Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о компании — 103

1/5
Romanbox2024-09-28 16:31:05
Батько купив страхівку для виїзду за кордон. Там по приїзду з ним стався страховий випадок. Гроші за лікування оплатили самостійно, так як сказав нам оператор по телефону даної компанії. Всі чеки виписки з лікарні були перекладені на українську мову і завірені нотаріусом, згідно умов. Всі документи, а їх не мало, були надані мейлом…і тут починається…то їм фото не подобається, то не мають бажання переписуватись і просять посилати все листом на їхню адресу…вибачайте, листування займе не один тиждень чи місяць… не раджу дану компанію і буду надсилати скаргу в компитентні органи.
Гардиан
30 сентября 2024, 8:30
Шановний Romanbox, дякуємо за зворотний зв'язок. Ми діємо відповідно до пунктів нашого договору. Алгоритм ваших дій у разі настання страхового випадку і наших відповідних дій чітко прописані і ми маємо його виконати саме так, як зафіксовано документами. Це наші перед Вами зобов'язання. Тому ми діємо виключно в межах процедеру врегулювання. Якщо ви не знайомі з цією процедурою, будь ласка, ви можете ознайомитися з нею на сайті: https://grdn.com.ua/insurance-case Повідомте, будь ласка, номер вашої справи і ми зможемо вам допомогти. З повагою — команда «ГАРДІАН»
1/5
StanislavUa2024-08-29 19:01:41
Була не значна аварія, з пошкодженням бампера та решітки. Довго не могли оцінити пошкодження, знайшли комісара лише за декілька тижнів. Тим часом самостійно оцінили пошкодження на офіціальному СТО та подали на розгляд разом з копіями документів шо відіслати поштою. Виплату не сдійснили за 2 роки. Фідбека на звернення і переписці завжди одні — «Доброго дня. Якщо в Вас виникли питання, телефонуйте на гарячу лінію 0 800 503 114». Якшо цінете свій час та авто не раджу звязуватися.
Жодного разу не було такої відвертої зневаги до кліентів з іншими компаніями, такими як AXA(ARX) та Арсенал.
Гардиан
30 августа 2024, 9:42
Пане Станіславе, номер вашого полісу напишіть, будь ласка. Ми ідентифікуємо вас і дамо відповідь щодо вашої справи. Але наша компанія чітко і вчасно виконує усі свої зобов'язання перед клієнтами у терміни, відповідно до законодавства. Також інформуємо вас, що у разі, якщо ви протягом сьогоднішнього робочого дня не надасте номер вашої справи, ми будемо звертатися до адміністратора форуму, щоб переконатися у достовірності вашої інформації. З повагою — команда «ГАРДІАН»
1/5
Nataliialuk2024-08-28 18:58:27
23.08.24 стала учасником ДТП, винуватець якої застрахований у даній компанії. Одразу на місці ДТП винуватець зателефонував у страхову, де йому повідомили, що протягом 3 днів зі мною зв'яжеться експерт з оцінки. Але звісно ж ніхто не подзвонив і більше того навіть не сказали, що я теж маю залишити звернення у цій страховій. Звернення я таки залишила, бо дізналася про це зателефонувавши просто з цікавості, про те як йдуть справи. Після чого мені сказали, що оцінщик зв'яжеться зі мною вже протягом 10 днів… Ну що ж поки не дзвонить (( сподіваюся все зробиться все ж таки не за місяці, а швидше
Гардиан
29 августа 2024, 10:11
Пані Наталія, вітаємо! Сподіваємось у вас все добре і ви у безпеці. Є чіткий алгоритм дій при настанні ДТП, якого має дотримуватись і страхувальник, і страховик. Ви можете з ним ознайомитися на нашому сайті: https://grdn.com.ua/dtp-avtocivilka Так от, відповідно до алгоритму, винувателць має протягом 3 днів повідомити страховика про ДТП і подачи усі документи. У відповідь він отримує смс, що страховик документи отримав. Ви у свою чергу, як потерпіла сторона, теж маєте подати заяву на відшкодування і пакет документів. І по результату ви теж отримуєте смс, що ваші документи отримані і перебувають у роботі. Вдалого вам дня! З повагою — команда «ГАРДІАН»
1/5
Misha19862024-08-21 17:24:48
Я вкрай незадоволений роботою страхової компанії ТДВ «СК «Гардіан». Звернувся до них з приводу страхового випадку, який стався 27.06.2024 (номер справи G-37729). Незважаючи на те, що всі необхідні документи були подані вчасно та повністю, моя справа була безпідставно закрита. Компанія абсолютно не врахувала надані докази та обставини справи (складений європротокол в якому чітко зазначено, що я зупинився для того щоб надати дорогу транспортному засобу, що наближався праворуч до мене). В європротоколі особа відповідальність якої застраховано в ТДВ «СК «Гардіан» зазначила (написавши власноруч), що свою вину визнаю, європротокол підписаний усіма сторонами. Процес розгляду тривав дуже довго, а в кінці мене повідомили про закриття справи без пояснення вагомих причин. Комунікація з представниками страхової компанії була незадовільною. Отримати відповідь на запити було складно, а коли відповідь нарешті надійшла тільки на електронну адресу, в твердому примірнику як обіцяли працівники даної компанії її ще досі немає, вона була неповною або не відповідала на основні питання. В результаті я залишився без належної страхової виплати, хоча мав на це повне право. Рекомендую потенційним клієнтам бути обережними при виборі цієї страхової компанії. На жаль, їхні обіцянки про якісне обслуговування та захист інтересів клієнтів не відповідають дійсності. Я розчарований і не рекомендую цю компанію для страхування.
Гардиан
22 августа 2024, 10:13
Шановний Misha1986!
По заявленій вами події, яка мала місце 27.06.2024 року, ТДВ «СК „Гардіан“,
у відповідності до вимог Закону України „Про обов'язкове страхування цивільно правової відповідальності власників наземних транспортних засобів“, було прийнято обгрунтоване рішення про відмову у виплаті страхового відшкодування та направлено письмове повідомлення з обгрунтуванням підстав, на зазначену у заяві на виплату адресу. На жаль, водії не вірно визначили вину. З повагою — команда „ГАРДІАН“.
1/5
MariaHk2024-07-12 17:49:18
Вперше мала справу зі страховою. Подала всі документи згідно переліку. Через два місяці сама подзвонила, виявляється страхова надіслала лист поштою власнику авто, лист звичайно не прийшов. В листі вказано, що я не подала заяву на відшкодування, тому вони нічого і не зробили. Окей, набрала їх, заповнила заяву, відправила. Пройшов місяць. Дзвоню їм весь тиждень, то вони обіцяють передзвонити, то зʼєднують з фахівцем по моїй справі, але ніяк зʼєднати не можуть, і ще міліони відмазок.
Гардиан
15 июля 2024, 9:29
Шановна MariaHk! У кожної страхової компанії на сайті є чіткий алгоритм дій клієнта у разі настання ДТП, зверніть на це увагу, будь ласка. Ви маєте направити усі необхідні документи на нашу офіційну пошту і далі компанія виконує усі свої зобов'язання, відповідно до законодавства. Крім того, у нас працює Контакт-Центр, куди ви могли зателефонувати і дізнатися про усі деталі, тим паче, що ви не власник авто! Напишіть номер страхового полісу, будь ласка, ми з'ясуємо ситуацію і поінформуємо Вас. З повагою — команда «ГАРДІАН».
1/5
alexoff862024-02-22 16:03:18
Як я і обіцяв ставлю 1 зірочку. Після дтп пройшо більше як місяць, а вони не можуть 2+2 порахувати ( я запросив від них тільки сумму з якої вони згодні), звоню кожну неділю. Дуже не рекомендую цю компанію, навіть якщо за бесцінь будуть пропонувати свої услуги.
Гардиан
23 февраля 2024, 9:26
Шановний alexoff86, це у вас хоббі таке писати на всіх майданчиках скарги і не відповідати на запити компаніїї? 22.02.24 вам повідомили суму виплати. Ваша справа в роботі. Ми працюємо відповідно до термінів, які чітко зафіксовані у законодавстві. З повагою — команда «СК „ГАРДІАН“.
5/5
alexoff862024-02-14 15:53:00
Коли ви мені скажите яку сумму ви мені виплатите?
раз на тиждень звоню, «завтраками кормите».
поки ставлю 5 зірок, наступний отзив буде 1.
Гардиан
14 февраля 2024, 17:06
Шановний alexoff86! Будь ласка, перевірте номер вашого договору. У зазначеному Вами номері не вистачає цифри і ми не можемо Вас ідентифікувати. З повагою — команда «СК „ГАРДІАН“.
1/5
Тетяна2024-01-24 07:40:03
Якщо, не дай Боже, ви потрапили в ДТП і згодні на Европротокол, подумайте 200 разів, коли бачите у винуваться страховий поліс сумнівноі страховоі компаніі!!! Ск «Гардіан» серед них. Оформивши европротокол, ви вже отримали квиток на квест!!! Все починається вже зі звонка на гарячу лінію… дівчата -цербери, які стоять на охороні ТІЛЬКИ ІНТЕРЕСІВ КОМПАНІІ!!! Не нададуть вам жодноі інформативноі консультаціі і підтримки. Гардіан — це компанія, яка порушує всі ваши права!!! Ст. 35 ЗУ Про обовʼязкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних за від 01.07.2004 Nº 1961-IV Взагалі не є для даноі компаніі законом!!! Ви не отримаєте, згідно закону, ніякоі інформаціі що до нарахувано по вашому страховому випадку, поки не виконаєте всі іх вимоги. Шо далі???? А вже готуйтесь до суду. І тепер питання, так що ви виграли у даному випадку? Ті ж судові тяжби??? Думайте!!!
Гардиан
24 января 2024, 14:38
Шановна TanyaSk, будь ласка, уточніть номер Вашого страхового полісу, ми ідентифікуємо Вас і тоді зможемо розібратися у ситуації. З повагою — команда «СК „ГАРДІАН“
2/5
UDV20202023-12-26 09:36:22
Ніколи не раджу мати з даною СК відносин. Причина? « 26 » серпня 2023 року сталося ДТП в с.Давидів, Львівський р-н, Львівська обл. Я є постраждалою стороною, Винуватець ДТП водій Малярчук Олександр Антонович, авто ВАЗ 2108 д.н. Ж0430ЛВ. Звернувся з офіційним повідомленням про страховий випадок до страхової компанії винуватця ДТП (ТДВ «СК „ГАРДІАН“). Зібрав та надіслав даній СК всі необхідні документи. 31.08.2023 отримав Протокол огляду транспортного засобу. Претензій до огляду авто не має, все зроблено правильно, грамотно і професійно. Намагався встановити від якої організації людина, яка проводила огляд авто — страхова відповіді не надала. Також не зміг домогтися від страхової розрахунку вартості нанесених збитків. Просив надати такий розрахунок по кожній позиції протоколу огляду. Відповіли, якщо є бажання — звертайтеся до суду. До сьогоднішнього дня (з 26.08.2023 — по 26.12.2023 = 4 місяці) не отримав повідомлення/розрахунку про розмір збитків, а також не отримав і виплати. Документи всі давно подав, хоча також СК свідомо не довела одразу весь перелік документів, які я повинен зібрати, а цідила це по чайній ложці протягом довшого періоду часу і відповідно мені по декілька разів приходилося відриватися від роботи і знову їхати в ту чи іншу організацію за тими чи іншими документами. Дуже непорядна страхова компанія ТДВ „СК“ ГАРДІАН»
Гардиан
27 декабря 2023, 9:14
Шановний UDV2020! Заява на виплату датована 03.10.2023. Строк виплати, відповідно до законодавства, до 01.01.2024. Виплата запланована на 29.12.2023. З прийдешніми святами Вас! Бережіть себе! З повагою — команда «СК „ГАРДІАН“
1/5
gry2023-11-09 18:13:43
Моє прохання надати інформацію про команію, що проводила ексертну оцінку та огляд мого авто після ДТП ЗРОЗУМІЛИ ПО-СВОЄМУ. Сказали, що менеджери НЕ можуть відповісти в телефонному режимі на це питання, бо НЕ мають даних. Сказали, що інформацію нададуть після того, як я напишу заяву їм на пошту. А в результаті замовили повторну екпертну оцінку і написали МЕНШУ СУМУ виплати. Тепер кажуть, що я сам винен. Я ж не казав, що сума мені не підходить, просто попросив надати мені додаткову інформацію. Це просто жах!!! НЕ РЕКОМЕНДУЮ НІКОМУ страхову Гардіан https://grdn.com.ua/
Гардиан
10 ноября 2023, 11:50
Шановний gry! У зв’язку з тим, що телефоном неможливо ідентифікувати особу, що звертається, інформацію по розрахунках страхові компанії надають за письмовим запитом клієнта. Щодо ознайомлення з документами, то це можливо за попереднім записом та погодженням зі страховою компанією дати і часу в офісі компанії, про що власне і інформували Вас наші менеджери. З повагою — команда «ГАРДІАН»