Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vemod 28 февраля 2023, 19:29
Не з першого разу вийшло оформити картку, причина — невідома. Але наразі я клієнт банку і користуюся послугами без проблем.
Співробітники завжди ввічливі і готові допомогти.
Berrer 18 февраля 2023, 15:47
Позавчора вигідно обміняла валюту у відділенні. Чи то пощастило, але без черг та затримок. Сервісом залишилась задоволена.
vitaldes 10 февраля 2023, 12:42
Закінчився у мене термін валютного депозиту. Додаток ні картою ні списком не показав у межах мого маленького райцентру установи, де можна отримати кошти.
На підтримці направили у відділення банку-партнера А-банк і попередили щоб я мав при собі саме той паспорт, котрий використовувався при відкритті рахунку в банку. Або провести електронну верифікацію закордонного паспорту, якщо я хочу отримати кошти ідентифікувавши себе через Дію.
Загальнодержавний паспорт у мене — книжечка, того в Дії його немає.

Наскільки мені відомо, я маю підтвердити у банку саме свою особу, а не папірець, котрий використовувався при відкритті рахунку. Причому перелік документів, встановлений ЗУ «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» не справив враження на оператора, котрий надавав пояснення.

Тобто банк вводить свої обмеження щодо ідентифікації мене як вкладника.
На мій погляд, вони трохи перевищують свої повноваження.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Madabout 30 января 2023, 8:59
Непаганий сервіс — на сайті можна зв’язатися з фахівцем за потреби. Треба було розібратися з депозитними вкладами, спеціаліст телефоном усе розповів. Дякую за швидке вирішення питання
Минфин
Ответ администратора
31 января 2023, 9:42
Відгук не зарахований (на 31.01.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
dove 24 января 2023, 18:49
Нещодавно ходила перевипускати картку у відділення. Може мені пощастило, але черга була невелика і я встигла до закриття. Дуже ввічлива спеціалістка надала мені усю необхідну інформацію і достатньо швидко оформила новий пластик
Kalina32 12 января 2023, 12:25
Хочу подякувати за швидке узгодження кредиту, та детальні відповіді на всі мої питання. Можливо плюсом є моя кредитна історія, але всеодно приємно.
Ярослав Чорний 14 декабря 2022, 20:10
Ситація наступна поклав валютний депозит на 3 місяці (стандарт)
2 грудня депозит закінчися.
6 — грудня в додаку написало я можу зняти. небуло світло не зняв.
7 — перенесли на 7 грудня теж весь день не було світла
Далі мені кажуть можуть на 28 грудня перенести де 2 грудня, а де 28 карл)))). Потім кажуть що можуть в, а банк на 12 грудня. 12 грудня не знав немає світла перенесли на 15 грудня. 14 грудня прийшло сповіщенян що моя заявся сказасована на зняття в підтримці просто відписки раз. в пів години потсійно якісь нові дати.
Универсал Банк
Ответ банка
19 декабря 2022, 10:49
Нам шкода, що процес зняття валюти викликав у вас негативні емоції.
Вибачте нам, будь ласка, ми намагаємося зробити все можливе, щоб замовлення та отримання валюти не викликало труднощів, однак війна вносить свої корективи.
Іноді ми не можемо виконати всі замовлення через великий ажіотаж.
Наші колеги з монобанку шукали шляхи вирішення, щоб допомогти вам. Але бачимо, на даний момент питання вже не актуальне
Вибачте, що виникла така ситуація. Сподіваємося на те, що надалі наша з вами співпраця буде приносити тільки позитивні емоції.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ledikat 24 ноября 2022, 16:49
Вигідні пропозиції по депозитам. Відмінний банк, з хорошим сервісом, швидким і зручним зворотним зв’язком.
Универсал Банк
Ответ банка
25 ноября 2022, 12:42
Дякуємо!
Проблема решена
SapozhnikUA 24 октября 2022, 14:22
Отделение по адресу: Киев, ул. Борщаговская, 117/125
07.09.2022 15:20 (судя по выписке) снял депозит в кассе. Одна из купюр (50$) была с «маленьким» президентом, но я не придал этому значения.
Оказывается такие купюры уже нигде не берут, т.к. они платежеспособные, но «не совсем».
Это махинации кассиров или банк таким образом от неликвида избавляется?
В отделение ехать, наверное, смысла нет, т.к. прошло 1,5 месяца и доказать что это «их» купюра вряд ли получится.
Универсал Банк
Ответ банка
28 октября 2022, 13:52
Доброго дня!
Дякуємо за Ваш відгук.
АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» не встановлює обмеження щодо номіналу та року емісії банкнот іноземної валюти з якою здійснюються операції та які є законним платіжним засобом на території відповідної іноземної держави. АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» чітко дотримується діючого законодавства з питань роботи з готівковою іноземною валютою.
Емісію/випуск та вилучення з обігу банкнот доларів США здійснюють виключно Федеральні Резервні банки. Банкноти доларів США з «маленьким» президентом є абсолютно платіжними, їх з обігу не вилучали, тому всі банки та всі обмінні пункти України зобов'язані їх приймати/видавати, тобто здійснювати касові операції (якщо відсутні сумніви щодо їх платіжності).

«… такие купюры уже нигде не берут, т.к. они платежеспособные, но «не совсем».» є помилковою/хибною інформацією. Таку інформацію клієнтам надають недобропорядні працівники інших банків/обмінних пунктів, які бажають заробити на клієнті – прийняти «стару» банкноту по заниженому курсу або отримати від клієнта додаткову комісію нібито за «не зовсім платіжну банкноту». Таким чином обманюють клієнтів.

АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» здійснює касові операції з даними банкнотами – Ви можете внести цю банкноту на поповнення рахунку або здійснити валютно-обмінну операцію (отримати гривню в обмін на долари США). Касир банку перевірить банкноту, щодо справжності/платіжності (це є вимоги НБУ), та якщо не буде сумнівів щодо даної банкноти – ОБОВ'ЯЗКОВО здійснить касову операцію.
volodea 24 октября 2022, 10:16
Я не в рідному місті і мені потрібно було швидко відкрити рахунок. Дуже зручно, що не довелося нікуди їхати, все зробили онлайн — швидко і без проблем. Дуже рада, що звернулася саме сюди.
Универсал Банк
Ответ банка
24 октября 2022, 16:06
Дякуємо за ваш відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ant94 29 сентября 2022, 17:11
Універсал банк самий надійний банк серед усіх, де я був клієнтом. Щире вам дякую! Тільки в кризу розумієш, які організації справді надійні.
Универсал Банк
Ответ банка
29 сентября 2022, 17:53
Дякуємо за ваш відгук!
Минфин
Ответ администратора
1 октября 2022, 11:24
Відгук не зарахований (на 01.10.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Iasya 23 сентября 2022, 10:43
Дважді пыталась пополнить депозит через кассу банка, но так и не дождалась своей очереди. Приходилось ждать около часа.
Универсал Банк
Ответ банка
23 сентября 2022, 14:03
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення деталі: дати візиту, адресу відділення та Ваш контактний номер телефону.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
jdanovajulia 31 августа 2022, 12:34
єпідтримка мені так і не надійшла, і є підозра, що в цьому винен банк. мої знайомі всі отримали на приват і монобанк, і вони проживають в тому ж місці що і я, і також офіційно працевлаштовані
Универсал Банк
Ответ банка
31 августа 2022, 15:31
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення деталі: Ваш ІПН та фінансовий номер телефону.
Перевіримо інформацію та спробуємо з'ясувати причину.
Rancho 11 августа 2022, 13:15
У лютому цього року, отримав Ухвалу суду про надання дозволу на розкриття персональних даних клієнта Монобанка. В суді заінтересована особа це АТ Універсал банк, тому, що Монобанк це не для судів. І от кілька місяців не можу подати іскову заяву на злодія, (не надано данних відповідача)бо Універсал банк не вважає цю особу своїм клієнтом, а Монобанк вважає що в ухвалі йдеться не про них. Клієнтська підтримка верзе якісь дурниці про звернення до поліції.
Универсал Банк
Ответ банка
15 августа 2022, 14:55
Доброго дня!
На підставі Вашого відгуку було здійснено детальну перевірку, за результатом якої повідомляємо, що АТ «Універсал Банк» під час розгляду звернень клієнтів щодо розголошення відомостей, які становлять банківську таємницю, керується Законом України «Про банки та банківську діяльність»
Проблема решена
alex752 9 августа 2022, 13:39
Спробував зняти гроші з основної зарплатної картки за кордоном. Виявилось що картка заблокована. Звернувся до банку через Вайбер-чат. Співробітник банку сказав, що банк встановив нульовий ліміт по картці пославшись на постанову НБУ. Перечитав всю постанову. Ніде не знайшов інформації про повне блокування карти на зняття готівки. Таке свавілля зі сторони банку викликає бажання зберігати кошти лише у вигляді готівки.
Також видно, що в банку не вистачає технічних фахівців так як до блокування картки банк не виконував постанову НБУ про накладання ліміту в 12.5 тис. гривень на тиждень. Схоже, що в банку немає такої технічної реалізації. І банк не вигадав нічого кращого, ніж повністю заблокувати карту на видачу готівки.
Универсал Банк
Ответ банка
10 августа 2022, 18:18
Дякуємо за зворотній зв'язок, нам шкода, що Ви зіштовхнулись з незручностями, але ми зобов'язані виконувати вимоги постанови НБУ в частині обмеження по сумі операцій закордоном на одного клієнта, а не як це було раніше на кожну картку.
Провівши детальний аналіз, Банком прийнято рішення залишити можливість користуватись іншими картками, якщо відсутня картка Monobank, при цьому усі клієнти, що мають картку Monobank можуть здійснювати операції в рамках лімітів встановлених НБУ без жодних перешкод.
Для зменшення негативного впливу через імплементацію лімітів у відповідності до постанови НБУ, Банк проінформував про це усіх клієнтів, що здійснювали операції зняття та розрахунки закордоном за останній період. Якщо Ви не отримали СМС то просимо Вас звернутись до спеціалістів клієнтської підтримки зателефонувавши на номер +38044 391 5 391 або безпосередньо за допомогою месенджерів в Viber або Telegram та перевірити причини через, які СМС інформування не відбулось.
Хочемо відмітити, що картка залишається активною для операцій на території України, обмеження лімітів лише на операції за кордоном і для таких операцій рекомендуємо використовувати картку Monobank.
Сподіваюсь, Вам буде корисна інформація, щодо методів переказу коштів на картку Monobank з інших карток емітованих Універсал Банком, а саме переказ коштів на картку Monobank ви можете здійснити дистанційно в Мобільному додатку (карткові перекази або переказ по реквізитам) або ж скористатися Чат-бот, обравши необхідний рахунок, після чого натиснути «Перекази».
Чат бот доступний у Viber та Telegram, за посиланням:
— viber://pa?chatURI=universalbankbot
https://t.me/UniversalBank_bot
З повагою, підтримка Універсал Банк.
gosha190 28 июля 2022, 10:36
Сегодня закончился срок депозита в этом банке, обратился в отделениедля получения, но мне предложили или забрать в гривне или подождать пару дней, чтобы получить в валюте. Остался неприятный осадок, т.к. раньше таких проблем в этом банке не было.
Универсал Банк
Ответ банка
29 июля 2022, 9:40
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення деталі: Ваш ІПН, дата зняття та відділення.
Перевіримо та з'ясуємо причини такої відповіді.
мій ак.79 Клієнт 1 июля 2022, 16:22
Отделение по адресу: Киев, ул. Б. Хмельницкого, 17/52-А
Доброго дня, у 12 відділенні відкрив депозит та поточний рахунок, рахунки відкрили, але виготовляти картку до поточного рахунку відмовляють (відсутні технічні можливості). Контакт центр не компетентний з цього питання, консультує одна і таж особа Юлія#127. Хоча попередньо була домовленість про виготовлення протягом 7−10 днів.
Универсал Банк
Ответ банка
4 июля 2022, 15:34
Доброго дня!
Напишіть, будь ласка, нам у особисті повідомлення та вкажіть ваш ІПН для перевірки інформації. Ми обов'язково розберемося у ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Milana3333 6 июня 2022, 9:04
Не рекомендую цей банк. Поповнювала картку на 30.000грв, перерахувала біля каси, касир довго щось робила, взяла картку, гроші, і виявилось що поповнила на 29700, на мою вимогу перерахувати, прирікалась, зняти остаток каси відмовилась, дивитись відео відмовила, на запитання як її прізвище, відповіла на третій раз. Прошу надати відео, і розібратись в цій ситуації керівництво банку. Поповнення 3 червня, в 12.31
Оля С моно банк, 0955161961 мої контакти.
Универсал Банк
Ответ банка
9 июня 2022, 15:56
Доброго дня!
На підставі Вашого відгуку було здійснено детальну перевірку, за результатом якої повідомляємо, що при перегляді відео, під час проведення операцій, підтверджено суму операції. При зведені каси в кінці дня надлишка не виявлено. Матеріали відеоспостереження з відділення клієнтам не надаються, оскільки належать до інформації з обмеженим доступом.
Зі співробітником відділення було проведено роз'яснювальну роботу з питання спілкування з клієнтами.
Минфин
Ответ администратора
8 июня 2022, 19:17
Відгук не зарахований (на 08.06.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
564321 23 мая 2022, 13:36
Зробила переказ 33 євро з Італії було вказано БЕЗ КОМІСІЙ! отримувач отримав 8 євро 25 було зняти посередникам!!! таке можна по бачити тільки в Україні! питання якби було вказано, що комісія 25 євро з 33 я б ТОЧНО НЕ ПЕРЕКАЗУВАЛА! Це просто жах!!! НЕ РЕКОМЕНДУЮЮЮЮЮЮЮЮ.На гарячій лінії кидають слухавку!
Универсал Банк
Ответ банка
25 мая 2022, 15:12
Для перевірки інформації уточніть, будь ласка, в особистих повідомленнях це був Свіфт переказ? Або ширшу інформацію щодо переказу?
Проблема решена
Guest1212 19 апреля 2022, 12:24
1. Оформлення депозиту через чат взагалі незручне, суми залишку не видно, треба перед цим написати десь собі на листочку.
2. Відсотки на сайті одні, при оформленні зовсім інші.
3. Оформили, побачили, що відсотки взагалі інші.
Зателефонували буквально через 20 секунд після оформлення з приводу того, що невірно суму вказала, та щодо невідповідності відсотків (замість 7% пять відсотків), сказали, що хочемо одразу подати заявку на розторгнення, аби перекласти іншу суму і розібратись з відсотками.
Так як це була субота, то повідомили, що можемо звернутись в понеділок для вирішення питання.
Зателефонували в понеділок.
Перший менеджер каже, що вже все, нічого зробити неможливо. Потім зателефонували іншому менеджеру, вона сказала, що ні, ми могли підійти на відділення та вирішити питання.
Сьогодні відвідали відділення для вирішення питання і зрозуміло, що нам відмовили у розторгненні, аби перекласти на іншу суму.
Наражаючи на небезпеку своє життя, ми приїхали в Київ, а в підсумку виявилось, що дарма. Та ще й невірно було нас проконсультовано щодо розторгнення депозиту.
Дуже шкода, що оформили на 1 рік і маємо очікувати 1 рік до завершення. При тому, що ми хотіли залишити кошти в банку, але іншу суму, ми не планували забирати їх.
В країні військовий стан, всі на нервах та намагаються не наражати себе на небезпеку поїздками, але Вашому банку це взагалі нецікаво.
Головне, щоб не було відтоку і клієнти залишились.

Всі кошти вкладаються в Монобанк, а на Універсал Банк тупо забили, робіть, що хочете.
Впевнена, що була б така проблема в Моно, то вирішили би ще в суботу і нам би менеджери підтримки Моно допомогли, а підтримці Універсалу тупо пофігу на своїх клієнтів. При тому, що Моно позакривав рахунки клієнтам з росії, Криму і т.д., для них репутація важливіша за кількість клієнтів.
Думаю, Універсал Банк на плаву лише тільки через прибутки Моно.

Однозначно не рекомендую цей банк для депозитів фізичних осіб.
Универсал Банк
Ответ банка
22 апреля 2022, 19:05
Доброго дня та дякуємо за Ваш відгук!
Ваше питання було успішно вирішено у телефонному режимі. Зі співробітниками було проведено роз'яснювальну бесіду та вжито відповідні заходи.

Ми докладемо максимум зусиль, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому і просимо вибачення за доставлені незручності.
Завжди раді відповісти Вам у разі виникнення будь-яких питань у подальшому та сподіваємось на тривалу та плідну співпрацю.

Курс валют в Универсал Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.25 42.75
USD 38.65 39.75
Все курсы банка

Курс валют в Универсал Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.25 42.75
USD 38.65 39.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Универсал Банк 💰 / Отзывы о Универсал Банке 📝