Вам подходят 2 депозита
Дата обновления:Депозит без досрочного расторжения от monobank
Условия депозита
Расчет вашего дохода
Итоговый доход
Депозит с досрочным расторжением от monobank
Условия депозита
Расчет вашего дохода
Итоговый доход
Все условия размещения депозитов monobank в Станично-Луганском - процентные ставки, доход, сроки
Депозит без досрочного расторжения от monobank
Условия депозита
Расчет вашего дохода
Итоговый доход
Депозит с досрочным расторжением от monobank
Условия депозита
Расчет вашего дохода
Итоговый доход
Я занимался на своей карте моно p2p деятельностью. Через какое то время, меня поставили на проверку по доходам (стандартная процедура фин мониторинга) которую я прошел, и все, через пару дней мне разблокировали карту, при этом ее заморозили на месяц, и попросили больше таким не заниматься (и я не занимался). Далее, через 1,5 месяца после прохода фин мониторинга, мне звонит монобанк, и спрашивает п..
Дуже шкода, що виникла така ситуація.
Ми як банк зобов\'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На поточний момент маємо для вас хорошу новину. Ми передали запит колегам та розглянули ваш запит індиві..
вже в котрий раз, не тільки у мене моно блокує картки щоб «підтвердити джерело доходів», та ще й очікування відповіді 60 днів. будьте людяними, які 60 днів?
читаю відгуки, у всіх затримають гроші по 2+ місяца, в кого по 3. постійно пишуть одну й ту ж відповідь «ми самі не любимо бюрократію».
зазвичай користувалась а-банком, але там обмеження, через це я не можу поповнювати картку, та..
Розуміємо, що ви не розраховували на такий перебіг подій. Але за законом ми зобов\'язані перевіряти всі платежі та запитати у вас документи, що підтверджують джерела походження даних коштів.
На поточний момент триває перевірка, також чекаємо від вас додаткових документів та пояснень щодо зарахувань на картку
Пользовался евровой картой, успешно принимал платежи по SEPA и в один момент мне не пришли мои деньги, когда решил проверить в чем же дело увидел что реквизиты для перевода SEPA куда-то исчезли, написал в поддержку, сказали что мне больше не доступен данный способ платежа, на вопрос почему, ответили что они не могут указать причину из-за политики банка, и все, вообщем не советую я пользоваться дан..
Нам дуже шкода, що виникла така ситуація.
Ми передали запит колегам, щоб індивідуально розглянути ваше питання та рішення банку було переглянуте.
Ви можете використовувати SEPA перекази.
Вибачте, будь ласка, за незручності