Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

О компании

Вусо/VUSO — одна из крупных классических универсальных страховых компаний в Украине. Это украинская страховая компания, созданная 24 сентября 2001 года. Страховая компания ВУСО — один из лидеров онлайн-продаж на рынке страхования Украины и позиционирует себя как компания эффективного внедрения интернет-обслуживания клиентов. Вы можете заказать любой вид страхования, не выходя из офиса или дома. Более 80% клиентов СК ВУСО получают страховые выплаты в срок до 7 дней. 91% клиентов довольны качественным сервисом компании.

Главный офис:03150, г. Киев, ул. Казимира Малевича, 31 (Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб-Вс: выходной)
График работы:
socialsocialsocialsocial
googlePlayapple

Премии и выплаты на 30 сентября 2025

Тип страховки
Премии, тыс. грн
Выплаты, тыс. грн
Уровень выплат, %
955184 ₴
426757 ₴
44.68 %
793466 ₴
212319 ₴
26.76 %
44560 ₴
7825 ₴
17.56 %

Отзывы о компании — 527

1/5
1717Mi2025-12-01 15:04:08
Хочу поділитися вкрай неприємним досвідом співпраці з цією страховою компанією.

08.05.2025 мною був надісланий до «ВУСО» повний комплект оригінальних документів для ведення моєї страхової справи (оригінали чеків, лікарняний листок, довідка про зарплату тощо). За інформацією перевізника, документи були отримані представником компанії.

Однак після цього ніхто зі мною не зв’язався, а коли я самостійно почала уточнювати інформацію, виявилось, що документи нібито загублені.

При спробах отримати контакт відповідальної особи або хоча б зрозуміти, які подальші дії, — співробітники компанії просто кидають слухавку. Жодних офіційних пояснень, інструкцій чи рішень я так і не отримала.

Я вимагаю лише нормальної комунікації та відновлення моєї справи, але натомість отримую повну байдужість і відсутність будь-якої реакції.

На даному етапі у мене склалося враження повної безвідповідальності компанії щодо роботи з клієнтами та їх документами. Сподіваюся, мій відгук допоможе іншим бути обережнішими.
1/5
OleksiiTh2025-11-16 06:57:33
Вже більше двох тижнів намагаюсь звʼязатись з компанією задля відшкодування коштів і все безрезультатно.
Листи на імейл, дзвінки — 0.
І так вже більш двох тижнів.
Категорично не рекомендую!
5/5
Oksana05102025-11-10 18:04:06
Хочу висловити щиру подяку страховій компанії «ВУСО» за підтримку та професіоналізм у складній ситуації з ДТП. Аварія стала для мене великим стресом, тим більше, що винуватець намагався перекласти провину на мене. Це було дуже неприємно й тривожно, але саме ваша команда допомогла мені зберегти спокій і впевненість.

Окрема подяка пану Юрію — за уважність, терпіння та грамотну юридичну підтримку, Ви справді стояли на моєму боці, все пояснили зрозумілою мовою, допомогли розібратися в деталях і відстояти правду. Ваша участь — безцінна. Документи були оформлені швидко. Перший суд ми виграли завдячуючи Вам я почувалася захищеною на кожному етапі.

Щиро дякую за людяність, підтримку та професійний підхід. Це компанія, якій можна довіряти, і команда, яка дійсно захищає своїх клієнтів. Рекомендую всім!

P.S по завершенню напишу чим усе закінчиться.
1/5
Leksss1403692025-11-03 14:27:17
Проводив лікування в стаціонарі, в перший день зв'язався в чат боті, сказав що госпіталізований, вказав діагноз, робив все по підказка чат бота, написав що буде виписка прикріплю після, зі мною оператор не зв'язався все через чат бот, коли виписався і прикріпив виписку, тоді зі мною знову через чат бот зв'язались і сказали, що нічим допомогти і покрити не можуть, так як я в перший день лікування не зв'язався з оператором і не подав інформацію про те що я на лікуванні((( те що виписка на руках і діагноз, те до уваги не береться, тупо так все зроблено щоб нічого не компенсувати, жахлива компанія, категорично не рекомендую!!! Жахливе ставлення до клієнтів!!! Все так, щоб не покривати витрати
1/5
Pavlo2025-10-17 16:15:56
Під час оформлення участі в марафоні незламності придбав страховку — ДОГОВІР № 26003373 страхування фінансових ризиків неможливості участі в події

10.10.25 в 11:35 — звертався в СК, за день до марафону, попросив надати інформацію та які потрібні від мене дії. На жаль дівчина не змогла мені підказати нічого й навіть не знайшла договір. Сказала що зі мною звʼяжуться й ніхто так й не передзвонив.
10.10.25 в 14:17 — дружина забрала стартовий пакет. Тому що додатково були оплачені шкарпетки, які були в цьому наборі.
10.10.25 — самостійно передзвонив в СК, з тим самим питанням. Й мені знову сказали що перетелефонують за декілька днів (без конкретики)
16.10.25 — в третій раз передзвонив в СК й зі мною нарешті звʼязались.
16.10.25 — почався діалог в телеграм.
17.10.25 — мені було повідомлено, що моя участь в марафоні 11.10.25 не підтверджена організатором, бо я забрав стартовий пакет. — Вбачаю в цьому або випадкове упущення при розробці страхового продукту або свідому змову, щоб не виплачувати під час настання страхової події.

Я часто користуюсь різними страховими продуктами, але такого сюра ще не чув. Хоча почитавши тут відгуки пазл склався.
Вусо
21 октября 2025, 11:48
Дякуємо за ваш відгук! VUSO завжди поруч, щоб забезпечити вам спокій та впевненість у майбутньому!
1/5
Olha652025-10-08 16:29:42
Обратилась в компанию за выплатой страхового случая, в результате мой ноутбук просто отказался работать. Не знаю какие программы они используют, чтобы блокировать подачу заявления, но никому не советую к ним обращаться
Вусо
9 октября 2025, 11:16
Доброго дня! Нам шкода, що у вас виникла подібна ситуація. Ми не маємо доступу до пристроїв користувачів і не використовуємо програмне забезпечення, яке може впливати на їхню роботу. Ймовірно, труднощі пов’язані з налаштуваннями пристрою чи інтернет-з’єднанням. Якщо у вас залишилися питання щодо оформлення звернення — будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію і наші фахівці вас детально проконсультують.
1/5
OlenaSima2025-10-08 10:06:10
Страхування від ВУСО в мене від роботи, і так сталося, що в мене виявлено певне захворювання. Коли я скористалася послугами страхової та звернулася через неї до лікаря, він мені назначив дообстеження. Треба було вияснити, чи покриває моя страховка це дообстеження, а це можна зробити або через кол-центр, або через чат, або через застосунок. В жодному з цих каналів мені не вдалося отримати відповідь на своє питання, просто тому-що ніхто НЕВІДПОВІВ. І дзвінок, і питання у чат буквально було проігнорувано.
Тепер мені можливо доведеться робити операцію, і страхова зазначила що вона може робити не компенсацію, а оплатити за мене, якщо це покриває страховка.
І якби, я не впевнена що лікарня буде чекати, коли ж страхова мені відповість.
Мені буквально довелося, коли я вперше стикнулася з проблемою кол-центра, сидіти в кабінеті у лікаря (нагадаю, що його надала страхова компанія), тикати кнопочки в чаті, просити зворотній дзвінок (лікар також попросив). На годиннику тоді було не пізніше 19:30. А «цілодобова» гаряча лінія передзвонила мені на наступний день після 10 ранку. І то я не впевнена, що вони дзвонили по запиту, а не щоб повідомити про «нестраховий випадок».
ВУСО самі це мені пояснюють «завантаженнестю операторів кол-центру», але Карл, вони не можуть бути завантажені настільки, щоб: 1) Не відповідати на дзвінки від застрахованих осіб після 16 та до 9 години.
2) Не перетефонувати за зворотнім дзвінком.

Моя думка полягає в тому, що ВУСО порушують умови контракту і варто переглянути їх відповідність стандартам страхової компанії. (А моєму роботодавцю переглянути умови з цією страховою).
Бо більшість негативних відгуків просто тому що ВУСО хочуть заробити грошей, а відпрацювати їх не дуже.
Вусо
8 октября 2025, 10:27
Доброго дня, напишіть номер Вашого страхового договору та деталі справи. Наші фахівці перевірять інформацію
1/5
Vassilii2025-09-26 11:15:53
Негативне враження отримую від співпраці із цією страховою компанією ВУСО ( VUSO).Стався страховий випадок, повідомив компанію, надіслав виписку із медичної карти (виписаний епікріз ) і отримав відповідь «доповнити оглядами після виписки». Ну ок, думаю: для чого потрібен огляд, що це за такий документ, чим передбачено, що він повинен бути і треба його отримати і надіслати компанії….??? Складається враження, що замість того, щоб швидко працювати із своїми клієнтами, які платять за це гроші у компанію — йде плутанина і затягування виплати. Ок, набираю компанію… три дні не можу додзвонитися до компанії і до якогось представника, ніхто не бере трубку. Дозваніваюсь, прошу менеджера Гут Юлію Петрівну, її немає, ок, залишаю своє питання, щоб розʼяснили що мається на увазі ДОПОВНИТИ ОГЛЯДАМИ ПІСЛЯ ВИПИСКИ. Кажуть, передзвонимо, третій день передзванюють…… Дзвоню сам…. ТИШИНА, НІХТО не бере трубку!!! Ау, ви як у компанії працюєте, люди???? Сподіваюсь, що хоч так почують…. Поки, не можу і не хочу нікому рекомендувати цю компанію….
Вусо
26 сентября 2025, 15:19
Доброго дня, напишіть номер Вашого страхового договору та деталі справи. Наші фахівці перевірять інформацію
1/5
ValeriyALF2025-09-19 16:43:18
30.07.2025 сталася дтп У винуватця дтп страхова компанія ВУСО, зробив експертизу на станції партнері вусо, нарахували ремонт 182 тисячі гривень, Вусо компенсує 60 тис. Калькуляцію запчастин зробили по Китаю! Порахував, тільки робота сто без запчастин, виходить 56 тис грн і не офіціал!!! Вусо хоче щоб я купив запчастини на 4 тис грн При тому всьому що автоцивілки в мене теж Вусо)))) Це жах, обходьте 10-тою дорогою

Сьогодні вже 19.09 2025
Кому цікаво вже писав відгук 09.09.2025
Після негативного відгуку Вусо пішла на контакт. Замість 60 тис грн узгодила 120 тим з ПДВ, але з виплатою виключно на сто. З сумою я все одно не згоден. Для того щоб не було спекуляцій з сто(їх партнер ), які начебто завищують сумму ремонту (182 тис грн. З пдв), я був змушений витратити 6 тис грн., щоб замовити незалежну ліцензовану експертизу! Звіт експертизи встановив сумму ремонту авто 204 тис грн з ПДВ, або 170 тис грн без ПДВ!
Цей звіт я надав в страхову компанію, чекаю відповідь, знаючи їх роботу — чекати на зворотній зв'зок можно дуже довго.
Я зі своєї сторони пішов на зустріч, сказав я згоден зі всіма запчастинами та цінами які узгодила СК Вусо, але є дві позиції, які мені потрібні б/ушні, але оригінальні — це фара ( вартість б/у 18 -19тис грн, страхова дає 3500 грн за нову!!!!!!) і капот 17-19тис грн б/у, страхова дає 7500 за новий!!!!!!).
Відповідь — ні! Вони й далі тягнуть час, і замовляють якісь нові звіти!
Так що думайте, потрібно Вам співпраця з СК Вусо чи ні!
Але я так розумію що мій відгук нажаль не останній!
Вусо
22 сентября 2025, 11:08
Доброго дня, напишіть номер Вашого страхового договору та деталі справи. Наші фахівці перевірять інформацію
1/5
hserhi2025-09-17 20:36:56
Звертався на гарячу лінію компанії двічі з простим питанням — як переоформити діючий поліс автоцивілки на нового власника автомобіля після продажу та зміни номерів.

16.09 обіцяли, що протягом дня зателефонують новому власнику — ніхто не подзвонив.
17.09 знову звернувся — знову пообіцяли зателефонувати, і знову тиша.

Складається враження, що звернення клієнтів для компанії не мають значення. Замість вирішення питання — повна байдужість і втрата часу. Якщо навіть таке елементарне питання не можуть вирішити, довіри до компанії не залишається. Розчарований сервісом.
Вусо
22 сентября 2025, 11:07
Дякуємо за ваш чесний відгук. Ми завжди стежимо за відгуками клієнтів та вивчаємо можливості поліпшення наших послуг. Фахівці VUSO обов’язково проаналізують ваше звернення, аби вдосконалити наш сервіс надалі.