Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Райффайзен Банку: Полтава, вул. Монастирська, 5-А

Адреса:
Полтава, вул. Монастирська, 5-А
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:15), тех.перерва: 17:15-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Power Banking

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
5 не зарахована
14 лютого 2024, 15:16
Обслуговуюсь як ФО в Райффайзені. Всі працівники завжди ввічливі та компетентні в вирішенні будь-яких питань, завжди допоможуть)
Окрема подяка центральному відділенню в м Полтаві, який піклується за кожного клієнта.
Бажаю гарних та позитивних клієнтів!)
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
14 лютого 2024, 15:19
Вітаємо!

Дякуємо за такий теплий зворотній зв'язок. Ми щодня працюємо, щоб наші Клієнти отримували лише якісні послуги та гарний настрій після вирішення питань.

Команда Райфу щиро радіє, що візит у відділення викликає у Вас лише позитивні емоції.
Працюємо для кожного клієнта та обов'язково передамо Вашу подяку у зазначене відділення.
Дякуємо за вибір Райфу та обіцяємо, що будемо і надалі намагатися відповідати всім Вашим очікуванням.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Відповідь адміністратора
Мінфін
17 лютого 2024, 13:06
Відгук не зарахований (на 17.02.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
5
13 лютого 2024, 19:27
Я являюся клієнтом Базового відділення Райффазен Банк в м. Полтава з 2008 року. За пройдений шлях разом можу тільки подякувати! Я чітко пам’ятаю як в перші дні війни коли ніхто не розумів що буде через годину, колектив відділення немов професійні психологи без жодного натяку на паніку з посмішкою продовжував обслуговувати клієнтів.
На минулому тижні під час чергового відвідування відділення спостерігав як персонал відділення як «бджілки» метушаться намагаючись якнайшвидше та якнайякісніше обслужити клієнта. І це все при досить великому клієнтопотіку. В розмові з іншим клієнтом ми навіть дійшли спільної думки, що, мабуть, краще увесь день працювати важкою фізичною працею, ніж з такою кількістю людей, які звертаються кожен зі своєю різною проблемою. Дякую вам! Всім нам найскорішої Перемоги, а вам терпіння і процвітання!
Коментарі (4)
Ответ банка
Райффайзен Банк
13 лютого 2024, 19:31
Вітаємо!

Щиро вдячні Вам за такі теплі слова! Ми щодня працюємо, щоб наші Клієнти отримували лише якісні послуги та гарний настрій після вирішення питань.

Завжди радіємо, коли про обслуговування в нашому банку отримуємо такі приємні відгуки, адже задоволені Клієнти — найкраща мотивація працювати краще.

Дякуємо, що обрали Райф, цінуємо, що Ви з нами!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
5
13 лютого 2024, 16:46
Обслуговувалась на відділенні, те що по Монастирській, 13.02 відкривала карту для придбання валюти. Була максимально вражена людьми, які там працюють і дивуюсь як при такій кількості агресивних та злих на весь світ людей вони залишаються такими позитивними та енергійними працівниками?)
Вдячна велике менеджеру за швидке обслуговування, я за 40 хв відкрила рахунок та отримала валюту в касі. Залишилась задоволена та повернусь сюди ще раз.
Рекомендую!
Коментарі (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
13 лютого 2024, 16:51
Вітаємо!

Щиро вдячні Вам за такі теплі слова! Ми щодня працюємо, щоб наші Клієнти отримували лише якісні послуги та гарний настрій після вирішення питань.

Завжди радіємо, коли про обслуговування в нашому банку отримуємо такі приємні відгуки.
Дякуємо, що обрали Райф, цінуємо, що Ви з нами!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
5
13 лютого 2024, 14:37
Доброго дня. Хочу поділитись позитивним досвідом співпраці з Базовим відділенням Райфу, що на Монастириській у м. Полтаві. Являючись клієнтом банку і неодноразово користуючись його послугами щоразу стикався з доброзичливим ставленням співробітників, професіоналізмом та прагненням допомогти у вирішенні фінансових питань. Хочу подякувати працівникам даного відділення та побажати професійного зростання і стабільності, а Райфу процвітання і високих рейтингів!
Коментарі (2)
Ответ банка
Райффайзен Банк
13 лютого 2024, 14:42
Добрий день!

Щиро вдячні за такі теплі слова. Ми щодня працюємо, щоб наші Клієнти отримували лише гарний настрій після вирішення питань. Вдосконалюємо сервіс та лише радіємо, коли бачимо такі відгуки.
Дякуємо, що обрали Райф, цінуємо, що Ви з нами!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
12 лютого 2024, 13:32
Шановне керівництво банку!!! В службові обов*язки спеціалістів центрального відділення м.Полтави по вул. Монастирскій входить займання черги, під работи відділення валютчикам для придбання валюти в касі банку? Дозволяеться самим спеціалістам (жіночка яка обслугову юр.осіб) обслуговуваться в кассі і купувати валюту за гривню яку їм приносять просто в пакетах «БМВ» а вони ідуть без черги а кліенти сидять і чекають годинами. Що це у Вас за такий банківский продукт 700 грв. при придбанні валюти в касі.Передивиться записи з відео камер за 12.02. цьго року. Ви все зрозуміете. Дякую.Мирного неба нам всім!
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
12 лютого 2024, 13:39
Вітаємо!

Дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк.

Придбання валюти у касі відділення поза чергою можливе для преміум-клієнтів банку, за попереднім призначенням зустрічі на фіксований час через преміум-менеджера.

При обслуговуванні в касі Вам можуть запропонувати придбати додаткові продукти банку. Їх придбання не є обов'язковим, остаточне рішення приймає клієнт.

Ми б хотіли допомогти із вирішенням даного питання, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код), а також орієнтовний час звернення до відділення. Очікуємо на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1 не зарахована
4 листопада 2023, 8:27
Була ситуація в Полтаві в центральному відділенні що без купівлі страховкі не продавали в потрібному обьемі валюту і з менеджером домовились що або ті хто не хотів продавати самі звонять і запрошують чи як казала менеджер кого звільнять. Я якшо не буде звільнена управляюча на відділення ужеж не піду або «вибачення» які виявляться в запрошенні мене до відділення так і не дочекався.Так керівниця звільнена чи чому я ще не отримав «вибачень»?
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
4 листопада 2023, 8:56
Вітаємо.

Нам шкода, що візит до нашого відділення викликав у Вас такі емоції, і ми вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію та пропрацювати, щоб в подальшому надавати лише якісний сервіс.

Передали менеджеру інформацію щодо Вашого нового відгуку, вона зв'яжеться з Вами додатково.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1 не зарахована
2 листопада 2023, 7:07
Райфбанка не перестає дивувати.При купівлі валюти в касі, якшо не оформлювати страховку в 600 гривень, то валюту не купити.Банк заробляє при продажу валюти, а що зобовьязує купувати страховку крім лічного бажання керівництва яке вимагае від підлеглих, а ті в свою чергу від кліентів я не розумію.Може хто пояснить як вимагати якшо я не захочу страховки я не маю права придбати валюту.Ці правила створює тількі полтавське відділення на вулиці Монастирскій 5-А чи і в інших так містах?
Коментарі (2)
Ответ банка
Райффайзен Банк
2 листопада 2023, 8:59
Добрий день! Перш за все вдячні за очікування.

Нам щиро шкода, що дана ситуація призвела до таких емоцій, і ми вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію та пропрацювати, щоб в подальшому надавати лише якісний сервіс. Ми, ні в якому разі, не нав’язуємо продукти нашим Клієнтам. Менеджер у відділенні може розповісти про наявні послуги, про їх переваги, але остаточне рішення приймає Клієнт.

Цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування. У нашому Банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь Клієнта. Дуже хочемо розібратися у питанні детально та провести аналіз ситуації, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1 не зарахована
4 березня 2023, 8:31
Працівники не знають що є якась якість обслуговування клієнтів, про стандарти якості та увагу на клієнта я вже навіть і не згадую, це вже зовсім не той банк, який був років 5 тому назад, шкода.
Коментарі (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
4 березня 2023, 8:53
Добрий день! Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді. Нам дуже прикро, що у Вас склалось негативне враження, адже ми щоденно працюємо над покращенням надання сервісу. Нам дуже важлива думка наших клієнтів — це допомогає нам розвиватись та працювати над помилками. Ми будемо вдячні, якщо Ви більш детально опишете ситуацію, що склалась.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
11 листопада 2021, 12:12
Сегодня в 10.22 позвонили с банка не на мой личный телефон, а на рабочий, отношения к которому я ни какого не имею. Сотрудник банка аваль, не мне лично, а 3 стороне передал, что бы я готовился, так как ко мне выезжает выездная бригада и будет проведен опись имущества. Я просто в шоке, это уровень европейского банка ??? Сколько было нарушено законов? Куда смотрит руководство этого так называемого банка!!!
Коментарі (4)
Ответ банка
Райффайзен Банк
11 листопада 2021, 12:22
Доброго дня! У разі, якщо Клієнт має невиконані зобов’язання перед Банком, Банк здійснює дзвінки на номери телефонів, вказані при оформлені продуктів, або ті, які стали відомі Банку в процесі обслуговування Клієнта, лише в тому випадку, коли не вдається встановити контакт з Клієнтом -позичальником за основним контактним номером телефону. При цьому, Банк не розголошує інформацію, яка складає банківську таємницю Клієнта. Для проведення більш детальної перевірки ситуації, яка склалася, просимо в особистих повідомленнях Банку зазначити свої данні (прізвище, ідентифікаційний номер та номер телефону, на який було здійснено дзвінок), а також, Ви маєте можливість перетелефонувати на номер, з якого дзвінок здійснювався, та обговорити порядок врегулювання ситуації з працівником Банку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
15 квітня 2021, 13:41
Моє фермерське господарство «Райдуга» ЄДРПОУ 30293077, є клієнтом Райффайзен Банк Аваль в м. Полтаві з 2002 року. Останнім часом складається враження, що дирекція намагається позбутися низькомаржинального клієнта, створюючи мені певні труднощі користування розрахунковим рахунком. Вчора, 14.04.2021р., мною через сайт банка було направлено новий ключ ЕЦП, для його подальшої реєстрації, отримано номер заявки КЕР 87998417963. До даного часу він не зареєстрований. Після спілкування з усіма гарячими лініями, на яких ніхто толком нічого не зміг пояснити, вдалося отримати номер телефону Людмили Сергіївни (нібито керівника відділення), яка повідомила, що у зв’язку з якими то вимогами законодавства (не називаючи конкретних вимог, конкретного законодавства), я в «ЛОКДАУН» червона зона, повинен прийти до відділення банку особисто для розірвання попереднього договору на здійснення розрахунково-касового обслуговування та підписання іншого.
Мій тарифний план (Пакет послуг — «Бізнес класичний») 150 грн. на місяць має сервіс Raiffeisen Business Online, гроші регулярно списуються з мого рахунку і нічого банку не заважає, а отримати доступ до послуги, яку я регулярно оплачую, виявляється треба заключити (перезаключити???) інший договір, та ще й нібито за моєю згодою розірвати попередній. Відмову Банка в односторонньому порядку від своїх обов’язків, створення перешкод у користуванні грошима на рахунку, неаргументовану вимогу про переукладання договору, ВВАЖАЮ НЕПОВАГОЮ ДО КЛІЄНТА, та не повагою до карантинних норм і перешкодою до своєчасного справляння платежів до БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ,
Коментарі (11)
Ответ банка
Райффайзен Банк
15 квітня 2021, 13:52
Доброго дня! Нам прикро, що обслуговування в Банку викликало Ваше незадоволення. Розберемося в ситуації та надамо додаткові коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Сторінки: 12
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Райффайзен Банку за адресою Полтава, вул. Монастирська, 5-А. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Райффайзен Банк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Райффайзен Банку розташованому за адресою  Полтава, вул. Монастирська, 5-А- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.