Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о компании — 336

2/5
Makcyd2024-11-12 14:54:02
Справа № 1.102.24.0006350​​ (оформили Європротокол на місці).
Дата ДТП: 02.11.2024
Договір страхування (поліс) № EP218552166 від 29.12.2023
Страхувальник: ГОЛОДРИГА МАКСИМ

Вперше у мене був досвід оформлення Європротокола на місці події. Другий учасник ДТП визнав себе винним і ми онлайн оформили Європротокол. Я вирішив отримати компенсацію саме від своєї страхової ARX, послугами якої вже давно користуюсь (мені це здалося більш логічним рішенням, бо я ж є їхнім клієнтом, а вони в свою чергу отримають компенсацію від страхової компанії винуватця ВУСО). Хоча в мене був вибір звернутися в страхову винуватця ВУСО чи в свою страхову ARX. Зараз жалкую, що обрав саме ARX.
Тиждень втратив на проведення огляду експерта і то це після 2-х скарг, які залишив на телефоні гарячої лінії страхової (тобто після активного прискорення цього процесу з мого боку).

Я вже фактично почав відновлювати авто і зараз зворотного шляху в мене вже немає.

Після огляду експерта 12.11.24 отримав розрахунок вартості компенсації, до якого є ВЕЛИКІ питання, а саме:
1. Крило взагалі не пораховано до компенсації, хоча воно дуже сильно пошкоджено. Аргументація — наскрізна корозія. Фактично в мене не було саме наскрізної корозії, а отвори в металі утворились саме під час ДТП (злам/надломлювання металу). Я розумію, що крило в мене було не оригінальне, але ж воно було і все було добре з авто. Зараз доведеться повністю за свій рахунок купувати нове.
2. Фара взагалі не підлягає компенсації. Через те, що відбувався її ремонт. Ремонт був, але щоб взагалі ніяка сума не нараховувалась досить дивно. Фара ж у мене працювала більше 4-х років і все було добре. Тепер також повністю за свій рахунок доведеться купувати фару.
3. Порахований коефіцієнт зносу 55% (тобто я отримаю лише 45% від вартості запчастин, це тільки тих запчастин які внесли до розрахунку. Повторюсь крило і фару взагалі не внесли в розрахунок, а вони коштують +/- 50% від загальної вартості запчастин). Вважаю це НЕ адекватною цифрою, враховуючи пробіг мого авто лише до 29340 км.

Порахованої суми вистачить +/- на 60% робіт по відновленню авто. Чому саме так відбулося по 3-м пунктам, описаним вище, мені складно сказати.

В подальшому 100% НЕ буду оформлювати ні ОСАГО ні КАСКО в ARX.
Відношення і моє спілкування з відповідальним за мою справу менеджером мені взагалі не сподобалось. Було відчуття упередженого відношення. Чому так сталося мені складно судити, скоріше за все через те, що я намагався прискорити процес відновлення авто, бо сидіти 1-2 тижні і чекати на можливість ТІЛЬКИ запустити процес прорахунку і відновлення авто НЕ варіант. Бо ще мінімум 7-10 днів буде тривати сам ремонт.

Закон виходить на боці страхової. Хочу рахую запчастину до компенсації, а хочу не рахую, посилаючись на якісь нюанси, які я можу оскаржити лише через суд. Але ж ці запчастини в мене на авто були і функціонували!!!
Коефіцієнт зносу 55% (тобто я отримаю лише 45% за враховані запчастини) це взагалі якийсь абсурд. Пробіг у авто лише 29340 км.
Arx
13 ноября 2024, 14:41
Вітаємо! Дякую за залишений відгук. Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження. В першу чергу звертаємо Вашу увагу, що врегулювання, в тому числі порядок розрахунку відшкодування, за договором Автоцивілка відрізняється від врегулювання за договором КАСКО та регулюється саме ЗУ «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів». Згідно з даними по п.1 ліве переднє крило згідно з актом огляду та фото незалежного експерта має наскрізну корозію, його ринкова вартість дорівнює нулю, в калькуляції розраховано демонтаж/монтаж крила; п. 2. ліва передня фара відремонтована не за технологією виробника, накладено шар герметика між склом та корпусом, відповідно ми не можемо провести відшкодування за заміну фари чи її ремонт; п. 3. знос розрахований відповідно до методики товарознавчої експертизи, дані стосовно ціни продажу та нового автомобіля взяті з бюлетеня автотоварознавця. Також на коефіцієнт зносу вплинули корозія крила, пошкодження лакофарбове покриття лівої передньої дверки та попередні відновлювальні роботи понад трьох кузовних деталей (автомобіль з США). Стосовно огляду авто, у кожного експерта є графік і план огляду автомобілів після ДТП, тому огляд відбувається в порядку вже чинного графіка. Варто зазначити, що якщо Ви не погоджуєтесь з рішенням компанії, Ви маєте право оскаржити його в передбаченому законом порядку.  З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
5/5
golovchuk2024-10-23 18:41:47
Вітаю!
Мене звуть Руслан Головчук з міста Дніпро!
Хочу написати захоплений відгук, про компанію АРКС (ARX) з якою я разом вже декілька років!
Компанія, яка завжди виконує свої обов’язки! Компанія, яка ніколи не лишає своїх клієнтів у випадках страхових подій!
Компанія, яка завжди піклуються про допомогу, коли вона потрібна! 

Успіх любої компанії — це ії менеджмент! Люди, які працюють із відданістю своєї улюбленої справи, — справжні професіонали! Дуже вдячний В’ячеславу та його колегам Світлані та Катерині у місті Дніпро! Відділення знаходиться на Проспекті науки 102 (Гагарина), вони допомагали мені у цій справі! Допомогли своєчасно та оперативно з виплатою відшкодування за договором страхування у дві неділі часу!

У моєму випадку відбулася страхова подія 28.08.2024, у якої винним був інший кермач. Я одразу додзвонився у страхову компанію. Мені одразу викликали швидку допомогу, поліцію, евакуатор, та компенсували половину вартості за транспортування на сервісну станцію!
У мого автомобіля були дуже серйозні пошкодження передньої частини, та спрацювали подушки безпеки при лобовому зіткненні! Ремонт Автомобіля виявився дуже дорогим, більше за суму страхування, тому страхова компанія мені виплатила повну суму за договором страхування!
За допомогою співробітників компанії, мій пошкоджений автомобіль був проданий з аукціону, за залишковою вартістю; вартість автомобіля за страховим договором була виплачена страховою компанію вчасно та у повному обсязі! Дякую!
 Якщо ви у пошуках страхової компанії для захисту свого майна, страхова компанія АРКС (АRX) саме та компанія, яку ви шукаєте!
Arx
24 октября 2024, 9:31
Вітаємо! Щиро дякуємо Вам, що Ви поділилися власним досвідом. Бережіть себе. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
Максим2024-10-19 21:41:02
Объясню всем, почему у них нельзя страховаться!!!
Купил автомобиль в кредит 50 на 50, навязали данную страховую. В данном случае страховка стоит АЖ В 2,5 РАЗА ДОРОЖЕ, чем бы я ее оформлял без кредита.
Настал страховой случай… машина в тотале… страховая отдала разбитую машину на аукцион и нашла покупателя. Далее, ситуация такая…они скинули продажу этой машины на меня, заведомо зная, что она в залоге в банке. Покупатели отказываются ее покупать пока автомобиль в залоге. А страховая говорит, что они не обязаны закрывать кредит… то есть, они скинули НЕ ПО РЫНКУ ПЕРЕОЦЕНЕННУЮ разбитую машину на меня а оставшуюся суму готовы выплатить…а оставшейся сумы не хватает погасить кредит, а если его не погасить, то я не могу этот разбитый хлам продать, потому что он в залоге у банка :)
ДОРОГИЕ СООТЕЧЕСТВЕННИКИ, ПОЖАЛУЙСТА, ОБХОДИТЕ ДАННУЮ СТРАХОВУЮ ДЕСЯТОЙ ДОРОГОЙ!!!
Arx
21 октября 2024, 10:15
Вітаємо! Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження. Відповідно до умов Вашого договору, а саме п.28.2 при врегулюванні повної загибелі кредитного авто страхова компанія отримує Заяву від Застрахованої особи та надсилає в Банк для погодження напрямку виплати (в рахунок кредиту чи на рахунок Застрахованої особи). Звертаємо Вашу увагу, що проведення Аукціону не є відповідальністю Страхової компанії, проте ми розуміємо всю складність цієї процедури, тому допомагаємо в організаційних питаннях. Варто зауважити, що страхова компанія йде на зустріч у Вашому випадку, адже відповідно до п.28.8 Договору обов’язковою умовою для виплати страхового відшкодування є отримання Страховиком від Страхувальника документально підтвердженої інформації про зняття обтяження. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
90Okcana2024-10-17 11:13:25
Обходите стороной эту *** десятой дорогой!!! Мой автомобиль пострадал в ДТП, у виновника страховкка этой ***. Были поданы все необходимые документы и написано заявление на выплату. Отведенный законодательством 90-дневный срок истек. И до сих пор тишина… При попытке выяснить причину задержки выплаты ничего не добьешся — на звонки отвечают консультанты, не знающие ничего, с руководством связи нет. Судя по всему, придется обращатся в суд.
25 октября 2024, 11:30
Відгук не зарахований (на 25.10.2024).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
1/5
vviktor2024-10-08 15:50:07
Автомобиль застраховал по договору КАСКО, вечером поцарапал передний бампер и накладку на крыле.Позвонил в страховую, мне сказали что можно не вызывать полицию, ущерб не большой и по договору достаточно приехать на СТО все оценят и оплатят.Спустя две недели после осмотра я набрал в страховую и мне отказали в возмещении ущерба, по их словам на бампере была царапина на момент страхования(хотя мне не предоставили фото царапины ) и он не застрахован а накладка крыла не относиться к этому дтп, я попросил прослушать запись моего разговора с оператором когда прошло дтп, через неделю они согласились компенсировать накладку. На момент страхования автомобилю был год и пробег составлял примерно 28т.км. думаю на капоте тоже можно найти скол.Что в дальнейшем тоже будет отказом для выплат если что то произойдет.На вопрос как компания страхует авто по частям мне не ответили.И почему не предупреждают при составлении договора что авто не застраховано полностью, также не ответили.
Arx
9 октября 2024, 16:06
Вітаємо! Ми детально вивчили всю інформацію. Результати перевірки показали, що Вами було заявлено пошкодження переднього бамперу з правої сторони. При отримані документів огляду було зазначено пошкодження: переднього бамперу, дверки передньої правої та розширювача крила переднього правого. Бампер, що складається з 3х частин, мав пошкодження на момент страхування (зафіксовано на фотоогляді), дверка і накладка крила не були внесені в «матеріальні ушкодження». Після вашого звернення було перевірено запис моменту реєстрації події та виявлено, що працівник КЦ не вніс дані по пошкодженню дверки і накладки крила. Зі співробітником проведена відповідна робота. Щодо накладки та полірування дверцят було прийняте рішення про відшкодування, про що Вас додатково було проінформовано. А також проінформовано, що зафіксовані пошкодження на момент страхування згідно з умовами договору не підлягають відшкодуванню. Після підтвердження факту усунення пошкоджень на авто, покриття буде діяти на усі цілі деталі, в т.ч. на передній бампер. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
5/5
jijonglo2024-09-30 19:44:52
нажаль було одне ДТП і 2 моменти коли прилітало в лобове але по КАСКО все замінили, по дтп прийшлося чекати близько місяця але все в межах договору, тому страхову можу сміло рекомендувати
Arx
1 октября 2024, 9:12
Вітаємо! Щиро дякуємо Вам, що Ви поділилися власним досвідом. Бережіть себе. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
2/5
Ovadiy2024-09-13 15:59:32
Користуюся послугами ARX не один рік. Жодного ДТП за багато часу. Завжди купував страхування на авто з додатковим полісом на 1 мільйон гривень. 6 серпня дружина, виїжджаючи з подвір'я заднім ходом ввечері, не помітила авто сусідки (сірий «Ланос»). Зверталися до майстерень різних. Порахували- робота 10000, запчастини 10000, разом 20000. Страхова ARX виплачує лише 11000. Що за прикол?
Номер справи 1.102.24.000.43.10, поліс 0214550гд4зг
Arx
16 сентября 2024, 11:35
Вітаємо! В першу чергу перепрошуємо за даний інцидент. Результати перевірки показали, що співробітником була допущена помилка, тож вжиті відповідні міри. Справа надіслана на доопрацювання, очікуйте на дзвінок від відповідального співробітника. Ми щиро вдячні Вам за зворотній зв'язок, адже кожен відгук ми перевіряємо та цінуємо. Саме думка клієнтів дозволяє нам перевіряти та вдосконалювати процеси в компанії та бути впевненим у своєму спокої. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
5/5
caeser2024-09-13 12:32:20
Довгий час страхуюсь в цій компанії, мав страховий випадок, коли моє авто постраждало в ДТП: з 3х страхових компаній (компанія страховик ЦВ винуватиці ДТП, компанії продавця мого авто, де було оформлено КАСКО і ARX, де була оформлена моя автоцивілка і «прямий захист»), найпершою надала експерта і запропонувала відшкодування компанія ARX!
Сьогодні зіткнувся з пробемою терміну дії поліса, який оформлявся еа сайті компанії і спочатку зайшов на цей форум, чи були аналогічнічні ситуації і як на неї реагувати- отримав шок!
Я розумію, що люди діляться негативним досвідом і навіть реєструються ради цього), тому вирішив залишити і позитивний відгук.
Проблему в чаті мобільного додатку вирішили за декілька хвилин, дякую менеджеру Ірині і компанії в цілому!
Хоча процес оформлення договору на сайті варто покращити ;)
Arx
13 сентября 2024, 12:39
Вітаємо! Щиро дякуємо Вам, що Ви поділилися власним досвідом. Ми намагаємося завжди відслідковувати всі відгуки та проводимо аудит всіх процесів. Тож, будь-яке звернення не залишається без уваги. Якщо у клієнтів виникають питання — вони можуть звернутися за допомогою у зручний для нього канал. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
UginFom2024-09-11 14:15:54
Мене звати Євген. Мене звати Євген.з ARX вже дуже багато часу. вже не пом'ятаю скільки. десь з 2015 року. але нажаль щось пішло в них не туди. КАСКО на авто. остання сітуація яка ставити крапку у моїй співпраці з даною компанією. Пишу номер справи може комусь з компанії буде цікаво (1.003.24.0012456 та 1.003.24.0012427). Зареєстрував подію. все як завжди. через гарячу лінію. Далі були формальності реєстрації. Проходіть час ніхто не телефонує. сам через дзвінки та довгі з'єдня з менеджерами виясняю що мої звернення ще обробляються. далі лишаю авто на станції, яку дає компанія, хоча весь час співпраці обслуговували тільки на офіційних дилерах. Проходіть час ніхто не телефонує а через тиждень приходить лист в якому відмова в ремонті. ще раз ніхто не телефонував, не питавши обставини, не ставлячи уточнюючих питань. відмова та привіт. так це не працює. для чого КАСКО — щоб бути впевненим що всі твої ризики захищені. нікому не раджу цю комппнію. персонал не дуже вічливий. складається враження що ти в кого щось хочеш забрати. нажаль всі ті роки спільної співпраці коту під хвіст. Будьте уважними обираючи страхову компію
Arx
11 сентября 2024, 17:40
Вітаємо! В першу чергу хочемо сказати, що нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження, адже компанія завжди виконувала та продовжує виконувати свої зобов’язання (за 2024 рік компанія провела відшкодування за вашим договором понад 180 тис грн.) Щодо ситуації описаної в вашому відгуку: результати перевірки показали, що Ви повідомили про подію 26.08.2024 (після 18.00), 27.08.2024 спеціаліст з 5го разу зміг Вам додзвонитися (всі дані фіксуються), Вам погодили СТО згідно з умовами Договору страхування. 03.09.2024 р. Ви залишили запит, що вже були на огляді, Вас проінформували, що СТО готує рахунок та найближчим часом надішле матеріали в СК. 03.09.2024 отримані матеріали огляду, 05.09.2024 р. Вам надіслали лист про відмову, оскільки згідно з умовами договору, а саме п. 29.4.7. СК не покриває Втрату експлуатаційних якостей (незначні пошкодження (сколи) лакофарбового покриття без утворення деформацій внаслідок постійного впливу дрібних часток асфальтного покриття, бітуму тощо). Враховуючи вище викладену інформацію, компанія не порушила свої зобов’язання. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
5/5
VikD2024-08-14 09:38:05
Все інформативно та зручно! Також приємний підхід до клієнта. А про швидкість виплати я приємно вражена! Тільки не вистачає автомобіля яким я могла б користуватися на час доки мій у ремонті.
Arx
14 августа 2024, 9:57
Вітаємо! Щиро дякуємо Вам за відгук та відмінну оцінку! Нам дуже приємно, що Ви залишилися задоволені роботою нашої команди! З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»