Сьогодні після візиту лікаря впродовж 1.5 години ніхто не зателефонував щодо замовлення ліків в аптеці, поки сам не набрав і, виявляється, це вони чекали мого дзвінка, щоб сказати яка аптека. Ну, буває. Пояснив їхній співробітниці Наталії, щоб шукала а радіусі до 2 км, оскільки навколо місця проживання аптеки не мають договорів із страховою. Потім надав адресу аптеки, щоб забрати. Згодом прийшло повідомлення, поїхав, не перевіряючи, забрав пакунок і поїхав додому. Виявляється, самий головний препарат відсутній. Дзвоню і чую таке: «Препарата не було у радіусі 2 км.» Питаю: так а чому не сказали мені про це? Нема то нема — оце підхід Наталії. Відкриваю додаток Таблетки.УА, а там є не куплений препарат у тій ж аптеці, в якій я забирав попередній пакунок, а поруч ще одна аптека з наявністю. Знову телефоную мега вже з претензіями, чому в аптеці, в якій на самому початку забрав ліки, є цей не куплений препарат. Вона каже, та то вам підтвердили, а нам не підтвердили.
Через якийсь час з'являється смс забрати з тієї аптеки, з якої забрав попередні ліки. Але те, що аптека через через 15 хв зачиняється, розуму не вистачило подивитись графік роботи. Телефоную цим «професіоналам» і кажу, дивіться ж на карту і графіки роботи аптеки. Пропоную іншу, яка до 22:00 працює і ще ближча, ніж попередня аптека (сам не знав про неї, якби не довелось за них шукати аптеки), яку вони раніше у радіусі 2 км не змогли знайти. Сказав вже якийсь чоловік, що добре, зараз перезамовимо на ту, що до 22:00. Але ніхто нічого не зробив, довелось за свої кошти купити. Оце рівень роботи страхової, банально не в стані аптеки знайти, ще й нагло брешуть. Не думаю, що у цієї компанії буде майбутнє з таким менеджментом і працівниками, з якими купу часу втратив.