам надзвичайно прикро, що склалась така неприємна ситуація, тим паче вплинула на Ваші плани. Хочемо пояснити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.

Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш фінансовий номер, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 ноября 2023, 15:19
Вітаємо!
Наталіє, ми вдячні за те, що Ви надали можливість нам проаналізувати звернення. Маємо інформацію, що наш менеджер з питань клієнтського сервісу провів комунікацію з Вами у телефонному режимі, та було надано повне пояснення.
Хочемо додати, відповідно до ПРАВИЛ БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ В АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК» — забороняється використовувати рахунки для проведення операцій, пов’язаних зі здійсненням підприємницької діяльності.
Запевняємо, що ми завжди готові допомогти та надати консультацію, у разі додаткових питань.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
nadiya7 8 ноября 2023, 21:31
Коли від Міністерства фінансів України прийшла виплата військових ОВДП на карту єПідтримка цього банку, то було вирішено тимчасово залишити кошти на тримісячному депозиті. 27 вересня, коли було відкрито депозит у банку питань до грошей не виникло. А заблокував банк кошти вже 19 жовтня без попереджень. Інформацію про те, що кошти заблоковано банк надіслав смс через кілька днів. Звичайно, куди поспішати.
Далі банк затребував купу інформації і документів. Не забули навіть затребувати мету майбутніх операцій.
Були надані пояснення по кожній операції, були надані виписки купівлі військових облігацій. Хоча і так зрозуміло, якщо Міністерство фінансів України виплачує облігації на картку єПідтримка, то ці облігації були придбані легально. В якості підтверджуючих документів були надані довідки ОК-5, OK-7, довідки з держреєстру фізосіб платників податків, довідка про пенсійні виплати. Все, що вони затребували було надано. З підтверджуючих документів видно, що коштів більш, ніж достатньо для купівлі облігацій.
Але сьогодні 8 листопада цей банк знову прислав лист і що він хоче.
По-перше, банк затребував виписку купівлі облігацій, яка була здійснена саме з Райффайзен банку. При тому що ця операція навіть пояснювалась. Вони не бачать навіть операцій всередині свого банку. Співробітники банку адекватні?
По-друге, банк затребував знову підтверджуючі документи доходів, з яких куплялись облігації. Які ще документи, якщо всі підтверджуючі документи на запит банку були надіслані. Знову надіслати ті самі документи?
По-третє, банк хоче виписку з інших банків про операції перераховування коштів на рахунок в Райффайзен банку. Але таких операцій не було. Тобто банк хоче виписку про неіснуючі операції. Ви взагалі адекватні?

Це виглядає як шахрайська схема, коли банк, щоб не платити відсотки за депозитом блокує кошти, після чого по кругу запитує одне і те саме, щоб клієнт плюнув і перевів кошти в інший банк. При тому листування и «перевірка» банком документів займає чимало днів. А я хочу свої чесні відсотки за депозитом згідно договору.
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 ноября 2023, 8:58
Добрий день!

В першу чергу дякуємо за очікування відповіді! Нам шкода, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про нас. Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту Ваших коштів. Тому блокування не є безпідставним. У разі надходження на Ваш рахунок поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.

Ми завжди готові проаналізувати ситуація та вирішити її на користь Клієнта. Просимо надати в особисті повідомлення Ваші дані: фінансовий номер або ідентифікаційний код. Будемо раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
OlegMin 8 ноября 2023, 13:59
Нажаль, я є клієнтом цього банку через зарплатний проєкт організації.
Телефонує сьогодні оператор «Доброго дня, ми перевіряємо клієнтів на приналежність до держави агресора… Я маю Вам задати кілька питань» Питання на кшталт «Чи маєте Ви активи, цінні папери в державі агресорі, чи маєте ви зв’язки «… Райфайзен, Ви там що, з дуба впали? Покажіть ту Постанову НБУ, де сказано, що Ви маєте телефонувати клієнтам і ставити такі тупі принизливі питання, а Ваші клієнти мають себе відчути на допиті? Як взагалі це анкетування, де людина може сказати все, що в голову прийде може називатись перевіркою? Ви принижуєте клієнтів, щоб тупо поставити якусь «галочку» десь. Чому взагалі людина зобов’язані на них відповідати, бо Вам так придумалось? Жоден інший банк таким не займається!
Чисто з принципу і почуття гідності відмовилась відповідати і надалі, якщо не вийде від'єднатись від зарплатного проєкту — буду з Вашим банком в простому форматі «ЗП отримала — в інший банк перевела» — краще платити тисячі комісій, ніж терпіти таке ставлення і давати Вашому банку свої гроші у розпорядження!

Себе краще перевірте — в реєстрі спонсорів війни Ваш банк! А потім чіпляйтесь до клієнтів! Хто Ви, щоб вести себе як слідчі і допити людям влаштовувати!
Райффайзен Банк
Ответ банка
8 ноября 2023, 14:08
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Хочемо зауважити, що згідно постанови Правління НБУ від 16 березня 2023 року № 26 «Про розкриття інформації щодо зв'язків клієнтів із державою, що здійснює збройну агресію проти України» Банк має під час своєї діяльності виявляти та документувати інформацію про зв'язки клієнтів та їх контрагентів із державою, що здійснює збройну агресію проти України.

Ми, як і будь-який український Банк має неухильно дотримуватися норм чинного законодавства і підпорядковуватися постановам Національного Банку України.

Райффайзен Банк Україна це український банк, який дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану в Україні. Банк припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське та білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝