Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить

О компании

История Arx началась в 1994 году. Тогда была создана компания «Веско». В 2001 создалась компания «Украинский страховой Альянс». В 2007 году крупнейшая в мире страховая группа Aха (Франция) приобрела обе компании «Веско» и «Украинский Страховой Альянс». Компании сливаются в одну, которая начинает работать под брендом Aха. Под этим брендом компания работала 11 лет.

Главный офис:04070, г. Киев, ул. Ильинская, 8 (часы работы: Пн-Чт: 9:00 - 18:00, Пт: 9:00 - 17:00, Сб-Вс: выходные)
График работы:
socialsocialsocialsocial
googlePlayapple

Выплаты на 31 декабря 2024

Тип страховки
Премии, тыс. грн
Выплаты, тыс. грн
Уровень выплат, %
2382241 ₴
1018038 ₴
42.73 %
352803 ₴
164055 ₴
46.5 %
56707 ₴
25112 ₴
44.28 %

Отзывы о компании — 348

3/5
Klient20252025-04-26 14:54:48
Разочарован сотрудничеством со страховой ARX.

После ДТП моя машина была направлена на ремонт на СТО, с которым сотрудничает ARX. Страховая выплатила СТО немалую сумму, согласно смете, где были указана стоимость запчастей и стоимость выполнения работ.
Когда я забрал автомобиль, выяснилось, что были установлены детали, которые стоят в разы дешевле, чем заявленные в смете. Это не просто удешевление — это подмена, за которую кто-то получил выгоду.

Связался с представителем ARX — директором направления по компенсациям. Его реакция была крайне удивительной:
«А что вас не устраивает, машина же отремонтирована? СТО всегда зарабатывают и на услугах, и на запчастях. »

Меня — как клиента — это не устраивает. Я оформлял страховку, рассчитывая на прозрачность, добросовестность и качество, а не на схему, при которой из суммы, выделенной на достойные запчасти, ставят самое дешёвое, а разницу кладут себе в карман.
3/5
Igor2025-04-10 18:41:42
Добрий день!
Я є клієнтом СК ARX вже багато років, і з кожним роком пакет оплачених мною послуг у вашій компанії зростає. На жаль, не можу сказати того ж про якість обслуговування.

Мій агент — Олег Романенко KYIV

У зв’язку з обставинами вирішив застрахувати своє авто. Проте, коли почав вивчати деталі договору, отримав не зовсім чіткі відповіді на ключове питання, яке безпосередньо стосується виплат.

27 лютого 2025 року я звернувся неофіційно до агента, а також офіційно до компанії ARX, підписавши заяву електронним підписом, з проханням надати конкретну відповідь: на що саме я можу розраховувати за договором ПОВНОГО КАСКО від ARX. Адже між тим, що зазначено в рекламних матеріалах, і тим, що прописано в договорі, є суттєві розбіжності.

Коли виникають запитання, хочеться отримати відповіді, а не почути згодом, що «це не страховий випадок, плати далі, якщо хочеш».

Мій офіційний запит — надати письмове роз’яснення терміну «опосередкований вплив» у контексті пункту 23.1.1 договору страхування «Залізний Купол».

Договір КАСКО № 38807Га4ф (Mitsubishi Outlander) я не продовжив, оскільки у моїй інвест-спільноті з понад тисячею учасників негативні відгуки про роботу ARX з клієнтами по авто — виплати навіть не буду згадувати.

Сьогодні повідомив своєму агенту, що буду залишати відгук, адже він повністю проігнорував мій запит.

Також сьогодні я повторно надіслав запит до відділу контролю якості сервісу СК «ARX» на електронну пошту info@arx…
Arx
11 апреля 2025, 9:34
Вітаємо. На Ваший офіційний запит була надіслана офіційна відповідь вих. № 315/18 від 18 березня 2025р. Всі відповіді Вам були надані, про що свідчить зафіксовані листування. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
ksafag2025-04-08 16:58:14
Туристична страховка тільки до 74 років, немає слів(
Arx
9 апреля 2025, 9:48
Туристичне страхування – це добровільний вид страхування, який покриває організацію допомоги та медичні витрати у разі невідкладного стану, тож вік застрахованих осіб в різних компаніях може відрізнятися. Ми поважаємо будь-який Ваш вибір. У більшості компаній цей вік має однакові обмеження. Бережіть себе. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
5/5
VasulHalanov2025-04-04 11:28:36
Подяка Центру виплат в м. Львові, а саме директору Кайдашу Сергію, Коледнєву Валентину та Іванець Надії за швидке та якісне врегулювання моєї справи по ОСЦВП 1.102.25.0001941. Щиро дякую
Arx
4 апреля 2025, 14:22
Щиро дякуємо Вам за відгук та відмінну оцінку! Нам дуже приємно, що Ви залишилися задоволені роботою нашої команди! З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
Nikanna9662025-03-18 08:36:31
Зі страховою компанію договір укладений через платформу Polic.ua. Тобто без зворотного зв'язку, або перемовин представниками страхкомпанії. Аварійна ситуація з каналізацією в туалету та мережею водовідведення була не визнана страховою подією, бо в моєму домі, якому біля 50 років були вже підтоплення від прориву мереж водопостачання, але каналізації вперше. Реєстрація здійснювалася під аудіозапис, на який йде посилання щодо відмови у визнанні повідомленої події страховим випадком. Слід зазначити, що я людина з інвалідністю, і що для здорової людини — некомфортні умови, для мене мука. За інструкцією мною були виконані всі умови: своєчасне подання документів в електронному та паперовому вигляді, а саме важливе призупинення аварійно-відновлюваних робіт. Сусід висунув претензію — повідомила. Домоглася від представників контакт-центру розділення реєстрації моєї події (яка сталася 8 березня) та претензії. І це все в установлені строки. Некомпетентність на всіх рівнях вражає. Або компетентність… бо любе питання з мого боку не мало прямої відповіді та потребувало часу на визначення відповіді. Наприклад, мені не було надано точного періоду розгляду заяви, коли можливо розпочинати ремонтні роботи. А через тиждень прийшла відповідь, що вони даже не розглядали мої документи, бо не аварійна ситуація з каналізацією не визнана страховим ризиком тому що якоби з моїх слів раніше до укладання договору були прориви каналізації, а я про них під час укладання не повідомила. Прикро дуже за несправедливі звинувачення. Тобто з мене не затребували підтверджувальних довідок, листів, тощо про відсутність таких проривів, за останній 1рік, чи 10 років, чи період експлуатації житлового будинку. А ще на момент фіксації комісією ОСББ мережи водовідведення був використаний термін «незадовільний стан» бо Вам інкримінують. Вони не розглядали фото пошкоджень бо побачили прокладені пластикові труби, а не металеві, які використовувалися під час житлового будівництва в «совєтські часи», не робили висновків щодо причин виникнення аварії. А весь час поки я пересувалася по сусідам для здійснення природніх потреб, слухали аудіозаписи моїх телефонних перемовин з представниками контакт-центру та страховим агентом щоб знайти причину для відмови. Робіть висновки потенційні страхувальники…
Arx
19 марта 2025, 14:26
Вітаємо! Електронний Договір підписується Страхувальником з використанням електронного підпису одноразовим ідентифікатором. Укладений електронний Договір надсилається Страхувальнику на вказану ним адресу електронної пошти.
Страхувальник може скористатись правом відмови від Договору протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати укладення Договору без пояснення причин (тож має час та змогу ознайомитися детально з усіма вимогами та покриттям, наприклад, придбав поліс не через менеджера, котрий попередньо надав відповіді на всі запитання, котрі виникли, а через агрегатор), якщо за Договором за цей період не було повідомлено про настання події, що має ознаки страхового випадку.
Відповідно до умов Договору (п. 7.5.6.) страховими випадками не визнаються події, що сталися внаслідок дефектів і недоліків застрахованого майна, що були відомі Страхувальнику до настання страхового випадку, але про які не було повідомлено Страховику. Також Договором передбачено (п. 8.2.2.), що Страхувальник зобов’язаний в період дії Договору утримувати майно у справному стані, користуватися ним відповідно до правил безпеки і експлуатації. Згідно з наданами Вами документами, дані пунки Договору порушені. Отже, враховуючи вищевикладену інформацію, підстави для здійснення страхової виплати відсутні. Якщо у Вас залишилися додаткові запитання Вам необхідно зробити звернення на пошту Info@arx.com.ua для надання розгорнутою відповіді. Варто зазначити, що якщо Ви не погоджуєтесь з рішенням компанії, Ви маєте право оскаржити його в передбаченому законом порядку. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
VovaVova1232025-03-14 11:12:32
20 лютого в мене в"їхав автомобіль, пісял виклику поліції та оформлення ДТП, звернулись в компанію ARX для урегулювання питання відносно ДТП, 2 тижні вони оцінювали шкоду та рахували пошкодження, коли ми зібрали та подали всі документи сказали чекайте виплати до кінця тижня, їх так і не було, зв«язались з ними наступного тижня знову чекайте виплати 60 днів, ми можемо не виплачувати і це наше право, з менеджерами які ведуть страховий випадок зв»язатися не можливо або відключений телефон або не беруть слухавку, це виходе якщо, ти постраждав внаслідок чиїхось дій ти маєш 3 місяці чекати поки компенсують на ремонт машини при цьому не маючи змоги влаштуватися на роботу та утримувати свою сім«ю, в вирішенні питання не зацікавлені, хамлять, кидають слухавку, не зв»язуйтесь з ними, мало того що постраждали від винуватця ДТП тепер ще 3 місяці чекати поки вони надумаються виплатити компенсацію
29 марта 2025, 21:42
Відгук не зарахований (на 29.03.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
1/5
Bender12025-03-08 22:58:46
Оплачивал пол года каско на машину в 5 млн. И при первом же страховом инциденте, на минутку, всего лишь замена бронепленки, которая у меня тоже застрахова за доп плату. Они просто 2 месяца уже тянут, 2 раза ездил к НИМ на сервис, в итоге мне насчитали 20 тысяч выплати, и еще 20 тысяч я должен доплатить. За извиняюсь бронепленку на одну дверь! Никто не звонит, всем по барабану, на их сайте мой отзыв не публикуют. Имею аудиторию в 100к подписчиков, на днях буду в массы продвигать, что бы таких страховых не существовало. Потому что если при таком инциденте не хотят выплачивать, то что будет если будет серьезном ДТП?
Arx
18 марта 2025, 9:31
Дякуємо за зворотній зв'язок. Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження, адже компані виконала свої зобов'язання. Варто зауважити, що договором страхування передбачені з'ясування обставин та додатковий огляд авто за необхідності. Після надання авто на огляд 17.02.25 було проведене відшкодування 18.02.25 у повному обсязі за мінусом франшизи, котра передбачена умовами договору. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
zatolokine19642025-02-28 15:29:10
Компанія одноосібно змінює істотні умови страхування. Договір уклав через Приват, підписував публічний договір, однак, при настанні страхового випадку, інспектор почав посилатися на зовсім інший договір, який я, начеб то, підписав. Ознайомитись з цим міфічним договором можливості немає. Однак мені було безапеляційно відмовлено в визнанні випадку страховим. Вважаю дії Страхової компанії неприкритим ***. Договір розірвав. Не рекомендую користуватися послугами компанії ARX.
28 февраля 2025, 17:00
Відгук зарахований (на 28.02.2025).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
Arx
3 марта 2025, 14:26
Результати перевірки показали, що ОРЗ і діагнози, вказані у виписці, відсутні в переліку хвороб, які покриваються Вашим договором. Планується оперативне втручання з приводу захворювання, яке відповідно до виписки, було ще до початку дії договору страхування. Наслідки хвороб, які були наявні до початку дії договору, також не визнаються страховими випадками. Компанія керується медичними висновками (та історією хвороб), які надаються медичними закладами. Щодо покриття, інформація розміщено на сайті в загальному відкритому доступі https://arx.com.ua/uploads//%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%A0%D0%920009_01.07.2024%20(1).pdf
З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
5/5
OleksiiKyiv2025-02-04 12:49:36
Добрий день!
Хотів би подякувати страховий компанії АРКС за оперативну виплату та чудовий сервіс!
Ввчері 20.01.2025 р., на парковці біля дому, неуважно здав назад та теранув інше авто, яке також заїзжало на парковку.
На місці оформили Європротокол, поліцію не викликали через незначний збиток та моє признання вини.
В мене — повне, з нульовою франшизою, КАСКО від АРКС та, звичайно, цивілка з розширенням, тому я почувався спокійно, хоч мене і тіпало (це моя перша в житті ДТП).
Заявив про ДТП на «гарячу лінію».
Одразу почали приходити смс про розгляд справи.
Через три робочі дні отримав повідомлення про затвердження виплати — за пошкодження заднього бамперу та крила. Сума виплати — 16.000 грн.
Наступного дня зателефонував на СТО. Вони підтвердили отримання грошей, замовили запчастини та записали авто на ремонт.
Все.
Щиро дякую СК АРКС! Саме так, на мій погляд, і повинні працювати страхові!
Arx
4 февраля 2025, 14:25
Вітаємо! Щиро дякуємо Вам, що Ви поділилися власним досвідом. Нам дуже приємно, що ми виправдали Ваші очікування. Бережіть себе. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
Natalia19802025-01-31 13:04:22
Негативно! Дійшло до виплат нічого не заплатили, не рекомендую! З банком посередником взагалі не мають ніякого спілкування! Відношення хамське!
Arx
31 января 2025, 16:45
Вітаємо. В першу чергу перепрошуємо за помилку фахівця при первинній консультації, ми вже зжили необхідні заходи. Згідно з даними, Вам сьогодні була надана повторна консультація, що Ваш діагноз можна вважати страховим при наданні додаткових
документів. Якщо у Вас залишилися запитання з приводу необхідних документів,
які від Вас очікують – ми повторно надамо консультацію. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС ЛАЙФ»