Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Блокування рахунків

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
idmitrik 24 октября 2023, 17:46
Отделение по адресу: Киев, ул. Севастопольская, 7/13
Залишу свій досвід спілкування з фін.моніторингом Банку.
Моя мати є приватним підприємцем. Щомісяця частину свого доходу (задекларованого) знімає готівкою для власних потреб, а іншу частину відправляє на мій рахунок в якості фінансової допомоги для майбутнього придбання мною нерухомості. Таким чином моя мама хоче допомогти мені фінансово, оскільки має таку можливість. Крім того, певну частину заробітної плати, одержаної на рахунок в іншому банку, я знімав та вносив на рахунок Райфу для розміщення на ощадному рахунку. 09 жовтня 2023 року банк без попередніх запитів заблокував рахунки. 10 жовтня 2023 року, звернувшись до відділення, мені надали лист із запитом про надання пояснень операцій за рахунком. В той же день, мною були надані запитувані документи (податкова декларація, виписка із ЗП рахунку, довідка із ПФУ про нараховані доходи) та письмові пояснення суті операцій. 13 жовтня 2023 року Банк надіслав додатковий запит на надання доцільності перерахування коштів моєю мамою на мій рахунок. Я знов пояснив Банку, що моя мама направляє частину свого прибутку мені в якості допомоги для придбання квартири. 20 жовтня 2023 року Банк надіслав ще один запит із тим самим питанням — «з якою метою Ваша мати перераховує кошти на Ваш рахунок, а не зберігає їх на своєму». Окрім того банк запросив пояснити розрахунки із моїм другом на 50, 150 та 850 гривень (4 докумети за 2 місяці), здійснені в іншому Банку та які працівники Райфу побачили у наданій виписці із ЗП рахунку (чому банк цікавлять розрахунки на 50 та 150 грн — загадка). У відповідь я відправив письмові пояснення моє матері що вона перераховує кошти своєму сину як фінансова допомога. Сьогодні, 24 жовтня 2023 року у відповідь я отримав запит пояснити доцільність перерахування коштів ФОП моєї матері мені… Крім того Банк знову попросив виписку, яка підтверджує виплату мені заробітної плати (яку я надіслав в першому листі). Останнім пунктом запиту було «підтвердити перерахування коштів на ТОВ». Якого перерахування, на який «ТОВ» банк не уточнив, тому навіть уявлення не маю що саме банк хоче…
Підсумок. пройшло 2 тижні та 4 запити. Банк ходить по колу та ставить одні й ті ж запити — «для чого Ваша мати дає вам гроші». Питання не в походжені — адже походження підтверджене декларацією, звітом з ПРРО та випискою з рахунку ФОП, який також відкритий в РАЙФі. Я тричі пояснював що моя мама допомагає мені з придбанням нерухомості. Банк ігнорує ці пояснення та продовжує ставити це питання повторно. Крім того банк повторно запитує виписки із зарплатного рахунку, що явно свідчить про те, що банк не зацікавлений в їх розгляді та аналізі, а просто повторно запитує одні й ті ж пояснення та документи.

Представники РАЙФУ! Свої контакти я вам вже давав в особисті.
Крім того, прошу не писати стандартну фразу, що Банк не блокує рахунки, а спочатку пише запит. Це є не правдою. Мій рахунок спочатку було заблоковано, а потім надано запит із вимогою надати пояснення операціям.

Я вважаю, що перекази між родичами першого ступеня споріднення — це особисті справи сім'ї і банк максимум повинно цікавити походження коштів, а не те в кого із членів сім'ї вони зберігаються. а запити про переказ другу 50 гривень в іншому банку — взагалі смішно.
Тому якщо хтось хоче обрати собі надійного партнера — вам точно не в Райф.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 октября 2023, 17:56
Добрий день!

Нам прикро, що Ви опинились в такій ситуації. Ми розуміємо, що дане блокування для Вас було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Розблокування рахунку в такому випадку можливе після надання документів — це можуть бути виписки з рахунків відправників, в яких відображається що саме за кошти надходили на рахунки, коштом яких Вони Вам здійснили зарахування. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми завжди готові в індивідуальному порядку проаналізувати ситуацію та вирішити її на користь Клієнта. Ми будемо вдячні, якщо Ви продублюєте Ваші дані в особисті повідомлення для можливості швидкого та якісного вирішення Вашого запиту. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 7

+
+15
natashaGra
natashaGra
24 октября 2023, 21:37
#
Ответ точно робот пишет, ни мозгов , ни соображения написать что-нибудь другое нет. Отписка
+
0
idmitrik
idmitrik
24 октября 2023, 22:10
#
@RaifHelp
Всі документи Банку були надані! Виписка із зарплатної картки була надана при першій відповіді, проте через 2 додаткових запити Банк знову просить її надати. Крім того, Банк третій раз вимагає пояснити доцільність перерахування коштів матері сину і третій раз ми пояснюємо, що це допомога родичам (те саме вказано в призначенні платежу) на придбання квартири. Це не моя проблема, що працівника фінансового моніторингу не влаштовує таке пояснення, іншого у нас не має. Джерела походження коштів надано та підтверджено в повному обсязі, проте банк продовжує вимагати пояснення доцільності переказу коштів родичам та на власний рахунок в іншому банку. Якщо я вважаю за потрібне їх зняти готівкою — я їх знімаю, якщо я вважаю правильним покласти їх на ощадний рахунок — я їх кладу. Якщо мені треба загасити кредит в іншому банку — я їх перераховую в інший банк. Ці операції не заборонені чинним законодавством. Мої дані були відправлені разом із відгуком.
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
25 октября 2023, 15:06
#
Ну так все логично. Банки считает что идет обналичивание денег с ФОП через 3 лицо и то что вы родственники вызывает еще больше вопросов…

А по поводу мелких переводов. ДКБО читать видимо не научился. Банк хоть на 1 коп перевода может требовать источник происхожления средств.
+
+6
idmitrik
idmitrik
25 октября 2023, 16:49
#
А можно уточнить — каких именно «больше вопросов» это вызывает? Обналичивания нет. Средства остаются в Банке на депозитном счёте и откладываются для покупки недвижимости. Часть денег мама снимает с карты и оставляет себе, часть денег отдаёт мне. Что в этом подозрительного?! Предпринимательскую деятельность ведёт один член семьи и часть дохода может отдавать своему сыну. Я не имею ничего против подтверждения источников средств. И Банку предоставлены налоговая декларация, отчет по кассовому аппарату (за весь год, а не как многие 01.10 подключили), справка из пенсионного фонда об уплате страховых взносов и выписка по моей зарплатной карте (которая существенно превышает сумму, которую я положил на сберегательный счёт в Райфе). А то что вы пишите про 1 копейку перевода — вы не до конца вникли — банк запросил объяснение перевода на 50 и 150 сделанные в ДРУГОМ банке. я сделал перевод с моно на моно, райф увидел эту операцию в выписке по зарплатной карте ДРУГОГО банка и просит предоставить объяснение сути операции. Проблема в том, что банк ходит по кругу и в каждом новом запросе запрашивает одни те же вопросы. Банку предоставлена выписка по зачислению зарплаты (заверена КЕП другого банка), Райф спустя 2 запроса, пишет — «Надати документи, що підтверджують зарахування заробітної плати». Я предоставляю договор депозита и квитанцию о его снятии в кассе банка, Райф пишет «Прохання надати документи, що підтверджують зняття готівки».
+
0
Investor89
Investor89
31 октября 2023, 10:00
#
Аналогічна проблема тільки в мене все триває вже 2 місяці. Питання вирішене?
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
31 октября 2023, 19:55
#
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви опинились в такій ситуації. Ми завжди готові проаналізувати ситуацію в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Якщо Ви є клієнтом нашого Банку, просимо написати нам в особисті повідомлення детальний опис ситуації та Ваші дані для можливості розгляду запиту. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
leska
leska
4 ноября 2023, 14:47
#
Они это делают специально, и счёт не закрывают, типа ждите 12рабочих дней. Хоть ни где нет такой информации, и просто обворовуют людей, держат их деньги. .
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться