Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Витрати закородоном і обмеження НБУ
Коментар представника банку:
«Бачу що у вас по деяким операціям був виконаний взаєморозрахунок в „Офлайн“ режимі, тобто було одразу блокування суми:
PREEM 2024−10−19 14:33:20 -7901.27 UAH
Після чого сума вам повернулась з резерву:
Скасування. PREEM 2024−10−21 01:53:25 7901.27 UAH
і був виконаний фактичний взаєморозрахунок (тобто списана нова сума, на яку ви отримали товар/послугу)
PREEM,KUNGSHAMN,SE 2024−10−21 01:53:25 -2248.5 UAH
В такому випадку. на жаль, ліміт не зменшується, в суму використаного ліміту враховується саме перша, оригінальна трата (якщо брати даний приклад то до ліміту трат пішло 7901.27 грн, а не 2248.5 грн)
Ліміт оновлюється якщо було саме повернення, без повторного списання, як ось тут:
Оригінальна трата
St1 Loddekopinge 2024−10−20 18:01:59 -7901.27 UAH
Повернення
Скасування. St1 Loddekopinge 2024−10−20 18:02:33 7901.27 UAH
І нового списання не було, тому дана трата з обігу виключена.»
«Що стосується того які трати враховувати, НБУ зі свого боку рекомендує нам рахувати трати, але не регламентує як саме відкатувати ліміт трат при поверненнях. Дані налаштування вже діють на розсуд банку, враховуючи наявні технічні можливості»
Тобто виникає ситуація, коли може бути декілька списань і повернень даних сум і після цього списання коректної але меншої або більшої суми, то банк в ліміт врахує саме перше списання і проігнурує всі подальші дії
Написать комментарий
Обслуговування у відділенні
Написать комментарий
подобається банк
Комментарии (1)
Кредитна заборгованість
Адресою свій лист до Голови Правління АТ «Універсал Банк»
Мене звати Нагурна Ярина Володимирівна. Я є клієнтом вашого банку, користувалась послугами Монобанку. На сьогоднішній день немаю заборгованості перед Монобанком, проте в 2022 році у мене, як і в багатьох громадян України, почались фінансові труднощі. Внаслідок чого виникла заборгованість перед Вашим банком. Внаслідок переговорів було досягнуто домовленості з працівниками Монобанку з розбивкою моєї прострочки і в результаті мною було погашено усю заборгованість.
Дана прострочка по кредитні картій виникла не зумисне, а через те, що я мати з двома дітьми в певний період 2022 року перебувала за межами України і мала тимчасові фінансові труднощі.
На сьогодні я живу і працюю в Україні, і хочу скористатись держаною програмою Єоселя, оскільки я є медичним працівником (працюю лікарем в лікарні у м.Львів), проте неможу, бо Ваш Банк передав дану прострочку в БКІ.
Звертаюсь до Вас із проханням вилучити дані з БКІ для можливості отримати погодження кредитування по пргормамі «Єоселя».
З повагою
Написать комментарий
отримала відмову у ліміті
Написать комментарий
все окей
Написать комментарий
нема надії
Написать комментарий
Дно
Написать комментарий
Вперше підвели
Написать комментарий
Закрытое отделение боятся открывать…
Численность населения на начало 2022 года
в некоторых областных центрах Украины:
— Киев = 2,95млн
— Харьков = 1,42млн
— Днепр = 0,96млн
— Львов = 0,72млн
Количество действующих отделений
Универсалбанка в 2024 году:
— Киев = 11 шт
— Львов = 2 шт
— Днепр = 1 шт
— Харьков = 0 шт
В настоящее время в Харькове проживает
более 1,1 млн жителей, что сравнимо
со Львовом и Днепром, но единственное
отделение Универсалбанка, закрытое в начале
российской агрессии до си пор так и не открыто,
и скорее всего, ещё долго открыто не будет.
Причина банальна — наплевательское отношение
к своим клиентам и конечно же всепоглощающий страх.
А ведь могли бы брать пример со своего банка-партнёра
А-банка, отделение которого на Сумской 43 сильно
пострадало от ракетного обстрела центра города,
но руководство А-банка нашло и средства и моральные силы,
чтобы восстановить отделение и продолжить обслуживание
своих клиентов в прифронтовом городе.
Комментарии (11)
Допрацювати треба
Написать комментарий
Заблокували власні кошти
Моя оцінка найнижча 1 з 10.
Комментарии (1)
Шахрай номер карти 4441 1144 4830 1463 Тамара Р
Написать комментарий
Приємне обслуговування.
Написать комментарий
Брудні доллари
А тепер трішки емоцій. Я важко працюю щоб у цей важкий час мати звичайну подушку безпеки. Не розкіш, не будинок, а звичайну подушку. І все що мені треба, це звичайні доллари, які мені цю подушку можуть забезпечити. Як відповідальний громадянин, я постійно доначу, поширюю збори, стараюсь робити все щоб бути корисним суспільству. А ви мені не можете нормальні доллари дати?
Я ж їх бронюю, знаходжу час, плачу комісію, ну можна ж хоч трішки поваги?
Я майже впевнений що ви зараз напишете що приймаєте будь-які доллари відповідно до закону. Але я вже з цим стикався, 10%, 15% і навіть 30% просять дисконт на купюри, які виглядають абсолютно нормально, а ви пропонуєте геть понівечені. Я обожнюю моно, але наступного разу подумаю двічі чи тримати у вас зайві кошти. А поки буду бронювати і кожних 5 днів пробувати зняти нормальні. Дякую за лотерею
Комментарии (1)
Про преміальну картку.
Написать комментарий
Все подобається
Написать комментарий
Банк з хорошим сервісом.
Я клієнт два місяці, поки все подобається.
Написать комментарий
Неможливо потрапити до банкомата
Комментарии (4)
дитяча картка
Написать комментарий