Минфин - Курсы валют Украины

Установить
Вусо

Отделения Вусо: Киев, ул. Предславинская, 40

Назад

Киев, ул. Предславинская, 40

ул. Предславинская, 40

067 575 66 70

Пн - Пт: 09:00-18:00, Сб-Вс : выходные

Отзывы об отделении — 46

Отзывы об отделении — 46

5/5
IgorKiev20232023-02-03 20:50:26
Приблизно років 12 тому в мене вже трапилось ДТП не з моєї провини, отже окрім опису поточної події — можу зробити порівняльний аналіз.

27.12.2022 трапилось ДТП, винуватець якого був застрахований у ВУСО. Я — постраждала сторона. Винуватець — представник одного з комунальних підприємств столиці.
ДТП незначне, люди не постраждали, провина винуватця була очевидною (він перетнув подвійну суцільну смугу, зачепив моє авто).
Отже… після того, як поліція зафіксувала факт ДТП — зателефонував у свою страхову, отримав консультацію, одразу ж зателефонував до страхової Винуватця — до ВУСО.
Повідомив обставини події. Незважаючи на те, що законодавство надає кілька діб на те, щоб СК Винуватця відреагувала і призначила зустріч та огляд — все трапилось дуже оперативно і після дзвінка з узгодженням часу наступного дня 28.12.2022 я прибув у офіс ВУСО на призначений час.
В черзі не чекав. Зустріч відбулась в узгоджений час.
Аварійний комісар в особі співробітниці СК: Олександри попередньо опитав мене про обставини події й допоміг заповнити стандартні форми документів.
Одразу ж після цього був проведений огляд пошкоджень автомобіля, з фотофікацією.
Олександра попередила мене, що незважаючи на «відмінний» стан автомобіля, через вік авто — 15 років на відшкодування запчастин буде застосований «понижуючий коефіцієнт».
03.01.2023 Олексндра вайбером повідомила мене про результат експертизи і суму страхового відшкодування. Я не фахівець в цих питаннях, тому не буду давати оцінки.
Минув ще місяць і сьогодні, 03.02.2023 я отримав відшкодування на карту.
Ще б хотілося зазначити:
Не слід асоціювати провину винуватця ДТП з його Страхову компанією (smiley)
Часи змінюються. Якщо 12 років тому для отримання офіційного документу від СК — мені доводилося витрачати робочій час і йти на УкрПошту за листом. Зараз вайбер — економить купу часу.
Ну і заповнення документів «від руки» — це так незручно… Є ще над чим працювати страховим компаніям :)
1/5
synuk2022-01-29 12:49:45
простейший вопрос Нужно было страховку с проданной машины закрыть и открыть страховку на новую три раза звонил целый день говорил что на завтра надо страховку если можно побыстрее в конце дня получил письмо на Viber с неработающими ссылками больше ответа не было на следующий день позвонил в эту страховую говорят что фахивцы не работают отдыхают позвоните в понедельник позвонил в другую страховую за 10 минут сделал полис.если здесь так сложно написать полис Так что же дальше не советую
2/5
Sasha19942021-11-28 01:35:22
Якість погано!
Страхувала свою нерухомість ( будинок) через Приват Банк у СК Вусо, що можу сказати… будинок валиться в аварійному стані, через стихійні явища.
Співробітники: нехочуть чути клієнта, та бачити головні Факти а саме: документи які я додаю по сутті і які є Державним підтвердженням висновком події, а співробітники просто ігнорують та вимагають нереальний пакет документів (( якість погано!
На мою думку:
Для врегулювання справедливого рішення:
-Треба подавати позов до суду… щоб довести Справедливість, а не чекати що від вас (клієнтів) вимагають великий (стос) пакет документів...і годують завтра… завтра… завтра..., та просто тягнуть час… так аби не платити страхові відшкодування!
Вже закінчується місяць, від подачі страхового випадку, а відповідь: від «СК Вусо», я так і не отримала, страхову суму Невиплачують та тянуть часс…
Страхівку зроблять швидко… а от Виплату по страхівці, якщо випадково настане страховий випадок то огого чекати і чекати… а може і взагалі не чекати…
30 ноября 2021, 14:33
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 30.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
1/5
nsh2021-10-13 13:01:04
Отвратительная работа СК ВУСО! Осмотр поврежденного ТЗ назначили на улице перед офисом СК, барышня пофотографировала внешние повреждения. Попросили назначить деффектовку на СТО, чтобы сняли бампер, ответ — снимайте сейчас или приезжайте со снятым бампером. В этот же день на основании осмотра внешних повреждений, присылают заявление на согласие по выплате на 3056 грн с текстом, что пострадавший согласен и претензий не имеет. Подписывать заявление я отказалась, провела деффектовку на СТО за свой счет. Предъявила результат проведенной деффектовки, работы и запчасти оценили в более чем 50 000 грн, ответ СК- это дорогое СТО, мы на него ориентироваться не будем. После длительного трепания нервов, провели независимую экспертизу на СТО. Через неделю, сообщили, что выплата 15 954 грн. С результатами экспертизы и расчетом страховой выплаты отказались ознакомить. После проведенного ремонта, сумма которого значительно превысила выплату. Отказали в возврате снятого с суммы выплаты НДС, хотя документы предоставили (СТО — платильщик НДС). Ни при каких обстоятельствах не приобретайте страховые полисы в СК ВУСО, НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
1/5
aonashchuk2021-08-05 18:49:03
Оформляли страховку при выезде в Турцию. ОБРАТИТЕ ВНИМЕНИЕ: в договоре есть пункт, что ОРЗ и ОРВИ при температуре менее 38 градусов — не страховой случай.
ЧТО ЭТО ЗНАЧИТ НА ПРАКТИКЕ?!
У ребенка стала подниматься температура, болело горло. Звонить в страховую бессмысленно, если у ребенка температура менее 38. Когда стала 39 позвонил в страховую. ЖАРОПОНИЖАЮЩЕЕ ДАВАТЬ НЕЛЬЗЯ — ИНАЧЕ СТРАХОВКИ НЕ БУДЕТ!!! Полчаса ждали машину. С ребенком на коленях (у него 39.5 !!!) в 40 градусов жары ехал рядом с водителем скорой 20 минут до клиники. Спасибо врачам, всё сделали оперативно!
Медперсонал клиники спрашивал несколько раз давал ли я жаропонижающее. Я сказал нет, иначе не будет страховки. ТУРЕЦКИЕ МЕДИКИ САМИ ГОВОРЯТ, ЧТО ЭТО УЖАСНАЯ СТРАХОВКА!
С такими условиями смысла в этой страховке никакого, это просто развод на деньги. Если туроператор будет предлагать эту компанию — не ведитесь, оформляйте страховку сами в нормальной компании или не болейте.
5/5
volodymyr1m2021-05-25 13:52:34
Доброго дня,

Хочу залишити позитивний відгук про компанію Vuso по страхуванню КАСКО на автомобіль.

Коротка передісторія:
Після настання ДТП, подзвонив в страхову повідомив про випадок, потім оформили Європротокол в якому я визнав себе винуватцем. Було пошкоджено 3 деталі: бампер задній, крило та стопи з одного боку.

Враховуючи що автомобіль Audi це мій перший автомобіль, я не був знайомий з цінами та вартостями ремонтних робіт, я думав що сума збитків буде в районі 30 тис грн, в результаті після того як обрав СТО з пропозицій які надала страхова, вартість ремонту оцінили в ~ 170 тис грн.

Після огляду автомобіля страхова, повідомила мені що сума буде зібрана протягом кількох тижнів (зайняло приблизно 2 тижні) та передана на СТО по рахунку.

Можу рекомендувати страхову Vuso до співпраці, по страхуванню КАСКО но автомобіль.
0/5
Jdhehf2020-11-14 01:28:12
Доброй ночи, просто не советую эту страховую компанию, они любят иметь деньги с людей, а взамен отдавать не хотят!!!
P.S: Автоинспектора лентяи((
Вусо
16 ноября 2020, 9:35
Здравствуйте. Напишите, пожалуйста, Ваш номер полиса и контактный телефон в личные сообщения для уточнения деталей по Вашему случаю с нашими специалистами. С уважением, отдел контроля качества обслуживания клиентов.
2/5
hegopel3312020-08-21 12:46:55
Отдали в ремонт телефон, прошло посчти три недели вместо обещаных 5 рабочих дней, а телефона как небыло так и нет… хотя каждый день говорят, что отправили! Никому не рекомендую эту страховую!
Вусо
21 августа 2020, 14:09
Здравствуйте! Напишите, пожалуйста, Ваш номер полиса и контактный телефон на почту pr@vuso.ua. Ответ предоставим в течение рабочего дня. С уважением, отдел контроля качества обслуживания клиентов.
1/5
krasoz2020-07-02 18:46:09
У моей дочери умер папа. О том, что он был застрахован мы не знали, а узнали уже после похорон. Страховая компания ведёт себя так, как будто я им ещё должна что-то. Разговаривают грубо-не отвечают на заданные вопросы, специально вводят в заблуждение. Спрашиваю форму справки-ответ номер не знают, она номера не имеет. Объясняю, что ликарське свидоцтво про смерть вы требуете, а этот документ в оригинале сдаётся в органы регистрации смерти и не может быть выдан для страховой компании. Тогда у меня вопрос почему сама страховая компания не запрашивает нужные ей документы? Договор по умершему мы не имеем и не владеем какой либо дополнительной информацией по правилам и условиям договора страхования на здоровье — поэтому и обращались в страховую компанию. При обращении в страховую компанию в отдел медицинского страхования слышишь лишь-мы вам сказали и вам надо так вы в интернете и поищите, и чего вы звоните дважды и бросают трубку так как у них нет на нас времени. Подала подтверждающие документы по страховому случаю через заявку Приватбанка. Звоню спросить факт подтверждения принятия документов страховой компанией Вусо, так мне отвечают, что документов нет и не дослушав брасами трубку, когда я задаю вопрос. Я говорю, что такого хамства я ещё не встречала. Как страховые платежи брать и вчухивать страховку через Приватбанк это быстро, а как воспользоваться страховым случаем так все забывают, что нужно оставаться людьми в первую очередь и иметь хоть каплю сочувствия и понимания в таком факте -как смерть родных.
1/5
despero422020-04-14 15:52:27
Все було добре до моменту звернення із заявою про здійснення страхової виплати… Коротко: 02.03.2020 звернулась до страхової (до їх представництва) із заявою про про виплату по факту настання страхового випадку (договір страхування № 8775341). При зверненні мною надано всі необхідні документи в т.ч. оригінали договору страхування та рахунку-фактури щодо витрат на ритуальні послуги та репатриацію тіла. На мої періодичні дзвінки-нагадування щодо розгляду заяви у відповідь чула: почекайте, ми розглядаємо, добре, що ви нагадуєте, не турбуйтесь, все буде добре, тощо. Через місяць з моменту звернення із заявою під час чергової телефонної розмови із представником компанії чую таке: «ви знаєте, я не бачу оригіналу договору страхування — ви його мабуть не подали або можливо нам його не передали бо ви його подавали не у м. Києві...» «Ви ж мабуть зробили собі його копію — можете ви відправити його нам?» Ви знаєте, той документ — рахунок-фактура про який ви говорите теж в нас відсутній...." Через місяць з моменту подачі відповідної заяви я чую, що я не подала оригінал договору страхування чи основний доказ витрат, якщо це чи не основні документи і вони зазначені у додатку до моєї заяви? Ви серьйозно?! Для чого я їм телефонувала весь цей час аби переконатись що я подала всі необхідні документи?! Після надання їм цих документів, на моє питання про тривалість розгляду заяви, у відповідь чую: «ви знаєте, але ми розглядаємо заяву протягом 21 дня з моменту долучення останнього документа....» Сьогодні — 14.04.2020 немає жодних відомостей про результати розгляду моєї заяви. Це просто знущання над людиною… Ця компанія не поважає своїх клієнтів — у телефонних розмовах суцільний обман — вони роблять все аби затягнути розгляд справи і людина просто забула про свою заяву… За жодних обставин ніколи нікому не пораджу цю страхову, бо з ними краще не мати ніяких справ — одні слова і ніяких дій — вони лише добре вміють заспокоювати і розказувати казки по телефону…