Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о компании — 325

1/5
Vitalvvd742024-07-01 13:05:21
Люди не страхуйте майно в Арх. При настанні страхового випадку компанія відмовилась ремонтувати застраховану річ, бо це їм дорожче чим виплатити частину за річ. Виплатили половину суми вартості і що хоч те і роби. Безсоромні. Це фірма яка бореться за міжнародний ринок.
4 июля 2024, 10:32
Відгук зарахований (на 04.07.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами компанії.
Arx
8 июля 2024, 16:01
Вітаємо! На жаль, Ви не надаєте жодної інформації дляідентифікації та перевірки правдивості викладеної Вами інформації та дотримання всіх умов договору в особистому повідомленні та під відгуком. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
VitaliiM72024-06-11 19:39:27
Жахливо!!! Нікому не рекомендую купувати страхові поліси в компанії АРКС!!!
По настанню страхового випадку компанія нічого не виплачує!!!
Arx
12 июня 2024, 15:08
Вітаємо! Ми детально вивчили всю інформацію. Результати перевірки показали, що заявлені події не підпадають під ризики, визначені як страхові, тобто не покриваються. Оскільки ми не маємо права розголошувати в публічному просторі чутливу інформацію — Вам в особисте повідомлення надіслана розгорнута відповідь. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
Олександр2024-05-28 11:21:11
А тепер я, як ваш клієнт, хочу розказати трохи за ваші цінності!
Ви — найгірша страхова з якою мені приходилось взаємодіяти за життя!
На свою біду, я оформив 2 автомобіля на повне КАСКО в вашій компанії: Bmw 430i в М пакеті, та Mercedes GLS 400d, обидва автомобілі були придбані у офіційних дилерів, новими, в салоні.
По автомобілю BMW був страховий випадок, через незначне пошкодження ЛФП на крилі, через що, я звернувся до страхової, та поїхав на офіціал, де була проведена дефектовка, і під час огляду, було виявлено пошкодження нижнього захисту порогу, та відсутність піддомкратної резинки. Під час дефектовки був присутній представник компанії ARX, та сказав, що це не має відношення до крила (З чим я повністю згоден) і що це вже «друга подія». Постфактум, я дізнаюсь, що офіціал виставив рахунок страховій повний, але, в день, коли треба було забирати авто, виявилось, що страхова вирішила оплатити тільки питання з крилом і представник офіціалу BMW сам був в шоці і попередив мене, що мені треба буде доплатити. Ціна питання до 5,000 гривень, я плюнув і оплатив, але, я не думав, що, виявляється, низька якість роботи, та безвідповідальне відношення — це норма в страховій компанії ARX.
05.04.2024 в центрі Києва, в мене вʼїхав інший водій, пошкодивши моєму новому GLS правий бік. Починаючи від переднього диску (яке повело і він тепер вісімкою), закінчуючи подертим заднім диском (Само собою, що пошкодженні були і обидві двері + 2 надколісні арки). На місце була викликана поліція, складені всі відповідні документи, та за протоколом, не я був винуватцем ДТП. 06.04.2024 я заявив про страхову подію, 08.04.2024 автомобіль пройшов дефектовку на базі офіційного дилера Мерседес на Петрівці, власне, з якого цей автомобіль і виїхав у січні 2024 року. Дефектовка пройшла швидко, так як всі пошкодження були зовнішні, зрозумілі, та не було ознак додаткових, прихованих проблем. За заключенням офіціалу, під заміну біли подані обидві двері, надколісні арки, та обидва диски (23" ковані). Передній був не тільки пошкодженний, але, під час керування авто відчувалось характерне биття, через те, що від удару по спицям, диск повело (так звана «вісімка»).
ПІВТОРА МІСЯЦЯ! Мені «регулювальник» цієї страхової виколупував мізки щодо заміни дисків. Офіціал констатував факт заміни, через неможливість ремонту, та відновлення до заводського стану, а фарбувати кустарним методом ці диски, Я НЕ ЗГОДЕН, бо це абсурд. Технологій відповідних, нажаль, на території України, щоб це відновити фізично НЕ ІСНУЄ!
Тобто, є офіційний дилер, який каже «заміна», є я, як клієнт, який повністю згоден з офіційним дилером і є працівник страхової, який наперекір всьому каже «ми відремонтуємо!». Вся ця перепалка відбувалась протягом місяця, мого особистого часу на це було витрачено просто неймовірну кількість, все закінчилось тим, що, я сказав «робіть що хочете, я НЕ згоден!». Після цього, хитрий врегулювальник, через іншого працівника цієї страхової надсилає мені на підпис документ, на оплату ремонту моїх дисків, в якому чітко сказано, що це я, як клієнт ПРОШУ страхову саме відремонтувати мої диски і не на цьому офіціалі, де ремонтують авто, а на столичці, тому що, це врегулювальник увів їх в оману, тим що не сказав, що на передньому колесі вісімка (такі пошкодження НЕ відновлюються на легкосплавних дисках, тимпаче на кованих!), після моєї категоричної відмови підписувати такі документи, спочатку, мене набрав офіціал і сказав, що не може передати диски на столичку, тому, що машина не може висіти у повітрі, але, врегулювальник всіх запевнив, що він все вирішив. 23.05.2024 я нарешті віддав машину на ремонт, офіціал пообіцяв управитись за тиждень.
В результаті, вчора 27.05.2024, мене набирають з офіціалу, та кажуть, що питання з дисками так вирішено і НЕ було, але, якимось чином, вони тільки сьогодні передають ці диски на столичку, через що, ремонт автомобіля затягується ЩЕ НА 5 РОБОЧИХ ДНІВ! І навіть це ще не фінал, через годину, мене знов набирають з офіціала, кажуть, що столичка повернула диски, пославшись на неадекватність страхової компанії.
Ось якість вашої роботи, ось ваші цінності!

Я так розумію, це у вас норма, так по *** відноситись до клієнтів? Так, це не ті диски на яких авто виїхало з салону, але, це злочин!? Чи страхова хоча б спробувала це питання вирішити? НІ!
Собі залиште ці гроші за ці диски, я думаю, ви уявляєте, які саме побажання у мене, як у вашого поки що клієнта, щодо того, куди саме і в якому вигляді вам варто їх використати. Я без сопливих обійдусь, та за свій рахунок відновлю свій автомобіль, але, з вашою компанією, та вашими «професіоналами клієнтоорієнтованими» я більше в житті НІЧОГО СПІЛЬНОГО МАТИ НЕ ХОЧУ! Ви зіпсували мені більше 2-х місяців життя, показали свою повну неадекватність, та довели, що для вас, кустарне відновлення нового GLS, та спроба «економії» — це норма! Вам повинно бути соромно!
І в кінці додам, якби я був винен в ДТП, або, якби у мене були б ознаки алко-нарко спʼяніння, якби ремонт відбувався не на базі офіційного дилера, чи ви би просто мені повертали гроші — можливо, я б ще якось, дуже важко, але, спробував би зрозуміти причини такої поведінки, але, ви, маючи право регресу (Право регресного звернення до винуватця в судовому порядку, та стягнення з останнього всієї суми, яку мені компенсувала страхова) повели себе гірше *** контори!
За бажанням, я можу надати всі без виключення підтверджуючі документи, щодо описаних мною подій. На гарячу лінію, я вже звернувся, майже з криком, бо ваша страхова мене так дістала, що, цензурні слова починають закінчуватись!
Arx
30 мая 2024, 15:41
Вітаємо! Результати перевірки стосовно події з автомобілем BMW показали, що страхова компанія виконала обов’язки за заявленою подією (пошкодження правого заднього крила) відповідно до наданого рахунку в повному обсязі. Додаткових звернень страхувальника, представника страхувальника щодо настання інших подій (пошкоджень) не було.
Стосовно події з автомобілем Mercedes-Benz (ДТП з іншим учасником): страхова компанія вже провела страхове відшкодування у сумі понад 270 тис грн на відновлення кузову автомобіля. Співробітники компанії проводили усі можливі заходи для організації виплати на ремонт дисків відповідно до умов договору страхування. У день написання відгуку Ви повідомили, що передній диск викривлений, тому необхідна заміна диску. Як наслідок організовано перевірку обох дисків на відповідному стенді. По факту перевірки дисків деформації, «биття» дисків не виявлено. Враховуючи вище викладену інформацію, страхова компанія готова компенсувати витрати на ремонт дисків, тож очікуємо відповідну заяву від Страхувальника. Доводимо до Вашого відома, що зі співробітниками компанії буде проведено додаткову роботу щодо покращення процесу комунікації, перепрошуємо за спричинені незручності. Для отримання більш детальної інформації Ви можете звернутися через офіційну пошту компанії, адже в публічному просторі ми не можемо розголошувати чутливу інформацію. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
Chivka2024-05-12 19:05:05
Жахлива страхова. Декілька років були вашими клієнтами, купували КАСКО. І ось в вересні 2023 року звернулися через настання страхового випадку. На авто виявили пошкодження нижнього правого порогу (схоже що наїхали чи то на камінь якийсь чи то на бордюр чи півсферу дорожньо) помітили це все вже після того як доїхали до дому і припаркувалися у дворі. Зателефонували в страхову arx на що не дуже ввічлива жіночка сказала нам викликати поліцію. На що поліція сказала їхати і шукати ту яму чи перешкоду на яку наїхали і що страхова і так має компенсувати. Звісно ж страхова нічого не компенсувала, хоча це дивно адже наскільки я знаю є ліміт на кількість звернень в рік без виклику поліції а це було взагалі перше звернення по діючому договору. І останнє очевидно. На всі свої скарги я отримала відписку що в нас якийсь не такий пакет страхування, що теж дивно адже ми купували повне каско.
Я не полінувалась написати це тому що як клієнт відчуваю себе ошуканою. І хочу застрегти інших від такого ж досвіду. Нікому не рекомендую цю страхову. Жахливий сервіс і умови.
В цьому році будемо купувати повне каско в іншій страховій. І всім раджу уникати ARX тому що ніхто вам нічого не виплатить і просто будуть говорити цитата «а чим я можу допомогти».
Жах. Моя оцінка -1.
24 мая 2024, 9:03
Відгук не зарахований (на 24.05.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
1/5
Irynako922024-05-06 18:15:28
Під час спільної подорожі зі своєю родиною я сподівалась на захист, який надає страховка. Однак, коли наш рейс був скасований, компенсація не була надана через те, що рейс же був відмінений, а не затриманий. А відшкодувати вони можуть лише затримання. У цьому нема логіки, бо відміна рейсу це його затримання назавжди. Чи ні?
Під час розмови з асистентом я надавала всю інформацію, вона ставила питання відповіді на яких були вже у всіх документах, що я надала, та у нашому страховому договорі.
Після того як я попросила надати офіційну відповідь, то сказали «тоді треба Ваше звернення офіційно оформити». Це смішно. А ми що як подруги говорили, неофіційно? Я звертаюсь через чат страхової компанії.

Нікому не рекомендую. Заплатите гроші і нічого не отримаєте.
9 мая 2024, 19:39
Відгук зарахований (на 09.05.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
1/5
allasaidova2024-04-25 13:31:20
Через приват24 оформила договір страхування Нерухомості, платила внески, коли прийшла біда, (частково зруйнований дах на будинку та сараї)відмовили у виплаті, бо сила вітру не відповідає їх критеріям стихійного лиха(було 24 м/с, а їм треба 25 м/с). В контракті таких вимог немає. Не рекомендую.Саідова Алла. С. Козацьке, договір #274 від 10.01.23.
Arx
25 апреля 2024, 15:11
Дякуємо за коментар. Спробуємо пояснити детально та послідовно: пунктом 11.1.3. Договору передбачено, що при страхуванні майна страховими ризиками за цим Договором визнаються втрата (загибель) або пошкодження застрахованого майна в результаті, зокрема, Стихійних лих (згідно з класифікацією Українського гідрометеорологічний центру відповідно до чинного законодавства та з урахуванням визначень, вказаних у Правилах): сильного вітру (бурі), шторму, урагану, смерчу, повені, паводку, затоплення, землетрусу, вулканічного виверження, карсту (осідання ґрунту), зсуву (оповзню), обвалу, селю, лавин, граду, зливи, ожеледі, сильного снігопаду, сильного налипання снігу, сильної хуртовини, сильного морозу. Ознаки надзвичайних випадкових ситуацій визначаються та підтверджуються висновком Українського гідрометеорологічний центру або Державної служби з надзвичайних ситуацій України. Вами надано довідку Гідрометцентру, відповідно до якої за даними спостережень метеорологічної станції Веселий Поділ Дніпропетровської області, 15.04.2024 року максимальна швидкість вітру могла досягати 20-22 м/с (зафіксовані були пориви вітру 15 м/с). Критерії віднесення природних процесів до стихійного лиха встановлені Державним стандартом України 3994-2000 «Безпека в надзвичайних ситуаціях. Надзвичайні ситуації природні. Чинники фізичного походження. Терміни та визначення», затвердженим наказом Держстандарту України від 27.11.2000р. Пунктом 8 ДСТУ 3994-2000 класифіковано небезпечні явища, зокрема: сильний вітер (буря) — рух повітря відносно земної поверхні з швидкістю на суші понад 25 м/с і в горах Криму і Карпат 40 м/с і більше. Аналогічне визначення наведено в Додатку №1 до Правил № 007, відповідно до яких укладено Договір страхування. Таким чином, заявлена подія, внаслідок якої відбулось пошкодження застрахованого майна, не підпадає під критерій небезпечних руйнівних природних явищ, що зумовлює неможливість кваліфікувати її за ознаками страхових ризиків, визначених п. 11.1 Договору, зокрема Стихійних лих. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
Dmitriy992024-02-04 17:29:40
Я специально зарегистрировалась тут чтобы написать отзыв. Мы решили выбрать страховую для полного КАСКО МАЗДА 3 2014.И среди всех решили выбрать 1 место по выплатам и самую «благонадежную» компанию в Украине Страхова компанія ARX.Почему я сюда обратилась спросите вы? А потому, что была классная страховая компания АХА, а АRХ это типа правопреемник, ох подумала я, ну теперь, автомобиль защищен.А оказалось все просто, что ARX просто пользуется брендом АХА по инерции, пока еще никто не знает, что это компания ловкачей. Любой случай у АХА, ты позвонила, встретились со страховым комиссаром, выбрала СТО на свое усмотрение фирменное и дальше через 5-6 дней оплатили этому СТО ты приехала и тебе делают автомобиль. Перед оплатой за полное КАСКО я сфотографировала автомобиль, его приняли в работу, ведь какой смысл этих фотографий, как я понимаю, это показать компании, что автомобиль без повреждений и ЛКП и всяких вмятин, не в угоне и прочее. Немаловажный факт, что фотографии сделаны до оплаты за полис КАСКО.Компании АRX его приняла, никто не говорил ни за какие повреждения. Потом произошла оплата. Значит 1 случай 1.003.23.0017444. В один день я увидела на крыле вмятину и царапины, как она образовалась мы не знаем, скорее всего кто-то сдавал назад и зацепил. Мы немедленно заявили в страховую. Далее последовали вопросы: «на вашу думку, який характер пошкодження? Від чого пошкодження могли з'явитись?» «На ТЗ були пошкодження, які не стосуються даної події?» На що я відповіла, що я краще у вас хочу спитати, я не експерт у даному питанні :) Почему я должна вообще отвечать на данные вопросы, почему я что-то должна доказывать за свои же деньги? То есть люди уже заведомо тебя подозревают и относятся к тебе с подозрением, что ты сам взял и ударил свой автомобиль или причинил ему ущерб :) Более того зачем вы спрашиваете были ли повреждения, которые не касаются данного случая если вы потом со своим псевдо экспертом принимаете заведомо ложное решение в свою пользу и отказываете в выплате с формулировкой: «умисне знищення або пошкодження майна». То есть я застраховал свой автомобиль, а потом его повредил молотком или отверткой чтобы его починить? И кстати еще одна интересная деталь, всегда перед решением они почему-то просят счет СТО, я им предоставила его, СТО кстати среднее довольно таки, не фирменное Мазда ( где кстати я ранее делала от АХА по страховке авто и туда перечисляли суммы в 5 раз больше чем сам ремонт :) Но как я думаю, они из общего котла заработанных денег выделяют определенную сумму своего вознаграждения на некоторые автомобили, а остальным отказывают чтобы иметь маржу и для зарплаты персоналу, который вас облелеет чтобы вы занесли страховой тариф или премию неважно)
МОЙ вам совет и Еще одна интересная деталь ( если будете страховаться в этой конторе ): когда АRX принимает твой огляд они тебе не пишут, что были какие-то повреждения и прочее. Они вам должны подтвердить, что повреждений ЛКП и прочих прочих нет! В противном случае и как показали другие отзывы они вам будут говорить: что это было, а то старое, это естественный износ, а об этом вы умолчали, а здесь согласно договору не компенсируется, а здесь вы не то в чате указали, а то ты специально испортил:)))) И главное, что их псевдоэксперды все видят в мониторе, по фотографиям. То есть непонятно как можно говорить о том, что человек сам себе изуродовал авто, когда ты не проводил экспертизу, не стоял рядом с авто, а сделал анализ на основании тех фотографий, которые тебе прислали и вы его приняли без замечаний. Более того на фотографии много бликов, которые можно трактовать за умышленные царапины, вздутие краски и вмятины по всему авто. Вообщем отказано в компенсации по причине: «Умисне знищення або пошкодження майна». То есть мы с мужем сделали вмятину и попросили их починить. Класс) Будьте осторожны и не повторяйте ошибок других! Значит второй случай, буквально через 1 неделю 1.003.24.0000025.
Предыстория 18/12/23 было заявлено про первый страховой случай, который никто не хотел покрывать, 28/12/23 необходимо было вносить второй квартальный платеж в сумме 10000 гривен, 10 дней страховая компания ARX думала как «покрыть» мне расходы на ремонт :)))) и пишут вам необходимо оплатить второй квартальный платеж, я оплатила, они отгуляли праздники и 02/01/24 написали вам отказано в возмещении ущерба ( первый случай выше ) :))) эксперт 10 дней «внимательно» изучал материалы, но пришел к выводу только после оплаты второго платежа :)
К моему сожалению позже я обнаружила уже на заднем правом крыле вмятину 3 см длиной и естественно заявила снова. Вот такое совпадение. ( А я забыла, я отверткой специально повредила крыло чтобы проверить репутацию arx ) Иначе за что я плачу деньги вообще. И конечно, внимательно изучив все материалы, задав глупые вопросы, не находясь рядом с автомобилем, как вы думаете, что мне ответили? Правильно))) У вас это уже было до страхования КАСКО))) Да кто б сомневался)) Я в свою очередь немедленно уведомила их о расторжении договора и потребовала вернуть мне деньги: сумма, которая была уплачена, 10000 за 1 квартал и 10000 гривен за второй квартал. Конечно за 1 квартал мне ничего не вернули из 10000 грн, за второй квартал чудом вернули 5000 грн. В итоге я подарила им только 15000 грн. 5000 грн мне вернули. Если разрываешь договор то за великое расследование экспертов Аркс они удерживают 25 %. Но и естественно расследуют как можно дольше чтобы побольше денежек удержать. Но ничего Бог все видит и отзывы тоже видны. Можно было посудиться конечно и попытаться вернуть больше, но я предпочла сберечь нервы и здоровье мужа и избежать дополнительных расходов на адвокатов.
Вывод: ты за свои немалые уплаченные деньги, заказав услугу, вместо того чтобы спать спокойно должна доказывать кому-то, что-то, что страховой случай произошел не по твоей вине. Как таких не лишают лицензий? А с рейтингами еще яснее, их просто покупают и набивают себе цену.
Arx
5 февраля 2024, 15:54
Вітаємо!  Результати перевірки показали, що автомобіль не був у нас (страховій компанії, далі — СК) на страхуванні з 06.07.20 по 29.09.23. При страхування 29.09.23 були зафіксовані існуючі пошкодження. Згідно з матеріалами справи 1.003.23.0017444 Ви повідомили про подію 19.12.2023р., а саме 18.12.2023р. на припаркованому авто  виявили пошкодження правого переднього крила.  19.12.2023 СК отримала фото заявлених пошкоджень, 26.12.2023- Ви направили рахунок. Виходячи з фото транспортного засобу на момент страхування було встановлено,  що авто мало  ті самі пошкодження переднього правого крила у вигляді деформації та подряпини лакофарбового покриття. Нових пошкоджень, утворених за період дії договору не виявлено. Згідно з умовами договору, а саме п.п. 29.4.14, 29.5.3, 29.5.26 Договору, дані пошкодження не підлягають відшкодуванню, про що Вам було надіслано відповідний лист 01.01.2024 року. Згідно з матеріалами справи 1.003.24.0000025 Ви повідомили про подію 02.01.2024р., а саме 01.01.2024р на припаркованому авто  виявили пошкодження правого заднього крила. 17.01.2024 СК отримала фото заявлених пошкоджень та рахунок. Аналізуючи заявлені пошкодження та фото авто, зроблені на момент укладення Договору страхування та інші дані, які наявні у АТ “СК «АРКС», фахівцями страхової компанії було встановлено, що на момент укладення Договору заднє праве крило автомобіля вже мало заявлене пошкодження у вигляді деформації. Нових пошкоджень, утворених за період дії договору не виявлено. В зв'язку з чим у СК були відсутні підстави для визнання заявленої події страховим випадком та виплати страхового відшкодування, про що Вам було надіслано відповідний лист 30.01.2024 року. Враховуючи вищезгадану інформацію, звертаємо Вашу увагу, що СК не несе відповідальність за контроль стану автомобіля з боку користувача/власника автомобіля. СК приймає автомобіль на страхування в тому стані, в якому він є. Відповідно до цього стану СК несе зобов’язання, описані в умовах договору. Умови договору відомі Страхувальнику і мають бути доведені СК до осіб, допущених  до керування. СК приймає рішення по суті лише тоді, коли заявлена подія буде всебічно вивчена, враховані усі фактори. Страхувальник/допущена до керування особа має обов’язок сприяти вивченню обставин настання події, визначенню обсягу пошкоджень, в тому числі шляхом надання відповідей на поставлені питання.  З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
Віорел2024-01-26 11:39:27
За границей Вы абсолютно беззащитны и их зеленая карта это абсолютный 0! Как их туда еще оттуда не выдворили не понятно, по ходу из жалости, которой они пользуются для собственного обогащения, оставляя украинцев ни с чем за границей!
Arx
29 января 2024, 11:33
Ви придбали поліс Зелена карта, котрий передбачає  відшкодування за кордоном третій стороні у випадку ДТП, якщо власник поліса (Ви) стане її винуватцем. Тобто, Зелена карта для виїзду за кордон працює аналогічно до ОСАЦВ в Україні. У Вашому випадку, Ви бажаєте відшкодування пошкоджень Вашого авто, котрі не передбачені за даним полісом (такі пошкодження можуть бути відшкодовані у випадку наявності у Вас полісу Каско Все Включеною). З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
Tanomela2024-01-04 20:56:01
Была несколько лет страховка« недвижимость без осмотра».Когда же соседи меня залили и отвалился кусок потолка, мне отказали в выплате, оказывается меня соседи как-то « неправильно » залили, надо было сразу и сильно, а они залили меня «постепенно». Страховая Arx просто ***.
18 января 2024, 10:48
Відгук не зарахований (на 18.01.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
5/5
Katerynakz2023-12-29 17:35:26
Мала медичне страхування від компанії ARX, захворіла ковідом, пролежала в лікарні місяцям, після одужання зібрала всі чеки та виписку з лікарні, звернулась до страхового представника, яка співпрацює з нашою організацією, чесно кажучи в мене ніколи не було довіри, що страхові компанії щось виплачують, але на мій подив через якийсь час мені прийшло повідомлення що мені надійдуть кошти від страхової ARX, вся сума в розмірі 107 000 грн! Я не вірила, що це можливо, але так це дійсно можливо, тому від душі рекомендую цю компанію, з власного досвіду як надійну. Дякую
Arx
30 декабря 2023, 18:41
Вітаємо! Щиро дякуємо Вам за відгук та відмінну оцінку! Нам дуже приємно, що Ви залишилися задоволені роботою нашої команди! З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»