Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о компании — 484

1/5
Nira6462024-11-24 22:00:45
Як новачок у володінні авто і недосвідчений водій оформила собі автоцивілку з VUSO-Assistance. Це найдорожча пропозиція з усіх варіантів.
Пару днів назад сталася неприємність, пробила і спустило колесо. В доп послуги одним їз пунктів входить Заміна пошкодженого колеса Авто.
Дзвоню на гарячу лінію замовляю цю послугу, оператор сказав чекати на дзвінок. Через 40 хвилин!!! оператор мені телефонує і каже, що в моєму місті відсутня можливість надати таку послугу!!! Як??? Я ж зазначала місто, Чернігів, і це обласний центр!!! А де можна замовити таку послугу, в яких саме містах??? Чому це не відображається відразу ж в договорі.
Сказати, що я розчарована і дуже засмучена, це нічого не сказати. Більше точно не буду оформлювати ОСАГО в цій компанії.
1/5
Larysa12012024-10-18 17:23:53
Медичне страхування. Страхова компанія не виконує жодного пункта договору. Донька звернулась в страхову з приводу пошкодження колінного суглобу. Лікарем ортопедом-травматологом рекомендовано проведення МРТ колінного суглобу для встановлення діагнозу. Обгрунтування строхової відмови від проведення МРТ незрозуміле нікому. Жодному пункту договору не підлягає.
Взагалі незрозуміло, чи працюють там фахівці з медичною освітою, бо на прохання записати до травматолога, порадили звернутись до ортопеда, хоча ортопед-травматолог це один і той же фахівець.
1/5
Olvatam2024-09-28 09:33:45
Сьогодні після візиту лікаря впродовж 1.5 години ніхто не зателефонував щодо замовлення ліків в аптеці, поки сам не набрав і, виявляється, це вони чекали мого дзвінка, щоб сказати яка аптека. Ну, буває. Пояснив їхній співробітниці Наталії, щоб шукала а радіусі до 2 км, оскільки навколо місця проживання аптеки не мають договорів із страховою. Потім надав адресу аптеки, щоб забрати. Згодом прийшло повідомлення, поїхав, не перевіряючи, забрав пакунок і поїхав додому. Виявляється, самий головний препарат відсутній. Дзвоню і чую таке: «Препарата не було у радіусі 2 км.» Питаю: так а чому не сказали мені про це? Нема то нема — оце підхід Наталії. Відкриваю додаток Таблетки.УА, а там є не куплений препарат у тій ж аптеці, в якій я забирав попередній пакунок, а поруч ще одна аптека з наявністю. Знову телефоную мега вже з претензіями, чому в аптеці, в якій на самому початку забрав ліки, є цей не куплений препарат. Вона каже, та то вам підтвердили, а нам не підтвердили.
Через якийсь час з'являється смс забрати з тієї аптеки, з якої забрав попередні ліки. Але те, що аптека через через 15 хв зачиняється, розуму не вистачило подивитись графік роботи. Телефоную цим «професіоналам» і кажу, дивіться ж на карту і графіки роботи аптеки. Пропоную іншу, яка до 22:00 працює і ще ближча, ніж попередня аптека (сам не знав про неї, якби не довелось за них шукати аптеки), яку вони раніше у радіусі 2 км не змогли знайти. Сказав вже якийсь чоловік, що добре, зараз перезамовимо на ту, що до 22:00. Але ніхто нічого не зробив, довелось за свої кошти купити. Оце рівень роботи страхової, банально не в стані аптеки знайти, ще й нагло брешуть. Не думаю, що у цієї компанії буде майбутнє з таким менеджментом і працівниками, з якими купу часу втратив.
2/5
irinairina192024-09-21 11:39:10
Сьогодні 21.09 звернулася до ВУСО на гарячу лінію зі скаргою на біль у коліні. Та отримала відмову, посилаючись на те, що раніше в мене вже було відмова згідно страхового випадку, повʼязаного з травмою. Я пояснила координатору Анастасії, що в мене СЬОГОДНІ заболіло коліно. Та це не має ніякого відношення до старого страхового випадку. За логікою страхової компанії або особисто на думку Анастасії, якщо один раз було відмовлено, то заново з новими скаргами та іншою причиною звернутися я не можу. Я попросила озвучити пункти, згідно яких було відмовлено. Анастасія, озвучила, що наче я не належним чином повідомила СК про настання страхової події. Я знову почала пояснювати, що коліно болить сьогодні. А не 2 тижні тому. Тільки після того, як почала розмовляти на підвищених тонах вельми шановна координатор Анастасія все ж таки зафіксувала запит щодо запису до лікаря. Чекаю на вирішення цієї ситуації. Раніше не було такої кількості відмов від компанії. А наразі вони постійно шукають привід для відмови. І після таких випадків відпадає бажання користуватися послугами цієї СК. Добре, що розмови записуються. Тож прошу звернути увагу компанії на консультації Анастасії. Мій поліс 9056750
1/5
oleg5072024-09-02 18:51:46
покупал полис через сайт polis.ua, через почти 10 месяцев полюс стал недействительным. Как оказалось был изменен номер договора и срок действия договора, что я уже узнал через 10 мес.
Ответ polis.ua: «всі переоформлення полісів відбуваються по зверненню клієнтів, було переоформлення з полісу 216369230 на поліс  216563199 „
Прокомментируйте данную ситуацию, хотелось бы знать с кем перестать сотрудничать с polis.ua или Вусо
1/5
less22242024-08-23 10:34:56
Ужасная компания, нет обратной связи позвонить и поговорить можно только с оператором который ничего не решает а только предлагает подождать рассматриваемое решение
1/5
tetiana92024-07-25 15:17:15
Медичне страхування — жахливий сервіс, гіршого я не бачила. Лікар після візиту відзвонитися у Vuso не може, бо вони не відповідають на дзвінки. Надалі пацієнт змушений надавати висновки самостійно, бо зв'язатися з лікарем вони самостійно не хочуть, хоча і обіцяють; висновки лікаря вони оскаржують з коментарем «призначено всупереч протоколам МОЗ», коли пояснюєш їм причини і просиш зконтактувати з лікарем — вони лише обіцяють і нічого не роблять; лікаря змінити на іншого з якоїсь дивної причини не можна; призначення за результатами повторного візиту вони не гарантують з причини «пройшло більше 14 днів з першого візиту». Наразі я створила п'ять заявок на елементарну процедуру за призначенням терапевта і досі Vuso не підтверджує призначення, кожна нова заявка починається з обговорення з нуля і закінчується обіцянкою зв'язатися з лікарем для надання детальної інформації, після чого абсолютно нічого не відбувається.
Не маю жодної уяви чого моя компанія прийняла це дивне рішення співпрацювати з Vuso, але я намагатимуся довести їм хибність цього рішення і змінити провайдера послуг.
5/5
Aliska022024-05-20 10:58:41
19.01
Була учасницею дтп ( не моя вина). Одразу зателефонувала до СК. Пояснили, що робити достатньо детально. В офіс приїхала і менеджер Катерина повністю допомогла розібратися з заповненням документів, тому, що сама наврядчи з першого разу адекватно все зробила. В офісі дівчата все роздрукували, зробили копії. Була на зв'язку з менеджером — завжди відповідала на всі питання ( а їх було чимало, тому що страхова винуватця випила всю кров). А ще, я не звернула уваги, що у мене пряме врегулювання ситуації ( про що мені одразу повідомили в офісі) і СК сама з'ясовувала деталі з винуватцем. Огляд авто відбувся швидко, по домовленості. І через 3 тижні мені прийшла виплата. Дякую за гарне відношення.