Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о Райффайзен Банке

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
yura007 12 октября 2023, 8:32
Банк на свій розсуд блокує рахунки без строків та попереджень. І вимагає безліч якихось документів та пояснень. Проте сам нічого не дивитися служба моніторингу настільки лінива, що не здатна сама порахувати 2+2. Простіше тупо заблокувати рахунок.
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 октября 2023, 9:03
Добрий день!
Вдячні за очікування відповіді.
Нам сумно, що у Вас склалось таке враження про Банк. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі — рахунок блокується.

Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях дані ідентифікаційного коду або номер телефону, для аналізу.
Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Сьогодні заблокували останні 500 грн які були на картці. Хоть бери і плач.

Батькові треба робити операцію на сердці на наступній неділі скидали гроші за рахунок, вони взяли і заблокували рахунок! Що мені робити, мені треба рахунок у Вашому банку

У Вас совість є??? Ви блокуєте тих у кого через карточку проходить тисяч 10 максимум?

Ваш банк працює точно для українців???
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 октября 2023, 9:02
Добрий день! Перш за все вдячні за очікування відповіді.

Ми хочемо висловити свої слова підтримки, не можемо навіть уявити, які наразі Ви переживаєте тяжкі часи.
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження, проте хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується.

Щиро хочемо Вам допомогти у вирішення питання, просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Будемо очікувати на Ваш зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
KaterynaG 11 октября 2023, 3:24
Вже ні в які рамки не лізе. Обслуговування на рівні дна. Вкотре майже місяць чекаю переказ в євро. Кожен раз затримують гроші. Потім тижнями доводиться вибивати мої гроші. Бо банк їх отримує, але не віддає. І найгірше, що через роботу я не можу наразі змінити банк.

І до того ж я вже 4 рази невчасно вносила оплату по кредиту через 20 днів затримки переказу. Відсотки сплачувати доводиться мені. Наїзди від колекторів слухати — мені. Райф відмовляється давати хоч якісь терміни, коли гроші прийдуть. Кажуть від 1 дня. А насправді від 15, а то й 25 днів. А коли прошу дати мені документ, щоб я пояснила чому невчасно плачу по кредиту — хєр там. Тобто це мої проблеми. Бажаю щоб всі співробітники райфайзен не могли по 15−25 днів отримати свою зарплату і сиділи голодні та з боргами і відсотками.
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 октября 2023, 9:12
Добрий день!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам прикро, що термін обробки платежу вплинув негативно на Ваш настрій та плани. Зарахування SWIFT-переказу залежить від роботи та кількості банків-кореспондентів та термін може складати від 1-го банківського дня
У разі, виявлення помилок у реквізитах чи не відповідності призначення платежу Райф одразу інформує про це своїх клієнтів. Зі свого боку, ми докладаємо максимальних зусиль, для розв'язання подібних питань, у максимально короткі строки.
Також, хочемо додати, що у разі несвоєчасної оплати планового платежу по кредиту за умовами договору, Банк здійснює інформування, щодо необхідності погашення при цьому, штраф чи пеня не нараховується.
Ми завжди готові піти на зустріч, запропонувати подати заявку на кредитні канікули, для можливості полегшення погашення.
Зі свого боку, хочемо розібратися у ситуації та просимо написати нам у приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
nastia22 10 октября 2023, 16:59
Доброго дня!
Теж ситуація дуже не приємна, заблокували карту для заробітної плати, вже півтора місяця нічого не можу рішити! пишуть підтвердить прибуток на картці вже все що є кидаю, а вони одне і теж пишуть, нічого не пояснюють тільки один і теж текст кидають! і відповідають дуже довго! а мені треба поновити з ними співпрацю так як отримую в них ЗП, зараз не рахунку не грошей, зовсім не думають як людям жити під час війни!
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 октября 2023, 17:03
Добрий день.

Нам шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі — рахунок блокується. Для перевірки та аналізу наданих документів потрібен час.

Зі свого боку, ми дуже хочемо розібратися у Вашому питанні. Для більш детального аналізу ситуації просимо надати у особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону, що прив'язано до рахунку).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
geriko12 9 октября 2023, 22:27
Жінка зробила переказ зі свого банку на мій рахунок в аваль в продовж двох місяців, в жодному з місяців перевищення суми не було більше 400 тис грн, але в банку сказали що вони рахують аж за цілий рік!!! РОЗУМІЄТЕ за рік!
Заблокували рахунки без попередження (ні телефоном, ні електронною поштою) — все перевірив, аж через 4 дні прийшло лист електронною поштою про блокування і вимоги.
Я надав документи і по жінці, і по собі на загальну суму більше ніж вимагали, довідки по мені і жінці по відсотках з депозитів в іншому банку, довідку про те що переведені кошти це закінчився депозит, документ про родинні зв’язки.
АЛЕ банку пофіг, вони вимагають щоб я розписав майбутні операції (з ким, скільки, куди), вимагають щоб я пояснював навіщо потім матері переводив гроші, навіщо переказав гроші в ICU для купівлі облігацій, документи звідкіля в жінки депозит з іншого банку (в кожному банку свій фін.моніторінг).
АВАЛЬ не перший раз зарекомендував себе, як найгірший банк в україні, банк в якому клієнти не партнери, а РАБИ.
А намагання банком заблокувати кошти на рахунках, тим що він блокує їх без попередження — це дно.Не — банк, а жадібний волоцюга!
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 октября 2023, 9:05
Добрий день!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам сумно, що у Вас склалось таке враження про Банк.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів.
В свою чергу сподіваємося на Вашу підтримку та розуміння щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів за рахунок надання Вами документів.
У випадку, якщо документи не надано вчасно за запитом — рахунок блокується.
Ми цінуємо кожного Клієнта Банку та завжди готові піти на зустріч у вирішенні питанні.
Для детального аналізу ситуації, просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних (контактного номеру або ідентифікаційного коду).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
toliashal 7 октября 2023, 9:58
У мого батька був доларовий рахунок у даному банку. Він помер більше 6 місяців назад і мати вже офіційно вступила у спадщину і має нотаріально завірені права на рахунок. Отримати кошти нажаль не може уже 2 тижні. Справа в тому, що банк заблокував рахунок за штраф ПДР який був у 2017 році, та давно вже сплачений і по якійсь причині висить лише в Райфайзені, у інших банках та при переоформленні авто у мрео ніяких штрафів немає, все швидко повернули.Поки клієнт живий спокійно користуйся нашим банком, але якщо помер ми тобі заблокуємо рахунок за штраф 5 річної давнини.Працівники банка просто нас футболять і кажуть шукайте інформацію у державному реєстрі боржників … Я повністю погоджуюсь, і довіряю державному реєстру боржників, але в даному реєстрі за померлим батьком не числиться жодного боргу. Це відкритий реєстр і туди можна просто вбити ідинтифікаційний номер і все перевірити. Більш того ми телефонували в виконавчу службу і там теж кажуть, що ніяких боргів немає. На підставі якогось вигаданого боргу за штраф в 930 грн банк не віддає кошти в розмірі 5300 $. Тепер моя мати вже в третій раз має їхати з іншого міста у виконавчу службу, щоб вона надала письмово завірений папірець, що боргу немає … так відкрийте державний реєстр боржників і самі перевірьте, або подайте запит. Знущання над клієнтами. А ще саме смішне, що коли писав у техпідтримку, вони ссилались на реєстр боржників, я їм присилаю скрін з реєстру, що боргу немає, воно нічого кращого не придумали, як заблоковувати доступ до додатку =) я теж був клієнтом даного банку, швиденько позакриваю всі рахунки
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 октября 2023, 10:06
Добрий день.

Перш за все хочемо висловити наші щирі співчуття стосовно смерті Вашого батька.
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку.
При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби, а тому зі свого боку не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно.
Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження, адже саме вони допомагають нам покращити обслуговування. Тому просимо уточнити в особистих повідомленнях дані Вашої матері: ідентифікаційний код або номер телефону

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Maruna99792 6 октября 2023, 10:23
Доброго дня. Моєму чоловіку заблокували заробітну карту, арештів він немає, боргів немає, усі кошти, які надходять на карту, надходять законно, вчора карту заблокували, він зателефонував на гарячу лінію, там нічим допомогти не можуть, пішов у відділення банку, там також допомогти не можуть, сказали лише відправити всі данні на емейл який був вказаний в смс про блокування і чекати. Всі документи, які підтверджують надходження коштів чоловік надав, але відповіді немає досі. Скажіть, будь ласка, скільки чекати відповіді?? Куди звертатися, щоб розблокували карту на якій зараз лежать всі чесно зароблені кошти, які банк чомусь вирішив заблокувати.
Райффайзен Банк
Ответ банка
6 октября 2023, 10:29
Добрий день.

Нам надзвичайно шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується. Для перевірки та аналізу наданих документів необхіден час.
Ми завжди готові до вирішення питань у індивідуальному режимі та постійно працюємо над покращенням сервісу. Хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону Вашого чоловіка.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 16 октября 2023, 19:22
Вітаємо! Отримали інформацію від менеджера що питання було врегульоване. Дякуємо за відгук та можливість розібратись в даній ситуації, це допомагає нам покращувати сервіс та роботу в цілому. У разі додаткових питань — будемо раді Вам допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alex4766 5 октября 2023, 16:39
Доброго дня! Відкритий споживчий кредит взятий в банку на початку 2021 року і вчасно виплачуванний до початку літа 2023 року перетворився в проблему коли затримався платіж по кредиту приблизно на неділю.Далі був дзвінок фахівця кредитного відділу після якого платежі почали списуватися на початку місяця за попередній місяць і за текущий місяць одночасно.Минулого разу місяць назад https://minfin.com.ua/company/aval/review/336270/ працівник кредитного відділу виправив ситуацію, але вона повторилася, тому що в них так працює программа і їм все одно на моє обурення, чекайте сутки і ми вам повернем кошти на рахунок. Будьте пильними і подумайте чи варто мати справу с таким сервісом.
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 октября 2023, 16:46
Добрий день.

Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Хочемо зауважити, що у випадку, якщо платіж на погашення кредиту прострочено, Вам можуть надходити повідомлення та дзвінки від представників банку з нагадуванням про необхідність оплати платежу. Це інформування припиняється після успішної оплати.

У випадку, якщо Ви платіж внесли самостійно, а не за допомогою автосписання з карткового рахунку — протягом деякого часу на картковому рахунку може залишитись блокування, та найшвидший спосіб його зняття, якщо заборгованість вже погашено — за запитом до чату Райффайзен Онлайн, або за дзвінком до банку.

Для більш детального аналізу ситуації передаємо Ваше звернення до менеджера з обслуговування клієнтів, який візьме ситуацію під свій власний контроль та з'єднається з Вами найближчим часом.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 октября 2023, 16:02
Вітаємо!
На поточний момент маємо інформацію, що питання вирішено. Наш менеджер з питань клієнтського сервісу провів комунікацію з Вами у телефонному режимі та надав пояснення.
Дякуємо за розуміння та цінуємо, що Ви з нами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
Aktair1 5 октября 2023, 15:20
Отделение по адресу: Черкассы, бул. Шевченко, 246
Сьогодні хотів поповнити рахунок через термінал Черкаси вул Шевченко 264 дві частини грошей зарахували, а третю у сумі в розмірі 23300 грн проковтнуло і не зарохувало! Це що знущання? Термінал поломан, що по Гоголя224, що по Шевченко 264!!! Працівники відділення посміялись і відреагували як тому і треба бути. Скільки часу мені чекати моїх грошей?
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 октября 2023, 15:24
Добрий день.

Нам шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Якщо при поповненні рахунку зарахувано було лише частину суми, то подати запит на оскарження операції Ви можете за запитом до банку, в якому оформлена Ваша картка.

Якщо Ваша картка оформлена в нашому банку — це можливо за запитом у чаті Райф Онлайн (на головній сторінці, праворуч згори екрану — доступний одразу при вході), або за дзвінком до Інформаційного Центру за номером 0 800 500 500.

Стосовно поведінки співробітників відділення банку, ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 октября 2023, 18:20
Добрий вечір!

Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали відповідь від менеджера. З Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі та питання було вирішено. У разі виникнення питань в майбутньому звертайтесь, завжди готові допомогти!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
Aktair1 5 октября 2023, 18:26
Дякую, за оперативно бистре вирішення моєї скарги. Я дуже приємно здивований, мені пішли на зустріч та зарахували всю суму (23300грн)наперед. Ще раз дякую ви НАЙКРАЩІ!!!
Проблема решена
Тетяна Стєклогорова 5 октября 2023, 15:04
Нікому не раджу мати справу з даною фінансовою установою.

мала картку райф.

як відомо, банк давно несанкціоновано блокує картки на власний розсуд, що сталося і з моєю карткою. Ок, невеликп втрата, подумала я, і перейшла на обслуговування іншим банком. Проте родичі за кордону за помилкою надіслали грошову допомогу саме на цей рахунок

Подзвонивши в підтримку я дізналася що гроші можна отримати шляхом закриття рахунку. Відвідала відділення, закрила рахунок, вказавши в заяві реквізити іншого банку для перерахування залишку коштіа. Менеджер запевнила, що гроші мають бути зараховані протягом тижня.

Через деякий час подзвонила в підтримку щоб дізнатися як просувається справа з перерахування залишку коштів де оператор повідомила вже що це має статися в період 60 календарних днів. Шановні, що за незаеонні примусові бнзвідсоткові кредитування Вашої фін установи? райфу рахунок закрито, умови виконано, які 60 днів? Просто свавільний грабіж під прикриттям фін моніторингу, незаконне поводження банку щодо своїх клієнтів, нікому не раджу співпрацювати.
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 октября 2023, 15:11
Добрий день.

Нам шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.

Закриття рахунків з переказом коштів здійснюється зазвичай протягом 10 робочих (не календарних) днів, але якщо рахунок заблоковано — процедура потребує більше часу, оскільки для її виконання з рахунків клієнта необхідно зняти обмеження, які були накладені.

Ми хочемо допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 31 октября 2023, 17:03
Добрий день!

Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі отримали відповідь від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та запит було вирішено. У разі виникнення питань в майбутньому звертайтесь, ми радо допоможемо!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
BBobberr 4 октября 2023, 22:21
Преамбула: колись рафайзен банк агресивно проводив маркетинг компанію по залученню клієнтів та пропнував відкрити їхню рафайзен картку…

Основне що хочу сказати споживачам банку та потенційним споживачам:
Маю доходи повністю в білу та картку рафайзен. Дії з карткою були тільки такі: оплата за допомогою картки, зняття готівки, трошки донатів.
Зараз вона Незаконно заблокована.
Виявилось випадково, коли потрібно було зробити інтернет платіж. Звісно цього зробити не зміг.
Подзвонив на 0800500500, ваша картка заблокована. В підтримці звісно нічим не допомогли, можете туди не дзовини — вони як папуги там,
та ківають на скажений фінмон банку рафайзен.
Запропонували вислати на смс пошту. Мол, пишить туди пісьма. Замість того шоб попередити заздалегіть що вони хочуть заблокувати, через смс наприклад, вони тупо без попередження блокують вам картку. ОБЕРЕЖНО з цим банком, в нього бешений фінмон.
В процесі листування додав їм документи що пітвержують фінансовий стан (зарплатні дані). Вже блокують більше 2 неділь. Користуєтесть ви коростуєтесь послугами банку, потім бац-гроші заморожені. Уявляю якщо так часто про це пишуть та які великі суми можуть блокуватись у людей.
Як працює їхній фінмон — наскільки розумію спрацьовує якись трігер, потім співробітник рафайзена розглядає вручну кожний такий кейс і блокують.
В моєму випадку не було попередження про блокування та не названа причина.
Постскриптум: Вважую що банк порушує мої права як споживача, Конституцію України, багато законних та підзаконних актів.
Райффайзен Банк
Ответ банка
5 октября 2023, 9:01
Добрий день!

Дякуємо за очікування на відповідь.
Хочемо зауважити, що Банк жодним чином не нав’язує свої продукти, послуги і т.ін. А тому, остаточне рішення, щодо відкриття рахунку у Райфі приймає лише сам Клієнт, а ми зі свого боку гарантуємо найякісніший сервіс та круті послуги. 
Також, хочемо зазначити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Зі свого боку, ми дуже хочемо розібратися у Вашому питанні. Для більш детального аналізу ситуації просимо, будь ласка, надати у особисті повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний номер або контактний номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
юра антонов 4 октября 2023, 17:08
Хочу рассказать интересный опыт сотрудничества с банком.У моей мамы есть пай и в данном банке открыта паевая карта.Раз в год на эту карту поступают деньги от арендаторов пая.И именно после поступления денег на карту в течении нескольких дней начинаются телефонные звонки от неизвестных лиц мошеннического характера по типу алло мама.И так повторяется из года в год.Такое впечатление что кто-то из банка сообщает аферистам что на карту поступили деньги.У меня просьба к банку ответьте по данному моменту как такое может быть, проверьте сотрудников которые имеют доступ к базам данных клиентов.Уж очень похоже что именно в банке какая то крыса которая сливает инфу.
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 октября 2023, 17:18
Добрий день!
Дякуємо за Ваш розгорнутий відгук.
Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження.
Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку, запевняємо, що дані надійно захищені та кожен співробітник, без виключення, зобов'язаний зберігати конфіденційну інформацію.
Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані клієнтів третім особам. Райф — завжди гарантує збереження коштів, проте і сам держатель карти також має дбати про безпеку: не передавати дані карти шахраям, не вносити дані карти на не захищеному сайті, перевірити чи підключено карту до послуги 3D Secure (послуга, яка формує ОТП-пароль у вигляді смс при проведенні платежу).
У випадку, якщо надходять дзвінки з приватних номерів, рекомендуємо їх ігнорувати та не надавати чатованої інформації особі, що телефонує та завершати одразу розмову повідомивши, що самостійно зв'яжетесь з обслуговуючим Банком.
Радимо одразу заблокувати цей номер на своєму пристрої та завжди можете передати інформацію в правоохоронні органи, щодо шахрайських дзвінків.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
OlenaDN 4 октября 2023, 11:15
Моя родичка, яка багато років отримувала на картку цього банку пенсію мешкає в Запорізькій обл. на тимчасово окупованій території. Картка отримувалася в м. Енергодарі. Декілька місяців тому банк заблокував її картку з вимогою пройти ідентифікацію. Мої неодноразові звернення на «гарячу лінію» з наданням інформації про клієнта, поясненнями, що у людини кнопковий телефон та відсутній український зв’язок (вихідні неможливі, зрідка приймає вхідні дзвінки) та інтернет до уваги не було взято. Пропонували прийти у відділення (!!!) або зв’язатися по скайпу. Зустрічна моя пропрозиція банку пробувати все ж таки додзвонитися до свого клієнта проігноровано. В даний час цей банк залишив мою родичку та тисячі пенсіонерів без засобів до існування та виживання (харчування, лікування) в тих складних умовах. Знайомі родички, які отримують пенсії в інших банках таких проблем не мають. Це знущання над незахищеною категорією Українців і, зокрема, людиною яка опинилася в окупації. Кого підтримує цей банк? Українців? Ні, свій гаманець. Не рекомендую зв’язуватися.
Райффайзен Банк
Ответ банка
4 октября 2023, 11:24
Добрий день!
Дякуємо за коментар. Ми з біллю та щирим співчуттям відносимся до наших клієнтів, які наразі знаходяться на тимчасово окупованій території. Та віримо в наших воїнів, адже наші рідні землі повернуться до своїх кордонів.
Актуалізація даних клієнта проводиться на виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ від 19.05.2020 № 65 та Постанови НБУ №26 Про розкриття інформації щодо зв’язків клієнтів із державою, що здійснює збройну агресію проти України.
Ми інформуємо клієнтів про необхідність здійснити оновлення даних, та це має зробити безпосередньо власник рахунку.
Відповідно, до вимог законодавства Райф не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно.
Ми завжди готові піти на зустріч, вирішити питання у будь-яких надскладних ситуаціях та хочемо проаналізувати звернення.
Будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення дані власника рахунку ( ідентифікаційний код та актуальний контактний номер).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема решена
serge1488 3 октября 2023, 18:50
Жахливе ставлення до клієнтів. Успадкував від матері грошові кошти на рахунку Райффайзен банку, знаходжуся за кордоном, тому правдами і неправдами у величезній черзі зробив довіреність на довірену особу в Україні із правом отримання будь-яких належних мені коштів та представництва моїх інтересів у А Т Райффайзен Банк. На гарячій лініі кажуть, що можна отримати гроші на свій рахунок, в чаті кажуть те ж саме, raif.help@raiffaisen.ua каже що тільки готівкою у відділенні, співробітники банку у особистому спілкуванні також кажуть що можна зарахувати на мій поточний рахунок. На тому ж почтовому ящику raif.help, коли мною було надіслано скан доручення, сказали що можна представнику йти та отримувати кошти із цим дорученням. Тепер, ігноруючи всі законодавчі норми та на власний розсуд трактуючи ст. 1003 ЦКУ, банк не видає успадковані кошти, вимагаючи внести зміни в доручення, а саме вказати право на отримання успадкованих коштів. Навіть Приват та Ощад прийняли цю ж довіреність. Черга в Консульстві України дуже велика, чекати запису на довіреність можна місяцями, видача доручення коштує 78 Євро + кошти на відправку його до України. Я письмово надавав підтвердження банку повноважень довіреної особи на отримання в тому числі і успадкованих коштів, проте банк це не цікавить, він трактує сформульовані мною повноваження і закон на власний розсуд, жодним чином не ідучи на зустріч і за формальним приводом відмовляє у видачі коштів. Юридичний відділ, на який усі посилаються, на контакт не виходить, шосткинське відділення каже що не має повноважень. Скарги на сайті не дають свого ефекту. Цей коментар це крик душі і остання спроба перед безпосереднім зверненням до особисто Генерального директора, звернення зі скаргою до НБУ та до материнської компанії.
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 октября 2023, 18:58
Добрий день.

Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Та хочемо висловити наші щирі співчуття стосовно смерті Вашої мами.

Та хочемо зауважити, що довірена особа може проводити з рахунком будь-які банківські операції, право на здійснення яких описано в довіреності. Це означає, що в документі повинно бути чітко зазначено, які операції може здійснювати довірена особа: закриття, поповнення, тощо. Визначення типу «всі дії», на жаль, не підходить.

Тобто, якщо довірена особа звернеться до відділення для отримання спадщини — для того, щоб співробітники відділення могли видати кошти, це має бути чітко прописане в довіреності.

Ми дуже хочемо проаналізувати ситуацію, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
evgenij40 30 сентября 2023, 7:36
Отделение по адресу: Полтава, ул. М. Грушевского, 4
Люди уходьте з цього банку бо оманливо добрими тількі здаються.Обіцяють допомогти але тількі в оману заведуть.У мене арешт коштів соцвиплат.В невоенний час 20% повинні переказувати до виконавчої служби, а пенсію 100% привласнили і у себе тримають.Пропонують надіслати єлектронкой до виконавця запит але нічого не роблять.На гарячій лінії кажуть що проблему всереді банку вирішити можливо.Але навіщо це аферистам?
Райффайзен Банк
Ответ банка
30 сентября 2023, 8:59
Вітаємо. Перш за все, вдячні Вам за очікування відповіді.

Євгеній, з 06.05.2023 в силу вступили дії Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих особливостей організації примусового виконання судових рішень і рішень інших органів під час дії воєнного стану» — тобто, зараз на всі рахунки накладається арешт без можливості користування коштами.

Згідно Закону України зняття коштів з арештованого рахунка можливе в максимальній сумі — 13 400 грн. за 1 календарний місяць (розмір 2-х мінімальних зарплат), за умови, якщо Виконавець (Виконавча Служба) надійше до Банку постанову «Про визначення поточного рахунку клієнта», де буде вказано номер рахунка, з якого Ви зможе зняти кошти. Виконавець (Виконавча служба) опрацьовує такі запити протягом — 2 х робочих днів з моменту Вашого звернення та відправляє до Банку Укрпоштою.

Згідно отриманої від Вас при попередніх комунікаціях інформації, Ваш виконавець не надсилав до нашого Банку постанови «Про визначення поточного рахунку клієнта», відповідно — наразі Вам потрібно звернутись до виконавця для направлення з його боку до банку відповідного документу.

Після отримання банком документу, по рахунку будуть встановлені обмеження, що дозволятимуть знімати передбачені законодавством кошти, а саме — до 13 400 грн. за 1 календарний місяць.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
23457 26 сентября 2023, 10:39
Особенно Анастасия как представилась девушка, любит перебивать и не выслушает проблему человека до конца, мне интересно где их обучают общению по телефону. Вот иза таких людей и не хочется с этим банком иметь не каких дел. Может банк и нормальный. Не рекомендую!!! Научитесь общаться
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 сентября 2023, 10:47
Доброго дня.

Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження. У нашому Банку працюють компетентні фахівці, та при виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.

Цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження. Дуже хочемо розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
alex20232609 26 сентября 2023, 9:51
У мене злочинці вкрали з картки гроші (фішинг за участю платіжної системи Портмоне). Портмоне відповіло, що вони нічим не можуть допомогти і звертайтесь до банку. Близько години від отримання повідомлення про списання подав заявку в банк на спірну транзакцію. Надія повернути кошти зникла на 3 день, коли побачив, що з карткового рахунку ще були списані кошти. Це банк провів транзакцію і списав комісію. На картці виник мінусовий залишок. Тобто банк не зупинив транзакцію, а ще й заробив на ній. Через тиждень банк повідомив, що «підстав для повернення коштів немає». Я прийняв рішення закрити рахунок, але й тут прийшлось його поповнювати з додатковими комісіями, щоб мінусу не було. Замість закриття ще почали навязувати відкриття нового рахунку. Нарешті прийняли мою заяву. Загалом, негативні емоції зашкалюють. Райффайзен допомагає клієнту лише тоді, коли хоче заробити. Коли виникають проблеми, допомоги не буде. Коли виникне потреба на підприємстві, де я працюю, у виборі банку для зарплатного проекту, я вже знаю якого банку в переліку для вибору не буде.
Райффайзен Банк
Ответ банка
26 сентября 2023, 9:59
Добрий день!

Нам щиро прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством та дана ситуація вплинула на Вашу думку про Банк в цілому.
Хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
Маємо велике бажання розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
SergeyNina 26 сентября 2023, 21:12
Банк не может остановить такую транзакцию. Если платёж уже в обработке то он пройдёт Технически это возможно остановить только при ошибках когда платёж нельзя провести и этим пользуются мошенники. Запретите оплату без 3ds
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
evgenij40 23 сентября 2023, 11:24
Отделение по адресу: Полтава, ул. М. Грушевского, 4
18.09.23 виконавець зупинив провадження і надіслав до банку листа але банк діє незаконно як не підкоряеться законам України і не розблоковує пенсію яку незаконно привласнив.У кого схожа ситуація до НБУ звертайтесь може цей банк з головним офісом в москві перестане терроризувати українців і почне діяти адекватно бо чинить неадекватно.Куди тільки не звертався всі кажуть чушь і бред сотрудніки банку, тільки один раз на гарячій лінії адекватна дівчина по моїй ситуації казала що внутрі банка повинні були розібратися але навіщо це злодіям які діють беззаконно, все до виконавця переводять.Ви не мали права привласнювати соцвиплати і надати повинні користуватися навіть арештованим рахунком до двох мінімальних зп.А не дуру із себе робити і казати поки виконавець не надішле листа бо вам все одно на свою репутацію і сотрудніки такіж мабуть розуміють у кого працюють, це їх вибір.Я б ліквідував ліцензію цього банку який терроризує порядних громадян знущаючись і перекручуючи закони як завгодно.Дурніших дій я не чув і не бачив не в одному банку, а кліент я багатьох банків.
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 сентября 2023, 13:39
Добрий день!

Райффайзен Банк в Україні – український банк, окрема юридична особа. Ми дотримуємося всіх міжнародних санкцій та не маємо жодних зв’язків із російським банком.
Райффайзен Банк Україна з перших днів війни заявив про свою принципову патріотичну позицію і дотримується її невідступно.
Нам дуже прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу Банку та наших співробітників.
При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби, а тому зі свого боку не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно.
Також, за попередніми Вашими відгуками було проведено комунікацію з менеджером з питань клієнтського сервісу. У телефонному режимі було надали пояснення, щодо Вашої ситуації у повному обсязі та чіткі відповіді, щодо шляхів вирішення питання.
Запевняємо, що наші двері відкритті для Вас, і ми завжди будемо раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 сентября 2023, 15:46
Добрий день! Вдячні за очікування та терпіння.
Отримали зворотній зв’язок від менеджера з обслуговування клієнтів. Наразі, по Вашому зверненню була проведена комунікація, надано актуальну інформацію та повідомлено шлях вирішення питання. Якщо виникатимуть питання в майбутньому, з радістю Вам допоможемо. Бережіть себе та мирного неба!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Markoff1991 21 сентября 2023, 17:54
Є кілька арештів по виконавчим провадженням. Банк цю суму арештів заводе відразу в мінус по карті. Назбирав я суму на одне виконавче з чотирьох. Банк перерахував цю суму виконавцю. Виконавець прислав постанову про зняття аркшту та закриття виконавчого. Банк прийняв, але арешт не знімає, мотивуючи тим що в мене залишилось ще 3 виконавчих. Доки я їх не закрию то арешт мені не знімуть ніяк. Чи правомірні дії банку, підтримка відправляє до виконавців. А мені лише треба щоб прибрали суму заборгованості по закритому виконавчому провадженню
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 сентября 2023, 18:00
Добрий день!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Хочемо зауважити, що Банк знімає арешт з рахунків лише на підставі постанови про зняття арешту, який виконавець надсилає до Банку. Якщо по одному з проваджень надійшла постанова про зняття, сума арешту має актуалізуватись згідно з тими провадженнями, що залишились.
Ми хочемо розібратися в ситуації, тому просимо Вас написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер або ідентифікаційний код.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 31 октября 2023, 16:01
Добрий день!

Дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуація. Отримали від Вас зворотній зв’язок, що питання за Вашим запитом було вирішено в Чаті Райффайзен Онлайн. Якщо будуть виникати питання в майбутньому, звертайтесь, ми завжди готові допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
OlegMin 20 сентября 2023, 15:44
Побачили сьогодні 3 пропущених від Райфайзена 0444985600 в інтервалі 1 година. Взяли на 4й раз, думали може щось сталось, якщо так наярюють. «Доброго дня, чи є у Вас час, ми хочемо розповісти Вам про послуги». Представники маркетингу, хто придумав цей брєд — Ви хоч пробували уявити це, перш, ніж заставили співробітників цим займатись: люди працюють, люди зайняті — тут їм наярює тел і починають про щось грузити! Навіть починати слухати немає бажання, не те, що брати.
Навчіться вже користуватись месседжерами, електронкою та іншими сучасними засобами комунікації, щоб донести (впарити) потрібну ВАМ інформацію — людина матиме змогу вивчити її, коли буде час і бажання. А не брати особисті мобільні, щоб телефонувати по 4 рази підряд — це не повага.
Просто було жаль дівчину, щоб їй це виказувати, бо вона теж жертва цього недолугого маркетингу.
Можемо провести експеримент — напишіть тут свої особисті номери і ми — клієнти будемо Вам так телефонувати і розказувати, які ми Вам корисні послуги можемо надати.
Тел, звісно, заблокували.
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 сентября 2023, 15:53
Добрий день.

Нам дуже прикро, що нам не вдалось виправдати Ваші очікування та Ви залишились незадоволені сервісом нашого Банку.

Дякуємо, що звернули на це нашу увагу. Зазвичай, наші оператори не здійснюють таку кількість дзвінків для інформування про послуги банку, а тому для аналізу ситуації просимо вказати Ваш фінансовий номер або ідентифікаційний код в приватні повідомлення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝