Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
dutton 25 декабря 2023, 0:20
За все время пользования банком, мне пришло 4675 грн, которые были отправлены мне моими друзьями. Банк заблокировал карту, запретил исходящие операции. Для них это показалось уж слишком подозрительным. Еще раз, 4675 грн за все время с момента открытия карты! Никаких отмываний денег, никакой торговли или тому подобного. Спросили откуда деньги, переслал квитанции которые мне дали друзья. Предоставил документы своих легальных доходов, которые во много раз превышают эту суму. И каков результат? Сегодня прошел ровно месяц с момента как я предоставил всю необходимую информацию. От банка ни ответа ни привета. Писал им много раз, ответ всегда один — ждите. Просто клоуны, у меня нет других слов. Забанить карту за 4675 грн. Самим не смешно? Я так понимаю скоро и на 100 грн карту нельзя будут пополнить, что б хлеба с молоком купить. Заблочат и доказывай им непонятно что.
Жду хоть какой-то реакции от сотрудников этого недобанкаю, А пока — никому не рекомендую, снимайте все свои деньги, пока у вас есть такая возможность и не думайте заводить туда новые средства.
Райффайзен Банк
Ответ банка
25 декабря 2023, 9:03
Добрий день!
В першу чергу, хочемо подякувати за очікування на відповідь.
Відверто зізнаємось, нам прикро, що виникла така ситуація це могло вплинути на Ваші плани.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Зазначаємо, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми з розумінням відносимось до відгку та навіть не можемо уявити Ваші емоції при цьому, запевняємо, що Клієнт – найголовніша людина Банку і зі свого боку ми докладаємо максимальних зусиль для оперативного вирішення питання.
Ваше звернення успішно передано менеджеру з питань клієнтського сервісу, який візьме під особистий контроль питання, для детальної перевірки.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 января 2024, 13:13
Вітаємо!

Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що стосовно Вашого звернення було надано роз’яснення в чаті Райффайзен Онлайн. Дякуємо за сигнал, Ваші відгуки допомагають нам покращувати сервіс. Якщо будуть виникати питання в майбутньому — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
0982118052 22 декабря 2023, 18:53
Доброго вечора…
Мені заблокували карти.
Мій чоловік військовослужбовець. У нього довгий час були заблоковані картки., так як я отримую мінімальну заробітну плату ми багато позичали по тій причині що мій чоловік на даний час проходить лікування після поранення при захисті батьківщини.і все проходило через мій рахунок, потім чоловіку розблокували картки і всю свою заробітну плату він перекидав мені.
Я відправила на електр. почту райф скріншоти переказів з чоловіка карти на мою, свідоцтво про шлюб, та форму 5 … Я не знаю які ще потрібні аргументи щоб їх розблокували!
Причина чому позичали -потрібні були гроші як мінімум на прожиття та лікування чоловіка, його постійні переїзди, потреби і т. д. Так як він проходить лікування.
Причина чому чоловік перекидав мені свою ЗП — по перше на борги, і просто щоб у нас були якісь гроші!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 декабря 2023, 18:58
Вітаємо.

Нам дуже шкода, що виникла така ситуація та вона викликала у Вас негативні емоції. Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.

Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Ми розуміємо, що блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Ми готові допомогти у вирішенні питання просимо, будь ласка, написати нам в приватні повідомлення фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код власника рахунку. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 декабря 2023, 19:08
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Maryki 22 декабря 2023, 11:19
Заблокували рахунок моєї мами і вже чотири місяці ігнорують всі надані документи.

Жодних «підозрілих» транзакцій не було, ніякої крипти, р2р, торгівлі, незрозумілих джерел надходження коштів — нічого такого і близько, довідки ОК-7 були надані. І навіть були надані пояснення по транзакціям, про які інші люди також говорили у поганих відгуках до Райфу.

Всі відписки про європейський банк і європейські процеси — нечесні, бо одна рука фінмоніторингу не знає, що робить інша, запитували одні і ті самі документи по декілька разів і в решті решт проігнорували їх.

Рахунок використовувався лише для відкриття депозиту з метою купівлі валюти, з грошей з яких сплачено податки з офіційної роботи (підтверджується ОК-7) при високому офіційному доході

Дуже засмучені і розчаровані, гроші заблоковані вже 4 місяці
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 декабря 2023, 11:29
Добрий день!

Зізнаємось, нам буде прикро, що у Вас виникла така ситуація та вона могла вплинути на Ваші плани. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Pavlo Hh 21 декабря 2023, 20:42
Користувався цим банком приблизно три роки. Вчора прийшло повідомлення, що мою карту заблокували. Абсолютно ні з чого! Вимагали надати купу різноманітних довідок та опис кожної операції по карті упродовж майже трьох місяців, або ж закривати рахунок. До слова, карта використовувалась тільки щоб інколи переказувати гроші з іншої моєї(!) карти та знімати готівку або розраховуватися за продукти. Це дуже легко підтверджується наявністю одного номеру карти, з якої я відправляв гроші. Тобто це просто переказ між своїми рахунками (є вагома причина для цього, нічого незаконного). Ще інколи брав мікрокредити. І це все. Написав їм на електронну пошту, як вони і сказали, все докладно описав, надав їм документ, який підтверджує мій дохід за 3 місяці та звідки він. Також написав, що не розумію за яку саме операцію я отримав блокування і що готовий її підтвердити документально, якщо вони конкретно на неї укажуть. Навіть якщо їх декілька. Але вони заявили, що їм необхідний повний пакет документів (довідка з місця роботи, декларація, довідка з ДФС, ОК-05/ОК-07, виписки з рахунків інших банків) і підтвердження всіх операцій за 3 місяці. Звісно ж, витрачати купу свого часу, щоб збирати довідки та документальні підтвердження по, грубо говорячи, 60−80 операціям я не захотів.

ПОРАДА для всіх клієнтів цього банку: не рекомендую вам тримати кошти на своїх картах, бо цей банк в будь-який момент може без конкретної причини заблокувати їх і вимагати підтверджувати кожну транзакцію по карті за дуже великий період. Ви тільки витратите свій час і нерви, та ще й не факт, що отримаєте позитивне рішення з розблокування.

Один плюс: після закриття рахунку заблоковані гроші переказали на вказану карту іншого банку. Але це такий собі плюс…
Райффайзен Банк
Ответ банка
22 декабря 2023, 9:02
Добрий день!

В першу чергу вдячні за очікування відповіді. Зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів (за ситуацією роз'яснення) про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок дійсно блокується та процедура розблокування передбачає надання документів.

Ми завжди готові проаналізувати ситуація та вирішити її в індивідуальному порядку. Просимо надати в особисті Ваші дані (контактний номер телефону, або ідентифікаційний код). Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Tomashevska12 21 декабря 2023, 14:44
Не працює додаток My Raif, ніде жодної інфо про причини і терміни вирішення.
Навіщо так промотували те, що працює через раз, і саме тоді коли потрібно здійснити переказ цей чудо додаток просто не відкривається.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 декабря 2023, 14:48
Вітаємо!

Наразі додаток MyRaif для IOS тимчасово недоступний, рекомендуємо використовувати додаток Райффайзен Онлайн. Вибачте за незручності.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Вадим Кирильчук 21 декабря 2023, 14:43
Вітаю.
Пишу від імені свого тестя-пенсіонера.
в грудні закінчується термін дії картки, але вона продовжується під час війни на 2 роки.
Це добре, однак картка вже практично не робоча (відклеїлась плівка з магнітною стрічкою).
щоб замінити картку — треба їхати за 40 км в відділення — тесть не має змоги.

щоб відкрити віртуальну картку і з неї перекидати кошти на нормальну картку — треба зареєструватися в онлайн додатку, але так як картка пенсійна картка Простір не має CVV коду — зареєструватися не можна.

і все — замкнуте коло.

є Дія, однак там немає документів, так як паспорт України книжечка, закордонного немає.

Отакий банк з думкою про своїх клієнтів…
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 декабря 2023, 14:53
Добрий день!

Нам шкода, що досвід обслуговування в Райфі залишив негативні враження. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.

Наразі дійсно отримання картки до вже існуючого рахунку можливе лише у відділенні банку. Як альтернатива, якщо у Вас є нотаріальна довіреність на виконання таких операцій від імені Вашого тестя — то звернутись можете Ви.

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 декабря 2023, 18:39
Добрий день!

Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Якщо будуть виникати питання в майбутньому — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Teide 19 декабря 2023, 13:35
Прийшли з дружиною у відділення 03037 біля Севастопольської площі об 11.20 і прочекали 40 хв., поки третя співробітниця ходила на обід з 11 до 12 години при тому, що дві інші співробітниці були зайняті відкриттям рахунків. Це просто знущання з відвідувачів — не встигли розпочати роботу і вже співробітники починають обідати. Жахливе і зневажливе ставлення банку до клієнтів.
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 декабря 2023, 13:41
Добрий день!

Нам шкода, що досвід обслуговування в Райфі залишив негативні враження. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.

Вказане Вами відділення не закривається на обід, співробітники виходять на перерву по черзі та обслуговування у відділенні продовжується іншими співробітниками.

Для обслуговування у відділенні поза чергою Ви можете зарезервувати час для Вашого візиту за запитом у чаті застосунку Райффайзен Онлайн або за дзвінком до банку за номером 0 800 500 500.

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
annet111014 18 декабря 2023, 20:07
Записалась на верификации по доверенности на 18.12.2023 в отделение г Покровск Донецкой области,(единственное отделение в области). 17 числа пришло напоминание о назначенной встрече. 18 декабря я на нанятом автомобиле приехала в Покровск, но как выяснилось, на отделении уже неделю нет электричества и по словам сотрудников банка неизвестно когда оно будет. У меня просто нет слов, почему ваш колцентр не в курсе проблем на отделениях. И ведь я не одна попала в такую ситуацию, были ещё люди, которым заблокировали карты из-за не обновлённых данных. Позвонив на горячую линию я не добилась ничего, единственное что мне предложили- поехать в Днепровскую область. Серьёзно??? Мало того, что я оплатила нанятую машину до Покровска, я должна была ещё и дальше ехать? Может уже в Центральный офис съездить? Почему на единственном отделении в области нет генератора? И что делать мне в данной ситуации? Ещё раз ехать? Где гарантия, что отделение будет работать? Решите вопрос по верификации для инвалидов.
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 декабря 2023, 9:03
Добрий день! Перш за все вдячні за очікування відповіді.

Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвів до таких емоцій та міг суттєво вплинути на Ваші плани. На сьогодні 150 відділень банку по всій Україні мають генератори, які підтримують роботу практично відразу після вимкнення електроенергії.
Перелік відділень розміщено на сайті банку https://raiffeisen.ua/viddilennya та на сайті проєкту Power Banking НБУ.https://power.bank.gov.ua/.
Відділення у м. Покровськ наразі працює тільки для надання консультації.
Цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Передали Ваше звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який проаналізує ситуацію та проведе комунікацію.
Просимо очікувати на зворотній зв'язок

З повагою та турботою,
@RaifHelp
DReshitniak 18 декабря 2023, 12:31
Отделение по адресу: Киев, ул. Константиновская, 2-А
Огидне ставлення великого системного європейського банку до своїх клієнтів.

Наприкінці жовтня отримав повідомлення про закриття своїх рахунків у банку у листопаді у зв’язку із забороненими операціями, а саме, цитуючи лист — прямий або опосередкований зв’язок із державою, що здійснює збройну агресію проти України (російською федерацією чи республікою білорусь).

Написав на службу підтримки з поясненнями, що це абсурд, і кожна копійка на рахунку не має зв’язку з країнами-агресорами та попросив коментарі банку. Пакет документів, що підтверджує відсутність зв’язків із країнами агресорами, надав ще в березні 2022 року. З того часу єдиними операціями на рахунках були перекази на службу ДСНС Києва та на гуманітарні потреби українців.

Служба підтримки відповіла коротким повідомленням, попросивши уточнити податковий номер. А далі — нічого, рахунки тихо закрили.

Чудове ставлення банку до свого «Шановного Преміум клієнта». Я розумію, що є норми фінмоніторингу НБУ, це нормально. Але чи у цих нормах також прописано, що Банк має трактувати своїх клієнтів як тварин?
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 декабря 2023, 12:38
Добрий день!

Нам шкода, що досвід обслуговування в Райфі залишив негативні враження. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.

Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів. Маємо Вас запевнити, що Райф не блокує рахунки безпідставно.

З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 декабря 2023, 12:47
Дякуємо за можливість проаналізувати ситуацію. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Олексій Андрійчук 17 декабря 2023, 20:28
Отделение по адресу: Херсон, пр-т Ушакова, 53
Добрий день!
29.11.2021 року арендували у відділенні Райффайзен Банку за адресою м. Херсон, пр-т Ушакова, 53 індивідуальний банківський сейф. Під час повномаштабного вторгення країни-агресора неодноразово дзвонили до банковських співробітників у Херсон та Київ, де нам повідомили, що дія угоди автоматично подовжується, інформацією щодо нашого сейфу не володіють. До теперешнього часу жодного дзвінка від банку не отримали, відділення працює. Дайте нарешті правдиву відповідь, що з нашими заощадженнями у сейфі. Чекаю номер прямого телефону співробітника відділення, або інший спосіб отримання інформації.
Райффайзен Банк
Ответ банка
18 декабря 2023, 9:05
Добрий день!

В першу чергу, ми дякуємо за очікування відповіді. Хочемо пояснити, що з нашим кожним орендарем сейфів Базового відділення м. Херсон проводилась комунікація у телефонному режимі та була надана інформація про можливість отримання вмісту сейфів і подальшого закриття договору оренди. На жаль, ми змушені, поки що, припинити надання цієї послуги у м. Херсон до покращення безпекової ситуації.

З радістю допоможемо вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 января 2024, 12:10
Добрий день!

Дякуємо за очікування та терпіння. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Дякуємо за сигнал, Ваші відгуки допомагають нам покращувати сервіс та роботу в цілому. Якщо будуть виникати питання в майбутньому звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
leond2209 16 декабря 2023, 11:43
Ночью с карты был списан весь баланс (2,500 грн) на что банк формально отписал, мол — «установите лимитик и в будущем подобного более не повторится)».
Ни попытки подать на charge back, ни видшкодувать своими грошами…

Кстати, возможно, это ещё и их косяк (взлом базы), так как не припомню, чтобы вводил данные карты на «левых» сайтах.
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 декабря 2023, 11:48
Добрий день!

Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми невпинно працюємо над захистом даних та завжди гарантуємо нашим Клієнтам повну безпеку, попереджуємо про шахраїв на всіх офіційних сторінках Банку, в банкоматах, мобільному додатку. Райф — завжди гарантує збереження коштів, проте і сам власник карти також має дбати про безпеку: не передавати дані карти шахраям, не вносити дані карти на не захищеному сайті, перевірити чи підключено карту до послуги 3D Secure (послуга, яка формує ОТП-пароль у вигляді смс при проведенні платежу).

Ми завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваші дані (номер телефону/ ідентифікаційний код) для аналізу.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 16 декабря 2023, 12:13
Дякуємо за можливість проаналізувати ситуацію. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Fin100 15 декабря 2023, 11:53
Райффайзен банк сообщил о проведении Акции с сетью магазинов АТБ 22−28 ноября 2023.

Согласно официальным условиям Акции каждый участник акции должен был в течение 22−28 ноября 2023 сделать покупку в АТБ на сумму от 300 грн, расплатившись при этом ко-бренд картой Райффайзен-АТБ, а Райффайзен банк брал на себя обязательства передать выполнившему условия участнику акции Подарочный сертификат АТБ в срок до 08 декабря 2023.

По состоянию на 15 декабря 2023 Райффайзен банк не передал Подарочные сертификаты АТБ участникам-победителям, выполнившим все условия Акции, причин непередачи не объяснил. Неоднократные обращения в Райффайзен банк с требованием выполнить обязательства Райффайзен банка по Акции — банком проигнорированы. Это мошенничество.

(условия Акции на сайте Райффайзен банка:
https://raiffeisen.ua/news/garantovaniy-sertifikat-atb-na-100-grn-za-rozrahunki-kartkoyu-atb-vid-raifu-1969?show=1)
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 декабря 2023, 12:00
Добрий день!

Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Цінуємо наших Клієнтів та прагнемо до того, щоб кожен отримував якісний сервіс та залишався задоволеним обслуговуванням у Райфі. Учасниками акції «Гарантований сертифікат АТБ на 100 грн за розрахунки карткою АТБ від Райфу» в період з 22 по 28 листопада 2023 року могли стати Клієнти – власники карток АТБ, які отримали від Банку повідомлення через Viber або SMS з інформацією про акцію.

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 декабря 2023, 12:13
Дякуємо за можливість проаналізувати ситуацію. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Банк не дружній до переселенців.
Маю статус ВПО з 2014 року.
Інцидент 1.
Звернувся в банк в за кредитом, в 2016 році, попередньо поспілкуватися з керівником відділення, яка запевнила що кредит буде надано, залишилось тільки документи принести. На наступний день отримав відмову від тієї ж керівниці з поясненням «ми не кредитуємо впо, така політика банка».
Інцидент 2.
Отримав іпотеку в жовтні 2023 році в приватбанку, для внесення першого внеску, продав цінні папери українського емітенту, гроші перевів на картковий рахунок райфайзен, і тут отримав блок від фінмоніторингу. Довгі переписки відправка всіх документів підтверджуючих легальне походження коштів не допомогли. У підсумку повідомили про небажання співпрацювати зі мною.
Згадав інцидент в 2016 році зрозумів, що банк продовжує політику дискримінації переселенців. Тож робимо висновки!
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 декабря 2023, 18:32
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що у Вас склалась така думка про роботу Райфу.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.

Та хочемо зауважити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Ми готові допомогти у вирішенні питання. Просимо, будь ласка, написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
andrewgrin 13 декабря 2023, 11:51
Центральное отделение Райфа в Ивано-Франковске на Независимости, Мельник Диана.

Пришел обновить данные. Спросил продают ли новый доллар. Сказали что новый доллар продают только при покупке страховки за 240,00 грн.

Кому война, а кому мать родная.
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 декабря 2023, 12:00
Добрий день!
Відверто зізнаємось, що дуже неочікувано для нас отримати такий відгук. Нам щиро шкода, що у Вас склалась така думка про роботу Райфу.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Також, хочемо пояснити, що продаж іноземної валюти є можливим у касі будь-якого відділення, але лише у межах купленої.
Для купівлі валюти достатньо завітати у зручне відділення Райфу для уточнення її наявності в порядку живої черги.
Дуже хочемо розібратися у ситуації, просимо додатково написати нам у приватні повідомлення, з детальним описом ситуації, датою візиту та із вказанням даних (ідентифікаційного коду чи контактного номеру).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 декабря 2023, 13:58
Вітаємо !
Ми вдячні за можливість провести перевірку за Вашим запитом. Маємо інформацію, що з Вами успішно провів комунікацію наш спеціаліст у телефонному режимі.
Ми цінуємо, що Ви залишились небайдужими та надали фідбек, адже подібні запити допомагають нам удосконалюватися та не допускати подібних ситуацій надалі.
Будемо завжди раді бачити Вас у відділеннях Райфу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
nazaroo 11 декабря 2023, 10:48
22.11.2023 отримав повідомлення в Viber, що мої рахунки (зарплатна картка та депозит в гривні) — заблоковані в зв’язку з присвоєнням мені високого ризику. В повідомленні була пропозиція написати заяву на закриття рахунку або оскаржити рішення банку шляхом надання письмових пояснень джерел походження коштів та суті проведених операцій. На картку заходила лише зарплата, податки сплачені, про шо надав відповідну довідку. Депозит поповнював з цієї ж зарплатної картки.

23.11.2023 надав повний пакет документів та письмові пояснення до відділення банку. Мій пакет документів було направленно до центрального офісу на погодження фінмоніторингу… і з того часу вже понад два тижні мій пакет документів на розгляді.

майже щодня спілкуюсь з відділенням — реально у відділенні зробили все, що від них залежало. Затримка саме за центральним офісом.

Кілька разів телефонував на лінію підтримки, залишав скаргу на довгий розгляд пакету документів — відповіді по суті не отримав, якихось термінів розгляду — також. Відповідь одна — чекайте, або закривайте рахунок.

Я б з радістю закрив рахунок, але в мене — зарплатна картка. Тобто це зарплатний проект і це дуже незручно, коли всі співробітники підприємства в одному банку, а лише один працівник — в іншому.

Претензій до банку наступні:
1. коли мова про зарплатну картку і суми на порядок нижчі за 400 тис. грн. банк міг би запитати довідку про сплату податків і заблокувати картку лише у випадку ненадання такої довідки.
2. якщо, все-таки, вже заблокував картку і отримав пакет документів, то бажано розглядати цей пакет документів в притомний термін (максимум кілька днів). Адже фактично, блокуючи зарплатну картку на довший термін, банк відбирає в людини засоби існування.
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 декабря 2023, 10:53
Добрий день!
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація та викликала у Вас негативні емоції. Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми розуміємо, що блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Ми готові допомогти у вирішенні питання просимо, будь ласка, написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 декабря 2023, 11:45
Добрий день!

Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Дякуємо за сигнал, Ваші відгуки допомагають нам покращувати сервіс та роботу в цілому. Якщо будуть виникати питання в майбутньому звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дава Ус 8 декабря 2023, 12:44
Очень странный терминал от райфа. Пользовался им 5 дней и после терминал заблокировали. Провел одну или две операции суммарно на 12тыс гривен за предоставления своих услуг. Я так и не понял что это было. Пока открыл терминал неделя прошла и теперь его закрыли, а выходов я не вижу. Иди теперь в другой банк и оформляй новый терминал, жди ещё дней 10. В общем фопам не дают работать, ущемляют со всех сторон. +
Райффайзен Банк
Ответ банка
8 декабря 2023, 12:50
Добрий день!
Нам дуже прикро, що трапилась така ситуація та вона могла вплинути на Ваші плани. Ми хочемо розібратися та допомогти із її вирішенням питання.
Цінуємо наших клієнтів, й у разі виникнення непорозумінь завжди готові проаналізувати ситуацію. Просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані, а саме ЄДРПОУ.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Katheryna1990 8 декабря 2023, 9:32
30.11.23р. звернулася на відділення для оформлення депозиту, але по сьогоднішній день, рахунок так і не відкрили. Звернувшись на гарячу лінію почула відповідь, що обробляти моє звернення вони можуть стільки, скільки будуть вважати за потрібне. Але прочитавши коментарі про банк я в шоці і розумію, що перевірка триватиме ще не один день.
Але питання, що можна так довго перевіряти, кредитів ніколи не було, зате були депозити в інших банках, але так ніколи ніяких проблем з перевіркою не виникало.
Райффайзен Банк
Ответ банка
8 декабря 2023, 9:39
Добрий день!

Нам дуже прикро, що склалась така ситуація та Ви отримали негативні емоції. Розуміємо, що кожен Клієнт бажає відкрити депозитний вклад на найвигідніших умовах. Ми піклуємось про надійність Ваших коштів та щоденно працюємо над тим, щоб всі Клієнти були задоволені. Хочемо зазначити, що у нашому Банку працюють компетентні та досвідчені працівники, які зацікавлені у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Ми з радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 декабря 2023, 10:00
Дякуємо за можливість проаналізувати ситуація. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 января 2024, 11:55
Вітаємо!
Додатково, хочемо залишити коментар та маємо інформацію від менеджера з питань клієнтського сервісу, що питання закрите.
У разі додаткових питань, завжди готові допомогти та розглянути у індивідуальному порядку. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
AleeGarazh 7 декабря 2023, 13:40
Одним з основних каналів прийому звернень, є Форма зворотного зв’язку, що розміщена за посиланням:
https://raiffeisen.ua/kontaktyy/kontaktna-forma
Так ось, після звернення через цю форму, немає ніякого повідомлення на пошту щодо
питання/чи скарги що вони взяті в роботу, такі-то сроки.
Форма зроблена для замилювання очей. Хочем розглянемо, хочем і не розглянемо, якось так…
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 декабря 2023, 13:46
Вітаємо!

Дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому банку. Усі запити, що надходять у контактній формі на сайті банку розглядаються відповідним відділом та на кожне з цих звернень формується відповідь.

Якщо Ви не отримали відповідь на Ваше звернення, просимо написати нам в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або номер телефону, що прив'язано до рахунку та дату Вашого звернення на контактну форму.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Денис Безручко 6 декабря 2023, 13:58
Полтора месяца назад заблокировали счёт якобы по причине финансового мониторинга.Я давно предоставил все необходимые пояснения и документы, что только мог.Никакой реакции и решения проблемы.
Когда интересно будет решение моего вопроса, я предоставил все необходимые данные.Вы более месяца уже блокируете доступ к использованию банковского счёта и соответственно заблокирована денежная сумма на нём, честно заработанных средств. Как понимать это издевательство и незаконные действия? Каким образом мне жить и обеспечивать жизнедеятельность себя и своей семьи, когда вы занимаетесь такими вещами? Всё что мог я от себя сделал, предоставил необходимые пояснения и документы, что нет и не имею незаконных доходов и тому подобное, нет открытых счетов в других банках.
Так сколько это всё будет продолжаться и когда перестанете унижать и ущемлять простых людей?

--
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 декабря 2023, 14:02
Добрий день!

Нам дуже прикро, що виникла така ситуація та викликала у Вас негативні емоції. що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Ми розуміємо, що блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Радо допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 декабря 2023, 14:40
Дякуємо, повідомлення надійшло успішно та ми одразу надали зворотній зв’язок. Ваше звернення взято в роботу та передано на перевірку. Надалі питання буде на контролі менеджера з питань клієнтського сервісу, який буде комунікувати з Вами.
Дякуємо за розуміння!
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 января 2024, 12:01
Вітаємо!
Ми дякуємо за можливість провести аналіз та перевірку звернення. Додатково, хочемо залишити зворотній зв’зок, що запит успішно вирішено.
У разі додаткових питань, завжди будемо раді допомогти у індивідуальному порядку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Lev123 4 декабря 2023, 18:03
Заблокировали карточку 2 месяца назад.
Не могу воспользоваться своими деньгами.
Сначала предоставил доки, что-то мурыжили-мурыжили.
3 недели назад предоставил полную выписку по счетам, движение средств и другие документы.
ноль реакции, нет ответа.

Я так понимаю банк раффайзен занимается мошенничеством, прокручивая деньги клиентов.
Также банк работает на недружественных Украине территориях, фактически является спонсором терроризма.
В таком случае банкротство банка раффайзен лишь вопрос времени.

Прошу нацбанк обратить внимание на действия раффайзен банка.
Хотя и к пышнему также нет доверия (
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 декабря 2023, 18:10
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви отримали таке враження від співпраці з нашим Банком. Наша мета — задоволені Клієнти, які залишаються із гарним настроєм після вирішення питання.

Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. В свою чергу сподіваємося на Вашу підтримку та розуміння щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів за рахунок надання Вами документів.
Також ми сумлінно дотримуємось чинного законодавства, та не здійснюємо несанкційованих списань.

Додатково хочемо зазначити, що Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 декабря 2023, 12:02
Вітаємо! Ми дякуємо за Ваше розуміння, питання вирішено на всі 100 %. Додатково, з Вами працював індивідуально менеджер з питань клієнтського сервісу, який вів комунікацію. У разі додаткових питань, будемо раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝