Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о компании — 213

1/5
Vlad8882024-11-19 14:36:41
Нікому не рекомендую звʼязуватись з даною страховою компанією. Винуватець ДТП був застрахований у Оранта. Без мої згоди Оранта перерахувала на рахунок 17.500 грн, тоді як реальна вартість автомобіля складає 40.000+. Я як постраждала сторона маю бігати писати заяви, наймати незалежного експерта, писати різні заяви, щоб мені виплатили ті кошти які покриють ремонт. Я навіть вже не говорю про моральний збиток
Оранта
19 ноября 2024, 14:55
Вітаємо! Ми служба підтримки НАСК «ОРАНТА» та ми допоможемо розібратися у ситуації, що склалася. Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Будемо вдячні Вам, якщо напишете нам номер Вашої справи на електронну пошту alona.antonova@assist.org.ua, для того, щоб ми могли ретельно розібратися у ситуації. Ми цінуємо кожен зворотній зв’язок від наших клієнтів, завдяки яким ми постійно вдосконалюємо якість надання послуг. Чекатимемо на відповідь! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
5/5
Максим2024-11-19 10:24:04
Після стихії у мене пошкодило дах будинку. Поліс від Оранти допоміг покрити значну частину витрат на відновлення. Дякую за швидке рішення та підтримку!
1/5
Kantarjuy2024-11-16 21:22:40
Никому не рекомендую связываться с Оранта. Попали в ДТП, виновник клиент Оранта. Так как повреждения автомобиля были значительные около 130 тысяч грн, дело решали через суд, не по европротоколу. Оранта решила проигнорировать и решение суда и смету с официального СТО, и без моего согласия выплатить сумму которая покрывает 30 процентов от стоимости ремонта!!! Полный игнор клиентов! Готовьтесь ремонтировать свой автомобиль за свои деньги. Буду писать отзывы и на других сайтах, чтобы предостеречь от этих мошенников!
Оранта
18 ноября 2024, 8:50
Вітаємо! Ми служба підтримки НАСК «ОРАНТА» та ми допоможемо розібратися у ситуації, що склалася. Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Будемо вдячні Вам, якщо напишете нам номер Вашої справи на електронну пошту alona.antonova@assist.org.ua, для того, щоб ми могли ретельно розібратися у ситуації. Ми цінуємо кожен зворотній зв’язок від наших клієнтів, завдяки яким ми постійно вдосконалюємо якість надання послуг. Чекатимемо на відповідь! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
5/5
nestorenko2024-11-16 20:30:30
Моя дружина вперше потрапила в ДТП: її підрізав інший водій на трасі. Вона розгубилася і не знала, як діяти, але представник страхової Оранта буквально провів її за руку через усі процедури. Всі витрати покрили швидко й без жодного стресу. Ми всією сім’єю вдячні за такий сервіс!
5/5
levchenk2024-11-14 15:23:37
Автомобіль було пошкоджено через падіння гілки під час бурі. Виплата застрахованої суми покрила весь ремонт, навіть додатково вдалося зробити полірування! Особливо вдячний менеджеру Вадиму за підтримку і швидку комунікацію. Рекомендую компанію Оранта!
5/5
Олександр2024-11-08 16:39:04
Мою машину зачепили вночі біля будинку. Я одразу звернувся на гарячу лінію, і навіть у неробочий час отримав підтримку і консультацію. Процес виплати організували швидко, дуже задоволений. Рекомендую Оранту всім!
5/5
klimenko892024-11-04 17:06:52
Мав страхову подію — затопили квартиру. Оранта все оформила, гроші на ремонт отримав без проблем. Приємно, коли компанія реально піклується про своїх клієнтів і виконує свої обіцянки.
1/5
NaraSol2024-11-03 20:51:17
Ваш сайт зовсім не працює, я вже разів 10 ввела дані для покупки автоцивілки, і щоразу мене перекидує на головну сторінку.
Така ж ситуація була коли купувала автоцивілку на Кіа, але тоді проплата пройшла а договір не надіслали!!!
А тепер ні проплату зробити не можу, ні договір отримати
Що це за «якість» обслуговування"? Ви що найняли собі індуських програмістів?
Оранта
4 ноября 2024, 9:03
Вітаємо! Дякуємо за те, що поділилися своїм досвідом. Ми завжди прагнемо до високого рівня обслуговування, і Ваші зауваження допомагають нам ставати кращими. Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту alona.antonova@assist.org.ua Ваші контактні дані (номер телефону або ел.пошту) і ми зробимо все можливе для вирішення Вашого питання. Чекатимемо на відповідь! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»
5/5
Max2024-10-31 12:07:57
Порівнював кілька страхових компаній перед оформленням КАСКО на новий автомобіль. Вибрав Оранту через привабливі умови та прозорість договору. За півроку, коли потрібно було замінити пошкоджене лобове скло, компанія все організувала і компенсувала ремонт без зайвих затримок. Рекомендую цю страхову для водіїв, які шукають надійний захист для свого авто!
5/5
melnikoj092024-10-30 11:16:33
Оформлення страхового випадку в Оранти швидка та зручна, не треба викликати додаткових служб. Довелося тільки підʼїхати на СТО для оцінки збитків та вартості ремонту. Гроші доволі швидко переведені на сто. Але вже тиждень чекаю дзвінка від СТО по запису на ремонт, але тут мабуть діло не в страховій компанії.