Зі страховою компанію договір укладений через платформу Polic.ua. Тобто без зворотного зв'язку, або перемовин представниками страхкомпанії. Аварійна ситуація з каналізацією в туалету та мережею водовідведення була не визнана страховою подією, бо в моєму домі, якому біля 50 років були вже підтоплення від прориву мереж водопостачання, але каналізації вперше. Реєстрація здійснювалася під аудіозапис, на який йде посилання щодо відмови у визнанні повідомленої події страховим випадком. Слід зазначити, що я людина з інвалідністю, і що для здорової людини — некомфортні умови, для мене мука. За інструкцією мною були виконані всі умови: своєчасне подання документів в електронному та паперовому вигляді, а саме важливе призупинення аварійно-відновлюваних робіт. Сусід висунув претензію — повідомила. Домоглася від представників контакт-центру розділення реєстрації моєї події (яка сталася 8 березня) та претензії. І це все в установлені строки. Некомпетентність на всіх рівнях вражає. Або компетентність… бо любе питання з мого боку не мало прямої відповіді та потребувало часу на визначення відповіді. Наприклад, мені не було надано точного періоду розгляду заяви, коли можливо розпочинати ремонтні роботи. А через тиждень прийшла відповідь, що вони даже не розглядали мої документи, бо не аварійна ситуація з каналізацією не визнана страховим ризиком тому що якоби з моїх слів раніше до укладання договору були прориви каналізації, а я про них під час укладання не повідомила. Прикро дуже за несправедливі звинувачення. Тобто з мене не затребували підтверджувальних довідок, листів, тощо про відсутність таких проривів, за останній 1рік, чи 10 років, чи період експлуатації житлового будинку. А ще на момент фіксації комісією ОСББ мережи водовідведення був використаний термін «незадовільний стан» бо Вам інкримінують. Вони не розглядали фото пошкоджень бо побачили прокладені пластикові труби, а не металеві, які використовувалися під час житлового будівництва в «совєтські часи», не робили висновків щодо причин виникнення аварії. А весь час поки я пересувалася по сусідам для здійснення природніх потреб, слухали аудіозаписи моїх телефонних перемовин з представниками контакт-центру та страховим агентом щоб знайти причину для відмови. Робіть висновки потенційні страхувальники…

19 марта 2025, 14:26
Вітаємо! Електронний Договір підписується Страхувальником з використанням електронного підпису одноразовим ідентифікатором. Укладений електронний Договір надсилається Страхувальнику на вказану ним адресу електронної пошти.
Страхувальник може скористатись правом відмови від Договору протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати укладення Договору без пояснення причин (тож має час та змогу ознайомитися детально з усіма вимогами та покриттям, наприклад, придбав поліс не через менеджера, котрий попередньо надав відповіді на всі запитання, котрі виникли, а через агрегатор), якщо за Договором за цей період не було повідомлено про настання події, що має ознаки страхового випадку.
Відповідно до умов Договору (п. 7.5.6.) страховими випадками не визнаються події, що сталися внаслідок дефектів і недоліків застрахованого майна, що були відомі Страхувальнику до настання страхового випадку, але про які не було повідомлено Страховику. Також Договором передбачено (п. 8.2.2.), що Страхувальник зобов’язаний в період дії Договору утримувати майно у справному стані, користуватися ним відповідно до правил безпеки і експлуатації. Згідно з наданами Вами документами, дані пунки Договору порушені. Отже, враховуючи вищевикладену інформацію, підстави для здійснення страхової виплати відсутні. Якщо у Вас залишилися додаткові запитання Вам необхідно зробити звернення на пошту Info@arx.com.ua для надання розгорнутою відповіді. Варто зазначити, що якщо Ви не погоджуєтесь з рішенням компанії, Ви маєте право оскаржити його в передбаченому законом порядку. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»